Top Social

ŚLUBNY MANICURE - NAJPIĘKNIEJSZE, DELIKATNE LAKIERY ORAZ LŚNIĄCE PYŁKI PROVOCATER + KONKURS!

Sezon ślubny w pełni, a więc dziś przygotowałam dla Was kilka pomysłów na okazjonalny manicure. Pokażę Wam najpiękniejsze, pastelowe odcienie, które idealnie wpisują się w ślubny klimat oraz pyłki, które każdy lakier zamieniają w lśniącą biżuterię. Czeka też na Was niespodzianka, więc zapraszam do dalszego czytania. 



Moja propozycja ślubnego manicure na ten sezon, to połączenie pastelowego różu z bielą. Róż to odcień 36 Bunny Rouge, a biel 01 White od Provocater. W tej stylizacji postanowiłam wykorzystać motyw serduszka, który połączyłam z techniką "open space" czyli tzw wolnej przestrzeni. Serduszko malowałam pędzlem od lakieru Provocater, natomiast do wykonania białych linii i kropek wykorzystałam pędzel do żelowego eyelinera. Nigdy nie wyrzucam tego typu pędzelków, bo przydają się do precyzyjnych zdobień. 


Po prawej stronie znajdują się odcienie, które możecie śmiało wykorzystać do ślubnych stylizacji. Mój ulubiony kolor, to oczywiście Bunny Rouge oraz Biscuit Tan. Wyglądają naprawdę pięknie na lekko opalonych dłoniach i optycznie wydłużają płytkę. Po lewej stronie widzicie te same kolory w połączeniu z opalizującymi pyłkami od Provocater, które są wprost idealne na takie okazje jak ślub. Dłonie nie potrzebują już biżuterii, ponieważ pyłki są na tyle ozdobne, że będą świetnym dodatkiem do całej stylizacji. Nakładając je na różne kolory za każdym razem uzyskacie inny efekt.

A jak nakładać pyłki od Provocater?

Pyłki nanosimy na utwardzony lakier hybrydowy, ale przed nałożeniem Top-u. W skrócie wygląda to tak, że najpierw nakładamy bazę (utwardzamy pod lampą), następnie dwie warstwy koloru (każdą osobno utwardzamy pod lampą), obsypujemy lepki paznokieć danym pyłkiem, delikatnie wcieramy palcem i resztę omiatamy pędzelkiem, na koniec nakładamy Top i ostatni raz utwardzamy pod lampą. Liczy się wyczucie przy wcieraniu pyłku i jego omiataniu pędzlem, ponieważ przy mocniejszych ruchach mogą powstać luki. Pyłki dostępne są tutaj klik. 


Od lewej: Provocater Gold, Diamond Stardust, Efekt Syrenki Multicolor, Holo Effect



A tu już widzicie cztery stylizacje, które pojawiły się niedawno na moim Instagramie. Odsyłam Was właśnie tam, jeśli chcecie poznać dokładne nazwy lakierów. Być może zainspiruję Was do stworzenia swojego ślubnego/weselnego manicure. 


Mam dla Was też małą niespodziankę. Wraz z marką Provocater przygotowałam konkurs, w którym jedna osoba zgarnie zestaw startowy do samodzielnego wykonania manicure hybrydowego, a dwie kolejne osoby otrzymają po dwa dowolnie wybrane lakiery, które możecie podejrzeć na stronie internetowej tutaj klik.  Konkurs będzie odbywał się na moim Instagramie i wszystkie warunki poznacie właśnie tam ≥≥KLIK≤≤


26 komentarzy on "ŚLUBNY MANICURE - NAJPIĘKNIEJSZE, DELIKATNE LAKIERY ORAZ LŚNIĄCE PYŁKI PROVOCATER + KONKURS!"
  1. Szkoda że ten konkurs na instagramie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne kolory :) uwielbiam takie subtelne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie, bardzo podobają mi się hybrydy ale nie są dla mnie.

    Mam pytanie trochę nie na temat, znasz jakieś dobry preparat na blizny? W poniedziałek będę miała usuwany pieprzyk na twarzy i skąd moje pytanie ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie jak zawsze :) Urocze te odcienie choć zwykle wybieram żywsze, ale takimi delikatnymi też czasem maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne te ślubne pazurki. Skromne i efektowne jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Daria,skąd ta cudna sukienka? :*

    OdpowiedzUsuń
  7. MAm pytanie odnośnie lakieró do paznokci: czy wiesz może jaki lakier nie hybrydowy jest podobny do tego koloru, który masz na środowych palcu na ostatnim zdjeciu po prawej stoenie? Nie chcę robić hybyryd, a strasznie podobaja mi sie takie pastelowe róże, ale nie mogę narazie trafić na taki kolor jak Twoj :) Masz śliczne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolory, choć teraz pozwoliłam sobie na szaleństwo i maluję pazurki w letnie kolorki: odcienie żółtego, zielonego czy niebieskiego :)

    Mam pytanie: pojawi się może post o tym jak wygląda Twój urodowy poranek? Jestem bardzo ciekawa jak to u Ciebie wygląda. Jesienią wracam do pracy, będę musiała jeszcze odstawić dziecko do przedszkola, dlatego z chęcią podejrzałabym Twój plan działania o poranku rozpisany czasowo, może uda mi się dzięki Twoim poradom czy trikom zyskać parę cennych minut - bo przy dziecku <3 każda minuta ma znaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym potrafić tak robić paznokcie jak Ty :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne propozycje ślubnego manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudne są, we wszystkich wersjach! Ja właśnie połamałam moje długie szponki i szukam inspiracji na wersję krótki kwadrat, właśnie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dario
    Czy miałaś jakiś wysyp po acnelecu? Mam receptę od lekarza i nie wiem czy kupować. Opinie w necie są tak różne...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie odnosmie masla Shea. W jednym ze swoich wpisow polecalas uzywac na skore wokol paznokci. Gdzie kupujesz maslo Shea? Ktore polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana też mam i polecam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale te pastele są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  16. rzadko mam ochotę na takie odcienie, ale to wcale nie znaczy, że są brzydkie, bo są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny manicure! Przepiękny, idealny na ślub właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pytanie odnośnie olejowania włosów. Bardzo mnie natchnęłaś i postanowiłam porządnie o nie zadbać, dlatego zabrałam się za różne oleje. Kupiłam kilka, między innymi oliwke z babydream którą polecałaś ostatnio. I teraz nie wiem czy mam używać tych olejków na zmiane? Czy używać tylko jednego aż się skończy? Z góry dziękuje za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam,
    Z racji tego, że niestety nie odpowiada Pani na prywatne maile kierowane na adres podany na stronie, pozostaje mi moje pytanie skierować właśnie tutaj :)
    Zacznijmy od tego, że jest ogromną Pani fanką. Obserwuję tego bloga już od dłuższego czasu, i jest dla mnie coraz większa inspiracją.
    Chciałabym niebawem założyć własnego bloga, ale o innej tematyce, natomiast chciałabym uzyskać od Pani przydatne informacje, które przydadzą mi się podczas tej realizacji. Jestem bardzo ciekawa na jakiej zasadzie to wszystko działa. Bardzo proszę o odpowiedź, bądź wskazówkę, gdzie mogę się z Panią jeszcze skontaktować.
    Jest to dla mnie niezwykle ważne.
    Liczę na odpowiedź.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja mam pytanie z innej beczki; czym robisz i w jakim programie obrabiasz swoje zdjęcia? Są przepiękne, nie mogę się napatrzeć 😉

    OdpowiedzUsuń
  21. Dario kiedy jakis post z serii pielęgnacja twarzy bądź włosów? Najbardziej tęsknie właśnie za takimi...

    OdpowiedzUsuń
  22. ten brzoskwiniowy kolor jest obłędny :O

    OdpowiedzUsuń
  23. mam pytanie czy lakiery provocater można nakładać na bazę z semilac bądź neonail? paznokcie przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne paznokcie! Uwielbiamy ładne i zadbane paznokcie - warto, żeby były ładnie wypiłowane, o odpowiedniej długości, odżywione i pomalowane! :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature