Top Social

ZABIEGI, KTÓRE ZLIKWIDUJĄ CELLULIT I UJĘDRNIĄ SKÓRĘ: MÓJ PLAN DZIAŁANIA W PIĘCIU KROKACH.

Powiadają, że "lato pokaże co robiłaś zimą", a więc już teraz warto zadbać o swoją sylwetkę. Czasem siłownia i dieta to nie wszystko. Sama jestem przykładem, iż mimo aktywnego trybu życia i dobrej diety cellulit nadal był widoczny. Dziś podzielę się z Wami moim planem na pozbycie się cellulitu  i jędrne ciało dzięki kilku zabiegom (również tym domowym). Dajcie znać czy też go wdrożycie!



✓ SZCZOTKOWANIE CIAŁA NA SUCHO - KAŻDEGO RANKA/około 5 minut
Jest kilka zalet szczotkowania ciała na sucho - między innymi bardziej napięta i jędrna skóra. Szczotkowanie pobudza krążenie i złuszcza naskórek, dzięki czemu substancje zawarte w kremach antycellulitowych są o wiele lepiej wchłaniane. Na tego typu "zabieg" będę poświęcać około 5 minut każdego ranka przed porannym prysznicem. Taki peelingujący masaż dodaje energii, pobudza do działania i odpręża. Jeśli macie problem z wrastającymi włoskami, to również warto spróbować. Szczotkowaniu ciała na sucho poświęciłam osobny post, więc zapraszam tutaj klik. 


✓ MASAŻ BAŃKĄ CHIŃSKĄ - 3 RAZY W TYGODNIU/około 15 minut na daną partię ciała
Masaż bańką chińską również jest bardzo pomocny w usuwaniu cellulitu, wyszczuplaniu ciała i ujędrnianiu skóry. Niestety nie każda z nas może sobie na niego pozwolić - przeciwwskazaniem są skłonności do pękania naczynek i niektóre choroby, więc warto o tym wiedzieć. Jeśli jednak Wasze ciało dobrze reaguje na masaż bańką, to warto go wykonywać regularnie. Ja zamierzam masować uda wieczorem, 3 razy w tygodniu, co drugi dzień. Używam do tego celu oliwki antycellulitowej z Ziaji, a następnie biorę prysznic. 


✓ PEELING KAWOWY - 2 RAZY W TYGODNIU/około 5 minut 
Po masażu bańką chińską można wykonać też peeling kawowy. Wystarczy zalać gotującą wodą 2-3 łyżki mielonej kawy i dodać do tego jeszcze odrobinę żelu pod prysznic. Peeling kawowy będę wykonywać 2 razy w tygodniu. Trwa on zwykle około 5 minut. Efekt gładkiej skóry po pierwszym zabiegu murowany!


✓ BODY WRAPPING Z UŻYCIEM SPIRULINY - RAZ W TYGODNIU/około 40 minut 
Po peelingu warto minimum raz w tygodniu zrobić body wrapping. To nic innego jak nasmarowanie ud lub innych części ciała, którą chcemy ujędrnić i wyszczuplić np. papką ze spiruliny i owinięcie zwykłą folią spożywczą. Następnie kładziemy się pod kocyk i spędzamy w takim "okładzie" około 40 minut. Później usuwamy folię i ponownie bierzemy prysznic. Spirulinę kupicie np. na Allegro i wystarczy rozrobić ją z wodą, aby powstała gęsta papka. Osoby wrażliwe na zapachy mogą się początkowo trochę zniechęcić, ale naprawdę warto, bo algi mają moc. O body wrappingu z użyciem spiruliny (i nie tylko) pisałam tutaj klik. Zamiast alg możecie użyć też balsamu antycellulitowego. 


✓ ENDERMOLOGIA - MASAŻ PODCIŚNIENIOWY W SERIACH
Ostatnio bardzo głośno o endermologii czyli profesjonalnym zabiegu, który wykonuje się w seriach i tylko w gabinetach kosmetycznych. Zakładamy specjalne getry, a następnie kosmetolog wykonuje masaż urządzeniem z rolkami, które dodatkowo delikatnie zasysa skórę. Zabieg jest jeszcze bardziej efektywny, niż masaże bańką chińską, do tego odrobinę mniej bolesny. Ma za zadanie wyszczuplić ciało poprzez rozbijanie tkanki tłuszczowej, dzięki czemu cellulit staje się mniej widoczny. Najlepsze efekty widoczne są po serii zabiegów (10-15) i ja planuję rozpocząć już pod koniec marca. Czy miałyście do czynienia z endermologią? Jeśli znacie jakiś godny polecenia salon w Trójmieście, to czekam na Wasze rekomendacje. 


Oczywiście najlepiej, aby do tych wszystkich zabiegów włączyć jeszcze aktywność fizyczną (minimum 3 razy w tygodniu), picie dużej ilości wody i zdrową dietę. Są jednak osoby, które z rożnych przyczyn nie mogą uprawiać sportu i mają problem z dietą, więc tego typu zabiegi mogą być dla nich jedynym wyjściem. Warto jednak pamiętać o regularności i pewnej determinacji w działaniu, bo sporadyczne dbanie o ciało nie przyniesie oczekiwanych efektów. Cellulit nie powstaje w jeden dzień, a więc i w jeden dzień nie będziecie w stanie go zlikwidować. To niby oczywiste, ale wiele osób o tym zapomina zniechęcając się po zaledwie kilku podjętych próbach. Z doświadczenia wiem, że efekty prędzej czy później się pojawią, ale trzeba być cierpliwym. 

To co, podejmiecie rękawicę i skorzystacie z mojego planu na jędrne ciało bez cellulitu do lata? Dajcie znać! 

Zapraszam też na mój INSTAGRAM @kosmetycznahedonistka


74 komentarze on "ZABIEGI, KTÓRE ZLIKWIDUJĄ CELLULIT I UJĘDRNIĄ SKÓRĘ: MÓJ PLAN DZIAŁANIA W PIĘCIU KROKACH."
  1. Bardzo fajny wpis, ale przy moich pękających naczynkach mogę sobie tylko poczytać i życzyć powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz obawiać się pękających naczynek w przypadku zbiegów endermologii.Ja akurat mam tendencję do naczynek i jestem po 12 zabiegach tymże masażem.Właśnie w celu ochrony służy kombinezon.Efekty endermologii są zadziwiające,moje ciało zmieniło się nie do poznania.To najlepsza rzecz jaką do tej pory zrobiłam.Polecam i to bardzo.

      Usuń
    2. dokładnie popękane naczynka na nogach i wszystko odpada mozna pomarzyć o bańce chińskiej i tego typu rzeczach :(

      Usuń
    3. Dziękuję za tak dobre wieści :D pozdrawiam

      Usuń
  2. A ja właśnie od kilku dni zastanawiałam się czy wciąż używasz tej samej szczotki do szczotkowania ciała na sucho. Jeśli mnie oczy nie mylą, to dalej używasz tej z rossmanna, tak? Jak z jej trwałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja druga sztuka ale pierwszą miałam bardzo długo i dobrze mi służyła 😊

      Usuń
  3. Dario, polecisz jakieś balsamy bądź oliwki antycellulitowe lub ujędrniające? Pamiętam, że chwaliłaś balsamy z Eveline i oliwkę z Ziaji, ale może znalazłaś inny dobry produkt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotąd najlepsza do masażu jest dla mnie oliwka z Ziaji 😊 I nadal bardzo lubię balsamy z Eveline, nie znalazłam nic lepszego w tej cenie 😊

      Usuń
  4. polecam rękawice Kessa, lepsza niż jakiekolwiek peelingi, po żadnym nie ma takich efektów i gładkości

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak znajdziesz na to wszystko czas :o i by zabrakło dni w tygodniu, by wykonać wszystkie te zabiegi. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam na taki komentarz 😊

      Usuń
    2. Przecież wykonywanie tych zabiegów to nie jest kilka godzin dziennie tylko raptem parę minut... Rozumiem, że swoją pielęgnację ograniczasz do dwuminutowego prysznica?

      Usuń
    3. A po co ta złośliwość? Dowartościowałaś sié?

      Usuń
  6. Uwielbiam szczotkowanie ciała na sucho :) Dario mam pytanie czy zdecydowałas się na styczniowe pudełko z Liferii? Co sadzisz o tych boxach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamawiałam i nie planuję zamawiać 😊

      Usuń
  7. Kochana czekałam na ten wpis :-) A jeśli zamiast banki chińskiej której nie mogę używać włączę tylko masaż szczotka przy regularnym stosowaniu mogę liczyć na zlikwidowanie cellulitu?
    Ja np robię tak że po masażu szczotka wmasowywuje balsam antycellulitowy i obawiam się folia, i czy taka metoda też będzie dobra zamiast np spiralny? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bańka daje zdecydowanie najlepsze efekty ale oczywiście i bez niej zauważysz poprawę tylko musisz być systematyczna 😊

      Usuń
  8. Dario i dziewczyny powiedzcie mi co robicie w kwestii zakoli? :( używam przeróżnych wcierek i na całej głowie dają mi super rezultaty w postaci baby hair ale jeśli o kwestie zakoli tam albo nic nie rośnie albo rośnie w takim tempie ,że prędzej na nogach cały świat przejdę wzdłuż i wszerz niż doczekam się tam choć paru porządnych włosów:( oriwntujecie może po jakim czasie można spodziewać się odrośniecia tam włosow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro na całej głowie są efekty a na zakolach nie to znaczy, że to nie brak składników dostarczanych w wcierkach jest przyczyną. wygląda to na androgenowy problem. Bez recepty na już możesz spróbować loksonu 2% i picie wierzbownicy. Polecam bloga kosmostolog bo zajmuje się tym problemem. No i oczywiście badania. Powodzenia

      Usuń
    2. Anonim dobrze pisze :) Ewentualnie jeśli nie próbowałaś, to spróbuj wcierki z kropli żołądkowych - mi właśnie po niej zagęściły się zakola.

      Usuń
    3. Zdecydowanie wcierka z kropli żołądkowych powinna pomóc - sama zauważyłam u siebie zagęszczenie włosów na zakolach 😊

      Usuń
    4. Jakie konkretnie krople żołądkowe polecacie? Czy mogą być jakiekolwiek?

      Usuń
  9. Masaż banką rozpoczęłam jeszcze przed Nowym Rokiem. Stosuję oliwkę Ziaja ale masuję ciało po kąpieli i potem wskakuję w piżamę :P Przyznam, że po miesiącu regularnego masowania, początkowo co 3 dni ( bo ból był nie do zniesienia), obecnie co dwa, efekty są fenomenalne! Skóra jest bardzo jędrna, głównie wewnętrzne partie ud ( które były lekko "galaretowate") są w świetnej kondycji teraz. Jestem przekonana, że straciłam min 1cm w obwodzie ud ale niestety nie spodziewałam się cudów i nie pomyślałam o tym żeby zmierzyć się zanim zaczęłam walkę z cellulitem. Aktualnie stosuję także peeling kawowy a do codziennej rutyny dodałam robienie przysiadów i efekty z dnia na dzień są coraz lepsze. Oczywiście nie wierzę w cuda i wiem,że na całkowite pozbycie się tkanki muszę poczekać ale to co widzę teraz mocno mnie motywuje do dalszej walki :) Trzymam za Was dziewczyny, zaciśnijcie zęby i masujcie się bańką :) Boli jak cholera ale warto !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że widzisz efekty i trzymam kciuki za Ciebie 😊

      Usuń
  10. Bańki chińskie dają mega efekty plus ćwiczenia na uda i nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dario, pamiętaj, ze masaż bańka chińska NIE MOŻE być bolesny! Na początku musisz zrobic wstęp manualny, żeby rozgrzać tkanki, a następnie masaż bańka.Zaczynamy od ruchów pionowych, następnie spiralne i zygzaki. Nie zasysamy mocno banki, tylko delikatnie- to działa! Sprawdziłam na sobie :) a gdy nie rozgrzewamy manualnie tkanek i zasysamy mocno- robimy więcej szkody niż pożytku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet jak miałam masaż bańka w gabinecie kosmetologicznym to czułam na początku pewien rodzaj bólu. Po 2-3 zabiegach juz było w porządku 😊

      Usuń
    2. Niestety nawet w gabinetach kosmetologicznych kosmetolodzy nie potrafią prawidłowo tego wykonać. Mi te wiedzę sprzedała doktorantka pisząca o sposobach walki z cellulitem :) świetne efekty przynoszą też algi mikronizowane z rodzaju Laminaria i sauna :)

      Usuń
  12. Dario chciałbym zacząć myć twarz i wykonywać demakijaz wieczorem za pomocą olejku i ręczniczka/ ściereczki. Czy uważasz że ten produkt będzie ok
    https://mintishop.pl/product-pol-15480-SKIN79-Cleanest-Rice-Cleansing-Oil-olejek-do-demakijazu-150-ml-.html
    Nie znam się na składach a Ty pod tym względem myślę że jesteś ekspertem.
    Dodam jeszcze że mam cerę mieszaną z czasami jakimiś niedoskonałościami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, ja niestety bardzo sceptycznie podchodzę do olejowania skóry. U mnie kończy się to zwykle tak samo czyli ogromnym wysypem niedoskonałości, który leczę kilka tygodni. Skład tego oleju nie jest zły, jednak zastanów sie czy taka metoda bedzie dla Ciebie korystna. Jak Twoja skóra reaguje na oleje np.w składzie kremów?

      Usuń
  13. Jakiś czas temu robiłam sobie masaże na sucho, ale po jakimś czasie już o tym zapomniałam i niestety nie wyszło. Spróbuję więc jeszcze raz :D Może spróbuję jeszcze peelingu kawowego i body wrappingu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, bo taki zmasowany atak jest najlepszy 😊

      Usuń
  14. Od niedawna jestem fanką szczotkowania ciała- mi również pomaga na cellulit :) Co do Endermologii- poddałam się jednemu zabiegowi (znajoma uczyła się pracować na tym urządzeniu i potrzebowała "modelki")- już po pierwszym zabiegu miałam wrażenie lekkości. Myślę, że to dlatego, że poprawiło się krążenie w kończynach (często mam uczucie ciężkich nóg) a także został usunięty nadmiar wody. Widziałam efekty po seriach 10-15 zabiegów i są fenomenalne! Mam nadzieję, że będę miała możliwość poddać się kiedyś całej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U jednych efekty po endermologii są spektakularne a u drugich wręcz przeciwnie niestety. To wszystko zależy ale i tak chcę spróbować 😊

      Usuń
    2. Wydaje mi się, że efekty zależą od maszyny (profucenta) i siły jaką dobiera osoba wykonująca zbieg. Już wielokrotnie miałam serie endermilogii i po niektórych zabiegach tylko trochę gładsza skóra. Ale po innych (inna maszyna) efekt wow i to tego dobry rozmiar mniej!! To samo zauważyłam przy endermilogii na twarz. Niestety u mnie efekty są wtedy kiedy boli i to nie troszeczkę, ale w miejscach z największym celulitem lub ramionach boli jak diabli. Myślę, że wszystkie zabiegi połączone dadzą Ci efekt oszałamiający. Życzę wytrwałości. Sala

      Usuń
  15. Twoje zdjęcia są piękne ! nigdy nie widziałam tak *czystego* i gustownego bloga ;) czy mogę wiedzieć jakim aparatem robisz zdj ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczotkowanie ciała i peeling kawowy uwielbiam i staram się wykonywać regularnie :) Myślałam o body wrapingu, ale jakoś nie mogę się za to zabrać ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam sczotkę i tez zamierzam masować się rano, zainwestowałam także w spiruline ( do masek na buzię) więc skorzystam z Twojej propozycji body wrapingu! Boli, że mam naczynka i nie mogę masować się bańkami ...a są najbardziej skuteczne z tego co widzę i słyszę. Generalnie większość gabinetowych zabiegów ma przeciwwskazania: pękające naczynka.:(
    Teraz robię rozeznanie na temat sauny na podczerwień. Podobno dla takich osób jak ja jest idealna i pomaga w walce z cellu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tej saunie, ciekawa jestem czy faktycznie daje dobre efekty 😊

      Usuń
  19. To prawda (sprawdziłam!), że endermologia jest bardzo skutecznym zabiegiem, w dużej mierze redukuje cellulit, skóra jest jędrna, z ładnym kolorytem. Jednak warto pamiętać, że po zabiegach trzeba wprowadzić na stałe np. masaż bańką chińską, żeby utrzymać efekt, bo nic nie trwa wiecznie.
    Dodatkowo miałam wcześniej problemy z wenektazjami, które skutecznie wyeliminowałam masażami, dopiero mogłam skorzystać z zbiegu endermologii. Po zabiegu "pajączków" ani śladu! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki rodzaj masażu pomógł Ci pozbyć się pajączków? :)

      Usuń
  20. i teraz doczytałam, że body wrapping też odpada przez naczynka :( no jak zyć ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety naczynkowcy mają trochę pod górkę niestety. Teraz putanie jak bardzo Twoja skóra jest wrażliwa bo masaż bańką jest dosyć inwazyjny, ale body wrapping już mniej 😊

      Usuń
  21. Bardzo jestem ciekawa tego masażu bańką chińską. Może napiszesz osobny artykuł i opowiesz o szczegółach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiele razy o tym wspominałam, a na YouTube możesz zobaczyć jak dokładnie wykonać taki masaż 😊

      Usuń
  22. U mnie też sprawdzają się peelingi kawowe i szczotkowanie na sucho :) Fajne efekty dawał też body wrapping, który odkryłam dzięki Tobie :) Nie próbowałam masażu bańką bo boję się o naczynka, ale pozostałe sposoby są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować masażu na małym kawałku skóry i zobaczysz jak naczynka to zniosą 😊

      Usuń
  23. Ja się niestety, nie piszę się na to, bo czasowo się nie wyrobię, jedyne co robię to szczotkowanie na sucho ale wieczorem.

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dbanie o siebie zawsze warto znaleźć czas, a to wbrew pozorom nie trwa tak długo 😊

      Usuń
  24. ja używam bańki chińskiej + dodatkowo siłownia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super! Warto już o tym pomyśleć żeby później uniknąć problemów ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. a gdzie mogę kupić taką szczotkę?;)

    OdpowiedzUsuń
  27. hej.mam pytanko odnosnie koszulki levis tej bialo czerwonej?jaki masz rozmiar i jaki to model?piekna jest:-)musze ja miec;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam rozmiar S ale to model męski - damskie są wykonane z dużo gorszego materiału i nawet sprzedawca w sklepie mi je odradzał 😊 A co do modelu to jest chyba jeden dostępny😊

      Usuń
  28. Dario, co uważasz na temat masażera próżniowego? Właśnie zakupiłam, jestem ciekawa czy masz doświadczenia z używaniem takiego urządzenia i czy może to przynieść efekty lepsze niż masaż bańką chińską?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś taki gadżecik ale szybko sie zepsuł. Większa kontrolę nad zasysaniem i całym masażem miałam jednak przy użyciu zwykłej, gumowej banki chińskiej 😊

      Usuń
  29. Ja planuję przemóc się do regularnego szczotkowania na sucho, peelingu kawowego a przede wszystkim regularnej aktywności fizycznej :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja, jeśli mogę, trochę z innej beczki. Jestem na etapie całkowitej wymiany kosmetyków. Zaciekawiły mnie Twoje opinie i nie ukrywam, że kilka kosmetyków już zakupiłam i jestem naprawdę zadowolona. Teraz nadszedł czas na kremy do twarzy. Zaciekawił mnie zestaw Normamat dr Eris ale niestety nie mogę nigdzie go znaleźć. Wiem, ze wpis z tym produktem był dosyć dawno, ale może masz jakieś informacje, gdzie go dostać, albo jest coś nowego z tego zakresu co byś aktualnie poleciła. Będę niezmiernie wdzięczna za podpowiedź. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne naprawdę działające sposoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pot :) Od dłuższego czasu zbieram się by zrobić sobie domowy peeling kawowy :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej! Wiele czytałam o hybrydach, jednak nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na dwa nurtujące mnie od dawna pytania:
    1.Czy na bazę mogę od razu nałożyć top? (Chciałabym po prostu zapuścić trochę pazurki, a kolor po tygodniu mi się zwyczajnie nudzi :D)
    2.Czym mogę ładnie usunąć nadmiar lakieru hybrydowego np. Ze skórek, przed jego utwardzeniem, tak aby nie zostały żadne ślady typu paproszki itp?

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Banka chińska cały czas czeka w szafce na odpowiednią chwilę, a raczej na chwilę, kiedy w końcu skuszę się na jej stosowanie... na razie za mało czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dario kiedy będzie post o aktualnej pielęgnacji włosów? Ostatnio tak rzadko o nich piszesz..

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej, w sumie moje pytanie dotyczy włosów, ale postanowiłam i tak je zadać. Moim problemem są zniszczone włosy. Mam 20 lat i siwe włosy, więc farbuje je, akurat na ciemny kolor. Niestety farbowanie powoduje u mnie łupież, nadmierne przetłuszczanie, zniszczone włosy. Tak jak u Ciebie, gdy farbowałaś na czarno. Czy jest jakieś wyjście by farbować, ale nie mieć takich problemów? Raczej nie można się pozbyć siwych włosów, a henna wytrzymuję u mnie parę dni. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Droga Dario i Dziewczyny z Trójmiasta :)
    Przeprowadzam się w Wasze śliczne zakątki, Gdynia dokładnie, i chciałam spytać trochę zbaczając z tematu posta:
    1) polecany fryzjer (wiem Dariu, że Ty nie chodzisz, ale może coś słyszałaś?)
    2) dobra piekarnia? może być w którejś z mniejszych miejscowości, ale chlebek jak u Mamy żeby był :)
    3) lekarz/ klinika - leczenie żylaków...
    Będę wdzięczna za każdą odpowiedź!
    A Tobie Dariu gratuluję bloga, czytam już prawie 2 lata i jestem pod wrażeniem ogromu pracy.
    Serdecznie ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. To ja dorzucę ze swojej strony jeszcze jeden sprawdzony sposób na cellulit - naprzemienny zimny i gorący natrysk. Pod koniec prysznica kieruje na uda i pośladki strumień zimnej wody, po kilku sekundach zmieniam na gorący, potem znów na zimny. Powtarzam tak kilka razy, kończąc zawsze zimnym natryskiem. Całość zajmuje około minuty. Po miesiącu regularnego stosowania tego zabiegu oraz ćwiczeń po cellulicie nie było śladu :) Polecam wszystkim! Ewa

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej Dario
    Co polecasz na suche skórki wokól paznokci?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Kosmetyczna Hedonistko, czy podcięcie końcówek maszynką powinno być na sucho czy mokro?

    OdpowiedzUsuń
  41. w poście o odchudzaniu kosmetyczki wspomniałaś o czarnej kredce, czy mogłabyś jakąś polecić? Większość kredek rozmazuje się u mnie lub w trakcie dnia odbija na powiece mimo że jestem posiądaczką suchej skóry. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie siędzę pod kocykiem, zrobiłam boddy wrap tylko na brzuch, ze względu na pękające naczynka. Nie jestem do końca przekonana, czy powinnam nadal to robić, gdyż mam w tym miejscu 3 większe pieprzyki? Co Ty o tym sądzisz? Pozdrawiam,uwielbiam Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature