Top Social

ZARA HAUL: CZARNA RAMONESKA, JEANSY, CZARNE RURKI Z WYSOKIM STANEM, KOSZULE, ŻAKIET I INNI.

Do Zary zaglądam naprawdę rzadko. Zwykle nie mam czasu (i cierpliwości) na chodzenie po sklepach z ubraniami, więc zanim wybiorę się do centrum handlowego, to przeglądam w internecie asortyment danej marki. Jeśli coś wpadnie mi w oko, to po prostu idę do tego sklepu, przymierzam, kupuję i wychodzę. Z Zarą bywało różnie, bo po pierwsze zdjęcia na stronie internetowej mnie nie zachęcały, a po drugie już wiele razy zdarzyło się, że rzeczy prezentowały się troszkę inaczej w rzeczywistości. W rezultacie omijałam ten sklep, ale ostatnio postanowiłam do niego zajrzeć i po prostu przepadłam. Obecna kolekcja niemalże w 100% trafia w mój gust i już dawno nie wchodziłam do przymierzalni z tak dużą ilością ubrań! Pomyślałam, że skoro nazbierało mi się trochę nowych rzeczy z tego sklepu, to zbiorę je do kupy i pokażę Wam na blogu. Oczywiście nie obyło się bez wpadek i niewypałów, więc jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do dalszej części wpisu. 

zara_haul_zakupy_z_zary_haul_zakupowy_ubrania_na_jesien

różowa_koszula_w_białe_paski_zara

Koszule to absolutnie ulubiona część mojej garderoby. Kiedyś to były żakiety i marynarki, a teraz zdecydowanie lubuję się w koszulach o luźnym kroju. Wyglądają fajnie, kiedy są zapięte, ale często ich nie zapinam i zakładam do jakiegoś czarnego, koronkowego top-u (zdj. niżej). Jasna, różowa koszula w białe paseczki od razu wpadła mi w oko. Ma genialny krój, bo jest luźna, a tył nieco dłuższy. Podoba mi się również materiał, z jakiego jest wykonana. Tego typu koszule zakładam do jeansów, albo czarnych rurek, o których napiszę dalej. 


zara_biała_koszula

Pozostajemy w temacie koszul i to kolejna, którą zakupiłam w Zarze. Spodobało mi się w niej to, że jest w stylu męskim, a jak wiecie uwielbiam tego typu koszule. Niestety następnego dnia nie byłam z niej już tak bardzo zadowolona. Niemiłosiernie się gniecie, poza tym materiał, z którego jest wykonana nie należy do najbardziej komfortowych. Szkoda, bo fason jest naprawdę świetny. Jeśli znacie sklep, w którym znajdę takie klasyczne, białe koszule w luźnym stylu, ale wykonane z dobrego jakościowo materiału, to będę wdzięczna za informację. Na zdjęciu z Insta wyżej mam na sobie również białą koszulę, ale zakupioną w Reserved. Materiał jest już o niebo lepszy. 

zara_t_shirt

Dawno szukałam tego typu bluzek z dekoltem w serek, o luźnym kroju i z dobrego jakościowo materiału. Te są jeszcze ozdobione kawałkiem przeźroczystej tkaniny przy dekolcie, co wygląda naprawdę bardzo ciekawie. Lubię zakładać je pod żakiet czy kardigan. Świetnie wyglądają włożone w spodnie, ale puszczone luźno również prezentują się ciekawie. Szkoda, że nie było koloru białego i ostatecznie zdecydowałam się na krem i czerń. 

czarna_ramoneska_zara

Od jakiegoś czasu poszukuję idealnej ramoneski, w której nie będę wyglądać tak, jakbym odziedziczyła ją po młodszej siostrze. Niestety większość ramonesek jest przykrótka, a ja jestem dosyć wysoka (172) i w tak króciutkiej kurteczce moje proporcje są po prostu zaburzone. Ta ze zdjęcia w przymierzalni wydawała mi się całkiem ciekawa i nie była aż tak dramatycznie krótka, ale już w sklepie nie byłam do niej w 100% przekonana. W domu przemyślałam sprawę i postanowiłam ją oddać, a o wszystkim przesądził tak naprawdę ciężko przesuwający się zamek. Dla niższych dziewczyn będzie na pewno idealna, natomiast ja lepiej czułabym się w czymś nieco dłuższym. Poza tym kurtka jest naprawdę świetnie wykonana, a skórka bardzo miękka i porządna. 

żakiet_marynarka_szalowy_kołnierz_szal_zara_ecru

Najbardziej jestem zadowolona z żakietu w kolorze złamanej bieli. Idealnie leży w ramionach, ma optymalną długość i dokładnie czegoś takiego szukałam. Podoba mi się to, że nie ma klasycznego kołnierza, tylko taki jakby szal, który prezentuję się wyjątkowo elegancko. 

jeansy_zara_z_wysokim_stanem

Muszę przyznać, że Zara ma w sprzedaży naprawdę fajne jeansy. Długie nogawki i wysoki stan to coś, czego szukam w tego typu spodniach. Model, na który się zdecydowałam jest wykonany z bardzo mocno rozciągliwego jeansu, który nie jest powycierany i podziurawiony. Odczuwam już lekki przesyt takimi udziwnionymi jeansami, więc te od razu mi się spodobały. Są proste, klasyczne i idealnie nadają się na co dzień, ale też do pracy. Ogromny plus za wygodę i komfort noszenia!


Nie zamierzałam kupować żadnej sukienki, ale ta bardzo mi się spodobała. Jest czarna, a na rękawach posiada biały pasek. Świetnie wygląda zestawiona z Conversami czy Air Maxami, ale spokojnie można do niej dobrać też botki, kozaki czy szpilki. W zależności od obuwia będzie miała zupełnie inny charakter - bardzo lubię tego typu rzeczy. 


Czarnych rurek w Zarze jest naprawdę mnóstwo. Przymierzyłam chyba z 10 sztuk i ostatecznie wybrałam te, które były najbardziej komfortowe. To samo, co przy jeansach - mają wysoki stan i długie nogawki. Są też mocno rozciągliwe i bardzo ładnie opinają sylwetkę. Ważne jest też to, że się nie marszczą na nogawkach. Jeśli szukacie dobrych jakościowo i wygodnych spodni, to zajrzyjcie do Zary. Ja na pewno będę tam częstszym gościem.


I na koniec zapach Red Vanilla, który najbardziej przykuł moją uwagę spośród wszystkich, które tam wąchałam. Ciepły, jesienny i otulający - tak bym go określiła. Muszę przyznać, że Zara ma bardzo ciekawe i trwałe perfumy, których cena nie przyprawia o zawrót głowy. Myślę, że każda z Was znajdzie tam coś dla siebie. 



Zaglądacie czasem do Zary? Może jesteście chętne na wpisy z nowościami ubraniowymi danej marki? Dajcie znać czy coś Wam wpadło w oko! Zapraszam też na mój Instagram, gdzie postaram się teraz wrzucać więcej stylizacji :-)

 Instagram @kosmetycznahedonistka 



95 komentarzy on "ZARA HAUL: CZARNA RAMONESKA, JEANSY, CZARNE RURKI Z WYSOKIM STANEM, KOSZULE, ŻAKIET I INNI. "
  1. Dario, może jakiś nowy wpis o pielęgnacji włosów jesienią? Pogoda jest jaka jest, deszcz, silny wiatr, włosy przy tym cierpią :( może masz jakieś sposoby na ich szczególną pielęgnację właśnie jesienią? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na pewno będzie taki post :-) Pozdrowionka!

      Usuń
    2. Pomimo, że ścięłam włoski na boba to stosuję się do Twoich rad pielęgnacyjnych i chętnie przeczytam kolejny włosowy wpis :)

      Usuń
  2. Tak z ciekawości... jeśli można zapytać...jaki zawód wykonujesz?w jakiej branży pracujesz? Pytam tylko z ciekawości. Nie musisz odpowiadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę dzielić się na łamach bloga szczegółami na temat mojego życia prywatnego :-)

      Usuń
  3. Świetne rzeczy kupiłaś! Najbardziej podoba mi się marynarka, widziałam też taką w kolorze pudrowego różu i zakochałam się <3 Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy. Najbardziej podoba mi się sukienka i żakiet :) Do Zary zaglądam rzadko, bo mam wrażenie, że cena rzeczy w tym sklepie nie jest adekwatna do ich jakości. Jestem zadowolona tylko z jednej rzeczy, którą tam kupiłam, mianowicie ze skórzanej ramoneski. Mam ją już ponad 2 lata i nadal wygląda jak nowa, mimo częstego użytkowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre rzeczy mają zdecydowanie przesadzoną cenę ale można dorwać też świetne rzeczy za przyzwoitą kwotę :-)

      Usuń
  5. Masz taką piękną figurę a ukrywasz ja pod tymi wielkimi koszulami, dlaczego? :( Rozumiem fakt wygody i chillowego looku ale w dopasowanej bawełnianej koszuli można uzyskać to samo ;) Przkładowo ta stylizacja https://www.instagram.com/p/BDz7WMJBVg9/?taken-by=kosmetycznahedonistka wygląda Wow przez duże W!! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak w bardziej obcisłych rzeczach czuję się dziwnie. Oczywiście są okazje, w których zakładam dopasowaną sukienkę, ale na co dzień lubię luźno :-)

      Usuń
  6. Ja osobiście nie polecam spodni z Zary :) Miałam już dwie pary (różne modele) i obie pary po krótkim czasie zaczęły się tak brzydko rozciągać (szczególnie w kolanach jeśli wiecie o co mi chodzi ;p ) Poza tym czarne spodnie,które miałam po paru praniach widocznie zaczynały tracić kolor :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dario, czy mogłabyś podać model tych czarnych spodni i jeansów. Też lubię klasyczne jeansy, a wszędzie widziałam dziury, naszywki i przetarcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeansy to Trafaluc Denim Makers (wycięłam metki bo mnie gryzły i nie podam dokładnego modelu), a czarne rurki to Zara Basic Z1975 Denim :-)

      Usuń
  8. Ehh... wiesz czego najbardziej ci zazdroszczę- tej czystości, bieli, świeżości, ładu. Zdaję sobie sprawę , że to tak wystylizowane do zdjęć, ale mimo wszystko wnętrza masz ładne, czyste te mebelki, dekoracje ...ehhh...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak cenowo prezentuje się ta marynarka oraz T-shirty? Mega wpadły mi w oko ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytanie z innej beczki: już od dłuższego czasu chodzi za mną podkład z L'oreal, mianowicie True match. Niestety ich odcienie są dla mnie nie do ogarnięcia, a w drogeriach brak testerów :( dlatego przychodzę tu z pytaniem czy masz może porównanie jaki odcień True match byłby dla mnie odpowiedni, jeśli Bourjois healthy mix w odcieniu 51 jest dla mnie idealny? :) Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam porównania tych nowych wersji kolorystycznych, bo próbowałam tylko jeden, który był zresztą za ciemny. Do tego niezbyt dobrze krył i krótko się u mnie utrzymywał, więc nie dałam już szansy kolejnemu, bardziej dopasowanemu odcieniowi :-)

      Usuń
    2. Tez używałam 51 z b. A z true match pasuje mi w3 beige dore, zima jest trovhe za ciemny, wtedy n2. Swoją drogą to mój ulubieniec od lat.

      Usuń
  11. Ja bardzo czesto kupuje w Zarze w Hiszpanii na wyprzedazach. W tym roku kupilam 3 pary spodni "w kant" i jestem bardzo zadowolona. Jedynie tylko w Hiszpanii Zara nie jest tak "exclusive" jak w Polsce..tu... wielkie oh i ah i te ceny... dosyc drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Zarze ceny są naprawdę różne. Np. tą sukienkę kupiłam za około 60 zł, więc niedużo :-)

      Usuń
    2. Zara "exclusive"? Pierwszy raz się spotykam z taką opinią, pół Polski się tam ubiera :p

      Usuń
    3. Oj, a ja lata temu ciągle słyszałam jaka to Zara jest exclusive... Teraz spowszedniała, mają sklepy pewnie w każdym większym mieście, więc co się dziwić :)
      Swoją drogą, gdy otwierano pierwsze galerie (a było to już kilkanaście lat temu), to taki np. Orsay uchodził za exclusive ;) Na początku lat 90 to nawet Lipton, Colgate czy Jacobs jawiły się ludziom jako towar z wyższej półki. Czasy się zmieniają, sklepów przybywa, marki powszednieją, więc nie robią na nikim takiego wrażenia jak kiedyś. I raczej dotyczy to każdej branży, nie tylko odzieżowej :)

      Usuń
  12. Klasyka Klasyka klasyka to co jest najpiekniejsze! Kiedy będzie jakiś post o pielęgnacji twojej cery?

    Nie odbierz mojego komentarza jako jakiegos zboczenia ale naprawdę jesteś piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo napiszę o peelingu TCA :-) I bardzo dziękuję za komplement :-)

      Usuń
  13. Kilka tygodni temu kupiłam swoje pierwsze jeansy z Zary i się w nich zakochałam ;) Są idealnie dopasowane i do tego super wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam rzeczy z Zary zawsze mozna zalezc tam cos eleganckiego
    Szczegolnie marynarki no i koszule;) co do spodni zawsze szeroki wybor
    Niestety ja przy wzroscie 181 zawsze mam problem z krotkimi nogawkami ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, a teraz jeszcze dodatkowo w modzie przykrótkie nogawki :-) Niestety niezbyt dobrze się w takim spodniach czuję no i oczywiście optycznie skracają nogi :-)

      Usuń
  15. Hej. :) Czytałam ostatnio posta o silikonach do włosów i jedyne czego mi w nim zabrakło, to jakichś wskazówek na co w ogóle zwracać uwagę przy wyborze takiego serum? Nie bardzo wiem czym się kierować ponieważ dopiero zaczęłam moją włosową przygodę, swoją drogą głównie dzięki Tobie. ;) Byłabym bardzo wdzięczna za jakąś podpowiedź. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kieruję się przede wszystkim obecnością silikonów lotnych w składach - cyclomethicone, cyclopentasiloxane (-tetra i hexa też). Nie kumulują się, nie są tak obciążające dla włosów, a jednak pełnią wygładzającą i zabezpieczającą rolę. Łatwo je też zmyć z włosów nawet delikatnymi szamponami.

      Usuń
    2. dołączę się do dyskusji, czyli intuicyjnie wiedziałam co dobre:), bo moje dwa ulubione preparaty do włosów to serum Loreal mythic oil i z organix serum mleczko kokosowe i mają te silikony lotne w składach i są świetne na końcówki

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo za odpowiedź. Teraz już będę wiedziała czego szukać. :) Pozdrawiam. :)

      Usuń
  16. Fajne ponadczasowe zestawienie ciuchów :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że mamy podobny gust. Lubię Zarę za rzeczy w klasycznych, prostych, fasonach. Lecę zobaczyć te t-shirty ze wstawkami. Fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też chciałam znaleźć w zarze normalne spodnie, ale ciężko mi coś dopasowac, bo po pierwsze mam masywne uda, a po drugie nogawki zawsze są dla mnie za dlugie i brzydko marszcza się w kostkach:/ chciałabym raz kupić sobie spodnie o odpowiedniej dlugosci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A patrzyłaś w Stradivariusie? Tam są spodnie z dosyć krótkimi nogawkami (na mnie za krótkie) więc może coś dobierzesz :-)

      Usuń
    2. Dzięki za podpowiedź, sprawdzę! :)

      Usuń
  20. Dario używam Eris odcien 210. Chcę na promocji dokupić puder ten Compact 2 w 1. Odcień najjaśniejszy jest dla mnie ciut za jasny a ciemniejszy ciut za ciemny. Który wybrać? myślę że stopią się z cerą ale nie wiem który będzie lepszy. A jaki Ty kupujesz? Przepraszam za niezbyt mądre pytanie ale zglupiałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie weź jaśniejszy. Po pierwsze idą mniej słoneczne miesiące - skóra jeszcze bardziej się rozjaśni. Po drugie podkład Ireny trochę ciemnieje, a więc puder też nieco ściemnieje. Gdybyś wzięła ciemniejszy, to po jakimś czasie powstałoby coś na kształt maski :-) Ja wezmę ten najjaśniejszy :-)

      Usuń
    2. Ojej pomogłaś mi bo o tym nie pomyślałam. Dziękuję za odpowiedź!

      Usuń
  21. Perfumy wspaniałe, ostatnio byłam w Zarze chyba ponad roktemu właśnie po zestaw perfum -czerwone i białe i naprawdę są trwałe i uniwersalne. Co do lookbook-ów zgadzam się, są okropne. Ale wtedy gdy tam byłam również byłam zaskoczona ile rzeczy mi się podobało i nawet nie miało złych składów. A co do koszul musisz się nauczyć rozróżniać tkaniny na dotyk, czy wygląd, abyś nie musiała obsesyjnie myśleć: zaraz czy jestem juz cała wygnieciona czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie muszę się podszkolić w jakości materiałów :-)

      Usuń
  22. Bardzo ładna marynarka,ostatnio kupiłam czarne rurki i strasznie farbowaly wystarczyło że włożyłam ręce do kieszeni i już miałam ciemne końcówki palców prałam je kilka razy i trochę wyblakly do tego były strasznie opiete w nogach a ja jestem szczupła osoba.Mam kilka rzeczy z Zary jedne są lepszej a inne gorszej jakości,kupuje z linii trafaluc bo są tańsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobny przypadek z dzinsami z Zary. Kupilam ciemnogranatowe-klasyczne. Masakra jak farbowaly!prałam,płukałam, mroziłam, itd.i nic...nogi, sąsiadujące ubrania, rece-granatowe!koszmar! Generalnie tez uważam, że Zara ma ceny zbyt wysokie w stosunku do jakości. Np.ta marynarka...świetnie leży...chorowałam na nią od zeszłego sezonu ale nie miałam ochoty zapłacić za nią blisko 300 zł! Ostatecznie zakupiłam w podobnym fasonie w dużo lepszym składzie materiału w TK Macie za połowę ceny z Zary. Zawiodła mnie też koszula....niby dobry materiał, przyjdą w noszeniu a zmechacila się niemiłosiernie...

      Usuń
  23. Pięknei wyglądasz, te czarne spodnie prezentują się naprawdę świetnie :)

    Mi nigdy żadne spodnie nie leżą (zawsze są stanowczo za długie i dziwnie się rozkładają na nogach i pupie bo mam taki trochę nietypowy kształt), może zerknę do tej Zary. Jakby ktoś wiedział gdzie można znaleźć spodnie na niewysokiego szczupłego ludzia, ale z wydatnym zadkiem i masywnymi nogami to będę wdzięczna ogromnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój ostatni zakup z Zary to oliwkowy dłuższy bezrękawnik :) przy kapturze posiada futerko i ciekawe zapięcie przy szyi. Są też krótsze wersje, bez futerka, ale materiał wydaje się kiepski, marszy się, myślę, że po kilku praniach straci fason. Obecnie noszę go na ramoneskę, super rozwiązanie na taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dario proszę o poradę. Która okrągła szczotka będzie lepsza do modelowania włosów. Zastanawiam się miedzy średnicą 64mm a 82mm (i czy to jest w ogóle wielka różnica?)Włosy mam podobnej długości co Twoje (może troszke krótsze) Zależy mi głównie na prostowaniu włosów za jej pomocą + odbicie u nasady. Pytam Ciebie jako mojego guru włosowego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz włosy podobnej długości do moich, to weź większą szczotkę :-) Im większa tym lepsza!

      Usuń
  27. Czarna ramoneska zdecydowanie genialna i moje ulubiona! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ekstra zakupy,też niedawno w zarze kupiłam fajne spodnie, z wysokim stanem i delikatnymi dziurami na kolanach, wszędzie takich szukałam, czasem można dorwać tam coś ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli chodzi o koszule, sprawdź firmę Wólczanka (szczególnie linię Lambert) - świetne kroje i materiały!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja właśnie dziś poszalałam w Zarze ale już wiem że będę musiała wrócić właśnie po jeansy i koszulę :).

    OdpowiedzUsuń
  31. Dario, który z poniższych kremów wybrałabyś na moim miejscu?
    A może coś zupełnie innego?
    - Dior Hydra Life
    - Shiseido Ibuki
    - Lancome Hydra Zen
    Moja cera jest normalna, jednak przez ostatnie miesiące walczyłam z niedoskonałościami, m.in. kremem Effaclar Duo, tonikiem z kwasem migdałowym - tych rzeczy nadal używam raz dziennie więc zależy mi na dobrym nawilżeniu i DOBRYM kremie, który zrównoważy ich działanie a także nada się pod podkład :) do 250 zł z małym haczykiem. Mam 20 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tylko Shiseido i byłam z niego bardzo zadowolona. Jednak dosyć szybko mi się skończył :-(

      Usuń
    2. Dziękuję. Mogłabyś spojrzeć na skład tego Dior kremu lub sorbet i powiedzieć co o nim myślisz?

      Usuń
    3. Te kremy mają naprawdę bardzo słabe składy :( Nie warto za taką cenę

      Usuń
    4. Nie mogę odnaleźć składu tego kremu...

      Usuń
  32. Świetny post :).Szkoda, że nie ma linków do ubrań. Wszystko mi się podoba. Muszę sprawdzic czy ta marynarka jest w kolorze czarnym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma linków bo kupowałam stacjonarnie :-)

      Usuń
  33. Witam, piękna marynarka, ale bardzo podobają mi się botki - ich kolor, mogę spytać gdzie kupione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na shein.com, pokazywałam je w ostatnim wpisie z zakupami/ nowościami :-)

      Usuń
  34. Dario możesz podać dokładny model marynarki ?.Szukałam na stronie ale jest kilka bardzo podobnych :/.Dziękuję ;).I mogę wiedzieć jaka cena ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pamiętam, a nie mam już metki :-)

      Usuń
  35. czarne dżinsy powinny znalesc sie w każdej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki numer ramoneski kupiłaś :) Jestem w podobnym wzroście i nie wiem jaki zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Droga Dario, proszę pomóż w pielęgnacji elektryzujących się włosów.. bardzo wkurzające uczucie którego nie mogę się pozbyć... Masz jakieś sprawdzone porady?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie odżywka bez spłukiwania i silikonowe serum pomoże :-)

      Usuń
  38. Zaraz to jeden ze sklepów które odwiedzam najczęściej. Szczerze mówiąc to ni miałam jeszcze żadnej rzeczy z tego sklepu, z której nie byłabym zadowolona. Najbardziej lubię spodnie i buty,jakość jest chyba najlepsza ze wszystkich sieciówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Odkąd w tym roku kupiłam na dwa wesela całe stroje dla syna w Zarze stała się ona moim ulubionym sklepem. Na dodatek mają miłą i kompetentną obsługę która umie poinformować że "w tym sklepie nie ma ale zaraz sprawdzi w który innym można nabyć".Brak problemów ze zwrotem w razie nie trafienia z rozmiarem lub kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaka ładna torebka na pierwszej fotce, gdzie kupiona i za ile?

    OdpowiedzUsuń
  41. Podaj prosze modele czarnych rurek i tych jeansów, które kupiłas w zarze bo chciałabym zamówić przez internet. I czy rozmiarówka jest typowa czy może zaniżona zawyżona??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podawałam już wyżej w komentarzu, ale nie radziłabym kupować spodni w ciemno. Wg mnie lepiej wybrać rozmiar większe - noszę 38, a musiałam kupić 40, żeby czuć się komfortowo. Dziewczyny pisały, że nawet dwa rozmiary większe kupują.

      Usuń
    2. ja kupowalam z Zara Trafaluc tez z wysokim stanem ale inne i tez musialam wziac rozmiar wieksze, cos w tym jest...

      Usuń
  42. Perfumy Zara Red Vanilla super, uwielbiam je, w sam raz na sezon jesienny. Kiedyś mieli podobne tez bardzo ładne From Zara with love, ale już więcej nie udało mi się ich kupić. co rok chyba wypuszczają nowe i tamte po prostu znikają, a szkoda... A co do strony internetowej Zara, to rzeczywiście porażka. Wręcz zniechęca do zakupów. Wszystkie te modelki tam stoją jakoś tak dziwnie pokracznie, z naburmuszonymi minami, dziwacznymi fryzurami, wyglądają jak jakieś zaniedbane dzieci. Nieraz ciężko określić wogole czy to mężczyzna czy kobieta. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Rzadko zachwycam się blogami, ale Twój bardzo mi się spodobał! :) i jako typowy wzrokowiec, muszę Cię spytać o zdjęcia :) wykonujesz je lustrzanką, czy telefonem (bo wyżej widzę selfie)? Obrabiasz je później w jakimś programie? Są bardzo wyraźne, mają piękne kolory, to kwestia dobrego sprzętu, czy znasz się na fotografii? :)

    Pozdrawiam, P.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystko mi się podoba :D Ja lubię Stradivariusa (choć z jakością różnie bywa) i Mango :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  45. Super zakupy! ;) Najbardziej podoba mi się żakiet i czarne rurki <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Czy torebka jest z Zary?

    OdpowiedzUsuń
  47. We wrześniu szukałam dobrze skrojonej, najlepiej białej koszuli i niestety nie znalazłam nic. Jeśli nawet coś na mnie leżało to albo prześwitywało albo było brzydko wykończone, a zależało mi żeby guziki nie były "plastikowe". I oczywiście wiele ładnych bluzek jest ze sztucznych materiałów, w których źle się czuję :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam czy mogłabyś podać firmę bluzek w serek?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Czy możesz podać linki do spodni, które kupiłaś w Zarze. Patrzę na stronę i nie mogę ich znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  50. Czy niebeskie jeansy z Zartr to te:
    http://www.zara.com/pl/pl/trf/jeans/zobacz-wi%C4%99cej/jegginsy-z-kolekcji-body-curve-c846564p3746015.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Polecam ramoneski ze Stradivariusa, ja mam swoją skórzaną już 3 sezon i uwielbiam ją. Mam 173cm,a kurtka (eska!) spokojnie sięga do paska spodni biodrówek:) Do tego bardzo ładnie leży:)

    A jaki model spodni wybrałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  52. Udane zakupy :) Ramoneska to świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  53. Chciałabym zamówić klej do rzęs Neicha, ale zastanawiam się czy konieczny jest także zakup zmywacza. Zdejmujesz/zdejmowałaś rzęsy bez jego użycia, korzystając jedynie z produktów do demakijażu? Nie sprawiało to żadnego problemu?

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne wybory! Uwielbiam Zare i jeżeli miałabym wybrać tylko jeden sklep, który spełnia moje wymogi to właśnie ten :))

    Ściskam!

    www.makesitsimple.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  55. co to za cudowna torebeczka na pierwszym zdjęciu? :)

    OdpowiedzUsuń
  56. również mam tą marynarkę :) przepiękna! ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature