Top Social

PROVOCATER - NAJPIĘKNIEJSZE LAKIERY HYBRYDOWE NA WIOSNĘ I PASTELOWY MANICURE.

Ostatnio na moich paznokciach królowały czerwienie, borda, śliwki, a nawet czerń. Wraz z nadejściem nowej pory roku czas na małe zmiany i dziś zaprezentuję Wam kilka ulubionych, wiosennych odcieni. Jeśli poszukujecie inspiracji, to zapraszam do dalszej części wpisu, który powstał we współpracy z marką Provocater.


Jak wiecie od kilku dobrych lat jestem fanką lakierów hybrydowych. Całkowicie zrezygnowałam z tych tradycyjnych, na rzecz hybryd, które na moich paznokciach trzymają się nawet 3 tygodnie.  To duża wygoda i każda osoba, którą "zaraziłam" miłością do hybryd jest tego samego zdania. Jakiś czas temu na Instagramie dostrzegłam zupełnie nową markę, a mowa o Provocater. Moją uwagę zwróciły piękne, smukłe buteleczki oraz szeroka gama kolorystyczna. Postanowiłam przetestować kilka odcieni i do dzisiejszego wpisu wybrałam te idealnie wpisujące się w wiosenny klimat. Lakiery mają gęstą formułę, dzięki czemu nie spływają z paznokcia i łatwo uzyskać dużą precyzję malowania, co jest dla mnie niezwykle ważne. Jeśli do tej pory miałyście problem z zalewaniem skórek czy nierównym rozprowadzaniem lakieru, to wypróbujcie te od Provocater. Manicure hybrydowy wykonany tymi lakierami będzie łatwiejszy nawet dla osób początkujących. 


Uwielbiam pastelowe odcienie na paznokciach i na powyższym wzorniku prezentuję kilka moich ulubionych kolorów od Provocater. Pamiętajcie jednak, aby sprawdzić w sieci lub na Instagramie marki (klik) jak dany kolor wygląda na kilku zdjęciach. Niestety aparat nigdy nie jest w stanie uchwycić rzeczywistej tonacji, a do tego dochodzą jeszcze ustawienia Waszych wyświetlaczy. 


01 White 
Czysta biel to odcień, który każda z Was powinna mieć. Idealnie nadaje się do mani w stylu Babyboomer lub do klasycznego frencza. Przyda się też do tworzenia wzorków lub gradientów. Ta nie jest kredowa i nie wygląda na paznokciu jak korektor, więc można jej używać także solo.

36 Bunny Rouge
To kolor do pracy, do szkoły i w zasadzie na każdą okazję. Nie jest nachalny i sprawia, że dłonie wyglądają czysto i schludnie. W stylizacji wykorzystałam go na palcu serdecznym.

39 Cotton Candy
Bardziej żywy róż, który możecie zobaczyć na środkowym palcu w poniższej stylizacji. Dzięki niemu dłonie wyglądają na bardziej opalone. 

40 Love Story
Róż w stylu "barbie", który przypadnie do gustu prawdziwym fankom różu. 

41 Pink Whisper
Delikatnie brudny róż, który podobnie jak 36 Bunny Rouge będzie idealnym kolorem na co dzień. 

21 Fruity Kisses 
W rzeczywistości bardziej żywy, niż na zdjęciu. To połączenie różu i odcienia koralowego. 

22 Sunset Memories 
Również nieco żywszy, niż na wzorniku. Odcień ciemniejszy, niż 21, ale w tej samej tonacji. 

19 Juicy Naked 
Jeden z moich ulubionych kolorów. Wspaniale prezentuje się na lekko opalonych dłoniach i jest bardzo wiosenny. Niżej zobaczycie go na palcu wskazującym, kciuku i małym. 

20 Beauty Fun 
Bardziej nasycony, niż 19. Będzie fantastycznie wyglądał na stopach. 

16 Funny 
Zgaszony pomarańcz w łososiowej tonacji. 

17 Orange Glitter 
Kolor wyjątkowo soczysty, a do tego z drobinkami. Myślę, że może ciekawie prezentować się jako akcent w połączeniu z innymi pomarańczowymi odcieniami z gamy kolorystycznej. 

18 Energy Agathe 
Energetyzujący pomarańcz z domieszką odcienia koralowego. 

81 Fun Coral 
Typowo koralowy odcień dla bardziej odważnych fanek manicure hybrydowego. Z pewnością użyję go w letnich stylizacjach.

45 Light Lavender 
Zgaszona lawenda, która na paznokciach nie wygląda sino i nieestetycznie, a wiosennie i świeżo.

43 Pink Orchid 
Różowy fiolet idealny na wiosnę. Chętnie połączyłabym go z odcieniem numer 36 i z efektem syrenki.

47 Coctail Berry 
Chłodny fiolet, który jako następny wyląduje na moich pazurkach.

14 Vanilla Ice Cream 
Lekko zielonkawa żółć, może nawet delikatnie limonkowa.

Kolory, których użyłam w poniższej stylizacji to:
Kciuk, wskazujący i mały - 19 Juicy Naked
Środkowy - 39 Cotton Candy
Serdeczny - 36 Bunny Rouge


Który odcień najbardziej wpadł Wam w oko? Moja przygoda z marką zaczęła się od Juicy Naked i jak widać kolekcja cały czas się powiększa. Więcej odcieni możecie podejrzeć na stronie sklepu tutaj klik (zestaw startowy jest aktualnie dostępny w obniżonej cenie). A już niedługo na moim Instagramie więcej paznokciowych stylizacji, więc zapraszam do obserwowania, jeśli jeszcze tego nie robicie :-)

81 komentarzy on "PROVOCATER - NAJPIĘKNIEJSZE LAKIERY HYBRYDOWE NA WIOSNĘ I PASTELOWY MANICURE. "
  1. Muszę wypróbować koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juicy Naked i Cotton Candy podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Testowałaś je na bazie innej marki? Np. Semilac lub neonails?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, ale wypróbuję :-)

      Usuń
    2. Super, w takim razie czekam na efekty :)

      Usuń
    3. I jak? :) Próba podjęta? :)

      Usuń
  4. Kochana, masz najpiękniejsze paznokcie na świecie! :D Kolory ślicznusie, bardzo mi się podobają! Niestety, ja, z moim mega szybkim przyrostem skórek, nie mogę mieć hybryd :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) A czy próbowałaś usuwać skórki za pomocą preparatów typu Sally Hansen? To trochę opóźnia ich przyrost.

      Usuń
    2. Też znam ten ból. U mnie też szybko przyrastają. Preparat Sally Hansen, który Daria poleca, to póki co najlepsze rozwiązanie. Ja stosuję raz na tydzień.

      Usuń
    3. Tak, oczywiście. Testowałam wiele tego typu preparatów, ale specjalnych efektów nie zauważyłam :( poza tym wydaje mi się, że te preparaty niszczą płytkę paznokcia, jeżeli za dużo się ich nałoży :(

      Usuń
  5. jak dla mnie maja tragiczny pędzelek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest większy, ale można się przyzwyczaić :-)

      Usuń
  6. Czy hybrydy ńie szkodzą paznokcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same hybrydy nie, chyba, że masz na nie uczulenie. Jeśli je prawidłowo zdejmiesz, to w żaden sposób nie uszkodzą płytki :-)

      Usuń
  7. Dario kiedy post o włosach twych pięknych?

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie kupic krem Anthelios? U mnie w żadnej aptece go nie ma i na internecie tez nie moge znalezc serii legere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez problemu kupuję go w stacjonarnych aptekach :-) Chodzi o filtr przeciwsłoneczny czy nawilżające krem Intense Legere?

      Usuń
  9. A jak lampa z tej firmy sie sprawdza? Co możesz o niej powiedziec ☺ przymierzem sie do kupna lampy led, jest lepsza od uv 36w?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już kilka tych lamp i ta od Provocater sprawdza się świetnie. W sumie nie widzę różnicy - wszystkie utwardzają ale jedna robi to w krótszym czasie, a inna w dłuższym :-)

      Usuń
  10. Śliczny manicure! Uwielbiam takie kolorki :)

    http://maartinikaa.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz przepięknego bloga. Wchodzę codziennie aby zobaczyć czy nie ma nowego postu. Jestes perfekcjonistka co widac, zdjęcia robią wrażenie, sa mega dopracowane. Mam pytanie w związku z tym jakiego aparatu i obiektywu używasz. Przymierzam sie do zakupu i jest to dość dla mnie ważne. Czy używasz jakiegos programu do obróbki zdjęć ? Bede bardzo wdzięczna za odpowiedz. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Niezmiennie używam Canona 70D i najczęściej z obiektywem 50mm 1.8 :-)

      Usuń
  12. Te kolory wyglądają kapitalnie!
    I jakie nieziemskie opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na razie mam od nich tylko lampę, ale przymierzam się do zakupu kilku kolorów. Zwłaszcza, że nigdzie nie mogę ostatnio stacjonarnie zakupić Semilaków...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dario,
    czy do wykonania hybryd używałaś Bazy i Topu w jednym? Ciekawi mnie czy taki produkt spełnia swoje zadanie. Czy lepiej użyć osobno Bazy i Topu?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bazę i top osobno. Te produkty 2w1 jakoś nie do końca się u mnie sprawdzają :-)

      Usuń
  15. Ja niestety nie jestem z tych lakierow zadowolona. Mnie osobiscie gęstość tych lakierow przeszkadza. A mam ktorys z tych jasnych rozowych i niestety po kilku dniach bardzo sie brudzi, żołknie, wyglada nieestycznie.ja nie polecam.
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Klaudio, ja także używam lakierów Provocater i fakt są gęstsze, ale dzięki temu dobrze napigmentieane :) jeżeli użyje Pani Bazy i Topu No Wipe z Provocater, na pewno nie będzie takiego problemu z jakim Pani się spotkała :) Należy także pamiętać o nakładaniu cienkich warstw :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  16. Genialne kolorki na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaką gąbeczke do makijażu w rozsądnej cenie polecasz i gdzie najkorzystniej jest takową zakupić? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Blend it, którą kupisz np. na mintishop.pl :-)

      Usuń
  18. Kolory piękne. Ja od tygodnia walczę z uczuleniem na palcach po przygodzie z lakierami semilac, skutki używania tych lakierów są koszmarne. Tak jak powiedziałas, że hybryda to mega wygoda i komfort dlatego ubolewam nad moimi paznokciami. Szukam dobrych lakierów hybrydowych które by mnie nie uczulily, Dario gdybyś mogła mi polecić jakaś dobra markę gdyż przetestowalas juz kilka firm. Z góry dziękuję za odpowiedź ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to szczęście, że żadna marka mnie nie uczula, a Semilaków używałam kilka lat bez przerwy. Spróbuj Provocater lub Neonail, bo w przypadku tych hybryd uczulenia są bardzo rzadkie :-)

      Usuń
    2. Niestety NeoNail mają bardzo podobny skład do Semilac i jeśli w przypadku tych drugich wystąpiło uczulenie NeoNail nie pomoże - wiem z autopsji.... BM.

      Usuń
    3. Tak naprawdę trzeba to sprawdzić na sobie, bo nigdy nie wiadomo. Ja z kolei znam wiele osób, które przerzuciły się z Semilaków na NeoNail i jest w porządku :-)

      Usuń
    4. Niestety to nieprawda. Trzeba znaleźć takie o DOBRYM SKŁADZIE, nie tylko tym deklarowanym, ale całościowym. Polecam CND Shellac koniecznie oryhinalny z Ekert Nails, a nie z Chin oraz Kabos. Cudowne lakiery mają ☺

      Usuń
  19. Mam zestaw Semilac (bazę, lakiery i top). Czy do lakierów Provocater musze kupić baze i top Provocater, czy mogę wykorzystać bazę i top Semilaca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam takiego połączenia, ale słyszałam, że bez problemu można je łączyć :-)

      Usuń
  20. piękne masz te paznokcie Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Brakowało mi Twoich stylizacji :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będą się pojawiały częściej, bo widzę, że bardzo je lubicie :-)

      Usuń
  22. Dario jestem antytalentem do malowania paznokci. Myślisz, że hybrydy to dobry pomysł? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę manicure hybrydowy nie jest trudniejszy do wykonania, niż zwykłe malowanie paznokci. Wiadomo - to wymaga wprawy, ale w przypadku Provocater jest łatwiej, bo produkt nie spływa z paznokcia i nie zalewa skórek (jest gęsty).

      Usuń
  23. Semilac Cię uczulił że już nie używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam i nie uczulił mnie, ale chcę testować nowe marki, aby móc Wam coś o nich napisać :-)

      Usuń
  24. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć ☺ Dario może jesteś mi w stanie doradzić tusz do długich, gęstych rzęs? Bez efektu sklejania, czarny 😉😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tusz Revlon Volume+Lenght Magnified - jeden z moich ulubionych, który ma "normalną" szczoteczkę i naturalnie podkreśla rzęsy bez efektu pajęczych nóżek. Tak naprawdę trudno polecić w ciemno dobry tusz, bo u każdego może się sprawdzać inaczej, natomiast ten rekomendowałam już kilku osobom i są zadowolone :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź ;-) Na pewno wypróbję, nie mam nic do stracenia ;-)

      Usuń
  26. Dario, czy do lakierów hybrydowych semilac używasz bazy i topu semilac? a do hybryd neonail również baza i top marki neonail, czy łączysz marki ze sobą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez problemu łączę te marki ze sobą :-)

      Usuń
  27. Wiosna na paznokciach i w sercu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Którą baze i top możesz polecić ?:) chciałabym zakupić mój pierwszy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wygląda połączenie kolorów na Twoich paznokciach :) Ja jestem wierna Semilacowi, ale może właśnie czas na zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Może przygotujesz wpis o tym jak prawidłowo ściągać hybrydy? ☺

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak to robisz, że masz tak pięknie zadbane i wykrojone skórki? Czy możesz zdradzić tą tajemnicę? :) Paznokcie i kolory idealne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dario, dziękuję za odpowiedź. Mam jeszcze pytanie odnośnie programu do obróbki zdjęć, jeśli używasz oczywiście to jakiego? Obiektyw 50 mm 1.8 robi tak dobre rozmycie tła ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tej marki lakierów ale kolory mają fenomenalne! Uwielbiam pastele na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jestem wierna póki co NeoNail i Semilac.Podoba mi się to,że łączą się ze sobą idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj, od jakiegoś czau obserwuję Twojego bloga i widzę że masz bardzo dużą wiedzę na temat pielęgnacji włosów. Od około dwóch tygodni zmagam się z wzmożonym wypadaniem włosów tzn. są wszędzie na podłodze na poduszce, nie wspominając o tym ile zostaje ich na szczotce oraz podczas mycia. Dodam że zrobiłam badania żelazo, TSH i Ft3, Ft4, prolaktynę itd, wszytko jest w normie, usg również. więc lekarz stwierdził, że przyczyną nie są jakieś niedobory w organizmie i wykluczył choroby które powodują wypadanie włosów. Zapisano mi Relavid, zincas forte (cynk)oraz minovivax 5 % wcierkę. ogólnie włosy mam bardzo zdrowe i błyszczące.W jaki sposób mogę zachować ich wypadnie? maseczka drożdżowa? olejek rycynowy? Co polecasz żeby jeszcze bardziej nie obciążać włosów? Dodam że myję włosy codziennie (przetłuszczają się) Jak ma wyglądać pielęgnacja włosów nadmiernie wypadających? Boję się że zaraz wyłysieje :( proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie kolorki piękne i idealne na wiosnę :) Chociaż lakierów tej firmy jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne kolorki i Twoje mani ślicznie się prezentuje! Ostatnio szukałam białego lakieru hybrydowego, który dobrze kryje i zamiast Semilaca, tym razem się skusiłam na Provocater :) zobaczymy, co potrafi zdziałać

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam,
    moje włosy są gęste i niestety dość szybko się przetłuszczają, poza tym ostatnimi czasy mam problem ze swędzącą skórą głowy. Podejrzewam, że przyczyną mogą być nieodpowiednie szampony, jak również ich dość częste zmienianie. Moja skóra głowy raczej nie przepada za SLSami. Czy Volumizing szampon z Yves Rocher również może ją przesuszać? Mam zamiar przerzucić się na ziołowe szampony Babci Agafii, a konkretnie nr 2 na brzozowym propolisie, czy powinien poprawić skórę mojej głowy? Dodatkowo zakupiłam dzisiaj odżywkę Dove Pure Care Dry Oil oraz maskę Biovax do włosów suchych i zniszczonych. Jakie masz zdanie na ich temat? Czy myjąc włosy używasz zarówno odżywki, jak i maski, czy stosujesz je naprzemiennie?
    Będę wdzięczna za odpowiedź.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie piękne są te pastele na Twoich paznokciach. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  40. Twoje posty o paznokciach są najlepsze :) oby było ich więcej

    OdpowiedzUsuń
  41. kolorki fajne <3 będziesz robić jakiś post o serii semilac spa ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie stosowałam jeszcze lakierów tej marki, ale widziałam je już na kilku blogach i instagramie i przykuły moją uwagę. Już same buteleczki wyglądają ciekawie. Przepiękne kolory, najbardziej podoba mi się Bunny Rouge :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja po dłużyszym czasie stosowania hybrydy bez problemów niestety dostała cos na kształt uczulenia. Płytka odchodzi od skóry, skóra wokół paznokcia łuszczy się i pęka. Objawy pojawiły się po tym jak lekarz zapisał mi Neosine/Groprinozyn z inozyną jako głównym składnikiem. Pomimo odstawienia leku teraz za każdym razem po zrobiemu hybrydy objawy mniej lub bardziej powracają :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam kolry, którymi pomalowałaś swoje paznokcie. Prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam pytanie, które może być bardzo głupie, ale... czy żeby używać tych lakierów potrzeba lamp, czy można pomalować paznokcie jak "zwykłym" lakierem i to wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampa jest niezbędna :) Polecam zajrzeć na stronę marki Provocater, ponieważ tam krok po kroku masz opisane jak wykonać hybrydy :)

      Dario, piękne paznokcie i kolory :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  46. Dario a czy nie masz uczulenia po hybrydach z semialaca ?

    OdpowiedzUsuń
  47. Paznokcie śliczne, wyglądają jak pisanki! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam. Jakie kolory semilaca beda odpowiednikiem tych użytych na dłoniach?

    OdpowiedzUsuń
  49. czy lampa od semilaca 6w led uv utwardze lakiery Provocater???

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature