Top Social

3 PRZYDATNE GADŻETY DO WŁOSÓW.

Kiedyś testowałam znacznie więcej gadżetów do włosów. Wiele z nich zupełnie się nie sprawdziło i szybko wylądowały w koszu. Obecnie stawiam  na minimalizm zarówno w pielęgnacji, jak i stylizacji mojej czupryny. Ostatnio jednak trafiłam na trzy bardzo ciekawe i przydatne gadżety, które chciałabym Wam dzisiaj przybliżyć. Być może właśnie czegoś takiego szukacie!



Czarna to Janin, a przeźroczysta Invisibobble

Gumki Invisibobble są Wam już pewnie dobrze znane. Gadżety przypominające kabel telefoniczny świetnie przytrzymują włosy i kiedyś bardzo je sobie chwaliłam, szczególnie podczas ćwiczeń na siłowni. Ostatnio podczas zakupów w Rossmannie trafiłam na coś znacznie lepszego czyli zakręcone gumki For Your Beauty Janin. Wyglądają podobnie do oryginalnych Invisibobble, ale są znacznie większe i o wiele lepiej trzymają moje ciężkie włosy upięte w wysoką kitkę lub kok. Nie odczuwam żadnego dyskomfortu podczas ich noszenia - nie naciągają włosów, nie szarpią ich i nie wyginają. Kosztują trochę mniej, niż te oryginalne, bo coś koło 5 zł za 2 sztuki. Jeśli macie długie, ciężkie włosy i chcecie utrzymać je na miejscu podczas aktywności fizycznej - polecam. Nie wyobrażam sobie bez nich wyjścia na siłownię! 

Zarówno gumki Invisibobble, jak i tańsze odpowiedniki lubią się rozciągać. Jest na to sposób - wystarczy zanurzyć gumkę w miseczce z gorącą wodą na 3-5 minut. Skurczy się do pierwotnego kształtu i będzie wyglądać jak nowa. 



A teraz coś, co nazywam pieszczotliwie grabkami do czyszczenia szczotki. To kolejne znalezisko z Rossmanna i również marki For Your Beauty. Jeśli macie Tangle Teezera lub inną tego typu szczotkę, to pewnie wiecie, że niełatwo ją wyczyścić z wszystkich włosów. Dzięki temu gadżetowi można to zrobić bardzo szybko i sprawnie. Wszystkie wplątane w szczotkę włosy usuwam dwoma pociągnięciami :-) Świetny gadżet, którym można czyścić też okrągłe szczotki, grzebienie i zasadzie wszystkie rzeczy, w które mogą wplątać się nam nasze długie włosy. 


Ostatnim gadżetem, który bardzo mi się przydaje jest kokówka. Miałam wcześniej tego typu gadżety, ale chyba nie do końca potrafiłam ich używać. Poza tym nie tapirowały włosów tak, jakbym sobie tego życzyła. Ta mała szczoteczka zwana kokówką świetnie przydaje się do tapirowania włosów np. pod dobierany warkocz. Rzadko tapiruję włosy, które są rozpuszczone, ale kiedy robię dobierańca, to kilka ruchów kokówką rewelacyjnie uwypukla tylną część fryzury.  Warkocz prezentuje się wówczas bardziej okazale, a nie tak płasko. Kiedyś tapirowanie było szalenie modne i pamiętam, że takiej szczotki używała też moja mama. Oczywiście nie róbcie tego zbyt często, bo to narusza strukturę włosa. Moja kokówkę dorwałam w Biedronce za 10 zł :-)



Dziewczyny, miałyście do czynienia z powyższymi gadżetami? Dajcie koniecznie znać i oczywiście jeśli macie jakieś pytania - chętnie odpowiem. Wybaczcie chwilowy brak regularności w publikacjach. Znów zachciało mi się studiować, a więc aktualnie trwają przygotowania do sesji :-)  

Sprawdźcie też inne wpisy o "włosowych" gadżetach:

1. Narzędzia tortur dla włosów klik
2. Dziwne gadżety do włosów klik 


Zapraszam też na mój INSTAGRAM @kosmetycznahedonistka

85 komentarzy on "3 PRZYDATNE GADŻETY DO WŁOSÓW."
  1. Kochana, co zrobić aby zagęścić włosy? Stosuje odżywkę do skóry głowy Jantar ale coś mało pomaga. Działa coś jeszcze? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, zostawiam Ci dwa linki do postów, które mogą pomóc.
      1. Tutaj kilka natyuralnych wcierek do zagęszczania włosów: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/11/jak-przyspieszyc-wzrost-wosow-i.html

      2. Tutaj coś, co u mnie sprawdza się naprawdę genialnie: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/06/moj-hit-krople-zoadkowe-jako-wcierka-na.html

      3. Poza tym dobra jest też maseczka drożdżowa o której niedawno pisałam :-)

      Usuń
    2. Na zagęszczenie polecam wcierkę z placenta, ja miałam Mil Mil. Tylu baby hair nie widziałam chyba jeszcze nigdy na swojej głowie. Daria Twój dobieraniec wyglada bosko!!!! Wszystkie misterne upięcia się chowają :) sama go robisz? Ja mam dwie lewe ręce do wszelkich fryzur, komuś nie umiałabym zapleść takiego warkocza a co dopiero sobie :)

      Usuń
    3. Witam, co do nauki wszelkich splotów warkoczyki itp polecam książkę wydana przez dwie duńskie nastolatki "Laura i Marie. Warkocze. Przewodnik krok po kroku". Jaialam dwie lewe ręce do tego, ktoś mi polecił, kupiłam choć z niedowierzaniem że mogę to pojąć! Dziś cuda wyplatam!!!

      Usuń
  2. Proszę, proszę, proszę! Czy mogłabyś zrobić tutorial jak upiąć tak ładny warkocz dobierany? Moje włosy zawsze się przy tym strasznie plączą i wszystko wychodzi krzywo,a Twój jest taki idealny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś wykombinuję, choć będzie ciężko to pokazać na zdjęciach. Na YouTube jest mnóstwo tutoriali jak zrobić warkocz dobierany krok po kroku :-)

      Usuń
  3. Dario,

    Świetny blog! Od niedawna śledzę i jestem zachwycona.

    Mam dwa pytania:
    1. W kategorii włosów - szczotki. Jaki zamiennik dla tangle tizera? Mam cienkie podkręcające sie włosy. Słyszałam o magicznych szczotkach z włosa dzika, polecasz?

    2. Jakie kosmetyki polecasz do cery naczynkowej? Zwłaszcza w kwestii żelu, kremu?

    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję kochana, cieszę się, że mam nową czytelniczkę :-)
      Co do szczotki, to ta z włosia dzika nie jest niczym wyjątkowym - osobiście nie zauważyłam różnicy i szczerze, to wolę Tangle Teezera ale w wersji Elite, bo compact jest za mała. Niestety w kwestii cery naczynkowej niewiele mogę doradzić z własnego doświadczenia. Moja mama jest bardzo zadowolona z produktów Red Blocker i często z nich korzysta :-)

      Usuń
  4. Dzięki zmianie pielęgnacji moje rozjaśnione włosy nareszccie urosły na długość,ale co z tego kiedy mój warkocz jest grubości jednego splotu z Twojego.. zazdroszę ilości i grubości włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagęszczenie włosów wymaga czasu i cierpliwości, nie ma też gwarancji, że to się uda :-) Warto jednak uparcie próbować. Czy używasz jakiejś wcierki i to regularnie? :-)

      Usuń
  5. O tak, gumki Invisibobble to wybawienie dla moich włosów :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś wspaniała! Uwielbiam czytać Twojego bloga :) zawsze go polecam wszystkim bo jest bogaty w dobre rady oraz wiele innych interesujących rzeczy. Dzięki Twoim poradom uporałam się z wieloma kłopotami włosowymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gumki Invisibobble uwielbiam, kokówkę mam z Avon, natomiast grabkami mnie zaintrygowałaś-świetna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog. Pisz częściej proszę 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko skończy się sesja, to wracam z dużą regularnością do pisania :-)

      Usuń
    2. Jeśli mozna wiedzieć to co studiujesz?

      Usuń
    3. O kurczę! Akurat chce się wybrac na studia o takim kierunku! Możesz mi powiedziec jak mniej więcej wygląda Twoja ścieżka edukacyjna! I ogólnie opowiedzieć cos o tym? Pracujesz w policji do tego? Bardzo proszę o odpowiedz i rady, może być na e-mail :) paulina706@vp.pl :) z góry dziekuje! :)

      Usuń
  9. Super super. Blog jest bardzo fajny. Za każdym razem nie mogę się docZekać kolejnego wpisu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dario dostałam swoje pierwsze pędzle zoeva 😁 koniecznie muszę sobie sprawić pierwsza paletę cieni. Mam niebieskie oczy i chciałabym coś do pary z zoevy. Koniecznie w brązach na codzień. Myślałam o coco blend . Co o niej sądzisz? A może jakaś inna tej firmy? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Coca Blend nie ma tak wiele brązów. Może lepiej weź pod uwagę Blanc Fusion? Idealna paleta zarówno do dziennego, jak i wieczorowego makijażu. Ewentualnie Caramel Melange.

      Usuń
  11. Kochana Dario pisałam kiedys o dziurkach na twarzy robiłam kwasy peelingi i nic stosuje lekki krem i nic więcej a mimo to jest ich coraz więcej co. Robic? Bardzo prosze pomoz bo ładnie to nie wyglada nawet podkład tego nie chce przykryć pomoz dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli problem się pogłębia, to może udaj się do dermatologa po np. Atrederm? Myślę, że ostatecznie lekarz zaproponuje najlepsze rozwiązanie i nie ma sensu działać na własną rękę :-)

      Usuń
  12. Jaki aktualnie masz olejek do wlosow po myciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o serum silikonowe? Aktualnie używam resztek Mythic Oil i właśnie stoję przed wyborem nowego produktu. Chyba wypróbuję coś zupełnie nowego :-)

      Usuń
  13. Gumki i grabki do TT muszę kupić!

    OdpowiedzUsuń
  14. jakiego modelu Iphona używasz ??? bo robi śliczne zdjęcia a też mam zamiar kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dario czy używałaś może tego produktu?
    http://www.nyxcosmetics-sklep.pl/pl_PL/butt-naked-turn-the-other-cheek/NYX_109.html?cgid=eyeshadow#sz=999&viewall=1&start=21&cgid=eyeshadow
    Nie wiem czy jest warta ceny. I wogóle czy cienie tej firmy są okey? Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, niestety nie i przyznam, że mało mam produktów tej marki :-) Kusi mnie jednak ich rozjaśniacz do podkładów, więc może w pierwszej kolejności właśnie na to się skuszę :-)

      Usuń
  16. Ja gumki invisibobble skurczam ciepłym nawiewem suszarki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, takiego sposobu nie próbowałam, ale dziękuję za informację :-) To w sumie jeszcze wygodniejsze!

      Usuń
  17. Witaj. Mam ogromną prośbę. Czy możesz napisać jakie dokładnie wałki termiczne używasz i gdzie je można dostać? To samo odnośnie lokosuszarki/ szczotki obrotowej. Będę wdzięczna za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam dokładnie takich termoloków i można je kupić w wielu sklepach internetowych, niestety nie widziałam ich stacjonarnie: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2014/09/gadzeciara-duza-objetosc-fryzury-i.html

      A suszarka z obrotową szczotką to Rowenta z serii Elite ale jest to już tak stary model, że nigdzie go nie kupisz. Są jednak nowsze, pewnie nawet lepsze :-)

      Usuń
  18. Invisibobble uwielbiam! Odkąd kupiłam pierwszą sztukę to zwykłe gumki zupełnie przestały dla mnie istnieć ;)
    A te "grabki" podobno strasznie rysują szczotki... zgadzasz się z tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem ciekawa czy też psują bądź wyłamują/wykrzywiają ząbki.

      Usuń
    2. Nie zauważyłam, żeby szczotka się rysowała, ale ja to robię bardzo delikatnie :-) Nie ma sensu aż tak mocno szurać tymi grabkami, bo włosy same się do tego przyczepiają :-)

      Usuń
    3. I ząbki się nie wykrzywiają, tylko trzeba z wyczuciem tego przyrządu używać :-)

      Usuń
  19. Gumki znam, grabie też, o kokówce nie słyszałam :) A pochwalisz się nam co teraz studiujesz? No i oczywiście życzę powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty nie pisałaś już kiedyś że masz magisterkę?

      Usuń
    2. Mam i teraz będę mieć drugą :-)

      Usuń
    3. A co wcześniej Studiowalas?

      Usuń
  20. Hej :)
    Ja mam pytanie odnoścnie właśnie używania czegoś złuszczającego pomiędzy kwasami u kosmetyczki. Na nosie już kilka dni po wyzycie wychodzą mi ciemne wągry, w domu używam maści Skinoren przez kilka miesięcy, ale bez efektów. Masz może do polecenia coś mocniejszego co pomoże się z tym uporać ?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    ODPOWIEDZI

    Kosmetyczna Hedonistka
    12 stycznia, 2017
    A czy próbowałaś może profesjonalnych zabiegów złuszczających u kosmetyczki lub dermatologa np. kwasem migdałowym czy glikolowym? To znacznie szybsza metoda, niż ciągłe używanie Skinorenu.


    Klaudia
    12 stycznia, 2017
    Tak jak pisałam - chodzę do kosmetyczki na kwasy i manualne oczyszczanie nosa, bo mam wieczne zaskórniki, ale za kilka dni wracają i muszę mieć coś "pomiędzy" wyzytami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myślę, że może zrezygnuj z kwasów na rzecz rozpoczęcia kuracji Atredermem? Przynosi bardzo fajne efekty, ale to lek tylko z przepisu lekarza. Myślę, że skoro po zabiegach złuszczających i oczyszczaniu manualnym (którego swoją drogą nie jestem zwolenniczką) nadal pojawiają się niedoskonałości, to trzeba pomyśleć nad jakimś bardziej skutecznym rozwiązaniem. Dermatolog będzie wiedział co zrobić, a Ty zaoszczędzisz czas oraz pieniądze :-)

      Usuń
    2. Atrederm działa i polecam Wam dziewczyny :))

      Usuń
  21. Grabki to czyszczenia szczotki! :) Super opcja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja gumki Invisibobble rozrywam niemal od razu po kupieniu :( Ale od kiedy przerzuciłam się ta (o wiele tańsze!) sprężynki For Your Beauty z Rossmanna (nie te duże, te w rozmiarze standardowych Invisibobble - mam zbyt cienke włosy, żeby uzywać większych) zupełnie pożegnałam się z tym problemem i używam ich naprawdę długo :D a te "grabki" do TT to coś za czym muszę się rozejrzeć! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny warkocz

    OdpowiedzUsuń
  24. Sesja to najgorsze co może być :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Gumki Invisibobble mam, ale rzadko używam, bo mam wrażenie, że strasznie mi się wplątują we włosy i trudno je wyciągnąć... nigdy też nie tapiruję włosów i wydaje mi się to przerażające, wyobrażam sobie, że strasznie niszczy włosy... zrestą nie mam nic przeciwko mojej nie do końca gęstej czuprynie, nadrabiam dłogością :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Dario, Twój blog jest świetny! Odkąd na niego trafiłam czytam regularnie i korzystam z porad.

    PS. Skąd ta różowa bluzka na zdjęciu z gumkami?

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Dario, bardzo dziękuję za Twojego bloga- jest dla mnie źródłem ciągłej inspiracji.
    Mam pytanie co do kosmetyczki ZOEVA MAKEUP TOTE ZOE BAG- czy nadaje się ona również jako kosmetyczka podróżna w której zmieszczą się małe szampony, żele, kremy i inne pielęgnacyjne kosmetyki razem z makijażowymi?
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie włosy to skarb <3

    OdpowiedzUsuń
  29. W brew pozorom gumki invisibobble to oszczędność kasy. Przez dwa lata kupiłam 3 opak, powymieniałam się z siostrą, żeby mieć różne kolory. Żadnej nie zgubiłam ani nie wyrzuciłam. A zwykłe ciągle. Jak się tak włosy okęciły dookoła to od razu wyrzucałam bo tak mnie to brzydziło. Mąż moj początki związku kojarzy własnie z tym że w jego mieszkaniu ciągle znajdował moje gumki i wsuwki. Także koniec końców co miesiąc musiałam kupować pęk gumek. A te spreżynki sa extra. Przelewam je wrzątkiem raz na dwa-trzy miesiące lub gdy potrzebuje bardziej ubity kok. Mega oszvzędność

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam wszystkie 3 gadżety i wszystkie 3 polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie modele pędzli zoeva polecasz do:
    - nakładania kremowego cienia na cała powiekę
    - najładania zwykłego cienia na całą powiekę
    - podkreślenia zewnętrznego kącika oka
    - podkreślenia załamania powieki

    OdpowiedzUsuń
  32. co ja bym dała za takei piękne włosy ! :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Twój warkocz to po prostu 8 cud świata <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Co myślisz o olejach sesa i amla? myślę nad zakupem, ale czytałam przeróżne opinie i dalej mam wątpliwości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana ! Ponawiam pytania :)))
    1) Powiedz mi jak pielęgnujesz szyję? Mam kilka zmarszczek na szyi-Twoja wygląda idelanie! Zaczęłam oczywiście regularnie nawilżać szyję olejami i uległy one spłyceniu :) ale dalej szukam czego używać do pielęgnacji i nawilżania tak delikatnej skóru. Masz może jakies sprawdzone metody?

    2) Odnośnie hybryd :)
    Jak wygląda Twoja kolekcja, jak jest duża? :) Powiedz mi z która baza i top najlepiej Ci się sprawdzają? Czy łączysz lakiery marek neonail z semilac? Jakiej gradacji pilniki używasz i do czego? :) Mniej więcej jak pracochłonne jestdla Ciebie zrobienie pazurków ?:) Czy odkąd robisz paznokcie sama są one cały czas w fajnym stanie, tzn hybryda trzyma się min 2 tyg? :) Zależy mi bardzo na idealnych pazurkach przez te 2 tyg! Czy na pocztąku hybrydy też trzymały Ci sie kilka dni?

    3) Olejowałam regularnie włosy, natomiast chodząc do pracy na 8 - boję się, że myjąc głowę z rana, a następnie susząc je suszarką mogą się bardziej zniszczyć, a w dodatku z tak ciepłą głową rano wychodzić zimą na taki mróz? Jaki Ty masz na to sposób :)?


    Monia :))))

    OdpowiedzUsuń
  36. Dario, mam pytanie odnośnie maski Macadamia Natural Oil Deep Repair - czy używasz ją zgodnie z zaleceniami producenta (8-10 minut) czy też zostawiasz ją na głowie dłużej? Czy używasz do niej jakiś foliowy czepek itp.? Przeczytałam wiele pochlebnych opinii na temat tej maski a mam wrażenie, że z moimi włosami nie robi totalnie nic - pomaga jedynie ściągnąć olej po olejowaniu... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam twojego bloga :) wszystkie wpisy które czytałam były świetne! Jak mi się marzy taka grubość włosów jak twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Byłam dzisiaj specjalnie po te grabki w Rossmannie i musze przyznać ze to super gadżet. Mój TT był ostatnio tak czysty po wyjeciu z pudełka a czyszczę go regularnie. Za taką cenę naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj Dario :), chciałabym się podpytać czy próbowałaś szampon z Białego Jelenia? Widzę, że inne produkty tej marki bardzo sobie chwalisz :), sama nie jestem w stanie jakoś dobrać dla swoich włosów idealnego szamponu, no jedyny który u mnie się sprawdza to BabyDream, teraz mam Pharmaceris do włosów przetłuszczających się ładny zapach, ale to wszystko, strasznie mi się włosy przetłuszczają, wiem, że zimą jest zawsze gorzej, ale już brakuje mi na nie sił ... Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  40. Pieknie Ci w warkoczu! :) Mam pytanie wlosowe: co sadzisz o trwalej? Mam zupelnie proste, bardzo geste i z natury zdrowe wlosy, a marze o lokach lub falach. Zalezy mi na nauralnym efekcie, dzikie sprezynki jak u Magdy Gessler to nie moja bajka. Czytalam o roznych nowoczesnych rodzajach trwalej, ale nie do konca wiem, ktora bylaby najlepsza i czy nie zrujnuje mojej czupryny... Wiesz moze cos na ten temat? Pozdrawiam, Marta :D

    OdpowiedzUsuń
  41. To urządzenie do "czesania" TT muszę sobie zorganizować. Widziałam jak pokazywała je Olfaktoria, ale wyleciało mi z głowy. Dzięki za przypomnienie!
    Kokówka od dawna jest w mojej toaletce, ale zdecydowanie za rzadko po nią sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Gdzie można dostać przez internet ten oleo krem do włosów kręconych z Kerastase ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Kokówa zawsze spoko ;) Zapraszam do mnie... być może jakiś mój produkt Cię zainteresuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zbieram szczękę... Za każdym razem jak widzę Twoje fantastyczne włosy! :) Będę tu zaglądać jeszcze częściej, bardzo cenię ambitne osoby, które chcą się ciągle doskonalić i zdobywać wiedzę. Brawo! Trzymam kciuki za sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zbieram szczękę... Za każdym razem jak widzę Twoje fantastyczne włosy! :) Będę tu zaglądać jeszcze częściej, bardzo cenię ambitne osoby, które chcą się ciągle doskonalić i zdobywać wiedzę. Brawo! Trzymam kciuki za sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zdradzisz skąd ta piękna, czarna sukienka ?

    OdpowiedzUsuń
  47. Od kiedy znam te grabki, wszystkim polecam. Taka mała rzecz a cieszy. Nieraz jak mały włosek utknie i ciężko go wygrzebać spomiędzy ząbków/igiełek na szczotce, to z grabkami są to teraz sekundy "roboty". Invisibobble kupiłam dotychczas jedną sztukę w sklepie internetowym na próbę. Przydaje się i myślę, że główną zaletą tej gumki jest to, że nie odkształca podatnych na to, wysokoporowatych włosów, których jestem posiadaczką. Zgadzam się również, że to najlepszy trzymacz włosów podczas ćwiczeń. Zwłaszcza przy robieniu szybkich ruchów ciała lub podczas biegu zazwyczaj musiałam co jakiś czas poprawiać, to co wypuściła ze swoich objęć gumka. Teraz wszystko zostaje na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  48. Cześć. Mam włosowe pytanie. Jaką poleciłabyś odżywkę do włosów, która będzie intensywnie nawilżać włosy?

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej :)Mam pytanie troche z innej beczki :P Pamiętasz może gdzie kupiłaś swoje kolczyki kółka do chrząstki ?? Od dawna na takie poluje, ale w żadnym sklepie jeszcze nie widziałam takich odpowiedniej grubości, kupiłam raz takie cieniutkie, ale było za duże i ciągle mi się włosy wplątywały w te przestrzeń. Z góry dzięki i pozdrawiam ! Uwielbiam twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Czarna Join fajna rzecz! Polecam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Moim zdaniem w dziejszych czasach naważniejsza w motoryzacji jest ekonomiczność danego samochodu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Osobiście uważam iż teraz najbardziej ważna w motoryzacji jest ekonomiczność danego pojazdu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam Twojego bloga !! świetnie piszesz, przedstawiasz dobre i dostępne produkty, w ciekawy sposób i aż chce się czytać więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Alleluja znalazlam sposob na czyszczenie TT , musze dorwac te grabki ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. muszę sobie sprawić takie grabki, bo do tej pory wygrzebywałam włosy wykałaczką, ale strasznie to czasochłonne

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak patrze na twoje włosy to normalnie umieram. Są przepiękne. A o tych gadżetach (prócz gumek) nie słyszałam, ale wydają się być pomocne. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    Jakbyś miała czas to zapraszam do mnie, gdzie organizuję konkurs:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature