Top Social

CZTERY NAJWIĘKSZE ODKRYCIA MINIONEGO MIESIĄCA: YOPE, GOLDEN ROSE, THE BALM I KNAJPKA Z DOBRYM JEDZENIEM.

Miniony miesiąc był dla mnie bardzo intensywny, początek lutego także. Na szczęście sesja dobiegła końca i mogę ze spokojnym sumieniem oddać się przyjemnościom :-) Wracam do Was pełna energii oraz nowych pomysłów i dziś zaczynam od czterech odkryć minionego miesiąca. Wspomnę między innymi o najlepszym kremie do rąk oraz przytulnej knajpce z pysznym jedzeniem. Zaczynamy!




Od jakiegoś czasu borykałam się z ogromnym przesuszeniem dłoni i kremy w mojej kosmetyczce nie radziły sobie z tym problemem. Próbowałam wielu sposobów, łącznie całonocnym olejowaniem i spaniem w bawełnianych rękawiczkach, ale to też nie zdało egzaminu. Krem marki Yope poleciła mi moja koleżanka, ale nie liczyłam na coś spektakularnego. Przyjrzałam się składowi i już na początku znalazłam glicerynę, która przecież jak już zdążyłyśmy ustalić w tym poście z zasadami zimowej pielęgnacji może powodować pękanie skóry pod wpływem niskiej temperatury. Mimo wszystko postanowiłam zaryzykować i nie żałuję, bo krem jest naprawdę fantastyczny pod kilkoma względami. Po pierwsze od razu przynosi ukojenie bardzo suchym dłoniom i ta ulga nie mija po kilku minutach. Dłonie i skórki wokół paznokci są nawilżone przez cały dzień bez potrzeby ponownej aplikacji. Po drugie krem szybko się wchłania mimo, że w składzie ma mnóstwo olejów, które teoretycznie powinny pozostawiać tłustą warstwę. W końcu po trzecie - momentalnie po rozsmarowaniu poprawia wygląd dłoni. Chodzi dokładnie o to, że stają się gładsze, rozjaśnione i aksamitne, jakby pokryte wygładzającą woalką. Wszelkie przebarwienia są bledsze, a skóra bardziej napięta. Krem testowała też moja mama, która ma dosyć mocno przebarwioną oraz przesuszoną skórę na dłoniach i była zachwycona jego działaniem. Mimo gliceryny w składzie nie podrażnia skóry na mrozie, więc myślę, że to kwestia odpowiedniego doboru reszty składników. Krem wg producenta jest w 98% naturalny. Jedyny minus to zapach, który nie przypadł mi jakoś specjalnie do gustu (wersja z herbatą i miętą), ale jego działanie to rekompensuje. Polecam Waszej uwadze, jeśli szukacie naprawdę dobrego kremu do rąk. 


Kolejnym odkryciem jest matowa pomadka od Golden Rose z serii Velvet Matte o numerze 12. Jestem prawdopodobnie ostatnią blogerką, która wspomina o tych pomadkach i zachwyca się ich rewelacyjną trwałością, wykończeniem oraz kolorami. Jakoś nigdy nie było mi po drodze do stanowiska Golden Rose, ale w końcu miałam okazję przekonać się o wyjątkowości tego produktu. Utrzymuje się na ustach przez wiele godzin, schodzi równomiernie bez widocznych odcięć, nie wysusza tak jak np. Rouge Edition Velvet z Bourjois, a do tego jest kremowa i łatwa w aplikacji. Kolor o numerze 12 totalnie skradł moje serce. Jeśli chcę mieć wyraźnie zaznaczone usta, ale okoliczności nie pozwalają na użycie czerwieni lub innego odważnego koloru, to używam właśnie tej pomadki. Łączy w sobie odcień brudnego różu, czerwieni i brązu. Wygląda świetnie zarówno przy ciemnych karnacjach, jak i tych jasnych typu "królewna śnieżka". Dla delikatniejszego efektu można ją wklepać w usta prosto ze sztyftu i również prezentuje się fantastycznie. Dodam też, że usta nie wyglądają po jej użyciu jak zmarszczone rodzynki, a niestety niektóre matowe pomadki tak robią. Na ten moment to moja ulubiona pomadka i mam ochotę wypróbować inne kolory. Macie swoich ulubieńców z serii Velvet Matte? Cena jak za taką jakość jest super!


A oto paletka cieni, której używałam najczęściej w ostatnich tygodniach i jest to The Balm Appetit. Ma wszystko to, czego potrzebuję do wykonania podstawowego, dziennego makijażu oka. Jest matowy, śmietankowy cień, którego używam na całą powiekę ruchomą, jest ciepły brąz w załamanie i na dolną powiekę, jest też czerń do podkreślenia linii rzęs. W środkowym rzędzie znajdziemy cienie błyszczące, idealne na wieczór i są też inne, neutralne kolory, z których często korzystam. To paletka samowystarczalna, lekka, poręczna, a więc idealna w podróż jako jedyna, której potrzebujemy do szczęścia. I takie palety uwielbiam!


Na koniec fajne miejsce z przepysznym jedzeniem, które mogę polecić. Jeśli jesteście z Trójmiasta, a konkretnie z Gdańska, to wpadnijcie do Pobitych Garów na Oliwie. Ostatnio często tam bywam i zawsze jestem zadowolona z jakości dań oraz szybkości ich podania. Polecicie jeszcze jakieś wyjątkowe miejsca w Trójmieście? Konsekwentnie realizuję swoje postanowienia noworoczne (pisałam o nich tutaj klik) i zamierzam próbować nowych smaków!

Podzielicie się swoimi odkryciami ostatniego czasu? Jeśli macie jakieś pytanka, a przy okazji ostatnich postów je przeoczyłam, śmiało zadawajcie je tutaj ponownie. Postaram się pomóc :-) 

Zapraszam też na mój INSTAGRAM @kosmetycznahedonistka


95 komentarzy on "CZTERY NAJWIĘKSZE ODKRYCIA MINIONEGO MIESIĄCA: YOPE, GOLDEN ROSE, THE BALM I KNAJPKA Z DOBRYM JEDZENIEM. "
  1. Krem z yope to dla mnie jeszcze nowość, z pewnością wypróbuje bo kocham ich mydełka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim odrkyciem sa produkty do brwi z Essence. Dzieki Tobie zdecydowalam sie na podkreslenie brwi. Ogolnie nie wierzylam, ze moge miec takie brwi jak Twoje, ale kiedys mi odpowiedzialas w komentarzu, ze Twoje brwi bez pomalowania wygladaja inaczej - sprawdzilam w jednym ze starszych postow i rzeczywiscie! Twoje brwi bez pomalowania wygladaja jak moje! :P wiec stwierdzilam, ze jest nadzieja :P co prawda nie udalo mi sie dostac polecanej przez Ciebie kredki z Bell, ale kupilam kredke i zel z Essence w kolorze blonde i od tego czasu maniakalnie podkreslam brwi :D najlepsze jest to, ze te produkty sa idealne dla poczatkujacy i nie robie sobie nimi krzywdy typu srogie spojrzenie. Przepraszam, ze sie rozpisalam ale chcialam, zebys wiedziala, ze Twoje porady sie przydaja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje brwi bez pomalowania wyglądają jakby były tylko do połowy.Polecam pisak z catrice. Dla mnie o tyle fajny że trzyma się cały dzień!

      Usuń
    2. najlepszy produkt do brwi to brwi w butelce, polecam

      Usuń
    3. Ja polecam również wypróbować wosk w kredce BELLA. Jest świetny. Występuje bodajże w 3 odcieniach i świetnie "trzyma" niesforne brwi w kupie ;) od kilku miesięcy to mój ulubieniec :)

      Usuń
    4. Dario a próbowałaś krem do rąk Evree? Jest gęsty i idealny jak dla mnie na zimowe dni. W lato używam lżejszego :)

      Usuń
    5. Fasolko, bardzo mi miło, że moje rady okazały się dla Ciebie pomocne :-) Lubię markę Essence - ma świetne produkty i to w niskich cenach. Kiedyś przez wiele lat używałam ich duo cieni do podkreślania brwi, więc na pewno sprawdzę też kredkę. Pozdrawiam!

      Usuń
    6. A co do kremu Evree, to próbowałam, ale sprawdził się dosyć przeciętnie :-)

      Usuń
  3. Bardzo lubię te pomadki. Kolor np. 13 to śliczny róż i fajnie wygląda latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie sprawdzić też inne odcienie :-) Kuszą mnie te intensywne np. fuksja :-)

      Usuń
  4. Mój ulubiony kolor szminki Golden Rose z tej serii to 02. Nawet koleżanka po której jako ostatniej spodziewałam się komplementu stwierdziła że wyglądam super. Mam jeszcze kolor 10 ale wolę jego wersję w kredce nr 13. Dla mnie pomadki w kredce Crayon mają fajne wykończenie i można łatwo wyrysowac usta- działanie i utrzymywanie się rewelacja:) jestem z produktów do ust z GR bardzo zadowolona! Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zastanawiałam się nad tą dwójeczką z GR :-)

      Usuń
  5. Mam tą pomadkę Golden Rose i jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam bardzo suche ręce zimą więc ten krem dla mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka wpasowuje się idealnie w mój gust :)
    Pomadki z serii VM mam - 3 kolory, w tym właśnie 12 :) Polecam też te w kredce i płynne, jeśli mówimy o matach :)
    Na produkty Yope chyba czas najwyższy się skusić tym bardziej, że mam na oku sklep do następnego włosowego zamówienia a tam jest również i ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam jedną kredkę z GR i chyba źle trafiłam z kolorem, w sklepie wyglądał na bardziej twarzowy... Niestety takie są uroki sztucznego oświetlenia i mimo, że biorę na to poprawkę, to bardzo się pomyliłam :-)

      Usuń
  8. Z Yope polecam Miód i Bergamotka, mam 500 ml opakowanie i jest baaaardzo wydajne. Ostatnio zauważyłam je w Home&You ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyłączam się jeśli chodzi o Golden Rose . Mam ten sam odcień jest nieziemski i bardzo twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. również uwielbiam tę 12 z Golden Rose, mam inne odcienie i również są rewelacyjne (kocham te szminki!!!), ale na ten konkretny trafiłam poszukując zamiennika do Nude-ist z REV - nie jest to może odpowiednik 1:1, ale jak dla mnie spełnia tę rolę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co sądzisz o kremie Yasumi z wit C? Rozjaśnia przebarwienia, ma dobre opinie, czy słyszałaś o nim lub stosowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam z nim przyjemności jeszcze :-)

      Usuń
  12. Czyżby to ta knajpka po "Kuchennych rewolucjach?" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie z tego, co kojarzę, a śledzę program :-)

      Usuń
  13. Witaj! Przepraszam, że z innej beczki ale czy mogłabyś polecić dobry olej do olejowania włosów (włosy suche, podatne na kręcenie, farbowane blond) We wrześniu mam ślub i zależy mi, żeby trochę poprawić kondycję włosów. O zmianie koloru nawet nie myślę, choć wiem, że niszczy włosy. Będę też wdzięczna jeśli polecisz dobrą maskę/szampon/odżywkę/wcierkę. Pozdrawiam i z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Twojej uwadze olej awokado (np.Delawell z Hebe) bądź ze słodkich migdałów - pisałam o nim tu: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/09/moj-mistrz-do-olejowania-wosow.html

      Pamiętaj o systematyczności :-)

      Usuń
  14. Polecam francuską restaurację Cyarano & Roxane w Sopocie:) Świetne jedzenie i wspaniała obsługa:)
    Uwielbiam pomadki z Golden Rose:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rekomendację, chętnie sprawdzę :-)

      Usuń
  15. Dario stosowałas hardi clear od semilac, jak się sprawdza? I czy można go stosować bez bazy, czyli bezpośrednio na paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że stosowałam i bardzo często przedłużałam nim paznokcie. Niestety nie można go stosować na gołą płytkę i zawsze najpierw należy położyć bazę :-)

      Usuń
  16. Dario stosowałas hardi clear od semilac, jak się sprawdza? I czy można go stosować bez bazy, czyli bezpośrednio na paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuje ale na bazę. Szczerze polecam. Jak mi się jakiś paznokieć złamie to przedłużam i jeszcze nigdy nie złamał mi się i nie odpadł 😀

      Usuń
    2. Hardi się stosuje na bazę :), nie można kłaść jej bezpośrednio na paznokieć, bo potem są te afery z uczuleniem ;)

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że to nie kwestia nakładania hardi na gołą płytkę tylko generalnie problem z uczulaniem Semilaca :-)

      Usuń
    4. Witami, Semi Hardi nie jest bazą i należy zawsze nakładać bazę na płytkę paznokcia, potem należy aplikować Hardi i go utwardzić. Kwestia alergii jest bardzo indywidualną sprawą, zależną m.in. od przygotowania płytki, higieny narzędzi, skłonności do alergii czy prawidłowej aplikacji produktu. Przed kupieniem kosmetyków warto zapoznać się z ich składem, który umieszczony jest na każdym opakowaniu.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  17. Kremy do rąk to moje największe uzależnienie, bo dłonie kremuję kilkanaście razy dziennie (!) :D. Tych z Yope nie miałam jeszcze okazji wypróbować, ale na pewno się na nie skuszę. Bardzo lubię mydła w płynie tej marki, które nie wysuszają dłoni - wręcz przeciwnie, mam wrażenie, że nawilżają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to polecam wypróbować, bo być może wystarczy tylko jednorazowe smarowanie :-)

      Usuń
  18. A w jakiej cenie ta paleta i gdzie ja kupiłaś? Poszukuje taka kolorystykę właśnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. W oczekiwaniu na post dotyczący aktualnej pielęgnacji włosów mam małe pytanko, czy chodzenie do łóżka z mokrymi włosami to według Ciebie naprawdę niewybaczalna zbrodnia? ;) Ostatnio naczytałam się, jakie to jest szkodliwe i zaczęłam włosy przed snem suszyć, ale chciałabym jeszcze zasięgnąć Twojej opinii. I co robić z włosami po wysuszeniu? Lepiej związywać czy dać im odpocząć i spać z rozpuszczonymi? Z góry dziękuję za odpowiedź :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy taka niewybaczalna, to kwestia dyskusyjna. Z mojego doświadczenia wynika, że gdy położę się spać z mokrymi włosami, to rano wyglądają jakby były zniszczone, a nie są :-) Na szczęście po kolejny myciu i wysuszeniu wszystko wraca do normy. Ja po wysuszeniu zwijam włosy w koczek na czubku głowy, albo wrzucam je luźno za poduszkę. Myślę jednak, że najlepiej wiązać, żeby ich nie uciskać, ani nie wyrywać podczas niekontrolowanego snu :-)Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  20. Witam Dario ja również z innej beczki, mam do Ciebie pytanko,może trochę głupie ale chciałabym poznać Twoją opinię na ten temat..co sądzisz o kosmetykach marki Avon lub Oriflame? Czy jest jakikolwiek produkt tych firm ktorego uzywalas lub uzywasz i z ktorego jestes zadowolona? Zamawialam pare produktow ale nie bylam do konca zadowolona a moze jest cos dobrego co przeoczylam.Z góry dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś często sięgałam po produkty marek katalogowych i byłam z nich przeważnie zadowolona. Chyba najbardziej podobały mi się produkty do kąpieli (zarówno z Ori jak i Avon), balsamy o ciekawych zapachach (np. melon z Avon, który już chyba nie jest dostępny). Kolorówka nie zachwycała jakos specjalnie, więc bardziej stawiałam na pielęgnację. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  21. Czy stosujesz kosmetyki pielęgnacyjne z biedronki? Czy stosowałas może płyn micelarny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotąd tylko płyn micelarny i jest całkiem niezły, jednak Bioderma nadal wygrywa :-)

      Usuń
  22. Mój ulubiony kolor pomadki GR to 2 <3
    Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W jaki sposób czyścisz srebro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj już bardzo dawno nie czyściłam, bo rzadko noszę typowo srebrną biżuterię :-) Kiedyś dobrze sprawdzała się u mnie pasta do zębów, ale bez wybielających drobinek, aby nie porysować biżuterii.

      Usuń
  24. Czy stosujesz obecnie płukanki do włosów po nałożeniu odżywki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dębową i łupin orzecha, bo zależy mi na przyciemniającym działaniu :-)

      Usuń
  25. Krem Yope uwielbiam! też bałam się tych dziwnych zestawów zapachowych dlatego wybrałam Mineralny i nie zawiodłam się, polecam tę właśnie wersję

    OdpowiedzUsuń
  26. krem Yope mnie bardzo zaciekawił, póki co testuje innym ale kto wie czy nie wskoczy on do mojego koszyka następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny post :) Mam do Ciebie pytanie wiem, że totalnie z innej beczki, ale może Ty mi pomożesz :) Jestem posiadaczką cery mieszanej w kierunku tłustej, nie mam zbyt dużego problemu z niedoskonałościami na twarzy natomiast mam widoczne wągry. Chciałabym zapytać jaki poleciałbyś mi podkład, powiem szczerze, że testowałam przeróżne do niżej półki do tych z wyżej półki, ale do tej pory żaden nie spełniał moich wymagań. Szczerze dziękuję za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trudno polecić komuś dobry podkład. Jeśli masz problem z wągrami, to na Twoim miejscu wybrałabym się do gabinetu kosmetologicznego lub do dermatologa na oczyszczanie np. kwasami. Kilka takich zabiegów i problem z głowy, możesz też zajrzeć do najnowszego wpisu na temat rozjaśniania przebarwień/blizn i wybrać np. Skinoren lub produkt na bazie kwasu glikolowego. Wągry powinny po jakimś czasie zniknąć i nie będziesz musiała szukać specjalistycznych podkładów, które je zakryją, a szczerze to żaden tego nie zrobi niestety :-)

      Usuń
  28. pomadki GR uwielbiam, z moimi suchymi ustami najbardziej lubię vision... :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A jaki krem bb do buzki by Pani polecila? :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jaki rodzaj skóry i jaki problem :-)

      Usuń
  30. Gdzie kupię taki krem do rąk? ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zachęcam do wypróbowania kremu do rąk marki LV. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Również jestem wielką fanką tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kremik do rąk wydaje się ciekawy, na pewno wypróbuję :) a tymczasem do bardzo wymagających dłoni polecam też smarowanie na noc maścią z witaminą A, na co dzień zaś krem Ziaja Med kuracja ultranawilżająca mocznik 10 %

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne produkty, mam takie pytanie, bo od jakiegoś czasu mnie to zastanawia, ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  35. tez dopiero zaczynam przygodę z pomadkami golden rose, ale kupiłam nr 1 która jest bardzo nietwarzowym nude, jakbym sie opluła

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej Dario
    Co polecasz na suche skorki wokół paznokci?

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten krem do rąk to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej, w sumie moje pytanie dotyczy włosów, ale postanowiłam i tak je zadać. Moim problemem są zniszczone włosy. Mam 20 lat i siwe włosy, więc farbuje je, akurat na ciemny kolor. Niestety farbowanie powoduje u mnie łupież, nadmierne przetłuszczanie, zniszczone włosy. Tak jak u Ciebie, gdy farbowałaś na czarno. Czy jest jakieś wyjście by farbować, ale nie mieć takich problemów? Raczej nie można się pozbyć siwych włosów, a henna wytrzymuję u mnie parę dni. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam szamponu koloryzującego z palette.Zawiera olejki i nie ma amoniaku. Mam naturalnie w miarę jasne brązowe włosy, ale końcówki wypłowiały więc stwierdziłam że zafarbuję te włosy i naprawdę się to sprawdziło! Tam gdzie miałam jaśniejsze pasma powstały nieco jaśniejsze od wybranego koloru takie refleksy ale wyglądało to ślicznie! Poza tym włosy były gładkie i miękkie, nic nie zaszkodził ;) kolor ładnie pokrył całe włosy. Jednak wybrałam jasny brąz i brąz na brązie wyszedł ciemno, ale mi to nie przeszkadzało ;) Więc uważaj tylko przy wyborze odpowiedniego odcienia :D Nie jestem Darią, ale może Ci się to przyda. Mogę z czystym sumieniem polecić ;)

      Usuń
    2. aaa, no i zapomniałam dodać że kolor trzyma się naprawdę długo ;) na opakowaniu pisze 24 tygodnie i to się zgadza :D

      Usuń
    3. Dziękuję za radę, na pewno wypróbuję :-)

      Usuń
    4. Nie ma za co! 😘

      Usuń
    5. To może wypróbuj farby "apteczne" (w dużym cudzysłowiu, ale mają łagodniejszy skład) np. Color&Soin bądź Herbatint?

      Usuń
    6. Daj znać czy pomogłam :)

      Usuń
  39. Polecam Gar-masz! To now mejsce w Gdańsku, ale z dużym potecjałem. Przytulnie, miło i z dobrym jedzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dario, jaki podkład lub puder byś poleciła do cery trądzikowej(w dotyku już gładka, ale cała w kropkociapkach/bliznach)+ alergiczna. Jestem w trakcie kuracji trądzikowej.
    Zależy mi na dającycm jak najnaturalniejszy wygląd w stylu no make-up, niezapychający, wyrównujący koloryt,lekki itp. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z podkładami jest tak, że nie ma sensu polecać ich komuś w ciemno. Sama wiele razy przejechałam się na takich rekomendacjach, bo jednak każda cera jest inna. Jeśli jednak miałabym Ci coś lżejszego polecić, to może wypróbuj Bourjois Heathy Mix? Jeśli dobrze wybierzesz kolor, to będzie wyglądał naturalnie :-)

      Usuń
  41. Polecam Yummy na Wajdeloty we Wrzeszczu, cudowne pancakesy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Droga Dario,
    Twojego bloga odkryłam ok. 1,5 roku temu. We wrześniu 2015 po raz ostatni farbowałam włosy. Zaczęłam korzystać z Twoich porad pielęgnacyjnych - regularnie olejować (u mnie jojoba i makadamia), używać wcierek i chociaż niestety mam bardzo cienkie włosy, to zauważyłam już po kilku miesiącach znaczną poprawę ich kondycji. Ostatnio wybrałam się do nowej fryzjerki na podcięcie końcówek termonożyczkami i usłyszałam, że włosów w tak wypielęgnowanych i w tak dobrej kondycji u swoich klientek nie widuje.
    Dziękuję za inspirację.
    Pozdrawiam
    Christine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za Twój komentarz - zawsze mam wielką radość kiedy czytam , że moje rady są tak pomocne :-)

      Usuń
  43. Witam! :) Mam takie pytanie. Jeśli nakładasz wcierki oraz maski na skalp przed myciem to zadziałają one tak dobrze ? Na głowie jest zgromadzone sebum, kurz itp itd więc nie hamuje to dostępu tego co nakładamy do naszych cebulek ? :D Gdzieś o tym czytałam, dlatego pytam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Pomadki od Golden Rose uwielbiam, a paletka z The Balm wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ping Pong na Garnizonie we Wrzeszczu! Zapraszam też do Gdyni!

    OdpowiedzUsuń
  46. Skąd bransoletka na ręce z próbką szminki?

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow, ta pomadka faktycznie ma rewelacyjny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  48. W Gdańsku polecam bajgle w Sch. Schopenhauer na św. Ducha i kawę w Cafe Kamienica na Mariackiej, w Gdyni uwielbiam Cafe Strych przy Placu Kaszubskim i Piqniq na Świętojańskiej przy Urzędzie Miasta. Proszę o częstsze rekomendacje w 3mieście, nie wiedziałam, że jesteś stąd! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. masz talent do robienia zdjęć, szminka z GR ma obłędny kolor ostatnio kupiłam lakier z semilaca o podobnym kolorze i właśnie szukałam jakiejś szminki która będzie do niego pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ile masz lat? ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Oczy maluję tylko na większe wyjścia z powodu tego, że są problematycze i większość kosmetyków mi szkodzi. Natomiast bez pomadki nie ruszam się z domu i mam sporą kolekcję rżnych szminek, także tych z wyższej półki. Muszę jednak przyznać, że Golden Rose Matte są świetne i faktycznie warto!

    OdpowiedzUsuń
  52. w Oliwie*
    Wybacz mi ale jako rodowita Gdańszczanka zawsze mnie trzęsie jak ktoś źle odmienia dzielnice :D
    btw. nie wiedziałam, że jesteś z Gdańska, miłe zaskoczenie. Nie wiem czemu zawsze myślałam bardziej o zachodniopomorskim :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Pomadki golden rose są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature