Top Social

ULUBIONE PRODUKTY DO MAKIJAŻU BRWI: LASHBROW, NABLA, MAKE-UP FOREVER, BOBBI BROWN.

Brwi są bardzo ważnym elementem całego makijażu twarzy. Niezależnie od tego jak pięknie pomalujemy oczy czy usta - źle podkreślone brwi potrafią wszystko zepsuć. Sama miałam kilka "brwiowych" wpadek, ale myślę, że każda z Was to przerabiała. Dziś zaprezentuję 4 ulubione produkty, za pomocą których podkreślam swoje brwi, więc jeśli jesteście ciekawe, to czytajcie dalej. 



Kolejność produktów, które niżej przedstawię nie jest przypadkowa. Zacznę od produktu, którym można wykonać najbardziej naturalny makijaż brwi, a następnie przejdę do kosmetyków dla coraz bardziej wyrazistego efektu. 

BRWI W BUTELCE OD LASHBROW 
_________
Zacznę od produktu, który totalnie mnie zaskoczył, a mowa o brwiach w butelce. To nic innego jak drobne włókna przypominające włoski, zanurzone w długotrwałym cieniu, który nadaje koloru brwiom. Podczas aplikacji włókna przyczepiają się do naszych brwi optycznie je zagęszczając, a cień wypełnia luki i sprawia, że łuk wydaje się bardziej wyrazisty i regularny. Jest to produkt w formie sypkiej, a aplikator przypomina gąbeczkę od błyszczyka, natomiast bardzo dobrze się nim pracuje. Przy moich brwiach wystarczy dosłownie minuta, aby je odpowiednio podkreślić i zagęścić, a wiecie, że bardzo cenię sobie czas przy wykonywaniu porannego makijażu. Ważne, aby wykonywać lekkie, posuwiste ruchy podczas operowania aplikatorem. Trzeba dojść do małej wprawy, bo włoski delikatnie się osypują. Podoba mi się efekt naturalnych, nieprzerysowanych, miękkich brwi i jest to aktualnie produkt, po który sięgam najczęściej. Zawiera też składniki pielęgnujące włoski. Używam koloru Mocca, ale czasem sięgam też po Cold Espresso, który również do mnie pasuje. Brwi w butelce możecie zamówić tutaj klik. 


Od lewej: brwi bez żadnego makijażu, po prawej po użyciu Lashbrow w odcieniu Mocca. 

Kolory od lewej: Mocca, Cold Espresso, Hot Cappucino, Deep Black


ŻEL DO BRWI BOBBI BROWN NATURAL BROW SHAPER & HAIR TOUCH UP
_________
Kolejnym produktem, który uwielbiam jest żel do brwi od Bobbi Brown w odcieniu Rich Brown. To coś, co ekspresowo definiuje brwi i używam go, aby przyciemnić pojedyncze włoski, których bez makijażu w ogóle nie widać. Jeśli mam ochotę na jeszcze bardziej puchate i widoczne brwi, to bardzo delikatnie przeciągam spiralką po włoskach po zaaplikowaniu produktu od Lash Brow. Żel jeszcze bardziej uwidacznia te drobne włókna nie ścigając ich. Dodatkowo utrwala kształt podobnie jak metoda na mydło, o której pisałam Wam tutaj klik, ale zostawia też fajny kolor. Kupicie go w perfumeriach Douglas. Mimo wysokiej ceny jest bardzo wydajny, a do tego trwały i nie rozmazuje się w ciągu dnia, więc warto zainwestować. 


KREDKA DO BRWI NABLA BROW DIVINE W ODCIENIU JUPITER
_________
Kiedy mam ochotę na bardziej wyrysowane i zdefiniowane brwi, to sięgam po kredkę. Najlepsza jak dotąd okazała się kredka od Nabla Brow Divine. Kiedyś używałam koloru Venus, ale kiedy mi się skończyła, to zaczęłam używać odcienia Jupiter i również mi się sprawdza. Kredka ma idealną twardość, nie jest tłusta, nie rozmazuje się. Niezwykle przydatna jest też spiralka na końcu, którą można wyczesać brwi i nadać im odpowiedni kształt. Jedynym minusem kredki, który zauważyłam przy dłuższym stosowaniu, to jej niska wydajność. Dosyć szybko się kończy, ale jest najlepsza w kredkowej kategorii. Zakupicie ją np. na stronie Nabla bądź też na Mintishop.pl. 


FARBKA DO BRWI MAKE-UP FOREVER AQUA BROW W ODCIENIU 25
_________
Jeśli chcę uzyskać efekt idealnie zdefiniowanych, równych i wyrazistych brwi, to sięgam po starą, dobrą farbkę Aqua Brow od Make-up Forever. Dzięki niej można dorysować pojedyncze włoski, ale też precyzyjnie wypełnić wszelkie luki. Za pomocą tego produktu można tak naprawdę zrobić wszystko, ale trzeba wiedzieć jak. Liczy się wyobraźnia, lekka ręka i pewne pojęcie o tym jaki kształt nam pasuje i z jaką siłą możemy zadziałać. Nie ukrywam, że niejednokrotnie robiłam sobie tą farbką krzywdę rysując groteskowe brwi, w których dzisiaj zupełnie się nie widzę. Dziś używam jej bardziej świadomie np. do piórkowania lub wyostrzenia końcówki brwi, ale tylko do wieczorowego makijażu typu "smoky eye". Jeśli chodzi o najlepszy pędzelek do farbek i pomad, to jak dotąd najbardziej sprawdza mi się ten z Sephory o numerze 15, natomiast nie jest idealny. Mógłby być nieco bardziej sztywny i wciąż szukam ideału do piórkowania. Aqua Brow również zakupicie w Sephorze. 


Od lewej: Kredka Nabla Brow Divine Jupiter | farbka MUFE Aqua Brow 25 | Lashbrow Mocca | Lashbrow Cold Espresso | żel Bobbi Brown |



Na zdjęciu brwi podkreślone produktem LashBrow w odcieniu Mocca i  żelem z Bobbi Brown. Dajcie znać czego najczęściej używacie do podkreślania Waszych brwi! 

Zapraszam też na mój INSTAGRAM @kosmetycznahedonistka


44 komentarze on "ULUBIONE PRODUKTY DO MAKIJAŻU BRWI: LASHBROW, NABLA, MAKE-UP FOREVER, BOBBI BROWN. "
  1. Kochana polecisz mi coś na wrastające włoski? Uzywam depilatora i mam ogromny z tym problem.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować regularnie stosować peeling kawowy, poza tym po każdej depilacji smarować żelem po goleniu z Nivea Men (jest najlepszy i zmiękcza włoski). Dobrze sprawdza się też szczotkowanie ciała na sucho, o którym niedawno pisałam :-)

      Usuń
    2. W temacie wrastających włosków bo tez mam z tym problem chciałam Ci Dario zadać pytanie odnośnie depilacji. Czy poddawałas się depilacji za pomocą depilacji laserowej light sheer?

      Usuń
  2. Dario trafiłaś z tematem w 10. Ostatnio zaczęłam się przyglądać moim brwiom ( w końcu! ) i nie wyglądają dobrze . Na początku i końcu brwi mam bardzo żadkie włoski i duże prześwity. Środek wygląda w miarę ok. Co byś poleciła mi kupić? Głównie by wypełnić te luki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli interesuje Cię naprawdę naturalny efekt, to polecam brwi w butelce - wygląda to wtedy bardzo miękko i subtelnie. A jeśli miałabym coś jeszcze polecić, to z pewnością kredka od Nabla :-)

      Usuń
  3. Ja bardzo lubię pomadę do brwi Laura Mercier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ratuj. Moje kleje DUO nie kleją rzęs. Tak naprawdę wcale nie zastygają i nie robią się lepkie. Co robić ? Jaki klej najlepszy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Kochana, pisałaś kiedyś że pijesz siemię lniane - czy możesz powiedzieć w jakiej postaci? Czy z ziarenkami czy bez?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dario a która kredka nabla jest taka najbardziej uniwersalna? Jestem brunetka i ciężko ocenić mi kolor brwi by dobrać kredkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy nadal stosujesz maskę z drożdży na włosy? Jak długo ją stosować by zobaczyć efekty?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dario proszę powiedz w jaki sposób stosować sok z pokrzywy na włosy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Lash Brow używam codziennie od ponad roku i nadal mam 1/3 produktu! Dla mnie jest to produkt pod każdym względem idealny, wytrzymuje cały dzień bez rozmazywania się, nawet w upalne dni :D jedyna "wada" tego produktu jest taka, że czasami muszę delikatnie przycinać włoski, bo mam wrażenie, że po tym produkcie lepiej rosną hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba zmienili jego skład, bo jak go tylko dorwałam w swoje ręce rok temu to wydaje mi się, że w składzie był aloes, a niestety pudełeczko wyrzuciłam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. Tak się zastanawiam, co sądzisz o połączeniu mikrodermobtazji z kwasem migdałowym? Podobno kwas się lepiej wchłania i daje lepszy efekt. Zaproponowała mi to kosmetyczka. Czytałam też opinię na ten temat i niektórzy odradzają takie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dario, jaki odcień LASHBROWN polecasz dla blondynki, żeby wyglądało naturalnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem Darią ale wg mnie Mocca

      Usuń
  13. Dario to pytanie już się przewijało we wcześniejszych komentarzach pod innymi wpisami- ponowię je. Czy polecisz dobrego dermatologa z Trójmiasta? Mam sporo problemów z cerą i paznokciami i potrzebuję wsparcia specjalisty. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Tą kredką Nabla kusisz już od dawna! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dario kiedy wpis o teraźniejszej pielęgnacji włosów, czekam z niecierpliwością 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podbijam temat! również czekam z niecierpliwością! :)

      Usuń
  16. A u mnie fenomenalnie sprawdza się wosk w kredce od Bell dostępny w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle nie mogę się napatrzyć na Twoje BOSKIE włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Dario albo dziewczyny, czym się różni Semilac hard od hardi bo napewno cena, ale czy oba nadaja się do przedłużenia paznokcia?

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiedz proszę co masz na ustach na ostatnim zdjęciu? A niezaleznie od pomadki, pięknie wyglądasz. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne brwi, włosy też, nie da się ukryć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie sprawdza się pisak z Catrice :) jestem z niego bardzo zadowolona. Chętnie wrócę do tego wpisu jak będę chciała wypróbowac coś nowego:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej :) Dodałam taki sam komentarz pod postem 3 PRZYDATNE GADŻETY DO WŁOSÓW bo tam widać to o co mi chodzi, ale potem zobaczyłam że lepiej komentować pod najaktualniejszym postem więc napiszę i tutaj :) Czy pamiętasz gdzie kupiłaś kolczyk kółko do chrząstki? Bo od dawna takiego szukam , ale w żadnym sklepie w którym patrzyłam nie trafiłam na odpowiedni, a te które masz na zdjęciu z tym PIĘKNYM dobierańcem wydają się w sam raz. Z góry dzięki i pozdrawiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne brwi robisz, takie naturalne, ale o ładnym kształcie ^^ i masz cudowne oczy :D. Dzięi Tobie przestałam męczyć lokówkę, upiłąm oleje do włosów i magicznie odżyły

    OdpowiedzUsuń
  24. Dario, czy masz na tym zdjęciu z Instagrama doczepione kępki? Pięknie wyglądają Twoje rzęsy i oczy!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz. Uwielbiam Twoje włosy. Ja nie muszę używać kosmetyków do malowania brwi. Moje są ciemnobrązowe i mega gęste. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Również polecam brwi w butelce, super produkt, od jakiegoś czasu mój ulubiony

    OdpowiedzUsuń
  27. Brwi w butelce pokochałam od pierwszego użycia! Również polecam ;) Ja używam Cold Espresso i jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  28. Brwi w butelce dość komicznie brzmią, ja na razie używam żelu z essence i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dario, ja chcaialam zapytać o Twoje zakupy w Stanach...znalazlam u Ciebie śliczne sukienki i tak się zastqnawiam- nie ma problemów z wysyłka do Polski? I jak placisz, masz konto walutowe? 😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Dario mam pytanie odnośnie olejku z drzewa herbacianego o którym niedawno pisałaś, czy to jest to samo co olejek eteryczny z drzewa herbacianego?

    OdpowiedzUsuń
  31. Proszę odpowiedz, jakie masz włosy - proste, falowane, puszące się? I jak masz je obcięte? Na prosto? Cieniowane boki? Wydzielona grzywka? Ja mam falowane i chciałabym zejść z cieniowania, tylko nie wiem czy obciąć na prosto czy cieniować końcówki, tak 10cm od końca?

    OdpowiedzUsuń
  32. Droga Dario,szukam dobrze napigmentowanej paletki z cieniami do powiek. Niestety nawet zachwalana wszędzie Zoeva nie spełniła moicb oczekiwań. Oczywiście używam bazy (na przemian Artdeco i Zoevy). Czy mogłabyś mi coś polecić? Myślałam o kupnie palety z The Balm lub Too Faced, a z tańszych Makeup Revolution, ale nie wiem, które palety tych firm są szczególnie godne polecenia. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja polecam makijaz permananentny metoda piórkową. Jestem blondynką, z rzadkimi brwiami, po latach wahań temat załatwiłam takim makijażem, i jestem mega zadowolona! co prawda w ciągu 2 lat wrócę na poprawkę, bo taki makijaż jest delikatny i zanika po czasie, ale po już wiem, że warto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też polecam, niestety 2 lata się nie trzyma, a po niecałym roku już sobie brwi domalowywałam ale super rzecz, metoda microblading jest najlepsza, możecie w sieci zobaczyć jakie efekty.

      Usuń
    2. Sama jestem ciekawa, jak długo efekt utrzyma sie na moich brwiach, ale z pewnością nigdy nie miałam takiego komfortu w brwiami i bede wracała na poprawki :)

      Usuń
  34. Witam Cię :) mam takie pytanko do olejowania włosów, a mianowicie spróbowałam użyć pierwszy raz takiego olejku i był nim olejek ze słodkich migdałów Nacomi. nałożyła go na ok.2h pod czepek taki do odżywek. umylam włosy szamponem dla dzieci z rosmana i nie dość że nie widziałam żadnej różnicy to jeszcze na drugi dzień elektryzowaly się. nigdy takiego problemu z włosami nie miałam. i teraz-czy to etap przejściowy i się nie zrazić, czy po prostu olejki akurat dla mnie nie służą,czy zmienić rodzaj olejku,firmę, czy inaczej go nakładać? co robić? z gory dzięki za podpowiedz :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej Dario ;-) Czy lash brown w butelce dostępny jest tylk w sklepie internetowym? Czy może można go gdzieś kupić stacjonarnie w Polsce? Pozdrwaiam! M.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature