Top Social

NOWOŚCI W MOJEJ SZAFIE I KOSMETYCZCE: H&M, JO MALONE, PRETTY GIRL, ZOEVA, MOHITO, TOM FORD, BOBBI BROWN I INNI.

Wiem, że bardzo lubicie wpisy zakupowe, więc dziś mam dla Was mały przegląd kosmetycznych i ubraniowych nowości, jakie trafiły do mnie w ostatnich tygodniach. Pokażę Wam kilka kosmetyków oraz buty i sukienki na wiosnę, więc wpadajcie do dalszej części wpisu.



Zacznę od nowości w mojej garderobie i będą to klapki na obcasie, które kupiłam w H&M. Moda na lata 90 wciąż trwa. Chokery, dżinsowe spódnice, krótkie, rockowe top-y i  klapki na szerokim klocku są bez wątpienia symbolami tamtych czasów. Na tego typu buty miałam ochotę już od dawna, ale dopiero teraz zdecydowałam się na ich zakup. Żałuję tylko, że tak późno, bo są niesamowicie wygodne i stylowe. Pasują zarówno do dżinsów, jak i do spódnicy czy sukienki. Miałam mylne wrażenie, że będą niewygodne, natomiast to jedne z bardziej komfortowych klapek jakie w życiu nosiłam. Spodobały mi się na tyle, że od razu kupiłam dwie pary. Jedne w kolorze czarnym z lekko połyskującego materiału, a drugie beżowe, które wykonane są już z tworzywa przypominającego zamsz. Zazwyczaj noszę rozmiar 39, ale w przypadku tego modelu musiałam wziąć 40 i pasują idealnie. 

sukienka-na-komunie-elegancka-linia a

A to już proste sukienki o linii A, które znalazłam w sklepie Pretty Girl. Pięknie układają się na sylwetce i są na tyle eleganckie, że mogą nadawać się do pracy czy na spotkanie biznesowe. W połączeniu z klasycznymi, cielistymi szpilkami cała stylizacja wygląda naprawdę genialnie. Pierwsza jest w odcieniu nude, a druga w kolorze śmietankowym. Przy rękawach zdobione są tak modną w tym sezonie falbanką, która nie jest przesadzona i nie wygląda w tym przypadku infantylnie. 

sukienka-mohito-khaki-biala-koronkowa

Od dawna szukałam sukienki na ramiączkach z koronkowym wykończeniem, która przypomina nieco koszulę nocną, ale nią nie jest. Idealny model znalazłam w Mohito. W połączeniu ze skórzaną ramoneską i klapkami z H&M wygląda świetnie. Lubię ją nosić także z cięższymi, rockowymi botkami, na które jest niestety aktualnie zbyt gorąco. 

Biała sukienka również jest z Mohito i to typowy, letni model. Zwiewna, dziewczęca i delikatna. Będę ją nosić z płaskimi, lekkimi sandałkami. 

jo-malone-lime-basil-mandarin-woda-kolonska

Byłam niesamowicie ciekawa zapachów, jakie w ofercie ma Jo Malone i do mojej kolekcji trafił flakon Lime Basil & Mandarin. To woda kolońska zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn czyli tak zwany usisex. Muszę przyznać, że zapach jest naprawdę osobliwy, intrygujący i niszowy. Znajdziecie go w perfumeriach Douglas.


Wiele razy wspominałam, że jestem fanką kremu pod makijaż czyli Clinique Moisture Surge w wersji żelowej. Tym razem postanowiłam wypróbować Hydrating Supercharged Concentrate, który jest jeszcze lżejszy, ale bardziej nawilżający niż standardowy Moisture Surge. Po jego aplikacji skóra jest natychmiast ukojona i nawilżona, przy czym nie wydaje się lepka i obciążona. Uwielbiam takie lekkie konsystencje, a już szczególnie, kiedy na dworze jest gorąco. To produkt na bazie wody, więc polecam go wszystkim posiadaczkom cery tłustej i mieszanej. Kosmetyki na bazie wody zdecydowanie mniej zapychają i lepiej sprawdzają się pod makijażem nie skracając jego trwałości.


Kosmetyki Tom Ford są bardzo uzależniające. Ich jakość jest niesamowita, a opakowania zachwycają. Do mojej kolekcji trafiły trzy produkty: paletka do makijażu ust Shade and Illuminate Lips, paletka do makijażu policzków Shade and Illuminate Cheeks oraz paletka z rozświetlającym różem Love Lust. Niebawem wracam na bloga z makijażami i z pewnością zobaczycie je w akcji. Są to kosmetyki wielofunkcyjne tzn. kremowe róże do policzków świetnie nadają się też jako pomadki i za to również cenię markę Tom Ford. 

nabla-dreamy-matte-liquid-lipstick

Marka Nabla obdarowała mnie niesamowitym prezentem w postaci zestawu matowych pomadek Dreamy Matte Liquid Lipstick. Górny rząd idealnie nadaje się do dziennego makijażu, natomiast dolny jest nieco bardziej wieczorowy i...kontrowersyjny. Nie sądzę, abym kiedykolwiek użyła koloru niebieskiego czy czarnego :-) Formuła jest bardzo lekka, nie lepi się na ustach i szybko zastyga, nie tworząc na ustach suchej skorupki. Pomadki są komfortowe w noszeniu i ładnie się "zjadają". 

bobbi-brown

Mam też słabość do marki Bobbi Brown, która podobnie jak Tom Ford zachwyca mnie jakością swoich produktów oraz prostotą opakowań. Większość z rzeczy pokazanych na zdjęciu została kupiona na prezent dla moich najbliższych solenizantek, bo są to produkty sprawdzone i wiem, że ucieszą każdą obdarowaną kobietę. Szczególnie polecam sztyft rozświetlający Glow Stick, którego można używać jako rozświetlacza oraz cienia do powiek. 

dr-irena-eris-spa-resort-fiji

Pamiętam, że kilka lat temu dostałam w prezencie krem do rąk marki Dr Irena Eris z serii SPA Resort i urzekł mnie swoim pięknym zapachem. Teraz skusiłam się na odżywczy balsam FIJI z tej serii oraz peeling do ciała i muszę przyznać, że ich aromat jest naprawdę powalający. Utrzymuje się na skórze przez kilka dobrych godzin. Dla mnie to zapach lata, czystości i świeżości z lekką nutką egzotyki. 


Zoeva w szalonym temmpie wypuszcza nowe paletki do oczu i policzków. Tym razem to coś dla fanek delikatnego, dziennego i rozświetlonego makijażu czyli seria Basic Moment. W palecie cieni do oczu mamy 5 cieni matowych i 5 cieni błyszczących, ale nie jest to nic nachalnego. Myślę, że tego typu paleta mogłaby być idealnym prezentem dla naszych mam z okazji zbliżającego się święta. Paletka do policzków to matowy róż, brązer oraz połyskujący rozświetlacz. Bardzo delikatne, dzienne kolorki pasujące do każdego typu urody. Puder brązujący będzie nadawał się zarówno do konturowania, jak i lekkiego opalania skóry. Jakość tych dwóch paletek jest typowa dla marki Zoeva.


I na koniec produkt, który poleciła mi moja koleżanka, a mianowicie żel Osis+ Soft Glam marki Schwarzkopf. Jest przeznaczony do podkreślania plażowych fal, którym nadaje miękkość i połysk, ale ja używam go przed nawinięciem włosów na termoloki czy papiloty z gąbki. Pozwala włosom uzyskać ładniejszy i trwalszy skręt. Są też o wiele bardziej błyszczące i sprężyste. Żel nie obciąża, nie skleja i nie sprawia, że włosy wydają się nieświeże. To mój aktualny ulubieniec, którego używam przed każdym kręceniem włosów. 

I tak prezentują się moje nowości. Zainteresowało Was coś? 



66 komentarzy on "NOWOŚCI W MOJEJ SZAFIE I KOSMETYCZCE: H&M, JO MALONE, PRETTY GIRL, ZOEVA, MOHITO, TOM FORD, BOBBI BROWN I INNI."
  1. Bardzo podobają mi się sukienki, zarówno te z Pretty Girl jak i te z Mohito. Oba sklepy bardzo lubię i chętnie tam zaglądam, bo zawsze znajdę coś dla siebie ;) Klapki na obcasie mnie nie przekonują, ale ja zazwyczaj mam tak, że do najnowszych trendów muszę po prostu dojrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tymi klapkami miałam tak, że jak pojawiły się w sklepach, to wprost nie mogłam na nie patrzeć :-) A teraz proszę - mam dwie pary i je uwielbiam :-)

      Usuń
    2. Nie wykluczam, że i u mnie będzie podobnie ;D

      Usuń
    3. Anonimowy22 maja, 2017

      Szczerze to te klapki też mi nie przypadły do gustu i wydają mi się jakieś babcine. Możliwe, że z odpowiednia stylizacją będą się lepiej prezentować, może też na stopie lepiej wyglądają niż "w pudełku". Mimo, że fanką na razie nie jestem to czekam na Twoją stylizację - one zawsze są bezbłędne ;).
      A pamietam, że mam kilka takich par gdzies ukrytych na strychu sprzed paru lat, prawie wcale nieużywane... Kto wie może się na nie jeszcze skuszę. ;)

      Usuń
  2. Klapki to zupełnie nie mój styl, za to sukienki fantastyczne, zwłaszcza te z Mohito. Produkt z Clinique wydaje się bardzo ciekawy, niestety cena dla mnie za wysoka. Dario, znasz może inny produkt na bazie wody w nieco bardziej przystępnej cenie? Moja cera ostatnio przetłuszcza się jak szalona i żaden makijaż nie chce się trzymać, kończą mi się powoli pomysły jak to opanować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22 maja, 2017

      Tez jestem bardzo ciekawa tego kremu. Idelanie jakby standartowe objetosciowo opakowanie (50ml) kosztowalo w granicach 40-50 zl :) liczymy na Ciebie!

      Usuń
    2. Gdybym znała taki produkt, to z pewnością poleciłabym go na blogu w ramach tańszej alternatywy, więc niestety nie pomogę :-(

      Usuń
    3. Też mam tłustą skórę i polecam żel -krem Dermedic 3.

      Usuń
    4. polecam Dermedic hydrain 3 Hialuro, krem żel ultranawilżający. Mam skórę tłustą i pomimo leczenia retinoidami, zarówno doustnymi jak i miejscowymi, dalej się przetłuszcza ale na szczęście wyskakują tylko pojedyncze zaskórniki. U mnie ten krem sprawdza się rewelacyjnie na dzień, na noc wolę "cięższy kaliber". W aptece kupowałam go za ok. 25 zł, można wcześniej poprosić o próbki i przetestować ;-)

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Polecam serum Bioliq- kosztuje maksymalnie do 25 zł i jest rewelacyjne.Nawilża i regeneruje, jest leciutkie, o konsystencji galaretki- bezpośrednio po aplikacji można robić makijaż.Ja używam juz drugie lato, mam cerę mieszaną i nie lubię w upalne dni używać kremów.

      Usuń
  3. Najbardziej zainteresował mnie ten żel do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też! Gdzie go można kupić? :)

      Usuń
    2. Dziewczyny, ja kupiłam go w pobliskim sklepie fryzjerskim. Wiem też, że jest dostępny w sklepach internetowych :-)

      Usuń
  4. Anonimowy22 maja, 2017

    Kupiłam perfumy i po raz kolejńy pare dni było dobrze i teraz mam poparzona cała szyje czemu tak sie dzieje? Ra uzywam perfum miesiącami i nic teraz znowu mam oparzenia i tak w kółko co robic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość perfum ma działanie fotouczulające i po ich użyciu wychodząc na słońce może pojawić się uczulenie. Najlepiej perfumować się tylko za uszami i np. przy nadgarstkach lub spryskiwać ubranie :-)

      Usuń
  5. Anonimowy22 maja, 2017

    Kochana mam antybiotyk tetralysal czy znasz? Co o nim sadzisz? Mam tez maści zbadałam hormony wszystko jest ok a buzia bez zadnych zmian do tego codziennie nowe pryszcze ja juz nie wiem co robic, dermatolog każala mi nie jesc nabiału i tak zrobiłam i nic... Co ja jeszcze moge zrobic? Mam filtr,żel do mycia twarzy i inne rzeczy i ciagle nic.... Ciagle nowe pryszcze i blizny ....pomoz dziekuje ci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, używałam Tetralysalu przez kilka miesięcy i mi pomógł, ale trzeba cierpliwie poczekać. Ile już stosujesz ten antybiotyk?

      Usuń
  6. Anonimowy22 maja, 2017

    Czy mialas olejek mythic oil nabłyszczający ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i bardzo go lubię, chociaż jak dla mnie nieco lepszy pod tym względem jest Artego Sleek&Shine :-)

      Usuń
  7. KOCHANA! Te buty są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22 maja, 2017

    Witaj.
    Od dawna czytam Twojego bloga. Chciałabym zapytać jaki puder w kamieniu idealny do torebki i na zbliżające się lato polecasz. Do tej pory miałam puder z isadory transparentny. Byc może masz lepszy puder godny przetestowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od dawna jestem wierna pudrowi Manhattan Clearface. Jeszcze niedawno był dostępny w Rossmannie ale go wycofali i teraz można go kupić tylko na Allegro oraz w niemieckich DM-ach :-(

      Usuń
  9. Anonimowy22 maja, 2017

    Może pomożesz...od roku nie opalam twarzy, stosuję też wysoki filtr. Mam parę podkładów, które są dla mnie trochę za ciemne. Chciałabym dlatego zakupić jakiś tani, jasny podkład który mogłabym mieszać z innymi aby dopasować odcień.Czy mogłabyś mi polecić jakiś podkład, który by się do tego nadawał i który mógłby fajnie współgrać m.in z Dr Ireną Eris Provoke Matt? Mam odcień 205, więc bardzo istotne jest aby podkład do mieszania miał jaśniejszy odcień niż te 205 Eris. Pomóż proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji byłby zakup rozjaśniacza do podkładów np. MAKEUP REVOLUTION THE ONE FOUNDATION PODKŁAD SHADE 1. To produkt o białym odcieniu, który dodajesz do swojego podkładu, dzięki czemu jest jaśniejszy :-)

      Usuń
    2. Anonimowy23 maja, 2017

      Opinie na internecie o nim są bardzo złe. Czy polecisz coś jeszcze?

      Usuń
    3. Możesz ewentualnie wypróbować bardzo jasny podkład Pierre Rene Skin Balance w odcieniu Champagne 20 - jest bardzo jasny, stosunkowo niedrogi i nie zabierze krycia Irenie :-) Co do opinii o tym rozjaśniaczu z MUR, to ja spotkałam same dobre ale wiadomo, to kwestia oczekiwań :-)

      Usuń
  10. Anonimowy22 maja, 2017

    Ponawiam pytanie z poprzedniego postu: Mogłabyś polecić dosyć tani krem, który będzie nadawał się latem pod.podkład? Mam cerę problematyczną. Strefa T najbardziej mi się przesusza, mam problem z zapychaniem. Jestem obecnie objęta kuracją dermatologiczną😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj proszę do tego wpisu - tam polecałam krem Alantan, który jest niedrogi, a może się u Ciebie sprawdzić: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/02/moje-apteczne-hity-7-niedrogich.html

      Niestety nic więcej nie polecę. Sama mam bardzo problematyczną skórę i inwestuję w nieco droższe kremy do twarzy, zazwyczaj apteczne.

      Usuń
  11. Anonimowy22 maja, 2017

    Jak dbasz o biust? Jakich kosmetyków używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam kremów dedykowanych tylko do pielęgnacji biustu. Staram się po prostu dobrze nawilżać skórę balsamami, a najczęściej używam oliwki dla dzieci po kąpieli typu Hipp (dostępna w Rossmannie) :-)

      Usuń
  12. Anonimowy22 maja, 2017

    Sukienki świetne! Ja natomiast bardzo się cieszę, że powrócisz z postami z makijażem :-) brakowało tego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej brakowało mi czasu na tego typu wpisy, ponieważ wymagają nieco więcej uwagi, ale mam nadzieję, że teraz uda mi się to nadrobić :-)

      Usuń
  13. Pomadki z Nabli wyglądają świetnie
    :) A paletka Zoeva bardzo nudno, mogliby się trochę postarać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne sukienki, kosmetyki marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy23 maja, 2017

    Jaki klej do kępęk polecasz? Duo jest ok? Mam problem z przyklejeniem ich, wgl się nie trzymają powieki, a jak już złapią to po paru minutach odpadają, odtłuszczam powiekie i nic. Nie wiem czy to wina kleju czy moja 😟

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23 maja, 2017

      Mam te klapki na słupki i potwierdzam że są szalenie wygodne. Kocham Twojego bloga Dario i zaglądam codziennie w nadziei na nowy post. Ściskam mocno, Ewelina

      Usuń
    2. Ja używam DUO i nigdy nie zdarzyło mi się, aby rzęsy odpadały. Możesz też spróbować kleju Ardell Lashgrip - równie fantastyczny. Jakiego kleju obecnie używasz? Może to wina złej aplikacji?

      Usuń
    3. Anonimowy23 maja, 2017

      Obecnie właśnie duo przezroczystego, nie wiem co robie nie tak, wcale się nie trzymają a jak już złapią się powieki, odczekije nawet kilka minut zeby przeschly a jak dotknę to juz się wykrzywiają i odpadają

      Usuń
  16. Anonimowy23 maja, 2017

    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy23 maja, 2017

    Daria jaki masz rozmiar tej sukienki z Mohito?

    OdpowiedzUsuń
  18. Te sukienki z PG też mi się bardzo podobają :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy23 maja, 2017

    Dario, mam prośbę :) Zamierzam kupić płyn micelarny z Green Pharmacy (rumianek) oraz żel do mycia twarzy z tej firmy (aloes). Masz może jakieś doświadczenia z nimi lub słyszałaś jakieś opinie o nich? :) Z góry dziękuję Ci bardzo za odpowiedź :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka produktów tej marki, ale do pielęgnacji włosów (serum i odżywkę). Były całkiem w porządku, natomiast nigdy nie używałam kosmetyków do pielęgnacji twarzy z ich oferty, więc nie podpowiem :-)

      Usuń
  20. Bardzo podobają mi się te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienki piękne, pamiętam jak moja Mama takie buty nosiła. Już się nie mogę doczekać na Twoje stylizacje z nimi.
    A jeszcze napisze co do prezentów na Dzień Mamy, moja już dostała od nas drewniany leżak i jest prze szczęśliwa, powiedziała "jak nie nie wiele potrzeba do szczęścia :)
    Mam jeszcze pytanie Czy przed każdym nakładaniem olejku brązującego z lirene stosujesz peeling? Stosując go np. Co drugi dzień.
    Czy po kąpieli on się nie zmywa.
    A czy to prawda, że jak stosyjemy takie olejki/kremy brązujące/samoopalacze, to słonce nas nie opali???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię peeling tylko przed pierwszym użyciem, tak średnio raz w tygodniu :-) Opalenizna po kąpieli zostaje, ponieważ jest to olejek brazująco-samoopalający :-) Co do drugiego pytania - to mit. Opalisz się bez problemu :-)

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź :)
      Czyli gdybym go stosowała non-stop. to wystarczy peeling robić 1-2 razy na tydzień. Nie będzie takiego efektu że po peelingu zetrze się cały samoopalacz?
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Bardzo piękne robisz zdjęcia:)
    Chętnie wypróbowałbym zapach JM i tę paletkę cieni od Zoevy oraz szminki Nabla *_*

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy23 maja, 2017

    A może jakiś wpis o twojej pielęgnacji porannej i wieczornej twarzy. Przed zbliżającymi gorącymi dniami idealny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie szykuję taki wpis, będzie niedługo na blogu :-)

      Usuń
  24. Anonimowy23 maja, 2017

    cześć ;) piszę o poradę bo ostatnio będąc u fryzjera polecał mi ampułki dostępne w salonie na porost włosów gdyż przez niewłasciwą pielegnację trochę mi się przerzedziły, czy warto kupować?
    (ampułki z aminexilem loreal, Lub KERASTASE AMINEXIL przeciw wypadaniu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie bardziej poleciłabym już ampułki z Vichy, również z aminexilem :-)

      Usuń
    2. Anonimowy25 maja, 2017

      A ja polecam wcierke z Orientany.

      Usuń
  25. Anonimowy23 maja, 2017

    Dario, którą lampę bardziej polecasz - tę od Provocater czy Semilac LED 6W? A może jeszcze jakąś inną? Zależy mi na tym żeby lampa utwardzała od razu wszystkie paznokcie, a nie osobno 4 palce, a później dopiero kciuk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pod mostkami ciężko jest utwardzić wszystkie paznokcie od razu, ale mam też dosyć długie palce. Obie te lampy są podobne rozmiarowo :-)

      Usuń
    2. Anonimowy23 maja, 2017

      Dziękuję za szybką odpowiedź! P.S. Ja też mam długie palce :D

      Usuń
  26. w butach sie zakochałam ! są przepiękne :)) lece szukać podobnych :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy23 maja, 2017

    Oglądam i zazdroszcze, bo oprocz Mohito nigdzie nie jestem w stanie znaleźć fajnych ciuchow w rozmiarze 32lub 34. Teraz szukam kiecki na panienski i nie nam juz pomyslu na inne slepy. Moze Ty Dario i dziewczyny podpowiecie????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy24 maja, 2017

      32 i 34 znajdziesz w Stradivariusie, Zarze, pull&bear, bershka, niekiedy h&m :)

      Usuń
  28. W takich butach nie gustuję i przyznaję ze osobiście nie podobają mi się to ta sukienka pastelowa piękna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy26 maja, 2017

    Chyba o właśnie taki preparat do włosów mi chodziło, koniecznie muszę go kupić. W moich ulubieńcach znalazł się top chameleon z semilaca i żel oczyszczający z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature