Top Social

5 ZASAD ZIMOWEJ PIELĘGNACJI.

Zimą mam nieco inne sposoby na dbanie o urodę. Kiedy na zewnątrz panuje niska temperatura, a okres grzewczy trwa w najlepsze, to pojawia się kilka typowych problemów ze skórą i włosami. Jak sobie z nimi poradzić? W dzisiejszym wpisie poznacie 5 skutecznych zasad mojej zimowej pielęgnacji, którymi kieruję się od kilku lat. Jeśli chcecie je poznać, to zapraszam do dalszego czytania.

kosmetyczna_hedonistka_włosy_zasady_pielegnacji_krem_na_zime


➤ KONSYSTENCJE ŻELOWE ZAMIENIAM NA KREMY
____________

Jako posiadaczka cery mieszanej w kierunku tłustej nie potrzebuję dodatkowego natłuszczania zimą. Moja skóra o każdej porze roku "powleczona" jest taką oleistą warstewką, która sprawia, że rzadko mam odczucie samoistnej suchości, czy napięcia. Natomiast ze względu na kwasowe kuracje złuszczające, którym poddaję się każdej jesieni i zimy oraz stosowanie retinoidów, jestem zmuszona nieco zmodyfikować swoją pielęgnację. Skóra jest wówczas bardziej bezbronna i pozbawiona swojej naturalnej ochrony. Od lat kieruję się zasadą zmiany konsystencji czyli rezygnuję z wszystkich żelowych formuł, które uwielbiam latem (np. Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief ) na rzecz bardziej bogatych konsystencji (ten sam krem, ale w wersji Skin Fortifying Hydrator). Innym przykładem jest też krem z La Roche Posay Hydraphase Intense Legere, który lubię latem, a zimą częściej wybieram wersję Riche. Aktualnie wiele marek ma w swojej ofercie dwie wersje tego samego produktu - lekką i bogatą. Lekkie i żelowe są zwykle tworzone na bazie wody i świetnie sprawdzają w okresie letnim. Nie obciążają skóry, koją i odświeżają. Natomiast zimą najlepiej wybierać produkty o konsystencjach kremowych, bo są po prostu bardziej nawilżające i posiadają składniki chroniące skórę przed szkodliwym działaniem niskiej temperatury. 


➤ NATŁUSZCZAM OKOLICĘ POD OCZAMI
____________
Jedynym nadmiernie przesuszającym się miejscem na mojej twarzy jest okolica pod oczami. Zimą lubię ją mocno natłuścić i np. na noc nakładam swój ulubiony krem, a dodatkowo po jego wchłonięciu nanoszę odrobinę bezbarwnej wazeliny kosmetycznej lub maści tranowej (pisałam o niej tutaj klik). To tworzy swego rodzaju okład/opatrunek, który umożliwia kremowi jeszcze lepsze wchłonięcie i zabezpiecza odparowywaniu wilgoci.

W dzień moim małym trikiem jest nałożenie niewielkiej ilości balsamu do ust Tisane właśnie pod oczy, a dopiero później nanoszę tam korektor i przypudrowuję. Wcześniej używałam jedynie kremu na dzień, ale przy większych mrozach moja skóra pod oczami mocno się marszczyła, a korektor zbierał w załamaniach tworząc nowe zmarszczki. Trik z balsamem Tisane bardzo mnie zaskoczył, bo skóra wygląda w tej okolicy dobrze przez cały dzień i nie odczuwam też dyskomfortu związanego z przesuszającym działaniem korektora. 


➤ PIJĘ OLEJ LNIANY I SIEMIĘ LNIANE 
____________
Z moich obserwacji wynika, że kiedy przestaję pić olej lniany i napar z siemienia, to skóra zaczyna reagować w bardzo negatywny sposób. Wydziela jeszcze większą ilość sebum, zaczynają się problemy z podrażnieniem, a okolica pod oczami jest jeszcze bardziej przesuszona. To samo w przypadku skóry głowy - zaczyna się mocno przetłuszczać, swędzieć, co oczywiście negatywnie wpływa na włosy. Dlatego też kuracje olejem powtarzam bardzo regularnie, minimum 3-4 razy do roku. Aktualnie piję olej lniany, o którym pisałam tutaj klik, a kiedy nie mam ochoty na olej, to zaparzam 3-4 łyżeczki siemienia lnianego. 


 ➤ UŻYWAM ODŻYWKI BEZ SPŁUKIWANIA
____________
Jeśli zimą nie macie problemów z elektryzowaniem się włosów, to jesteście prawdziwymi szczęściarami! Znam tylko jedną maskę, po której moje włosy nie elektryzują się i są fantastycznie dociążone - to Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque. W pozostałych przypadkach zawsze muszę użyć odrobiny odżywki bez spłukiwania, aby uniknąć tego problemu. Wystarczy dosłownie kilka psiknięć odżywki na dłonie, a następnie delikatne rozprowadzenie na powierzchni włosów. Najlepiej zrobić to na zakładkę czyli nałożenie po umyciu i osuszeniu włosów ręcznikiem (włosy będą się wtedy o wiele lepiej rozczesywały), a następnie już na suche, po użyciu suszarki. Moja ulubiona odżywka b/s, to od lat Schauma Krem i Olejek, ale zauważyłam, że jest dosyć trudno dostępna. Ja kupuję ją w supermarketach. 


➤ UNIKAM GLICERYNY W KREMACH DO RĄK
____________
Od kiedy pamiętam borykałam się z problemem nadmiernego przesuszenia dłoni zimą. Skóra potrafiła pękać, swędzieć i była mocno zaczerwieniona. Pomagała mi jedynie maść z witaminą A i do dziś jest moim ulubionym, zimowym produktem na tego typu problemy. Stosunkowo niedawno dowiedziałam się, że przyczyną moich problemów mogła być gliceryna obecna w składach wielu "zimowych" kremów do rąk! Gliceryna pod wpływem niskiej temperatury zaczyna twardnieć i może prowadzić do pękania skóry. Całkiem możliwe, że to ona była głównym winowajcą, więc teraz uważnie przyglądam się składom. Na zimę wybieram kremy marki Ziaja, bo właśnie w jej asortymencie możemy znaleźć produkty bez gliceryny. Niezastąpiona jest też stara, poczciwa maść z witaminą A. 


A czy Wy kierujecie się jakimiś specjalnymi zasadami, jeśli chodzi o zimową pielęgnację? 


87 komentarzy on "5 ZASAD ZIMOWEJ PIELĘGNACJI. "
  1. jakie retinoidy stosujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie, Pani Dario (niezwiązane z tematem)
    Czy nadal obcina Pani końce w domu, bo nie wyglądają na cięcie w v?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie włosy podcina mi mama, zupełnie na prosto :-)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź :D
      Jak zawsze nie ma to jak rodzina (:

      Usuń
  3. Siemię lniane i olej lniany, to dary bogów :) I ja wspomagam się nimi, no i treściwe kremy, przybijam pionę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zimą odżywka do spłukiwania staje się moim niezbędnikiem. Bez niej wyglądam jakby mnie piorun strzelił ;))
    Ciekawy patent z nakładaniem balsamu do ust pod oczy. Koniecznie muszę wypróbować~!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co może pomóc ekstremalnie wysuszonym dłoniom? Maść z witaminą A wcale nie pomaga :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomóc może jeszcze maść tranowa. Gruba warstwa maści i rękawiczki na całą noc :-)

      Usuń
    2. Ja używam maści Mediderm, miałam ręce pękające do krwi i pomogło

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedzi. Nie wiem co się dzieje z moimi dłońmi w tym roku. Nigdy nie miałam z nimi problemów. Z pewnością wypróbuję.

      Usuń
  6. Mi się nie elektryzują :) jeszcze nie ustalilam swojego konkretnego planu pielegnacji, bo szukam produktow ktore mnie nie uczulaja :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ziai kochana, nie Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie, już koryguję :-)

      Usuń
    2. Jakoś dziwnie się czyta ZIAI.....

      Usuń
    3. To chyba jednak pisze się Ziaji. Gdzieś o tym czytałam ale nie wiem gdzie że jest to wyjątek bo to nazwa własna?

      Usuń
    4. Ziaji a nie Ziai !!!

      Usuń
    5. Biorąc pod uwagę zasady ogólne języka polskiego, to poprawną formą jest "Ziai", ale faktycznie dziwnie to wygląda. Zawsze bezpieczniej jest napisać "marki Ziaja" :-)

      Usuń
  8. Dario, może będziesz wiedziała co poradzić na mój problem :) mianowicie mam ogromny problem z wyglądem wlosow kilka godzin po umyciu. Od razu po myciu są sypkie i bujne zas po pewnym czasie w dzien lub po nocy traca sypkosc, sa zbite i oklapniete. Jak temu zaradzić? Nie spotkałam się z rozwiązaniem takiego problemu a jest to dla mnie bardzo kłopotliwe i wprawia w kompleksy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Darią, ale zdradzę swój sposób. :) Zawsze na noc robię koczek-ślimaczek na czubku głowy, zaczesując włosy do góry. Rano, po rozpuszczeniu mają dużą objętość. :)

      Usuń
    2. Próbowałaś może zaraz po wysuszeniu włosów nawinąć je na rzepowe wałki? To genialnie odbija je u nasady, przez co są dłużej świeże i fryzura nabiera objętości :-)

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedzi :) W koczku śpię zawsze, jednak to nie ułatwia sprawy, faktycznie od razu po rozpuszczeniu są fajne jednak ten efekt jest bardzo krótkotrwały. Także wałki nie zdały egzaminu, efekt utrzymuje się u mnie max pół godziny a zabawy jest przy tym sporo ;) Bardziej chodzi mi o utrzymanie ich sypkości niż o nadanie objętości i nie wiem co mogłabym zrobić w tym kierunku :(

      Usuń
    4. Jeśli chcesz, aby włosy były bardziej sypkie, to spróbuj przez jakiś czas używać odżywek proteinowych np. na bazie protein mlecznych. Odżywki emolientowe czyli na bazie olejów mogą powodować strączkowanie i zbijanie się włosów w pasma :-)

      Usuń
  9. Dario, czy siemię lniane pijesz codziennie? Jak dokładnie przygotowujesz taki napar? I jak długo trwa taka kuracja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprzemiennie z piciem oleju lnianego czyli jeden dzień olej, a drugi siemię. Zalewam 3 łyżeczki siemienia gorącą wodą, pozostawiam pod przykryciem około 15 minut i piję :-)

      Usuń
    2. Czy olej i siemie moze pomoc na tradzik?

      Usuń
    3. Raczej nie pokładałabym w tym wielkich nadziei - to może wspomóc kurację, ale na pewno nie rozwiąże głównego problemu. Najlepiej wybrać się do dermatologa, bo z doświadczenia wiem, że takie drogeryjne lub domowe sposoby nie u każdego pomogą :-) A czasem jedna maść przepisana przez lekarza szybko daje efekty :-)

      Usuń
  10. Jakiego konkretnie kremu do rąk Ziaji używasz?
    Mam ogromny problem z dłońmi bo w zimie są czerwone, pomarszczone i odchodzi mi skóra a smaruję i smaruję i nic nie pomaga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię oliwkowy albo kozie mleko :-)

      Usuń
  11. Dario, jaki dobrze nawilżający krem pod oczy oprócz kiehl'sa mogłabyś polecić? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd czapeczka ? ;) Szukam jakiejś z dobrego materiału, przyjemnej dla moich włosów i niestety ciężko coś takiego znalezć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kupiona już dosyć dawno temu i dorwałam ją na jakimś zwykłym, targowym stoisku :-)

      Usuń
  13. Kochana Dario, poszukuję czarnego, eleganckiego paska do spodni. Czy mogłabyś mi jakiś polecić? Jakiś czas temu widziałam na Twoim instagramie, że miałaś piękny, porządny czarny pas. Ostatnio bardzo podoba mi się połączenie dżinsów z takim paskiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pasek z Insta jest marki Mustang i takich modeli szukaj właśnie w tego typu sklepach. Podobne widziałam też w Levis :-)

      Usuń
  14. skąd takie fajne papcie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana jakie polecasz perfumy na zimę? Cały czas szukam swojego ideału. Wszystkie pachną na jedno kopyto :( Pozdrawiam Ciebie i Twoje czytelniczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tutaj znajdziesz coś dla siebie: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/10/moje-zapachy-na-jesien-tom-ford-michael.html

      Usuń
  16. jak ci się sprawuje te czarne rurki z zary o których pisałaś w haulu?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja piję siemię lniane codziennie rano, co najmniej 5 razy w tygodniu. Gdy ostygnie zalane wrzątkiem to dolewam do niego 2 łyżeczki oleju lnianego i takiego "gluta" spożywam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne porady, ja w czasie jesienno-zimowym stawiam przede wszystkim na maksymalne nawilżenie twarzy, ust i okolic oczu.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakość zdjęć - powalająca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czemu nigdy nie odpowiadasz na pytania jakiego uzywasz aparatu oraz obiektywu do robienia zdjęć? Jeżeli to nie tajemnica jaki to sprzet to odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria już 100 razy odpowiadała na to pytanie

      Usuń
  21. Skąd lampki z pierwszego zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze super porady kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne porady, ale Twoje włosy wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, włosy robią wrażenie:) Moje coś nie chcą rosnąć;/

      Usuń
  24. Masz przepiękne włosy, mega zazdroszczę <3 U mnie zimą zawsze najbardziej cierpią usta oraz dłonie dlatego na noc gruba warstawa kremu Evree na dłonie, a na usta maść z wit A :)
    Ale ostatnio mam straszny problem z paznokciami, gdyz ciągle się rozdwajają i to najczęściej na środku paznokcia, łamią się i wgl tragedia, używam regularnie odżywki itp ale nic nie pomaga :(

    OdpowiedzUsuń
  25. A w jaki sposób tak pięknie zakrecilas włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat zakręcałam na papiloty z gąbki :-)

      Usuń
  26. Hej, male pytanko. Czy przy stosowaniu retinoidow peelingujesz skore w jakis specjalny sposob? Czy po prostu czekasz, az wszystko samo zejdzie i sie zagoi? Tak pytam, bo slyszalam, ze przy retinoidach skora robi sie bardziej wrazliwa i nie wiem czy peeling enzymatyczny lub mechaniczny nie zaszkodzi? Z gory dzieki:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. U mnie dermatolog przy takich maściach kazał odstawić wszystko co mogłoby dodatkowo podrażnić skórę - włącznie z tonikami antybakteryjnymi. Także peelingi tym bardziej wykluczone. Pozostałe kosmetyki powinny nawilżać i odżywić skórę. Być może co dermatolog to inne porady, ale u mnie się sprawdziło.

      Usuń
    2. Kiedy wybieram się na peeling, to odstawiam retinoidy na jakieś 2 tygodnie :-)

      Usuń
  27. co ro za paletka w zlotym opakowaniu na ostatnim zdjęciu? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej :) Co można zrobić z brwiami, których włoski rosną pionowo przy nasadzie? Mimo przycinania nie wygląda to za ciekawie, czy da się je jakoś "uleżeć"? :D np. zaklejać plastrem na noc albo czymś utrwalać? Bo żadne żele to brwi nie wpływają na ułożenie tych upartych włosków... Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mam ten sam problem i jedynie dobry żel potrafi je na jakiś czas utrwalić, jednak po jakimś czasie i tak wracają co swojej pierwotnej formy. Najlepszy żel, jaki do tej pory używałam to SLEEK BROW PERFECTOR CLEAR :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, łączmy się w bólu :D ja chyba poeksperymentuję z zaklejaniem brwi na noc, tak żeby nauczyły się dobrego kształtu. Dam znać, jak coś się uda ;)

      Usuń
  29. Ja zimą jakoś szczególnie mocno nie zmieniam nawyków. Chyba, że zaskoczy mnie jakiś "nagły problem":) Ale dobrze wiedzieć z tymi kremami bez gliceryny. Muszę przekazać mamie bo ona ma często problem bardzo suchych dłoni:/

    OdpowiedzUsuń
  30. Post bardzo na czasie, u mnie większość problemów zimowych dało sie już we znaki. Mam skórę bardzo suchą i zainteresował mnie Twój sposób na okolice pod oczami. Ja zimą pod krem daję kilka kropelek, dosłownie trzy, olejku do twarzy, zeby dodatkowo ochronić skórę, ale okolice oczu omijam bo zauważyłam, że wszelkie tłuste kosmetyki pod oczami powodują rozmazywanie się makijażu, zwłaszcza masakry i ogólnie mniejsza jest jego trwalosc. Czy nie zauważyłaś tego przy tisane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba nakładać bardzo małą ilość oraz dobrze przypudrować później tą okolicę :-)

      Usuń
  31. Powiedz proszę jak uzyskać takie fale na włosach jak widać na zdjęciu powyżej? :) świetnie wyglądają a jak ja się zabieram za to to wychodzi mi albo afro albo grube loki które nie wyglądają zbyt dobrze. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat zakręcałam na papiloty z gąbki, które kupisz np. w Rossmannie :-)

      Usuń
  32. Powiedz proszę jak Uzyskujesz takie fale na włosach jak widać na zdjęciu wyżej? Ja jak się zabieram za ułożenie włosów to albo wychodzi mi afro albo grube loki które nie wyglądają za dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Też siemię lniane pije,ze względu na chory żołądek, polecam każdemu bo naprawdę pomaga przy wrzodach i innych problemach,nie wiedziałam że i na cere ma wpływ, ale nie dałabym rady 3 łyżeczek, u mnie jedna maks i w miare szybko, bo glut by mi nie przeszedł przez gardło...u mnie włosy po masce Macadamia elektryzują się, dziwne

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj czy mozesz polecic salon i osobe ktora opiekuje sie twoja buzka zima(mam na mysli np. Kwasy)pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabiegi wykonywałam u mojej Pani dermatolog, ale niestety wyjechała i już nie przyjmuje w Polsce :-(

      Usuń
  35. Kuuurcze,ten trik z Tisane pod oczy... Muszę koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zauważyłam, że bardzo często na zdjęciach uśmiechasz się nie pokazując zębów. Masz piękny uśmiech, nie zapominaj o tym! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobry wieczór! :)

    Mam pytanie dot. olejowania włosów. WIem, że nakładasz olej na całą noc przed każdym myciem :) W takim razie co ile dni starasz się myć głowę? Czy myjesz codziennie ?:) Powiedz mi też kochana, na noc nakłądasz olej mniej wiecej od brody aż po końce? I rozumiem,że zaplatasz następnie warkocz lub zawijasz je w koczek ?:)


    Doradz proszę. Jestem początkującą włosomaniaczką :)
    Pozdrawiam, MOnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, włosy myję średnio co dwa dni. Kiedy wiem, że kolejnego dnia będę je myć, to wtedy wieczorem nakładam olej :-) I tak, nakładam od wysokości brody w dół, przeczesuję grubym grzebieniem, aby dobrze rozprowadzić na całej długości i zaplatam ciasny warkocz :-) Koczek się nie sprawdza bo ciągnie trochę włosy przy nasadzie :-)

      Usuń
  38. Ja mam pytanie dotyczące odcieni podkładu matujacego Dr Ireny Eris. Czytałam jakiś czas temu na blogu, że kupilas nowy kolor 215. Czy rzeczywiście jest to odcień pośredni między 210 a 220 i czy nie wpada w różowe tony?
    Do tej pory uzywalam koloru 210 lub 220- w zależności od pory roku i stopnia opalenia skory. Brakowalo mi jednak czegos posredniego na teraz. Przymierzam sie do kupna kolejnej buteleczki(zastanawiam się nad 215) i dlatego jestem bardzo ciekawa Twojej opini :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj pokazywałam te dwa kolorki obok siebie: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/10/nowosci-zoeva-caramel-melange-i-blanc.html

      Niestety nie uważam, że 215, to odcień pośredni. Jest dosyć ciemny i myślę, że powinien być trochę jaśniejszy. Poza tym nieco ciemnieje, więc lepiej kupić 210 i przyciemnić się pudrem brązującym :-) Nie wpada w tony różowe, bardziej pomarańczowe :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź.
      No właśnie a co do pudru. Ze sklepów zniknął mój ukochany Manhattan clearface compact powder, o którym dawno temu przeczytałam na Twoim blogu i od tamtej pory był to mój nr 1. Często korzystam z Twoich porad, które u mnie się wielokrotnie sprawdziły (mimo moich 40+). Postanowilam wiec sprobowac z Twoich propozycji pudrowych. Niestety w każdym coś mi nie pasowało. Moja skóra jest mieszana w kierunku tłustej ze skłonnością do zapychania i alergii. Mam też poszerzone pory- jak to często bywa przy tego rodzaju cerze. Staram się nie obciążać skóry i dbam o nawilżenie. Wiec wracając do tematu purpdru, większość z nich nie utrwala podkładu tak jak wspomniany wyzej manhattan. Na dodatek prawie wszystkie albo się ważą albo uwidaczniają pory, albo powodują wysyp ropnych krostek, albo są widoczne na skórze. Jestem więc znowu na etapie poszukiwań.
      Jeżeli ktos ma podobna skore i ma jakis sprawdzony puder to proszę dajcie znać.

      Usuń
  39. Cześć ;) Mam pytanie dotyczące włosów. Jeszcze niedawno nie stosowałam zupełnie niczego do odżywiania włosów. Okazyjnie stosowałam jedynie odżywkę albo jedwab. Od jakichś dwóch miesięcy nakładam na przemian olej kokosowy albo miks olejków do włosów firmy Vianek (z jesiennego joyboxa, w jego skład wchodzą m. in. olej z pestek moreli, rokitnikowy). Moje włosy mają to do siebie, że szybko się rozdwajają. Od kiedy stosuję oleje, włosy są owszem ładniejsze, stały się też podatne na kręcenie, loki też się trzymają dłużej niż zwykle. Ale to co niepokojącego zauważyłam, to fakt, że wypadają mi włosy. Stosuję też od czasu do czasu odżywkę keratynową. U fryzjera usłyszałam, że warto by było rzadziej nakładać oleje, bo to przez nie (obciążają) mogą mi wypadać włosy i zacząć łykać Biotebal. Co o tym myślisz Dario? Czy stosować Twój plan 30dniowy? Czy zastosować się do poleceń fryzjera? Może to wypadanie jest tylko tymczasowe, jako reakcja na nagłe rozpoczęcie ekstranawilżającej kuracji.

    OdpowiedzUsuń
  40. Do tej pory jedyne, co zmienialam na zime to krem do twarzy i teraz widze, ze to zdecydowanie za malo. Swietny post!

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej Dario!
    Co polecasz na pierwsze zmarszczki pod oczami. ? Po nałożeniu podkładu zbiera się w tych rowkach i brzydko to wygląda.
    Jeszzcze jedno pytanko - jak zminimalizować rozszerzone pory. ? Zaatakowały w ostatnim czasie całą moją twarz 😢

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny kolorek na paznokciach !!!!!!!! Co to za lakier? :) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  43. Polecam balsamik Tisane dla dzieci,ma fajniejszy skład :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dario, skad taki sliczny sweterek ?

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature