Top Social

ZOOM NA AKTUALNE TRENDY - CO TRAFI DO MOJEJ SZAFY? JAKIE KOLORY BĘDĄ MODNE TEJ WIOSNY WEDŁUG PANTONE?

Wiosna już tuż tuż, a więc to najlepsza pora na zmiany w garderobie. Dziś przygotowałam dla Was małe zestawienie składające się z rzeczy, które mam na oku i które zapewne trafią do mojej szafy. Jeśli macie ochotę zobaczyć co takiego planuję kupić, to zapraszam do dalszej części dzisiejszego wpisu. 


Jeśli chodzi o kolorystykę, to w tym roku Instytut Pantone jak zwykle wyznaczył kilka wiodących barw. Modne będą takie odcienie jak pastelowy róż (Pale Dogwood), żywy róż (pink Yarrow), zieleń (Greenery i Kale), żółć (Primose Yellow), niebieskości (Niagara, Island Paradise, Lapis Blue), pomarańcz (Flame) oraz odcień nude (Hazelnut). Jak naprawdę wyglądają wymienione kolory możecie podejrzeć tutaj klik. 

Muszę przyznać, że większość trendowych barw nie trafia w mój gust, natomiast jeśli staracie się podążać za modą, to koniecznie sprawdźcie w jakie kolory celować tej wiosny. Ja niezależnie od trendów i pory roku mam swoje ulubione odcienie w których czuję się najlepiej, a Pantone jest dla mnie bardziej ciekawostką, niż wyznacznikiem.  Zapraszam Was na małe zestawienie ubrań i dodatków, które wypatrzyłam podczas ostatnich wizyt w popularnych sieciówkach. 


KOSZULA W NIEBIESKIE PASKI
Jestem wielką fanką koszul w stylu oversize. W tym roku szalenie modne będą koszule w paski i sama planuję taką zakupić. Szeroki wybór znajdziecie w H&M i ta w szare prążki pochodzi właśnie z tego sklepu. 


KORONKOWY TOP NA CIENKICH RAMIĄCZKACH
Top w takim stylu marzył mi się już od dawna i model ze zdjęcia znalazłam w H&M. Będę zestawiać go z eleganckim, czarnym żakietem i złotymi chokerami, o których opowiem dalej. 


PASTELOWY SWETER NA JEDNO RAMIĘ
Sweter z Mohito w odcieniu pastelowego różu to coś, co zdecydowanie wpisuje się w wiosenne trendy kolorystyczne. Lubię rzeczy opadające na jedno ramię, a tego typu sweterki ciekawie wyglądają w połączeniu z obcisłymi, ołówkowymi spódnicami lub zwykłymi, czarnymi rurkami. To mój must have!


BIAŁA KOSZULA Z NASZYWKAMI
Naszywki są już modne od jakiegoś czasu, ale sama nie mam zbyt wielu rzeczy z takim detalem. Białych koszul nigdy za wiele, a ta ma dodatkowe urozmaicenie w postaci militarnych akcentów. JEst ze sklepu Zara. 


T-SHIRT KHAKI
Lubię t-shirty, które mają trójkątny dekolt i mam ich mnóstwo. Trudno znaleźć coś dobrej jakości, ale ostatnio w H&M trafiłam na całkiem ciekawe propozycje. Zwykły, luźny t-shirt zestawiony ze skórzaną spódnicą wygląda genialnie. 


KOSZULA W CZARNE PRĄŻKI
Kolejna koszula w paski i tym razem coś bardziej klasycznego z H&M. Idealna propozycja na bardziej oficjalne spotkania. 


TRAMPKI NA KOTURNIE
Uwielbiam trampki na koturnie, bo są niesamowicie wygodne. Od dawna mam na oku sneakersy marki Puma, które świetnie prezentują się na stopie. Można je zestawiać ze zwykłymi dżinsami czy tak jak na zdjęciu - ze spodniami z lampasem.


BOTKI NA GRUBYM OBCASIE
Miałam je już co prawda zakupić zimą, ale nie było nic, co trafiało w mój gust. Świetne, sznurowane botki znajdziecie w Sinsay w całkiem rozsądnej cenie. Myślę, że są idealne na naszą polską wiosnę ;-)


CZARNE, KLASYCZNE SZPILKI
Znalezienie idealnych, czarnych szpilek jest bardzo trudne. Pomijam już fakt, że większość z nich jest niewygodna i trudno wytrzymać w takim obuwiu kilka godzin. Bardzo ciekawy model znalazłam na stronie Zary i niebawem planuję je przymierzyć w stacjonarnym sklepie. 


SUKIENKA SZMIZJERKA KHAKI
Uwielbiam szmizjerki w kolorze khaki. Wyglądają niezwykle kobieco, a do tego nadają całej stylizacji charakteru. Model ze zdjęcia dostępny jest w sklepie H&M, w którym zawsze zaopatruję się w tego typu rzeczy. 


OKULARY Z MOTYWEM PATERKI
Panterka to kolejny, modny motyw tej wiosny. Niestety nie przepadam za ubraniami w taki wzór, ale okulary z tym akcentem z pewnością trafią do mojej garderoby. Te ze zdjęcia również są z H&M.


BIUSTONOSZ Z PASKAMI
Lubię biustonosze z ozdobnymi paskami. Fajnie wyglądają pod zwykłym, białym t-shirtem. Jeśli chodzi o sieciówki, to bardzo ciekawe propozycje w tym roku ma H&M (biustonosz ze zdjęcia) oraz New Yorker. 


MARYNARKA
Od dawna szukam dwurzędowej marynarki w takim odcieniu i o takiej długości. Idealna do pracy, ale również na co dzień do dżinsów i trampek. Jeśli takiej szukacie to odwiedźcie sklep Zara. 


ŁAŃCUSZKOWE CHOKERY
Po typowo sznurkowych chokerach przyszedł czas na te łańcuszkowe. Miałam okazję już zmierzyć kilka egzemplarzy i te z Zary są idealne. Wyglądają subtelnie, nienachalnie i pięknie zdobią szyję przy większych dekoltach.


CZARNA RAMONESKA
Co roku zaopatruję się w nową ramoneskę i tym razem niespodziewanie wpadła mi w oko ta ze sklepu Sinsay. Szkoda tylko, że ma trochę za krótkie rękawy, co przy moich długich rękach zawsze stanowi pewien problem. Jeśli nie znajdę nic ciekawszego, to i tak się na nią skuszę. 


TOREBKA 
Torebka na łańcuchu z Zary "chodzi" za mną już bardzo długo i chyba w końcu się na nią skuszę. Jest dosyć duża, pojemna, przy czym wygląda elegancko i klasycznie. Łańcuchy dodają jej charakteru. 


Dziewczyny, dajcie koniecznie znać co Wy macie na oku i co sądzicie o kolorach zaproponowanych przez Pantone!


Zapraszam też na mój INSTAGRAM @kosmetycznahedonistka


52 komentarze on "ZOOM NA AKTUALNE TRENDY - CO TRAFI DO MOJEJ SZAFY? JAKIE KOLORY BĘDĄ MODNE TEJ WIOSNY WEDŁUG PANTONE? "
  1. Biustonosze z dodatkowymi ramiączkami są super, sama mam zamiar kupić :) Wyglądają bardziej seksownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też dokupić same ramiączka, mam takie i bardzo dobrze się sprawdzają :-)

      Usuń
    2. A gdzie mozna kupic takie dodatkowe ramiaczka/paski?

      Usuń
    3. na allegro są

      Usuń
    4. allegro, promees lingerie, sklep julimex

      Usuń
  2. Witaj Dario mam takie pytanko, w jakiej postaci spożywasz siemię lniane? Razem z całymi ziarenkami czy blendujesz z jakimiś dodatkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej zalewam wrzątkiem i zostawiam pod przykryciem na jakieś 30 minut, a później piję razem z ziarenkami. Czasem dodaję też siemię lniane do sałatek, koktajli owocowych - generalnie staram się spożywać jak najczęściej :-)

      Usuń
    2. siemię lniane powinno zalewać się zimną wodą

      Usuń
    3. Siemię lniane powinno zalewać się zimną wodą

      Usuń
    4. Przecież i tak się je gotuje wiec jakie to ma znaczenie?

      Usuń
  3. Czy słyszałaś ze puder Manhattan clearface jest dostępny na allegro? Tylko wydaje mi się dosyć drogi.. myślisz ze wróci stacjonarne do sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio dziewczyny pisały pod jednym z postów o jego dostępności na Allegro i sama go zamówiłam, bo jest dla mnie najlepszy :-) Myślę, że nie wróci do regularnej sprzedaży, a jeśli tak, to w zmienionej formie, do której będę podchodzić z nieufnością.

      Usuń
  4. Dario czy możesz powiedzieć jak stosować sok z pokrzywy na włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję w formie płukanki - zmywam nim odżywkę, którą nakładam po umyciu włosów :-) Można też robić wcierki.

      Usuń
  5. Czy nadal stosujesz maskę drożdżowa na włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie już nie. Teraz przyszedł czas na wcierkę z kropli żołądkowych, o której wspominałam na blogu: https://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/06/moj-hit-krople-zoadkowe-jako-wcierka-na.html

      Usuń
  6. Przyznam szczerze, że większość rzeczy, które pokazałaś bardzo mi się podoba. Ja na wiosnę raczej nie planuję większych zakupów, wydaje mi się, że wszystko, co potrzebne mam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam ochotę kupic sobie jakiś top z koronką :) w H&M jest dużo do wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim must have na ten sezon jest koronkowy top na ramiączka. Ten wyszukany przez Ciebie z H&M wygląda świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszule i pastelowy sweterek najbardziej wpadły mi w oko. Dario który olej polecisz do włosów cienkich i łamliwych? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj oleju ze słodkich migdałów - u wielu osób się sprawdza niezależnie od jakości włosa. Tak naprawdę do tego czy i jak sprawdzi się dany olej trzeba dojść metodą prób i błędów. Sceptycznie podchodzę do olejowych podziałów ze względu na rodzaj włosów :-)

      Usuń
  10. Do mnie tegoroczne kolory Pantone też nie za bardzo przemawiają. Zdecydowanie lepiej podobały mi się rose quartz i serenity z zeszłego roku :) Koronkowy top mnie zauroczył! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rose quartz również mi się wówczas spodobał :-)

      Usuń
  11. Ta koszula w paski kojarzy mi się z jakimiś niemieckimi obozami pracy przymusowej ;), ale te biustonosze z paskami bardzo mi się podobają i chyba sobie taki sprawię

    OdpowiedzUsuń
  12. który zestaw pędzli zoevy poleciłabys na początek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Rose Golden Set vol.2 jest świetnym wyborem. Zawiera tak naprawdę wszystkie pędzle, które są potrzebne do wykonania makijażu, nawet tego bardziej skomplikowanego :-)

      Usuń
  13. Pani Dario polecam gorąco czarne szpilki Badura lub Lasocki. Mam buciki tych marek już kilka lat i nie narzekam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w takim razie zwrócić na nie uwagę :-)

      Usuń
  14. W klasyczne,czarne szpilki i ja muszę się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie wiem, co by to było, gdybym podążała za modą. :D Zawsze ubieram się w to, w czym czuję się najlepiej. Bardzo cenię sobie wygodę, a jeśli chodzi o kolory to stale eksperymentuję. :)
    W tym roku moim celem są szpilki i pojemna torebka, bo takich mi zawsze brakuje. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak masz obcięte włosy? 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Dario która płukanka najlepiej przyciemnia włosy? Zauważyłam u siebie pojedyncze siwe włosy i przeraziłam się tym..nie chciałabym farbowac znów..czy Ty również masz już ten problem?

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie to wszystko bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tę torebkę z Zary i w sumie wizualnie jest świetna ale nie do końca pasuje mi długość paska (tzn paska połączonego z łańcuchem). Mógłby być dłuższy trochę wg mnie. Myślę nad sposobem wydłużenia go ale na razie nie mam pomysłu jak się za to zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana jaki podkład na wiosnę? Bo duble Wear jest za ciężki chyba

    OdpowiedzUsuń
  21. Osobiście mogę polecić buty z Kotyla są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna lista :)
    Ja też właśnie dodałam dzisiaj moją :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dario, czy zauważyłaś jakieś godne uwagi płaszcze jesienno-wiosenne(ciut lzejsze od zimowych, ale nie cieniutkie trencze) na naszą polską wiosnę ;)
    Ps. Jeśli komentarz dodał się podwojnie to przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zestawienie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Dario co polecasz na plączące włosy?jaka mąkę,odżywkę? Lub cokolwiek,bo ostatnio to tylko do głowy mi przychodzi skrócenie ich.Mam włosy do lopatek ,są cienkie...Z góry dziękuję za odp. :**

    OdpowiedzUsuń
  26. Dario czy jasno morelowy płaszczyk jest w modzie tej wiosny i jakie dodatki do niego będą pasowały?? Jestem brunetką:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem czy h&m i new yorker są dobrymi sklepami do kupowania bielizny. Ich rozmiarówka jest bardzo ograniczona a i konstrukcje są raczej słabe. Na rynku polskim jest dużo marek, które idealnie wpasowują się w trend paseczków, wystarczy spojrzeć na nowości od Axami, Gorsenii czy Kingi. Te marki oferują szeroki zakres rozmiarowy i z pewnością będą inwestycją na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  28. Biustonosz z ozdobnymi ramiączkami też jest na mojej liście, trafiła tam również marynarka i szaliki :) niebawem zacznę również szukać sukienki na ślub przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej 😙 Twoje włosy są naprawdę mega 😍😍 jesteś moją włosową inspiracją 😙 chcę zapytać, co robisz z włosami do spania? Ja sama nie wiem co z moimi robić by im nie zaszkodzić. Nie mam jeszcze takiej długości jak Ty 🙂 ale już są na tyle długie, że w rozpuszczonych mi nie bardzo wygodnie i chyba im nie służy 😉

    OdpowiedzUsuń
  30. ta torebka z lancuchami z zary jest super,stala sie szybko moja ulubiona. Minusem jest to ze jest ciezka /zwlaszcza klapa) i wcale nie jest taka pojemna na jaka sie wydaje. Koszule w czarno-biale paski mam juz ponad rok, kupilam w stradivariusie. Jest to cos co nie wychodzi z mody. Ja ja nosze casualowo, ale do wszystkich stylizacji pasuje. Co do szmizjerki z hm, to sprawdz dobrze (najlepiej w swietle dziennym) czy nie przeswituje. Ja niestety ze 2 lata temu kupilam szmizjerke w hm i w przymierzalni bylo wszystko ok, ale w sloncu byla calkowicie przeswitujaca. Wiec ja oddalam, bo nie chcialam chodzic dodatkowo w halce - to byla szmizjerka letnia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolory bardzo mi się podobają, zwłaszcza ten pudrowy róż... marzę o torebce w takim kolorze. Jeśli chodzi o ramoneski to ja właśnie nie lubię długich rękawów, mam wrażenie, że całość jest dla mnie za duża ;) i zawsze podwijam, a juz szczególnie w marynarkach :).
    Okulary super, szkoda, że będąc ostatnio w h&m nie zwróciłam na nie uwagi.
    A

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam ten biustonosz z H&M i jest cholernie niewygodny. W dodatku odgniata się praktycznie pod każdą koszulką, więc zakładam go tylko do swetrów z dekoltem.

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja Ci Dario polecam szpilki firmy SALA 😋😋

    OdpowiedzUsuń
  34. Tego roku bardzo podobają mi się sukienki typu hiszpanka. Myślisz że będą modne w tym roku latem? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Koronkowy sweter na jedno ramię wygląda cudownie

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja natomiast polecam szpilki Solo Femme (np.na eobuwie, darmowa dostawa i zwrot). Są bardzo wygodne ☺

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature