Top Social

TANIE NIE ZNACZY ZŁE CZYLI 6 PRODUKTÓW ZA GROSZE, KTÓRE WARTO WYPRÓBOWAĆ.

Dziś mam dla Was kolejną porcję tanich i dobrych produktów, na które warto się skusić. Wszystkie z nich znajdziecie w stacjonarnych drogeriach, a nawet supermarketach. Jesteście gotowe? Zapraszam do czytania dalej.



Wibo, to marka, która chyba najbardziej zaskakuje w ostatnim czasie. Widać, że ludzie zajmujący się rozwijaniem marki uważnie śledzą trendy i co rusz proponują tańsze wersje kosmetyków znanych na całym świecie. W asortymencie marki znalazłam już kilka "perełek", a ostatnio jest nią pomadka do ust Juicy Color Lipstick w odcieniu numer 7. To połączenie ciepłego brązu i różu, a ja uwielbiam taką kolorystykę. Usta są podkreślone, ale nie krzyczą wściekle swoim odcieniem. Formuła pomadki jest mocno nawilżająca (zawiera w składzie masło shea), kremowa i całkiem nieźle utrzymuje się na ustach przez cały dzień. Czego chcieć więcej za około 12 złotych? Jak dla mnie rewelacja.


Pozostając w temacie pomadek, to kolejną wartą uwagi propozycją jest Color Wear Long Lasting Lipstick od Lovely. Ja posiadam ją w odcieniu numer 2 i jest to ciepły brązik z domieszką koralu. Pomadka jest w formie wykręcanej kredki, którą bardzo wygodnie pomalować usta nawet bez użycia konturówki. Tak jak w przypadku Wibo idealnie nadaje się do dziennego makijażu i pięknie podkreśla letnią opaleniznę. Jeśli jesteście fankami brązów, ale nie w ciężkiej, postarzającej wersji, to celujcie właśnie w tego typu odcienie. Pomadka kosztowała niecałe 10 złotych i kupicie ją np. w Rossmannie.


Przechodzimy do makijażu oczu i tutaj znalazłam naprawdę fajną, cielistą kredkę na linię wodną. Wbrew pozorom ciężko znaleźć idealną, jasną kredkę, która odświeży nasze spojrzenie i sprawi, że oczy będą wypoczęte i powiększone. Dzieje się tak z dwóch powodów. Po pierwsze odcienie niektórych kredek są zbyt widoczne, przez co linia wodna zbyt mocno się "wybija", co skutkuje efektem odwrotnym od zamierzonego. Oko wydaje się wtedy jeszcze mniejsze i widać, że próbowałyśmy je nieudolnie powiększyć. Z tego względu rzadko sięgam po kredki typowo białe i decyduję się na odcień cielisty. Po drugie niektóre kredki są tak twarde, że mimo usilnego malowania linii wodnej nic na niej nie zostaje i kończymy z czerwoną, podrażnioną okolicą oka. Byłam bardzo zaskoczona, że w szafie Bell znalazłam swój niedrogi ideał, a jest nim kredka Long Wear Eye Pencil z serii Hypoallergenic. Mój odcień to 03 czyli naturalny, cielisty kolorek, dzięki któremu oko wygląda tak, jakbym sobie tego życzyła. Kredka jest kremowa, mięciutka, a jej formuła idealnie przylega do linii wodnej już za jednym pociągnięciem. Wielki plus za to, że dzięki niezbyt tłustej konsystencji nie zostawia "klusek" na dolnych rzęsach. Kolejną zaletą jest niewielki rozmiar końcówki, za pomocą której można precyzyjnie pomalować linię wodną. I to wszystko za około 14 złotych np. w Rossmannie lub w Biedronkach, bo tam również stoją szafy Bell.


Skoro jesteśmy już przy marce Bell, to warto również zwrócić uwagę na korektor Skin Stick Concealer, który świetnie maskuje wszelkie niedoskonałości. Zużyłam już chyba 5 opakowań i na razie nie znalazłam nic lepszego w tak niskiej cenie. Fajnie, że jest w sztyfcie, a więc nie musimy wkładać palucha do opakowania, co jest oczywiście bardziej higieniczne. Poza tym korektor można zaaplikować precyzyjnie czyli dokładnie tam, gdzie znajduje się dana niedoskonałość. Jest mocno napigmentowany, kremowy, zastygający i trwały. Mój odcień to 02, a kosztuje około 12 złotych w Rossmannach i Biedronkach.


Kojarzycie gąbeczkę Beautyblender w wersji Blotterazzi? Doczekałyśmy się tańszej wersji, bo marka BeBeauty proponuje coś podobnego za około 6 złotych. Za co cenię takie płaskie gąbeczki? Kiedy przeciągniemy nimi po pudrze w kamieniu i przyłożymy do skóry ruchem dociskającym, to uzyskamy największe krycie, jakie tylko można wycisnąć z danego produktu. Czasem zdarza się, że podkład niezbyt dobrze poradził sobie z naszymi przebarwieniami, więc wówczas najlepszym wyjściem jest ponowna korekta za pomocą pudru w kamieniu. Dzięki aplikacji tego typu gąbką skóra będzie mocno wygładzona, bo wszelkie dziurki i rozszerzone pory się wypełnią, a puder osiągnie maksymalne krycie. Gąbeczki używam zawsze na sucho. W zestawie znajdziecie też przeźroczyste etui do jej przechowywania. Możecie jej użyć także do zdejmowania sebum ze skóry, gdyż pełni rolę bibułki matującej. Do kupienia w drogeriach Rossmann.


A na koniec coś z Biedronki czyli zwykłe płatki kosmetyczne, ale w wersji maxi. Nie byłoby w nich nic nadzwyczajnego, gdyby nie ten duży rozmiar. Dopiero niedawno się do nich przekonałam z jednego, konkretnego powodu. Wprost idealnie nadają się do zmywania maseczek z glinki i innych, które nie chcą ot tak zejść z twarzy po zmoczeniu. Kiedy chcę zmyć maseczkę, to zwilżam twarz wodą, a następnie przeciągam kilka razy takim dużym płatkiem, który w ekspresowym tempie ją usuwa. Wiecie do czego jeszcze ich używam? Do domowych maseczek w płachcie. Nasączam je danym składnikiem np. kwasem hialuronowym, zieloną herbatą itp, a następnie przykładam tam, gdzie moja skóra tego wymaga. Kosztują grosze, a naprawdę się przydają i sięgam po nie znacznie częściej, niż po te okrągłe.  

I to już wszystkie niedrogie produkty, jakie na ten moment chciałabym Wam polecić. Jesteście ciekawe innych wpisów z TANIMI I DOBRYMI PRODUKTAMI? Poniżej lista postów, które już kiedyś dla Was przygotowałam. Cały czas są aktualne :-)


Dajcie znać czy trafiłyście ostatnio na jakąś niedrogą, kosmetyczną perełkę i jeśli macie jakieś pytanka, to zachęcam do ich zadawania w komentarzach. Postaram się pomóc :-)


_____________________


Snap 👉 hedonistkaaa



72 komentarze on "TANIE NIE ZNACZY ZŁE CZYLI 6 PRODUKTÓW ZA GROSZE, KTÓRE WARTO WYPRÓBOWAĆ."
  1. A co myślisz o skrzypovita pro serum przeciw wypadaniu włosów? Uzywalas? Co myślisz o składzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To serum bardzo mocno podrażniło moją skórę głowy, więc osobiście nie jestem z niego zadowolona :-(

      Usuń
  2. Ciekawy post, kiedyś wypróbuję te większe płatki:) kochana ponawiam pytanie- jakie miałaś stężenie TAC?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być TCA*

      Usuń
    2. Kochana, niestety nie pamiętam, ale zaczęłam od najmniejszego stężenia wg informacji podanej przez lekarza :-)

      Usuń
  3. Płatki kiedyś lubiłam. Ostatnia paczka niestety mnie rozczarowała, bardzo się rozwarstwiają. Może
    trafiłam na feleną partię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo polecam duże płatki kosmetyczne z Lidla :)

      Usuń
  4. Wibo ma jeszcze inne fajne pomadki :D Kusi mnie ta Lovely, ale szkoda, że nie pokazałaś na ustach. :)
    A mam pytanie z innej beczki - poszukuję eleganckiej, kobiecej aktówki do pracy. Polecisz coś ciekawego? Znając twoje zamiłowanie do torebek domyślam się, że aktówki też masz upolowane. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, sprawdź markę Puccini w sklepach stacjonarnych. Sama mam ich aktówkę z tworzywa przypominającego skórę saffiano i bardzo sobie chwalę :-)

      Usuń
    2. Super, dziękuję za polecenie! :*

      Usuń
  5. Bardzo lubię ten korektor z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubię te Twoje wpisy, w każdym znajduję coś dla siebie, jutro śmigam po pomadkę wibo :) p.s. co słychać u Twoich pięknych włosów? Może jakiś post z aktualizacją? Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej kochana, niedługo post z aktualizacją ojej pielęgnacji :-)

      Usuń
  7. Pomadki mają super kolorki! :) Muszę się rozejrzeć.
    Czy kosmetyki z Eveline są już w drodze? Nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłką nagród zajmuje się marka Eveline, do której już napisałam maila ponaglającego.

      Usuń
  8. Proszę o pomoc walczę z bliznami na twarzy dostałam differin stan skory sie pogorszył czy to normalne?dario albo ktokolwiek prosze o rade

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak długo stosujesz differin? I czy trądzik wciąż jest aktywny czy juz był zaleczony (domyślam się, że walczysz lub walczyłas z tradzikiem)?

      Usuń
    2. To zupełnie normalne kochana, musisz to przeczekać. Ja miałam to samo i po około 2 miesiącach skóra zaczęła wyglądać coraz lepiej :-) Ale lekarz zapisał Ci Differin na walkę z bliznami? Bo to oczywiście preparat złuszczający, ale są znacznie lepsze, które bardziej efektywnie zadziałają np. Isotrex.

      Usuń
  9. Czy warto kupować kosmetyki Kerastase ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy które - ja bardzo lubię krem Oleo Curls, który wgniatam w loki :-)

      Usuń
    2. Moim zdaniem nie warto :/. Składy tych kosmetyków są beznadziejne i działanie, a raczej jego brak nie jest warty ceny.

      Usuń
  10. Chyba muszę wypróbować ta cielistą kredkę. Ja mam inny sposób, na linie wodną używam pudru rozprowadzając go pędzelkiem, którym nakłada się cienie do powiek.
    Też daje rade chodź trzeba uważać, żeby puder do oka nie wpadł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego sposobu nie próbowałam, ciekawy patent :-)

      Usuń
    2. Chyba muszę zostać przy moim sposobie bo sprawdziłam dziś ta kredkę i jak dla mnie za bardzo wpada w róż a wydaje mi się, że dla mnie lepsza będzie wpadająca w żółte tony bo używam takich pudrów i podkładów.
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Ponawoam pytanie o marke ireny eris w rossmannie. Wycofuja ja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycofują szafy z Rossmannów i produkty marki będą dostępne teraz tylko w Douglasach :-)

      Usuń
    2. A możesz jeszcze powiedzieć czy ceny są niższe?

      Usuń
    3. a wiadomo czy eris zostaje w superpharmach?

      Usuń
    4. Eris będzie tylko w Douglasach. Obecnie te podkłady są wyprzedawane, więc mają niższą cenę, ale wszędzie już same resztki, szczególnie, jeśli chodzi o podkład Provoke Matt...

      Usuń
  12. Ja mam cielistą kredkę z Max Factor, która jest miękka i ma ładny kolor, ale kosztuje nieco ponad 30 zł. Ja akurat swoją wyczailam na jakiejś wyprzedaży za 10 zł. Także lepiej chyba wychodzi ta z Bell.
    O tych pomadkach z Wibo już nie raz czytałam i same dobre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio sytuacja mnie zmusiła, żeby kupić płatki kosmetyczne w biedronce. I kupiłam właśnie takie jak pokazałaś, tylko w wersji całkiem standardowej, okrągłej i... I to są chyba najlepsze płatki kosmetyczne jakich w ogóle przyszło mi używać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post! Na pewno wypróbuję jakiś produktów tych podanych przez Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do twoich propozycji z naszych klasycznych drogerii dodałbym jeszcze inne propozycje. Jako posiadaczka kapryśnej cery teraz trądzikowej tak samo muszę uważać na wszystko. Nawet mydło. Jeżeli chodzi o np Rossmanna to moge polecić bardzo markę Bell Hypoallergic. Ostatnio zakupiłam cień w kredce (dokładnie takiej jak ta pomadka od Lovely) jest perłowa. Idealna do rozświetlania. Zaskakująco dobrze się trzyma na powiece i nie "roluje". Moim namber łan jest też eyeliner od wibo. I od eveline. Oba w identycznych opakowaniach.Małe
    Buteleczki lekko trójkątne kształty, jeszcze nie miałam lepszych. Wytrzymują cały dzień bez problemu. Sporo testuje różnych rzeczy z drogerii i też sugeruje się twoimi opiniami. Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii Hypoallergenic jest wiele świetnych produktów :-)

      Usuń
  16. KIEDY PRZYŚLESZ PACZKI WYGRANE W KONKURSIE EVELINE?

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne perelki. bardzo lubie takie wyszukiwac, moja idealna kredka na linie wodna jest Wonder Pencil z NYXa :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć, mogłabyś dodać post o kosmetykach do makijażu avon?

    OdpowiedzUsuń
  19. ja polecam produkty Bell z Biedronki, tanie i dobre

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post , muszę wypróbować ten korektor Bell i pomadkę WIBO :)

    Dziewczyny a co poradzicie na przebarwienia po lecie ;(? jakieś maski rozjaśniające , serum? Może macie jakieś sprawdzone perełki :)?

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze super post. Mam tę pomadkę z wibo i jest bardzo fajna, chociaż mało trwała. Mam też te kredke z lovely ale niestety nie zbyt ładnie wygląda na ustach, trochę podkreśla suche skórki i jakby nie pokrywa ust w całości. Moze skusze się na kredke z Bell, bardzo lubię ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja chciałabym zapytać się czy w tekście nie wkradł się błąd? Chodzi o gąbeczkę napisałaś że z BeBeauty,a z tego co wiem to ta marka jest w biedronce, a nie w rossmanie, może być także w Hebe bo to też sklep jeronimo. Kosmetyczna hedonistko proszę także o więcej takich postów ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BeBeauty jest też w Rossmanie :)

      Usuń
  23. Kurcze, no znów będę musiała wpisać rzeczy na co raz to bardziej wydłużającą się listę rzeczy do wypróbowania. ;-) Ale te przynajmniej są zdecydowanie na moją kieszeń. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Daria- będziesz teraz jesienią stosować kwasy w domu tak jak kiedyś ten zestaw z bielendy? jeśli tak to jaki zestaw tym razem?

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć Dario!
    Pomadka z wibo jest faktycznie rewelacyjna! Kupiłam ją mojej mamie podczas promocji na kolorówkę w Rossmanie i jest nią zachwycona. Głownie dlatego, że nawilża usta i ma piękny neutralny kolor. Sama użyłam jej kilka razy i przy najbliższej okazji sobie tez ją zakupię. Natomiast pomadkę z Lovely mam w innym odcieniu, choć według mnie nie może sie równać z również polecaną przez Ciebie matową pomadką extra lasting w kolorze brudnego różu.
    Przy okazji chciałabym zadać Ci pytanie. Czy mogłabyś polecić jakąś kuracje ampułkową wzmacniającą do włosów? Chciałabym zapobiec jesiennemu wypadaniu włosów, które powoli zaczyna mi doskwierać i wzmocnić cebulki. Jest ich mnóstwo na rynku, ale ceny tez nie są najniższe, dlatego szukam czegoś wartego uwagi. Do tej pory świetnie sprawdza się u mnie wcierka z kropli żołądkowych, która zastąpiła tą z Jantara (zaczęła mnie uczulać) i z kozieradki (zapach rosołu niestety ją dyskwalifikuje), ale muszę zrobić od niej trochę przerwy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten korektor z Bell mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepsze duże płatki są w rossmanie - dział dziecięcy, najmniej się rozwartwiają ze wszystkich wymienionych.

    OdpowiedzUsuń
  28. Polecam zamiast wacików biedronkowych, te z Lidla firmy Cien - są o wiele delikatniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam wielu swoich tanich ulubieńców jak np pomadki Golden Rose, tusz Eveline Celebrites 😉
    Kochani biorę udział w konkursie, kto polubi ? https://www.instagram.com/p/BZNq3JXnQd5/

    OdpowiedzUsuń
  30. Może jakiś post z podkładami, które mogą zastąpić podkład Dr Ireny Eris ? Jestem jego wielbicielką, ale cena z Douglasa 89zł za niego jest przerażająca - na promocji w Rossmannie miałam za to dwie sztuki a właśnie zbliżają się promocje i nie mam pojęcia co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja największa perełka za 10 zł to tusz do rzęs My Secret Create your Lashes :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej :) mam pytanie o hennę do włosów. Mam cieńke, słabe włoski i ostatnio mi się jeszcze dość mocno przerzedziły, czy henna bardziej mi zaszkodzi czy pomoże, wzmocni i odżywi? Kupiłam niedawno Bio Henne Orientana. Czy Ty kiedykolwiek farbowałaś włosy henną ? Czy możesz mi coś doradzić w tej kwestii?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Aa, dzisiaj kupiłam odpowiednik blotterazzi i jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnio byłam przy szafie Bell i stwierdziłam, że jest kilka rzeczy, które chcę wypróbować poczynając od korektora :) U mnie prym od dłuższego czasu wiedzie ich wosk w kredce do brwi - jest nieziemski! :)
    Co do pomadek postanowiłam zrobić sobie odwyk, ale w sumie wszystkie, które mam są matowe...Więc na Twoje propozycje mogłabym się skusić bez wyrzutów sumienia i chyba to zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziewczyny!
    Przeszukałam kilka nowszych i starszych wpisów, ale nadal nie mam pewności, co do olejowania włosów.

    Czy olejować je przed każdym myciem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im częściej tym lepiej :). Ale trzeba uważać z olejowaniem skalpu, lepiej potraktować włosy olejem tylko na długości.

      Usuń
    2. Tak, tak - co do skalpu wiem, że lepiej go omijać, ale nie byłam właśnie pewna czy olejować przed każdym myciem. Dziękuję bardzo za pomoc! :)

      Usuń
  36. Ale ekstra wpis, ogromnie przydatny! Od siebie dorzuciłabym jeszcze farbę Delii Cameleo Omega, jest niedroga (ok. 10zł) i zaskakująco dobra jak na tę cenę. Używałaś może? ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nauczona, że Daria zna się na rzeczy kupiłam kredkę na linię wodą - jestem zachwycona i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Polecasz jakiegoś sprawdzonego i dobrego fryzjera w Trójmieście, najlepiej w Gdańsku?

    Po ostatniej wizycie u fryzjera, który miał dobre opinie w internecie, zamiast blondu mam siwo-fioletowe włosy. Koszmar!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od siebie mogę polecić panią Agnieszkę w Jacques Andre w Galerii Bałtyckiej, uratowała mi włosy rok temu jak miałam nieudane refleksy (pasemka grube od poł głowy), a moja siostra chodzi do niej od 2 lat i też sobie chwali (też miała kiedyś rozjaśnione u kogoś tak włosy i teraz ma ładnie zrobione sombre) :) już wolę zapłacić więcej niż znowu płakać po fryzjerze albo się do nich zrazić :)

      Usuń
  39. Mam pytanie do wpisu o przedłużaniu paznokci. Chciałabym się dowiedzieć, czy tworzysz krzywą C i dajesz więcej bazy w miejsce punktu stresu? I czy mogłabyś stworzyć wpis o prawidłowym podkładaniu formy? P.S Paznokcie są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny bog, oby się rozwijał tak dalej ja już od jakiegoś czasu czytam ale to będzie mój pierwszy komentarz więc życzę powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam pomadkę z lovely (w czerwonym kolorze) i kiedyś często jej używałam, bo była to moja pierwsza czerwień :) Zaciekawiła mnie beżowa kredka z Bell.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne podsumowanie, na rynku jest naprawdę dużo tanich produktów wysokiej jakości :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Będę musiała wypruwać ten kosmetyk, ale ostatnio popsuł mi się komputer i musiałam wydać 50zł, na szczęście szybko naprawili, może znacie ich stronę?
    komputerowylekarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wibo bardzo dobra i tania marka. Polecam

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature