Top Social

5 TANICH PRODUKTÓW DO MAKIJAŻU, KTÓRE POWINNAŚ WYPRÓBOWAĆ.

Dziś kolejny raz udowadniam, że "tanie nie znaczy złe" i serwuję małą porcję niedrogich produktów, na które warto zwrócić uwagę w drogerii. Będzie coś do makijażu ust, oczu oraz twarzy, więc jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do dalszej lektury.



Zapewne każda posiadaczka skóry tłustej i mieszanej ma w swojej podręcznej kosmetyczce bibułki matujące. Ja przetestowałam już wiele marek, ale ostatnio moją uwagę zwróciły te firmy TheaTric, które znajdziecie na rossmannowych półkach. Dokładnie zbierają sebum z twarzy nie naruszając makijażu. Wybór dobrych bibułek matujących nie jest wbrew pozorom taki łatwy. Co prawda większość radzi sobie z usuwaniem tej tłustej warstwy z powierzchni skóry, ale przy okazji "zabierają" też odrobinę pudru brązującego czy różu. Te absolutnie tego nie robią, więc są godne polecenia. Za 50 sztuk zapłacicie w Rossmannie 10,99. Jest jeszcze wersja zielona, ale w mojej ocenie różowa sprawdza się znacznie lepiej. 


Przyznam, że kiedyś niechętnie zaglądałam do szafy Wibo. Ich produkty były słabej jakości i zwykle mnie uczulały, więc podchodziłam do nich z dużą rezerwą. Od pewnego czasu znajduję w ich asortymencie same perełki i dziś chciałabym Wam pokazać jedną z nich. Jest to puder bananowy Banana Loose Powder o żółtym odcieniu, który utrwala makijaż, matuje oraz redukuje wszystkie zaczerwienienia. Kiedyś pudry w tym odcieniu były dostępne tylko w ofercie profesjonalnych marek (np. Ben Nye Banana Powder), a dziś marka Wibo serwuje nam coś bardzo podobnego. Żółty kolor rewelacyjnie neutralizuje wszelkie zaczerwienienia, więc jeśli jesteście posiadaczkami cery naczynkowej, to koniecznie sięgnijcie po ten produkt. Jest drobno zmielony i świetnie "przywiera" do skóry, a nałożony na mokro (o tej metodzie pisałam tutaj klik - koniecznie przeczytajcie!) idealnie ukrywa rozszerzone pory. Kosztuje około 16 zł i znajdziecie do w Rossmannie. 


Pomadka Bell Matt 02, obok Wibo Lip Define Pencil 2

Już jakiś czas temu słyszałam o matowej pomadce z Bell Matt w odcieniu 02, którą można było kupić w Biedronce, ale nigdzie nie mogłam jej znaleźć. Ostatecznie kupiłam ją w Rossmannie i podzielam wszelkie zachwyty. Pomadka jest trwała, lekka i ma wspaniały odcień. Kolor to połączenie bladej czerwieni z domieszką brązu i brudnego różu. Mogłabym go nazwać "lepszym" odcieniem moich ust. To taka bardziej intensywna czerwień wargowa, więc wygląda niezwykle naturalnie i nienachalnie. Świetnie prezentuje się z konturówką, którą widzicie na próbce obok i za chwilę o niej napiszę. Koszt pomadki z Bell to 17,49. 


 Wibo Lip Define Pencil w odcieniu 2, a obok Lovely Perfect Line w odcieniu 1

Jedną z moich absolutnie ulubionych konturówek jest Lovely Perfect Line w odcieniu nr 1 (o niej i o kilku innych fajnych konturówkach pisałam tutaj klik). Kiedy mi się skończyła, to postanowiłam zrobić zapasy i przy okazji wpadła mi w oko konturówka od Wibo. Opakowanie wygląda niemalże identycznie, jak to z Lovely, jednak ma srebrną zakrętkę. To Lip Define Pencil w odcieniu nr 2. Formułą jest taka sama - miękka i łatwo obrysować nią usta wyrównując proporcje. Bardzo dobrze sprawdza się solo, ale też jako baza pod inne pomadki i błyszczyki. Odcień jest naturalny, ale podkreślający. Nie wysusza ust i bardzo długo się na nich utrzymuje. Może spokojnie rywalizować z kredkami od Mac czy Bobbi Brown, a kosztuje tylko 9,29 :-)


I na koniec tusz, który początkowo mnie bardzo rozczarował, ale jak to zwykle bywa - musiał zgęstnieć i przeschnąć, aby go docenić. Pięknie rozdziela każdą, nawet najmniejszą rzęsę, utrzymuje skręt zalotki, pogrubia i wydłuża. Poza tym nie kruszy się w ciągu dnia i jest mocno czarny. Mowa o tuszu Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic Mascara, który posiada silikonową szczoteczkę. Co prawda zdecydowanie bardziej wolę te tradycyjne z włoskami, ale ta jest naprawdę przyjemna. Za tusz zapłacicie 13,99 w Rossmannie. 


Miałyście okazję wypróbować któryś z pokazanych produktów? Dajcie znać jakie tańsze "perełki" znajdują się w Waszej kosmetyczce. Jeśli macie jakieś pytania, to chętnie odpowiem :-)

Więcej tanich i dobrych produktów pokazywałam w poniższych wpisach:

➤TANIE ODPOWIEDNIKI DROŻSZYCH KOSMETYKÓW - klik
➤10 ŚWIETNYCH PRODUKTÓW ZA 10 ZŁOTYCH - klik
➤TANIE MATOWE POMADKI W PŁYNIE - klik 
➤5 TANICH I TRWAŁYCH KREDEK DO UST - klik 




53 komentarze on "5 TANICH PRODUKTÓW DO MAKIJAŻU, KTÓRE POWINNAŚ WYPRÓBOWAĆ. "
  1. Ta pomadka Bell rzeczywiście jest dobra:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dość duże zaczerwienienia na policzkach i nie wiem czy powinnam użyć żółtego pudru tylko tam czy utrwalić nim cały makijaż twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz utrwalić cały makijaż :-)

      Usuń
    2. Mam bardzo jasna cerę i używam najjaśniejszych podkładów, czy ten puder nie przyciemni mi skóry?

      Usuń
  3. Hej, mam pytanie z trochę innej beczki. Jakie termoloki polecasz? Pisałaś, że te z Babyliss Ci się popsuły i chciałaś kupić jakieś inne, sama przymierzam się do zakupu, dlatego chciałam się dowiedzieć, czy masz może jeszcze jakiś nowy typ :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak nadal najbardziej polecam te z Babyliss (seria PRO). Miałam po drodze kilka innych i nie byłam zadowolona... Te z Babyliss dosyć długo mi służyły, były łagodne dla włosów, a klipsy nie pozostawiały odcisków. Poza tym w komplecie są trzy rozmiary wałków, które dają ładny, nieregularny skręt, więc całość prezentuje się bardzo naturalnie :-)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź :)

      Usuń
  4. Miałam okazję wypróbować już te bibułki, a ten tusz z Eveline jest bardzo podobny do tego słynnego Lovely Curling Pump Up :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tusz z Miss Spory i faktycznie jest bardzo podobny do tego z Lovely :-)

      Usuń
  5. Ja polecam tusze Golden Rose też w przystępnej cenie, jest 100 % pewności, że tusz nie był otwierany, bo posiada folię ochronną. Jeśli więc kupujesz stacjonarnie tusz to tylko Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne...Mam złoty tusz z GR. Był stosunkowo drogi jak na tę markę i w dodatku to najgorszy tusz do rzęs w moim życiu. Nie polecam. Rzadki, skleja, kruszy się i rozmazuje niemiłosiernie.

      Usuń
  6. Bananowy puder mnie bardzo kusi ;) Ja posiadam te bibułki matujące właśnie w zielonej wersji, ale skusze się w takim razie kolejny raz na tą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś czytałam, że masz cerę mieszaną, więc pewnie również problem z jej przesuszeniem i skórkami na policzkach, nosie i brodzie. Masz na to jakieś sposoby? Jakich używasz kremów?

    P.S. Coś czuję, że niedługo wypróbuję tę pomadkę z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam blush wibo w odcieniu ecstasy o ślicznym różowo-brzoskwiniowym kolorze, mieniącym się subtelnie złotawymi drobinkami. Na policzkach wygląda świeżo, dodaje subtelności twarzy. No i kosztuje 20zł. Można kupić w Rossmanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, oczywiście chodziło mi o róż ecstasy, a odcień, który mam, to 2 ;-P.

      Usuń
  9. Czy płukanki z orzecha włoskiego i kory dębu nie wysuszają Ci włosów? Ja zauważyłam że po tych płukankach są suche mimo że wcześniej nakładam maskę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wpis. Mam ten tusz do rzęs. Chciałam zrobić zapasy żółtego z lovely, ale go zabrakło, więc wzięłam ten z miss sporty (przez prawie identyczne opakowanie). Nie zawiodłam się, jest tak samo dobry. Kusi mnie ten puder bananowy, mam nadzieję, że nie będzie problemu z dostępnością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Droga Dario,
    moje włosy są gęste i niestety dość szybko się przetłuszczają, poza tym ostatnimi czasy mam problem ze swędzącą skórą głowy. Podejrzewam, że przyczyną mogą być nieodpowiednie szampony, jak również ich dość częste zmienianie. Moja skóra głowy raczej nie przepada za SLSami. Czy Volumizing szampon z Yves Rocher również może ją przesuszać? Mam zamiar przerzucić się na ziołowe szampony Babci Agafii, a konkretnie nr 2 na brzozowym propolisie, czy powinien poprawić skórę mojej głowy? Dodatkowo zakupiłam dzisiaj odżywkę Dove Pure Care Dry Oil oraz maskę Biovax do włosów suchych i zniszczonych. Jakie masz zdanie na ich temat? Czy myjąc włosy używasz zarówno odżywki, jak i maski, czy stosujesz je naprzemiennie?
    Będę wdzięczna za odpowiedź :))
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją swędzącą głowę uratował szampon polecany przez Darię z firmy Petal Fresh - Scalp Treatment dostępny w Rossmannie, dodatkowo przeciwdziała nadmiernemu przetłuszczaniu się skóry głowy. Polecam i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Jeśli chodzi o tanie kosmetyki to polecam markę freedom z pepco, ostatnio kupiłam czarny cień do powiek uwaga za 1,99 i jest idealnym zamiennikiem eyelinera, używam go na mokro i kreski są przepiękne,do tego mają pomadki tanie, np.czerwona również za 1,99 a w kolorze nude 4,99. Do tego polecam tusz do rzęs z Wibo Gowing Lashes-ekstra podkęcone i rozdzielone rzęsy. :)
    pozdrawiam
    Magda N.

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślisz,że żółty puder z wibo nada siena całą twarz dla skóry tłustej, mieszanej?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wypróbuję te bibułki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miss sporty so matte puder transparentny - rewelacyjnie matuje na caly dzien a zarazem wyglada bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń

  16. Pytanie trochę nie na temat :) A mianowicie czemu nigdy nie pokazujesz swoich włosów rozpuszczonych do tyłu? ;) Jestem bardzo ciekawa jak wyglądają a na wszystkich zdjęciach masz je wzięte do przodu :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć,
    Dario jaką polecasz lokówkę do włosów??

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie stosowałam żadnego z tych kosmetyków, ale kredki i pomadki do ust wyglądają bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Potrzebuję zakupić nowy pędzel do podkładu typu 'flash top'. Jaki w rozsądnej cenie polecasz i gdzie najbardziej opłaca się to kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hakuro :) FLAT TOP

      Usuń
  20. Muszę koniecznie sprawdzić puder bananowy Wibo :) Ja u siebie postanowiłam robić serie wpisów o produktach do 15 zł wartych naszej uwagi. Znajdziesz w nich kilka perełek, które może przypadną Ci do gustu :)
    http://www.szmaratka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam tanie, a dobre :D jestem z tych co lubia miec duzo wszystkiego we wszystkich mozliwych kolorach :D dlatego moje szminki to prawie same velvet matte (21 szt.) lekiery tylko golden rose color expert, ice chic i rich color, a z lepszych cieni kupuje po prostu ingloty i tworze palety :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kocham tusz od Eveline, Volumix Fiberlast :) Pomadki od Essence i Catrice też są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten puder bananowy z Wibo muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor tej pomadki!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Do pań, które używają klasycznego podkładu Double Wear ;)
    Douglas nie posiada testerów odcieni jasnych, chcę zamówić go  znacznie taniej niż w drogerii. Proszę więc, wszystkie miłe panie aby wspomogły mnie małą radą. Który odcień: 1N1 Ivory Nude czy 1n2 Ecru, pasuje bardziej osobie z jasną karnacją, której towarzyszą widoczne naczynka. Słyszałam, że 1N1 jest za żółty, a Ecru odróżnia się na twarzy typowego bladziocha
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przyjaciolka ktora ma cere naczynkowa od lat kupuje odcien fresco. Pozdrawiam!

      Usuń
  26. Wiele jest takich perełek ;) zdecydowanie jednak natchnęłaś mnie do wypróbowania tych bibułek!

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tanich i świetnych polecam podkład Catrice HD Liquid Coverage Foundation, niecałe 30zł a lepszy niż podklady drogie, typu Provoke,pomadkę Ms. Perfect z Biedronki, świetna, ma piękne kolory nude, nawilża, nieźle się trzyma. Eveline ma bardzo dobre tanie tusze. Konturówki Pierre Rene Lip matic też są ekstra,a teraz w Naturze jest przecena na kosmetyki do makijażu, więc można kupić w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Juz myślałam, że kolejna osoba poleca tusz z lovely pump up bo mają takie same kolory opakowań, nad którym zachwytów kompletnie nie rozumiem... jest wręcz beznadziejny :) ale tego z miss sporty nie miałam, więc nie wiem. Bibułki mam, ale zielone... jakoś nie korzystam z nich na codzień, raz użyłam. A pudru jestem ciekawa!! Z pewnością jeśli nie zapomnę to zakupię na promocji w Rossmannie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. banana powder od Wibo mam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A czy znalazłaś juz następce pudru manhatan???:) Czekam już z niecierpliwoscia:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy któraś doradzi mi jakiś korektor pod oczy do jasnej cery? Nigdy nie mogłam sobie sama dobrać. Niekoniecznie musi być jakoś niezwykle tani, ważne, by dobrze krył cienie i nie zostawiał maski...

    OdpowiedzUsuń
  32. Wibo rzeczywiście wydaje ostatnio fajne produkty. Tylko martwię się tym, że na akcji -49% nic nie dorwę, bo dzieją się tam wtedy dantejskie sceny :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej, czy mogłabyś polecić mi jakiś dobrze matujący puder do cery tłustej, trądzikowej? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic Mascara, uwielbaim go !! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Na pomadkę z Bella na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję Dario, za polecenie pomadki z Bell, jest świetna, piękny kolor i naprawdę trwały za tą cenę. Już dawno żaden produkt do ust tak mi nie przypasował.

    OdpowiedzUsuń
  37. Pomadka Bell i taki hit ! Kto by pomyślał ... Puder Wibo mam na liście i sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Inspirująca jak zawsze :)
    Chętnie wybiorę się na poszukiwania pomadki Bell i może zainwestuję w bibułki, bo widzę, że ostatnio po pracy przypominam trochę latarnię morską ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dario czy odcień tej pomadki z Bell to na pewno 02 ? Dzisiaj byłam w sklepie i odcień 02 to dość różowy odcień :/. Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem Ci niezmiernie wdzięczna za polecenie pomadki Bell. Dosłownie zmieniłaś moje życie! Nie jestem wirtuozem makijażu, nie potrafię sobie pięknie pomalować oczu a zawsze bałam się podkreślać usta. Przy delikatnym makijażu zawsze czułam, że czegoś brakuje. Ta pomadka jest rewelacyjna! Cudownie akcentuje usta, czuje się w niej nieziemsko! A jak kobieta czuje się nieziemsko to dzieją się same dobre rzeczy w jej życiu :) Dziękuję dziękuję dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  41. hej, chciałąm się upewnić co do nr pomadki Bell, bo wydaje mi się że tą którą polecasz to jest odcień nr 05, na stronie formy odcień 02 jest dużo jaśniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Widzę na jednym ze zdjęć książkę Sekret urody Koreanek i dla mnie to jest najlepsza książka odnośnie pielęgnacji cery, nikt nie jest w tym lepszy od Koreanek :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature