Top Social

MAKIJAŻOWY TRIK ROKU CZYLI NAKŁADANIE PUDRU NA MOKRO!

Nie sądziłam, że w kwestii makijażu coś mnie jeszcze zaskoczy...a jednak! Nakładanie pudru na mokro mogę nazwać trikiem roku. Dlaczego? I o co dokładnie chodzi? W dalszej części rozwieję wszelkie Wasze wątpliwości, więc zapraszam do dalszej lektury.



Cera tłusta i mieszana jest dosyć trudna w obsłudze. Z jednej strony wymaga ciągłych poprawek w ciągu dnia, bo ilość wydzielanego sebum jest ogromna, a z drugiej strony łatwo ją przesuszyć, co często wiąże się z uwidacznianiem suchych skórek. To właśnie transparentne pudry sypkie mocno przesuszają, choć tylko one potrafią matowić na dłużej. Dotąd preferowałam dwie metody matowienia skóry i utrwalania podkładu pudrem sypkim:

I. Pędzlem, ruchami omiatającymi - minusem tej metody jest to, że efekt matu nie utrzymuje się zbyt długo. Robię tak tylko wtedy, gdy mam ochotę na świeże, lekko błyszczące wykończenie makijażu. Nakładanie pudru pędzlem nie spowoduje też uwidocznienia przesuszonych miejsc na skórze, ani nie wybieli jej tak mocno, jak przy kolejnej metodzie.

II. Suchym puszkiem do pudru, ruchami wgniatającymi - wgniatam puder w miejsca, które się najbardziej przetłuszczają. Dzięki tej metodzie uzyskuję długotrwały mat, wygładzenie skóry poprzez optyczne wypełnienie porów, ale też mocne wybielenie w miejscu aplikacji. Minusem tej metody jest to, że uwidacznia wszystkie suche skórki, a puszek "zabiera" krycie z miejsc, które tego potrzebują. Niejednokrotnie musiałam dokładać korektora na jakieś przebarwienie, gdyż zostało odsłonięte podczas pudrowania. 


PUDROWANIE NA MOKRO 
________
Trzecią metodą jest nakładanie pudru matującego/wykończeniowego zmoczoną gąbeczką typu Blend it lub Beauty Blender. O tej metodzie słyszałam już bardzo dawno temu, ale jakoś nie miałam odwagi jej wypróbować. Wydawało mi się to trochę niedorzeczne. Przecież pudrując skórę po nałożeniu podkładu staram się zneutralizować wilgoć i połysk, jaki pozostawił podkład, więc myślałam, że nanosząc puder mokrym aplikatorem nie uzyskam oczekiwanego efektu. 

Tymczasem skóra nigdy nie była tak rewelacyjnie zmatowiona i gładka - jakby "wyblurowana" przez jakiś profesjonalny program graficzny! Pory są praktycznie niezauważalne, drobne blizny zostają wypełnione, a skóra nie wygląda sucho i niezdrowo. Dodatkowo efekt matu utrzymuje się znacznie dłużej, niż przy pudrowaniu suchym puszkiem. Ostatnim plusem jest to, że mokra gąbeczka (w tym przypadku Blend it) nie zabiera krycia podkładowi i nie odsłania niedoskonałości. Ta metoda sprawdza się też w przypadku pudrowania korektora pod oczami - zmarszczki i linie mimiczne nie są uwidocznione tak, jak w przypadku pudrowania na sucho. 


JAK PUDROWAĆ NA MOKRO KROK PO KROKU?
________
Będziecie potrzebować gąbeczki typu Beauty Blender lub Blend it. Ta druga to nowość u mnie i muszę przyznać, że do pudrowania na mokro sprawdza się rewelacyjnie. Ma jakby gładszą strukturę, niż Beauty Blender, dzięki czemu nanosi puder bardzo równomiernie. 

➤ Moczę gąbeczkę pod bieżącą wodą, aż się powiększy.

➤ Następnie wyciskam z niej wodę.

➤ Ponownie odciskam w papierowym ręczniku tak, aby dokładnie pozbyć się wody. Gąbka ma być wilgotna, a nie mokra.



➤ Następnie zanurzam ją w pudrze (u mnie to Kryolan Anti-Shine lub Rouge Bunny Rouge Diaphanous) i zaczynam pudrowanie dociskając gąbeczkę w miejscach, które chcę zmatowić i utrwalić. Ewentualny nadmiar możecie usunąć omiatając skórę czystym, puchatym pędzlem.

Podsumowując, jeśli miałabym wybrać jeden makijażowy trik, który w tym roku naprawdę mnie zaskoczył, to wygrywa pudrowanie na mokro. Aktualnie to moja ulubiona metoda i jajowatych gąbeczek używam tylko w tym celu. Niestety do aplikacji podkładu zupełnie się u mnie nie sprawdzają - nadal najbardziej lubię rozprowadzać podkład pędzlami typu Flat Top. 




Dziewczyny, czy próbowałyście już pudrowania na mokro? 






108 komentarzy on "MAKIJAŻOWY TRIK ROKU CZYLI NAKŁADANIE PUDRU NA MOKRO!"
  1. Genialny trik,który muszę też wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś przez przypadek odkryłam, że dzięki takiemu pudrowaniu moje pory są zminimalizowane, a sam makijaż utrzymuje się dłużej :) Od tamtej pory stosuję tylko tę metodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mozna wiedzieć jaki to lakier na paznokciach? cuuudny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super trik. A jaki kolorek masz na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dario,
    Dziś po raz trzeci zrobiłam makijaż tą właśnie metodą☺️ Efekt jest rewelacyjny. Twarz wygładzona ale bez efektu maski.
    Używam pudru mineralnego Artdeco i sprawdza się rewelacyjnie 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ta metoda również świetnie się sprawdza w przypadku minerałków :-) Nie wyglądają wtedy tak sucho :-)

      Usuń
  6. Często nakładam puder mokrą gąbeczką, efekt jest bardzo naturalny i porządny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dario jaki Ty dokładnie masz olejek to włosów z loreala ?. Jest ich teraz kilka rodzajów i nie mam pojęcia który wybrać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka ale najlepszy jest Mythic Oil z olejem z pestek winogron ;-)

      Usuń
    2. Dziękuję :).Właśnie chodziło mi o Mythic Oil :).Tylko teraz jest ich chyba 3 rodzaje. Ja jeszcze zastanawiam się nad olejkiem z maccadamia bo maska jest super.

      Usuń
    3. Są zdaje się 3 rodzaje: do włosów farbowanych, wersja dla bardzo zniszczonych i taka standardowa. Ja mama tę wersję dla bardziej zniszczonych i jest super, polecam c:

      Usuń
  8. znam metodę nakładania pudru na mokro i u mnie sprawdza się ona bardzo dobrze - lepiej niż nakładanie pudru różnymi sposobami na sucho :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sposób :) polecam Primer- puder glinkowy z Annabelle minerals, od kiedy go mam oddałam swoje wszystkie pudry. Miałam ich kilka, ale żadnym nie osiągałam takiego efektu. Mam cerę mieszaną i on jako jedyny sprawdza się w stu procentach. Używam go pod podkład- wypełnia pory, matuje i podkład "trzyma się" lepiej, później jeszcze pędzlem nakładam go na podkład omiatając twarz. Takie użycie tego właśnie produktu daje mi najlepszy efekt. Primer co prawda ma kolor, ale kompletnie nie widać różnicy w kolorze na twarzy po jego nałożeniu-ogromny plus, a także to, że nie jestem po nim biała :) Efekt mi wystarcza, ale dodatkowo wypróbuję go na mokro- może będzie jeszcze lepiej na większe wyjścia. Pozdrawiam, A.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiłaś mnie choć przyznam, że niezbyt dobrze wspominam moją przygodę z minerałami AM - bardzo mnie po nich wysypało :-(

      Usuń
    2. Ojj i tutaj mnie zszokowałaś ;) Moja cera bardzo się poprawiła od kiedy używam ich produktów. Glinki działają na mnie świetnie. Primer to Illite, Mica i Kaolin. Nie wiem kiedy używałaś tych produktów, może ich jakość i sposób- zwyczajnie czystość- produkcji się poprawiła..może świadomość (nie jestem zielona w temacie i Świadomie piszę o czystości- studia, łącznie z kosm. i geologią nawet). Ja używam tych produktów niecałe dwa lata, primer hmm..jakoś pół roku, polecam wielu znajomym i jeszcze nikt nie miał zastrzeżeń. Ale dziękuję, przyjrzę się bardziej tym produktom i będę uważna :) jednakże polecam spróbować jeszcze raz- mają pojemne próbki w niskich cenach. A.

      Usuń
    3. Ojj mnie po AM też wysypało, tak wszędzie wychwalali te minerałki, że na początku nie skojarzyłam nawet, że to po nich mam pogorszoną cerę :(

      Usuń
  10. A co z pudrem w pojemniczku, po kontakcie z wilgotną gąbką? Nie kawali się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wysypuję trochę na wieczko i stamtąd nabieram - nic się nie kawali :-)

      Usuń
  11. Dario a tak obok tematu to czy zestaw
    https://mintishop.pl/product-pol-5944-ZOEVA-ROSE-GOLDEN-Set-Vol-2-zestaw-pedzli.html
    Zawiera wszystkie podstawowe pędzle? Zastanawiam się nad nim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to taki podstawowy zestaw dzięki któremu z pewnością wykonasz porządny makijaż twarzy i oczu :-)

      Usuń
  12. Pudrowania na mokro jeszcze nie próbowałam 😃

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tym. Musze wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tak robię do sesji zdjęciowych, bo dłużej trzyma się wtedy mat i własnie skóra jest taka gładka, w sumie nie wiem czemu nie robię tak na co dzień :D Pewnie przez to ze używam meteorytów i nie mam jak ich ''nabrac'' na gabkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie próbować tego z meteorytami, bo namoczone kuleczki mogą się rozpaść :-)

      Usuń
  15. Rzeczywiście efekt jest super ale mi strasznie ściąga skórę i już dawno przestałam w taki sposób nakładać minerały:-(

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana polec jakis dobry utrwalajacy puder, zeby wygladzal ladnie cere :-). Tylko ze taki do 40/50 zlottych. Dziekuje bardzo za odpowiedz :-) ! Pozdrawiam, Twoja czytelniczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może polecę puder ryżowy z Ecocera - tani, a bardzo dobry :-) Zachowuje się bardzo podobnie do znacznie droższego pudru Kryolan Anti Shine.

      Usuń
    2. Biochemia Urody ma fajne pudry utrwalające w ofercie. Do tego ceny nie są zaporowe. Za czysty puder bambusowy z przesyłką wychodzi mniej niż 25 zł :)

      Usuń
  17. Zamiast moczyć pod bieżącą wodą nalewam wodę do buteleczki z atomizerem. Dzięki temu doprowadzam gąbkę do stanu wilgotności - nie trzeba niczego wyciskać ani odciskać ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też można tak robić. Ja czasem używam też hydrolatów :-)

      Usuń
    2. Woda różana też daje rade :)

      Usuń
  18. Witam Dario !
    Czy możesz doradzić jaki używac krem na codzień dla cery mieszanej w kierunku tłustej z niedoskonałościami i widocznymi porami?
    Używam kremu Z firmy bandi Ale jakoś nie widzę poprawy...
    Z góry dziękuję za odpowiedź I pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że krem nie do końca sobie z tym poradzi - w tym okresie polecam złuszczanie kwasami, które zmniejszą widoczność porów i poprawią stan skóry. Ja na dzień używam kremu z Clinique Moisture Surge i jestem z niego bardzo zadowolona :-)

      Usuń
  19. Stosuję tę metodę od dłuższego czasu i sprawdza mi się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Robię tak od lat.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiedziałam, że to forma jakiegoś tricku ;) robię tak od dłuższego czasu tą samą gąbeczką, którą wcześniej nakładałam podkład (tylko oryginalny BB), jest fajnie nawilżona i faktycznie efekt jest bardzo dobry. Mam wrażenie, że wszystko scala się ze sobą jeszcze lepiej i cera nie jest ani świecąca ani przesadnie matowa. Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie mogę się przekonać do nakładania podkładu gąbeczkami - mam wrażenie, że zabierają krycie i zużywam o wiele więcej produktu :-)

      Usuń
    2. Nie, jeśli najpierw rozprowadzisz dokładnie podkład dłońmi - później Bb robi z tego już poezję ;)

      Usuń
    3. ja też wolę pędzle

      Usuń
  22. Dario napisz proszę gdzie można kupić te gąbeczki?Z góry dziękuję.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można je dostać w Minti: https://mintishop.pl/firm-pol-1444998361-blend-it-.html

      Usuń
    2. Gąbeczki kupisz np. na Mintishop :-)

      Usuń
  23. nie próbowałam i dużo mi schodzi wypróbowania takich jkaby nowych rzeczy :D może kidyś kiedyś ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oo, muszę kiedyś wypróbować. Nigdy nie słyszałam o takim triku. Muszę się zaopatrzyć w puder sypki, bo wydaje mi się, że z prasowanym nie zadziała tak dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziewczyny macie jakiś fajny bronzer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabla - Gotham, jest cudowny! ;)

      Usuń
    2. Kobo Sahara Sand albo Benefit Hoola :))

      Usuń
    3. Od siebie mogę polecić Benefit Hoola oraz Astor SkinMatch Brunette :-)

      Usuń
  26. Oj, zdecydowanie muszę wypróbować :)
    Choć się poddałam i pudru używam żadko (azjatycka moda wdarła się w moje serce i lekki błysk mi nie przeszkadza) to przy imprezach i zdjęciach mat wygląda o niebo lepiej. dobrze, że się chwalisz przed sylwestrem a nie po :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dario albo dziewczyny ;).Miałyście może kosmetyki do pielęgnacji Image ?.Co o nich myślicie ? Warte ceny ?.Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wypróbowałam i sprawdza się świetnie. Mam pytanie czy do płukanki z pokrzywy i skrzypu można dodać soku z aloesu jak tak to w jakiej ilości? Płukanka sama w sobie sprawdza się świetnie ale zależy mi na dodatkowym nawilżeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem za mieszaniem soku aloesowego z innymi składnikami. Dla dodatkowego nawilżenia proponuję po płukance nałożyć odżywkę bez spłukiwania np. z Schaumy :-)

      Usuń
  29. Stosuję tę metodę od dawna i zauważyłam, że skóra wygląda łaniej to makijaż zyskuje na trwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cześć, moje pytanie jest niezwiązane z tematyką, ale bardzo liczę na Twoją pomoc. Moim największym kompleksem są włoski przy piersiach wokół tzw. aureoli. Mam ich tam całkiem sporo, wyglądają paskudnie. Jak na razie wyrywam pensetą te najbardziej czarne i widoczne, ale chciałabym sie ich pozbyć na stałe albo jakoś je rozjaśnić, żeby nie były widoczne. Masz jakiś pomysł? Jak wiadomo taki mankament odbiera mi sporo pewności siebie. :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozważałaś wizytę u endokrynologa? Włosy w tych miejscach mogą świadczyć o problemach z hormonami ale oczywiście nie muszą. Może to być kwestia genetyczna, ale warto sprawdzić :-) Co do usuwania, to może depilacja laserowa?

      Usuń
  31. Bardzo przydatny trik, którego nie znałam. Wypróbuję, sadząc po komentarzach powinien się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam nigdy o tej metodzie ale na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdzie można kupić pędzle Zoeva? W internecie widziałam dużo ofert, a czy wiesz gdzie jeszcze mozna kupic?
    Pozdrawiam,
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sephora i mintishop :)

      Usuń
    2. Ja zamawiam bezpośrednio ze strony Zoeva. Słyszałam że na Minti sprzedają jakieś felerne sztuki. Kilka moich koleżanek robiło u nich reklamacje. :/

      Usuń
  34. Dario poleciłabyś mi coś na porost rzęs ?? Jestem po nieudanej próbie przedłużania metodą 1:1 :( proszę pomóż pozdrawiam Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy po jakimś czasie zaczną się same regenerować i wrócą do poprzedniego stanu, ale to oczywiście wymaga czasu i cierpliwości. Możesz się wspomóc odżywkami ale z nimi jest trochę tak, że początkowo poprawiają wygląd rzęs, ale po zaprzestaniu stosowania może być jeszcze gorzej, niż teraz po przedłużaniu. W tym okresie przejściowym proponuję kępki - łatwo je "zainstalować" i świetnie uzupełnią ubytki. Tutaj krok po kroku pokazywałam jak je przykleić: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/08/wszystko-o-kepkach-rzes-czyli-jak.html

      Usuń
    2. Jeśli jednak bardzo chcesz używać odżywki to polecam Bodetko Lash lub Revitalash - jednak tak, jak wspominałam, po zaprzestaniu stosowania rzęsy nie będą wyglądać dobrze a wiadomo, że takiej odżywki nie używa się całe życie :-)

      Usuń
    3. bardzo ci dziękuję za pomoc, mam nadzieję że rzęsy się poprawią, a efekt po odżywkach tak jak piszesz jest możliwy tylko na chwilę :-) twoje rady są bezcenne, dzięki nim poprawił mi się stan moich włosów. Zmieniłam nawyki żywieniowe i wszystko samo zaczęło się zmieniać na lepsze, śledzę z zaangażowaniem twojego bloga jesteś NAJLEPSZA buziaki :* Patrycja

      Usuń
  35. Hej, fanpage Drogeria Anna Orzysz użyczyła sobie Twoje zdjęcia paznokci, lakier nazwała Realac a nie Semilac, napisałam komentarz pod ale nie wiem czy zareagują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację :-) To niestety zdarza się nagminnie, nie nadążam reagować :-)

      Usuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana, czy próbowałaś już kosmetyków z Glamglow i masz jakąś opinię? Jestem bardzo ciekawa, bo sama nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka ich kosmetyków i najbardziej lubię maseczkę Gravity Mud - bardzo droga, ale daje rewelacyjny efekt ujędrnienia. Niestety nie na długo, ale jako taka bankietowa maska sprawdza się świetnie :-)

      Usuń
  38. Jaki puder dawałby najbardziej zbliżony efekt do MANHATTAN CLEARFACE COMPACT POWDER ANTYBACTERIAL, kolor 76 Sand?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, niestety sama takiego nie znalazłam, ale szukam. Jeśli coś będzie choć trochę podobne - dam znać. Bardzo ubolewam, że ten puder został wycofany z drogerii. Możesz go jedynie znaleźć w niemieckich DM-ach :-)

      Usuń
  39. Czy ten puder nie pozostawia białośći ?niewiem nawet jak to napisać ,ale chyba mnie zrozumiałaś🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To puder transparentny, dostosowuje się do koloru skóry

      Usuń
    2. Pozostawia tylko na początku - z każdą chwilą zaczyna się stapiać ze skórą i już go nie widać. Najmniejszy efekt wybielenia daje puder z Rouge Bunny Rouge o którym tu wspominałam :-)

      Usuń
  40. Co polecisz na długie, jasne, suche i puszące się włosy? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nożyczki :P

      Usuń
    2. A czy stosujesz regularne olejowanie?

      Usuń
  41. Muszę wypróbować tą metodę :) Szczęścia w nowym roku kochana!

    OdpowiedzUsuń
  42. Co na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej :) czy mogłabyś polecić mi bronzer do cery oliwkowej?
    Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama taką mam więc mogę polecić Benefit Hoola lub Astor SkinMatch w odcieniu brunette :-)

      Usuń
    2. dzięki! :)

      Usuń
  44. Nie próbowałam jeszcze tej Metody, ale brzmi to ciekawie 😊

    OdpowiedzUsuń
  45. Polecam kosmetyki z Biochemii Urody, pielęgnacyjne i również pudry. Są magiczne i naprawdę czynią cuda!!! Slyszałyscie o nich,?

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana jaki tonik kwasowy polecasz do redukcji zaskórników na nosie? Mam na myśli jakieś produkty apteczne :) Dziękuję za odp xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie akurat toniki radzą sobie bardzo słabo, wręcz przeciętnie. O wiele lepiej działa apteczny La Roche Posay Effaclar Duo lub effaclar K. Najlepiej wybrać się teraz na jakieś peelingi kwasowe - pozbędziesz się zaskórników z okolicy nosa znacznie szybciej i efektywniej, niż przy pomocy toniku :-)

      Usuń
    2. Kochana a czym one sie róznia? Który Ty stosujesz?

      Usuń
  47. Ciekawy sposób, muszę wypróbować. Dario, pytanie odnośnie innej kwestii: czy znasz/ próbowałaś produktów Glamglow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana, mam kilka ich produktów i najlepiej sprawdza się maseczka Glamglow Gravity Mud :-) Droga ale uważam, że warta swojej ceny. Jako maseczka bankietowa, przed większym wyjściem jest niezastąpiona, jeśli chodzi o błyskawiczne ujędrnianie :-)

      Usuń
  48. Dobry sposób. Ja zawsze stosowałam wodę termalną dla takiego efektu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasem używam wody termalnej. Przy wrażliwej skórze na pewno sprawdzi się lepiej, niż kranówka :-)

      Usuń
  49. Kochana polec jakis dobry tusz do rzes, najbardziej zalezy mi na tym aby utrzymywal podkrecenie zalotka i nie sklejal rzes, fajnie gdyby byl dostepny w drogeriach np. Rossmann, Natura czy Hebe :-). Bardzo bede wdzieczna za Twoja odpowiedz. Pozdrawiam, Twoja czytelniczka Gosia !

    OdpowiedzUsuń
  50. Muszę to wypróbować na sypkim podkładzie mineralnym, może lepiej się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  51. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja tę metodę odkryłam z lenistwa :D Rano, wykonując makijaż w pośpiechu, nałożyłam podkład zwilżonym BB, a potem, gdy nie chciało mi się sięgnąć po pędzel ani puszek - przyłożyłam "dupkę" BB do pudru RCMA i rewelacja :) Od tamtej pory tylko tak nakładam puder, w końcu nie świecę się po 2 h. Fajnie, że dzielisz się tą metodą z czytelnikami, bo jakoś na YT o tym cicho :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Dario kiedy można spodziewać się postu z aktualną pielęgnacją włosów lub twarzy? :) a mam pytanko co do pielęgnacji twarzy czy nadal używasz toniku ryżowego i jesteś zadowolona z rezultatów?

    OdpowiedzUsuń
  54. doradzi mi ktoś jakiś fluid do cery tłustej i trądzikowej,i najlepiej żeby się nie świecił
    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecą podkład matujący z Mexmo,dostępny na allegro

      Usuń
  55. Ja mam pytanie odnośnie starszego wpisu o laminowaniu włosów żelatyną.
    Jestem właśnie po 'zabiegu'. Włosy wyszły jak nigdy w życiu. Co mnie zaskoczyło, nie musiałam wreszcie męczyć się z rozczesywaniem. A jest tak zawsze. Mam długie włosy. Podchodziłam do metody sceptycznie, ale efekt jest świetny. Miałam w domu akurat odżywkę Kallosa Bananową i świetnie się połączyła.
    Mam tylko pytanie: czy dłuższe stosowanie tego zabiegu ma jakiś wpływ na włosy? Negatywny, pozytywny? Czy jest to tylko efekt natychmiastowy i nie wnosi żadnych zmian po dłuższym używaniu? :)

    OdpowiedzUsuń
  56. A mnie w szkole charakteryzacji uczono,żeby wilgotnymi dlonmi delikatnie "wklepać" juz nałożony podkład i puder😉

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature