Top Social

DLACZEGO WARTO UŻYWAĆ ODŻYWKI BEZ SPŁUKIWANIA? PIĘĆ GŁÓWNYCH KORZYŚCI.

Przez wiele lat zupełnie nie doceniałam odżywek bez spłukiwania. Miałam z nimi złe doświadczenia. Obciążały moje włosy, przez co zaraz po umyciu wyglądały na nieświeże i przyklapnięte. Tak naprawdę nie widziałam żadnych plusów stosowania tego typu produktu. Jednak od jakiegoś czasu odżywka bez spłukiwania to "must have" w mojej pielęgnacji. Dlaczego? Jest pięć korzyści, o których przeczytacie dalej. 



UŁATWIONE ROZCZESYWANIE WŁOSÓW
_______
Często pytacie mnie co zrobić, jeśli włosy po spłukaniu odżywki nadal nie dają się łatwo rozczesać. Moja odpowiedź jest zwykle taka sama - silikonowe serum lub odżywka bez spłukiwania. Jeśli dobierzecie produkt odpowiednio, to nie musicie obawiać się o jakiekolwiek obciążenie. Odżywkę bez spłukiwania polecam tym z Was, które nie mogą stosować serum. Jest o wiele lżejsza, a i tak pomoże w gładkim rozczesaniu wszelkich kołtunów. Najważniejsze, to stosować niewielkie ilości i na moje włosy wystarczą dwa psiknięcia na dłonie oraz rozprowadzenie produktu od dołu do góry. Nigdy nie nakładam jej wyżej, niż na wysokość brody. 



NAJLEPSZY SPOSÓB NA ELEKTRYZOWANIE SIĘ WŁOSÓW
_______
Elektryzowanie się włosów to mój największy, zimowy problem. Jeśli również się z tym borykacie, to odżywka bez spłukiwania jest najlepszym rozwiązaniem. Możecie ją nawet nosić w torebce i ponawiać aplikację, jeśli Wasze włosy elektryzują się w ciągu dnia. 


WIĘKSZY POŁYSK I MIĘKKOŚĆ
_______
Dobra odżywka bez spłukiwania nada włosom miękkości oraz sprawi, że będą lepiej odbijać światło. W dalszej części wpisu polecę Wam kilka moich ulubionych, które warto wypróbować. 


ZAPOBIEGA PUSZENIU
_______
Jeśli macie włosy skłonne do puszenia (u mnie ten problem zaczyna się latem i ma związek z większą wilgotnością powietrza), to odżywka bez spłukiwania powinna pomóc. Tak, jak wspominałam wcześniej - możecie jej dokładać w ciągu dnia, jeśli włosy ponownie zaczną się puszyć. Najlepiej nanosić ją na mokre włosy po zmyciu zwykłej maski/odżywki, podsuszyć i na koniec wyciągnąć na okrągłej szczotce. Będą gładkie i lśniące przez cały dzień. 


KOŃCE WYGLĄDAJĄ NA ZDROWSZE!
_______
O sposobach na poprawienie wyglądu końcówek pisałam już tutaj klik, ale zapomniałam o odżywce bez spłukiwania. Ona również zawiera w składzie silikony, które optycznie poprawiają wygląd końcówek, a jest mniej obciążająca. Ja robię w ten sposób, że nakładam odżywkę bez spłukiwania, następnie odrobinę serum, suszę włosy i później ponownie aplikuję serum. Dzięki temu moje końcówki są zdyscyplinowane przez cały dzień i wyglądają zdrowo. 

A teraz czas na moich ulubieńców w kategorii odżywek bez spłukiwania. 

Moją faworytką jest oczywiście Schauma z serii Krem i Olejek. To idealna odżywka dla moich włosów - nie obciąża ich i sprawia, że są maksymalnie gładkie i lśniące. W połączeniu z wyciąganiem na okrągłej, obrotowej szczotce efekt jest zawsze zadowalający. Drugą, bardzo popularną i łatwo dostępną odżywką jest L'oreal Elseve Dwufazowy Eliksir. To faworytka mojej mamy, która ma rozjaśnione i suche włosy. Nie obciąża i sprawia, że może je z łatwością rozczesać bez łamania i kruszenia. Moim ostatnim odkryciem jest niedroga odżywka z Isany Haarkur Intensiv 13in1. Zapobiega puszeniu, wygładza, ale trzeba z nią uważać. Nigdy nie nakładam jej prosto z atomizera, bo to za duża ilość. Rozcieram trochę w dłoniach i wgniatam z końcówki. Na koniec odżywka, która aktualnie najbardziej odpowiada potrzebom moich włosów i jest to Schauma Silk-Bomb. Jest najlżejsza ze wszystkich, które Wam przedstawiłam, ale zapewnia odpowiednie dociążenie, wygładza, a co najważniejsze - pięknie nabłyszcza włosy. Trudno z nią przesadzić, więc jeśli macie włosy skłonne do obciążania, to serdecznie polecam. Wszystkie odżywki kupicie w popularnych drogeriach lub supermarketach. Przypominam, że więcej sposobów na pielęgnację i stylizację włosów znajdziecie w specjalnej zakładce na blogu tutaj klik.

Używacie odżywek bez spłukiwania? Jakie są Wasze ulubione? 

Zapraszam też na mój INSTAGRAM @kosmetycznahedonistka



103 komentarze on "DLACZEGO WARTO UŻYWAĆ ODŻYWKI BEZ SPŁUKIWANIA? PIĘĆ GŁÓWNYCH KORZYŚCI."
  1. Witaj Dario, ja od jakiegoś czasu mam problem z poplątanymi włosami zaraz po umyciu ciężko mi je rozczesać mimo, iż używam odżywki.Moje włosy stały się łamliwe od farbowania i końcówki mi się rozdwają wydaje mi się, że to od używania ziołowych szamponów czy ty też tak miałaś.Ostatnio byłam u fryzjera żeby podciąć końcówki,chciałabym utrzymać włosy w dobrej kondycji. Jaką odżywkę do spłukiwania mogłabyś polecić żeby włosy łatwiej się rozczesywały.Pozdrawiam twoja wierna czytelniczka Jola:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, to całkiem prawdopodobne, że Twoje włosy stały się suche od ziołowych szamponów. Zioła mają przesuszające działanie i trzeba z nimi uważać. Najlepiej sprawdzają się u mnie do likwidowania problemów ze skórą głowy, która z natury jest bardziej tłusta, niż włosy na długości. Jeśli miałabym polecić Ci bardzo dobrą maskę, po której na pewno z łatwością rozczeszesz włosy to wypróbuj Macadamia Deep Repair Masque :-)

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź, moje włosy bardzo lubią kosmetyki z olejem macadamia, mam taki olejek z Bioelixire,po którym moje włosy są mięciutkie, kosztuje ok 5zł kupuję go w Biedronce :-)Maskę na pewno w najbliższym czasie zakupię :-)

      Usuń
    3. Jest dosyć droga, ale wielu osobom ją poleciłam i są bardzo zadowolone. Daje natychmiastowy efekt gładkich, śliskich włosów, ale uważaj z ilością i trzeba ją dobrze spłukać :-)

      Usuń
  2. Próbowałaś może tych nowych serów z olejkami: arganowym i kaszmirowym z ziaji? Kończy mi się mythic oil i chętnie bym spróbowała coś nowego i tańszego.
    Myjesz włosy wieczorem? Jak je potem "ogarniasz" żeby rano nie mieć "gniazda" z tyłu głowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie próbowałam olejków z Ziaji, ale zainteresowałaś mnie. Jeśli je kupię, to z pewnością dam znać jak się sprawdziły. Próbowałaś serum z Artego Feel&Shine? Daje jeszcze lepszy efekt wygładzenia i połysku, niż Mythic Oil, więc polecam. Myję włosy wieczorem i staram się wówczas "wrzucać" włosy za poduchę. Rano są nadal ładnie uniesione :-)

      Usuń
  3. Pani Dario, mam pytanie nie związane z dzisiejszym postem. Co Pani sądzi na temat keratynowego prostowania? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym zabiegiem, ponieważ moje włosy są dość przesuszone i nadal się puszą pomimo tego że olejuje je dwa razy w tygodniu.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpinam się pod pytanie :)

      Usuń
    2. Ja miałam 2 razy wykonywane prostowanie keratynowe w salonie powtórzyłam zabieg po 8 miesiącach , moja fryzjerka pracuje na brazylijskiej keratynie Inoar i jestem baaardzo zadowolona miałam takie włosy puszące na wilgoś kręcone suche brzydkie teraz mam taka taflę a w dodatku tak udało mi się zapuścić włosy mam w cudownej kondycji mogę komuś podesłać zdjęcia na mail :) Włoski są po prostu cudowne !

      Usuń
    3. Osobiście nie zdecydowałabym się na taki zabieg. Włosy faktycznie początkowo wyglądają lepiej, ale po wypłukaniu keratyny mogą wydawać się jeszcze bardziej przesuszone. Oczywiście wszystko zależy od włosów i jakości produktu :-)

      Usuń
  4. Dario mam problem z cera. Jest mieszana z zaskórnikami i wągrami. Przy żuchwie i na brodzie mam małe grudki. Jak je wycisne to kilka dni jest spokój. Na chwilę. Chciałabym nie wyciskac ale mam wrażenie że jest ich coraz więcej. Chciałabym zacząć przygodę z kwasami ale teraz jestem w ciąży i planuje później jeszcze rok karmić więc odpada. Używam effeclar duo. Nie mam pomysłu co mogę lepiej robić i od czego tak mam. Badan w ciąży mam dużo i wszystkie wyniki są ok. Czy myślisz że czekać aż na kwasy? Pozdrawiam serdecznie Asia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Też jestem w ciąży i pogorszyła mi się cera. Byłam niedawno u alergologa w sprawie AZS i przy okazji zapytałam właśnie o te grudki w okolicy żuchwy i powiedział że to przez hormony. W ciąży za wiele nie da się zrobić. Miejmy nadzieję że po porodzie minie.Pozdrawiam Ania

      Usuń
    2. Dziewczyny nie stosujcie effaclar duo, avene triacneal oraz skansenu w ciąży. Kremy zawierają składniki, które szkodzą maluszków!!

      Usuń
    3. Z własnego doświadczenia polecam na przyszlość serum glikolowe 7% z Liq cc, używam codziennie, w między czasie robie też peeling z ziaji pro, na koniec nakładam krem avene rich nutritive , po kilku tygodniach różnica jest ogrooooomna.

      Usuń
    4. Effeclar duo można używać.

      Usuń
    5. Asiu, w ciąży hormony szaleją, więc musisz to po prostu przeczekać. Myślę, że po porodzie wszystko zacznie się normować, a po wykarmieniu maluszka zajmiesz się swoją cerą na spokojnie. Wiem, że to trochę potrwa, ale lepiej nie ryzykować z jakimiś bardziej inwazyjnymi zabiegami dla dobra malucha. Jeśli jednak chciałabyś coś w tym kierunki robić, to lepiej skonsultować to z lekarzem prowadzącym ciążę. Osobiście nie polegałabym też na jednej opinii specjalisty, tylko poznała zdanie kilku, aby mieć 100% pewności, że nie zaszkodzisz dziecku. Pozdrawiam :-)

      Usuń
    6. Anonimowy05 maja, 2017

      Miałam bardzo duże problemy z cerą, próbowałam wszystkiego, ale w ciąży zrezygnowałam ze wszystkich maści. Dopiero odpowiednia pielęgnacja pomogła. Polecam piankę do mycia twarzy Iwostin z zielonej serii i krem nawilżający do cery po zabiegach przeciwtrądzikowych np. Biodermy, Avene, A-dermy. Do tego ważne jaki podkład. Musi być niezapychający. Ja bardzo źle reaguję na loreal czy bourjois. Do tej pory sprawdza się tylko Pharmaceris. Polecam spróbować.

      Usuń
  5. Które z masek kallos są najbardziej emolientowe. Słyszałam, ze banana, bluberry oraz color. Czy jeszcze któraś? Które najbardziej polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co sadzisz o masażu twarzy? Wykonujesz taki masaż po demakijażu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masaż twarzy wykonuję przy okazji złuszczania silikonową szczoteczką z Killys o której pisałam tutaj: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/06/najlepszy-gadzet-do-mycia-twarzy.html

      Usuń
  7. Ja stosowałam odżywki z GLISS KUR bez spłukiwania a Ty co o nich sadzisz? Stosowałas może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda odżywka b/s z Glisskur niestety bardzo obciążała moje włosy, więc odpadają :-(

      Usuń
  8. Kocham odżywki b/s! Świetnie działają na włosy i jest to idealne rozwiązanie dla zabieganych. Moje ulubione to właśnie Schauma i Gliss Kur. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiłaś literówek w pogrubionej nazwie Schauma Silk-Bomb.
    Powinno być Comb :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat kończy się moja odżywka i na pewno wypróbuję którąś z Schaumy, o których piszesz :) Wielokrotnie testowałam polecane przez Ciebie kosmetyki i moje włosy bardzo się z nimi lubią :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj,
    Mam ciemne włosy dlatego szukam dobrego szamponu z henną najlepiej, niestety te,które znalazłam-w swoim składzie mają mnóstwo parabenów, doradź proszę znajdę gdzieś bez tego w składzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama szukam ideału, ale nie mogę jeszcze polecić czegoś tak na 100% :-(

      Usuń
  12. Czego używać przed suszenie włosów, trenuje i myje włosy na siłowni później je susze. Chodzę 4 razy w tygodniu. Co polecasz odżywkę bez spłukiwania czy serum ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam zarówno odżywki bez spłukiwania jak i serum. Najpierw odżywka, później odrobina serum i po wysuszeniu jeszcze trochę serum na końcówki :-)

      Usuń
  13. Hej!
    Mam problem, licze, ze cos doradzisz.
    Mam naturalnie brazowe wlosy. Kilka lat marzylam o napraede ciemnym glebokim brazie. Poszlam do fryzjera- na pierwszy raz uzyla diarichesse czyli delikatnej farby, ktora sie splukuje i nie ma odrostow. Zadowolona z koloru stwierdzilam, ze kupię farbe z loreala w takim odcieniu i sama pofarbuje wlosy. Mam takie dlugie jak Ty. Niestety moje wlosy po zmyciu okazaly sie byc prawie czarne, w dodatku koncowki sa ciemniejsze i wyglada to delikatnie mowiac- kiepsko. W dodatku zauwazam lekko wiśniowe refleksy w zależności od swiatla... Wracam do polski na początku kwietnia, wiec caly miesiac musze jakoś wytrzymać. Tu rodzi sie moje pytanie- chcę wrócić do naturalnego koloru by mic znowu uzyc po prostu tej diarichesse. Czy powinnam dekoloryzowac wlosy u fryzjera? Sa bardzo długie i nie zetne ich na pewno dlatego czekanie az same odrosna jest niemożliwe. Nie wiem jak to rozwiązać- czy moze po tym miesiacu prosic o pofarbowanie na jakis ładny braz i po prostu je farbowac, ale juz porzadnie u fryzjera?
    Prosze, doradz, jestem zrozpaczona ;( z glupoty sadzilam, ze jak cos nie wyjdzie, to powrot do naturalnego koloru jest latwy, a okazuje soe, ze to nieprawda :(( czytalam Twoj post, jednak sama sie nie zdecyduje na dekoloryzacje, dlatego musze zdecydować jak dzialac u fryzjera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam bardzo podobną sytuację ;) Tylko farbowałam trwałymi farbami u fryzjera i chcąc przyoszczędzić- wybrałam dobrą apteczną farbę o identycznym odcieniu, aby farbować w domu. Również początkowo włosy były czarne, jednak u mnie wypłukuje się bardzo szybko i po tygodniu mam wyczekiwany naprawdę ładny kolor- farbowałam właśnie tydzień temu już 4 raz sama. Prawdopodobnie i Twoje się wypłuczą mocno skoro kolor był jaśniejszy. Odradzam rozjaśnianie, możesz tego mocno żałować

      Usuń
    2. Kochana, poczekaj z dekoloryzacją. Kolor po jakimś czasie się wypłucze i będzie mniej intensywny. Staraj się myć włosy szamponami przeciwłupieżowymi, które wypłukują farbę. Poza tym raz w tygodniu użyj łyżeczki sody oczyszczonej zmieszanej z łagodnym szamponem (np. Babydream) i taką mieszanką umyj dokładnie włosy skupiając się na długości. Jeśli to nie pomoże - sięgnij po łagodniejsze dekoloryzator typu Chantal Colorpeel. Nie zawiera rozjaśniacza, więc jest łagodniejszy, a powinien pomóc przy takiej jednorazowej wpadce z farbowaniem. Jeśli uda Ci się rozjaśnić kolor, to wówczas udaj się na profesjonalną koloryzację do salonu :-)

      Usuń
  14. Używam Gliss Kur od zawsze, ale kolejną którą zakupię będzie Schauma :) Kusiła mnie, jeszcze Twoje polecenie- namówiłaś mnie ;) może sprawdzi się równie dobrze :) A co do puszenia i że u Ciebie zaczyna się latem- gdzie mieszkasz, że początkiem lata zwiększa się wilgotność powietrza? Najsuchszą porą jest lato i słychek wiosny- i nawet jeśli końcem lata wilgotność zaczyna wzrastać, to i tak jest mega niska- w porównaniu z zimą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, mieszkam nad morzem, ale tutaj lato jest często deszczowe i w połączeniu z wysoką temperaturą jest bardzo wilgotno, więc problem puszenia pojawia się naprawdę często :-(

      Usuń
  15. Witam Dario. Prosze poleć szampon oczyszczajacy do dlugich i gęstych włosów

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak myślisz czy płukanka z suszonych liści orzecha włoskiego przyciemni włosy? Stosowałas może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z suszonych liści niestety nie próbowałam. Tylko z łupinek :-)

      Usuń
  17. Droga Dario, ostatnio chodzi mi po głowie pomysł na zrobienie takiej combo-wcierki. Myślałam o kupieniu wcierki, która byłaby "bazą" (np. Jantar) i dodaniu do niej składników, które pozytywnie wpływają na włosy np. kropli żołądkowych, olejku rycynowego czy imbiru (myślałam też o kozieradce ale nie wiem czy zadziała w połączeniu z innymi składnikami). Jak sądzisz, czy taka wcierka miałaby sens czy mogłaby wręcz zaszkodzić włosom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, trudno powiedzieć. Możesz zaryzykować i dać szansę takiej mieszance. Ja często kombinuję i czasami wpadnę na fajne połączenia :-) Z Twojej mieszanki wyeliminowałabym jednak olejek rycynowy, ponieważ może zbytnio obciążać skórę głowy.

      Usuń
  18. Ponawiam pytanie: "Dario, poleć proszę coś dobrze nawilżającego, wygładzającego. Coś co pomorze doprowadzić mi dłonie do odpowiedniego wyglądu i przyniesie ulgę bez lepkości . Są one w opłakanym stanie...szorstkie, popękane, że pojawia się momentami krew. Często mam kontakt z wodą, a przez zabieganie nie nawilzam ich po każdym myciu. Może jest coś co przynosi ulgę /pomaga trochę dłużej niż część kremów w drogeriach-do 5 minut po zastosowaniu. "Pomóż proszę :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli problem jest duży polecam kupić Pilarix i na noc smarować grubą warstwą.. Ba! Jeśli nie pomoże jest jeszcze Oxedermil z 30% mocznikiem ale to tylko do wyleczenia. A na co dzień ziaja med krem do rąk 10% mocznika. Dłonie "podziękują" :)

      Usuń
    2. Poldermin hydro (z apteki, 100 ml kosztuje ok 8 zł). Mi pomógł bardzo szybko co kremowi Pilarix się nie udało.
      Polecam

      Usuń
    3. A czy próbowałaś może kremu z Yope o którym pisałam tutaj: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2017/02/cztery-najwieksze-odkrycia-minionego.html

      Usuń
  19. Witaj Dario,
    Mam 40 lat. Cerę mieszaną, oczywiście ze strefą T...
    Jestem na etapie szukania dobrego kremu do twarzy. Odkąd wycofali OLAY, który mi dobrze służył, w nic nie mogę trafić. Ostatnio nabyłam JANDĘ i jest fatalnie. Jedna aplikacja rano, potem makijaż, a po kilku godzinach czuję, że pojawiają mi się na twarzy "wulkany" (dodam, że od zawsze walczę z cerą trądzikową, wrażliwą)...
    Ewidentnie mnie zapycha...Unikam raczej produktów matujących, gdyż zauważyłam, iż powodują większe wydzielanie sebum.
    Proszę, poleć jakiś krem. Wiem, ze używasz La Roche Posay Hydraphase, tak?
    Ale dla jakiej cery? Ten zwykły czy ze wzbogaconą formułą?

    Mam jeszcze jedną sprawę...Czy testowałaś Matt Provoke w kolorze 205?
    Zastanawiam się, jak odnieść go do 210...
    A co z puderem w kompakcie COMPACT POWDER albo DUAL EFFECT COMPACT puderem o podwójnym działaniu? Używałaś?
    Mam nadzieję na kolejną promocję w Rosku i zastanawiam się nad zapasami.
    Szukam, podobnie jak Ty, czegoś, co zastąpi mi puder Manhattan...

    A....ktoś ma jakieś przecieki o promocji w R?

    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam na ostatniej promocji puder dual i jest świetny. Najlepszy jaki miałam. Z tym że manhattan mi nie odpowiadał.

      Usuń
    2. Joasiu, jeśli chodzi o LRP Hydraphase, to kiedyś używałam tej wersji Intense Legere - bardzo fajny krem pod makijaż o lekkiej konsystencji. Aktualnie używam Clinique Moisture Surge w wersji żelowej (lżejszej) i jestem z niego bardzo zadowolona. Fajnie nawilża i dobrze sprawdza się jako baza pod Irenę Provoke :-) Jeśli chodzi o odcień 205, to niestety go nie używałam. Aktualnie mieszam 210 z 215 i to dla mnie odcień idealny. Słyszałam, że 205 wpada w różowe tony. Przejdź się do Rossmanna i porównaj te dwa odcienie, tylko zaczekaj chwilę, aby podkłady lekko zastygły, bo mają tendencję do ciemnienia. Co do pudru z Manhattanu, to polecam zajrzeć na Allegro - ostatnio zrobiłam spore zapasy, bo niestety do dziś nie znalazłam niczego lepszego :-)

      Usuń
  20. Ja polecam mgiełkę Radical ze skrzypem polnym. Jest świetna- zapobiega elektryzowaniu.
    Nie pachnie zbyt intensywnie, ja już nie czuję jej zapachu. Dzięki temu dobrze się komponuje z szamponami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę w końcu spróbować takich odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja używam Klorane do włosów farbowanych bez spłukiwania i olejek z Balea, który bardzo polubiłam. Na słoneczne dni mam za to spray z Nuxe i właściwie jest to moja cała pielęgnacja po standardowym szamponie i masce :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy możesz polecić jakiś sprawdzony peeling do skóry głowy? Jak często stosujesz takie peelingi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja robię taki peeling samodzielnie - mieszam cukier z łagodnym szamponem typu Babyream. Wykonuję go średnio raz na dwa tygodnie :-) Nie warto przesadzać.

      Usuń
  24. Czy stosujesz może jakieś serum do twarzy godne polecenia? Chodzi mi głównie do cery trądzikowej z niewielkimi przebarwieniami i bliznami po trądziku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie stosuję serum na bazie kwasu glikolowego z Collistar (na noc) :-)

      Usuń
    2. A jaka jest cena tego serum? Polecasz?

      Usuń
  25. Tej odżywki nie miałam więc z pewnością kupię,jestem ogromną fanką tego typu włosowej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje włosy są tak piękne, że chłonę jak gąbka każdą poradę :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie widziałam tej z Isany wcześniej. Ale te 13 w 1 to jakoś przesadne moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Po przeczytaniu tego posta na pewno będę musiała wypróbować którąś z polecanych przez Ciebie odżywek - nie wiedziałam, że są one taką super sprawą! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj Dario
    Mam problem z rudym odcieniem przy czole na tych tzw baby hair :/ Mam naturalny kolor włosów czyli średni blond ale przeszkadzają mi te rude prześwity przy skórze masz może pomysł jak je zneutralizować ?? Pozdrawiam Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałaś płukanek o których pisałam tutaj? http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/12/jak-pozbyc-sie-zotego-lub-czerwonego.html

      Usuń
    2. Dziękuje za podpowiedź :) napewno coś z tego wybiorę pozdrawiam

      Usuń
  30. Ja bardzo lubię odżywki b/s z Marion. Ładnie pachną, są wydajne i spełniają swoją rolę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kraków albo wyprzedał wszystkie te odżywki, albo mam mega pecha- byłam w 2 Rossmannach, Superpharmie, Hebe, Carefourze i nigdzie nie ma tych z Schaumy. Smuteczek :( A bardzo chciałam wypróbować, bo praktycznie wszystkie kosmetyki do włosów, które sprawdzają sie Tobie u mnie też są hitem ( do twarzy w sumie też). Pozdrawiam cieplutko z zasmogowanego południa- Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam problem ze znalezieniem tych odżywek z Schaumy. Ostatnio dorwałam ją w Carrefourze :-)

      Usuń
  32. ja używam loreala i polecam, tej schaumy krem i olejek szukałam,ale nigdzie nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź w Carrefourze :-) Są też czasem z innych supermarketach ale faktycznie w drogeriach ich nie ma :-(

      Usuń
  33. Polecam wszystkim Montibello Smart Touch, moja ulubiona, lepsza niż Loreal i wiele innych

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana, znasz jakas farbę do wlosow bez silikonów ktora bede mogła pofarbować włosy po keratynowym prostowaniu? :( tak aby nie wypłukala keratyny

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam odżywki bez spłukiwania. W ostatnim czasie świetnie sprawdza się u mnie oleokrem Biowax :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię oleokrem.

      Usuń
  36. Nie lubię odżywek bez spłukiwania.

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj, znalazłam dużo przydatnych informacji na Twoim blogu, ale chciałabym Cię zapytać o szampon i odżywkę lub maskę do włosów puszących się. Mam włosy do ramion z lekką tendencją do kręcenia czy raczej falowania, niestety bardzo puszące się. Znalazłam w internecie różne kosmetyki dedykowane takim włosom, np. Montibello discipline czy Alfaparf, ale nie wiem które są skuteczniejsze w codziennej pielęgnacji. Kosmetyki, których do tej pory używałam nie sprawdziły się, a może po prostu wybierałam je dość przypadkowo. Może masz jakiś sprawdzony zestaw albo godny wypróbowania? Będę Ci wdzięczna za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana, byłam niedawno u fryzjera podciąć włosy ok. 1, 5 cm a one nadal się okropnie rozdwajają i są suche na końcach jak szczota. Co robić? :(
    Kinia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam 2 razy wykonywane prostowanie keratynowe w salonie powtórzyłam zabieg po 8 miesiącach , moja fryzjerka pracuje na brazylijskiej keratynie Inoar i jestem baaardzo zadowolona miałam takie włosy puszące na wilgoś kręcone suche brzydkie teraz mam taka taflę a w dodatku tak udało mi się zapuścić włosy mam w cudownej kondycji mogę komuś podesłać zdjęcia na mail :) Włoski są po prostu cudowne !

      Usuń
    2. może spróbuj najpierw pielęgnacji bogatej w olejki :) ja używam obecnie BB z Inoaru i jestem bardzo zadowolona włosy się nie elektryzują nie puszą i fajnie się układają :)

      Usuń
  39. Ja miałam 2 razy wykonywane prostowanie keratynowe w salonie powtórzyłam zabieg po 8 miesiącach , moja fryzjerka pracuje na brazylijskiej keratynie Inoar i jestem baaardzo zadowolona miałam takie włosy puszące na wilgoś kręcone suche brzydkie teraz mam taka taflę a w dodatku tak udało mi się zapuścić włosy mam w cudownej kondycji mogę komuś podesłać zdjęcia na mail :) Włoski są po prostu cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  40. Może Ty albo któraś z Twoich czytelniczek doradzi mi jakiś szampon do włosów cienkich, bez objętości w dodatku przetłuszczających się.. przetestowałam już tyle i żaden nie jest ok.. Muszę myć włosy codziennie, żeby wyglądać ok.. Strasznie to męczące.. W dodatku moja skóra jest dość wrażliwa:( POMOCY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio dorwałam w aptece bardzo fajny szampon z Himalaya Volume&Bounce Protein Schampoo. Włosy są po nim leciutkie ale nie przesuszone, nie puszą się, można je łatwo rozczesać. Spróbuj, moze u Ciebie tez się sprawdzi :-)

      Usuń
  41. Nie słyszałam o tym produkcie :) Warto chyba z niego skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Używałam tylko odżywek bez spłukiwania z Gliss Kur. W ogóle się z nimi nie polubiłam, bo... chyba nakładałam tego zbyt dużo! Chyba spróbuję z innej firmy i w mniejszych ilościach. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj Dario.
    Czy przewidujesz jakąś promocję u Sotho? Mam na oku kilka fajnych rzeczy a szczerze przydałaby się jakaś zniżka. Pozdrawiam Małgosia ☺

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja muszę wrócić do stosowania odżywek bez spłukiwania. Im mam dłuższe włosy (a jest ich całkiem sporo), tym trudniej mi się je rozczesuje po myciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli koniecznie spróbuj jakiejś odżywki b/s. Dla mnie to prawdziwe wybawienie, a sama wiesz jak długie mam włosy :-)

      Usuń
  45. Dario, nie mogę znaleźć artykułu na Twoim blogu na temat maseczki bankietowej, a wiem, że kiedyś pisałaś na ten temat, czy możesz napisać jej nazwę ?
    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, chyba chodzi Glamglow Gravitymud ale o niej wspominałam w komentarzach. Jest rewelacyjna przed większym wyjściem. Może chodziło o te w płachcie: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2017/01/maseczka-w-pachcie-z-biocelulozy-hit.html

      Usuń
    2. Dziekuje za odpowiedz, doszukalam sie to byla maseczka Skin 79, ale czytalam, ze zostala wycofana :(
      Co nie zmienia faktu, ze z checia wyprobuje te ktore wymienilas :)
      Ps. blog ... rewelacja ! :)

      Usuń
  46. Od lat jestem wierna różowej mgiełce GlissKur:) Pomaga rozczesać moje długie włosy, ładnie nabłyszcza i bosko pachnie:D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też dopiero od niedawna zdecydowałam się na odżywki bez spłukiwania - wybrałam złoty Glisskur i włosy są naprawdę fajne w dotyku i błyszczące. Mam pytanie czy używasz oprócz tego odżywki do spłukiwania czy całkiem z niej rezygnujesz. Bo ja w tym momencie używam obu i zastanawiam się czy to nie przesada, czy zbyt nie obciążam włosów.

    OdpowiedzUsuń
  48. W hebe jest promocja na wiele kosmetyków do twarzy 40% w tym podkłady Provoke

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja mam właśnie włosy skłonne do obciążenia dlatego nie stosuję żadnych odżywek bez spłukiwania, ale Twój wpis jak zwykle zachęcił mnie do spróbowania ;) Chyba zdecyduję się na Schaume Silk-Bomb ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja używam Gliss Kur i jestem zadowolona :) kiedyś nie byłam przekonana do takich odżywek ale teraz jestem bardzo zadowolona :)

    Poszukuje dobrej suszarki do włosów z chłodnym nawiewem i nie za ciężkiej. Dario lub któraś z czytelniczek czy mogłybyście coś polecić? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam. Na zdjęciu w różowej łazience masz super pasek i spodnie. Przeczytałam z jakich są firm. Jednak czy mogłabyś podać linki - byłabym wdzięczna. Pozdrawiam
    P.S. Wszystkiego najlepszego z okazji niedawnych urodzin, spełnienia marzeń zarówno tych prywatnych jak i zawodowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Szkoda że wszystkie mają alkohol w składzie lub jego pochodne :(

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam,
    moje włosy są gęste i niestety dość szybko się przetłuszczają, poza tym ostatnimi czasy mam problem ze swędzącą skórą głowy. Podejrzewam, że przyczyną mogą być nieodpowiednie szampony, jak również ich dość częste zmienianie. Moja skóra głowy raczej nie przepada za SLSami. Czy Volumizing szampon z Yves Rocher również może ją przesuszać? Mam zamiar przerzucić się na ziołowe szampony Babci Agafii, a konkretnie nr 2 na brzozowym propolisie, czy powinien poprawić skórę mojej głowy? Dodatkowo zakupiłam dzisiaj odżywkę Dove Pure Care Dry Oil oraz maskę Biovax do włosów suchych i zniszczonych. Jakie masz zdanie na ich temat? Czy myjąc włosy używasz zarówno odżywki, jak i maski, czy stosujesz je naprzemiennie?
    Będę wdzięczna za odpowiedź.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  54. Droga Dario, może to będzie pytanie trochę nie w temacie, ale mam ogromny problem z wypłukiwaniem się koloru farby z włosów. Od dawna marzyłam o ognistym rudym odcieniu włosów, aż do początku marca kiedy to zdecydowałam się na profesjonalne farbowanie włosów u fryzjera. Kolor ponoć miał mieć idealne krycie oraz być "nie do zdarcia". Fryzjerka dodatkowo zrobiła mi pigmentację oraz zabieg olaplex. Niestety po upływie dwóch tygodni z bordowo-czerwonych włosów (fryzjerka trochę zaszalała), pozostały mi tylko złocisto-rude kosmyki, a przy każdym kolejnym myciu dalej widzę pomarańczową wodę... jak mogę temu zaradzić? Wolałabym, żeby kolor już nie tracił na intensywności. Będę wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Używam często odżywek bez spłukiwania i osobiście nie wyobrażam sobie życia bez nich :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Moim hitem bez spłukiwania jest serum z Pantene seria biało-złota. Znasz go może? Czy polecane przez ciebie sera dają lepszy efekt? Chętnie bym sie przekonała :D bo brzmią bardzo obiecująco.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature