Top Social

SERUM STYMULUJĄCE WZROST RZĘS JOANNA MULTILASHES - EFEKTY PO 2 MIESIĄCACH STOSOWANIA.

Jakiś czas temu na moim Instagramie wspominałam Wam o tym, że stosuję odżywkę do rzęs Joanna Multilashes. Były w naprawdę kiepskim stanie, więc postanowiłam sięgnąć po produkt, który przywróci je do dawnej świetności. W dzisiejszym wpisie znajdziecie zdjęcia przed i po kuracji serum marki Joanna oraz moje spostrzeżenia, więc zapraszam do czytania dalej. 



Nigdy nie narzekałam na swoje rzęsy, ale od jakiegoś czasu bardzo zmarniały. Stały się krótkie, rzadkie i wywinięte w różne strony, więc żaden tusz nie był w stanie ich ujarzmić, a ja nie byłam z nich zadowolona. Dosyć często sięgałam po kępki, ale ich codzienne używanie to po pierwsze spory wydatek, a po drugie dodatkowy krok w makijażu, na który nie zawsze miałam ochotę. Długo broniłam się przed stosowaniem typowych odżywek do rzęs, ale ostatecznie postanowiłam zaryzykować. Padło na Multilashes od Joanny. Poniżej możecie zobaczyć jak moje rzęsy wyglądały przed rozpoczęciem kuracji odżywką zarówno bez jak i z tuszem do rzęs. 

 Rzęsy przed rozpoczęciem kuracji odżywką (2 miesiące temu)

Jak widzicie moje rzęsy nie prezentowały się dobrze. Najbardziej przeszkadzało mi w nich to, że przestały się wywijać do góry i nawet zalotka nie była w stanie ich porządnie podkręcić. Poza tym ich gęstość i długość pozostawiała wiele do życzenia. Osobną kwestią było to, że rzęsy intensywnie wypadały i zaczęłam się o nie poważnie martwić. Serum od Joanny kupiłam w Superpharmie w zestawie z zalotką. Jest w standardowym opakowaniu z cieniutkim pędzelkiem jak od żelowego eyelinera. Bardzo szybko i łatwo aplikuje odpowiednią ilość serum wzdłuż linii rzęs. Produkt nie spływa do oka i nie szczypie. Produkt nakładałam na górną linię rzęs codziennie przez około 2 miesiące przed pójściem spać. Poniżej możecie zobaczyć wizualne efekty i przyznam, że sama jestem nimi zaskoczona. 

 Rzęsy po 2 miesiącach codziennego stosowania serum Joanna Multilashes


Rzęsy już po miesiącu regularnego stosowania serum od Joanny stały się nieco dłuższe, ale najbardziej zaskoczyło mnie ich podkręcenie i wywinięcie do góry. W zasadzie nie używam teraz zalotki, bo są wystarczająco podkręcone i rozdzielone. Po tygodniu rzęsy przestały też nadmiernie wypadać i czułam, że są sztywniejsze oraz bardziej gładkie i jedwabiste. Producent informuje, że pierwsze efekty powinny pojawić się po 3 tygodniach, a maksymalny czas kuracji to 6 miesięcy. Ja po 8 tygodniach regularnego stosowania jestem bardzo zadowolona z ich wzrostu, bo osiągnęły satysfakcjonującą mnie długość - nie wyglądają na przerośnięte, jak to często bywa podczas używania odżywek z bimatoprostem. Są długie, ale prezentują się naturalnie. Liczyłam na większe zagęszczenie, ale z moich obserwacji wynika, że tego typu odżywki nie zawsze sobie z tym radzą. Plus za to, że odżywka nie spowodowała u mnie żadnego podrażnienia, swędzenia i odczucia piasku pod powiekami. 


Produkt nakładałam jednym pociągnięciem wzdłuż górnej linii rzęs po wieczornym demakijażu. Nie aplikowałam go na dolne rzęsy, bo są wystarczająco długie. Nie używałam go też na brwiach, bo jestem zadowolona z ich gęstości, ale wiem, że tam również może się sprawdzić. Wiele dziewczyn właśnie w tej sposób stosuje serum na porost rzęs i zauważa zagęszczenie brwi nawet w znacznym stopniu. 


Podsumowując, jestem zadowolona z efektów jakie dało to serum i mam nadzieję, że po jego odstawieniu rzęsy nie wrócą do stanu sprzed kuracji. Używam go teraz co 3 dni dla podtrzymania efektów tak, jak zaleca producent, ale za jakiś czas planuję zupełnie z niego zrezygnować. Serum kupicie w Superpharm za około 35 zł i w zestawie jest też gratisowa zalotka.


Dajcie znać czy używałyście kiedyś odżywki do rzęs i która sprawdziła się u Was najlepiej!




53 komentarze on "SERUM STYMULUJĄCE WZROST RZĘS JOANNA MULTILASHES - EFEKTY PO 2 MIESIĄCACH STOSOWANIA."
  1. Wow! Świetne efekty dało to serum. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11 maja, 2017

    Kochana wiele razy pisałam o dziurkach na twarzy byłam dzis zbadać hormony czekam na wyniki mam teraz straszny wysyp bylam u dermatologa mam antybiotyk tetralysal i skinoren oraz żel do mycia iwostin ale narazie jest gorzej niz było czy to normalne? Doradz mi bo ja juz nie wiem czy kiedys beda miała normalna buzie ,jesli to nie hormony to co?. Czy alkohol moze mieć wpływ na trądzik i jego nasilenie ? Czekam na odpowiedz dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11 maja, 2017

      Nie jestem Daria ale ja również jestem po 3miesiecznej kuracji Tetralysalem. Muszę przyznać że pierwsze efekty były po trzech tygodniach. I to jakie!!! Miałam wcześniej gigantyczne gule na całej twarzy. Warto poczekać na efekty. Zobaczysz że leki bardzo Ci pomogą.
      Ja jeszcze mogę Ci polecić z własnego doświadczenia Lactocer i krem Qcera.
      Będzie bardzo dobrze! Zobaczysz! 😊
      Głowa do góry!

      Pozdr i życzę powodzenia!!!
      Magda

      Usuń
    2. Anonimowy11 maja, 2017

      Alkohol może mieć wpływ na stan cery, tak samo jak czekolada i wiele innych produktów, używki tym bardziej..

      Usuń
    3. Anonimowy11 maja, 2017

      Ja też dostałam od dermatologa ten antybiotyk + żel iwostin, mydełko siarkowe, i maskę apteczną na zamówienie. Efekt był już po miesiącu, o połowę mniej pryszczy na czole. U mnie cała kuracja trwała 3 miesiące. Nie jestem pewna ale przy tych antybiotykach nie za bardzo można pić alkohol, zresztą ja przyjmowałam ten lek 2 razy dziennie a to już duże obciążenie dla wątroby. Życzę powodzenia 😊

      Usuń
    4. Anonimowy12 maja, 2017

      Brałam tetralysal prawie 3 miesiące, podczas brania cera stała się gładka ale niestety po odstawieniu od razu się popsuła:/

      Usuń
    5. Anonimowy15 maja, 2017

      Ja również przyjmowałam Tetralysal - w trakcie kuracji należy unikać produktów mlecznych, ponieważ zaburzają wchłanianie leku, alkohol również jest niewskazany. Niestety po zakończeniu stosowania leku trądzik wrócił :-(

      Usuń
  3. niestety po odstwieniu serum rzęsy wypadną i będą rosły tak jak są zaprogramowane naturalnie.. ale efekty sliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11 maja, 2017

      U mnie było jeszcze gorzej; używałam long4lashes Oceanic, podczas stosowania były piękne, byłam zachwycona; odstawiłam odżywkę i kataklizm na nie spadł; mało tego, bardzo długo nie mogłam z nimi dojść do ładu.

      Usuń
    2. Ja też używałam Long4Lashes. Po dwóch miesiącach od rozpoczęcia kuracji różnica była na tyle duża, że znajomi pytali mnie, czy mam doklejane rzęsy. Pierwsze opakowanie używałam prawie codziennie (prawie, bo zdarzało mi się zapomnieć lub zwykłe lenistwo, nie chciało mi się, ale to tylko sporadycznie). Po tym, jak przestraszyłam się wpisami innych, że po przestaniu stosowania serum rzęsy mogą wypadać, nie robiłam przerwy, tylko zmniejszyłam częstotliwość użycia od drugiego opakowania do co trzy, cztery dni. Moje rzęsy wyglądają cudnie. Serum stosuję już ponad rok i jestem w trakcie drugiego opakowania.

      Usuń
    3. Też stosowałam long4lashes. Jak stosowałam było wow! A jak buteleczka się skończyła rzęsy wypadły i długo zanim się zregenerowaly.

      Usuń
  4. Anonimowy11 maja, 2017

    Stosując na brwi możemy się spodziewać raczej wzrostu obecnych włosków czy nowych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21 maja, 2017

      Ja stosowalam long 4 lashes na brwi i wyrastaly nowe wloski w posmarowanych miejscach. Tak samo z rzesami - czasami wyjechalam za wysoko i rzesa rosla nad linia rzes, więc należy uwazac, gdzie sie smaruje, bo tam wyrosna wloski...

      Usuń
  5. Używam od dawna long4lashes Oceanic, jestem bardzo zadowolona, ale jakbym mogła zamienić na coś tańszego to bym była jeszcze bardziej zadowolona ;) Ma ktoś może porównanie obydwu odżywek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12 maja, 2017

      Skład obydwu odżywek jest niemal taki sam, z tym że Multilashes jest tańszy. Ja kupiłam serum Joanny teraz i jestem zadowolona tak samo, jak z Oceanic. Zobaczymy za kilka tygodni czy efekty się utrzymają.

      Usuń
    2. Anonimowy12 maja, 2017

      Ja też od dawna stosuję Long4lashes i faktycznie efekty są wow bo wiele osób mnie pyta czy to są moje naturalne rzęsy...i pomimo że jest bardzo wydajny to jednak cena jest dosyć wysoka dlatego chyba się skuszę na Joanne i zobaczymy czy efekt będzie podtrzymany :)

      Usuń
  6. Anonimowy11 maja, 2017

    Cześć, mam pytanie z innej beczki. Posiadam cerę mieszaną, tłusta w stracie T, masa zaskornikow , cera kapryśna, wystarczy nieodpowiedni kosmetyk i chodzę miesiąc z bolacymi gulami podwójnymi. Na noc smaruje duac, ale mam problem że znalezieniem kremu na dzien. Wiem, że przetestowalas dużo, jaki wg Ciebie jest najlepszy krem do twarzy ?
    Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11 maja, 2017

      Hej miałam podobną cerę teraz nie mam z nią problemów a pomogło mi serum mezzo z Bielendy 10% kwasu migdałowego jest fantastyczny do tego stosuje na dzień lekki krem głęboko nawilżający z Pharmaceris jest bardzo dobry jako baza pod makijaż jak i naprawdę dobrze nawilża i o dziwo nie zapycha chociaż wcześniej wszystkie kremy nie były dla mnie odpowiednie wydaje mi się jednak, że to w głównej mierze zasługa tego serum doskonale oczyszcza wieczorem moja twarz uwielbiam go

      Usuń
    2. Anonimowy13 maja, 2017

      Właśnie używałam też tego i u mnie nie zdało egzaminu...

      Usuń
  7. Anonimowy11 maja, 2017

    Piękne zielone oczy ☺ chciałabym takie ❤ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11 maja, 2017

    Kochana przygotujesz wpis o tym co warto kupić na promocji 2+2 z pielęgnacji twarzy, która będzie od 20-30 maja? Fajnie gdyby post powstał przed rozpoczęciem promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy11 maja, 2017

    Efekty naprawdę robią wrażenie. Ja od jakiegoś czasu aplikuje na rzęsy olejek rycynowy i również zauważyłam poprawę w ich kondycji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekty świetne ! Chętnie bym się w nią zaopatrzyła, ale boję się wypadania po odstawieniu odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy11 maja, 2017

    Dario odpowiedz na pierwsze pytanie jesli mozesz bo mam taki sam problem jak poprzedniczka dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy11 maja, 2017

    Jaki krem stosować na dzień podczas kuracji na trądzik antybiotykiem? Czy moze to byc krem którego używa sie na codzień czy tez powinien byc na trądzik?

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy11 maja, 2017

    Wg mnie Joanna ma ogólnie słabe produkty, a z tymi serum to jest tak, że kończy się stosować rzęsy wypadają, a nowe wyrastają takie jak wcześniej...używałam Long 4 Lashes i paru innych i u większości osób tak jest..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12 maja, 2017

      To jest raczej logiczne, że po zaprzestaniu smarowania rzęsy wracają do stanu pierwotnego. Tak jak z resztą pielęgnacji.

      Usuń
  14. Anonimowy11 maja, 2017

    Pytanie nie dotyczące postu. Co to za lakier ? PIĘKNY <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba czas o tym pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego co mi wiadomo to rzęsy zawsze wracają do stanu pierwotnego po odstawieniu takiego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy12 maja, 2017

    Super efekt :)
    Ja używam od jakiś 5 miesięcy Long4lashes, ale efekty zerowe...
    Możesz polecić jakieś serum na powiekszenie ust?

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow widac, ze dziala wiec lece po nia do sklepu :) To chyba pierwsza tego typu odzywka ktorej dzialanie widze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny efekt! Muszę wypróbować :) Ja stosuję Long4Lashes :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Droga Dario, powiedz prosze czy serum moge stosowac na rzęsy, na których mam zalozone sztuczne? Jak piszesz na blogu nakladasz go na gorna powieke i tak sie zastanawiam czy chcac wzmocnić swoje rzesy serum również zadziała. Dziekuje za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja od Bożego Narodzenia 2016 codziennie używam Long 4 Lashes do rzęs i również efekty są bardzo dobre (: czasem w sobotę robię sobie przerwę od tuszu do rzęs, a i tak wyglądają jakby były lekko pomalowane (:

    Mam rowniez pytanie. Wlaśnie przejrzalam spora część Twojego bloga ale dopiero zaczynam z przygodę z gruntownym dbaniem o włosy (przymierzam się do Twojego planu pielegnacyjnego nr 1) i nie umiem odnalezc tej informacji. Mam długie i gęste włosy, końcówki nawet nie są bardzo zmierzwione i przesuszone ale obserwuje taki efekt na czubku głowy. Po ulozeniu fryzury i tak za jakis czas wlosy na czubku mierzwia się, odstaja, zaczynaja "wychodzic", generalnie wygladaja na niechlujne, splątane i "rozkopane". Wcześniej tak nie było. Możesz coś doradzić? Co mogłoby je wygladzic, może jakaś maska ale jeśli tak to jaka? Wlosy tluszcza sie po 2-3 dniach, ale ogolnie są bardzie typu suchego jednak wydaje mi się, że nie jakos za bardzo przesuszone.
    Prosze o wskazowke, będę wdzieczna. (:
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Stosowałyście może long4lashes albo inną tego typu odzywkę na brwi? Były efekty?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja używałam long4lashes i byłam zachwycona długie jak nigdy dotąd , przestały wypłacać, zdecydowanie warta swojej ceny. Przez pierwszy miesiąc codzienne po ten co drugi dzień. Musiałam odstawić odżywkę bo jestem w ciazy ale pop porodzie znowu do niej wracam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy13 maja, 2017

    Nie stosowalabym tego. Ma szkodliwy składnik, który moze nawet uszkodzić oko- ten sam co zawiera 4long lashes. Po l4l dostalam bardzo ostrego zapalenia rogówki i spojówek, które leczylam dwa miesiące. Piekne rzesy nie zastąpią zdrowych oczu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy13 maja, 2017

    Ja niestety kiedyś kupiłam long4lashes Oceanic i już po 3 dniach stosowania musiałam odstawić odżywkę. Piekły mnie oczy, traciłam ostrość i miałam ochotę ciągle je trzeć.
    Rzęsy Dario masz piękne, ale po przygodzie z Oceanic boję się kupić cokolwiek innego. Szkoda że nie można nigdzie zakupić próbek do przetestowania, bo nie zamierzam ryzykować z pełnowymiarowym opakowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja używam Regenerum regeneracyjne serum do rzęs :) Według mnie jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy13 maja, 2017

    Wszystko było by super gdyby nie paskudny dla zdrowia skład tego typu odżywek :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy13 maja, 2017

    Gdyby nie ten skład :(((

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja uwielbiam serum z Lbiotici :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam pytanie - czym myjesz pędzel Hakuro H51 do podkładu? ;) Zachęcona Twoją opinią przymierzam się do zakupu. Używam podkładu Estee Lauder i trudno mi sobie wyobrazić, czym miałabym go zmyć z pędzla po każdym użyciu. :)

    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  31. MAM WAŻNE PYTANIE :-)
    Kilka dni temu zdecydowałam się na kreatynowe prostowanie (mam włosy do pasa , które były bardzo niesfore i puszące się , wręcz "sianowate" zwłaszcza po myciu) i tragiłam na Twojego bloga. Znalazłam tu post dotyczący takiego prostowania i Twoją negatywną opinię :-( Bardzo mnie to zmartwiło ... Co mam zrobić , by uniknąć ewentualnych skutków ubocznych tego zabiegu ? Co teraz mogę zrobić , by uratować moje włosy ? :-(((( Bardzo proszę o pomoc !
    Pozdrawiam Ola :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Myślisz, że można dodać płukankę z kawy do płukanki z siemienia i takie połączenie zaserwować włosom? Stosowałam te płukanki oddzielnie i byłam bardzo zadowolona z efektów, jednak nie mogę się zdecydować tylko na jedną z nich, dlatego zastanawiam się czy warto je wymieszać ze sobą i stosować obie jednocześnie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Efekt uzyskałaś taki, że ja już bym ich nawet tuszem nie ciągnęła :) Są idealne, moje wymarzone :)
    Ja moje muszę cały czas trzymać "na sterydach", bo z natury są beznadziejne - czarne i gęste, ale krótki i skierowane całkiem w dół :/ Odżywki z bimatoprostem je wydłużają, podkręcają no i wreszcie je widać. Niestety efekt jest tymczasowy :( Planuję zatem stosować aktualnie L'bioticę przez 3 miesiące, potem do końca opakowania co ok. 2 - 3 dni a potem Lash Volution (inny skład) i znów taki system. Niestety naturalne sposoby, które praktykuję od pół roku (oleje rycynowy, oliwa, odżywka tylko z naturalnymi ekstraktami) nie pomagają :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Efekty widoczne gołym okiem :) Ja aktualnie kończę kurację LashVolution i fajnie mi się rzęsy wydłużyły. Następna w kolejce czeka odżywka z L'biotica, a tę z Joanny wpisuję na listę i będzie następna ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy22 maja, 2017

    no co jak co, ale serum tej joanny jest kozackie. stosowałam juz kilka innych, ale te najbardziej zadzialalo i nie popsulo rzes

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy30 maja, 2017

    Stosowałam i jestem bardzo zadwolona z efektów. Rzęsy są zdrowe, dlugie -polecam. magda

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja przetestowałam juz kilka odżywek i żadna mi tak nie podpasowała jak ta od Joaski. Nie wiem, co w sobie ma, ale na moje rzęsy działa! I do tego ta cena +zalotka - brać nie zastanawiać się

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature