Top Social

MIRROR NAILS CZYLI LUSTRZANE PAZNOKCIE KROK PO KROKU I INNE EFEKTY OD PROVOCATER | NEON STARDUST, SEQUIN, OPAL.

Lakiery hybrydowe prócz swojej trwałości mają jeszcze jeden plus - można nakładać na nie "magiczne" pyłki, które każdy kolor zmieniają w istne cudo. I w dzisiejszym wpisie pokażę Wam jak krok po kroku zrobić tak modne w tym sezonie lustrzane paznokcie oraz kilka innych efektów, które proponuje marka Provocater. 


Efekt lustra na paznokciach jest niesamowicie efektowny i zaskakujący. Nie jest to perła, ani zwykły, metaliczny manicure. Lustrzane paznokcie przykuwają uwagę wszystkich i za każdym razem, kiedy decyduję się na tego typu mani, to dostaję mnóstwo pytań co to właściwie jest. Wszystko za sprawą jednego pyłku o nazwie Metal Glass od Provocater. Nakładając go na różne kolory lakierów uzyskacie inny efekt, ale gwarantuję Wam, że każdy Was zaskoczy. W dalszej części pokażę jak krok po kroku prawidłowo zrobić lustrzane paznokcie. Dokładnie się przypatrzcie, bo zmieniając kolejność nakładania, zamiast efektu lustra uzyskacie jedynie brokat. Zaczynamy!


CZEGO POTRZEBUJESZ DO WYKONANIA LUSTRZANYCH PAZNOKCI?
_______
Bloczek polerski (klik), pilnik 100/180 (klik
Odtłuszczacz Cleaner Provocater (klik
waciki bezpyłowe (klik)
Baza Provocater (klik)
Lakier hybrydowy w dowolnym kolorze (u mnie Provocater 41 Pink Whisper klik)
Top No Wipe Provocater (klik)
Efekt Metal Glass  Provocater (klik
Miękki pędzelek
Lampa UV/LED (klik)


KROK 1
Przygotowuję paznokieć do standardowej stylizacji pod lakier hybrydowy czyli wycinam skórki, piłuję i poleruję bloczkiem, a następnie odtłuszczam Cleanerem. Powierzchnia paznokcia powinna być idealnie równa, bez żadnych zadziorków i wybrzuszeń, ponieważ efekt lustra uwydatni wszelkie niedoskonałości. Nakładam bazę i utwardzam w lampie. Następnie dwie warstwy lakieru hybrydowego 41 Pink Whisper od Provocater i każdą utwardzam osobno w lampie.


KROK 2
Nakładam Top No Wipe i utwardzam pod lampą. Musi to być Top bez warstwy dyspersyjnej czyli taki, który nie klei się po wyjęciu spod lampy. Jeśli nałożycie Metal Glass na zwykły Top, to uzyskacie jedynie brokatowy efekt, a nie lustro. 


KROK 3
Po utwardzeniu Top-u zaczynam nanosić pyłek o nazwie Metal Glass od Provocater. Wysypuję trochę z pudełeczka trzymając paznokieć nad wieczkiem i pokrywam dokładnie całą płytkę. 


KROK 4
Delikatnie wcieram pyłek paznokciem okrężnymi ruchami, a resztę pyłku zdmuchuję.


KROK 5
Wszelkie pozostałości pyłku, które utkwiły w szczelinach wymiatam delikatnym pędzelkiem. Pamiętajcie, że do momentu nałożenia Top-u na efekt lustra jeszcze wszystko można poprawić. Jeśli ocenicie, że Metal Glass nie jest zaaplikowany równo, to można go jeszcze usunąć za pomocą Cleanera. 


KROK 6
Nanoszę ostatnią warstwę Top-u No Wipe i utwardzam pod lampą. Należy pamiętać o dokładnym naniesieniu Top-u, uwzględniając boki paznokcia. I gotowe! 


Prócz efektu Metal Glass w ofercie marki Provocater znajdziecie mnóstwo innych pyłków, za pomocą których można wyczarować na paznokciach prawdziwe cuda. Muszę przyznać, że jestem typową sroką i gustuję w takich błyskotkach. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że dany pyłek nałożony na różne kolory lakieru da zupełnie inny efekt końcowy. 


Bardzo ciekawą propozycją na lato są pyłki Neon Stardust (trzy pierwsze od lewej). Dodają każdej stylizacji soczystości i niesamowicie podbijają opaleniznę dłoni. Można zaaplikować je na cały paznokieć lub tylko na niewielką część. Moje propozycje stylizacji z udziałem Neon Stardust zobaczycie w dalszej części dzisiejszego wpisu. 


2. Coctail Berry + Metal Glass
4. Blue Lagoon + Stardust 2 nałożony jedynie na końcówkę płytki
5. Coctail Berry + Neon Stardust 1 nałożony jedynie na końcówkę płytki
6. Fun Coral + Stardust 3 nałożony jedynie na końcówkę płytki
7. Pink Whisper + Metal Glass nałożony jedynie na końcówkę płytki


Lustrzane paznokcie to mój ulubiony trend w zdobieniu. Lubię go na wszystkich paznokciach, ale też jako akcent w stylizacji. Wszystkie pokazane efekty oraz lakiery hybrydowe zakupicie na stronie internetowej www.provocater.pl

Dziewczyny, dajcie znać czy macie ochotę na lustrzane paznokcie lub inne błyskotki, które można wykonać pyłkami! Jeśli są jakieś pytania, to służę pomocą :-)

_______________________
Snap 👉 hedonistkaaa



44 komentarze on "MIRROR NAILS CZYLI LUSTRZANE PAZNOKCIE KROK PO KROKU I INNE EFEKTY OD PROVOCATER | NEON STARDUST, SEQUIN, OPAL."
  1. Czy lampa Provocator na zdj. jest twoja? jesli tak to czy jest dobra? i ile kosztuje :) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślisz,że dałoby sie zrobić takie paznokcie bez lampy i w troszke oszczędniejsze wersji :/ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię, bo to pyłki przeznaczone do nanoszenia na lakier hybrydowy :-)

      Usuń
  3. Piekne!
    Dario czy odczuwasz jakieś negatywny wpływ hybryd na stan swoich paznokci?
    Mam wielką chęć zacząć przygodę z hybrydami, ale boję się o ich stan. Dzięki odżywce Eveline w końcu wyglądają bdb.
    Co radzisz?
    Pozdr Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowałam się na hybrydy, ponieważ moje paznokcie pozostawiały wiele do życzenia - z natury są cieniutkie jak papier i może dwa, trzy razy w życiu udało mi się nieco je zapuścić. Żadne odżywki czy suplementy nie pomogły, choć próbowałam wielu. Wówczas jedynym plusem moich paznokci było to, że rosły w zastraszajacym wręcz tępie, co dziś, gdy nakładam hybrydy, jest z przyczyn oczywistych sporym minusem. Gdybym mogła wówczas powiedzieć, że moje paznokcie wyglądają bardzo dobrze, silnie zastanowiłabym się nad hybrydami, aczkolwiek ma ona swoje plusy, jak choćby trwałość czy możliwości stylizacji, których lakiery nie dają, tak więc wiele za nimi przemawia. ;) Minus dla mnie największy to ceny - by skompletować kilka ulubionych czy po prostu podstawowych, bezpiecznych kolorów, trzeba nieco zapłacić, nie wspominając już o całej reszcie podstawowego, niezbędnego zestawu. Tak więc warto, ale trzeba się porządnie zastanowić. Estetycznie wykonane paznokcie, jak choćby u Darii, wyglądają elegancko i dodają pewności siebie, pewnego rodzaju klasy i pływają pozytywnie na samopoczucie chyba każdej kobiety, ale podejrzewam, że zadbanie o naturalną płytkę rownież bedzie działać na nas w ten sposób. Hybryda to oczywiście wygoda, aczkolwiek nie wiem, czy powrót do "naturalek" nie bedzie równał się oczekiwaniu na odrośnięcie całego paznokcia - ten regularnie pokrywany hybrydą może nieco Cię zdziwić swoim wyglądem, tym bardziej, jeśli teraz jesteś zadowolona ze stanu swoich dłoni. :)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci Anonimku za rady. Chyba jednak pozostanę przy swoich zważywszy, że w końcu wyglądają jak należy. Żal by mi było je znowu załatwić na dłuższy czas.

      Usuń
    3. Ja robię hybrydy praktycznie non stop przez kilka dobrych lat i nie zauważyłam, aby były w złej kondycji. Oczywiście, że są nieco cieńsze, ale nie wyobrażam sobie powrotu do zwykłych lakierów, które utrzymywały się u mnie max 2 dni :-) Coś za coś :-) Najgorzej, jeśli pojawi się uczulenie lub onycholiza, a tego nie da się przewidzieć. Wówczas niestety hybrydy całkowicie odpadają :-(

      Usuń
  4. Uwielbiam efekt lustra, ale do tej pory decydowalam sie na akcent na jednym paznokciu. Teraz pokusze sie, aby zrobic tak wszystkie paznokcie, bo swietnie to wygląda, a Twoje paznokcie sa piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana mam pytanie prosze pomoz byłam u fryzjerki zrobic Ombre wyszło jak wyszło narazie jest rudo kasztanowe ale to mogłabym przeżyć tylko włosy sa matowe i inna znajoma fryzjerka powiedziała ze to jest niedokończone bo po nałożeniu rozjaśniacza następnie powinna nałożyć mi farbe czy tak powinno byc?nie wiem teraz czy sama mam to zafarbować czy isc do profesjonalisty bo nie bardzo wiem jaki kolor można nałożyć ma rudy odcień? Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomogę, choć nie jestem Darią, odpowiedz mi tylko na kilka pytań. :)
      1. Jaki kolor właściwie chciałaś uzyskać na końcówkach? Blond?
      2. Rozjaśniane włosy były naturalne, czy już wcześniej farbowane? Jeśli tak, to na jaki kolor/od jakiego czasu?
      3. Opisz swoje włosy - ich stan sprzed rozjaśniania i po, strukturę, może nawet aktualną pielęgnację, bo to może okazać się ważne.
      Wyprzedzę twoje ewentualne zdziwienie - fryzjer robi co może, ale ten dobry nie bedzie ryzykował stanu włosów i tym samym narażał się na podwójne niezadowolenie klienta. :) Być może uzyskanie oczekiwanego przez ciebie koloru było niemożliwe bez kompletnego ich zniszczenia, a przecież nie o to chodzi, prawda? :)

      Usuń
    2. Tak,ten drugi fryzjer mial racje. Pownna byc nalozona farba, albo tonerktory schlodzi rudosci.

      Usuń
    3. Mam włosy farbowane przez lata farbami alfaparf i loreal na czekoladowy braz w bardzo dobrym stanie zadbane a chciałam uzyskać braz jasny nie blond bo nie bardzo mi to pasuje bo gore mam prawie czarna i teraz mam rudo żółte nie wiem czy sama mam to zafarbować czy isc do fryzjera ,nie mam pretensji do fryzjera pewnie tak miało byc zeby zbyt drastycznie nie zejść z koloru ale teraz chce cos zadziałać ale ńie wiem od czego zacząć dziekuje za pomoc i czekam na odpowiedz

      Usuń
    4. A więc rozumiem. :) Fryzjer popełnił oczywiście spory błąd pozostawiając rozjaśnione końce, jeśli ich kolor cię nie zadowala. Poza tym, skoro chciałaś uzyskać jasny brąz, to być może włosy zostały rozjaśnione zbyt mocno, zbyt słabo, być może nierównomiernie, choć to się zdarza przy włosach wielokrotnie farbowanych. Nie radzę farbować ich teraz na własną rękę, polecam raczej dobrego fryzjera i sugerowałabym dokładnie wytłumaczyć mu, czego właściwie oczekujesz i jaki kolor chciałabyś ujrzeć na swoich końcówkach. Może się okazać, że uzyskany efekt nie do końca na to pozwala. Płukanek/tonerów schładzających kolor na ten moment nie polecam. Skoro włosy nie mają równomiernego koloru (po prostu żółtego bądź po prostu rudego) efekt może być jeszcze gorszy niż aktualnie. Poza tym nie widzę sensu w ochładzaniu koloru, którego i tak na swoich włosach nie chcesz. Wszystko zależy od tego, czy aktualnie są one jaśniejsze, czy ciemniejsze od docelowego koloru, brązu, który chciałabyś uzyskać. Jeśli są jaśniejsze, wystarczy pofarbować je na odpowiedni odcień. Jeśli są ciemniejsze, można bądź nałożyć nieco ciemniejszy niż upragniony brąz, bądź po raz kolejny je rozjaśnić, co oczywiście stanowczo odradzam. Cieżko mi się wypowiadać, gdy tak naprawdę nie mam pojęcia na temat aktualnego wyglądu twoich włosów. Dodatkowo, jeśli mogę zasugerować, skupiłabym się raczej na ciepłym brązie - farba o chłodnym odcieniu może na bardzo ciepłym kolorze włosów (a żółte czy rude właśnie takie są) dać efekt włosów zielonych, a w najlepszym wypadku zieloną poświatę. Podobnie jest z ochładzającymi tonerami/płukankami - polecam zostać przy ciepłych odcieniach i darować sobie ochładzanie. Możesz oczywiście spróbować, na kosmyku, przy czym zalecam płukankę nie srebrną i nie niebieską, a fioletową. Dobrym rozwiązaniem jest dodanie jej bezpośrednio do maski/odżywki i aplikowanie na włosy (kosmyk na próbę) w ten sposób, gdyż jest dużo wygodniejszy niż płukanka. Mam nadzieję, że pomogłam. ;)

      Usuń
  6. Czemu niektóre przebarwienia na twarzy zamieniają sie w małe dziurki? Czy da sie z tym cos zrobic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawa wygląda w ten sposób, że albo mam przebarwienia, albo dziurki po wypryskach i nie zauważyłam, aby były następstwem przebarwień. Poczekaj na sezon jesienny i zdecyduj się na złuszczanie kwasami owocowymi np. migdałowym lub glikolowym pod okiem specjalisty, najlepiej dermatologa. To najlepszy sposób na tego typu problemy. Poza tym warto nakładać filtr 50 pod makijaż, aby przebarwienia w ogóle się nie pojawiały, bo to podstawa.

      Usuń
  7. Mi niestety hybryda trzyma się max 5 dni i nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje :/.Nawet gdy jest ona wykonana w salonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakbyś np. nakładała lakier hybrydowy na cienką warstwę żelu? To zazwyczaj pomaga w tej sytuacji.

      Usuń
  8. Mam pytanie czy moge uzywac pylkow np indigo na lakiery semilac? Chodzi mi o to czy moge stosowac z innych firm efekty semilac ma slaby wybor. A tak przy okazji zrobilas juz sobie tragus'a?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jak najbardziej możesz nakładać pyłki Indigo na Semilaca, to w niczym nie przeszkadza. Efekt będzie piękny, bo sama tak robiłam :-) Tragusa jeszcze nie zrobiłam, ale planuję to na jesień :-)

      Usuń
    2. Uff to dobrze bo wlasnie czekam na paczke i zastanawiam sie czy dobrze zrobilam decydujac sie na zakup. Co do kolczyka polecam bylam na urlopie i zdecydowalam ze juz czas. Czailam sie na niego dwa lata! Fakt bolalo... bardzo bo mam dosc gruba chrzastke krwi troche bylo ale rana dobrze sie goila nie mialam zadnych problemow no i ten efekt... dziekuje za odpowiedz 😊 pozdrawiam

      Usuń
  9. Świetnie to wygląda!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jakby ten pylek wygladal na ciemnym kolorze paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie czy lakiery hybrydowe mają taki sam skład? Pytam bo z innej firmy lakiery mnie uczulają i nie wiem czy próbować z innymi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, każda marka ma nieco inny skład :-)

      Usuń
  12. Wow wygląda to przepięknie, muszę wypróbować :)

    Roksana | www.beatsofbeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mam pytanie odnośnie pyłków. Sama posiadam pyłek Metal Glass i próbowałam go na różnych kolorach zarówno Provocter jak i innych firm (NeoNail, Semilac) i za każdym razem lustro wychodzi identyczne, po prostu srebrne. U Ciebie na zdjęciu widzę mega efekt z różowym kolorem. Czego to problem? Topu? Mam Top typu No Wipe ale z Semilaca i zwyczajnie to nie wychodzi jak powinno. Myślisz, że to kwestia topu? Czy może czegoś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im ciemniejszy lakier, tym większe prawdopodobieństwo, że efekt będzie po prostu srebrny. Metal Glass najlepiej wygląda na lakierach o żywych, wręcz jaskrawych kolorach i wtedy można spodziewać się fajnych refleksów :-)

      Usuń
  14. Próbowałam u siebie na podobnym lakierze Semilac i efekty tak samo piękny!.Warto kombinować:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dario,
    po robionej (w salonie!) trzykrotnie hybrydzie nabawiłam się onycholizy.
    Czy masz jakieś doświadczenie w temacie, mogłabyś coś polecić? Na razie ścięłam paznokcie na bardzo krótko, ale onycholiza nadal jest widoczna. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nigdy nie miałam z tym problemu, ale wiem, że to ciężka sprawa. Najlepiej wybrać się do dermatologa, a doraźnie stosuj olejek z drzewa herbacianego, o którym pisałam tutaj: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2017/02/olejek-z-drzewa-herbacianego-dlaczego.html

      Wiem, że wielu dziewczynom pomógł w tym problemie :-)

      Usuń
  16. Cześć Dario, a może zrobiłabyś kiedyś post o tym jak zrobić idealne zdjęcia? Za każdym razem jak tu wchodzę zachwycam się nimi, bo są cuuudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to wszystko kwestia światła i odpowiedniego ustawienia parametrów w lustrzance. Nie ma jednej recepty i trzeba po prostu kombinować metodą prób i błędów :-)

      Usuń
  17. Droga Dario, piszę do Ciebie w sprawie tematyki nowego posta. W ostnim czasie zaczęłam przygodę z makijażem oczu, jaką paletkę cieni polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makeup Revolution Girl Panic - moja ulubiona :-)

      Usuń
  18. Dziewczyny, czy któraś z Was wie cokolwiek o tym, czy kosmetyki kolorowe dr Ireny Eris będą wycofywane? Widziałam, że likwidowana jest szafa w 2 rossmanach w moim mieście, a na stronie marki podkład Provoke jest wyprzedawany i zostały już tylko 2 kolory. Trochę mnie to zaniepokoiło, bo jest to mój ulubiony podkład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, byłam dzisiaj w kilku Rossmannach i faktycznie szafy opustoszały. W dodatku jest wyprzedaż, a po podkładach Provoke Matt nie ma nawet śladu. To również mój ulubiony podkład i nie wyobrażam sobie jakieś zmiany :-(

      Usuń
    2. Ale dziękuję Ci za informację, bo mam mały zapas tego podkładu, więc nawet nie zaglądałam do szafy Erisa. W takim razie będę szukać jeszcze ostatnich egzemplarzy...

      Usuń
  19. masz piękne pazurki, akurat pyłki mam wszystkie semilaca ale kolorek całkiem ok :p

    OdpowiedzUsuń
  20. dziewczyny, czy próbowałyście nakładać na lakiery Provocater top innej marki? Ja próbowałam nałożyć top CND Shellac, którego używam na wszystkie hybrydy (Semilac, Neonail, Shellac...) i nigdy nie miałam żadnego problemu z łączeniem marek. Tymczasem kiedy malowałam topem po utwardzonym lakierze Provocater, to na pędzelku od topu zostały smugi kolorowego lakieru! Zmyłam wszystko i pomalowałam jeszcze raz trio Shellac baza, kolor i top. Czy ktoś miał podobne doświadczenia? Czy muszę kupić top Provocater, bo inne się "gryzą"?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature