Top Social

NOWOŚCI: ZOEVA CARAMEL MELANGE I BLANC FUSION, STROBE GEL, VICTORIA BECKHAM DLA ESTEE LAUDER, POMADA NABLA BROW POT, SMASHBOX PHOTO FINISH PRIME WATER I INNI.

Wiem, że bardzo lubicie wpisy z nowościami w mojej kosmetyczce, więc dzisiaj kolejna odsłona. Będzie o najnowszych paletkach i rozświetlaczu Zoeva, wodnej bazie pod makijaż, pomadach do brwi i kilku innych produktach, więc zapraszam do dalszej części posta. 


zoeva_caramel_melange_blanc_fusion

Dziś prosto z Mintishop.pl przyleciały do mnie nowe paletki Zoeva, które do sprzedaży trafią 31 października. Biała paleta o nazwie Blanc Fusion kryje w sobie jasne, mleczne odcienie, które idealnie sprawdzą się podczas wykonywania makijażu dziennego. Znajdziemy tu też cienie połyskujące i odrobinę szaleństwa w postaci złoto-pomarańczowego koloru, który może stanowić akcent na powiece.  W drugiej palecie o nazwie Caramel Melange znajdziemy bardzo ciepłe barwy, pasujące przede wszystkim do posiadaczek zielonej i niebieskiej tęczówki, ale nie tylko. Ciemne oczy również lubią być podkreślane brązami i złotem. Mi zdecydowanie bardziej wpadła w oko paletka Caramel Melange i na pewno będę z niej często korzystać. Pigmentacja cieni nie zaskakuje, bo Zoeva zdążyła nas już przyzwyczaić do bardzo dobrej jakości swoich produktów i w tym przypadku również tak jest. 


Zoeva przygotowała też coś dla fanek rozświetlenia w makijażu. Strobe Gel to lekka formuła, zapewniająca idealną taflę błysku. Możemy go używać do strobbingu, albo jako pojedynczy akcent np. na powiekach. Jestem bardzo zaskoczona lekkością, a zarazem pigmentacją tego żelu. Ponad to dosyć szybko zastyga i ciężko go zmyć, więc będzie to produkt niesamowicie trwały. Mój kolor to Corona i to bardzo niespotykany, szampański odcień z domieszką różowego złota.


Provoke Matt Fluid: od lewej odcień 210, następnie 215 

Korzystając z rossmannowskich obniżek -49% uzupełniłam podkładowe zapasy i jak zwykle trafiło na Provoke Matt Fluid od Dr Ireny Eris. Prócz odcienia 210 zakupiłam też 215 i na zdjęciu widzicie jak te kolory wyglądają obok siebie. 215 jest dużo ciemniejszy, choć w sklepie nie widać znacznej różnicy w stosunku do 210. Mieszanka tych dwóch odcieni idealnie mi odpowiada. 


Wodną bazę Smashbox Photo Finish Primer Water można stosować na dwa sposoby - przed nałożeniem podkładu lub w ciągu dnia, na gotowy makijaż aby go nieco odświeżyć. Od dawna miałam na nią ochotę, bo słyszałam wiele pozytywnych opinii. Pierwsze testy za mną i na razie bez zachwytu, ale czas pokaże jak się ostatecznie spisze. Na pewno dam znać. 


Od lewej: 230 Preety Shocking, 320 Drop Dead Red, 210 Bold Innocent, 220 Sheer Sin, 110 Nude Reveal

Nowe pomadki Estee Lauder Pure Color Envy Hi-Lustre są bardzo lekkie, a zarazem dobrze napigmentowane. Mają powiększać usta i je nawilżać. Co do powiększenia - efekt jest raczej minimalny, natomiast bardzo dobrze się ją nosi. Nie przesusza i równomiernie się ściera. Mój ulubiony odcień na co dzień to 110 Nude Reveal, ale fuksja 210 Preetty Shocking także jest piękna. Na uwagę zasługują też opakowania, bo są bardzo eleganckie, ciężkie, a do tego zamykane na magnes. 


Od lewej: Uranus, Neptune, Mars, Venus

Jeśli jesteście fankami pomad do makijażu brwi, to marka Nabla właśnie wprowadziła do asortymentu 4 odcienie z serii Brow Pot. Być może będą to tańsze zamienniki pomad Anastasia Beverly Hills - na pewno dam znać jak się sprawują. Uwielbiam kredkę Nabla Brow Divine w odcieniu Venus i cieszę się, że ten kolor jest także dostępny w formie pomady. 


Jeśli jesteśmy już przy brwiach, to na promocji w Rossmannie dorwałam bezbarwny żel utrwalający L'oreal Brow Artist. Niestety nie jestem z niego zadowolona, bo bardzo słabo utrwala. Poza tym podczas zanurzania szczoteczki w buteleczce da się wyczuć, że w środku jest niewiele produktu. 


Na moim Instagramie pokazywałam Wam już kilka nowych produktów z kolekcji Victoria Beckham dla Estee Lauder. Najpiękniejsza jest oczywiście paletka cieni. Mamy tu typowe, jesienne kolorki  z lekkim połyskiem. Najbardziej jednak zauroczyło mnie opakowanie, które z wierzchu jest obleczone lśniącym materiałem. Myślę, że byłby to z pewnością idealny prezent dla kobiety np. pod choinkę.


W pielęgnacji moich włosów pojawiła się też maska Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque, która pokazywałam Wam ostatnio na Instagramie. Wróciłam do niej po latach i jest tak samo dobra. Mimo, że potrzeby moich włosów się zmieniły, to nadal genialnie je dociąża, wygładza i nabłyszcza.

choker

I na koniec dwie błyskotki ze sklepu sotho.pl. Pierwsza to aksamitny choker z ozdobnym łańcuszkiem (tutaj klik), który powędruje do mojej kuzynki. Niedługo organizuje swój wieczór panieński i z pewnością będzie zachwycona takim drobiazgiem. Dla siebie zamówiłam połyskującą bransoletkę ze srebrną rozetką i chwostem (tutaj klik). Lubię tego typu ozdoby zestawiać z zegarkiem i bez koralikowej bransoletki zawsze mi czegoś brakuje. Do tego trzy nowe wody perfumowane od Sotho - N6 (moja faworytka), N7 i N8, które uwielbiam nosić w torebce - są lekkie i zajmują mało miejsca. Możecie je zamówić tutaj klik. Kod SOTHOFW2016 daje 20% zniżki na całą kolekcję (rabat łączy się z aktualną promocją na sklepie marki).

I to już wszystko na dziś. Obserwujcie moje konto na Instagramie, bo tam na bieżąco wrzucam zdjęcia nowości, jakie się u mnie pojawiają :-)



137 komentarzy on "NOWOŚCI: ZOEVA CARAMEL MELANGE I BLANC FUSION, STROBE GEL, VICTORIA BECKHAM DLA ESTEE LAUDER, POMADA NABLA BROW POT, SMASHBOX PHOTO FINISH PRIME WATER I INNI. "
  1. Paletki wyglądają super, ten rozświetlacz wręcz bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej! przepraszam, że trochę nie na temat, ale pod postem o denku nie doczekałam się odp - jak sobie radzisz z domyciem pędzla po nałożeniu kwasu migdałowego? używam zestawu z Bielendy i jest super, ale pędzel po moczeniu i myciu jest taki jakiś lepki i sklejony... masz może na to jakiś patent? będę bardzo wdzięczna za każdy pomysł:)

    uprzedzając - płyn do czyszczenia pędzli, mydło i woda miceralna nie dały rady :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanurzam go w odrobinie neutralizatora i myję pod bieżącą wodą w żelu Effaclar z La Roche Posay - to wystarcza, aby go dobrze domyć. A jaki masz pędzel? Z włosia sytetycznego? Kurczę, nigdy nie miałam problemu z czyszczeniem pędzli po kwasach :-)

      Usuń
    2. syntetyczny z BH Cosmetics - do podkładu ;) hmm, pokombinuję z detergentami w takim razie, bo też mnie to zdziwiło w sumie :D

      Usuń
    3. Też mam syntetyczny z BH :-) Czyli faktycznie pokombinuj z myciem różnymi środkami, ale żel do mycia twarzy powinien wystarczyć :-)

      Usuń
    4. to chyba sobie jakiś sprawię specjalnie do mycia pędzli, bo u mnie tylko masełko z TBS i micel z LRP ;)

      Usuń
  3. Mam ten choker od kilku dni, jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupiłam nową wodę perfumowaną Sotho nr 6 i 7 od razu, gdy się pojawiły i jestem bardzo zadowolona, również je polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że mój portfel troszkę schudnie 31 października ;) Blanc Fusion idealnie się uzupełni z moją ukochaną Cocoa Blend

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoeva zawsze coś ciekawego wprowadza. Ciekawa jestem jakie pędzle teraz wymyślą. Pole manewru jest coraz mniejsze bo wszystko już "było", a oni chcą być oryginalni :-)

      Usuń
  6. Jakim aparatem robisz zdjęcia? ;) Są świetnej jakości więc ciekawi mnie to odkąd odkryłam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maske Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque i Smashbox Photo Finish Primer Water też mam chęć nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smashbox na razie mnie nie powalił na kolana. Może przy cerze bardziej suchej by się sprawdził :-)

      Usuń
  8. Jaka jest pojemność tego rozświetlacza Zoeva? Wyczuwam zakupy ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź ;) będzie mój, a że jest mały to nie szkodzi, najwyżej kupię dwa słoiczki ;)

      Usuń
  9. Hej ja tak nie do tematu. Znasz jakieś tanie orzeźwiające perfumy? Jestem dopiero w 3 gimnazjum więc nie widzi mi się wydawać dużo kasy na perfumy. Szkoda że nie istnieją jakieś dobre do 50 zl.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie chcesz wydawać dużo pieniędzy to polecam mgiełki zapachowe Jacques Battini, które kupisz w Hebe - kosztują około 20 zł i mają świeże, dziewczęce zapachy, do tego bardzo trwałe :-)

      Usuń
    2. tak zrobię, kupię tą mgiełkę, a perfumy tej firmy też są dobre czy tej samej jakości co mgiełki i nie warto przepłacać?

      Usuń
  10. A ja mam pytanie która paleta lepsza właśnie dla zielonej tęczówki i która Tobie bardziej odpowiada (mimo że z tego co widzę kolory są naprawdę podobne)- Zoeva Cocoa Blend czy Caramel Melange? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postawiłabym na Caramel Melange, która podoba mi się o wiele bardziej, niż Cocoa. Dawno nie byłam tak zachwycona paletką cieni, ma prześliczne kolory i idealnie skomponowane. Dużo matów + trochę błyszczących czyni ją paletą samowystarczalną. No, może mogłaby mieć jeszcze matową czerń, ale nie czepiajmy się :-)

      Usuń
  11. Ten żel Zoevy bardzo mnie zaciekawił! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zoeva... wyczuwam bankrutwo mojego budżetu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dario a stosowałas może puder brązujący z bourjois? Jestem go bardzo ciekawa i zastanawiam się czy go zakupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W swoim imieniu mogę powiedzieć, że używałam tej czekoladki od bourjois baardzo długo, puder jest diabelnie wydajny, i wspominam go bardzo pozytywnie ;)

      Usuń
    2. Ja niestety nie byłam z niego zadowolona. Bardzo pomarańczowy, do tego na mojej skórze utleniał się na cegłę i schodził plamami :-(

      Usuń
  14. Obserwując Twojego bloga niezwykle żałuję, że nie mam większych okazji do malowania się, niż tylko 3-4 razy w tygodniu do pracy i na sporadyczne spotkania towarzyskie w większym gronie-bo zawsze tyle ciekawych kosmetyków pokazujesz! Niezwykle kuszą mnie paletki Zoevy, choć racjonalizuję sobie, że amatorce wystarczą z naddatkiem paletka Sleeka i biała czekolada z MUR ;)
    Liczę, że poratujesz mnie swą wiedzą w temacie kwasów hialuronowych-niedawno kupiłam na Biochemii Urody Potrójny 1,5% żel hialuronowy i niestety, ale po zaaplikowaniu go-niezależnie, czy na zwilżoną np. hydrolatem twarz, czy w połączeniu z kremem (teraz testuję ten https://www.biochemiaurody.com/sklep/cream-acne.html ) mam twarz czerwoną jak Indianin... Odczuwam też lekkie napięcie skóry. Mam cerę naczynkową, skłonną do zapychania, z dużą ilością zaskórników, przetłuszczającą się, ale i przesuszoną i szukam sposobu, żeby ją nawilżyć, myślałam, że ten żel mnie poratuje, a teraz nie wiem, czy używając go nie zrobię sobie większej szkody... Jak myślisz, dlaczego tak się dzieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli skóra zaczyna się czerwienić po aplikacji danego kosmetyku (niezależnie czy kolorowego, czy pielęgnacyjnego) to trzeba go bezwzględnie odstawić. Po prostu powoduje u Ciebie reakcję alergiczną i nie ma sensu w to dalej brnąć :-) Ja również długo szukałam kremu, który byłby nawilżający, ale nie zapychający i jak na razie na noc idealnie sprawdza się u mnie La Roche Posay Effaclar H - pozostawia tłustą warstwę po nałożeniu, ale rano skóra jest już idealnie matowa i ukojona :-)

      Usuń
    2. Cholera, no to teraz srodze się zawiodłam :( A jaki krem polecasz pod makijaż? Do pracy używam Prestige Creme Descargot BB SPF25 PA++, a na większe wyjścia CS z Revlona. W pracy mamy bardzo suche powietrze i niestety nawet ten BB ze ślimakiem bez odpowiedniej nawilżającej bazy mnie wysusza i po paru godzinach makijaż nie wygląda dobrze.

      Usuń
  15. Piękne rzeczy :) Niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne paletki i pomadki :) zastanawiam się tylko jak Ty to wszystko zużywasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie zużywam kosmetyków do końca chyba, że coś mnie bardzo uzależni :-)

      Usuń
  17. Czy ten z żółty z paletki Blanc Fusion jest matowy? Chyba nie:/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nowa kolekcja SOTHO jest genialna. Ja wybrałam kilka dni temu ten sam choker, ale w kolorze fuksji. Nosi się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tez mam perfumy Sotho, 3 i 6, są boskie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Droga Dario, czy używałaś cieni(czekoladek) z Makeup Revolution? Co o nich sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  21. czy możemy liczyć na zrobienie swatchy paletek z zoevy i tych rozświetlaczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swatche pojawią się jutro na Instagramie, dziś już nie zdążyłam zrobić :-)

      Usuń
  22. Hej
    Jaki podklad polecasz który utrzyma się cały dzień bez konieczności poprawiania. ? Myślę że na mojej skórze wpisze się matujący ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma podkładu, który u każdego sprawdzi się tak samo. U mnie takim długotrwałym podkładem jest Estee Lauder Double Wear ale nie wiem czy Tobie się sprawdzi :-)

      Usuń
  23. Kochana, a można liczyć na swatch paletki (w sumie obydwu)? Zwłaszcza w porównaniu do najpodobniejszych kolorów z paletek Zoevy? Bo nie wiem czy zamawiać, czy nie zdubluję sobie kolorów z innych paletek, które mam... Ta jasna jest taka cudna...

    W ogóle jeden z dla mnie ciekawszych i pięknie wyeksponowanych postów dzięki zdjęciom z ostatniego czasu. Miałam bardzo ciężki dzień w pracy i szczerze powiem, że zajadam się świeżymi babeczkami własnej roboty i ten post to najsłodszy dodatek do nich ;) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogłam umilić Ci wieczór :-) Swatche pojawią się jutro na Instagramie - paletki przyleciały do mnie dopiero dzisiaj i nie zdążyłam zrobić zdjęć :-)

      Usuń
    2. Widziałam, dziękuję! <3 Szkoda, że cała nie jest matowa, rzadko używam perłowych cieni i brakuje mi żółtego matu, a znowu nie lubię trzymać pojedynczych cieni... Mam zagwozdkę, mam trzy paletki Zoevy i strasznie chcę którąś z tych nowych, ale nie chcę dublować kolorów, które już mam, a na złość obydwie pasują do mojej urody, kurcze co robić :D

      Usuń
  24. Hej 😉 mam pytanko jaki to model zegarka, w tym poście?

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej 😉 mam pytanko jaki to model zegarka, w tym poście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daniel Wellington Classic Black - na Instagramie przekazywałam jakiś czas temu zniżkę na niego, więc warto obserwować :-)

      https://www.instagram.com/p/BLWhpxXDWQ9/?taken-by=kosmetycznahedonistka

      Usuń
  26. Dario, a jakbyś porównała tę pomadę z Nabli - Venus do pomady z Inglota w kolorze 12? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś tą pomadę z Inglota ale gdzieś mi się zawieruszyła. Kolor jest naprawdę bardzo podobny ale Nabla jest chyba nieco chłodniejsza :-)

      Usuń
  27. Biżuteria SOTHO jest genialna. Co kolekcja to lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  28. A właśnie dziś pomyślałam że szkoda że zoeva nie wypuściła od dawna żadnej nowej paletki - i proszę,jest :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne profesjonalne zdjęcia ! Myślę, że to one są głównym atutem twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ten choker w srebrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chokery Sotho są świetne, czekam na swój model od Mikołaja :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Może wreszcie skuszę się na jakąś paletkę z Zoevy, bo nawet same zdjęcia mnie zachęcają:)

    OdpowiedzUsuń
  33. jak dla mnie najlepszy produkt do brwi to pomada Inglota, w testach mało co gorzej od Anastasii wypadała,polecam wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  34. Dario a kiedy wpis o TCA? CZekamy z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, przeraszam za tą obsuwkę. Niestety znów mam problem z kartą, na której miałam zapisane zdjęcia po zabiegu, a są one bardzo ważne.

      Usuń
  35. A gdzie kupujesz tą maskę do włosów? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej :)trochę w innym temacie, ale chciałam zapytać czy podczas terapii Tetralysalem zdarzało Ci się pić alkohol?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, podczas antybiotykoterapii generalnie nie powinno się spożywać alkoholu. Ja wówczas zupełnie się wstrzymałam :-)

      Usuń
  37. Ta ciemniejsza paletka Zoeva jest przepiękna i chyba się na nią skuszę. Na promocji w Rossmannie za Twoją namową kupiłam podkład Ireny Eris do wypróbowania, ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dario a co sadzisz o odcieniu 220 Naturl provoke matt stosowalas może? co myślisz o polaczeniu z ivory 210? bo 215 wydaje mi się ze wpada w chłodny odcien rozu,,,czy mam racje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wydawało mi się, że 215 będzie nieco różowy, ale w rzeczywistości jest raczej szary, z tendencją do pomarańczowienia (przynajmniej na mojej skórze). 220 jest już bardzo ciemny i nadaje się u mnie tylko do mieszania z 210 :-)

      Usuń
    2. ja uzywam na co dzien 215 i raczej wpada w odcien zolty/pomaranczowy, a 220 uzywam latem to do opalonej skory jest ok,ale nie do bladej karnacji

      Usuń
  39. Perfumy Sotho numer 6 są boskie :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana mam pytanie. Nie używam cieni i chce to zmienić. Jako pierwsza paletę chciałam kupić yours naturally ale teraz już nie wiem czy ta czy któraś z nowych. Proszę doradz która jest bardziej uniwersalna. Koniecznie chciałbym z zoevy. Pozdrawiam liczę na odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki masz kolor oczu, skóry?

      Usuń
    2. Mam niebieskie oczy i brzoskwiniową cerę i jasne wlosy

      Usuń
    3. Kochana, zdecydowanie polecam Ci w takim razie Naturally Yours. Jest bardzo uniwersalna i idealna na początek :-)

      Usuń
  41. Dario gdzie można kupić paletę Estee Lauder?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ich stronie internetowej lub w perfumeriach Douglas :-)

      Usuń
  42. Ekstra nowości :) Miałam ochotę na ten podkład Provoke, ale niestety był już u mnie wykupiony... natomiast zaopatrzyłam się na promocji w żel do brwi L'Oreal w kolorze brązowym :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja tak trochę odbiegne od tematu - ostatnio slyszalam o olejku kameliowym. Czy masz może jakieś doświadczenia z tym olejkiem? Wiem, że zawsze napiszesz cos mądrego, stad moje pytanie. Bede wdzięczna za odpowiedz i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam okazji go używać, ale być może się skuszę i dam znać co i jak :-)

      Usuń
  44. Gdzie można kupić Strobe Gel? na stronie Mintishop nie ma tego kosmetyku. Jakie kolory są jeszcze dostępne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strobe Gel pojawi się również 31 października, razem z paletkami na minti :-)

      Usuń
  45. Dario, jaka jest Twoja opinia n.t. pędzli ze sztucznego włosia? Czy są Twoim zdaniem lepsze czy jednak gorsze od tych naturalnych?
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy :-) Niektóre pędzle z naturalnego włosia np. koziego potrafią być bardzo problematyczne. Po praniu nieprzyjemnie się odkształcają, są szorstkie itd. Najlepsze jest połączenie naturalnego z taklonem jak np. u Zoevy. Syntetyki również bywają fajne, ale niestety większość do niczego się nie nadaje. Najfajniejsze są pędzle z puchu marabuta ale ich raczej nie wykorzystuje się do makijażu :p

      Usuń
  46. Chokery Sotho są świetne, ja mam dwa wiązane, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  47. W Sotho kupuje już od dawna i tez polecam. Jak co roku zrobię tam zakupy na mikołajowe i świąteczne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  48. Choker...love :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cześć 😊 na zdjęciu chokerem jaka mamy szmineczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Rouge Edition Velbet od Bourjois w odcieniu Frambourjoise :-)

      Usuń
    2. Cudowna😊 na szczęście ja kupiłam ostatnio w rossmanie😉 nie wiedzialamze taka ladna bedzie😆 pozdrawiam!!!!!

      Usuń
  50. Już wiem jaki zapach chcę na urodziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Co to za kolorek na paznokciach? :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Cześć kochana;) W jaki sposób myjesz włosy Babydreamem z rossmana? Chodzi mi o to że ja próbowałam i strasznie mi plącze włosy już w momencie nakładania na nie i na skórę głowy:(
    Z góry dziękuję za odpowiedz;)

    OdpowiedzUsuń
  53. paletki Zoeva są jak zwykle piękne. Szczególnie ta druga, z różami i miedzią. I jak zawsze zachwycam się pomadkami... brałabym wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Kochana Dario! Chciałabym kupić zestaw pędzli. Mam pojedyncze no name i chciałabym coś konkretnego. Na zoeve niestety mnie nie stać . Myślałam k tym zestawie.
    https://mintishop.pl/product-pol-7300-Hakuro-zestaw-7-pedzli-MEDIUM-H50s-H24-H77-H85-H60.html
    Czy myślisz że będzie wystarczający? Bardzo proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej będzie wystarczający. I wiesz, ja też od niego zaczynałam :-)

      Usuń
  55. Za Twoją namową kupiłam Provoke Matt, zobaczymy co z tego wyniknie.
    A swoją drogą zabawne, mam inny typ urody, a pasują mi w większości te same odcienie, co Tobie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Paleta Selected wygląda czadowo,tylko po co ta żółć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom bardzo ciekawie wygląda na oku :-)

      Usuń
  57. Same piękności! Paletki z Zoeva wyglądają oszałamiająco aż chce się jej spróbować w makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Witaj Dario :)
    Ja mam pytanie odnośnie wpisu z wcierka do włosów z kropel zoladkowych- robisz ja jednorazowo czy można zrobić większą ilość i np trzymać w lodówce? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A coś się dzieje jeżeli dłużej polezy? :)

      Usuń
  59. Cześć Dario, polecisz mi jakąś paletke w ciepłych odcieniach do makijażu biznesowego? mam niebieskie oczy i jasną karnacje.

    OdpowiedzUsuń
  60. Dario a może post o tym co kupiłaś na promocji e Rossmann?

    OdpowiedzUsuń
  61. Paletki akurat wchodzą w dniu mojej wypłaty, więc mój miesiąc przyjemności zakupowej zacznę od Caramel Melange :D
    Już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Super pomadki :) Ciekawa byłam tego żelu do brwi L'Oreal, może był już otwarty? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że tak i to wiele razy... Ach ten Rossmann :-)

      Usuń
  63. Daria probowalas do brwi Control Freak NYX? Wydajny, bezbarwny i swietnie utrwala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, ale dziękuję za polecenie. Sprawdzę go sobie :-)

      Usuń
  64. Ooooooch, ten strobe cream... Myślałam, że będzie jakiś nie za bardzo, ale mamo! jak to wygląda *.*
    Chyba muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej ja mam pytanie odnośnie lakieru do paznokci, jakie kolory stosujesz jesienią? Mogłabyś podać firmę i numery lakierów? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  66. Mogę prosić o swatche palety blanc fusion? :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Hmmm, mam ten żel do brwi w wersji brązowej i mam dokładnie odwrotny problem - na szczoteczkę nabiera się o wiele za dużo, przed nałożeniem muszę usunąć z niej prawie cały żel, w przeciwnym wypadku kończę ze sklejonym glutem zamiast brwi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, czyli ja miałam po prostu jakiś zleżały, wielokrotnie otwierany egzemplarz... jak to w Rossmanie.

      Usuń
  68. Na te pomadki z Estee Lauder chętnie się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Dario jaki polecasz szampon do włosów żebym miała efekt śliskich włosów podczas zmywania. ? Czego Ty używasz ze są tak piękne i błyszczące. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie żaden szampon nie powoduje śliskich włosów, to zadanie odżywek i masek, a szampon ma je jedynie dobrze oczyścić :-) Niedługo wpis na temat moich ulubionych szamponów, więc może coś sobie podejrzysz :-)

      Usuń
  70. Powiedz proszę coś o masce Macadamia, zamierzam ją kupić, kosztuje dość sporo, więc będę wdzięczna za szczerą opinie, warto ją kupić? mam farbowane blond włosy długie, zalezy mi na nawilzeniu, wygładzeniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na mój Instagram, tam pisałam o niej więcej :-)

      Usuń
  71. Ja również kupiłam podkład Provoke, ale w odcieniu 205. Uwielbiam ten podkład! Super zakupy, zaciekawiłaś mnie paroma kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Dario
    Czy mogłabyś podać nr referencyjny swetra białego, który mierzyłam w Zarze. Nie ma go na stronie ale wybieram się do Zary i chętnie go zmierzę-jeśli będzie. Z góry bardzo dziękuję. A ostatecznie kupiłaś go czy nie?
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam, ale wyrzuciłam metkę :-( Był jeszcze taki sam, ale w odcieniu szarym i na stronie ten szary jest dostępny, a kremowego niestety nie widzę :/

      Usuń
  73. Boski choker. Mam taki sam z karmą i jest mega.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja również polecam biżuterię Sotho, ich biżuteria uzależnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja polecam chokery i łapacz snów z Sotho. Mam i są genialne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpinam się :-) Są mega.

      Usuń
  76. Super produkty, z chęcią kupię coś nowego ;D

    OdpowiedzUsuń
  77. Choker Sotho to absolutny must have dla każdej kobiety <3 Polecam te z krzyżykiem na łańcuszku. Mam od kilku godzin i nie mogę się napatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  78. Do kiedy obowiązuje te kod ze zniżką na biżuterię i perfumy? :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Perfumy Sotho numer 6 uwiodły mnie całkowicie. A trwałość jest niesamowita jak za ta cenę.

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo fajnego prowadzi Pani bloga. Trafiłam tu dzisiaj szukając "włosowych" inspiracji a przy okazji znalazłam moje ulubione perfumy Sotho numer 7 :-)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zachwycił mnie Twoj zegarek :) Zdradzisz, który to konkretnie model? :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Te palety są urzekające! ♥ Najbardziej podoba mi się caramel melange :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature