Top Social

IKEA HAUL CZYLI ZAKUPY DO DOMU: LAMPKI SVARTRA, KOMODA MALM, MONSTERA I INNI.

Muszę przyznać, że w Ikei czuję się jak dziecko w sklepie z zabawkami. Zwykle wybieram się tam tylko po jedną rzecz, a wracam z całą torbą zakupów. Trudno oprzeć się tym wszystkim pierdółkom, które w innych sklepach są znacznie droższe. Za każdym razem urzekają mnie swoją prostotą i uniwersalnością. Jeśli jesteście ciekawe co takiego wpadło do mojego koszyka w Ikei, to czytajcie dalej. 



To mój kolejny łańcuch świetlny z żarówkami led SVARTRA. Podoba mi się do tego stopnia, że gdybym mogła, to zawiesiłabym go w każdym pomieszczeniu. Żarówki dają piękne, przytulne światło, a na ścianę rzucają cudne okręgi. Zdjęcie nie oddaje w pełni ich uroku, ale wierzcie mi na słowo, że są niesamowicie stylowe i każdemu wnętrzu dodają charakteru. Plus za to, że żarówki nie są szklane i trudno je zbić oraz za kabel, który się nie plącze. Myślę, że to nie ostatni egzemplarz w moim domu i pewnie za jakiś czas kupię kolejny do przydomowej altany. Będzie umilać ciepłe, letnie wieczory pod gołym niebem.


Kolejnym zakupem jest biała komoda MALM, w której trzymam swoje kosmetyki oraz biżuterię. Zastanawiałam się między tym modelem, a klasycznym ALEX-em, natomiast bardziej skusiło mnie to lusterko i płytka komora na różne drobiazgi, które posiada MALM. Jesteście ciekawe jak przechowuję kosmetyki w jej wnętrzu? Dajcie znać w komentarzach, to przygotuję tego typu wpis. Co do samej komody - jest fantastyczna i dzięki niej w końcu panuję nad porządkiem w kolorówce. 


Wnętrze komody przyozdobiłam zwykłą podkładką w paski, którą również możecie zakupić w Ikei. Nazywa się LJUDA (kocham te ikeowskie nazwy :-D) i służy mi także jako tło do zdjęć. Ciekawie prezentuje się na białym, kuchennym stole, a do tego jest praktyczna, bo bardzo łatwo ją wyczyścić. Jeśli ciągle zdarza się Wam wylewać poranną kawę na świeży obrus - musicie ją mieć.


Uwielbiam białe, proste filiżanki na spodeczku. Pokuszę się o stwierdzenie, że wówczas kawa smakuje o wiele lepiej :-) To już kolejna filiżanka VARDERA w mojej kuchni i jestem z nich bardzo zadowolona. Nie kruszą się i dobrze znoszą mycie w zmywarce. Biel mogłaby być bardziej intensywna i czysta, ale za taką cenę nie będę narzekać. 


Nie przepadam za sztucznymi kwiatami, bo zazwyczaj wyglądają nienaturalnie i kiczowato. Niektóre kwiaty z Ikei są naprawdę świetną imitacją żywych. Mam tu na myśli na przykład białe lilie, które widzicie na zdjęciu. Znalazły swoje miejsce w moim salonie, włożone do długiego, przeźroczystego wazonu. 


A jeśli nie macie "ręki" do kwiatów i przeraża Was podtrzymywanie na życiu żywej Monstery, to w Ikei znajdziecie doskonałą, sztuczną imitację. Ja kupiłam ją z myślą o zdjęciach na bloga, ale jest też fajną dekoracją do pokoju czy kuchni. 

Dziewczyny, dajcie znać czy chciałybyście więcej wpisów z zakupami do domu i czy również często bywacie w sklepie Ikea :-)

40 komentarzy on "IKEA HAUL CZYLI ZAKUPY DO DOMU: LAMPKI SVARTRA, KOMODA MALM, MONSTERA I INNI."
  1. Czekam na wpis o komodzie na biżuterie i kosmetyki!!! �� pozdrawiam z deszczowej Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ikeę omijam szerokim łukiem, bo jakbym tam weszła, musiałabym chyba zamówić tira, a przy okazji kupić wielkie mieszkanie :D Świetny patent z tą wkładką w paski, zupełnie zmienia wnętrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja już wielokrotnie obiecywałam sobie, że będę omijać ten sklep szerokim łukiem i niestety...nie da się :-)

      Usuń
    2. A ja omijam ten sklep z innych powodów - nie chcę mieć w domu tego co mają wszyscy

      Usuń
  3. Wow! Własny dom w tak młodym wieku, cudowna sprawa! Gratulacje! :-) Dajesz nadzieję, że to jednak możliwe. Co do postu, jak zwykle genialny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam własny nowowybudowany dom mając 24 lata. Wszystko to chęci, ciężka praca przy nim ( by kredyt nas nie puścił z torbami 😀 ) i zorganizowanie. Da się? Pewnie 😀 A.

      Usuń
    2. ona mieszka z rodzicami

      Usuń
    3. Ona nie mieszka z rodzicami :-)

      Usuń
  4. Nie mogę się doczekać wpisu o Twojej organizacji kosmetyków :) Ten żarówkowy łańcuch jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  5. BArdzo lubię meble i dodatki z Ikei :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O taaaak, SVATRA też skradła moje serce już jakiś miesiąc temu. Mam dwa ciekawskie koty i dziękuję projektantowi codziennie w myślach za to,że te żaróweczki są plastikowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, szklane żarówki z kotami nie miałyby szans :-)

      Usuń
  7. Co to za obraz po lewej stronie na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także zIkei ale zakupiony już dano :-) Rama + obrazek :-)

      Usuń
  8. Dario, jak zwykle świetny wpis. Czekam na obejrzenie zawartości Twojego Malma <3

    OdpowiedzUsuń
  9. a poduszka w czarno białe wzory gdzie kupiona?

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd złota bransoletka? K.

    OdpowiedzUsuń
  12. ten łańcuch z żarówkami jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja się cieszę,że u mnie w tym roku wreszcie będzie otwarcie IKEI, czuję bankructwo:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana żeby zbadać przyczyny Tadziku najpierw udać sie do ginekologa czy dermatologa od czego zacząć?. Doradz mi prosze bo jestem po 30 a mam trądzik na dekolcie na plecach i na twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw na pewno warto iść do dermatologa i opowiedzieć mu historię swojej choroby. Wówczas on skieruje do odpowiednich specjalistów - podejrzewam, że bardziej do endokrynologa :-)

      Usuń
  15. Hej ja mam pytanie troche z innej beczki ;) Jaki krem do twaryzy obecnie uzywasz na noc i pod makijaż? Tez mam problemy z cerą kupiłam Effaclar H La roche który polecalas ale on jest bardzo tłusty i pod makijaż sie nie nadaje. :) Dalej używasz Ir. Eris ktory polecalas ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nadaje się i wiele razy o tym wspominałam - używam go tylko na noc. Na dzień stosuję Clinique Moistute Surge w żelowej konsystencji :-) A jeśli chodzi o podkład, to oczywiście nadal jestem mu wierna :-)

      Usuń
  16. Dario, pomóż :( doradź suszarkę do włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taką: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/05/suszarka-z-jonizacja-hit-czy-kit-stara.html

      Usuń
  17. Dario, czy strapy z Promees które pokazywałaś niedawno będą pasować na osobę drobną o małym biuście? Czy mogą być zbyt duże, niedopasowane? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopasowane będą na 100%, bo można je regulować. A co do wielkości biustu, to nie ma znaczenia, bo na każdym prezentują się bardzo ciekawie :-)

      Usuń
  18. W Ikei jest tyle rzeczy, że wzięłabym wszystkie. Cudowny pokój. I te lampki... :)
    Pozdrawiam :)

    http://blondynkainaczej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja chciałabym zapytać, skąd są firany, bo są przepiękne, takie delikatne *_*

    OdpowiedzUsuń
  20. Też przeważnie przepadam w Ikei. Ja podobne lampki kupiłam w Juli, przemówiło do mnei to, że z Julii są podłączane do kontaktu, bo jak dobrze pamiętam Ikea to na baterie. A poza tym się nie różą, moje też plastikowe:)

    Lilie - sztuczne przynajmniej tak mocno nie "pachną". Za to żywą monsterę polecam z całego serducha, jest bardzo prosta w utrzymaniu, piękna i w dodatku przewiduje pogodę (dzień przed deszczem zaczyna "płakać"). Mam swoją jakoś od jesieni i już mi 3 liście nowe wypuściła (mam dwupędową, wiec jeden rodził już dwa razy). Wystarczy regularnie podlewać, raz w miesiącu wziąć pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z Ikei również są z wtyczką :-) A co do lilii, to faktycznie te żywe pachną bardzo mocno i po kilku godzinach w ich towarzystwie boli mnie głowa. I ten opadający, żółty pyłek... :-)

      Usuń
  21. Łańcuch z żarówkami mnie zachwycił. Uwielbiam takie dodatki :) Żałuję, że do najbliższej IKEI mam prawie 200 km, bo w przeciwnym razie byłabym tam stałym gościem :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature