Top Social

KOSMETYKI DO CODZIENNEGO MAKIJAŻU.

Swój codzienny makijaż wykonuję w 15-20 minut. Nie jest zbytnio skomplikowany - najwięcej czasu poświęcam na wytuszowanie rzęs oraz ewentualne doklejenie kępek, co akurat zdarza mi się okazjonalnie. W dzisiejszym wpisie opowiem Wam o kosmetykach, których używam do wykonania codziennego makijażu, więc jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do czytania dalej. 


Pewnie będziecie pytać - kurtka tutaj klik 
Makijaż ze zdjęcia w całości wykonany kosmetykami, o których niżej. 



MAKIJAŻ TWARZY
_________

Standardowo zacznę od makijażu twarzy i tutaj bez niespodzianek - nadal używam podkładu Dr Irena Eris Provoke Matt Fluid, ale w tym nowym odcieniu 215. Kiedy na mojej skórze pojawia się więcej niedoskonałości, to wtedy mieszam Provoke z Estee Lauder Double Wear (odcień Sand) w proporcji 1:1. Podkładu Double Wear używam też czasem jako korektor na niedoskonałości i w tej roli również sprawdza się świetnie. 

Pod oczy mój ulubiony korektor L'oreal True Match w odcieniu Vanille - wymaga przypudrowania, aby się nie zrolował. Aktualnie do pudrowania twarzy i okolić pod oczami używam pudru Clinique Redness Solution w żółtym odcieniu, który genialnie neutralizuje wszelkie zaczerwienienia. 

W celu ocieplania/opalania skóry najchętniej sięgam po puder brązujący z Catrice Prime And Fine 010 Ashy Radiance, który okazał się moim ulubieńcem. Ma bardzo ładny odcień, chociaż początkowo trochę na niego narzekałam. Teraz, kiedy jestem już znacznie mniej opalona pasuje idealnie. 

Do delikatnego konturowania stosuję puder Kobo 308 Sahara Sand - można nim w bardzo subtelny sposób wymodelować twarz. 

Okazjonalnie używam też rozświetlacza z Lovely Gold Highlighter na kości policzkowe. Znacznie częściej ląduje u mnie na powiekach i na łuku kupidyna. 

Do poprawek w ciągu dnia obowiązkowo bibułki matujące z Wibo - tanie i dobre. 


MAKIJAŻ OCZU
_________

Mam mnóstwo palet z cieniami, ale ostatnio najchętniej łapię za tą z Wibo Go Nude, o której powstał zresztą osobny post (klik). Na całą powiekę nakładam palcem cień o nazwie Diamond lub Party, w załamaniu brąz Sand, w zewnętrznym kąciku ciemniejszy brąz Brick i robię kreskę wzdłuż górnej powieki wykorzystując cień Spicy. Czasem w ogóle nie cieniuję oka, a jedynie robię kreskę - wszystko zależnie od ilości czasu, jaką dysponuję każdego ranka. 

Następnie podkręcam rzęsy zalotką Inglot i zabieram się za tuszowanie. Ulubioną maskarą okazała się Bourjois Twist up The Volume - pięknie utrzymuje skręt zalotki i nie skleja rzęs mimo silikonowej szczoteczki. Trzeba jednak pamiętać o przypudrowaniu łuku brwiowego, aby w trakcie dnia tusz się na nim nie odbił. Jeśli nałożę zbyt wiele tuszu, to jak zwykle niezastąpiony jest grzebyk do wyczesywania nadmiaru - mój to Neicha, wcześniej używałam Inglota.   

Czasem doklejam też kępki sztucznych rzęs - jak to zrobić krok po kroku pokazywałam tutaj klik. Tam też polecałam konkretne modele. 

Na linię wodną cielista kredka, która sprawdza się szczególnie wtedy, gdy moje oczy są zmęczone i zaczerwienione. Polecam kredkę Nabla Magic Pencil w odcieniu Light Nude - daje nienachalny kolor i dobrze utrzymuje się przez cały dzień. Jest też miękka i nie drażni linii wodnej podczas aplikacji. 

Teraz czas na brwi. Tutaj najlepiej sprawdzają się u mnie dwie kredki - Nabla Brow Divine w odcieniu Venus i Bell Wax Eye Brow Pencil w odcieniu 1. Używam ich na zmianę, w zależności która pierwsza wpadnie w moje ręce. Do utrwalenia kształtu brwi transparentny żel z L'oreal Brow Artist Plumper, który niestety nie jest mocno utrwalający i próbuję go jak najszybciej skończyć, aby kupić coś innego. 


MAKIJAŻ UST
_________
Mój makijaż ust wygląda ostatnio bardzo podobnie - stawiam na pomadki w odcieniach brudnego różu. Moim ulubionym duetem jest konturówka z Lovely Perfect Line w odcieniu 1 oraz pomadka IsaDora Twist-Up Matt Lips w odcieniu 69 Nude Rose


I tak prezentują się kosmetyki, których aktualnie najczęściej używam. Oczywiście cały czas testuję jakieś nowości i wprowadzam małe zmiany, ale pewne rzeczy są tu jak widać na stałe. Jeśli macie jakieś pytania, to oczywiście postaram się pomóc 💗




109 komentarzy on "KOSMETYKI DO CODZIENNEGO MAKIJAŻU. "
  1. O chyba jestem pierwsza więc chciałabym Cie gorąco pozdrowić! Jesteś wspaniala😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Dario a czy to wielka zbrodnia zostawić makijaż samych oczu razem z kepkami do następnego dnia by również się nimi cieszyć a nie przyklejać od nowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większa zbrodnia to chyba zostawić podkład - przynajmniej u mnie, bo pewnie obudziłabym się cała w pryszczach (przetestowane) :-) Myślę jednak, że bardzo szybko zniszczysz swoje naturalne rzęsy, jeśli będziesz spała z pomalowanymi, do tego dochodzi klej, który może uczulać pozostawiony tak długo :-)

      Usuń
    2. Kurcze, demakijaż to podstawa. Jeżeli chcesz mieć na dłużej doklejone rzęsy to zawsze można je zagęścić albo przedłużyć. Oczy są bardzo delikatne, nieodpowiednia higiena może powodować bardzo dużo szkód (od podrażnień po grzybice, nużeńca itd.)

      Usuń
  3. Jestes dla mnie autorytetem kosmetycznym I bedzie mi milo, jesli odpowiesz mi co sadzisz o podkladach mineralnych (minaral annabelle) pod wzgledem wplywu na skore? Niby prosty sklad, 4mineraly, ale slyszalam ze moga zapychac. Czy sa lepsze sa pod wzgledem zdrowia cery od tradycyjnych podkladow w plynie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! :-) U mnie przygoda z podkładami AM nie była zbyt udana - początkowo podobało mi się wykończenie i przede wszystkim krycie jak na minerały, ale niestety po jakimś czasie bardzo mnie uczuliły/zapchały. Poza tym przy skórze z dużą ilością suchych skórek (a taką mam, bo cały czas używam maści przeciwtrądzikowych) wszystko było jeszcze bardziej uwidocznione. Także na razie dałam sobie spokój z typowymi podkładami mineralnymi w formie sypkiej. Natomiast nie twierdzę, że u Ciebie również się nie sprawdzą. Najlepiej zamówić próbki :-)

      Usuń
    2. dziękuję bardzo za odpowiedź :-)

      Usuń
  4. Bardzo przyjemny post ;) Dziękuję za polecenie płynu do demakijażu z biodermy - świetnie się sprawdza :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam długie i proste rzesy, nie wyobrazam sobie życia bez zalotki. Niestety po jej użyciu i pomalowaniu rzęs po chwili opadają :( podgrzanie zalotki tez nie wiele daje, zresztą nie zawsze mam możliwość by ją podgrzać :/ masz może jakiś pomysł, by rzęsy pozostawały podkręcone? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tu najważniejszy jest tusz, który ten skręt zalotki utrzyma. Najlepiej wybierać podkręcające, albo ten, który pokazałam. U mnie dobrze utrwala :-)

      Usuń
    2. A jaki jeszcze tusz polecisz, który sprostać temu zadaniu? :) (może coś z ciut tańszej półki? :)

      Usuń
    3. Ja nie jestem Daria, ale gdzieś na jej blogu w komentarzach ktoś kiedyś polecił jako fajny i tani tusz Eveline Extension Volume 4D (taki czarno-różowy z wyglądu ) Postanowiłam sprawdzić i to był strzał w 10!!! Kosztuje w rosmanie 13 zł. Dawno nie byłam tak zadowolona z tuszu :-) a jest chyba wersja czarno-zielona z nazwą CURL to moze sie sprawdzi u Ciebie :-)

      Usuń
    4. w ogóle tusze Eveline są dobre i tanie, już 5 chyba używałam i naprawdę nie ma co przepłacać i płacić za tusz 60zł czy więcej

      Usuń
  6. Bardzo fajne kosmetyki, uwielbiam podkład EL, ale kusi mnie też Provoke, chociaż słyszałam że się utlenia? Mam ochotę na wersję rozświetlającą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozświetlająca niestety bardziej się utlenia i w ogóle nie byłam z niej zadowolona, ale ja mam skórę mieszaną/tłustą, więc to mokre wykończenie jakoś mnie nie zachwyciło. Co do wersji matowej - utlenia się, ale nie tak tragicznie. Najlepiej szybko przypudrować, aby to zatrzymać :-)

      Usuń
    2. Hej Dario! Moja cera ostatnio zrobiła się tak tłusta w strefie T, że wyglądam jakbym się wysmarowała olejem. Robienie peelingów, w celu okiełznania wysyp zaskórników powoduje jeszcze bardziej wzmożone wydzielanie sebum. Czy jest możliwość podzielenia się z Twej strony informacją, jak poradzić sobie z tym problemem przy noszeniu makijażu? Jakieś specjalne kosmetyki? Pielęgnacja? Zbyt tłusta cera powoduje u mnie ważenie się make-up'u, co wiadomo wygląda fatalnie. Pozdrawiam i ślę buziaczki! :)

      P.S. Od dłuższego czasu śledzę Twojego bloga. Muszę przyznać, że wykonujesz kawał świetnej roboty :) <3

      Usuń
    3. Też się napaliłam na Provoke, ale na szczęście najpierw przetrstowałam. Masakra - tearz w ogóle nie zmatowiona, za to lepka. Można było robić dziury palcem, ścierał się, na nosie wyglądał okropnie. Był mocno widoczny. Dawno nie miałam czegoś tak fatalnego i dobrze, że go nie kupiłam bez testów.

      Usuń
    4. Ja mam niestety dość niefajne wspomnienia z Provoke. Według mnie dosyć ciężko się rozprowadza i UTLENIA się na skórze.

      Usuń
  7. Cześć, co zrobić aby włosy byly proste, zeby ich nie prostowac? jakich kosmetyków używać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam produktu, który sam z siebie wyprostuje włosy bez użycia prostownicy czy okrągłej szczotki. Podejrzewam, że coś tak cudownego jeszcze nie istnieje :-)

      Usuń
  8. Bardzo lubię podkład Estee Lauder i tusz Bourjois,miałam probke podkładu provoke i też jest fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dario jak często podcinasz koncowki wlosow? Robisz to sama czy może u fryzjera? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie robię to sama tak co 2 miesiące :-)

      Usuń
    2. A jak dużo podcinasz? CZy możesz polecić cos na lamiace się wlosy? często widze w umywalce po czesaniu i suszeniu kawałki jakby pociętych wlosow które sami tak mi się lamia i wygladaja potem na postrzępione... :(

      Usuń
  10. Ja nigdy nie używałam kępek rzęs, nie wiem czy by się sprawdziły u mnie na co dzień. Podoba mi się twój makijaż :D Jest taki jak być powinien - delikatny i podkreślający urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dario, a skąd ten rzemyk na zdjęciu? Wydaje się cieniutki, a z tym złotym kółeczkiem prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzemyk kupiony w pasmanterii za grosze, a kółeczko od starego łańcuszka, który już miałam :-)

      Usuń
  12. Hej ponawiam pytanko odnosnie kremu czy w wielu 23 lat powinnam juz uzywac przeciwzmarszczkowego?mam cere mieszana choc bardziej bym stawiala na tlusta...wiec moze cos polecisz??
    Swietny post!😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że możesz zacząć coś stosować, ale ja bardziej skłaniałabym się ku zabiegom z kwasami (np. kwas migdałowy), do tego może jakieś maści z retinoidami ale to tylko z przepisu dermatologa. Oczywiście najważniejsze jest gruntowne i regularne nawilżanie - ja na noc polecam La Roche Posay Effaclar H :-)

      Usuń
  13. Dario co sądzisz o ciuchach z lumpeksów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem można tam znaleźć prawdziwe perełki. Ja kupiłam kiedyś taki kremowy golf, który do dziś jest moim ulubionym :-)

      Usuń
  14. Kochana gdzie zamawiasz oleje do olejowania włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz kupuję stacjonarnie - Hebe (awokado) i w mojej ulubionej aptece, gdzie jest duża gablota z naturalnymi specyfikami :-)

      Usuń
  15. Na puder do konturowania Kobo już od dawna mam ochotę, a jakoś nie mogę się zebrać żeby zajść do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny, szczególnie dla osób o jasnej karnacji. Ja jeszcze jestem trochę opalona, ale on daje idealnie subtelny efekt o który mi właśnie chodzi. Nie lubię mocnego konturu na dzień :-)

      Usuń
  16. Z własnego doświadczenia mogę Ci polecić żel do utrwalenia brwi z Golden Rose - Longstay Brow Styling Gel. Kupiłam go jakoś po obejrzeniu filmiku Maxineczki i muszę przyznać, że u mnie też się super sprawdza.
    Jakiś czas temu trafiłam na badanie skóry głowy i doznałam szoku. Ostatnio miałam problem z przetłuszczaniem się moich włosów u nasady, ale nie zdawałam sobie sprawy z tego, że jest aż tak kiepsko. Głowę myłam około 10-11 a badanie było wykonane mniej więcej o 16:30 i na podglądzie z kamerki, którą Pani kosmetolog "jeździła" po mojej głowie było widać włosy, które od nasady były już strasznie przetłuszczone czego na dobra sprawę nie było widać tak normalnie(kamerka oczywiście na podglądzie pokazywała mega przybliżenie, gdzie włosy były grubości wykałaczki) Pani zaleciła mi peeling oraz szampon sebum regulujący. Oczywiście po kilku godzinach poszukiwań peelingów do skóry głowy trafiłam w Naturze na peeling z firmy Bandi. Czy miałaś może kiedykolwiek z jakimś produktem z tej firmy doczynienia ? Pozdrawiam :) Oraz muszę przyznać, że jestem uzależniona od Twoich wpisów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za polecenie żelu, na pewno go sprawdzę :-) Co do produktów Bandi, to miałam kiedyś krem z kwasem migdałowym, który mnie potwornie zapchał i tak jakoś nie było mi po drodze z tą marką. Podobno mają ciekawe produkty do pielęgnacji włosów, ale sama nie testowałam :-)

      Usuń
    2. Peelingu użyłam 3 raz, według zaleceń raz w tygodniu. U mnie sprawdza się fajnie. Włosy są o wiele bardziej podniesione u nasady. Także polecam z czystym sumieniem i mam nadzieję, że jeśli będziesz go stosować to też Ci się spodoba i da efekty :)

      Usuń
  17. Dziewczyny co polecicie na włosy wystrzepione dygazowka? Już 5 lat minęło, a te włoski nie odrastają:( może być szampon , odżywka cokolwiek. Będę wdzięczna za rady:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli rozumiem, że włosy się kruszą? Bo to niemożliwe, że w ogóle nie rosną :-)

      Usuń
  18. CZy masz może jakiś ulubiony krem do rak? Moje dłonie w ciągu dnia sa tak przesuszone ze żaden krem nie pomaga... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie bardzo mocne przesuszenie dłoni polecam jakikolwiek krem z mocznikiem :-) I na noc gruba warstwa maści tranowej, na to rękawiczki i skóra dłonii powinna się zregenerować.

      Usuń
    2. Ja polecam z czystym sumieniem lipidowy krem do rąk Mixa 30% gliceryny+mleko owsiane. Jedyny, który radzi sobie z moimi suchymi skórkami. Polecam

      Usuń
    3. Ja ogromnie polecam krem Cicaplast z La Roche Posay. Miałam taką skorupę na dłoniach, że skóra zaczynała pękać. Zaden krem ani olejek nie pomagał.
      P.

      Usuń
    4. Ja walczylam z tym problemem miesiącami i wreszcie odkryłam cudo i uratowałam dłonie. Chyba, że już używałaś i nie działał. Krem do rąk Neutrogena skoncentrowany. Ale koniecznie właśnie ta wersja skoncentrowana z niebieską zakretką.

      Usuń
    5. O tak, zapomniałam o Neutrogenie. Faktycznie ich kremy do rąk są super :-)

      Usuń
    6. Wow dziekuje dziewczyny, na pewno każdy z poleconych kremow wyprobuje i jestem pewna ze będą skuteczne :)nie ma to jak sprawdzone porady, wielkie dzięki :) pozdrawiam WAS ;)

      Usuń
  19. CZy możesz polecić cos na lamiace się wlosy? często widze w umywalce po czesaniu i suszeniu kawałki jakby pociętych wlosow które sami tak mi się lamia i wygladaja potem na postrzępione... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, olejowanie. Ale regularnie i systematycznie, na całą noc. Polecam olej awokado lub migdałowy. Do tego silikonowe serum po umyciu włosów ale przed wysuszeniem. To je zabezpieczy przed mechanicznymi urazami i zrobią się nieco gładsze, bardziej błyszczące :-)

      Usuń
    2. ooo dziekuje Ci pięknie za odpowiedz :) zmotywowalas mnie do działania :) bo jak patrze na Twoje piękne to az zal ze daleko mi do takich... co zapuszczę to musze podciąć bo sa postrzępione na koncach mimo ze scinam na równo...ech
      dziekuje za odp, pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. Końcówki trzeba zabezpieczać silikonami np. Mythic Oil, bo to nasze "najstarsze" włosy i są najbardziej osłabione :-)

      Usuń
    4. A czy możesz powiedzic jak dużo tego olejku na jedno olejowanie nakladac? ile pompek tak średnio?

      Usuń
    5. Dario co sadzisz o kalendarzach zaprojektowanych samodzielnie? Jakiego kalendarza używasz do swoich zapiskow? Pozdrawiam :)

      Usuń
    6. Jaką masz długość włosów?

      Usuń
    7. Dosyc długie, poniżej lopatki

      Usuń
    8. Dosc długie, poniżej lopatki

      Usuń
    9. To myślę, że 2 całe pipety powinny wystarczyć :-)

      Usuń
  20. Witaj Dario,
    O....masz nowy odcień Erisa... Opowiedz proszę coś więcej o tym odcieniu. Jak ma się do odcienia 210?

    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, tutaj pokazywałam te dwa kolorki obok siebie. Różnica jest duża: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/10/nowosci-zoeva-caramel-melange-i-blanc.html

      Usuń
    2. Dziękuję Ci bardzo :-)
      Fakt - dużo ciemniejszy. Ja omalże na rossmanowskiej wyprzedaży nie kupiłam odcienia 205. Już go miałam w koszyku...tak na zimę...ale jakoś... Bałam się bladego lica :-/ A przy tym wstrętnym świetle drogerii, no nie da się nic stwierdzić.
      Ale wiesz...dzięki Tobie, przekonałam się do tego podkładu. Kiedyś miałam odlewkę z Douglasa i zupełnie mi nie podszedł. Przez Ciebie ;-) dałam mu drugą szansę i uwielbiam go. Uwielbiam też DW, choć go nie stosuję - boję się zakupu. Nie jest tani a obawiam się, że mógłby zrobić na dłuższą metę "kuku" mojej cerze, czego nie robi Eris.

      Usuń
  21. Pomadki śliczne :) Lubię takie kolory =)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy ten blyszczyk z Bell 04 który polecasz w zamiennikach jest ciemniejszy czy jaśniejszy od naturalnego koloru ust? Czy to Twój ulubiony odcien? a może masz go gdzies na zdjęciach bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam zdjęć na ustach, ale może wkrótce wrzucę na Instagram. Jest nieco jaśniejszy, niż naturalny kolor moich ust, ale wygląda naturalnie :-)

      Usuń
  23. Piękny makijaż. Bronzer z kobo to ostatnio mój ulubieniec. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolejny cenny wpis :), bardzo lubię do Ciebie zaglądać, bo ciągle czegoś mogę się dowiedzieć, co do makijażu, to ja używam, kredki do oczu i kremu ... ostatnio zakupiłam sobie fluid, ale użyłam go może z dwa razy, ach zapomniałabym używam też tuszu do rzęs, ale się często wkurzam, bo skleja mi rzęsy i dzięki Twojemu wpisowi, wiem czym mogłabym to zniwelować :) Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten tusz musiał sporo odleżeć, żeby zgęstniał. Lepszy efekt jest na tej skręconej szczoteczce, niż prostej :-)

      Usuń
  25. Używam tego samego korektora, rozświetlacza, bronzera z Kobo, bibułek i konturówki :D Znaczną część tych kosmetyków kupiłam z Twojego polecenia i jestem bardzo zadowolona, teraz zanim coś kupię zawsze sprawdzam czy Ty może coś o tym pisałaś. :)
    Muszę wypróbować tę kredkę z Bell, kupię ją przy najbliższej wizycie w Biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :-) Staram się wybierać perełki i dzielić się nimi na blogu :-)

      Usuń
  26. Uwielbiam bronzer i rozświetlacz. Tanie a dobre <3

    OdpowiedzUsuń
  27. A może wpis o pedzlach do makijażu? Na pewno się nam przyda ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki wpis pojawi się w przyszłym tygodniu + moja metoda czyszczenia pędzli :-)

      Usuń
  28. Dario, zachęcona Twoją opinią, zamówiłam maskę Macadamia , bardzo dziękuje Ci, jest to moje odkrycie miesiąca, stosowałam różne maski również z wyższej półki, ale to jest cudo... zamówiłam do tego olejek Macadamia, efekt powalający! Dziękuję!
    Powiedz co myślisz o Este Lauder Double Wear na codzień ?mam skurę mieszaną z tendencją do pryszczy ale również do przesuszenia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo specyficzna maska i też po żadnej innej nie uzyskałam takiego fajnego efektu. Jeśli chodzi o EL na co dzień, to raczej odpada - przy dłuższym stosowaniu może przesuszać. Ja używam go tylko wtedy, kiedy potrzebuję większego krycia i trwałości :-)

      Usuń
  29. Dario, jak wypada odcień podkładu Dr Ireny Eris 215 względem 210?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, tutaj pokazywałam te dwa kolorki obok siebie. Różnica jest duża: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/10/nowosci-zoeva-caramel-melange-i-blanc.html

      Usuń
    2. faktycznie, dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  30. Super post. Na pewno mnie zainteresuje Twoj nastepny wybor zelu do brwi :) Ja na razie uzywam bezbarwnego z Essence, w miare dziala ale uwazam, ze jest bardzo wodnisty.

    Ogolnie mam problem z podkreslaniem brwi, bo zawsze jak cos z nimi zrobie to mam wrazenie, ze wygladam tak dziko :P moze dlatego, ze w sumie z natury sa dosyc ciemne, ale nie jakos bardzo geste. Na razie ograniczam sie do zeli bezbarwnych, zeby je troche ujazmic, ale moze w przyszlosci troche poeksperymentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem posiadaczką takich brwi - z natury są ciemne i niezbyt gęste, chociaż i tak się zagęściły, bo nie wyrywam ich tak mocno, jak kiedyś. Takie brwi najlepiej podkreślać jasnymi produktami, ale trzeba trafić w odpowiedni odcień, który nie będzie utleniał się na rudo. Dlatego tak bardzo lubię kredkę Nabla i Bell :-)

      Usuń
    2. Chyba sie skusze na jakas z tych kredek, zeby przetestowac. Ja juz prawie w ogole nie reguluje brwi sama, tylko od czasu do czasu ide na regulacje do kosmetyczki. Sama sobie nie ufam :P zwlaszcza, ze zauwazylam ze w wielu miejscach brwi juz nie odrastaja, wiec wole nie ryzykowac :)

      Usuń
  31. Witam, z Twojego polecenia zakupiłam tą paletkę do konkurowania Catrice i muszę przyznać że jest świetna :) Serdeczne dzięki

    OdpowiedzUsuń
  32. Podkład Provoke mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dario co myślisz o tabletkach biotebal na nadmiarnie wypadajace włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wypadanie włosów jest spowodowane niedoborem witamin z grupy B, to suplementowanie biotyny może pomóc. Warto spróbować :-)

      Usuń
  34. Kochana, mam zupełnie włosowe pytanie i przepraszam jeśli piszę pod niewłaściwym postem. Ostatnio trochę zaniedbałam włosy - nowa praca, natłok obowiązków, przeprowadzka a w dodatku pogoda za oknem, ogrzewanie i wiele innych czynników dało im się we znaki. Wszystkie "włosowe" zapasy się skończyły i używałam jedynie delikatnego szamponu i odżywki/maski na dosłownie trzy minuty. Mam trudne włosy, które wymagają złożonej pielęgnacji i postanowiłam o nie zadbać na nowo - Twój post o piękniejszych włosach w 30 dni pomógł mi w tej decyzji.
    Moje włosy są z natury suche, łamliwe, puszące się i ciężko mi je ułożyć na co dzień, niestety problemy zdrowotne związane z tarczycą pogłębiły problem.Jakiś czas temu na nowo sięgnęłam po prostownice - w pracy muszę ładnie wyglądać a niestety trudno mi jest ułożyć włosy bez użycia wysokiej temperatury. Wiem, że okropnie niszczę swoje włosy dlatego jestem ciekawa jak mogłabym z niej zrezygnować? Próbowałam wszystkich metod kręcenia włosów bez użycia lokówki, jednak kończę z baranem na głowie albo okropną szopą. Próbowałam również suszenia na okrągłeś szczotce jednak mam dwie lewe ręcę i nic z tego nie wychodzi, a wychodząć od fryzjera włosy zawsze wyglądają pięknie dzięki modelowaniu... Mam nadzieję, że udzielisz mi złotej rady, przyznam, że jesteś dla mnie ogromną inspiracją i żałuje, że pozwoliłam sobie odpuścić w kwesti włosów!
    PS Ostatnio przejrzałam Twojego bloga w poszukiwaniu kosmetyków jakie polecasz do codziennego, trwałego makijażu, a tu proszę dzisiaj wchodzę i mam to czego szukałam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dario, miałaś do czynienia z kwasem pirogronowym?

    OdpowiedzUsuń
  36. Tez dzięki Tobie pokochałam matujący podkład Irena Eris, kupuje zawsze w zapasie, ostatnio zauważyłam, ze w składzie ma aluminium i nie wiem co o tym myśleć. Czy to szkodliwe dla cery ? Jeśli wiesz cos na ten temat to bardzo proszę o odpowiedz :)

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki Tobie pokochałam podkład matujący Irena Eris ale ostatnio przeczytałam, ze ma w składzie aluminium i nie wiem co teraz bo mam 3 butelki zapasu. Jeśli wiesz cos na temat aluminium w składzie to bardzo proszę o odpowiedz

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej świetny wpis 😊mam pytanie też uzywam podkładu estee lauder Sand i tego samego korektora😊jakie byś mi poleciła inne lżejsze podkłady i w jakich odcieniach ? Czy ten z Ireny eros w odcieniu 215 jest bardzo zbliżony do estee lauder ?mam nadzieję że mi pomożesz 😊Kasia

    OdpowiedzUsuń
  39. Dario, akurat wykańczam wszystkie swoje podkłady i czas kupić coś nowego. Dzięki Tobie strasznie kusi mnie Provoke Matt (mam cerę mieszaną w kierunku tłustej), jednak cena trochę mnie przystopowała (niestety ale przegapiłam promocje w Rossmannie), poza tym wiele jest negatywnych komentarzy w internecie na jego temat. Do tej pory używałam Revlon Colorstay i miałam najjaśniejszą wersję, która jest trochę za różowa, boję się że Buff będzie za żółta. Czy inwestować w Provoke Matt czy czekać na kolejną promocję? Polecasz jakiś inny podkład? Czy miałaś kiedyś Paese Sebum Control?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od siebie mogę powiedzieć że provoke to najlepszy podkład jaki używałam. Nie wiem jak to opisać ale upiększa skórę. Naprawdę. Moim zdaniem przebija nawet double wear.

      Usuń
  40. Dario moze dziwne pytanie ale czy dziwnie wyglada kreska eyelinerem zaczeta od kacika oka? Bo nie udaje mi sie jej namalowanie przez cala powieke :-( Chyba ze masz jakis sposob aby to zadanie bylo latwe to prosze podziel sie :-) ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochana czy stosowalas zel aloesowy pod podklad kiedys :-) ? Jakie wrazenia jesli tak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję od jakiegoś już czasu żel aloesowy Gorvita, używam podkładu Healthy Mix Bourjouis - pod tym podkładem ten właśnie żel spisuje się świetnie :)

      Usuń
  42. U mnie taki codzienny makijaż o którym Ty piszesz trwa minimum 40 minut...Jakoś mimo sprężania się nie da rady zejść poniżej. Podkład Provoke chciałam kupić na ostatniej promocji w Rossmannie ale najjaśniejszy kolor okazał się dla mnie za ciemny. A szkoda bo dużo pozytywnych opinii o nim czytałam. Może zaryzykuje przy kolejnej promocji i kupię go na wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dario, w którymś wpisie wspominałaś, że dasz znać jak sprawdza się wcierka Garnier Grow Strong. Używałaś jej już?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście używam jej juz bodajże drugi miesiąc i zauważyłam, ze działa. Włosy mniej wypadają, różnica jest widoczna.

      Usuń
  44. Dario, czy można liczyć na Twój pomocowy post o prezentach świątecznych? Zawsze masz super pomysły:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. też używam Provoke,Kobo i tego korektora Loreala, świetne kosmetyki,ale mój hit do brwi to pomada Inglota,najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja oczy zaczęłam malować również w podobny, mało skomplikowany sposób i przynosi to najlepsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  47. O1 Wreszcie coś co znam! :D Chodzi mi o te bibułki matujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej ,jak masz np ivory podklad i nie chce wyglądać tak jasno to jaki puder sypki kupic ?bede wdzwięczna za odpowoedz 😊Mała

    OdpowiedzUsuń
  49. U mnie niestety podkład matujący Provoke się nie sprawdza. Nie trzyma matu i jest nietrwały. Pozostałam przy Mac ProLongwear.

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej,od dawna poszukuję dobrego kremu nawilżającego pod makijaż,jakie kremy możesz polecić dla cery mieszanej problematycznej,średnia półka cenowa...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Dzięki temu wpisowi zaczęłam używać podkład dr Irena Eris a wcześniej używałam Estee Lauder Double Wear . Uwielbiam go ale czasami jest za ciężki, szczególnie latem.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature