Top Social

ULUBIEŃCY WAKACJI: OKULARY, DANIEL WELLINGTON, MASECZKA EVELINE, ARBUZÓWKA I INNI.

Wakacje powoli dobiegają końca, choć studenci mają nieco lepiej ;-) Nie mogę uwierzyć w to, że sezon wakacyjny już się kończy i niebawem jesień, która mimo, iż ma pewne plusy, to nadciąga zdecydowanie za szybko. W dzisiejszym wpisie chciałabym podzielić się z Wami moimi ulubieńcami wakacji czyli wszystkim tym, co najbardziej umilało mi ten słoneczny czas. 


Mam kilka, a nawet kilkanaście par okularów przeciwsłonecznych, ale od dwóch sezonów króluje u mnie jeden model. To okulary zakupione w zeszłym roku, ale w tym również są dostępne. Zaopatrzyłam się już nawet w kolejny egzemplarz. Co prawda jest nieco mniejszy, ale wygląda równie genialnie. Ilekroć te okulary pojawiają się na zdjęciach, to wzbudzają Wasze zainteresowanie, więc informuję, że możecie je zakupić za kilkanaście złotych w sklepie Sinsay. 


Pozostajemy w klimacie dodatków. Jak wiecie jestem ogromną fanką zegarków Daniel Wellington. To ponadczasowa klasyka, a poza tym są bardzo dobrze wykonane i służą mi latami. Bez zegarka i bransoletki na nadgarstku czuję się co najmniej dziwnie. Najbardziej lubię te, które mają czarną tarczę i tego lata najczęściej nosiłam model Classic Petitte Melrose w kolorze różowego złota. Świetnie komponuje się w duecie z letnią opalenizną i bransoletką tej samej marki. Łapcie ode mnie kod "hedonistka", który daje 15% zniżki na wszystkie zegarki i bransoletki ze strony www.danielwellington.com/pl + otrzymujecie gratis dodatkowy pasek. 


W życiu nie spodziewałabym się, że tego typu buty mogą być tak wygodne i zostaną moimi ulubionymi. Kiedy pierwszy raz pojawiły się w sklepach, to pomyślałam, że muszą być cholernie niepraktyczne. Klapki, to jednak klapki, a do tego na klocku, więc nie miałam co do nich żadnych złudzeń. Po przymiarce w sklepie stwierdziłam jednak, że całkiem nieźle trzymają się stopy, są stabilne i miękkie. Kupiłam je w kolorze czarnym, a później wróciłam jeszcze po beżowe i to moje absolutnie ulubione, letnie obuwie. Aż żałuję, że te ciepłe dni powoli się kończą i niedługo letnia garderoba pójdzie w odstawkę. Buty kupiłam w sklepie H&M. 



Powoli przechodzimy już do klimatów kosmetycznych i zacznę od ulubionych perfum, które towarzyszyły mi przez całe wakacje. Mowa tu o zapachu Michael Kors Wonderlust Sensual Essence. Niezwykle ciepła, nieco słodka i uwodzicielska kompozycja, która idealnie nadaje się zarówno na dzień, jak i na wieczór. Znajdziecie tu takie nuty jak czarna wiśnia, chińska gruszka, piwonia, różowy pieprz, jaśmin i kwiat pomarańczy. Do tego ambra i drzewo kaszmirowe. Cudowna kompozycja, która obok Midnight Shimmer jest aktualnie moją ulubioną, jeśli chodzi o perfumy Michael Kors. 



O rajstopach w spreju z Sally Hansen chyba nie muszę wspominać, bo pisałam o nich na łamach bloga wiele razy. Wracam do nich każdego lata i to z ogromną przyjemnością. To "must have" w mojej wakacyjnej kosmetyczce. Najczęściej używam najciemniejszego koloru Tan Glow, ale zdarza mi się też sięgnąć po ten pośredni odcień czyli Medium Glow. Próbowałam rajstop w spreju innych marek, ale te z Sally Hansen są bezkonkurencyjne. 

W kwestii makijażu nie będzie zaskoczenia. Podkładu Dr Irena Provoke Matt Fluid używam tak naprawdę przez cały rok, ale najbardziej doceniam go właśnie latem. Dobrze kryje, nie tworzy efektu maski i jako jeden z nielicznych nie powoduje u mnie powstawania nowych niedoskonałości. Czasem podkłady, które sprawdzają się u nas poza sezonem letnim potrafią nieźle nabroić na naszej skórze w wyższej temperaturze i nasłonecznieniu. Ten zawsze sprawdza się u mnie wzorowo. Jestem jednak trochę zaniepokojona, bo jedna z Was zwróciła uwagę, że te podkłady są obecnie wyprzedawane. Czyżby mój ulubiony podkład podzielił los pudru Manhattan Clearface i jest wycofywany ze sprzedaży? Jeśli będę wiedzieć coś więcej - dam znać. 


A najczęściej używanym pudrem brązującym, którym wzmacniałam i podkreślałam swoją opaleniznę był niezastąpiony Benefit Hoola. Ma wspaniały odcień, który wypada na mojej skórze niezwykle naturalnie. Nie ściera się, nie tworzy plam i tak samo, jak w przypadku podkładu Provoke - nie powoduje nowych niedoskonałości. Dla mnie ideał i ogromny ulubieniec sezonu letniego. Drogi, ale warty każdej wydanej złotówki. 


Najlepszym kremem, a w zasadzie żelem, który nakładam każdego ranka pod makijaż jest wielokrotnie zachwalany już na łamach bloga Clinique Moisture Surge Hydrating Supercharged Concentrate. Genialnie "dogaduje się" z moją cerą szczególnie podczas upalnych dni. Nawilża, jest lekki i nie skraca trwałości podkładu. 



Latem częściej sięgam po różnego rodzaju maseczki. Szczególnie lubię glinki i raczej sceptycznie podchodziłam do wszelkich, drogeryjnych "mieszanek", które prócz glinek w składzie miały też np. parafinę, która potrafi totalnie zrujnować moją skórę w przeciągu kilku dni. Detoksykująco-oczyszczająca maseczka Eveline z aktywnym węglem i glinką wulkaniczną, to moje ogromne, letnie odkrycie. Znacie to uczucie przeciążonej, tłustej, podrażnionej i nawet lekko swędzącej skóry pod koniec dnia? Myślę, że posiadaczki skóry tłustej i mieszanej doskonale znają ten stan. To, jak maseczka z Eveline wspaniale "uspokaja" i odświeża skórę jest nie do opisania. Mogę ją nazwać znacznie tańszym zamiennikiem maseczki Origins Clear Improvement, a nawet jest to coś więcej. Dla mnie hit!



Dzisiejszy wpis z ulubieńcami wakacji zakończę napojem, który umilał mi letnie, upalne dni czyli arbuzówka. Arbuz+mięta+miód+sok z cytryny+gazowana woda + lód. Pycha!



Wakacje minęły mi w mgnieniu oka i nie mam pojęcia, gdzie "uciekły" te dwa miesiące. Ja powoli wracam już ze swojego urlopu, który spędziłam u rodziców w Ustce i planuję dla Was wiele ciekawych wpisów, więc bądźcie czujne. 


_______________________

Snap 👉 hedonistkaaa

28 komentarzy on "ULUBIEŃCY WAKACJI: OKULARY, DANIEL WELLINGTON, MASECZKA EVELINE, ARBUZÓWKA I INNI."
  1. Dario, czy możesz podać model okularów albo link? dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarki DW są piękne - wcale nie dziwię się, ze są wśród Twoich ulubieńców!

    Piękne zdjęcia morza! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki dr Ireny Eris maja zniknac z popularnych sieciowek typu Rossman, Hebe, Super Pharm etc i od jesieni byc dostepne tylko w Sephorze i Douglasie. Kolorowka bodajze tylko w Douglasie jako kosmetyki na wylacznosc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mają o sobie mniemanie...😂 nigdy nie lubiłam ich kosmetyków i to się raczej nie zmieni

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po tym wpisie wiem, że ta maseczka z Eveline to moje must to have teraz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam swoje DW, piękne są bez dwóch zdań! A przepis na arbuzówkę kradnę :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o okulary znanych sieciówek - przede wszystkim tych tańszych, m.in. właśnie Sinsay, to dowiedziałam się, że mogą nie zawierać wymaganych filtrów do ochrony przeciwsłonecznych - ot, kawałek plastiku. Można w ten sposób sobie niestety uszkodzić wzrok - taka przestroga, żeby sprawdzać. Nie myśli się o tym podczas zakupu, a jednak jest to istotne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Twoje posty są dla mnie zawsze bardzo przydatne. Zwłaszcza te z pielęgnacji włosów. Bardzo w Tobie cenie, że stawiasz w pielęgnacji na naturalność. Dziś moje pytanie znacznie odbiega od włosów. Jak dbasz o skórę szyi i dekoltu? Bardzo mnie to ciekawi a nie widziałam takiego postu. Zaczynam powoli dbanie o skórę szyi i dekoltu i chętnie dowiem się różnych trików.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis! Dario - do kiedy ważny jest kod na zegarki? I skąd ten piękny pleciony koszyk? Szukam takiego ale niestety nie moge nigdzie znaleźć odpowiedniego modelu :/ pozdrawiam, Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabyś powiedzieć jakie stężenie miałaś kwasu TCA? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Dario,
    Moglabys podac tytul ksiazki ktora czesto zamieszczasz na zdjeciach? W tym poscie ta na pierwszym zdjeciu. Z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj rusza promocja w Rossmanie -49% na maski i odzywki do włosów? Mogłabyś stworzyc osobny post o tematyce włosowej? Co warto kupić? Z chęcią skorzystam z polecanych przez Ciebie produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegarek piękny! I mam podobny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Daria, czy nie boisz się nosić okularów przeciwsłonecznych z sieciówki?
    jakoś mam uprzedzenia, i wydaje mi się, że lepiej zainwestować w okulary u optyka :)
    co do rajstop w spray'u, czy nie podkreślają one u Ciebie "kropek" po depilacji? za każdym razem, tworzą się u mnie nieestetyczne kropki w miejscach gdzie rosną włosy :( nie wiem czy to standard, czy to preparat nie dla mnie : (

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) mam pytanie o hennę do włosów. Mam cieńke, słabe włoski i ostatnio mi się jeszcze dość mocno przerzedziły, czy henna bardziej mi zaszkodzi czy pomoże, wzmocni i odżywi? Kupiłam niedawno Bio Henne Orientana. Czy Ty kiedykolwiek farbowałaś włosy henną ? Czy możesz mi coś doradzić w tej kwestii?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego nie mogę obserwować Cię na Instagramie ? Ciągle mi wyskakuje "przepraszamy ta strona nie istnieje " ... :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakiej bazy pod cienie używasz i jakich cieni na co dzień? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety dr Irena Eris wycofuje się z drogerii typu Super-Pharm czy Rossmann, a bedą dostępne już tylko w sephorze i douglasie.
    Kusi mnie ten podkład Provoke, ale koleżanki moje mówiły, że ciemnieje i trochę się tego obawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Co, jak co, ale zdjęcia to robisz przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ot ja niepoważna! Myślałam, że pisząc o arbuzówce masz na myśli nalewkę :D hahahha

    OdpowiedzUsuń
  21. Dario przydałby się wpis na temat gładkiej cery i ciała. Plis!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja z tego typu masek najlepiej lubie Evree Black Rose,polecam

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie w tym miesiącu absolutnym faworytem jest zegarek DW, ale z białą tarczą <3 Jestem w nim absolutnie zakochana, noszę cały czas i najchętniej pokazywałabym go na każdym zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej Daria. Wiem, że przez jakiś czas borykałaś się z trądzikiem, teraz mnie to dotknęło i miałabym do Ciebie kilka pytań. Czym był spowodowany twój trądzik? Jestem zapisana do dermatologa, choć nie wiem czy coś poradzi bo u mnie prawdopodobnie problem tkwi w hormonach, ostatnio robiłam badania. Mam bardzo podwyższona prolaktyne i nieregularne miesiączki, czasami nawet co 2-3 miesiące.. Trądzik pojawia się na plecach, ramionach, czasem na szyi i nawet pośladkach.. Dbam o higienę, smaruje maścią normaclin, pije bratek i staram się pic również dużo wody. Boje się ze przepiszą mi silne leki, a ja w tym temacie jestem trochę zielona, nie chce później męczyć się ze skutkami ubocznymi.. Czy izotek to te rerinoidy? Mogłabyś powiedzieć jak Ty byłaś leczona, czym był u Ciebie spowodowany trądzik i na co powinnam uważać jeśli chodzi o leki? :( Byalbym wdzięczna, prosze o pomoc i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. A co z maseczką z glinką od L'Oreal? Jak ją oceniasz? Która lepsza: Eveline czy L'Oreal?
    Co ze składami obu tych maseczek?

    OdpowiedzUsuń
  26. Ile ja bym dała,żeby mieć tak piękne włosy .. !

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature