Top Social

PALETKA CIENI WIBO GO NUDE SEX APPEAL EDITION - TAŃSZY ZAMIENNIK URBAN DECAY NAKED?

Jakiś czas temu podczas zakupów w Rossmannie wpadła mi w oko paletka Wibo o nazwie Go Nude Sex Appeal Edition. Zwykle w drogeriach próżno szukać dużych palet do makijażu, a jeśli już są, to ich jakość pozostawia wiele do życzenia. Ta zwróciła moją uwagę przede wszystkim dlatego, że jest wyraźnie inspirowana paletą Urban Decay Naked, której koszt jest dosyć spory. Czy warto kupić paletkę od Wibo? O tym w dalszej części dzisiejszego wpisu, więc zapraszam do czytania dalej.



Zacznę od opakowania - dosyć solidne, przy czym lekkie i poręczne. Lubię zabierać je w podróż, bo mam pewność, że paletka nie otworzy się w bagażu, a cienie nie pokruszą brudząc wszystko wokoło. W środku znajdziemy dwustronny pędzelek, który jest całkiem niezły i jakością przypomina mi pędzle od Real Techniques. Płaskim możemy nałożyć cień na całą powiekę, a puchatym zaaplikować i rozetrzeć cień w załamaniu. Wewnątrz opakowania znajdziemy też spore lusterko, które jest niestety beznadziejne. To zabawne, bo patrząc w nie mam wrażenie, jakbym była pod wpływem alkoholu :-) A teraz przejdźmy do rzeczy, czyli do cieni.


W paletce znajdziemy 12 cieni w stonowanej, piaskowej kolorystyce. Tylko dwa cienie są pozbawione drobinek, ale nie można ich nazwać matami. To takie lekkie satyny, chociaż przy dobrym roztarciu nie zobaczymy żadnego połysku. Reszta jest błyszcząca i są to raczej perły z delikatnymi drobinkami.


Dużym plusem tej paletki jest to, że znajdziemy tu świetny zestaw kolorów, którymi można wykonać zarówno dzienny, jak i wieczorowy makijaż dla każdego typu urody. Niestety paletka nie jest samowystarczalna - do pełni szczęścia brakuje mi tutaj typowo matowego, cielistego koloru, którym można byłoby rozcierać cienie powyżej załamania lub matowić łuk brwiowy. Co prawda jest tu odcień jasny o nazwie Nude, ale to perła, której raczej nie chcemy widzieć na powiece powyżej załamania. Cienie satynowe naprawdę świetnie się rozcierają - nie robią plam, są miękkie i nie znikają z powieki podczas blendowania. Cienie błyszczące jak zwykle najlepiej nakładać na powiekę palcem lub lekko wilgotnym pędzelkiem i wtedy wyciągniemy z nich najwięcej pigmentacji. Nanosząc je suchym pędzlem spotka nas duże rozczarowanie, bo na powiece nie zobaczymy zbyt wiele koloru. 


Cienie o dziwo nie rolują się na powiece (chociaż ja nie mam z tym większych problemów), nie znikają i nie bledną w ciągu dnia. Lekko się osypują, ale wcale nie bardziej, niż te z palety Urban Decay. Cienie z Naked są lepiej napigmentowane i mają jednak trochę ładniejsze, bardziej szlachetne kolory, jednak trzeba pamiętać, że Wibo kosztuje kilka razy mniej. Widziałam, że marki Wibo i Lovely postawiły na intensywne inspirowanie się kosmetykami z wyższej półki - jest to zauważalne zarówno w kwestii samych produktów, ich opakowań, jak i nazewnictwa (Go Nude --> Naked). 

Pomijając tragiczne lusterko paletkę uważam za całkiem udaną, chociaż za tą cenę wolałabym kupić np. paletkę Makeup Revolution Girl Panic, albo jakiegoś Sleek-a. Myślę jednak, że to jedna z lepszych,  łatwo dostępnych paletek, jakie znajdziecie w popularnych sieciówkach. Jeśli nie macie ochoty na zakupy on-line i potrzebujecie na szybko palety z brązowo-złotymi kolorami, to Go Nude będzie trafnym wyborem. Nie nazwałabym jej jednak tańszym zamiennikiem Urban Decay Naked, chociaż z pozoru tak się może wydawać. 

Miałyście już okazję ją wypróbować? Co o niej myślicie?


63 komentarze on "PALETKA CIENI WIBO GO NUDE SEX APPEAL EDITION - TAŃSZY ZAMIENNIK URBAN DECAY NAKED? "
  1. Hej słyszałam ze stosowałaś acnelec. On jest tylko na trądzik? Bo byłam u dermatologa i mi go przepisała na rozszerzone pory, moze ty wiesz cos wiecej na temat tego leku czy na rozszerzone pory tez jest ok? Bo w ulotce nic nie ma na ten temat a dermatolog to przepisała xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej słyszałam ze stosowałaś acnelec. On jest tylko na trądzik? Bo byłam u dermatologa i mi go przepisała na rozszerzone pory, moze ty wiesz cos wiecej na temat tego leku czy na rozszerzone pory tez jest ok? Bo w ulotce nic nie ma na ten temat a dermatolog to przepisała xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekarz przepisal lek, lekarz powinien Ci wytlumaczyc, dostalas lek nie wiesz na co??? Po co poszlas: po recepte czy rozwiazanie problemu? Jak czegoś się nie rozumie to trzeba pytać.

      Usuń
    2. Ja Acnelec miałam przepisany jako lek na trądzik. Nie chciałabym wchodzić w kompetencje lekarza, ale nie słyszałam, aby był to lek rekomendowany na rozszerzone pory. Sama też podczas kuracji nie zauważyłam takiego działania. Jednak być może lekarz ocenił, że w Twoim przypadku to się sprawdzi :-) Podpytaj go następnym razem o mechanizm działania Acnelec-u pod kątem zmniejszenia widoczności porów :-)

      Usuń
  3. Właśnie chciałabym kupić jakąś paletkę, ale ta Wibo jakoś mnie nie przekonuje, dlatego chciałam się Ciebie spytać którą paletkę ZOEVY mogłabyć polecić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jakich kolorków poszukujesz. Jeśli takich dziennych, naturalnych, to mogę śmiało polecić tą nową paletę Zoevy Blanc Fusion lub Naturally Yours :-)

      Usuń
  4. Kolory śliczne, ale szkoda, że to nie maty. Będę szukać dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, szkoda, że to nie matowe cienie :/ ostatnio nie mogę trafić na nic fajnego w wersji mat.

      Usuń
    2. To dziewczyny polecam Wam Makeup Revolution Girl Panic - tam jest dużo matów i to bardzo dobrej jakości + cienie błyszczące, które są naprawdę piękne :-)

      Usuń
  5. Witaj :)Bardzo podoba mi się Twój blog . Jest on dla mnie prawdziwą inspiracją w kwestii dbania o siebie. Mam więc do Ciebie pewne pytanie. Chodzi konkretnie o włosy. Moje są cieniowane i długie. Zawsze już po umyciu i wyschnięciu kosmyki znajdujące się z przodu zamiast trzymać się reszty włosów opadają na twarz. Wygląda to bardzo nieestetycznie. Szukałam już różnych sposobów ale to na nic. Czy istnieje na to jakaś metoda? Z góry dziękuję :) Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli włosy się strączkują w przednich partiach. Czy próbowałaś wprowadzić na jakiś czas pielęgnację proteinową(laminowanie, odżywki z proteinami w składzie np. Kallos Milk)? Jednocześnie warto rezygnować przez chwilę z silikonów i olejowania. Być może to zda egzamin, a być może taka jest uroda Twoich włosów. Warto też za każdym razem suszyć włosy suszarką :-)

      Usuń
  6. Hej :) mam pytanko co prawda nie na temat wpisu ale... mniej więcej w jakim wieku najlepiej zacząć stosować jakieś kremy przeciwzmarszczkowe na całą twarz jak i jakiś pod oczami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o kremy przeciwzmarszczkowe, to generalnie powinno się je dobierać do stanu skóry, a nie do wieku. Czasem 18-latka będzie miała większe zmarszczki np. pod oczami, niż 30-latka - kwestia genetyki, odwodnienia, niewłaściwej pielęgnacji, czynników środowiskowych, stylu życia... Z definicji skóra zaczyna się starzeć już około 22-25 roku życia, ale to znowu teoria. Myślę jednak, że już w tym wieku warto zainwestować w dobre nawilżanie :-)

      Usuń
  7. Pędzelek rzeczywiście bardzo fajny! Świetnie, że taki dodali a nie pacynkę =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, czy Olaplex no.3 sprawdzi się jako samodzielna odżywka (bez Olaplex 1, 2) do włosów ktore nie były farbowane?
    Rozjaśniałam je rok temu nie-farbą i hennowałam bezbarwną henną cassia około 2 tyg temu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki ładne, ale ja jednak wolę maty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tej paletki. Chciałam ją kupić podczas promocji, ale już zniknęła ze stoiska w Rossmannie. Za to kupiłam paletkę cieni z Lovely, która kosztowała tylko 9 zł. Jeszcze jej nie używałam i nie wygląda tak szlachetnie, ale kolorki ma dość ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Dario czy będzie post o porannych rytuałach pielęgnacyjnych, makijazowych? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana pielegńuje cerę jednak robią mi sie na twarzy dziurki czy to blizńy czy zwężone pory? Jak to wyleczyć prosze o pomoc i rade i dziekuje bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chyba powiększone pory. Najlepiej wybrać się do dermatologa albo kosmetologa :)

      Usuń
  13. Hej Kochana :) gdzie kupujesz Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque ? :) stacjonarnie czy tylko online można ją dorwać ? Ola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, kupuję tylko online np. na Allegro :-)

      Usuń
  14. Czy do szczotkowania ciala stosujesz nadaj ta szczotke z rossmanna na długiej raczce? widziałam ze pojawily się takie same tylko ze bez raczki i to w promocyjnej cenie wiec zakupiłam z mysla o masazu plecków mojego faceta :) polecam dziewczyny :) relaks gwarantowany a mezczyzna jaki zadowolony po takim masazu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już rzadziej jej używam, bo trochę się rozleniwiłam pod względem dbania o ciało, ale początkiem grudnia wracam do gry :-) Taką mam nadzieję :-)

      Usuń
  15. Dario a czy mogę używać oleju dodając go do maski na mokre włosy? Jakoś trzymanie cała noc nie do końca mi się podoba. Mam wrażenie że zmykam go szamponem i nic z niego nie zostaje. i chce spróbować czegoś innego. Co The o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że lepiej będzie np. nałożyć olej na włosy na godzinę przed myciem, jeśli nie chcesz na całą noc :-) Dodając oleju do odżywki trzeba liczyć się z tym, że może obciążyć włosy. Ja czasem tak robię, kiedy mam problem z dużym przesuszeniem, natomiast zawsze trochę tego oleju zostanie, kiedy nie będzie zmyty szamponem, a jedynie wodą. Spróbuj i zobacz jak to u Ciebie się sprawdzi.

      Usuń
  16. W okresie wakacji kupiłam paletkę Wibo Go Nudę (nie sex apeale edition) w srebrnym opakowaniu i jestem mega zadowolona. W tamtej edycji jasne cienie były matowe :) pędzelek też super, tylko to lusterko również potwierdzam, totalna porażka... Z początku byłam sceptycznie nastawiona bo widziałam produkt tylko ,,na obrazku" ale po twierdzę: b.delikatnie się obsypuja, a kolory ekstra do smoky eyes i trwałe - co dla mnie bardzo ważne. Ja bym za tą cenę poleciła tylko tą, którą opisałam bo beże w macie pierwsza klasa 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziwne, bo ja na to lusterko nie narzekam, a może nie zdjęłaś folii? A tak w ogóle było kilka edycji tej paletki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje niestety bardzo zniekształca i tak, ściągnęłam folijkę :-) Może faktycznie pochodzi z jakiejś innej edycji.

      Usuń
  18. Hej, jak Ty robisz tak świetne, jasne zdjęcia? Używasz lamp? :) mam sklepik internetowy i mam problemy z jasnymi zdjęciami w dziennym świetle... pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wykonuję zdjęcia w świetle dziennym, nie lubię efektu lamp :-)

      Usuń
  19. Mam Smoky Edition, którą kupiłam na poprzedniej promocji. Kolorki są piękne, gorzej z pigmentacją, ale tragedii nie ma. Kupiłam również Eyeshadow Palette, więc tą już odpuszczę, bo za dużo tego mam, ale wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba kolorystyka tej palety :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślałam o tej paletce, ciągle jednak nie jetem przekonana. Szukam czegoś czym szybko i łatwo zrobię trwały makijaż. Nie mam w zwyczaju wydawać paletkę więcej niż 60zł. Ciekawa ta metoda na mokry pędzel, muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może właśnie Girl Panic z MUR? Zawsze będę tą paletkę chwalić, bo zaskoczyła mnie swoją samowystarczalnością - masz tam wszystkie kolory, które mogą się przydać do dziennego makijażu, ale wieczorowy też wykonasz.

      Usuń
  22. Ciekawa propozycja, widzę, że trendy zapoczątkowane przez MUR stają się coraz silniejsze. Nie wiem, co myśleć o tym mocnym inspirowaniu się markami selektywnymi, ale to naprawdę świetne, że polska marka drogeryjna potrafi wypuścić solidny, dobrej jakości produkt. Tylko ta nazwa... trochę jak z filmu erotycznego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak myślę, że to zbyt daleko idąca inspiracja, ale jak widać marki nie widzą w tym nic złego :-)

      Usuń
  23. Całkiem ładnie wyglądają kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mimo kilku wad, kolory wyglądają naprawdę zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dario mam dwa pytania: czy pojawi sie post o peelingu TCA? Sama zastanawiam sie czy go wykonac, ale troszke sie go obawiam. Czy moglabys polecic mi dobry puder prasowany? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się, ale nie wiem dokładnie kiedy. Co do pudru prasowanego - na ten moment nic ciekawego nie polecę. Sama ubolewam nad wycofaniem ze sprzedaży pudru Manhattan Clearface, który był moim ulubionym :-(

      Usuń
  26. Uważam że drogeryjne produkty także polskich marek sa coraz lepsze jakościowo. Niestety nie do końca mi się podobają te "inspiracje" drozszymi produktami. Jednak to kradzież czyjegoś pomysłu , designu. Za Twoim poleceniem kupilam Girl Panic i jest to moja ulubiona paleta ☺

    OdpowiedzUsuń
  27. https://www.facebook.com/125234237951202/photos/a.125248177949808.1073741826.125234237951202/125248064616486/?type=3&theater nie mogę znaleźć na blogu wpisu z tym zdj ale jestem pewna, że je u Ciebie widziałam, autorka podpisała je własną nazwą fanpage'a...

    OdpowiedzUsuń
  28. mam pytanie o poprzedni post w ktorym polecach szampony do wlosow ktore odbijaja wlosy od nasady, maja wplyw na wypadanie itp pamietam jeszcze Twoj post "na ktorych kosmetykach wart zaoszczedzic" i cytuje "szampon do włoso Ma mieć dla mnie przede wszystkim funkcję myjącą i w sumie nic więcej. Te wszystkie "profesjonalne" szampony z dodatkiem olejków, odżywek, nabłyszczaczy i innych składników upiększających dają raczej marne efekty. " gdzie tu logika ??? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwól, że Ci wytłumaczę. Wpis o szamponach prezentował te, które mają walczyć z pewnym problemem - nadmiernie przetłuszczającą się skórą głowy i de facto - brakiem objętości u nasady. Owszem, osoby, które nie mają problemu ze skórą głowy, nie muszą inwestować w specjalistyczne szampony i mogą tu szukać oszczędności. Jednak w przypadku skłonności skalpu do nadmiernego wydzielania sebum warto szukać rozwiązania tego problemu już na etapie mycia. Mam nadzieję, że teraz ostatecznie zrozumiałaś intencje tego wpisu.

      Usuń
  29. Ja mam takie pytanie odnośnie wcierki kozieradki. Jak często i długo można ją stosować? Chodzi mi czy tylko przez np 3 tygodnie, czy można "ciągle" i często w miarę możliwości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ciągle na pewno nie. Takie kuracje najlepiej robić serią czyli przez jakiś czas w sposób ciągły i zrobić przerwę lub zmienić wcierkę na inną :-)

      Usuń
  30. hej :)
    Jakie polecasz najlepsze książki o tematyce urodowej i modowej (jeśli takie czytasz)?
    Polecisz także swoje ulubione blogi?

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdzie można się udać na specjalistyczne konsultacje, na których zdobywasz swoją wiedzę na temat kosmetyków?

    OdpowiedzUsuń
  32. Obecnie jestem zakochana w Zoevie, więc zamiast wydawać pieniądze na kilka tanich palet, inwestuje w jedną porządną :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cały czas kusi mnie paletka Urban Decay Naked, ale postanowiłam wykończyć te cienie, które mam obecnie, bo wiele z nich powtarza się w tej paletce. Cicho liczyłam też, że Wibo będzie jej zamiennikiem, cóż, trudno :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne jest to, że kolory cieni są tak skomponowane, że będą ze sobą ładnie wyglądać. Także możliwości zestawień jest ogrom

    OdpowiedzUsuń
  35. Dario paletka bardzo fajna rzecz. Mi na szczęście udało się kupić oddzielne cienie do powiek w kolorach, które najbardziej mi się podobają i jestem bardzo zadowolona. Dokupiłabym jeszcze lila i biały, ale jestem bardzo zadowolona z tego co mam.
    A jeśli chodzi o cenę to też byłam miło zaskoczona, bo kupiłam zielony, brokatowy cień do powiek miss sporty i chodź kosztował tylko 8 złotych to jest bardzo napigmentowany. Oczywiście nie tak jak L'oreal, który kosztuje 40 złotych, ale z granatowego i złotego jestem bardzo zadowolona. Ale to brokatowa zieleń miss sporty za 8 zł jest moją ulubioną:D
    Wierzę, że jeszcze droższe cienie, o których może nawet nie słyszałam są mega lepsze, ale trzeba cenić to co się ma.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dodam, że twój tekst Dario zachęcił mnie do przejrzenia własnych kosmetyków i docenienia ich:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam te paletki! Kombinacja kolorów wpisuje się w moje gusta idealnie :))

    Pozdrawiam,
    M.

    www.makesitsimple.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature