Top Social

OCTENISEPT NA PODRAŻNIENIA PO GOLENIU, TRĄDZIK, OPRYSZCZKĘ, ZAJADY, SKALECZENIA, BÓL GARDŁA I WIELE INNYCH PROBLEMÓW.

Latem borykamy się z różnymi problemami, które pojawiają się na naszej skórze. Dotychczas polecałam Wam kilka "ratunkowych" produktów, ale ten, o którym dziś napiszę jest najlepszy. Pomoże na uporczywe podrażnienia po goleniu, opryszczkę, rany, odparzenia, odciski, a nawet trądzik. A to tylko niewielka część jego możliwości, więc jeśli chcecie wiedzieć więcej, to zapraszam do czytania dalej. 

octenisept-hedonistka

Jakiś czas temu zagłębiłam się w czeluściach mojego bloga przeglądając bardzo stare wpisy. Lubię wracać do dawnych publikacji i Waszych komentarzy, które są jakby przedłużeniem każdego posta. Nie wiem czy zdajecie sobie z tego sprawę, ale tworzycie to miejsce razem ze mną i Wasz odzew jest niezwykle cenny. Cieszę się, że blog stał się platformą do rozwiązywania kobiecych problemów, o których często w "prawdziwym" życiu nie mamy z kim pogadać. Tutaj możecie się nimi podzielić anonimowo i otrzymać pomoc od osób, które przeżywają to samo. I to jest najcenniejsze w prowadzeniu bloga! Wybaczcie ten przydługi wstęp, ale zmierzam do tego, że to właśnie jedna z Was poleciła mi Octenisept, który dziś jest moim letnim sprzymierzeńcem. Dzięki niemu w końcu na dobre pozbyłam się uporczywych podrażnień po goleniu, a także corocznej, letniej wysypki na czole przypominającej trądzik. Pojawia się zawsze w okolicach lipca i sierpnia, kiedy siłą rzeczy mój makijaż ma kontakt z potem oraz dużą ilością słońca, ale o tym przeczytacie za chwilę. 

CO TO JEST OCTENISEPT?
_________
To preparat bez recepty w formie spreju. Można go stosować na rany, błonę śluzową i skórę. Ma bardzo szerokie spektrum działania - kiedy pojawia się jakaś miejscowa infekcja, to radzi sobie z nią w ekspresowym tempie. Niszczy różnego rodzaju bakterie, w tym także gronkowca złocistego, grzyby, drożdżaki, pierwotniaki, a także wirus opryszczki. Wiecie co jest w nim najlepsze? Nie szczypie po aplikacji i natychmiastowo przynosi uczucie ukojenia. Wszelkie zmiany stają się od razu mniej zaognione i bardzo szybko się goją. Wygodne jest także to, że nie brudzi ubrań, łatwo się wchłania i ma bezproblemową aplikację. Nie zawiera też alkoholu i jest bezzapachowy. Przejdźmy do konkretów - z jakimi problemami sobie radzi? 

✓ PODRAŻNIENIA I RANKI PO GOLENIU
Jest kilka sposobów, które pomogą ukoić podrażnienia po goleniu, a które już Wam polecałam - krem Nivea Men Sensitive, ałun, żel aloesowy czy Bepanthen. Dziś z pełną odpowiedzialnością mogę przyznać, że najlepszy na tego typu problem jest Octenisept. Bepanthen też dawał radę, ale nie był tak szybki w działaniu. Wystarczy spryskać skórę Octeniseptem od razu po depilacji i nie ma mowy o żadnym podrażnieniu i czerwonych krostkach. Od kiedy go stosuję, to mogę depilować skórę najgorszą maszynką bez ryzyka podrażnienia. Sprawdził się też po mojej przygodzie z rajstopami w spreju, o której ku przestrodze pisałam tutaj klik. 

✓ POSŁONECZNA WYSYPKA NA SKÓRZE I TRĄDZIK
Każdego lata borykam się z tym samym problemem. Makijaż + słońce + pot powoduje u mnie dziwną wysypkę na czole i skroniach, która nie znika przez kilka tygodni. Wygląda to jak trądzik u bardzo młodych osób czyli mnóstwo podskórnych krostek rozsianych po całym czole. Kiedyś na tego typu problem dermatolog przepisał mi Zineryt - to pomagało, ale nie od razu. Octenisept likwiduje problem w kilka dni i wystarczy kilkukrotne przemycie skóry tym specyfikiem. Moja nastoletnia kuzynka używa go także w pielęgnacji cery trądzikowej i zauważyła ogromną poprawę! Z informacji na stronie producenta wynika, że można go też stosować po zabiegach kosmetycznych takich jak peeling, a także po przekłuciu uszu.

✓ OPRYSZCZKA, ZAJADY, PĘKAJĄCE KĄCIKI
Co prawda nigdy nie miałam problemów z opryszczką, ale wiem jakie to uciążliwe. Octenisept zawiera substancję, która leczy zakażenie opryszczką wargową, a także przyspiesza gojenie zajadów oraz przynosi ulgę przy pękających kącikach. Miałam okazję polecić już ten produkt kilku moim koleżankom i były zaskoczone jego skutecznością. Nawet specjalistyczne maści na opryszczkę nie działały w ich przypadku tak szybko. 

✓ BÓL GARDŁA, AFTY, PLEŚNIAWKI
Octenisept można też stosować w przypadku bólu gardła, który u mnie pojawia się dosyć często, kiedy piję zimne, gazowane napoje. Jest też niezastąpiony przy aftach, pleśniawkach, a także podrażnieniach spowodowanych noszeniem aparatu ortodontycznego. 

✓ ODPARZENIA, ODLEŻYNY
Moja znajoma używa go też w przypadku odparzeń u swojego malucha i powiedziała mi, że nie ma nic lepszego na tego typu problem. 

✓ OTARCIA, ODCISKI
To chyba jeden z najczęstszych, letnich problemów, który dotyka każdą z nas po zakupie nowych sandałków. Moje stopy są ewenementem i czasem żartuję, że nawet klapki japonki obetrą mnie na pięcie :-) Octenisept szybko przynosi ulgę, a odciski i otarcia znikają w ekspresowym tempie.

✓ UKĄSZENIA OWADÓW
Z kolei moja mama od zawsze ma problem z puchnącymi miejscami po ukąszeniu owadów. Wystarczy, że ugryzie ją jakiś mały robaczek, a już po kilku minutach widać duży obrzęk i zaczerwienienie w miejscu ukąszenia. Nie pomagał Fenistil, ani żadne specyfiki przepisane na receptę - zbawieniem okazał się Octenisept. Teraz zawsze ma go na podorędziu.

✓ RANY, SKALECZENIA
Można nim przemywać też każde skaleczenie i ranki, o które latem wcale nie jest trudno. Warto mieć go w torbie szczególnie na plaży, kiedy nadepniemy w piasku na jakąś rozbitą butelkę czy kapsel (ała, znam z autopsji, więc uwaga). 

✓ PRZY LECZENIU BAKTERYJNEGO I GRZYBICZEGO ZAPALENIA POCHWY 
Spektrum działania tego preparatu jest naprawdę szerokie i sprawdza się także w przypadku leczenia bakteryjnego i grzybiczego zapalenia pochwy, a to przecież może się zdarzyć np. przy okazji wakacyjnych kąpieli w basenie itp. Jeśli jesteście ciekawe na co jeszcze może pomóc, to zerknijcie sobie na stronę internetową producenta. Tam znajdziecie mnóstwo zastosowań, o których sama nie miałam pojęcia, ale dzięki temu wiem, że już zawsze będę go miała w tak zwanym "pogotowiu". 



To tylko część problemów, z którymi można sobie poradzić używając tego leku, który jest dostępny bez recepty w każdej aptece. Jeszcze raz dziękuję anonimowej czytelniczce, która mi go poleciła, bo to coś naprawdę fajnego. Osobiście najbardziej jestem zadowolona z jego działania kojącego miejsca po depilacji i działania na te koszmarne krostki na czole, bo nic tak szybko sobie z tym nie radziło. Zdecydowanie warto mieć go w swojej wakacyjnej kosmetyczce. 


Dziewczyny, dajcie znać czy już go próbowałyście!



82 komentarze on "OCTENISEPT NA PODRAŻNIENIA PO GOLENIU, TRĄDZIK, OPRYSZCZKĘ, ZAJADY, SKALECZENIA, BÓL GARDŁA I WIELE INNYCH PROBLEMÓW. "
  1. Całkiem niedawno musiałam nim ratować mojego psiaka, bo niefortunnie się skaleczył, ale Octenisept dał radę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ciekawy ten produkt, ale czy to pachnie octem ?? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kochana, jest bezzapachowy :-)

      Usuń
    2. To super, dzięki! :)

      Usuń
    3. Hehe nie to anglojęzyczna nazwa nie ma nic wspólnego z octem polecam! na ciężko gojące się wszelkie rany jak tu wspomniane odleżyny otwarte otarcia odparzenia miodzio o trądziku nie wiedziałam ale wypróbuje

      Usuń
  3. Potwierdzam, jest bardzo pomocny! Warto go mieć w pogotowiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to fakt,też go używam na każdy problem i cała rodzina,na dziąsła też jest dobry, jak coś się dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  5. O nim nie slyszalam ale uzywam Octasept na male ranki, goja sie niesamowicie szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię takie produkty, które są dobre na wszystko. Moim faworytem jest olej rycynowy, ale o tym jeszcze nie słyszałam, więc kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dario jakie są Twoje zdanie nt acnelecu??
    Za Twoja rada kupiłam effaclar h i muszę przyznać,że na moją tradzikowa cerę działa świetnie!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go z przerwami naprzemiennie z Duac-iem i to dwie maści, a w zasadzie żele, które tak naprawdę pomogły mi w walce z trądzikiem :-)

      Usuń
    2. Oczywiście chodziło mi o acnatac
      😜 Dziękuję za odpowiedź czyli jest nadzieja! To dla mnie bardzo budująca wiadomość!😊 😊
      Magda

      Usuń
    3. Ja stosowałam Acnelec i Duac. Z Acnatac nie miałam styczności niestety :) A próbowałaś Isotrex? Czy dodatkowo wdrożyłaś jakąś kurację doustną np. antybiotykiem? U mnie świetnie sprawdzał się Tetralysal :-) Jeśli przeoczyłaś moją "trądzikową" historię, to zajrzyj tutaj, może się przyda: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/07/co-najbardziej-pomogo-mi-w-walce-z.html

      Usuń
    4. Niesamowite jak czasem Twoje posty i komentarze (oraz komentarze innych dziewczyn) wpisują się w moją aktualną sytuację!! Właśnie dzisiaj wróciłam po wizycie od dermatologa i dostałam Duac!! Po serii nieowocnych wizyt u różnych dermatologów byłam zrezygnowana i w sumie poddałam się w walce z trądzikiem. Akurat dzisiaj byłam u nowej lekarki z AZS na dłoniach i przy okazji (bez większych nadziei) poprosiłam o coś na twarz. Dostałam Duac, a teraz zjeżdżam na komentarze i widzę, że też stosowałaś i chwalisz go sobie, jeju nawet nie wiesz jak się ucieszyłam. Przypomniało mi się, że był taki osobny post dawno temu i do niego dzisiaj wróciłam. Wtedy pisałaś, że Duac pomógł na pryszcze, ale wciąż zmagasz się z zaskórnikami. Kochana powiedz proszę czy ten Duac daje radę z zaskórnikami zamkniętymi? Bo ja mam głównie z tym problem na twarzy, a pryszcze wyskakują punktowo tzn mam od 0 do 3 widocznych czerwonych pryszczy na twarzy. Na policzkach mam zgrubienia, ale są niewielkie i niebolące, ale znowuż jest ich dość sporo. Dermatolog kazała mi stosować DUAC TYLKO(!) punktowo, no i nic więcej nie dostałam (bo też przyszłam z innym istotniejszym na tę chwilę problemem). Jak myślisz, czy DUAC da radę z zaskórnikami? Czy Ty walczysz z zaskórnikami w inny sposób?

      Usuń
  8. Bardzo dobrze pomaga też starszym ludziom, cukrzyca = trudno gojace się rany. Miesiącami nie mogłam pomoc babci i jej ranie ma nodze w okolicy żyły. Paskudnie się papralo i praktycznie w ogóle się nie chciało goic. I właśnie dopiero octenisept zaczął to zasklepiac i pieknie goic.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaskoczyłaś mnie z tym gardłem. Nigdy bym się sama nie odważyła go tak użyć. Jak często psikasz?
    Od siebie dodam, że jest super przy noworodkach do przeżywania kikuta, super wtedy goi się pępek :) no i po porodzie niezastąpiony dla mamy, zwłaszcza po szyciu;) po przekłuciu uszu super - ale także gdy uczulą nas jakieś kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to było moje pierwsze skojarzenie - pielęgnacja pępka i rany po porodzie :) Aktualnie polecany produkt w Szkole Rodzenia, do której chodzę ;)

      Usuń
    2. Ooo tak!u mnie przygoda z Octeniseptem zaczęła się dokładnie w tym momencie.Teraz jest on najważniejszym składem domowej apteczki.

      Usuń
    3. Też kupiłam dla mojego dzidziusia, ale nie miałam pojęcia ile ma zastosowań. Na pewno wykorzystam pi depilacji :)

      Usuń
  10. Dario czy na wczasach podczas opalania używać takich samych kosmetyków jak na co dzień, czyli krem + fluid Irena Eris ? Czy na ten tydzień zamienić to na jakiś BB?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie zmieniam nić w kwestii podkładu i nadal jest to Irena :-)

      Usuń
  11. octenisept poleciła mi pani weterynarz do przemywania zaropiałych oczu mojego yorka :) Nie zdawałam sobie sprawy, że ma aż tak szerokie zastosowanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie też sprawdza się przy podrapaniach przez zwierzęta :-) zabija wszystkie bakterie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odkąd pamiętam, zawsze Octenisept stoi w mojej łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie można go dostać? W aptece czy w drogerii również?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko w aptekach, ale jest też w Superpharm :-)

      Usuń
  15. W piątek wesele a ja od ponad tygodnia walczę właśnie z " kaszka" na czole , dzięki za wpis może jeszcze jest szansa 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wpis! Octenisept znam od dawna. Moja mama jest pielęgniarką i od zawsze polecała mi go na wszystko! Z twoich zastosowań zaskoczyło mnie leczenie trądziku, szczególnie kostek na czole, z którymi właśnie się zmagam :(((. Do puli zastosowań dołączę coś od siebie. Polecam go na katar! W czasie kataru zamaczam potyczek kosmetyczny w tym płynie i przecieram wewnętrzna stronę błony w nosie. Nie tylko działa udrazniajaco na zatkany nos, ale także skraca czas kataru!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję za podpowiedź, bo często miewam tego typu problemy :-)

      Usuń
  17. dzieki tobie poznalalam BENZACNE i wyleczylam tradzik na brodzie i plecach, dzieki temu poznalam PILARIX, jestes niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  18. Octanisept jest cudowny, działa chyba na wszystko! Z racji wykonywanego zawodu, często jestem narażona na oparzenia i skaleczenia. Octanisept pomaga nawet przy naprawdę dużych ranach. Nie dość, że goją się naprawdę szybko, to potem nie zostają blizny. Dobrze mieć go pod ręką i od razu spryskać uszkodzone miejsce. Używam go też, jeśli dojdzie do jakiejś niemiłej i bolesnej wysypki od kiepskiej klimatyzacji połączonej z dużą wilgocią i temperaturą. Efekt jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam pytanie odnośnie innego tematu, o którym pisałaś dawno temu a który mnie zaciekawił.
    Mianowicie jest to temat rajstop w spray'u Sally Hanson, które polecałaś na swoim blogu. W sobotę wybieram się na wesele, a efekt opalonych nóg po solarium mnie nie zadowala a zaciekawiłaś mnie efektem tych rajstop. Tylko mam pytanie czy w piątek wieczorem mogę wydepilować nogi kremem do depilacji i później zastosować peeling ? A w sobotę rano nałożyć te rajstopy? Pytam, bo mam wrażliwą skórę na nogach a nie chciałabym żeby moje nogi kiepsko wyglądały. Co o tym myślisz ? Może któraś z Was mi coś doradzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłabym w ten sposób, że w czwartek peeling, w piątek depilacja kremem, a w sobotę aplikacja rajstop :-) I powinno być wszystko w porządku :-)

      Usuń
  20. mam octanisept w swojej apteczce i kilka razy kusiło mnie aby popsikać twarz i ramiona, na których wyskakują mi pojedyncze krostki ale obawiałam się, że wysuszy mi skórę lub podrażni ale teraz już nie mam wyjścia, będę testować! :))) Dziękuję za wpis !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz aplikować też pojedynczo, nasączonym patyczkiem do uszu na każdą zmianę :-)

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie na afty nie pomógł, dodatkowo wydaje mi się że pogorszył stan bo miałam prawie 2 tygodnie (zazwyczaj miałam do 7dni i afta znikała ) pierwszy i ostatni raz użyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Potwirrdzam - jest świetny. Mój chłopak, gdy złamał sobie palec i wokół złamania była rana, która się jątrzyła pod opatrunkiem musiałam znaleźć coś dobrego do oskarżenia. Mamy go w domu cały czas i na różne skaleczenia jest zawsze w pogotowiu. :D Stosuje także przed depilacja nóg i regulacja brwi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziewczyny ratujcie!
    Mam strasznie szorstka skórę na rękach aż do ramion tak jakby gęsią skórkę wygląda to okropnie żadne balsamy nie pomagają ani peelingi.
    Co to może być i jak się tego pozbyć??
    Pozdrawiam gorąco Ciebie Daria i dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj Beta-Skin kupisz w Internecie. Jest rewelacyjny!Pilarix też da radę ale stosuj nie częściej niż raz dziennie :)

      Usuń
    2. Tak, Pilarix może w tym przypadku bardzo pomóc. Kupisz go w aptece :-)

      Usuń
  25. OCTENISEPT poleciła mojej córce pielęgniarka w szkole na otarcia i opuchnięcia dziąseł.Córka używała go też na afty i pleśniawki po twierdziła ,że najlepiej jej pomaga i miała jak się okazuje dużą rację..Mam go w domu ,ale nie wiedziałam ,że ma aż takie szerokie zastosowanie;))))Pozdrawiam Dario i Dziękujemy za te pomocne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  26. mam ten sam problem jak mnie jakis komar ugryzie musze wyprobowac Octenisept

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadam się w 100%. Sama używałam w różnych przypadkach i świetnie się sprawdził. :D
    PS zdjęcie prześliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana Dario, bardzo Ci dziękuje za ten wspaniały blog. Wiele się z niego nauczyłam. Pierwszy raz dodaję komentarz i liczę na Twoją pomoc.
    Wdrożyłam do swojej diety picie naparu z pokrzywy, dziś zrobiłam pierwszą płukankę i tu mam pytanie. Jak ją stosować? Jedynie na skalp wacikami? Jednakże wydaje mi się to mało skuteczne, poza tym został mi prawie cały napar? Czy chodzi o to, aby polać całą głowę miksturą i wmasować ją w skalp?
    Ponadto, ile takie pozostałości z przygotowanego naparu mogą stać? Mogę go użyć dopiero za tydzień?
    Z góry dziękuje za odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, płukankę z pokrzywy można stosować na całe włosy czyli polewasz nią głowę nad miską, chwilę płuczesz, wmasowujesz w skalp i wyciskasz włosy, następnie suszysz. Tutaj to dokładniej opisywałam: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/05/czy-warto-pic-napar-z-pokrzywy-porzywa.html

      Taki napar najlepiej zrobić na raz i cały zużyć :-)

      Usuń
    2. Tylko najbardziej się boję mocnego przyciemnienia włosów jak będę je płukać całe :(

      Usuń
  29. octenisept znam już kupę lat... może dlatego, że jest polecany po porodzie i dlatego, że sama pracuję w szpitalu. Używam go najczęściej do odkażania ran, gdy moje dziecko pozdziera kolana ... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobnie działa zapomniana, niedoceniana woda utleniona, która może być stosowana zarówno zewnętrznie jak i wewnętrznie.. Tego ostatniego nie próbowałam, ale podobno znakomicie dotlenia nasze komórki. :) Natomiast zewnętrznie testowałam na moim policzku (pseudo trądzik czy inne cholerstwo) i zadziałał jak octenisept.. :) Może byś zgłębiła temat użytkowy i kosmetyczny wody utlenionej?? Z chęcią bym poczytała :) pozdrawiam gorąco. Wierna czytelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie, ze tak wszechstronny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mi i mojemu dziecku pomógł jak mieliśmy ospę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedy pojawi się obiecany post o robieniu trwałych loków? Niedługo idę na wesele i przydałaby mi się taka wiedza ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie dam rady w tym tygodniu, ale w następnym już na pewno :-) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
    3. OO właśnie! Ja też idę na wesele i post b. przydatny byłby, ale niestety w przyszłym tygodniu będzie już dla mnie za późno, bo w ten weekend zamawiam produkty do stylizacji loków :(.

      Usuń
  34. O rany! Nie wiedziałam, że ten specyfik ma tyle zastosowań! Wow. Ja się bliżej z nim poznałam w leczeniu ran pooperacyjnych. Miałam problem z dziurą po drenie. Po jednej stronie szwu rana podeszła mi krwią a z drugiej ropą. Porobiły mi się bułki. Ciocia pielęgniarka poleciła mi przemywanie i okłady z Octeniseptu. Twierdziła, że on wszystko wyciągnie. Nie pomyliła się. Trochę mi się sączyło przez te okłady, ale po 4 tygodniach od operacji nie mam już śladów po tym problemie. Pewnie dlatego pomaga też ma trądzik i inne tego typu przypadłości. Jest super i też każdemu polecam mieć go w apteczce.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować :) Pozdrawiam Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Racja! Super sprawa! Już nie raz uratował mi życie! :) Np. po obtarciach po maratonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze używam Octaniseptu do odkażania :) Pierwszy raz zetknelam sie z nim gdy lekarz kazał mi przemywac palec po zabiegu chirurgicznego rozcinania ze względu na zastrzal...
    Podbijam pytanie o obiecany post o nowym sposobie na loki :)
    Pozdrawiam Cie gorąco :)
    Wierna i wdzieczna czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  38. Znam go doskonale ze swojej pracy :) Psikałam nim na miejsce wkłucia :)) Jest dobry na wszystko, muszę go kupić ponownie, bo mi się skończył :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj
    Możesz podpowiedzieć jak dbac o włosy na i po basenie i jak je zabezpieczyć przed zniszczeniem?
    Zrobiło się ciepło i chciałabym zacząć chodzić na basen dość często bo kilka razy w tygodniu? Czy można jakoś uchronić włosy w tej sytuacji? ?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Fakt, coś do odkażania jak Octenicsept jest niezbędne w apteczce. Kiedyś tez kupowałam Octenisept i byłam z niego zadowolona, ale jakiś czas temu przerzuciłam się na tańszy i większy zamiennik Linoseptic. Też mozna kupić go normalnie w aptece bez recepty. Działa identycznie jak Octenisept.

    OdpowiedzUsuń
  41. Octenisept poleciła mi dziewczyna, która przekuwała mi chrząstkę w uchu kilka lat temu. Ostatnio zakupiłam go po operacji wycięcia wyrostka i operacji kolana. Nie wiedziałam, że ma tak dużo zastosowań, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  42. Nawet nie wiedziałam, że mam w domu coś tak przydatnego jak Octenisept. Niebawem wypróbuje go na podrażnienia po goleniu.
    Który olej arganowy z firmy Nacomi lepiej kupić ten w buteleczce z atomizerem czy w szklanej?
    Dario w jednym z Twoich starszych postów przeczytałam, że niektóre oleje mocno prostują włosy tylko tam nie napisałaś które.
    Czy mogłabyś w odpowiedzi na komentarz napisać, które mają takie działanie.
    Będę bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jedyne co, to przy płukaniu gardła należy uważać na posmak, który zostawia w buzi - paskudztwo, ale do zniesienia. Nie ma nic lepszego na stan zapalny, drobne rany. Mnie już wiele razy ratował przy braku głosu i zapalonym gardle.

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepraszam, że tak nie w temacie, gdzie można kupić taką ładną pościel? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja niestety borykam się z opryszczką. Jak jest ciepło to co chwila mi wyskakiwała na ustach. Teraz odkąd stosuję endvir to pojawia się raz na 3 miesiące. Czytałam też dużo o domowych sposobach leczenia jej, ale jakoś nie widzę przykładania sobie cebuli czy sody do ust. Wolę sprawdzony lek stosować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po porodzie mialam ogromny problem z opryszczka. Na pierwsze objawy pomaga mi picie czystka (kto nie lubi moze skorzystac z tabletek do ssania).Na nawracajacy problem opryszczkowy u mnie zadzialo - Parafarm,latopic,czystek i picie soku z cytryny przez 14 dni-w pierwszy dzien 1,w drugi -2 itd az do 7,w 8 dzien-7,w 9 -6 itd.Nie mam jej od roku,a inne skutki pozytywne rowniez zauwazylam .Moze komus tez pomoze.

      Usuń
  46. ja też używałam octanisept, ale w aptece Pani dała mi raz Linoseptic i już tak zostało - większa wygodniejsza butelka, mniej kosztuje i jest po porstu dobry!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jejku, działa na wszystko co może przydarzyć się na pielgrzymce, a jako, że wybieram się za tydzień na pewno zakupię! Dzięki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja stosowałam Octanisept u mojego synka gdy dopadła go ospa. Pięknie wysuszał krostki, nie blokował do nich dostępu tlenu, dzięki czemu unikneliśmy stanów zapalnych. Przy tym był łatwiejszy w aplikacji niż mazidła standardowo zapisywane przy ospie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Octanisept podarowała mi pani pielegniarka, dzięki ktorej dostalam sie szybko do szpitala na operacje tarczycy. Plyn mial pomoc przy gojeniu sie ranki po cięciu. Rewelacyjnie sie sprawdził. Od zawsze mam problem z gojeniem sie ran i czesto pozostaja mi brzydkie blizny. Dzięki niemu blizna "jak na mnie" :D jest prawie niewidoczna. Mam rowniez problemy z nawracajacymi problemamy infekcji intymnych. Octanisept u mnie nie leczy ale chociaż redukuje przykre objawy natomiast polecilam go koleżance z podobnymi problemami. U niej sprawdził sie w 100%. Do tej pory nie ma nawrotu, takze polecam go wszystkim Pania z takimi problemami :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo użyteczny wpis! Muszę go kupić! Tylko czy mogę go stosować do skóry atopowej? i czy pomoże na zmiany atopowe na skórze?

    OdpowiedzUsuń
  51. hmm a ostatnio to zauwazyłam że ten Linoseptik - ogolnie preparat na odkażanie ran jest dobry na ugryzienia komarów. O wiele szybciej się goi i tak nie swędzi:) wiec do lasu w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Hej , mam pytanie czy olej z Nacomi 7 oils będzie dobry do olejowania włosów bardzo puszących się i suchych , czy lepiej wybrać jeden olej i nim olejować włosy ?.
    Pozdrawiam serdecznie . :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ha! Od kilku dni mam własnie taką dziwną trądzikowatą wysypke na czole a tak sie sklada, ze mam w apteczce Octenisept ;) no to dzisiaj pójdzie w ruch! Dzięki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. Akurat tak się składa, że mam ten specyfik w apteczce, nie wiedziałam, że może mieć aż tyle zastosowań, zaczęłam testować już dzisiaj! Dziękuję Ci za takie posty kochana <3
    PS Czy mogłabyś powiedzieć mi gdzie kupiłaś tę piękną pościel? xoxo

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature