Top Social

NAJLEPSZE RAJSTOPY, ZŁOTE PLAKATY, JESSIE WARE I MUSLI OWSIANE CZYLI NIEKOSMETYCZNI ULUBIEŃCY LUTEGO.

Kolejny miesiąc za nami, więc czas na małe podsumowanie. Tym razem przedstawię Wam kilku niekosmetycznych ulubieńców lutego. Będzie o śniadaniowych smakołykach, plakatach, które często pojawiają się u mnie na zdjęciach oraz najlepszych rajstopach. Wskakujcie do dalszej części wpisu!



Co najbardziej lubicie jeść na śniadanie? Ja z uwagi na totalny brak czasu najczęściej przygotowuję klasyczną owsiankę z owocami lub musli. Najlepsze jak dotąd znalazłam w Rossmannie i jest marki enerBio. Nie za słodkie, lekkie i świetnie smakuje w połączeniu z truskawkami czy kiwi. Kosztuje około 11 złotych za 300g i jeśli lubicie słodkie śniadanka, to polecam. 


Nasiona chia stały się popularne już jakiś czas temu. Zawierają mnóstwo składników odżywczych, które świetnie wpływają na skórę i włosy, więc warto włączyć je do codziennej diety. Uwielbiam puddingi na bazie nasion chia z mlekiem kokosowym lub jogurtem naturalnym. Mój sposób przygotowania jest taki, jak na opakowaniu czyli zalewam 3 łyżeczki nasion mlekiem, czekam około 15 minut aż napęcznieją, a następnie dodaję jogurtu i podaję z owocami. Do puddingu najchętniej dodaję rozblendowane mango i borówki. To idealna propozycja na szybkie śniadanie lub deser. Warto wybierać nasiona dobrej jakości i starajcie się je kupować w sklepach ze zdrową żywnością. 


Często pytacie mnie o plakaty, które pojawiają się na blogowych zdjęciach. Pochodzą ze strony złoteplakaty.pl i znajdziecie tam naprawdę mnóstwo wzorów w najróżniejszych kombinacjach. Plakatami obdarowałam już wiele osób, bo to świetny pomysł na niezobowiązujący prezent. Można je postawić na toaletce lub standardowo powiesić na ścianie. Stanowią ciekawe tło do zdjęć i tak najczęściej ich używam. Zaliczam je do moich niekosmetycznych ulubieńców dlatego, że gdy nie mam pomysłu na zdjęcie, to one zawsze mnie zainspirują. 


Kolejnym, niekosmetycznym ulubieńcem jest kalendarz akademicki, który jakiś czas temu kupiłam w Empiku. Długo szukałam takiego, który miałby cały tydzień rozpisany na jednej kartce, bo to dla mnie najwygodniejsza opcja. Poza tym kalendarz jest lekki, cieniutki i wygląda elegancko. Dzięki niemu mam pełen ogląd sytuacji i nic mi nie umyka. 


Kojarzycie Jessie Ware? Na co dzień słucham zupełnie innej muzyki, natomiast jej kawałki są naprawdę wyjątkowe, kojące i odprężające. Jeśli macie ochotę posłuchać czegoś fajnego, to odsyłam do tej playlisty. Moje ulubione utwory to "Wildest Moments", "Say You Love Me", "Tough Love" , "Pieces (Live at the Barbican), "Night Light" i "Champagne Kisses" :-)  


Długo szukałam dobrych jakościowo, czarnych rajstop, które nie będą jednorazowe. Ostatnio miałam okazję kupić te z Gatty i niestety były bardzo nieprzyjemne w dotyku, czerń nie rozkładała się równomiernie, a poza tym szybko się pozaciągały. Na rajstopy Merlin z serii Tonic (40) trafiłam po rekomendacji Szusz i faktycznie są rewelacyjnej jakości. Głęboka czerń, dobre krycie i miękkość tych rajstop sprawiła, że nie będę już szukać innych. Kupuję je zazwyczaj w sklepie Piotr i Paweł. 



Dajcie znać czy coś Was zainteresowało, czekam też na Wasze niekosmetyczne rekomendacje :-) Jeśli macie jakieś pytania, to śmiało zadawajcie je w komentarzach, chętnie odpowiem.  


Zapraszam też na mój INSTAGRAM @kosmetycznahedonistka

71 komentarzy on "NAJLEPSZE RAJSTOPY, ZŁOTE PLAKATY, JESSIE WARE I MUSLI OWSIANE CZYLI NIEKOSMETYCZNI ULUBIEŃCY LUTEGO. "
  1. Czy posiadasz może nawilżacz powietrza? Albo używasz może zwykłego nawilżacza na wodę takiego na kaloryfer? Jeśli tak to dodajesz do wody jakieś olejki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam takiego typowego nawilżacza. Dosyć często jednak wieszam mokry ręcznik na kaloryferze - to taki stary sposób na nawilżenie powietrza w pokoju 😊

      Usuń
  2. Witaj Dario jakiś czas temu polecałam Ci odżywkę z Joanny Skrzyp i rozmaryn często dostępna w biedronce, czy stosowałas ja może? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, ale dziękuję za przypomnienie. Jutro się za nią rozejrzę 😊

      Usuń
  3. Czy olejek rycynowy przyciemnia włosy? Czy stosując go na włosy mieszasz go z innym olejkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek rycynowy posiada właściwości przyciemniające 😊 Ja jednak zdecydowanie bardziej wolę go stosować na rzęsy i brwi, niż na włosy.

      Usuń
  4. Co myślisz o naturalnych pastach do zębów? Np Himalaya, Babuszka Agafia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś pastę z Himalaya ale nie wspominam jej dobrze 😊

      Usuń
  5. Uwielbiam musi na śniadanie :) w rossmanie są też pyszne przekąski suszone owoce orzechy które często kupuje jeśli są w promocji :)
    PS. Czy załapałaś się na promocję 1+1 w rossmanie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam czasu na wizytę w Rossku a szkoda, bo podkład mi się kończy 😬 Owoce suszone również kupuję, szczególnie żurawinkę.

      Usuń
    2. Niedługo będzie pewnie promocja jak co roku -49% wiec może wtedy :)

      Usuń
  6. Gdybyś miała wybrać 3 ulubione olejki do olejowania włosów jakie by to były? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem pojawi się post o tej tematyce 😊

      Usuń
  7. Czy Twój zawód związany jest z Twoim kierunkiem studiów? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak się zastanawiam czy mając tak piękne włosy stosujesz również jakieś witaminy lub suplementy diety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie staram się dobrze odżywiać aby zapewnić odpowiednią dawkę witamin i minerałów dla włosów. Ewentualnie suplementuję biotynę, kiedyś również skrzyp.

      Usuń
    2. Może właśnie post o tym co lubisz jeść ?;).Ulubione produkty spożywcze; )

      Usuń
  9. Uwielbiam musli i rajstopy Marylin. Polecam jeszcze rajstopy Calzedonia, są rewelacyjne, potrafię je nosić bardzo długo, mimo że mam dwie kotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś rajstopki z Calzedonii ale są zdecydowanie są drogie. Chyba około 50 zł 😊

      Usuń
    2. Ja miałam też je kupić ale ze względu na cenę nie kupiłam.

      Usuń
  10. Dario z rossmanna polecam Ci batoniki Dobra Kaloria. Zwłaszcza smak orzech i kawa. Jest mega! I zero cukru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie 😊

      Usuń
    2. Ja z tych batonów lubię ten w zielonym papierku :)

      Usuń
    3. Ta Calzedonia - kiedyś szukałam rajstop 8 den i faktycznie cena 50 pln za taką grubość jest mocno przesadzona. Szczerze? Lepsza jest Gatta.

      Usuń
    4. Polecam musli z Biedronki z orzechami :)

      Usuń
  11. Pracuję w salonie firmowym Marilyn :)
    Jeżeli uważasz, że Tonic 40 są takie dobre, to powinnaś spróbować Touch 40 - te to dopiero klasa. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo sprawdzę je, dziękuję 😊

      Usuń
    2. O też je sprawdzę :).Ja polubiłam też te z taśmą i z koronką .Bardzo wygodne rajstopy i nie odznaczają się pod sukienką :).Ich nazwa to erotic ;)

      Usuń
  12. Do czego mogę wykorzystać wodę brzozowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do płukania włosów :)

      Usuń
    2. Tylko sprawdź czy w składzie nie ma alkoholu (pewnie jest). Lepiej działa sok z brzozy jako płukanka i nawet kiedyś o tym wspominałam na blogu 😊

      Usuń
    3. No właśnie niestety jest alkohol i dlatego zupełnie nie wiem do czego ja zużyc..:/

      Usuń
  13. Tak, z chia się zaprzyjaźniłam już dawno, fajne nasionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dziwne pytanie:/ ale zalać ciepłym czy zimnym mlekiem ?;)

      Usuń
  14. Hej, chciałabyś kiedyś zostać mamą(oczywiście jak nie chcesz to nie odpowiadaj ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy wykonujesz masaż twarzy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ktoś się chyba zainspirował Twoim postem xD http://www.ofeminin.pl/fryzury/4-domowe-sposobow-na-zrujnowane-koncowki-wlosow-by-uniknac-ciecia-s2169397.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Co myślisz o kremie clinique pep start hydroblur moistuizer, krem nawilżający na dzień? Czy może masz jakiś inny godny polecenia?

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię tych rajstop, wole albo te z Gatty albo te najtańsze z biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej. Powiedz mi skad jest kurtka skórzana z któregoś z ostatnich postów? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Skad ta sliczna spodnica Dario?

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej!
    Mam problem, licze, ze cos doradzisz.
    Mam naturalnie brazowe wlosy. Kilka lat marzylam o napraede ciemnym glebokim brazie. Poszlam do fryzjera- na pierwszy raz uzyla diarichesse czyli delikatnej farby, ktora sie splukuje i nie ma odrostow. Zadowolona z koloru stwierdzilam, ze kupię farbe z loreala w takim odcieniu i sama pofarbuje wlosy. Mam takie dlugie jak Ty. Niestety moje wlosy po zmyciu okazaly sie byc prawie czarne, w dodatku koncowki sa ciemniejsze i wyglada to delikatnie mowiac- kiepsko. W dodatku zauwazam lekko wiśniowe refleksy w zależności od swiatla... Wracam do polski na początku kwietnia, wiec caly miesiac musze jakoś wytrzymać. Tu rodzi sie moje pytanie- chcę wrócić do naturalnego koloru by mic znowu uzyc po prostu tej diarichesse. Czy powinnam dekoloryzowac wlosy u fryzjera? Sa bardzo długie i nie zetne ich na pewno dlatego czekanie az same odrosna jest niemożliwe. Nie wiem jak to rozwiązać- czy moze po tym miesiacu prosic o pofarbowanie na jakis ładny braz i po prostu je farbowac, ale juz porzadnie u fryzjera?
    Prosze, doradz, jestem zrozpaczona ;( z glupoty sadzilam, ze jak cos nie wyjdzie, to powrot do naturalnego koloru jest latwy, a okazuje soe, ze to nieprawda :(( czytalam Twoj post, jednak sama sie nie zdecyduje na dekoloryzacje, dlatego musze zdecydować jak dzialac u fryzjera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od siebie mogę polecić mycie szamponem przeciwłupieżowym i szamponem z dodatkiem sody.

      Usuń
    2. uzywam, niestety nic nie chce ruszyc tego ciemnego koloru :((

      Usuń
  22. Mi chia nigdy nie wyszło, tzn. nigdy mi nie napęczniało :D Nawet, jeśli stało 12 h :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Musli dobre! Świetnie wyglądasz!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tak z innej beczki... :) gdzie pojsc zeby ktoś profesjonalnie dobral podkład do cery? Byłam nie tak dawno w sephorze,pani doradzila mi chyba jakiś ichny puder,niby dobrze,a wyszłam to mało co nie zemdlalam! Byłam pomarańczowa!zrazilam sie do sephory bardzo,mimo że zdaje sobie sprawę ze byc moze tak akurat źle trafilam. Być może nie cała sephora jest be. A jak to jest z probkami- chętnie dają? Mają wystarczająca ich liczbe? Zawsze się jakos czaje zeby poprosić. Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idz do Douglas, oni mają urządzenie do dobierania podkładu

      Usuń
  25. Witaj Dario,
    Mam 40 lat. Cerę mieszaną, oczywiście ze strefą...
    Jestem na etapie szukania dobrego kremu do twarzy. Odkąd wycofali OLAY, który mi dobrze służył, w nic nie mogę trafić. Ostatnio nabyłam JANDĘ i jest fatalnie. Jedna aplikacja rano, potem makijaż, a po kilku godzinach czuję, że pojawiają mi się na twarzy "wulkany" (dodam, że od zawsze walczę z cerą trądzikową, wrażliwą)...
    Ewidentnie mnie zapycha...Unikam raczej produktów matujących, gdyż zauważyłam, iż powodują większe wydzielanie sebum.
    Proszę, poleć jakiś krem. Wiem, ze używasz La Roche Posay Hydraphase, tak?
    Ale dla jakiej cery? Ten zwykły czy ze wzbogaconą formułą?

    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, Dario,

    spodobało mi się już kiedyś "Wildest moments", które zasłyszałam w gdzieś w tv, więc z chęcią sprawdziłam poleconą przez Ciebie playlistę i muszę przyznać, że faktycznie przyjemne kawałki, zwłaszcza na taką smutną, niezachęcającą pogodę jak teraz, która przykuwa nas do krzesła przed komputerem ;)

    Zaglądałam zawsze w wakacje na Twojego bloga, to był zawsze okres, w którym miałam czas regularnie śledzić Twoje wpisy. Ostatnio odwiedziłam Cię i widzę, że jak zwykle piszesz niezwykle estetycznie i przejrzyście, do tego cała wizualna oprawa Twoich wpisów jest bardzo elegancka :) Gratuluję Twojej pracy, którą sprawiasz tyle przyjemności innym :)

    Co do tematów, które mnie interesują to myślałam o tym jak Ty to robisz, że Twoje włosy nawet na drugi dzień wyglądają tak świeżo i pięknie...? Może zechciałabyś napisać jakie masz na to sposoby? ;) Mój warkocz "na drugi dzień" niestety nigdy nie jest tak ładny, a nie chcę wysuszać włosów codziennym myciem bo raczej tego nie potrzebują.

    ps Co do tematu o masce węglowej i przebarwieniach, o których pisałaś - być może to wiesz, ale te pod pachą ponoć powstają w wyniku tego, że zbyt blisko psikamy na nie dezodorantami (powstają od zimna sprzężonego gazu). Uświadomił mi to dopiero mój facet, który jest lekarzem. Dlategoteż ja już zupełnie przerzuciłam się na te w kulce.

    Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje jedzeniowe odkrycia miesiąca to: musli z BAKALLAND oraz dżemy Łowicz 100% owoców.

    Daria, czekam z utęsknieniem na post o wystroju wnętrz. Twoje "białe inspiracje" stanowią świetną bazę dla ukochanych przeze mnie brązów, żółci i rudości.

    Mam też taki pomysł na wpisy: zapomniane kosmetyki naszych lat nastoletnich oraz popełniane wtedy katastrofy :). Wszystkie jesteśmy tu w wieku 20 kilka-30 kilka lat więc pewnie czytałysmy bravo i filipinke, co lepsze z nas dostawały na urodziny mgiełki z avonu, na trądzik używaliśmy kosmetyków Under twenty i clerasil (tak alkoholowy że pryszcze wychodziły razem z oczami). Ja do dziś zawsze mam na półeczce purblance, to taki zapach mojej mamy, zawsze psikam się nim na egzaminy - bo moja mama to taki talizman szczęścia, żałuję że nie ma już w avonie little pink dress bo to zapach z czasów początku związku z moim mężem, zapach olejku herbacianego przynosi mi na myśl maść acnefan, którą z uporem maniaka smarowałam cała zapryszczoną twarz po powrocie ze szkoły (białą była, nie widziałam pryszczy to ich nie gniotłam). Są i klasyki w stylu pani Walewski ej, które babcia dostawała na imieniny w kilku wersjach. Swoją drogą ta jasnoróżowa była ładna:).
    Super czytało by się taki wpis Twojego autorstwa:)

    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  28. Za każdym razem,z każdym postem nie mogę wyjść z podziwu Twoich włosów ! Są tak zadbane,błyszczące i przede wszystkim długie - nic jak tylko pozazdrościć ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również jestem zachwycona bielizną Marilyn- oni ogólnie mają fenomenalne, bardzo gustowne produkty. Jakiś czas temu kupiłam u nich komplet bielizny, który jak sądziłam, miał nadawac się tylko na randki. Okazało się, że jest nie tylko wizualnie piękny, ale też bardzo wygodny i spokojnie mogę założyć go nawet do pracy! Z chęcią odwiedzam ten sklep, zwłaszcza, że jest to polska marka i chętniej kupuję polskie produkty :)

    Lecę zerknąć na te złote plakaty :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Droga Dario, mam pytanie dotyczące włosów. Ostatnio chodzi mi po głowie pomysł na zrobienie takiej combo-wcierki. Myślałam o kupieniu wcierki, która byłaby "bazą" (np. Jantar) i dodaniu do niej składników, które pozytywnie wpływają na włosy np. kropli żołądkowych czy imbiru (myślałam też o kozieradce ale nie wiem czy zadziała w połączeniu z innymi składnikami). Jak uważasz, czy taka wcierka miałaby sens czy mogłaby wręcz zaszkodzić włosom?

    OdpowiedzUsuń
  31. O matko! Jakie piękne włosy!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć Daria! Podziwiam Twoje włosy, więc postanowiłam zapytać Ciebie o radę. Miałam ładny kolor włosów ale dużo siwych więc poszłam je pofarbowac, ale na naturalny kolor. Fryzjer powiedział, że zrobi mi na górze ton jaśniejsze refleksy żeby wyglądało naturalnie i jest coś okropnego, jakieś rude placki. Dwa dni przeplakalam i zastanawiam się co zrobić... Pofarbowac jeszcze raz, zrobić dekoloryzacje? Ten kolor oprócz tych refleksow jest taki jaki miałam (bardzo podobny do Twojego) i się zastanawiam czy pofarbowac sama ta górę na którą mi nalozyl te refleksy czy przez miesiąc je intensywnie olejowac i odłożyć farbowanie na za miesiąc? Doradz coś, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dario, często wspominasz o stopniowaniu włosów. Zapytałam się profesjonalnej fryzjerki - stopniowanie to to samo co cieniowanie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Co myślisz o paletkach Too faced?

    OdpowiedzUsuń
  35. Hey, mam pytanie odnośnie babeczki konjac, czy można ją jakoś zdezynfekować po użyciu poza ciepla woda i czym najlepiej ? Dodatkowo jak obecnie kręcisz wlosy, są to walki termiczne ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Jessie Ware :) Jej muzyka jest niezwykle odprężająca i jednocześnie bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja piszę z prośbą o pomoc. Mianowicie mam wielki problem z włosami. Pisałam już na różnych forach, grupach, ale niestety nic mi nie pomaga. Mam nadzieję, że Ty coś zaradzisz, natchniesz mnie na jakieś zmiany...moje włosy: za obojczyki, ścięte na równo, dość gęste i grube, w dotyku całkiem miłe, ale baaardzo się puszą i są matowe. Olejowałam na kilka sposobów: na całą noc na sucho, na mgiełkę, godzinkę przed myciem, mieszalam oleje z maską ( lniany, makadamia, ze słodkich migdałów, kokosowy, awokado), emulguje kallos kolor, myje szamponem biolaven, czasami jakimś z sls, co mycie wczesuje maski z silikonem, raz w tygodniu peeling, dwa razy w miesiącu kallos latte, na mokre i suche włosy nakładam serum silikonowe, aplikuje wcierki. Olejuje włosy już ok roku i nadal te wlosy się puszą, nie wiem czy moje włosy na lubią olejów, może robię coś źle....pomóż :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Też jestem fanką kalendarza z rozkładem tygodnia po jednej stronie i miejscem na notatki po drugiej. Swój kupuję w mniejszym formacie z Moleskine (W tym roku padło na ten http://www.moleskine.sklep.pl/kalendarz-moleskine-2017-maly-ksiaze-tygodniowy-plocienny-9x14-cm.html). Polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dario, jakiego aparatu i obiektywu używasz do fotografowania makijażu oka? Takie piękne zbliżenia wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
  40. Dario, a może stworzyłabyś taki post o swojej włosowej historii? Co było przełomem w pielęgnacji Twoich włosów, jak wyglądały kiedyś, czego używałaś? Myślę że wiele osób to interesuje :) No i mnie też :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham Jessie Ware od kiedy w 2012 roku dostałam jej płytę w prezencie urodzinowym :) pierwsza płyta Devotion była niesamowita, uwielbiam takie kawałki jak: Running, Taking in water, Something Inside nie wymienione przez Ciebie, bardzo serdecznie Ci je polecam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej,mam pytanie zwiazane z przedluzaniem hybryd. Robie wszystko jak trzeba a i tak odpadaja mi po ponad tygodniu cale naraz ale nie wszystkie.jaki moge popelniac blad?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam z hybrydami :/.Używam hybryd Shellac i za każdym razem 4 dni to max :/

      Usuń
  43. Podobają mi się te rajstopy! Uwielbiam Marylin. No i te plakaty! Rewelacja! Nie znałam tych muesli. Ja (za namową mojej pani dietetyk z częstochowy) jadam te, które robię sama. Fakt, trochę czasu zajmuje, ale wychodzi dużo taniej i zdrowiej! Polecam zrobić samodzielnie własną granolę z miodem. Pyyycha:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature