Top Social

MANICURE NA JESIEŃ CZYLI NAJMODNIEJSZE KOLORY SEZONU WEDŁUG PANTONE I PROVOCATER.

Jesienią najchętniej sięgam po ciemne, głębokie odcienie na paznokciach. To dla mnie czas, w którym często rezygnuję z wszelkich zdobień, a główną rolę gra kolor. Jakie odcienie będą najmodniejsze tej jesieni? Dziś wraz z marką Provocater przygotowałam dla Was przegląd lakierów hybrydowych, których kolory były inspirowane najnowszym raportem Pantone. Zapraszam po małą dawkę inspiracji. 


Jeśli śledzicie modowe trendy, to zapewne spotkałyście się już z nazwą Pantone. To takie światowe centrum kolorów, gdzie wszystkie możliwe barwy zostały usystematyzowane i nazwane. System kolorów Pantone jest znany na całym świecie i korzystają z niego zarówno designerzy, jak i graficy. Dzięki niemu wskazanie konkretnej barwy jest znacznie prostsze, bo przecież nie dla każdego kolor fioletowy będzie oznaczał to samo. Instytut Pantone co pół roku wydaje specjalny raport, w którym ujawnia najmodniejsze kolory danego sezonu. Jesteście ciekawe jak dokładnie wyglądają? Zajrzyjcie do raportu tutaj klik. Marka Provocater również podąża za światowymi trendami i w nowej kolekcji znajdziecie barwy inspirowane owym raportem. 


Kolor nieoczywisty, który od razu zwraca na siebie uwagę. Pięknie wygląda w połączeniu z brązami lub bielą. W raporcie Pantone znajdziecie wiele zieleni, które będą w tym sezonie szalenie modne. 

Kolor ciemnego atramentu, który na paznokciach prezentuje się niezwykle świeżo i intensywnie, przy czym nie jest tandetny. Dobrałam go ostatnio to prostej, czarnej stylizacji i muszę przyznać, że był to strzał w dziesiątkę. 

Szarości to również odcienie tego sezonu. Dark Evening jest kolorem ciemnego, matowego kamienia z domieszką chłodnej zieleni. Nie sprawia, że dłonie wyglądają na sine i nie podkreśla ich niedoskonałości. Powiedziałabym nawet, że optycznie je wygładza i sprawia, że prezentują się czysto i schludnie. W mojej opinii najlepiej wygląda na paznokciach krótkich. 

Nazwa może być nieco dezorientująca, ponieważ wskazuje na odcień kawowy. Tutaj mamy raczej subtelną domieszkę brudnego różu i dobrze, bo takie całkowicie cieliste odcienie nie zawsze wyglądają na dłoniach korzystnie. Powiedziałabym, że to kolor mleka z odrobiną kakao :-)

To już typowy, cielisty, ale czysty odcień, który nie sprawi, że paznokcie będą wyglądały na pożółkłe. Pamiętajcie jednak, że tego typu kolory mogą podkreślać niedoskonałości na dłoniach. Odcień Milky Caramel zobaczycie w stylizacji, którą dla Was przygotowałam.

Piękny kolor mlecznej czekolady -  również będzie szalenie modny w tym sezonie. Uwielbiam go na króciutkich paznokciach ściętych w kwadrat.

Jasny, mysi kolor, idealnie pasujący do czerni i bieli. 

Brudny, kakaowy róż, który może być celnym wyborem dla jesiennych panien młodych.

Apetyczna, malinowa czerwień z subtelnymi drobinkami. Uwielbiam tego typu kolory.

Ciemny, głęboki odcień oberżyny, który aktualnie mam na swoich paznokciach. 

To mój ulubiony kolor z całej kolekcji. Świetnie prezentuje się na długich, migdałowych paznokciach. Wysmukla je i sprawia, że wyglądają elegancko.

A to już odcień dla fanek klasycznego burgundu o lekko metalicznym, drobinkowym wykończeniu. Możecie go podziwiać na poniższym zdjęciu. Piękny, prawda?

mystery-wine-provocater
Mystery Wine 24

purple-plum-provocater
Purple Plum 25

stylizacja-na-jesien-hedonistka
Od kciuka: Milk Chocolate 11, Milky Caramel 12, Beige Mouse 08, Dark Evening 62 i ponownie Milky Caramel 12


Dziewczyny, co sądzicie o najmodniejszych kolorach tej jesieni? Ja jak zwykle stawiam na fiolety, burgundy oraz ciemne brązy, co nie zmienia faktu, że nadal uwielbiam mleczne róże, które wyglądają wspaniale na paznokciach o każdej porze roku. Wszystkie lakiery, które dziś zaprezentowałam, możecie zamówić na stronie www.provocater.pl.  Jestem ciekawa Waszych opinii o nowych kolorach Provocater. Czekam na komentarze!

_____________________


Snap 👉 hedonistkaaa



74 komentarze on "MANICURE NA JESIEŃ CZYLI NAJMODNIEJSZE KOLORY SEZONU WEDŁUG PANTONE I PROVOCATER. "
  1. Piękne kolorki! Najpiękniejsze są jednak Twoje dłonie i paznokcie, Kochana! :) Czy ostatnio coś zmieniłaś w ich pielęgnacji lub jakieś nowe pomysły na manicure? Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Pani Dario.
      Chciałam prosić o odpowiedź w temacie psiaków. Bardzo Panią roszę o namiary na hodowle z której są. Zajęły moje serce
      Pozdrawiam Sylwia

      Usuń
    2. Czy mogę prosić o namiary na hodowle z której są Pani skarby maltańczyki?
      Pozdrawiam Sylwia

      Usuń
  2. Pierwsza?! 😊
    Dario kiedy update pielęgnacji Twojej cery?
    Czekam z niecierpliwością
    😜
    Pozdr Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten wpis zaplanowany na przyszły tydzień :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. Boskie kolory *.* Jesienią też stawiam na ciemniejsze i głębokie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kolory! Wygląda na to, że tegoroczna jesień będzie pod znakiem stonowanych kolorów (nie licząc czerwieni rzecz jasna). Mi to całkiem odpowiada :) A czy mogłabym zapytać co skłoniło Cię do zmiany hybryd na Provocater? I czy jesteś zadowolona z tego wyboru? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z nich bardzo zadowolona :-) Lubię lakiery marki Provocater dlatego, że są gęste i po prostu łatwiej mi się nimi maluje przy samych skórkach. Jestem wówczas w stanie zrobić to bardzo precyzyjnie, bo lakier się nie rozlewa. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  5. Piękne kolory:) Dario, sleek wycofał z produkcji bezbarwny żel do utrwalania brwi, który używałam z Twojego polecenia. Znasz jakiś zamiennik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz prawie kazda marka ma taki w ofercie, wystarczy rozejrzec sie po szafach w rossmanie...

      Usuń
    2. Też się ostatnio za nim rozglądałam i znalazłam go na Allegro :-)

      Usuń
  6. Hej Daria, robiłaś może kiedyś posta o pielęgnacji skórek przed nałożeniem hybrydy? Bo jestem pod wrażeniem jak pięknie one wyglądają na Twoich rękach 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem zrobię wpis na temat wycinania skórek i manicure kombinowanego, więc z pewnością znajdziesz tam coś dla siebie :-)

      Usuń
  7. Ach przepiekne, cala kolekcja mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dario, czy można spodziewać się także takiego wpisu na temat jesiennych kolorów, ale marki Semilac? :) Chętnie taki przegląd zobaczyłabym u Ciebie - każdy kolor kupiony po zobaczeniu na Twoim blogu okazał się strzałem w 10! :) Maluję paznokcie tylko sobie i tylko Semilacami, a nie mam dostępu stacjonarnie, żeby zobaczyć kolorki na żywo...
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, aktualnie rzadko używam lakierów tej marki, więc chyba raczej nic takiego się nie pojawi :-( Nie dokupuję po prostu nowych kolorków, a te, które miałam po prostu się przeterminowały :-)

      Usuń
  9. będziesz jeszcze samodzielnie w domu stosowała zestaw z kwasami? jeśli tak to jaki? :) i czy po tym migdałku z bielendy się zluszczalas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zamówiłam kwas glikolowy z Bielendy i będę się nim złuszczać :-) Po peelingu migdałowym z Bielendy nie było takiego mocnego efektu łuszczenia, więc polecam go do takiego lekkiego odnowienia skóry.

      Usuń
  10. Dario, czy do pudrowania na mokro nada się puszek czy lepiej jednak wybrać gąbeczki w stylu beauty blendera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jednak zdecydowanie lepiej wybrać gąbeczkę typu Beauty Blender, a najlepsza jest Blend It (tańsza i równie fajna!). Zwykłym puszkiem nie osiągniesz takiego efektu.

      Usuń
  11. Gdzie kupowałaś swoje nożyczki Jaguar? Stoję przed wyborem i bardzo się zastanawiam, więc postanowiłam skorzystać z Twojego doświadczenia ;) Znasz któryś z tych sklepów? www.sklep-jaguar.com.pl http://www.fryzomania.pl Najchętniej już bym podcięła końcówki, ale boję się jeszcze zamawiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamawiałam je chyba z tego co pamiętam na Allegro :-)

      Usuń
  12. Świetne kolory. Lakiery mnie Kusza od jakiegoś czasu muszę się zaopatrzyć �� ja również wolę ciemne kolory. U mnie zawitał na paznokaciach bordo od Neess ��

    OdpowiedzUsuń
  13. Do mnie najbardziej przemawia malina ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają pięknie, ale jakoś tak zbyt idealnie... rzeczywiście bez żadnego Photoshopa robisz te zdjęcia???... Nie żebym się czepiała, ale te skórki i pomalowanie zupełnie przy skórkach wygląda jak na rysunku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że coś jest wykonane dobrze nie musi oznaczać od razu Photoshopa 😊 Poczytaj o manicure kombinowanym, a reszta to wprawa, do której się z czasem dochodzi.

      Usuń
    2. Jestem ciekawa jak uzyskujesz taki efekt? Czytałam co nieco nt. manicure kombinowanego, gdyż sama maluje paznokcie hybrydami od 3 lat i to nie jest taka prosta sprawa. Na pewno samym żelem z Sally Hansen nie da się tak odsunąć skórek. Czy używasz frezarki? Jeśli tak to jakiej i czy ją polecasz? Czy byłaś na jakimś szkoleniu? Moim zdaniem samemu nie jest się w stanie uzyskać takiego efektu bez szkoleń w tym zakresie lub po prostu pracy stylistki. Pozdrawiam J.

      Usuń
    3. Żelem od Sally Hansen nie uzyskasz aż tak idealnego efektu :-) Niebawem zrobię wpis na temat mani kombinowanego, więc postaram się to dobrze wyjaśnić :-)

      Usuń
  15. Twoje paznokcie za każdym razem wyglądają obłędnie :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No to trafiłam z kolorami w tym roku ;). Milk Chocolate, Macciatto i Coffe Time od niedawna goszczą w mojej kolekcji :D.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakiej lampy używasz?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dario, zbliża się promocją w Rossmannie na kosmetyki. Więc może jakiś post co warto kupić a w szczególności jakie podkłady polecasz, które wpadają w odcień żółty.
    Widziałam u Ciebie taki post sprzed 2 lat o tym jakie podkłady w takim odcieniu są dobre, ale może znasz jakieś aktualnie dobre produkty w korzystnej cenie o których możesz napisać.
    Dla mnie kupić podkład w żółtym odcieniu i trafić żeby był idealny to największy problem zakupowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, taki wpis z pewnością się pojawi :-)

      Usuń
    2. To ciesze się i czekam :)
      Jeszcze jeśli znasz jakieś dobre pudry i korektory wpadające w żółte tony to też o nich wspomnij.
      Pozdrawiam

      Usuń
  19. Matko, ten Mistery Wine i Purple Plum są tak cudowne, że dosłownie nie mogę się na nie napatrzeć! :D Po prostu BOSKIE!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć Daria, mam pytanko :) Zastanawiam się nad zakupem swojej pierwszej suszarki (nigdy jakoś nie przepadałam za nimi i zawsze po suszarce miałam brzydkie włosy).. ale tyle się naczytałam, że jonizacja ma pięknie wygładzić spuszone włosy.A ja mam włosy typu fale + siano :< czytałam Twoja recenzje [Braun Satin Hair 3 (HD 385)] i zastanawiam się czy dalej ją polecasz, czy jakbyś miała teraz zmieniać to na jaką byś się zdecydwała? Mnie kusi teraz Suszarka do włosów Braun 2500W HD580. Chciałabym, żeby był to udany zakup. Dlatego proszę o radę i z góry dziękuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, tamta suszarka to jednak nie był idealny wybór (a dlaczego pisałam o tym wpisie http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2017/07/q-odpowiadam-na-10-najczesciej.html). Aktualnie rozważam zakup suszarki Babyliss i tak naprawdę trudno zdecydować mi się na konkretny model, bo wszystkie są świetne. Ich sprzęty bardzo dobrze mi służą.

      Usuń
  21. Wszystkie kolory, które zaprezentowałaś są obłędne☺️ Za to uwielbiam jesień, także w ubraniach. Czy pojawi się jakiś post o jesienno-zimowych sweterkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :-) Pozdrawiam serdecznie moją imienniczkę!

      Usuń
  22. Masz tak cudnie zadbane dłonie,perfekcyjne :) Lakiery piękne,Dark Evening jest w moim jesiennym typie,ale Plum,Wine i Cherry też mnie olśniły :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Beige Mouse i Purple Plum prześliczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej😉 czy używasz jakiegoś żelu??i nie mam na myśli harda z semilaca poniewaz niezbyt jestem zadowolona po pewnym czasie mieknie...nie znam przyczyny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hard jednak trochę mięknie szczególnie, jeśli wykonujesz mocne przedłużenie. Bardziej polecam Extra Base z NeoNail. Nie używam żadnego żelu na ten moment :-)

      Usuń
  25. Ostatnie zdjęcie paznokci - mega <3

    Polecisz mi jakiś podkład z Rossmanna, coby go upolować za tydzień? Przeczytałam już X postów, i wszystkie Twoje dot. tego, i już zgłupiałam. Nie wiem co kupić.

    Nie potrzebuję mocnego krycia, a chciałabym zatuszować widoczne niedoskonałości a przede wszystkim - wyrównać koloryt skóry.. Nie lubię efektu maski, i tego by podkład był widoczny na mojej skórze. Błagam Cię, poleć coś!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor Mystery Wine wygląda obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy to widać pierścionek zaręczynowy?

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny ten fiolecik. Piękne masz paznokcie, też zapuszczam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj ☺ Chciałabym prosić Cię o radę w sprawie włosów. Otóż mam bardzo wrażliwą skórę głowy a moje włosy lubią się zabijać w nieestetyczne strąki. Jakiś czas temu byłam na badaniu skóry głowy. Fryzjerka poleciła mi szampon firmy Velur. Jako że w tym czasie zmagałam się z łupieżem rzeczywiście po umyciu nim głowy czułam kojącą ulgę.Do czasu. Fryzjerka ostrzegala mnie by w czasie stosowania nie uzywac innych szamponów. Niestety raz sytuacja zmusila mnie do złamania tej zasady i teraz słono za to płacę. Odczuwam straszne swędzenie głowy prócz tego nasiliła się obecność łupieżu że o strączkowaniu nie wspomnę. Co powinnam zrobić w tej sytuacji. Czy jest nadzieja na jakąkolwiek poprawę? Proszę o pomoc. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  30. Może jakiś wpis o ładnych, seksownych, a zarazem ciepłych piżamkach? :) to problem zima, by fajnie wyglądać w łóżku, a zarazem nie marznąć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć Daria
    Mam takie pytanie czy mogłabyś wrzucać na insta swój codzienny strój?
    Właśnie zaczynam pracę biurową i potrzebuję inspiracji a Ty zawsze jesteś ładnie i elegancko ubrana;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Dario, czy wiesz może juz coś o promocjach -49% w rossmanie?

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj Dario,
    Wrócilam do Twojego posta o domowych peelingach kwasami z Bielendy. Chciałabym zakupić zestaw na allegro i spróbować tego zabiegu w domu. Zastanawiam się tylko jakie odstępy czasu powinnam zachować w pracy tzn. ile czasu (około) skóra dochodzi do siebie. Mam duży kontakt z ludźmi więc nie mogę wyjść do nich czerwona jak burak. Jak powinnam to zaplanować?. Będę wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam Cię serdecznie. Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  34. Te paznokcie są obłędne! Brak mi słów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Daria ratuj! Mam na czole jakiś potworny wysyp krostek - nie jest to alergia pokarmowa. Męczę się z tym już ze dwa tygodnie a czasy trądziku mam już dawno za sobą. Czy mogłabyś mi proszę polecić jakąś maść/krem który sobie z tym poradzi? Dodam, że skórę na czole mam raczej suchą.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana- czy po tetrysalu może powrócić trądzik/ tobie powrócił? mam ttadizk na plecach i przepisano mi tan antybiotyk + inne leki, trądzik wg mnie jest srednio nasilony i nie wiem czy nie zaczekać z tym antybiotykiem czy od razu próbować, nie chce żeby później było gorzej

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam wielką prośbę o opinię jakie cienie matowe dobrze napigmentowane i nieosypujące się można kupić na promocji w Rossmanie. Proszę o sugestię co warto kupić
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Dario, jak robisz krzywą C na pazurkach, że nie wyglądają jak "kaczuchy" po nałożeniu lakieru? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedy nowy post? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nie w temacie paznokciowym, ale podejrzewam że pod najnowszym postem najprędzej uzyskam Twoją odpowiedź :) Ciekawi mnie czy korzystasz z jakiegoś czytnika ebooków, a jeśli tak to jaki to model i czy sprawdza się u Ciebie? Moja lista książek na jesienne wieczory wciąż się powiększa, miejsca na półkach brakuje, więc szukam czytnika dla siebie, a wielokrotnie rzeczy polecane przez Ciebie sprawdziły się także u mnie. Z góry dzięki i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dario od dłuższego czasu strasznie pusto na blogu... :( kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  42. Wiadomo czy lakiery Provocater wytwarzane sa w formule 3-free? Bez tych uczulujacych substancji typu formaldehyd. Prosze o odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  43. Fiolecik idealny. Piękny kształt paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej.
    Moze glupie pytanie :p
    Zobaczylam na snapie kawalek twojego lozka. Wlasnie takiego szukam.
    Moge wiedziec gdzie takie moge dostac?
    Najlepsza blogerka!

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej, możemy się spodziewać postu o tym, jak dbać o skórki wokół paznokci? Uwielbiam twoje stylizacje paznokci, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mystery Wine i Dark Evening to moi ulubieńcy tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne kolory i oczywiście Twoje jakże pełne profesjonalizmu ujęcie tematu :) Te kolory świetnie sprawdzą się również na dodatkach modowych, które świetnie ożywią ponure jesienne szarości :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature