Top Social

PUSTAKI #2

Witam Was z ten leniwy, lany poniedziałek. Dziś przygotowałam kolejną porcję produktów, które ostatnimi czasy udało mi się zużyć czyli typowy "projekt denko". Znajdziecie tu kilka mini recenzji, więc jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do czytania dalej. 



# CLINIQUE MOISTURE SURGE - NAWILŻAJĄCY ŻEL 
To już moje drugie opakowanie tego produktu i aktualnie nie wyobrażam sobie, aby mogło go zabraknąć w mojej codziennej pielęgnacji. Nakładam go zawsze rano, pod makijaż. Czekam aż nieco się wchłonie i aplikuję podkład. Moja skóra go uwielbia - jest lekki, nie koliduje z żadnym podkładem czy pudrem, nie skraca ich trwałości i przede wszystkim dostatecznie nawilża. Co ważne - nie spowodował u mnie żadnych zaskórników, więc jeszcze długo ze mną pozostanie. 

# ORIFLAME TENDER CARE - UNIWERSALNY BALSAM DO UST
Żałuję, że się skończył, bo mimo dosyć prostego i wbrew pozorom kiepskiego składu jest naprawdę genialny na przesuszone miejsca na skórze. Oprócz ust często lądował u mnie pod oczami i w okolicach nosa, kiedy męczył mnie katar i występowało podrażnienie od ciągłego używania chusteczek. To klasyk, do którego wróciłam po latach i jeśli jakimś cudem ominęłyście wpis o 6 kosmetycznych hitach, do których wróciłam, to zapraszam tutaj klik. 


# DOVE PURELY PAMPERING  PISTACJA I MAGNOLIA - ŻEL POD PRYSZNIC 
Pamiętacie, jak jakiś czas temu polecałam Wam balsam Dove o zapachu pistacji i magnolii? Kiedy w Rossmannie natknęłam się na żel o tym zapachu, to od razu wpadł do mojego koszyka. Pachnie obłędnie i długo utrzymuje się na skórze. Duży minus za to, że nie pieni się dobrze, przez co możemy mieć uczucie słabego oczyszczania. Niezbyt nadaje się też do kąpieli, bo nie stworzy fajnej pianki. Doceniam jednak cudowny zapach i to, że nie przesusza skóry. Po jego użyciu nie muszę już używać żadnej oliwki czy balsamu. 


# MACADAMIA NATURAL OIL DEEP REPAIR MASQUE - MASKA DO WŁOSÓW
Gęsta, treściwa i mocno nawilżająca oraz dociążająca maska do włosów. Po jej użyciu włosy są niesamowicie gładkie, miękkie oraz błyszczące. Takie odczucia miałam po zużyciu pierwszego opakowania, ale to drugie nie robi na mnie aż tak wielkiego wrażenia. Powód? Moje włosy potrzebują aktualnie zupełnie innej pielęgnacji, więc na razie nie kupię kolejnego egzemplarza. Za jakiś czas na pewno do niej wrócę, bo to jedna z lepszych masek, których miałam przyjemność używać. 


# HIMALAYA HERBALS OBJĘTOŚĆ I SPRĘŻYSTOŚĆ - SZAMPON PROTEINOWY
Zużyłam dwa opakowania tego szamponu i ciągle mi mało. Świetnie oczyszcza i sprawia, że włosy są lekkie, uniesione u nasady, a do tego sypkie i sprężyste. To mój ogromny ulubieniec i jeśli szukacie dobrego szamponu, który nie podrażnia skóry głowy - polecam. Mam nadzieję, że u Was również sprawdzi się tak wyśmienicie. Uprzedzając pytania - niebawem na blogu pojawi się dokładna rozpiska z aktualną pielęgnacją moich włosów, więc jeszcze troszkę cierpliwości (wiem, że czekacie). 


# SHEFOOT - KREM ODŻYWCZY Z MASŁEM SHEA DO STÓP
Od kremu do stóp wymagam, aby dobrze nawilżał, zmiękczał i nie był tłusty na tyle, aby kolejnego dnia występowało uczucie lepkości czy śliskości. Ten bardzo szybko się wchłania i mam wrażenie, że nie nawilża w dostateczny sposób. Zdecydowanie bardziej wolę kremy z mocznikiem od Lirene i aktualnie to właśnie one towarzyszą mojej pielęgnacji. 

# ORIGINS BY ALL GREENS - MASKA Z ZIELONĄ HERBATĄ, SPIRULINĄ I SZPINAKIEM
Bardzo przyjemna maseczka oczyszczająca, którą mogę polecić posiadaczkom skóry tłustej i mieszanej, skłonnej do powstawania niedoskonałości. Daje przyjemne uczucie chłodzenia, a nałożona na skórę zaczyna się lekko pienić. Po jej usunięciu mam komfort dogłębnego oczyszczenia, ukojenia, a wszelkie stany zapalne znikają szybciej. Żałuję, że się skończyła i jutro lecę po kolejne opakowanie, bo jest naprawdę świetna. Zawiera też białą glinkę i wyciąg z kokosa. 


# CLINIQUE SUPERBALANCED SILK MAKEUP - PODKŁAD 
Ostatnio zużyłam też podkład od Clinique, który mogę śmiało nazwać bardziej kryjącą wersją Bourjois Healthy Mix. Daje podobne wykończenie czyli prezentuje się niezwykle naturalnie i lekko na skórze. Kiedy potrzebowałam większego krycia, to mieszałam go z podkładem od Dr Ireny Eris Provoke Matt Fluid, który swoją drogą również mi się skończył i planuję uzupełnić zapasy na zbliżającej się obniżce w Rossmannie. 


# BOURJOIS VOLUME REVEAL - TUSZ DO RZĘS
Nie spodziewałam się, że ten tusz aż tak bardzo mi podpasuje. Ma silikonową szczoteczkę i początkowo nie byłam zachwycona tym jak prezentuje się na moich rzęsach. Musiałam dać mu trochę czasu, aby nieco zgęstniał i od tamtej pory stał się moim absolutnym ulubieńcem. Wydłuża, rozdziela i pogrubia rzęsy. Utrzymuje też skręt zalotki i nie odbija się na górnej powiece w ciągu dnia. Nie kruszy się i nie tworzy efektu "pandy". Czego chcieć więcej! Aktualnie mam kilka nowych tuszy do wypróbowania, więc wstrzymam się z jego ponownym zakupem, ale jeśli okażą się kiepskie, to z przyjemnością do niego wrócę. 

# ZOEVA NATURALLY YOURS - PALETKA DO MAKIJAŻU
Wybaczcie, że nie pokażę Wam jej od środka, ale moje poczucie estetyki na to nie pozwala :-) Zużyłam ją do samego końca i gdyby nie to, że kilka cieni się wykruszyło, to pewnie służyłaby mi troszkę dłużej. Często pytacie mnie o najbardziej uniwersalną paletę godną polecenia. Moja odpowiedź? Naturally Yours od Zoevy. Idealna na dzień i na wieczór.

# DR IRENA ERIS PROVOKE MATT FLUID - PODKŁAD
Nie wiem ile już buteleczek tego podkładu zużyłam, ale to mój hit, o którym wielokrotnie Wam wspominałam. Wiem, ze nie każdej z Was podpasował, ale tak to już jest z podkładami. Trzymam się go, bo przede wszystkim nie powoduje u mnie powstawania nowych niedoskonałości, a skóra po jego zmyciu nie jest przesuszona i podrażniona, co często ma miejsce po innych podkładach. Czekam z niecierpliwością na promocję w Rossmannie, aby poczynić duże zapasy. Wezmę najjaśniejszy odcień 210 oraz 215 i 220. Lubię je mieszać ze sobą w zależności od opalenizny mojego ciała. 


# L'OREAL BROW PLUMPER - ŻEL DO BRWI
W końcu się skończył i nie wspominam go dobrze. Niedostatecznie utrwala moje dosyć długie włoski w brwiach, przez co trochę się z nim męczyłam. Po czasie żel stał się coraz mniej przeźroczysty i tworzył na włoskach nieestetyczne kluski. Z pewnością do niego nie wrócę i nadal szukam idealnego żelu do brwi. Plusik za bardzo poręczną szczoteczkę, którą sobie zachowam. 


# ST TROPEZ BRONZING MOUSSE - SAMOOPALACZ W PIANCE
To mój aktualny faworyt w kategorii samoopalaczy. Daje piękną, naturalną opaleniznę, która bardzo długo się utrzymuje. Problemem jest to, że dosyć szybko się kończy i potrzeba naprawdę dużej wprawy, aby równomiernie rozprowadzić go na skórze. Ja używam w tym celu specjalnej rękawicy (od samoopalacza z Fake Bake) i wówczas jestem bardzo zadowolona z efektu. Mam już kolejną buteleczkę, która zakupiłam w drogerii internetowej ipefumy. Polecam taką formę, bo w Douglasie ten samoopalacz jest dosyć drogi. 

I tak wygląda zestawienie produktów, które ostatnimi czasy udało mi się do końca zużyć. Muszę nieśmiało przyznać, że było ich nieco więcej, ale zapomniałam o zachowywaniu starych opakowań i lądowały w koszu. Teraz mam specjalną torbę, do której skrupulatnie wrzucam te wszystkie buteleczki, aby pokazać Wam je w projekcie denko :-) 

Dajcie znać jaka jest Wasza opinia o pokazanych produktach i jeśli macie jakieś pytania (niekoniecznie związane z dzisiejszym wpisem), to postaram się pomóc. 


92 komentarze on "PUSTAKI #2"
  1. Najjasniejszy odcień Dr. Ireny Eris to 205😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak, jeszcze niedawno nie było tego koloru :-)

      Usuń
  2. Podkład od Ireny Eris to również mój hit. Na promocji w rosku napewno zrobię zapasy. Krem od clinique miałam kupić ale ostatecznie kupiłam pep start hydroblur ale pewnie jak się skończy kupię ten o którym piszesz. A co sądzisz o podkładzie Maybelline affinitone hydrating tone? Szukam jakiegoś lekkiego podkładu na co dzień na cieplejsze dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś zwykły Affinitone i był fajny, natomiast bardzo szybko znikał z twarzy. Nie wiem jak ta nowa wersja :-)

      Usuń
  3. Wypróbuj do brwi NYX Control Freak 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też planuje na promocji w Rossmanie kupić ten podkład, mam nadzieję, że będzie fajny, bo mam spore problemy z dobraniem podkładu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym pasuje a innym w ogóle.

      Usuń
  5. Czy mogłabyś napisać, w jaki sposób używasz ta piankę- maskę z origins? Ja ją tez mam ale za bardzo nie wiem kiedy i jak jej używać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam jej po zmyciu makijażu żelem Effaclar z La Roche Posay. Nakładam na skórę, masuję i zostawiam na około 10 minut, następnie zmywam ciepłą wodą :-)

      Usuń
  6. Ciekawi mnie ta nawilżająca maska do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dario mam taki problem mam na nogach szczególnie na łydkach czerwone punktowe przebarwienia wiążace się z depilacją woskiem i depilatorem. Nie moge sie ich pozbyc co latem nie wygdlada najlepiej. Dermatolog powiedziała ze to stare blizny i zaleciła dep. laserem lub maszynką. Do maszynki nie chciałabym wracać bo na łydkach wyrsta mi 5 włosków na krzyż ale co moge zrobić żeby się pozbyć tych okropnych plamek...wpadam w kompleksy zakladajac latem szorty czy sukienkę. Być może inne dziewczynz mają jakąs radę? Pozdrawiam i uwielbiam czytać Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam dwa lata temu ten sam Problem. Naprawde duze blizny na lydkach po depilacji, mocno wrastajace wloski, ktore sie "paprały";)
      Dopiero Balsam do ciala i ze twarzy Dermasence AHA mi pomogl. Mieszkam w Niemczech i jest tu dostepny w aptece bez recepty. Jest mocno stezony, wiec nie polecam uzywac swiezo po depilacji;) kosztuje ok 20e za 200ml i jest baaaardzo wydajny!! W Polsce tez mozna go kupic choc nieco trudniej. Ja go uzywalam tez jesienia co kilka dni na twarz na noc. Wystarczyl mi na kilka miesiecy i juz po jednej tubie problem zniknal! Polecam z calEgo serca:)

      Usuń
    2. Preparaty na bazie kwasów mogą faktycznie pomóc. Nie znam konkretnych nazw, ale koleżanka wyżej ma ciekawą propozycję. Obawiam się jednak, że na takie złuszczanie kwasami może być za późno, bo niebawem zacznie być słonecznie i możesz nabawić się gorszych przebarwień. Pomyśl o tym jesienią i zimą :-)

      Usuń
    3. Dziękuję za pomoc chyba spróbuję z tym balsamem tym bardziej ze za tydz wyjeżdżam do Niemiec😊

      Usuń
  8. Czy bezbarwna henna cassia może nadać rudego prześwitu lub zmienić jego kolor włosom farbowanym na jasny blond?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może je nieco ocieplić, ale o rudości nie ma mowy. Włosy są raczej bardziej złote, ale ten efekt utrzymuje się krótko.

      Usuń
  9. Hej :) Czy polecasz dodawanie sody oczyszczonej do szamponu,aby pozbyć się łupieżu oraz przetłuszczania się u nasady? Jak często stosować. Co radzisz, aby usunąć łupież oraz przetłuszczające sie włosy?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden ze sposobów, natomiast bardziej polecałabym dodawanie olejku herbacianego do szamponu :-) O oleju pisałam tutaj: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2017/02/olejek-z-drzewa-herbacianego-dlaczego.html

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) Jak często można używać sody? Czy olejek herbaciany można dodawać każdorazowo do mycia włosów?

      Usuń
  10. Hej :) Czy polecasz dodawanie sody oczyszczonej do szamponu,aby pozbyć się łupieżu oraz przetłuszczania się u nasady? Jak często stosować. Co radzisz, aby usunąć łupież oraz przetłuszczające sie włosy?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej ☺ czy mogłabyś porównać ten krem z Clinique z tym żółtym w żelu dramatically który lepszy? Obecnie szukam dobrego kremu nawilżającego ☺ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moisture Surge jest nieporównywalnie lepszy nawet pod względem składu :-)

      Usuń
  12. Tez używam Clinique moisture surge i jestem zadowolona ale podkład provoke matt nie bardzo, ale muszę go skończyć ,,

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresowała mnie maska do włosów i szampon :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też kocham podkład dr Ireny Eris! Jest najlepszy, jaki kiedykolwiek miałam. Jednak zostawiam go tylko na specjalne okazje, bo na co dzień używam minerałów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też planuję kupić podkład Ireny Eris, już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dario a który provoke matt jest trochę ciemniejszy od 210? Na zimę idealny jest ten ale na lato z chęcią kupię trochę ciemniejszy. Dzięki za polecenie mi go. To najlepszy podkład którego nie zmienię . I nie wiem czy to możliwe ale mam wrażenie że jak go wieczorem zmywam to moja skóra jest ładniejsza niż rano. Taka nawilżona i ma ładny koloryt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 215 jest ciemniejszy ale ma też zupełnie inny podton, jakby bardziej różowawy, dlatego lubię go mieszać z 210 :-)

      Usuń
  17. Kochana a czy polecilabys jakis podkład z rossmann dla skóry mieszanej wart wypróbowania trochę tańszy od provoke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz Catrice HD Liquid Coverage Foundation, bardzo fajny, dostępny w Hebe i Naturze.

      Usuń
    2. Chyba w niektórych Rossmannach są też dostępne szafy Catrice, więc możesz sprawdzić przy okazji zbliżających się promocji. Podkład z Catrice jest podobno bardzo fajny, ale sama nie miałam okazji go wypróbować :-)

      Usuń
  18. Dario, masz może sprawdzony sposób na usuwanie i zapobieganie powstawaniu czerwonych krostek w okolicach bikini? Golę się maszynką, innej metody nie przewiduje. Mam suchą skórę, skłonną do alergii i szukam czegoś na tą nieestetyczną "przypadłość".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomocny może być żel aloesowy aplikowany bezpośrednio po depilacji. Warto to robić przez kilka kolejnych dni. Polecam również żel Nivea Men w wersji sensitive - bardzo dobrze łagodzi wszelkie podrażnienia. A co do metody depilacji - czy próbowałaś golenia z włosem?

      Usuń
    2. Spróbuje użyć żelu aloesowego. Golenia z włosem jeszcze nie próbowałam, wszystko przede mną. Dzięki za odpowiedź. :)

      Usuń
  19. Jakie naturalne sposoby poleciłabyś do włosów naturalnie kręconych,aby je odżywić oraz wzmocnić . Nie ukrywam,że chciałabym aby szybciej rosły,jednak kruszące końcówki pozbawiają mnie widocznej zmiany w długości .:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałaś glutka z siemienia lnianego? :-)

      Usuń
    2. Dopiero zaczynam przygodę z naturalnymi sposobami,jak go zrobić i stosować?

      Usuń
  20. Dario mogłabyś mi doradzić w sprawie rzęs? Na jakieś okazję przyklejam ardell połówki albo całe paski jednak w maju idę na wesele i chciałabym coś bardziej okazałego. Myślisz że te by się sprawdzily ? https://mintishop.pl/product-pol-7372-Perfect-Eyelashes-by-KatOsu-Sztuczne-rzesy-Black-Leather.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To model zdecydowanie na wieczór i nie wiem, czy majowe wesele będzie dobrą okazją. Bardziej odpowiednie mogą być Ardelki Demi Wispies :-) Ja jednak jestem wierna kępkom i bardzo fajne znajdziesz w Rossmannie :-)

      Usuń
  21. Mi niestety maska z Origins nie przypadła do gustu. Ale za to bardzo polubiłam żel do mycia twarzy z Holika Holika na bazie aloesu. Ładnie oczyszcza buzię, nie podrażnia i nawilża! A do tego super pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam odżywkę Macadamia i jestem mega zadowolona :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. ''Jajeczko'' Tender Care to również mój hit. Choć wole ''smakowe'' wersje np. porzeczkę i cynamon. Ja do brwi używam żelu z Oriflame i mi bardzo pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dario, a masz jakiś sprawdzony szampon do brązów farbowanych, żeby nie "rudziały"? ;-) Dziękuję Ci za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Twojej uwadze ten wpis: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/12/jak-pozbyc-sie-zotego-lub-czerwonego.html

      Usuń
  25. Poleciłaś kiedyś maskę Macadamia i dziękuję Ci za to bo jest rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie Maska Anwen lepsza i tańsza:)

      Usuń
  26. Co to za poduszka na zdjęciu? Gdzie kupiona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podusia zamówiona na http://zloteplakaty.pl/ :-)

      Usuń
  27. Tusz Bourjois i podkład Dr Ireny Eris to także moje hity :))) Poznałam je dzięki Tobie
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Daria co poradzić na wrastające włoski na nogach i czarne kropki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robisz peeling co dwa dni? Mi to pomogło pozbyć się wrastania

      Usuń
    2. Prócz regularnych peelingów (np.kawowych) polecam szczotkowanie ciała na sucho, o którym niedawno pisałam :-) http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/11/za-co-lubie-szczotkowanie-ciaa-na-sucho.html

      Usuń
  29. Ktos wie kiedy ta wielka promocja w rossmannach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od 20-28. Daria wrzucała info na Fb :)

      Usuń
  30. Dario nawiązując do Twojego wpisu nt. trądziku, czy zrezygnowałaś z picia wody z cytryną na czczo? Napisałaś, że cytrusy szkodzą Twojej cerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrezygnowałam z picia wody z cytryną na czczo, ponieważ nie widzę negatywnego wpływu na moją skórę :-) Ale z sokami na bazie cytrusów uważam i piję je rzadko :-)

      Usuń
  31. Dziewczyny tyję po tabletkach antykoncepcyjnych a podobno w dzisiejszych czasach nie powinno tak być (nowoczesne środki). Co robić? Nie mogę zaprzestać brania tabletek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możesz ponieważ?

      Usuń
    2. Domyślam się że chodzi o zabezpieczenie przed niechcianą ciążą, a tabletki dają największą skuteczność. Kochana miałam ten sam problem z tyciem ale kilka razy zmieniałam tabletki i w końcu trafiłam na takie po których nie nabieram tyle wody i nie tyję. Musisz kombinować i zmieniać :))

      Usuń
    3. Zmień tabletki, może po innych nie będziesz tyła.

      Usuń
    4. Zgadzam się z dziewczynami - musisz po prostu zmieniać preparaty, bo z doświadczenia wiem, że każdy działa na nasz organizm w inny sposób :-)

      Usuń
  32. Kochana a może post o tym, co kupić na zbliżających się promocjach w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka takich wpisów już powstało i nadal są aktualne, ale postaram się wrzucić coś nowego :-) Poniżej zostawiam linki do starszych postów:

      1. http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/09/co-warto-kupic-w-rossmannie-podczas.html
      2. http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/04/49-na-produkty-do-makijazu-twarzy-w.html
      3. http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/05/jak-przechowuje-swoje-pomadki-i.html
      4. http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/11/polecane-produkty-do-makijazu-twarzy-z.html
      5. http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/11/trzy-produkty-do-makijazu-ust-ktore.html

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) a co sądzisz o pomadkach Bourjois Rouge Velvet? Kuszą mnie kolorami, uwielbiam Golden Rose matowe w płynie, ale być może te będą lepszej jakości, dłużej się trzymały

      Usuń
  33. HEJ,DARIO. Mam dwa pytania, mianowicie: 1. rozcieńczasz przed użyciem ten szampon z Himalaya? Jak sklasyfikujesz ten szampon - jako delikatny, czy raczej jako bardziej oczyszczający. 2. Jak oceniasz podkład matowy a rozświetlający z Ireny Eris? Z twojego polecenia zakupiłam kiedyś matową wersję 210, ale jednak była za ciemna, a chyba pojawił się jeszcze jaśniejszy kolor - ale właśnie zastanawiam się czy na letnie miesiące rozświetlająca wersja nie będzie lepsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej kochana, nie rozcieńczam tego szamponu, ponieważ nie ma takiej potrzeby. Umiejscowiłabym go dzień pośrodku i to dla mnie świetna alternatywa na dostarczenie włosom protein, dzięki czemu są lżejsze i bardziej uniesione. Niestety wersja rozświetlająca tego podkładu zupełnie mi nie odpowiada - jestem posiadaczką skóry mieszanej i nie potrzebuję dodatkowego błysku :-)

      Usuń
    2. A orientujesz się czy pomiędzy poszczególnymi kolorami w wersji matowej i rozświetlajacej jest roznica czy jednak sa to identyczne odpowiedniki?

      Usuń
  34. Dario, czy poleciłabyś jakiś eyeliner w pisaku z rossmanna?

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie niestety krem Clinique się nie sprawdził:(.Wiązałam z nim duże nadzieje a tu klops.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na początku wydawało sie ze jest to hit jednak z czasem zaczęło mnie po nim wysypywać :-(

      Usuń
  36. Dario orientujesz się czy te promocje w Rossmannie będą tak podzielone jak ostatnio ?

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja już od jakiegoś czasu myślę nad spróbowaniem podkładu od dr Ireny Eris. Do tej pory mam od nich tylko szminkę i jest całkiem niezła. Minus jest taki, że większość fluidów źle się zachowuje u mnie w ciągu dnia, dlatego wolę próbki. Tych zaś w zwykłych drogeriach nie można dostać. Choć teraz tak sobie myślę, że chyba Sephora czy Douglas ma w ofercie dr Irenę Eris. Będę musiała się przejść i sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przychodząc do Douglasa czy Sephory ze swoim własnym pojemniczkiem powinnaś bez problemu dostać odlewkę podkładu, aby go sprawdzić :-)

      Usuń
  38. Kochana może wrócisz do postów z weekendowymi mixami? Fajnie byłoby podejrzeć co się u Ciebie dzieje tak na co dzień :) Pozdrowienia z Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dario, jesteś piękna, ale ... na ostatnim zdj chyba jakieś plamy po samoopalaczu? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia oświetlenia - mam już sporą wprawę w nakładaniu samoopalacza i nie pozwoliłabym sobie na plamki :-)

      Usuń
  40. Dario a Twoim zdaniem który krem jest lepszy clinique moisture surge czy clinique moisture surge intense skin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę bardziej ten zwykły moisture surge :-)

      Usuń
  41. Nie znam nic, ale jako włosomaniaczkę zainteresowała mnie maska do włosów i szampon Himalaya-nie widziałam go w swoim Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Widzę mój ulubiony żel pod prysznic Dove. U mnie też pustki w kosmetykach.
    Jutro idę na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. myślisz, że ta szczotka będzie dobra do szczotkowania ciała? http://www.rossmann.pl/Produkt/For-Your-Beauty-drewniana-szczotka-do-mycia-i-masazu-ciala-z-wypustkami-1-szt,98796,5369

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do szczotkowania na sucho lepsza będzie taka bez silikonowych wypustek :-)

      Usuń
  44. Używam Dove pod prysznic i jestem mega zadowolona. Piękny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dario skąd jest ta pościel? pytałam już o to dwukrotnie na ig niestety nie otrzymałam odpowiedzi :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Cześć
    A gdzie można kupić tą maseczkę do twarzy?

    OdpowiedzUsuń
  47. W końcu trafiłam na kogoś u kogo żel do brwi L'Oreala okazał się takim samym niewypałem jak u mnie :P

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature