Top Social

ULUBIEŃCY KWIETNIA: MINCER PHARMA, THE BALM, ESTEE LAUDER, LIRENE I INNI.

Przyszedł czas na kosmetyczne podsumowanie minionego miesiąca. W kwietniu pojawiło się u mnie kilka genialnych produktów, o których chciałabym Wam dzisiaj wspomnieć. Napiszę o pielęgnacji przeciwzmarszczkowej, masażu antycellulitowym oraz o kosmetykach do makijażu. Gotowe na ulubieńców kwietnia? To zapraszam do czytania dalej. 



Jestem posiadaczką dosyć kapryśnej cery. Jeśli dany kosmetyk jej nie podpasuje, to w przeciągu kilku dni pojawiają się na niej nowe niedoskonałości, podrażnienie, a czasem uciążliwe uczulenie. Do pielęgnacji przeciwzmarszczkowej podchodziłam zawsze z pewną ostrożnością, bo tego typu produkty nie zawsze są odpowiednie dla cery mieszanej/tłustej ze skłonnością do trądziku. Większość jest zbyt ciężka i tłusta, więc starałam się "celować" w lekkie sera na bazie kwasu hialuronowego. Miałam z nimi różne doświadczenia, ale zazwyczaj nie spełniały moich oczekiwań. Dawały skąpe uczucie nawilżenia, a czasem wręcz nieprzyjemne przesuszenie. Dużym zaskoczeniem była dla mnie ampułka hydroliftingująca marki Mincer Pharma, którą znalazłam na rossmannowskiej półce. To produkt na bazie kwasu hialuronowego (siatki hialuronowe, podporowy kwas hialuronowy, molekularny kwas hialuronowy, mikrosfery hailuronowe), który genialnie nawilża i koi skórę bez uczucia lepkości czy jakiegokolwiek dyskomfortu. Najlepsze jednak jest to, że wyraźnie napina skórę i daje wrażenie delikatnego liftingu. Nakładam niewielką ilość przed porannym makijażem, a następnie wmasowuję, pozostawiam do wchłonięcia i aplikuję swój ulubiony krem. Tak samo robię wieczorem. Przetestowałam kilka produktów z gamy NeoHyaluron, ale ampułka lifitungująca jest czymś naprawdę godnym polecenia i to nie tylko dla skóry odwodnionej. Będzie też idealna jako składnik tzw. maseczki bankietowej. Jeśli chcę, aby moja skóra wyglądała naprawdę świetnie przed ważnym spotkaniem, to nakładam większą ilość tej hydroliftingującej ampułki, a następnie nanoszę maskę algową. Efekt gładkiej, napiętej i odświeżonej skóry gwarantowany. 


Mam mnóstwo palet z cieniami od marki The Balm. Większość z nich jest naprawdę świetna, ale ta o nazwie Meet Matt(e) Ador to mistrzostwo świata. Zachwycam się jej kolorystyką, bo jest prosta, uniwersalna i samowystarczalna. Paletka zawiera 9 matowych kolorów, które idealnie podbijają niebieską i zieloną tęczówkę oka. Aktualnie jest najczęściej używaną przeze mnie paletką i szczególnie upodobałam sobie cień Matt Jones oraz Matt Bernard - żółtawe, ale nienachalne brązy, które w subtelny, dzienny sposób wydobywają zieleń mojej tęczówki. Jeśli szukacie lekkiej, poręcznej i samowystarczalnej paletki do makijażu dziennego - celujcie w Meet Matt(e) Ador od The Balm. Do kupienia np. na Mintishop.pl. 


Pozostając w temacie makijażu oczu, to jakiś czas temu na rossmannowskiej promocji kupiłam zupełnie w ciemno kępki rzęs od Lovely Style Secrets. Okazały się całkiem przyzwoite jak za taką cenę. Idealnie układają się na oku, są dobrze wyprofilowane i wyglądają bardzo naturalnie. Minus jedynie za to, że producent zbyt mocno wkleił je do opakowania, przez co oderwanie pojedynczej kępki za pomocą pęsety jest trudne i często kończy się jej zniszczeniem. Rada ode mnie - starajcie się to robić jak najbliżej główki. Mimo to w tej cenie ciężko znaleźć coś lepszego i chętnie ich używam zarówno w dziennym, jak i wieczorowym makijażu. Fantastycznie "otwierają" i powiększają oko bez efektu sztuczności czy zmęczonego spojrzenia. 


Przechodząc do makijażu ust mam do polecenia dwie pomadki, które od jakiegoś czasu regularnie wykorzystuję w swoim makijażu. To Estee Lauder z serii Pure Color Love, które są mocno napigmentowane i bardzo trwałe. Zachowują się trochę jak tint, który zostaje na ustach jeszcze długo po starciu tej delikatnie lepkiej warstwy, jaką zostawia każda pomadka. Do dziennego makijażu najchętniej dobieram odcień Crazy Beautiful (jasny, naturalny róż), a do wieczorowego Shock&Awe, który jest soczystym, malinowym odcieniem czerwieni. Jak zwykle urzekają mnie też opakowania tych pomadek. Jak to na Estee Lauder przystało są niezwykle eleganckie i gustowne. Mam ochotę na inne odcienie z gamy, którą możecie podejrzeć tutaj klik.


Kiedy na swoim InstaStories poleciłam Wam antycellulitowy masażer od Lirene, to w kilka minut otrzymałam od Was około 300 wiadomości z zapytaniem gdzie go kupić. Katuję nim swoje uda już od miesiąca i po pierwsze - genialnie rozładowuje napięcie po całym dniu. Po drugie - rozluźnia mięśnie po intensywnym treningu na siłowni. Wreszcie po trzecie - wspomaga walkę z cellulitem. Jeśli z jakiegoś powodu nie możecie używać bańki chińskiej, to wypróbujcie ten gadżet. Będzie łagodniejszy dla naczynek, a z pewnością wspomoże walkę ze skórką pomarańczową. Masażer jest dostępny w zestawie z antycellulitową maską i znajdziecie go np. w Rossmannach. To mój zdecydowany ulubieniec kwietnia, jeśli chodzi o antycellulitowy masaż!


I na koniec coś błyszczącego czyli suchy olejek IsaDora Bronzing Shimmer Oil. Wiem, że sezon na odkryte nogi jeszcze daleko, ale ja tego typu olejków używam przez cały rok. Pięknie nabłyszczają włosy, ramiona oraz dekolt. Ten olejek ma w sobie delikatnie brązową poświatę, więc sprawia, że skóra wygląda naprawdę pięknie. Musicie się w niego zaopatrzyć na lato! 

Oto moi ulubieńcy kwietnia. Co znalazło się na Waszej liście? Polecicie coś fajnego? Jeśli macie jakieś pytania, to chętnie odpowiem. Jeśli coś ominęłam pod ostatnimi postami, to przypominajcie się śmiało :-) 





48 komentarzy on "ULUBIEŃCY KWIETNIA: MINCER PHARMA, THE BALM, ESTEE LAUDER, LIRENE I INNI. "
  1. Anonimowy08 maja, 2017

    kochana, jakiego kremu używasz na noc? Czy używasz jeszcze STEAMCREAM ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie używam Effaclar H z La Roche Posay właśnie na to serum z Mincer-a :-)

      Usuń
  2. Anonimowy08 maja, 2017

    Kochana Dario mam prośbę dotyczącą włosów. Byłam na targach poznańskich i tam udało mi się załapać na darmowe badanie trychologiczne, po badaniu i zdiagnozowaniu mojego stanu włosów pani zasugerowała abym zastosowała co jakiś czas peelingi do skóry głowy oraz tonik . Czy w pielęgnacji swoich włosów stosujesz peelingi oraz toniki?? Pytam ponieważ nie wiem jakie były by odpowiednie aby oczyścić skórę głowy z nadmiaru sebum lub jakichkolwiek zanieczyszczeń. Bardzo przetłuszczają mi się włosy i szukam tego szamponu co polecałaś Himalaya ale dostępny tylko przez internet. Proszę poleć mi coś co dałoby rezultaty.
    Pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, odpowiedziałam pod poprzednim postem :-)

      Usuń
    2. Dodatkowo mogłabym polecić Ci jeszcze dodanie kilki kropel olejku z drzewa herbacianego do szamponu - to powinno zahamować nadmierne wydzielanie sebum i wpłynąć kojąco na skórę głowy. O olejku pisałam tutaj: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2017/02/olejek-z-drzewa-herbacianego-dlaczego.html

      Usuń
    3. Anonimowy08 maja, 2017

      Dziękuje za cenne rady :)
      Pozdrawiam cię 🙂

      Usuń
    4. Anonimowy09 maja, 2017

      Ten szampon z himalaya jest dostępny w netto... nawet był w promocji w gazetce z 2 tygodnie temu

      Usuń
  3. Anonimowy08 maja, 2017

    Mincer Pharma kupiłaś w Rossmannie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy08 maja, 2017

    Witam.chcialam zapytac gdzie mozna kupic ten olejek od Isadora?

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zakupie ten zestaw antycellulitowy z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy08 maja, 2017

    Zakupiłam ten zestaw Lirene z bańka chińska i dopiero później przeczytałam, że nie może stosowany przy naczynkach. Chętnie sprzedam komuś komu pomoże w walce ze zmorą cellulitem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele moich znajomych używa tego masażera a mają problemy z pękającymi naczynkami i z tego powodu nie mogą stosować bańki, dlatego wiem, że to zdecydowanie łagodniejsze rozwiązanie.

      Usuń
    2. Anonimowy09 maja, 2017

      Zwykła gąbka do masażu potrafi dużo zdziałać przy regularnym stosowaniu.
      Robiłam tak i później jakoś przestałam. A teraz coś mnie z własnej głupoty podkusiło na zakup tej bańki bez przeczytania opinii.

      Usuń
    3. Chętnie odkupię od Ciebie masażer. Odezwij się do mnie na maila:
      kasiaswiatkiewicz@interia.pl

      Usuń
  7. Anonimowy08 maja, 2017

    Dario, jak prawidłowo nakładać krem/żel pod oczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej palcem serdecznym zaczynając od zewnętrznego kącika i kierując się w stronę wewnętrznego :-)

      Usuń
  8. Ta czerwień na ustach, ahhhh :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah musze leciec po olejek z Isa Dora :D jako sroka to grzech , ze jeszcze go nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy08 maja, 2017

    A ja się zastanawiam jaka jest różnica między tym olejkiem, który polecasz, a olejkiem z nuxe ?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Heh, niestety eksperyment z olejkiem la nuxe przekonał mnie, że to nie dla mnie - chyba, że jest na rynku wersja dla alergików? Prawdopodobnie uczulają mnie perfumy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. A kochana lepszy jest olejek isadora czy nuxe o którym kiedyś wspominałaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy09 maja, 2017

    Cześć, mam pytanie z innej beczki. Posiadam cerę mieszaną, tłusta w stracie T, masa zaskornikow , cera kapryśna, wystarczy nieodpowiedni kosmetyk i chodzę miesiąc z bolacymi gulami podwójnymi. Na noc smaruje duac, ale mam problem że znalezieniem kremu na dzien. Wiem, że przetestowalas dużo, jaki wg Ciebie jest najlepszy krem do twarzy ?
    Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka i szminki oraz bronzer wpada w moje oko ;)Kolory całkiem dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy09 maja, 2017

    Czy nie zechciałabyś pokazać jaki robisz makijaż z użyciem tej nowej paletki od The Balm? :) kolory są piękne, ciekawi mnie co można z nimi wyczarować na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dario czy mogłabyś polecić jakiś szampon do włosów by je oczyścić? Mam wrażenie że za dużo stosowałam emolientow.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy09 maja, 2017

    Dario,
    Czy będzie jakiś post o olejku sesa, albo chociażby komentarz? W jakimś starym poście pisałaś, że będziesz oceniać, ale chyba wątek umarł...
    Pozdrawiam.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dario, co to za piękny lakier do paznokci? Ja używam masażera z Lirene od kilku tygodni i raz tak się wczułam, że całe nogi miałam w siniakach. Nie przyciskajcie go za mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne pomadki z EL :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy09 maja, 2017

    Dario, czy znasz jakiś kosmetyk albo lek, suplement diety na naczynka na nogach? Coś co podziała, żeby nie były aż tak widoczne.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten zestaw antycellulitowy mnie interesuje, czy naprawdę działa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, możesz polecić jakiś krem z filtrem do twarzy , skóra tłusta. Zależy mi żeby nie pozostawiał lepkiej skóry to strasznie denerwuje. Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z la roche suchy krem jest super.

      Usuń
    2. O to muszę wypróbować :) jeszcze raz dziękuję

      Usuń
  23. Anonimowy09 maja, 2017

    Kochana ratuj! Moje włosy płaczą. Od pewnego czasu strasznie się elektryzują, są oklapnięte, suche, takie nijakie. Dodatkowo przeokropnie wypadają(niedługo będe łysa). Zużyłam juz 3 butelki wcierki Jantar, jestem po 2 miesiecznej kuracji biotebalem. Zadziałał, tak że powstaje mi tzw. druga grzywka. Już nie wiem co robić, dietę mam dobrą i zdrową, dużo ćwiczę. Stres jak zawsze, w tym temacie bez zmian. Proszę Cię, doradź co jeszcze mogę zrobić. Myślałam o czymś odżywczym u fryzjerki, ale to dopiero wizyta przede mną. Jestem załamana, jeszcze nigdy nie było tak źle. Ręce opadają. Z natury włosy mam płaskie, gładkie, lekkie tudzież sypkie i długie. Z góry bardzo dziękuje za Twoją odpowiedź. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy10 maja, 2017

    Hej Dario. czy mozna miec piekne i zdrowe farbowane wlosy? zawsze farbowalam wlosy na brazy i w tej wersjii czulam sie najlepiej. Teraz mam odrosniete swoje w calkiem dobrej kondycjii przez olejowanie. Chcialam znowu zafarbowac wlosy ale boje sie ze zafarbowane nie beda tak zdrowe no i ze bedzie sie szybko wyplukiwac fsrba przez olejowanie. Nie mam czasu na ciagle odnawianie koloru na dlugosci.

    OdpowiedzUsuń
  25. Daria, a ja tak sobie pomyślałam ostatnio, że coś mało u Ciebie n blogu mody :( Może jakiś wiosenne/letnie stylizacje, przegląd co nosić w cieplejsze dni, jakie trendy będziesz u siebie przemycać? :)
    Czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dario kusisz a ja staram się dążyć do minimalizmu w ilości posiadanych rzeczy :) Podczas ostatniej wizyty w Rossmannie wpadły mi w oko kosmetyki MINCER ale twardo się trzymałam i odeszłam od półki, powiedziałam sobie jak skończysz to co masz to dopiero wtedy kupisz nowe produkty. Bardzo cieszy mnie że od jakiegoś czasu do drogerii wchodzą coraz lepsze kosmetyki pod względem składu. Kiedyś była cała ściana kremów i każdy na pierwszym miejscu miał parafinę :/ Teraz na szczęście jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy10 maja, 2017

    Mam pytanie niezbyt związane z postem, .... ale może mogłabyś mi pomóc? :) Jestem absolutną fanką Twoich paznokci, ja sama z natury mam tak cienkie i łamliwe paznokcie, że całe życie miałam tak króciutkie paznokcie i rzadko kiedy udało mi się zapuścić nawet 1 mm (!!!) powyżej opuszka! Dodam, jeszcze że mam b. wrażliwą, alergiczną skórę (atopowe zapalenie skóry i ostatnio b. ostra egzema). Paznokcie łamały się i rozdwajały nawet jak były b. króciutkie, żadna odżywka (włącznie z manicurem japońskim) nie poprawiły mojej sytuacji. Lakiery i bezbarwne odżywki odpryskiwały po 1-2 dniach! DLatego też zrezygnowałam z upiększania moich nieszczęsnych paznokci, ale niestety wewnętrznie zazdrościłam wszystkim posiadaczką pięknych paznokci :(. Po wielu latach czując się troszkę mniej kobieco z powodu paznokci, w lutym, postanowiłam po raz pierwszy pójść do stylistki paznokci. Miałam zrobiony manicure hybrydowy. Byłam wręcz pewna, że "odpadnie" on po max. 1,5 tyg. jednak ku mojemu zdziwieniu dotrwał prawie w całości (1 paznokieć zepsuł się dzień przed) do kolejnej wizyty (po ok. 3 tyg.). Stylistka również była zaskoczona trwałością manicure na tak cieniutkich i kłopotliwych paznokciach, ale doradziła założenie żeli, jako tych trwalszych.... i o dziwo tak samo "szkodliwych" dla płytki paznokcia jak manicure hybrydowy. Dzięki hybrydom (raz zrobione) i żelom udało mi się w końcu zapuścić długie paznokcie o pięknym migdałowym kształcie, co przy mojej b. szerokiej płytce jest wręcz musem. Byłam już u trzech stylistek paznokci i o dziwo, KAŻDA z nich mówiła, że hybrydy niszczą paznokcie BARDZIEJ, natomiast przy stałym uzupełnianiu - żele są zdecydowanie łaskawsze dla paznokci. Przede wszystkim, dlatego że przy żelach ściąga się wierzchnią warstwę i dokłada kolejną warstwę żelu, przy hybrydach ściąga się do płytki paznokciowej i (chyba?) zawsze przy użyciu acetonu. W takim razie dziwi mnie zachwyt dziewczyn i blogerek hybrydami, dlaczego uważa się, że hybrydy to "lepsza" alternatywa dla żeli?? Czy jest to sprytna akcja marketingowa firm produkujących hybrydy? Moje pytanie jest o tyle istotne, bo w końcu postanowiłam wykonywać manicure w domu i nie wiem co wybrać hybrydy - bo blogerki to promują, czy żele - bo stylistki raczej się skłaniają przy tej opcji i ich klientki z którymi rozmawiałam w salonie.
    Drugie pytanie czy Ty Dariu robiłaś sobie żele i jest jakiś Twój poradnik krok po kroku? (szukałam nie znalazłam)
    Jakie lampy, zestawy polecasz/polecacie? Dziewczyny Was też bardzo proszę o opinie i pomoc :)! Ja w temacie manicure na prawdę raczkuję i jestem jak "dziecko", nie wiem jak się za to zabrać :(!

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy10 maja, 2017

    Dario, czy mogłabyś polecić jakiś krem na dzień dla kobiety 45+? Z góry dziękuję za odpowiedź :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy10 maja, 2017

    Mam pytanie, jak usuwasz swoje skórki? Dbasz o nie jakoś szczególnie? Nie mogę się nadziwić jak pięknie masz pomalowane paznokcie przy skórkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy10 maja, 2017

    A jeśli chodzi o walke z cellulitem to robisz nadal body wrapping? :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy10 maja, 2017

    Z Mincera polecam serie z witaminą C, świetna.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy12 maja, 2017

    chyba przekonałaś mnie do tego olejku, moimi ulubieńcami stały się: top z efektem kameleona z semilaca i pomadka z loreala <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Daria, a czy polecasz jakiś krem z tej serii NeoHyaluron? Myślę o prezencie na dzień matki (to serum + właśnie jakiś krem)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo spodobał mi się odcień jaśniejszej pomadki EL - piękny! :) Z MincerPharma bardzo polubiłam serum z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature