Top Social

CO U MNIE NOWEGO? DKNY EAU SO BLUSH, OSŁONKI NA PĘDZLE, MIZON, ZOEVA SPECTRUM SUMMER STROBE I INNI.

Dziś serwuję Wam kolejną porcję kosmetycznych nowości. Wspomnę między innymi o zapachu, który przypomina mi moje ulubione perfumy od Naomi Campbell, o nowych podkładach Clinique oraz paletach Zoeva z serii Spectrum. Zapraszam do dalszego czytania.


Na początek nowy zapach od DKNY Be Tempted Eau So Blush. Znajdziemy tu nuty kwiatowo-owocowe takie jak grejpfrut, magnolia, czerwona porzeczka, czerwona pomarańcza, piwonia, cedr, jaśmin, morela i piżmo. Nie jest to typowo "różowy" i słodziutki zapach dla nastolatek. Wyczuwam w nim tą ostrość, którą tak bardzo lubię w Naomi Campbell Cat Deluxe. Ciekawie rozwija się na skórze i wąchany prosto z flakonu nie pokazuje wszystkich swoich możliwości. Polecam go Waszej uwadze, ponieważ jest to idealny zapach na wiosnę i lato.  



Jakiś czas temu wspominałam Wam, że bardzo lubię podkład od Clinique Superbalanced, który jest w mojej opinii bardziej kryjącym odpowiednikiem Bourjois Healthy Mix. Na skórze prezentuje się lekko i naturalnie, a w dodatku ma dobre krycie, czego brakowało mi w podkładzie od Bourjois. Postanowiłam wypróbować też inne podkłady tej marki. Aktualnie będę testować Anti-blemish Solutions oraz Even Better. Niedługo opowiem Wam o nich nieco więcej. 


Marka Zoeva nie zwalnia tempa i sukcesywnie wprowadza kolejne nowości. Tym razem są to paletki Spectrum z rozświetlaczami do policzków czyli Summer Strobe Spectrum, Spring Strobe Spectrum oraz Winter Strobe Spectrum.  Jest też paletka z kremowymi produktami do konturowania o nazwie Cream Contour Spectrum. Niebawem będą dostępne w internetowym sklepie Mintishop, więc tam ich wypatrujcie. 


Kolejną nowością Zoevy jest paleta cieni do powiek z samymi matowymi kolorami o nazwie Matte Spectrum. To propozycja dla bardziej odważnych dziewczyn, które lubią w swoim makijażu odrobinę koloru. Osobiście nie przepadam za takimi odcieniami i jest to jedyna paleta marki, która nie do końca mi się podoba. Nie zmienia to jednak faktu, że cienie są rewelacyjnej jakości, więc idealnie sprawdzą się w kufrze każdego wizażysty.


Nadal jestem pod ogromnym wrażeniem kremów do rąk marki Yope, o których pisałam tutaj klik. Postanowiłam wypróbować też mydło tej marki o zapachu herbaty i mięty. Pierwsze wrażenia są jak najbardziej pozytywne - mydełko nie przesusza dłoni i bardzo dobrze myje. 


Od jakiegoś czasu moja skóra dosłownie wariuje. Jednego dnia jest zbyt tłusta, a drugiego totalnie przesuszona. Postanowiłam wprowadzić małe zmiany do swojej aktualnej pielęgnacji i jedną z nich jest nawilżający tonik Mizon Intensive Barrier Toner, który ma dogłębnie nawilżać, liftingować, zmiękczać i odżywiać skórę. Jak wiecie jestem zwolenniczką wszelkich, żelowych konsystencji w pielęgnacji, więc pokładam duże nadzieje w tym właśnie produkcie. Zmiany będę wprowadzać stopniowo, aby zauważyć co tak naprawdę mi pomoże, a co zaszkodzi. Jeśli chcecie, to zdam Wam relację z tego eksperymentu i opublikuję post z aktualną pielęgnacją mojej skóry krok po kroku (dajcie proszę znać w komentarzach).


Wracam też do mycia skóry gąbeczką konjac. Kiedyś bardzo mi służyła, więc zafundowałam sobie mały powrót do starej pielęgnacji. Gąbeczki tego typu bardzo dobrze sprawdzają się w przypadku skóry mieszanej i tłustej, bo dogłębnie ją oczyszczają nie powodując podrażnień. 


Mam kilka takich pędzli, które mimo odpowiedniego czyszczenia i suszenia strasznie się puszą. Najlepszym rozwiązaniem na tego typu problemu są osłonki, w które można włożyć pędzel po umyciu. Dzięki temu odzyskają swój kształt i będą wyglądać jak nowe. Osłonki o których mowa są marki Blend It i można ich używać wielokrotnie. 


Zaciekawiła mnie również maseczka Mizon Dust Clean Up Deep Cleansing Mask, która ma za zadanie dogłębnie oczyścić skórę z wszelkich pozostałości makijażu i nagromadzonego sebum. To maska w płacie z dodatkiem kwasów AHA, które mają działanie złuszczające. Jestem ciekawa jak się sprawdzi. 



I tak prezentują się moja kosmetyczne nowości. Dajcie znać co u Was nowego! Jeśli macie jakieś pytania, to czuwam tu jeszcze przez jakiś czas :-)


Zapraszam też na mój INSTAGRAM @kosmetycznahedonistka


81 komentarzy on "CO U MNIE NOWEGO? DKNY EAU SO BLUSH, OSŁONKI NA PĘDZLE, MIZON, ZOEVA SPECTRUM SUMMER STROBE I INNI. "
  1. Jestem bardzo ciekawa tego tonera marki Mizon ;) Chętnie przeczytam post o Twojej aktualnej pielęgnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa, słyszałam o nim świetne opinie :-)

      Usuń
  2. Daria kiedyś pytałam o płyn Alpicort. Odpisałaś, że Twoja koleżanka go stosuje i mam się odezwać za jakiś czas, więc ponawiam pytanie o jego skuteczność :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio rozmawiałam z moją koleżanką na temat kuracji i faktycznie jej pomógł. Nie narzeka już na wypadanie, więc chyba warto spróbować :-)

      Usuń
    2. nie jestem co prawda wspomnianą Koleżanką, ale w zeszłym roku wypadały mi ogromne ilości włosów - przy myciu 500 dziennie!!! i dermatolog przepisał mi właśnie płyn alpicort e i loxon 5% wiem, że opinie są skrajnie różne na necie, ale takie połączenie plus podwójna dawka kapsułek revalid i szampon dermena dały u mnie naprawdę ekspresowy efekt:) więc myślę, że warto spróbować. pozdrawiam

      Usuń
  3. co to za kolor na paznokciach? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dario również jestem posiadaczką cery mieszanej ze skłonnością do przetłuszczania w strefie T, zatem jestem bardzo ciekawa twojej pielęgnacji! Jak najbardziej będzie to wyczekiwany post, ponieważ cały czas jestem na etapie szukania idealnego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O której godzinie wstajesz rano i ile czasu zajmuje Ci poranna pielęgnacja + makijaż? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstaję dosyć wcześnie, a szybkie ogarnianie się nie trwa u mnie dłużej, niż 30 minut :-)

      Usuń
  6. Czytałam ostatnio ze pijesz siemię lniane, czy blendujesz je przed spożyciem czy spożywasz wraz z całymi ziarenkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam sproszkowane

      Usuń
    2. Ja spożywam w całości. To sproszkowane ma podobno mniejszą wartość odżywczą :-)

      Usuń
    3. Zależy po co ktoś pije, gastrolodzy zalecają sproszkowane pić w chorobach układu pokarmowego,bo działa osłaniająco i ja w takim celu pije..

      Usuń
  7. A jaki odcień pudru z Manhattan clearface zamówiłas ostatnio?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy stosujesz jakieś odżywki do brwi i rzęs? Co u Ciebie najlepiej się sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, aktualnie stosuję odżywkę do brwi i rzęs z Joanny :-) Jeśli jesteś ciekawa, to za jakiś czas mogę napisać o efektach i czy warto :-)

      Usuń
  9. Też jestem ciekawa twojej pielęgnacji, też mam cerę mieszaną i za nic w świecie nie mogę sobie poradzić z zaskórnikami, próbowałam już chyba wszystkiego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez te ciągłe zmiany poziomu nawilżenia mojej skóry również zaczynam mieć problem z zaskórnikami, więc wiem co czujesz. Mam już pewien plan działania, więc niebawem o tym napiszę :-)

      Usuń
    2. Spróbuj myć twarz szczoteczką. Ja używam rosmanowskiej sense&body i w końcu pozbyłam się zaskórników i tzw kaszki.

      Usuń
  10. Pielęgnacja skóry krok po kroku - tak tak tak!!! Jasne ze tak :) uwielbiam takie posty w Twoim wykonaniu i zawsze na nie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - czekam z niecierpliwością :D

      Usuń
  11. Witaj, skusiłam się na podkład Clinique Superbalanced, niestety na mojej twarzy zupełnie się nie trzyma, właściwie już po godzinie ściera się całkowicie ze skrzydełek nosa, poza tym zostaje na dłoniach przy każdym dotknięciu twarzy czy na telefonie. Nie pomogła zmiana kremów, nie współgra z żadnym a nałóżony pod oczy zamiast korektora wypływa paskudnie podkreślając najmniejszą zmarszczkę. Podklad kryje za to bardzo dobrze nawet moje cienie pod oczami. Dodam że mam skórę mieszaną w stronę suchej na policzkach. Powodzenia w dalszym testowaniu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest szansa Dario czy kiedykolwiek zrobisz jakiś meeting dla swoich czytelniczek?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam kiedyś o tym i być może latem tego roku coś zadziałamy :-)

      Usuń
    2. Super :D napewno będę :P

      Usuń
  13. Dario czy używałaś może olejku inca inchi do włosów? Czy nie zaszkodze włosom olejem przeznaczonym do ciała? Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie próbowałam niestety. Jeśli chodzi o szkodliwość olejów do ciała na włosy, to z tym bywa różnie. Zazwyczaj nie ma żadnego problemu z takim zastosowaniem, jednak musisz przyjrzeć się składnikom zawartym w takim produkcie.

      Usuń
  14. Dario jaki polecasz krem pod oczy? Mam 26 lat i ciemne plamy pod oczami, czy się wyspie czy nie ciągle ten sam problem. Przetestowałam już mnóstwo kremów ale żaden nie zdał egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety cienie pod oczami trudno zlikwidować za pomocą kremów i musisz się z tym liczyć :-( Czy robiłaś ostatnio jakieś badania typu morfologia krwi, hormony? Warto się przebadać, bo cienie pod oczami mogą mieć podłoże chorobowe, choć oczywiście nie musi tak być :-) Jeśli miałabym Ci polecić fajny krem,którego sama używam to wypróbuj Clinique Pep-Start.

      Usuń
    2. Tak robiłam wszystkie możliwe badania i wszystko jest w normie, nie ma się do czego przyczepić. Liczę się z tym że krem nie zlikwiduje mojego problemu aczkolwiek chciałabym aby chociaż były mniej widoczne. Dziękuję za odpowiedź, z pewnością rozejrze się za tym kremem.

      Usuń
    3. Mam jeszcze pytanie, przejrzałam ofertę clinique i z pewnością kupię ten krem pod oczy ale zastanawiam się jeszcze nad kremem do twarzy pep start hydroblur moisturizer, co o nim myślisz? Wiem że kiedyś zachwalas jakiś krem od clinique. Może coś doradzisz ;)

      Usuń
  15. Bardzo poprosze o post z aktualna pielegnacja pani skory ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam z niecierpliwością na post dot. Kroków w codziennej pielęgnacji i o eksperymencie o którym wspomniałaś. Ja sama od kilku miesięcy stara się być świadomą użytkowniczką podstawowych ale jakże ważnych kosmetyków w codziennej pielęgnacji,szczególnie że okazało się iż mam cerę która zaczęła mieć cechy cery naczynkowej a dodatkowo jest bardzo przesuszona przez leczenie niedoczynnosci tarczycy. Dlatego każde wskazówki są bardzo cenne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. jaki odcien anti-blemish posiadasz:)? testowalas juz kolor, pasuje:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie testowałam, a mam odcień 02 :-)

      Usuń
  18. Gdzie można kupić ten odtni produkt?

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcemy post o pielęgnacji twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Poprosimy o wpis z pielęgnacja!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam twoje posty i z przyjemnością poczytam o twojej pielęgnacji twarzy :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na post z aktualną pielęgnacją :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już same zdjęcia mnie zauroczyły! :) Ekstraaaa, takie delikatne! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej :) Mam pytanie. Słyszałaś może o olejku do włosów marki Gisou od Nigan Mirsalehi? Chciałam Cie spytać o zdanie, jako włosowej ekspertki. Jest on strasznie drogi (ok 400zl) i jestem ciekawa co o tym sądzisz. Czy faktycznie może coś zdziałać czy raczej jest to tylko wymysł znanej Blogerki :D Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam już co nie co o tym produkcie, natomiast cena jak dla mnie zaporowa :-) Myślę, że nie skuszę się na wypróbowanie tym bardziej, że skład jest całkiem zwyczajny :-)

      Usuń
    2. No właśnie..dziękuję Ci bardzo za odpowiedź :)

      Usuń
  25. Cudowne zdjęcia i świetne kosmetyki!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chętnie przeczytam posta o pielęgnacji! :) Przyznam też, że kolorowa paletka cieni od Zoevy bardzo mi wpadła w oko, zwłaszcza, że chciałabym zacząć więcej eksperymentować z kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gorąco prosimy o tego posta na temat pielęgnacji Twojej twarzy! :) Zwłaszcza o tym, czym myjesz twarz codziennie, jakich kremów używasz, jak to wygląda rano i wieczorem itp., bo moja siostra ma cerę podobną do Twojej i właśnie chciałabym jej coś doradzić w sprawie kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Droga Hedonistko!
    Potrzebuję Twojej rady ;) otóż za sprawą Twoje posta planuję zaopatrzyć się w LA ROCHE POSAY EFFACLAR DUO +. Jednakże jestem trochę zagubiona... jak to jest, jest on bezbarwny czy posiada dwa odcienie? zależności od strony na jakiej patrze mam wrażenie,że jest co innego...

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo przyjemne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za odpowiedź pod ostatnim postem. Właśnie trochę się nauczytałam że lepiej postawić na krem nawilżający. Obecnie używałam la roche posay nawilzajacy (w białej tubce) ale teraz gdy zrobiło się cieplej i moja skóra nie potrzebuje takiego nawilzenia (w zimie, wiadomo bardziej sicha) zaczął się okropnie rolować. Jaki byś poleciła lekki krem na wiosne/lato? Cena nie gra roli, może być nawet z wyższej półki(Polskie marki raczej odpadają, bo mieszkam za granica) lub może któraś z czytelniczek coś by mi poleciła.
    Dodam, że obecnie stosuje kropelkę olejku arganowego, który już i tak jest na wykończeniu. :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie przeczytam post o Twojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Daria, czy podkłady clinique występują w żółtej kolorystyce? jaki masz swój kolor?

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy mogłabyś napisać kto jest Twoim dermatologiem? Szukam kogoś sprawdzonego w Gdańsku.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja tez jestem posiadaczka cery mieszanej i te zaskorniki... Bardzo chetnie poczytam o Twojej pielegnacji cery a noz cos znow podpatrze ciekawego. Z Twojego polecenia zakochalam sie w podkladzie Dr Ireny Eris. Pierwszy podklad, ktory tak ladnie kryje i nie swieci sie po godz. <3 A moze by tak post z Twoimi ulubiencami wsrod perfum? ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy krople żołądkowe nakładasz bezpośrednio na skalp? Czy również na włosy? Jak dużo go nakładasz?

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej! Ponieważ masz spore doświadczenie w zabiegach dla cery trądzikowej postanowiłam podpytać. Do tej pory "jakoś" radziłam sobie z moją cerą przy współpracy z endokrynologiem i dermatologiem (terapia hormonalna, 2 kuracje retinoidami doustnie, retino zewnętrznie, kwasy, wszystko co się da). Efekty były bardzo dobre. Niestety jestem kilka dni przed porodem i ciąża dała mi bardzo popalić. Jest tragicznie, wróciłam do punktu wyjścia. W ciąży stosowałam jedynie skinoren i aknemycin na zmiany zapalne, bo to jedyna bezpieczna opcja i oczywiście ograniczona pielęgnacja... Ogromnym problemem są dla mnie teraz pozapalne przebarwienia. Teraz czeka mnie karmienie maluszka więc znów większość chemii odpada. Pomyślałam o jakimś zabiegu mechanicznym ale nie wiem na co się zdecydować, żeby efekty były jak najszybsze a sama kuracja bezpieczna. Mikrodermabrazja, jakiś laser? Oczywiście wiem, że pewnie nie siedzisz w temacie karmienia piersią ale z pewnością znasz więcej zabiegów ode mnie :) Pozdrawiam Cię gorąco i czekam na wpis pielęgnacyjny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czasie ciąży i w okresie karmienia nie wykonuje się żadnych zabiegów laserowych, mikro w pierwszych miesiącach karmienia też lekarze odradzają (skóra jest bardziej wrażliwa), możesz spróbować oksybrazje, albo czekać aż skończysz karmić i za parę miesięcy te inne zabiegi.

      Usuń
  37. Jestem jak najbardziej za, żeby przeczytać o Twojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię każdą wersję tych przeuroczych 'jabłuszek' od DKNY ! Są rewelacyjne właśnie w okresie wiosenno-letnim . Również gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za odpowiedź pod ostatnim postem. Właśnie trochę się nauczytałam że lepiej postawić na krem nawilżający. Obecnie używałam la roche posay nawilzajacy (w białej tubce) ale teraz gdy zrobiło się cieplej i moja skóra nie potrzebuje takiego nawilzenia (w zimie, wiadomo bardziej sicha) zaczął się okropnie rolować. Jaki byś poleciła lekki krem na wiosne/lato? Cena nie gra roli, może być nawet z wyższej półki(Polskie marki raczej odpadają, bo mieszkam za granica) lub może któraś z czytelniczek coś by mi poleciła.
    Dodam, że obecnie stosuje kropelkę olejku arganowego, który już i tak jest na wykończeniu. :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam. Już wcześniej zadawałam to pytanie, jak czyścisz swój pasek od zegarka mvmt Pearl? Mam taki sam, strasznie się brudzi i moze coś doradzisz? Pozdrawiam. 😃

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie produkty marki la roche posay sprawdziły się u Ciebie najlepiej? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. czekamy na post o pielęgnacji.. kosmetyki Mizon bardzo chwalą w sieci

    OdpowiedzUsuń
  44. Dario, jakie silikonowe serum do włosów polecisz i gdzie mogę je kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja dzisiaj też miałam haul. Byłam w Rossmanie na przecenie z okazji Dnia Kobiet. Promocja polega na tym, że drugi, tańszy produkt albo taki sam dostaje się gratis. Obkupiłam się w szampony, żele pod prysznic, antyperspiranty. Korzystałaś może z promocji? Co fajnego kupiłaś/kupiłyście Dziewczyny? :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Czekam bardzo na recenzje podkładów Clinique ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dario uwielbiam Twoj blog,to on niego zaczęło sie moje dbanie o włosy!:) Niedawno zdecydowalam sie na keratynowe prostowanie włosów i chcialabym je zaczac ponownie olejowac. Jakiej konkretnie firmy polecasz olej np kokosowy w 100% naturalny? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny post taki dłuższy, bardzo przyjemny. Twoja codzienna pielęgnacja, z chęcią (: próbowałam twoich maseczek z węglem i niestety ta z żelatyny paskudnie przesuszyła mi skórę. Może to być oczy wiecie również jakiś inny czynnik, ale przed zastosowaniem wszystko było w porządku. (;

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny post taki dłuższy, bardzo przyjemny. Twoja codzienna pielęgnacja, z chęcią (: próbowałam twoich maseczek z węglem i niestety ta z żelatyny paskudnie przesuszyła mi skórę. Może to być oczy wiecie również jakiś inny czynnik, ale przed zastosowaniem wszystko było w porządku. (;

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajny post taki dłuższy, bardzo przyjemny. Twoja codzienna pielęgnacja, z chęcią (: próbowałam twoich maseczek z węglem i niestety ta z żelatyny paskudnie przesuszyła mi skórę. Może to być oczy wiecie również jakiś inny czynnik, ale przed zastosowaniem wszystko było w porządku. (;

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej, znasz może jakiś fajny sklep z kosmetykami w Gdańsku typu słynny pigment w Krakowie? Gdzie znajdę produkty typu mizon, skin79, babuszka agafi...

    OdpowiedzUsuń
  52. Jestem ciekawa tego podkładu, ma naprawdę estetyczne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Perfumy zapowiadają się bardzo interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  54. chętnie poczytam więcej o tych podkładach bo jestem w tracie poszukiwań swojego ideału, w moich nowościach pojawiło się kilka nowych odcieni semilaca i krem na blizny noscar :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature