Top Social

KILKA PRAKTYCZNYCH POMYSŁÓW NA PREZENT MIKOŁAJKOWY.

Nadchodzi mój ulubiony czas w roku czyli grudzień i święta. Uwielbiam ten cały, świąteczny klimat i przygotowania, choć tym razem obiecałam sobie, że do wszystkiego podejdę na spokojnie i bez pośpiechu. Grunt, to mieć dobry plan, aby choć trochę uniknąć tej świątecznej gorączki :-) Co prawda do Mikołajek jeszcze dwa tygodnie, ale myślę, że jeśli chcecie zamówić jakiś drobiazg dla bliskiej osoby przez internet, to już dzisiaj warto to zrobić. A jeśli nie macie jeszcze pomysłu, to przygotowałam dla Was kilka praktycznych, mikołajkowych propozycji. 


FORMY DO PIECZENIA CIASTEK 
Coś dla miłośniczki domowych wypieków czyli świąteczne foremki do pieczenia ciastek. Osobiście byłabym bardzo zadowolona z takiego drobiazgu, bo lubię prezenty praktyczne, bez zbytniego wydziwiania. Foremki ze zdjęcia pochodzą ze sklepu Ikea. 


TERMOFOR
Co roku kupuję nowy termofor, bo jestem strasznym zmarzluchem. Obdarowuję nimi również swoich znajomych, bo to taki prosty, a zarazem świąteczny prezent, który z pewnością ucieszy nas w zimny wieczór. W sklepach znajdziemy mnóstwo wzorów, a na zdjęciu widzicie reniferka z Home&You. 


TABLICA Z KLAMERKAMI
Jakiś czas temu wpadła mi w oko stylowa kratka w kolorze różowego złota, którą wypatrzyłam w sklepie Jysk. Można ją postawić na biurko i zawiesić na niej karteczki z przypomnieniami lub jakimiś złotymi myślami. Macie w towarzystwie jakąś zapominalską duszyczkę? Myślę, że taki prezent będzie wprost idealny na Mikołajki. 


KUBEK
Wiem, że to dosyć oczywisty prezent, ale czy jest coś bardziej praktycznego? Sama mam mnóstwo kubków, które przypominają mi o konkretnych osobach, od których je otrzymałam. Świetnym pomysłem jest podarowanie takiego, który będzie nawiązywał do zainteresowań danej osoby. Kubek w kształcie obiektywu znajdziecie w Empiku, a ten dla fanów Gwiezdnych Wojen np. na Allegro. 


POWER BANK
Kolejny, praktyczny prezent. Osobiście nie ruszam się z domu bez przenośnej ładowarki do telefonu i tabletu. Power Bank nie musi być nudny - są takie w kształcie pomadek, puderniczek czy śmiesznych postaci z bajek. Największy wybór w niskich cenach znajdziecie na Aliexpress, ale trzeba się liczyć z dłuższym oczekiwaniem na przesyłkę. Pozostaje też Allegro.


PIŻAMA
W każde Mikołajki czy święta dostaję od kogoś piżamę i...jestem z tego powodu bardzo zadowolona! Uwielbiam dwuczęściowe piżamy i bardzo ciekawe modele ze świątecznym akcentem widziałam w sklepie Sinsay. 


LATARENKA
Latarenka, w której można umieścić zwykłą świecę tworzy w domu niesamowity klimat. Ta ze zdjęcia pochodzi ze sklepu Jysk, gdzie znajdziecie mnóstwo pięknych ozdób. Co roku wybieram się tam na świąteczne zakupy, bo lubię ten prosty, skandynawski styl. 


BIŻUTERIA I PERFUMY
Piękna, minimalistyczna biżuteria od Sotho.pl z pewnością ucieszy naszą mamę, siostrę czy przyjaciółkę. Teraz możecie zakupić ją również w zestawie z perfumami tej marki. Cenowo wychodzi taniej, a dodatkowo otrzymujecie jeszcze ładne, stylowe opakowanie. Są też zestawy dla mężczyzn z bransoletkami. Kod "SOTHOFW2016" daje 20% rabat na wszystko (poza kartami prezentowymi) i łączy się z innymi promocjami. Ważny jest do końca roku. 



Zestaw z rozetką tutaj klik  |  Zestaw z nieskończonością tutaj klik | Zestaw męski z bransoletką tutaj klik 


KOKTAJLER
Uwielbiam koktajle, więc taki prezent z pewnością by mnie ucieszył. Przygotowanie takiego napoju jest jeszcze prostsze dzięki dołączonemu bidonowi. Wrzucamy do niego owoce, zalewamy jogurtem, blendujemy i śniadanie gotowe! Do tego można je zabrać ze sobą i wypić w drodze do pracy. Model ze zdjęcia to koktajler z Eletrolux, dostępny np. w Mediamarkt. Sama mam na niego ochotę :-)


ŚWIECA 
Kiedyś byłam ogromną fanką świec i wosków. Latem odłożyłam je w bezpieczne miejsce, by teraz wrócić do nich z prawdziwą przyjemnością. Pięknie pachnące świece to coś, co tworzy w domu cudowny klimat. Myślę, że taki prezent ucieszy każdą z nas. Polecam świece Yankee Candle oraz Woodwick (szczególnie zapach Linen). 


PALETA CIENI
Paletkę Blanc Fusion od Zoeva umieściłam w tym zestawieniu nie bez powodu. Jest tak uniwersalna i świetna jakościowo, że każda miłośniczka makijażu powinna ją mieć. 


ZEGAREK 
Często dostaje od Was zapytania o zegarki Daniel Wellington. Jestem posiadaczką kilku z nich i są naprawdę fantastyczne jakościowo. Najbardziej urzeka mnie ich prostota, elegancja i ponadczasowość. To zegarki, które nigdy nie wyjdą z mody - bez zbędnych ozdób i krzykliwych kolorów. Jeśli na prezent mikołajkowy macie ochotę przeznaczyć większą ilość gotówki, to taki zegarek będzie idealnym pomysłem. Moje czytelniczki na hasło "kosmetyczna_hedonistka" mają zniżkę w wysokości 15% na wszystkie modele dostępne na stronie danielwellington.com + darmową wysyłkę w każdy zakątek świata. Kodu możecie użyć też na świąteczną ofertę, która obowiązuje w dniach 15.11-30.12.2016.

Daniel_Wellington_classic_black_Cornwall_36_mm_zegarek_cuff

Zegarek tutaj klik  |  Bransoletka tutaj klik


RĘKAWICZKI
Rękawiczek w zimie nigdy za wiele. To również bardzo praktyczny prezent, który przyda się każdej kobiecie. Te ze zdjęcia kupicie w sklepie Sinsay. 


POŚCIEL
Uwielbiam pościel ze sklepu Ikea, a ta w szare paski jest moją ulubioną. Myślę, że to również bardzo przydatny prezent dla bliskiej osoby. Ja z pewnością kupię kilka kompletów moim rodzicom. 


ZAPARZACZ DO HERBATY
Jakiś czas temu te silikonowe zaparzacze wprost opanowały Instagram. Są dosyć zabawne, ale też idealnie nadają się do zaparzania sypkiej herbaty. Używam ich w zasadzie codziennie, kiedy przyrządzam swój ulubiony, ziołowy napar. W sieci znajdziecie sporo ciekawych wzorów. Ten ze zdjęcia znalazłam na Aliexpress, ale identyczny jest również na Allegro (niestety - znacznie droższy). Pływającego ludzika z poniższego zdjęcia kupiłam jakiś czas temu w Biedronce. 


I na koniec kapcie z Netto, które dzisiaj kupiłam. To chyba najbardziej klasyczny prezent, którym się obdarowujemy, prawda? :-)


Macie już pomysły na mikołajkowy prezent? Dajcie znać co wymyśliłyście :-) 




82 komentarze on "KILKA PRAKTYCZNYCH POMYSŁÓW NA PREZENT MIKOŁAJKOWY. "
  1. Dario w minti są teraz w promocji świeczki yankee. Która ma zapach ładny, zimowy? Proszę o poradę bo jest ich tyle że nie wiem która zamówić. A i jeszcze jedno. CY zamawiałaś coś z tego sklepu? Jest okey? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minti jest jak najbardziej ok - bardzo szybka wysyłka i profesjonalne podejście. Co do polecenia konkretnego zapachu, to gusta są różne. Ja np. lubię Angels Wings :-) I te wszystkie zapachy świeżego prania, bawełny itd.

      Usuń
    2. O super. Dzięki 😁

      Usuń
    3. Jaki masz Dario kolor na paznikciach?

      Usuń
  2. Świetny post Dario, bardzo przydatny!

    Chciałabym sprawić mojemu chłopakowi prezent świąteczny w postaci zegarka i zastanawiam się nad DW. Nie wiem tylko, który model wybrać... ;) wszystkie prezentują się naprawdę pięknie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć, z ogromną chęcią przeczytałabym post o zdrowych prezentach - naturalnych kosmetykach, niecodziennej żywności. myślę, że dobrze zadbać o zdrowie naszych bliskich, pomóc rozszerzyć horyzonty wśród codziennie używanych produktów. jako przykład oleje czy herbaty ze wskazaniami np. dla babci i dziadka, ciekawa jestem także czy wartościowe są produkty z serii bania agafii, może polecisz jakieś podobne serie? miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez chce taki post! ;)

      Usuń
  4. Dario, co sądzisz o szczotce z włosia dzika i kozy? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same ciekawe propozycje prezentów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kratkę zrobiłam sobie sama, ale z takich klamerek nie obraziłabym się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sotho ma cudowne zestawy. Ja już w minionym tygodniu zakupiłam dla siostry ze sztangą i przyjaciółki z rozetką. Dzisiaj przyszły i są absolutnie genialne. Też polecam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Dario. Mam pytanie odnośnie zrównoważonej pielęgnacji wlosow, wiem że w świecie wlosomaniaczek to podstawa, ale jednak mam z tym problem. Posiadam takie maski jak: kallos blueberry, biovax do wlosow ze skłonnością do wypadania oraz ziaja z kozim mlekiem. Ponadto używam oleju kokosowego, od 2 myć oleju lnianego, szampon babydream oraz szampon z barwy pokrzywowy, serum wzmacniające z biovax na koncowki. Moje włosy są raczej srednioporowate, lecz od jakiegoś czasu zauważyłam że się szybciej przetluszczaja, myjac wlosy rano wieczorem sa już dość nieswieze. Nie wiem co ile i w jakiej kolejności powinnam używać wyżej wymienionych masek. Śledzę Twojego bloga i staram się łagodnie traktować wlosy dlatego byłabym wdzięczna gdybyś mogła powiedzieć mi czy produkty, których używam sa odpowiednie oraz jak mam ich używać. Podziwiam Twoje włosy i marzę o takich choć wiem, że to w moim przypadku niemożliwe, ponieważ wlosy z natury mam rzadkie. Pozdrawiam serdecznie oraz z góry dziękuję za każdą wskazówkę. Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj zmienić szampon, w moim przypadku babydream sprawiał że włosy przetłuszczały się szybciej. Może u Ciebie powód jest ten sam.

      Usuń
  9. Wczoraj zamówiłam zestaw w Sotho dla mojego chłopaka, mamy i taty. Są na prawdę świetnym i "gotowym" prezentem dl bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, poszukuje dobrego tuszu do rzes zalezy mi na tym oby utrzymywal skret zalotka, lekko wydluzal i ladnie rozczesywal rzesy( aby ich nie sklejal). Jaki bys mi doradzila wybrac? :-) Dziekuje bardzo za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana polec mi jakis puder... Pudru uzywam tylko na nos i w okolice oczu. Uzywalam pudru ryzowego z EcoCery i fajny ale niestety okropnie wysusza. Jak myslisz puder ryzowy np. z Paese moze mniej wysuszac? Polec mi jakis prosze :-) Tak do 70 zlotych

    OdpowiedzUsuń
  12. Dario testowalas juz kremy Miyo :-)? Podobno super

    OdpowiedzUsuń
  13. Dario a polecilabys jakas taka bizuterie tak do 40 zlotych bo chce przyjaciolce kupic? :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana czemu jak ide rano na uczelnie to usta wygladaja okej dodatkowo je jeszcze pomadka nawilze, a jak juz wracam to w koncikach mam takie biale taknie no nawet nie wiem jak to nazwac( taka jakby powloczka zebrana, slina no nie wiem co to jest) Jak temu zaradzic? :-)Super post

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocha polec dobra pomadke w sztycie... Carmex niestety mnie piekl w usta, a ta zwykla najtansza z Rossmana nie dale efektu chyba zabardzo :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Kochana :) Pytanie nie w temacie ale zastanawiam się czy żel Effaclar + krem Effaclar K lub Duo będą w stanie pomóc w przypadku zaskórników zamkniętych? Borykam się z delikatnym trądzikiem już jakiś czas jednak tych okropnych grudek na brodzie nie jestem w stanie się pozbyć. Chciałam wypróbować czegoś z kwasami ale z racji tego że nie znam się na tym dobrze zdecydowałam się na serum złuszczające Bielendy jednak zaskórników nic nie jest w stanie ruszyć. Masz może jeszcze jakieś polecane produkty na tą "dolegliwość"? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te serum z bielendy na grudki na brodzie pomogło ci? Ja używam żelu tonìku i kremu duo effeclar i na grudki na brodzie nie pomaga. Już sama nie wiem czym to zlikwidować.

      Usuń
    2. Niestety nie pomogło :( Mam wrażenie że jest ich coraz więcej. nie mam pomyslu jak z tym walczyć, liczyłam ze może Efficalr coś pomoże...

      Usuń
  17. Dario spotkalas sie z taka malo polyskujaca pomadka ochronna? :)) Twoje rady na pewno sie przydadza !

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana czemu pod nosem i tam gdzie jest wasik jest takie ciemne nawet po depilacji? Co z tym zrobi... Moze to jakies przebarwienia...Sama nie wiem juz. Dzieki za odp

    OdpowiedzUsuń
  19. Dario czy znasz cos na poprawe kontycji oczu? :* Bardzo przydatny post !

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobre pomysły na prezenty....dzięki Dario :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Droga Dario,
    Pisałam już, ale nie uzyskałam odpowiedzi. Wiem, że jesteś bardzo zapracowana, ale spróbuję jeszcze raz :)
    Kupiłam ten szampon Petal Fresh i mi się w ogóle nie pieni. Mogłabyś powiedzieć jak to robisz, że Tobie "pieni się ccałkiem dobrze?" :)
    I mam jeszcze pytanie co do odżywki bez spłukiwania Schaumy. Przeszłam chyba całe centrum Gdyni i NIGDZIE nie mogę jej już dostać... Czy Ty też masz taki problem? Jestem załamana, bo przy niej moje włosy wyglądały sto razy lepiej :(

    OdpowiedzUsuń
  22. W minionym roku prosiłam Mikołaja o naszyjnik z nieskończonością od Sotho, w tym roku będzie śnieżynka lub cały zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy zniżka na zegarki na pewno jest do 30.12? Zdaje mi się że na instagramie było napisane że do 15.11.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak jest napisane to po co pytasz?

      Usuń
    2. Bo na Instagramie jest inna data i tu inna i ona lub on chce się upewnić.

      To nie ja zadawałam to pytanie.

      Usuń
  24. Cudowna biżuteria i latarenka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja ukochana marka biżuterii!

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy każda z nas może wpisać hasło i otrzyma zniżkę czy jest jakaś ograniczona liczba osób?
    Orientujesz się czy jest możliwość płacenia na stronce daniel wellington za pobraniem?
    Widzę, że też na stronce jest zniżka -10% jeśli do zegarka dobierze się bransoletkę lub pasek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zamawiam kilka świec od Yankee Candle na prezent dla przyjaciół. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. W jakich proporcjach gotujesz łupiny orzechów - ile łupin a ile wody?

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysły, aż czuć z tego posta ciepło świąt ;) w tym roku stawiam na kolorowanki dla dorosłych;) do tego dobrej jakości kredki imyślę, że nie ma osoby, której taki prezent się nie spodoba;) na allegro są też piękne zegary ścienne z płyt winylowych w których wycięte są różne postacie ;) naprawdę rewelacyjny prezent jeżeli kogoś nie ogranicza budżet (z wysyłką to od 50 do około 80zl). A no i jeszcze prezenty ręcznie robione, jak podstawki pod kubki albo puszki zdobione metoda DECUPAGE ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale świetne zestawienie! Chętnie bym przygarnęła większą część tej listy! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj Dario
    Wszystkie propozycje prezentów świątecznych super ale sweterek który widać na zdjęciach ma tak piękny kolor, że zakochałam się :)
    Napisz proszę gdzie go kupiłaś?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Zegarek jest cudowny! Mam nadzieję że w tym roku znajdę taki pod swoją choinką :) Jeśli chodzi o pozostałe to piżamki dwuczęściowe też uwielbiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe pomysly tym bardziej, że zawsze mam problem co wybrać szczególnie dla męża, chyba jednak zegarek okaże się wyborem na ten rok.

    OdpowiedzUsuń
  34. Na taki post czekałam :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja także polecam Sotho. Od dawna wybieram ich biżuterię na prezenty dla siostry, mamy i przyjaciółki. Teraz chyba wybiorę perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ile czekasz na przesyłkę zegarka Daniel Wellington?

    OdpowiedzUsuń
  37. Dario skąd sweterek? Super post na pewno mi się przyda. :) Basia

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam na razie dwa zegarki Daniela i jestem zadowolona chociaż jak dla mnie mogłyby mieć jakieś szalone paski np.różowy czy czerwony :) Dobre zegarki ma też Michael Kors i mam nadzieje ze dostane go pod choinkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Będzie post o Twojej wishliście na zimę? Bardzo lubię Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Koszulka jest świetna, ale wydaje mi się, że dzieci mojej siostry jak i sama siostra nie byliby zachwyceni napisem :D Ja na pewno nie pogardziłabym kilkoma prawdziwymi, liściastymi, zielonymi herbatami oraz takim ciekawym zaparzaczem :)

    OdpowiedzUsuń
  41. POLECAM NUTRI BULLET

    OdpowiedzUsuń
  42. Co myślisz o kosmetykach Yope?

    OdpowiedzUsuń
  43. Od roku stosuje polecony przez Ciebie krem bialy jelen i na mojej skórze sprawdził się super! Jednak teraz moja skóra jest dosyć przesuszona i chciałabym sięgnąć po bardziej nawilżający krem, czy mogłabyś mi coś polecić co dobrze sprawdza się na skórze wrażliwej i skłonnej do zapychania?

    OdpowiedzUsuń
  44. Czy możesz napisać coś o kremach do twarzy możesz coś polecić

    OdpowiedzUsuń
  45. Dario, gdzie można kupić taką pościel? Chodzi mi o szare paski, które uwielbiam i zawsze poszukuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Droga Dario, chciałam zapytać które zegarki według Ciebie mają lepszą jakość Daniel Wellington czy Movement? Wiem że jesteś ich posiadaczką dlatego pytam o opinie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej kochana :) mam pytanie z innej beczki tydzień temu robiłam kwaasy nie wiem jakie to były kwasy,bo kosmetyczka powiedziała mi że jest to mieszanka dosć mocna przechodzę je łagodnie i mam pytanie kiedy mogę zacząć robić sobie peelingi i maseczki :D Pozdrawiam Basia :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam już trzecią wodę perfumowana Sotho i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  49. Zestawy Sotho znalazłam kilka dni temu i od razu zakupiłam nr 1 dla swojego męża :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ostatnio mam bzika na punkcie latarenek i pięknie pachnących świec, także taki zestaw byłby dla mnie idealnym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Daria, bardzo prosze o porade czy z perspektywy czasu polecasz zestaw pedzli Zoeva ten Z torba 25 pedzli, czy jesli jestem fanka makeup, i tylko.od czasu do czasu maluje innych, np sylwester, warto inwestowac w taka ilosc pedzli i czy go w pelni wykoezystam, jest tam bowuem kilka pedzli do rozu, kilka do rozswuetlaxzy etc
    Bardzo prosze o odp
    Pozdrawiam serdecznie
    Post bardzo przydatny,zreszta jak zawsze😄😘

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ciekawy i przydatny post. Na pewno skorzystam z niektórych pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  53. Kochana Dario co sie dzieje na powiekach mam takie chropowate( chyba wysuszone) i juz nakladalam kilka roznych korektorow i podkladow i dalej robi sie na powiece od tego czegos "skorupka". Jaki krem na to wybrac lub masc? Tak do 40 zlotych. Bardzo, ale to bardzo bede wdzieczna za Twoja odpowiedz. Pozdrawiam Cie serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elocom, ale krem, nie maść. Niestety na receptę.
      Sorki, nie jestem Daria, ale mam nadzieję, że pomogę. :-)

      Usuń
    2. Elocom jest sterydem stosowanym w alergii i łuszczycy. Wydaję mi się, że nie nadaje się do nakladania w okolice oczu.

      Usuń
    3. ja ratuję takie sytuacje olejem kokosowym, odkąd codziennie kremuję powieki i okolice oczu półtłustym dermosanem problem nie wraca :)

      Usuń
  54. Pytanie z zupełnke innej beczki. Masz przepiękne zdjęcia i chciałam zapytać jak doświetlasz obiekty lub jakie masz ustawienia w aparacie , robisz ze statywu ? Z góry dziękuję za odpowiedź ��

    OdpowiedzUsuń
  55. Dario jaki polecasz balsam do ciała? Jaki Twoim zdaniem jest najlepszy? Głównie zależy mi na dobrym nawilżeniu.

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam ten naszyjnik z aniołkiem Sotho, jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  57. Kubków, biżuterii i perfum nigdy za wiele!

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam Twojego bloga, to skarbnica wiedzy na wiele tematów. Kochana, mam do Ciebie pytanie odnośnie włosów. Moje włosy są kręcone/falowane (w zależności od stylizacji), suche i zniszczone. Pół roku temu odstawiłam prostownicę, regularnie je olejuję, odstawiłam też suszarkę (po wysuszeniu mam jeden wielki puch, więc bez prostownicy nie ma opcji na suszenie). I tu pojawia się problem- moje włosy są grube i gęste, długości za ramiona, a schną bardzo długo, nawet do 7 godzin. Myję je co 2 dni, nie zawsze mam tyle czasu, by mogły wyschnąć w naturalny sposób. Czy znasz jakieś sposoby, by przyspieszyć ich naturalne schnięcie? Pozdrawiam Cię i proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  59. Cześć, mam pytanie odnośnie zmiany koloru włosów a wiem ze chyba Ty umiałabyś mi pomoc. Moj naturalny kolor włosów to typowy mysi ciemny blond. Od dłuższego czasu farbuje włosy na ciemny brąz, czasami robią wrazenie ze sa czarne. Chciałabym je rozjaśnić o kilka tonów aby uzyskać naturalny kolor cos podobnego jak Miranda Kerr lub nieco ciemniejszy. Czy mogłabyś mi pomoc lub doradzić co powinnam zrobić, jakie zabiegi? Bede ogromnie wdzięczna:)) pozdrawiam cieplutko :***

    OdpowiedzUsuń
  60. Naszyjnik z aniołkiem musi być mój!

    OdpowiedzUsuń
  61. Pomysły jak najbardziej przydatne! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Droga Dario mam do ciebie pytanie czy twój kod rabatowy i promocja na pasek DW łączą się ze sobą?

    OdpowiedzUsuń
  63. W Sotho mają dodatkowo Black Friday! -30% na wszystko. Zestaw dla chłopaka już kupiony :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. ale fenomenalny zaparzacz haha ja już zamówiłam lakiery z semilaca dla przyjaciółek na mikołajki a dla rodzinki robię jakąś paczuszkę ze słodyczami :)

    OdpowiedzUsuń
  65. W Sotho mają cudowną kolekcję świąteczną. Na żywo biżuteria jest jeszcze piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  66. Witaj Dario :) Może troszkę nie w temacie, ale proszę Cię o pomoc i podpowiedź co zrobić. A mianowicie zamówiłam zegarek DW w weekend, opłaciłam zamówienie, skorzystałam nawet z Twojego kodu :) Jednak do dziś nie mam żadnej informacji o zamówieniu, nie mam odpowiedzi po kontakcie przez formularz na ich stronie, telefon nie odpowiada...Nie wiem co robić? Boję się, że zapłaciłam niemałe pieniądze i nie dostanę zegarka :( czy Twoja współpraca z nimi jest ok? Czy masz z tą firmą jakiś kontakt tak, żeby uzyskać informacje o zamówieniu? Z góry dziękuję za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij mi proszę numer Twojego zamówienia na maila kosmetyczna.hedonistka@gmail.com i postaram sie dowiedzieć o co chodzi 😊 Jak ja zamawiałam to zegarek był u mnie w ciągu kilku dni 😊

      Usuń
  67. W tym roku postanowiłam, że sama sobie sprawię Mikołajkowy prezent i jadę do Leszna polatać w aerotunelu, w następny weekend loty będą w promocji. Co do takich drobiazgów to poluje na rękawiczki takie na sznurkach i jakiś kubek, bo jestem entuzjastka herbaty. Musze mieć taki spory kociołek :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature