Top Social

MOJE ZAPACHY NA JESIEŃ: TOM FORD, MICHAEL KORS, DKNY, TRUSSARDI.

Lubię zmieniać perfumy w zależności od pory roku i w dzisiejszym wpisie opowiem Wam o moich jesiennych ulubieńcach. Będą to zapachy nieco cięższe i bardziej intensywne, niż te, których używam wiosną i latem. Zapraszam na mały przegląd w którym zaprezentuję 5 ulubionych perfum na jesień. 


michael_kors_rose_radiant_gold

MICHAEL KORS ROSE RADIANT GOLD
_______
Lubię zapachy od Michaela Korsa, a ten wyjątkowo mocno kojarzy mi się z jesienią. Głęboki, intensywny, otulający i nieco słodki. Nutą bazową jest piżmo, a dalej znajdziemy tu też aromat kwiatów i przypraw. Idealnie nadaje się na chłodniejsze pory roku, bo jest na tyle intensywny, że podczas upałów mógłby stać się męczący zarówno dla nas, jak i dla otoczenia. Najlepsze jednak w nim jest to, że zupełnie inaczej pachnie wąchany bezpośrednio z flakonu, a zupełnie inaczej rozwija się na skórze. To zapach z tzw. ogonem, który ciągnie się za nami i wiele osób zwróci na niego uwagę. U mnie utrzymuje się na skórze przez cały dzień, a ubrania pachną aż do ich wyprania. Rose Radiant Gold pochodzi z linii Gold Collection i spośród wszystkich dostępnych ten jest moim faworytem. 

michael_kors_sexy_amber

MICHAEL KORS SEXY AMBER
_______
Do perfum MK Sexy Amber z przyjemnością wracam właśnie jesienią. Są jeszcze bardziej intensywne, niż te z kolekcji Gold Colletion i to typowy klasyk marki. Muszę przyznać, że latem nie jestem w stanie wytrzymać z tymi perfumami, bo czuję je dosłownie wszędzie. Unoszą się taką oleistą i ciężką chmurą, co przy wysokich temperaturach jest po prostu męczące. Sexy Amber nie każdemu przypadnie do gustu - to aromat bardzo dojrzały, elegancki, dla kobiety pewnej siebie. Mogę pokusić się o stwierdzenie, że to perfumy idealne dla "bussineswoman", które będą dodawać jej jeszcze większej powagi i prestiżu. Znajdziemy tu nuty kwiatowo-orientalne: ambra, drzewo sandałowe, mech, mandarynka, pomarańcza i białe kwiaty. Chyba nie spotkałam się z równie trwałym i mocnym zapachem, jak ten. 

tom_ford_orchid_soleil

TOM FORD ORCHID SOLEIL
_______
Zauważam pewne podobieństwo między zapachem Tom Ford Orchid Soleil, a Michael Kors Rose Radiant Gold. Obydwa aromaty mają w sobie takie ciepło i słodką ciężkość, którą akurat bardzo lubię jesienią. Niezwykle otulający, oleisty oraz intensywny zapach, przełamany czymś nieco gorzkawym i ostrym. Perfumy pachną orientalnie i kwiatowo - obecne nuty to gorzka pomarańcza, różowy pieprz, cyprys, czerwona lilia, tuberoza, wanilia, paczula, kasztan, orchidea i... bita śmietana! Z tak zaskakujących połączeń nie mogło wyjść nic banalnego, więc jeśli szukacie w perfumach wyjątkowości - polecam. Podoba mi się też flakon, który lśni różowym złotem i wygląda ekskluzywnie.

trussardi_my_scent

TRUSSARDI MY SCENT
_______
A to już zapach zupełnie inny, niż wyżej prezentowane. Jest lżejszy i weselszy, ale nadal pozostaje u mnie w jesiennych klimatach. To typowy, różowy aromat - flakon jest bardzo dobrze dopasowany do charakteru kompozycji. Pachnie głównie kwiatowo, z lekkim, owocowym przełamaniem. Rozwija się na skórze i z biegiem dnia pachnie trochę inaczej. Znajdziemy tu nuty gruszki, różanych pączków i składników o tajemniczo brzmiących nazwach: molekuły serenolide, cashmeran, hliotrop. Wyżej opisane zapachy polecałabym bardziej na wieczór, natomiast ten można spokojnie używać w ciągu dnia. Nie jest męczący, ale pozostaje wyczuwalny przez wiele godzin. 

be_tempted_dkny_donna_karan_new_york

DKNY BE TEMPTED
_______
Zapach, który mam najkrócej, ale już zdążył zdobyć moją ogromną sympatię. Jest najsłodszy z moich ulubieńców i może podobać się nieco młodszym dziewczynom. Będzie idealny zarówno na dzień, jak i na wieczór. Ma w sobie coś takiego, że zwraca uwagę mężczyzn i ostatnio zdarza mi się to naprawdę często. Mamy tu czarną porzeczkę, która nadaje kompozycji charakteru, lukrecję, cytrynę i jak przystało na markę DKNY - jabłko. W Be Tempted znajdziemy też akcent różany, fiołek, pomarańczę, paczulę, mirrę i wanilię. Całość prezentuje się bardzo zmysłowo, ale bez przesady, o którą łatwo w przypadku zapachów, które w założeniu mają być uwodzicielskie. Czerwone jabłuszko jest inne, niż pozostałe od DKNY. Mniej kwaśne, a bardziej dojrzałe i słodkie. 

To już wszystkie zapachy na jesień, do których z przyjemnością wracam. A czym pachną moje czytelniczki? Napiszcie koniecznie w komentarzu jaki jest Wasz ulubiony, jesienny zapach!

Obserwujcie mnie też na Instagramie @kosmetycznahedonistka 


82 komentarze on "MOJE ZAPACHY NA JESIEŃ: TOM FORD, MICHAEL KORS, DKNY, TRUSSARDI. "
  1. Piękny flakon tego Toma Forda, bardzo elegancki. Ja pachnę niedawno odkrytym CK Reveal (nuty soli i pieprzu, coś pięknego!) i planuję zakup Versace Crystal Noir EDT i Givenchy Ange ou Demon EDP :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój faworyt niedawno odkryty to paco Rabanne lady million. Inne flakony omijam i w chłodniejsze dni wybieram tylko ten. Ma coś w sobie, że mi się cieplej robi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zakupiłam kenzo jungle oraz guerlain insolence:-):-):-) wreszcie coś mocnego, uwielbiam jesień za tą możliwość :-):-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z przedstawionych przez Ciebie zapachów, ale ogromnie mnie ciekawi jak pachnie nowe jabłuszko od DKNY. Ja jesienią sięgam np. po J'adore Diora albo Euphorię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię klasycznego J'adore od Diora :-) I ten obłędny flakon...

      Usuń
  5. Nie wiem jak pachną ale kuszą już samym wyglądem flakonów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wybieram nowość od Michaela Korsa Midnight Shimmer i Wonderlust! Idealne na jesień! Koniecznie sprawdźcie te zapachy 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Na jesień lubię zapachy mocniejsze i bardziej słodkie jak np. Miss Dior, a zimą Angel Muglera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jak dotąd żaden Mugler nie zachwycił :-)

      Usuń
  8. Ostatnio kupiłam sobie perfumy TF i jestem nimi oczarowana! Zapach jest nietuzinkowy i inny a takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przez cały rok pachnę tym samym: Code Armaniego albo (jeśli tylko uda mi się znaleźć, bo niestety już daaawno temu został wycofany :((( ) Amethyst Fatale od Oriflame. To była miłość od pierwszego powąchania i gdyby był nadal w ofercie, używałabym tylko jego. To byłoby już z 8 lat... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam szczególnie zapach BLACK OPIUM Yves Saint Laurent! Jest genialny na jesień..słodki, kwiatowy i bardzo intensywny :) Przy okazji, jest bardzo trwały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham ten zapach... jest zmysłowy i uwodzicielski...:)

      Usuń
    2. Wąchałam, fajny, ale dla mnie chyba za mocny. Może na skórze rozwija się inaczej, planuję to sprawdzić :-)

      Usuń
  11. Nad Tom Ford Orchid Soleil właśnie intensywnie rozmyślam ;) W jakiej masz pojemności? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wąchałam jabłuszko, ale nie podoba mi się jego zapach :) Jego zielona wersja też zupełnie mi nie odpowiada :D Buteleczka perfum Toma Forda jest przepiękna! Ja bardzo lubię Givenchy Ou Demon le Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hej :) czy poddałas sie juz depilacji laserowej ? pamietam ze planowałas to zrobic jestem ciekawa czy sa jakies rezultaty, sama chciałabym pozbyc sie zbednego owlosienia . pozdrawiam Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowałam, ale nadal nie udało mi się na nią wybrać. Nie mam kiedy :-(

      Usuń
  14. Aż sie boje sprawdzać cene..:/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobry post! Ja uwielbiam sexy amber jednak czasami jest dla mnie za mocny:)
    W wolnej chwili napraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zamiast "(...) natomiast ten można spokojnie używać w ciągu dnia" powinno być "tego zapachu".

    OdpowiedzUsuń
  17. Flakonik TF w tym kolorze wygląda świetnie. Ja mam czarne ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana mam do Ciebie pytanie odnośnie bielizny. Może polecasz jakieś stacjonarne ewentualnie internetowe sklepy gdzie dostanę ładną czarną koronkową bieliznę i sexowną koronkową piżamkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama takich szukam i przyznam, że jest z tym ciężko. Ostatnio widziałam fajne w New Yorkerze :-)

      Usuń
  19. Dario, piszę zupełnie bez zwiazku z postem, ale też w sprawie zapachu. Chciałam zapytać jak radzisz sobie z zapachem kozieradki? Bardzo chętnie sięgnęłabym po tą wcierkę, ale jej zapach utrzymuje się na moich włosach nawet po myciu.:( jak to wygląda u Ciebie?

    Pozdrawiam, Klara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie chciałam zapytać, jak znosić zapach kropli żołądkowych we włosach??😣 Kozieradka przy tym to pachnidełko

      Usuń
    2. A mi krople zupełnie nie przeszkadzają. Kozieradka to inna bajka. Jak dla mnie śmierdzi... moczem ;-) ale tak zawsze jest ze każdemu przeszkadza coś innego. Ja np Olej lniany lubię. A czytam że dziewczyny po nim wymiotują. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Zarówno kozieradka, jak i krople żołądkowe trochę mi przeszkadzają, ale wcieram je na noc i rano myję głowę, więc nie ma tragedii. Później używam wcierki z Fructis, więc smrodki są zupełnie zneutralizowane :-)

      Usuń

  20. Flakon Orchid Soleil mnie zauroczył :D kochana wiem, że nie raz już o tym pisałaś, ale ja mimo wszystko mam wątpliwości i potrzebuję porady. Mam cerę mieszaną, trądzikową (jestem pod opieką dermatologa) i z tego względu kiedyś zaczęłam poszukiwać porad w internecie nie tylko w zakresie pielęgnacji, ale również makijażu. Bardzo się w ten kosmetyczny świat wciągnęłam, ale ciągle mam problem jeśli chodzi o bazę pod makijaż. Wiem, że wykonywanie makijażu w młodym wieku wciąż jest kwestią kontrowersyjna, ale ja nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez ukrycia mankamentów mojej skóry. Na codzień używam kremu nawilżającego następnie nakładam podkład czasem korektor, oczywiście tusz do rzęs i to cały mój makijaż. Jednakże nie wytrzymuje on zbyt długo na mojej twarzy. Dość szybko znika z nosa, czoła a zwłaszcza z niedoskonałości. Zaczynam się mocno świecić. Dlatego też zastanawiam się czy nie powinnam zainwestować w bazę, a jeśli tak to jaką? Nie chcę pogarszyć stanu cery (choć nie jest on fatalny) ale chcę aby mój makijaż nie znikał po trzech godzinach. Co możesz mi doradzić? Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedź! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiedz jakiego kremu pod makijaż używasz? Może to on jest zbyt ciężki i dlatego podkład zaczyna znikać?

      Usuń
    2. Bioderma Sensibio Light :)

      Usuń
  21. Ja od wielu lat wierna jestem J'adore Diora. To taki mój klasyk. A z innych lubię The one Dolce&Gabbana. Ciekawi mnie ten zapach Korsa. Przy najbliższej wizycie w perfumerii sprawdzę go :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana pokaż nam swoje zegarki :) taki wpis z Twoją kolekcją i kilkoma słowami na temat ich jakości, wykonania, czy są podatne na zarysowania, ścieranie koloru na kopercie, itp. Planuję zakup nowego zegarka ale nie zrobię tego dopóki nie poznam Twojej opinii na temat niektórych marek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwilka cierpliwości - cały czas pamiętam o tym wpisie :-)

      Usuń
  23. Moim faworytem juz od 2 lat jest wloski niszowy zapach Il Profvmo Cortigiana :) jest wspanialy, wyjatkowy, ultrakobiecy i seksowny, dominujace nuty to czeresnia i migdaly. Polecam wszystkim kobietom ktore chca pachniec wyjatkowo i miec pewnosc ze na 99% nie spotkaja nikogo pachnacego tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sądząc po opisach najchętniej powąchałabym TRUSSARDI MY SCENT. Lubię jak nie jest zbyt słodko i zbyt ciężko. Mimo, że to jesień.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zainteresowałaś mnie perfumami Tom Ford, chyba je zamówię przy najbliższej okazji. Ja teraz używam Black Opium YSL i ciągle mnie ktoś pyta czym tak ładnie pachnę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Krem z filtrem.
    Dario barfzo proszę o pomoc w kwestii wyboru kremu z filtrem. Nie mogę nigdzie namierzyć polecanego przez Ciebie LPR anthelios suchy dotyk. Wszędzie tylko ten barwiący. Nie ma ani w internecie ani w hurtowniach aptecznych. Nadal go używasz? Gdzie kupujesz?
    Jestem w ciąży i potrzebuję matowego filtra na codzień, żeby nie mieć przebarwień. Polecasz coś fajnego pod makijaż?
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam internetowa aptekę Gemini. Ja zawsze kupuje go tam.

      Usuń
    2. Ja od siebie mogę polecić filtr Vichy ideal soley emusja do cery tlustej- jest matujący i ma spf 50. Tylko kup emulsje nie krem:)

      Usuń
    3. Aktualnie używam takiego fluidu z filtrem Clinique SPF 50 Mineral Sunscreen Fluid i jest jeszcze lepszy niż LRP :-)

      Usuń
  27. Ja stosuje La vie est belle od Lancome. POlecam Jest słodki, lekki i uwodzicielski.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne flakony, zdecydowanie mam słabość do takich! Koniecznie muszę poznać te zapachy bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety nie znam żadnego z tych zapachów. Ja na jesień zdecydowanie uwielbiam Versace Bright Crystals :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja kiedys mialam zielone jablko DKNY, pamietam,ze popryskalam sie troche i oddalam kuzynce,bo nie podobaly mi sie te perfumy, dla mnie ta marka jest skreslona i nawet nie interesuja mnie kolejne zapachy,tak juz mam,jest masa lepszych marek i z lepszymi perfumami,moj nr jeden od lat to miss dior cherie

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje zapachy niezależnie od pory roku to Alien i Angel T.M., Hypnotic Midnight D., Bvlgari Jasmin Noir:))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem bardzo ciekawa zapachu Be Tempted od DKNY. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana wyjaśnisz jak zrobić takiego warkocza lub podasz jego nazwę/link do tutorialu? https://www.instagram.com/p/6xx5nEhVog/ baardzo prosze! Slicznie Ci w nim bylo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi ciężko to wyjaśnić na zdjęciach niestety :-(

      Usuń
  34. Nie znam żadnego z tych zapachów. U mnie nuda od maja tylko ciągle Si Giorgio Armani na zmianę z Chanel No.5 i Yves Saint Laurent Belle D'Opium

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zwykle piękne zdjęcia Daria,u mnie non stop Kenzo,Hugo Boss,CK ale bardzo chętnie wypróbuję któregoś z Twoich 3 pierwszych opisanych zapachów bo przyznam szczerze,że ich nie znałam.
    Pozdrawiam Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam pytanie niezwiązane z postem - mianowicie, czy uważasz że w wieku 21 lat powinno już się używać jakichś kremów pod oczy, czy przeciwzmarszczkowych? Mam suchą cerę, używam najzwyklejszego kremu z nivea do twarzy i zastanawiam się, czy powinnam jakoś zabezpieczyć swoją cerę przed różnymi niemiłymi niespodziankami ;-) jeśli mogłabyś coś polecić, byłabym wdzięczna. Pozdrawiam ciepło ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jak najbardziej możesz już zacząć stosować kremy pod oczy. Może najpierw zacznij od tych z Flos Lek - są niedrogie, a wystarczające dla młodszych cer :-)

      Usuń
  37. A jak byś miała wybrać jeden najpiękniejszy zapach jaki znasz? Niekoniecznie na zimę i jesień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najpiękniejszy jest oczywiście Naomi Campbell Cat Deluxe ale przestałam go używać, bo wycofali większą pojemność, a ta malutka jest niewydajna :-)

      Usuń
  38. A ja od lat zakochana jestem w euphorii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bottega veneta -zapach "skórzany". Zapach jest tak wspaniały że pary razy dziennie muszę go powąchac z flakonu bo od siebie nie czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dario co byś mi doradzila na łamanie -kruszenie się włosów ?.Nakładam obecnie olej migdałowy używam maski Oherb.Dwa razy robiłam ultraplex i nadal się łamią. Bardzo Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porządne cięcie :)

      Usuń
    2. dokładnie,najlepiej ściąć skoro nic nie pomaga

      Usuń
    3. Za takie rady to anonimom nie dziękuję.

      Usuń
    4. A czy używasz silikonowego serum do zabezpieczania włosów w ciągu dnia?

      Usuń
    5. ale pomysl logicznie, jak nic ci nie pomaga, nawet ultraplex i maski i inne rzeczy to wychodzi,ze masz ostro zniszczone wlosy,a na mocno zniszczone wlosy jest jedna rada-trzeba je sciac, podciac mocno i wtedy takich problemow sie nie ma, dziewczyny czesto trzymaja zniszczone wlosy, wykruszone bo chca miec dlugie i tylko dlugosc sie liczy,a to wcale dobrze nie wyglada

      Usuń
    6. Nie mam zniszczonych włosów bo nie farbuję i nie używam prostownicy. Badanie u trychologa to potwierdziło. Mam włosy przesuszone i nic poza tym. Czy to jest powód do ścięcia? .Podcinam włosy regularnie więc to nie w tym problem.

      Usuń
    7. Nie używam. Serum stosuję tylko po myciu i może to jest błąd :/.Dario co polecasz? Dziękuję ;)

      Usuń
    8. kup Mythic Oil Loreal'a, Daria go nie raz polecala, ja tez go polecam, bardzo fajny i na sucho i na mokro

      Usuń
    9. Kiedyś go miałam ale chyba do niego wrócę.

      Usuń
  41. Daria, zaczęłam ostatnio robić sobie płukankę z kory dębu wg. Twojego przepisu i efekt kolorystyczny jest naprawdę zadowalający już po drugim użyciu. Super! Dzięki za niego :)
    Mam tylko jeden problem. Włosy po tej płukance są takie... kleiste, ciężko je rozczesać i ułożyć. Masz na to jakiś sposób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety faktycznie włosy są nieprzyjemnie w dotyku po tej płukance - polecam po niej spryskać włosy odżywką bez spłukiwania np. Schauma krem i olejek :-)

      Usuń
  42. Pytanie z innej beczki: już od dłuższego czasu chodzi za mną podkład z L'oreal, mianowicie True match. Niestety ich odcienie są dla mnie nie do ogarnięcia, a w drogeriach brak testerów :( dlatego przychodzę tu z pytaniem czy masz może porównanie jaki odcień True match byłby dla mnie odpowiedni, jeśli Bourjois healthy mix w odcieniu 51 jest dla mnie idealny? :) Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Sexy Amber jest strasznie płaski. Tylko 3 nuty zapachowe... Bardzo płytki, przez co mniej ciekawy. A szkoda, bo ładny, taki kremowy. Jednak nie ma w sobie głębi i charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  44. Dario i dziewczyny mam pytanie. Używam podkładu Eris odcien 210. Chcę na promocji dokupić puder ten Compact 2 w 1. Odcień najjaśniejszy jest dla mnie ciut za jasny a ciemniejszy ciut za ciemny. Który wybrać? myślę że stopią się z cerą ale nie wiem który będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Podziwiam osoby, które potrafią pisać o zapachach. Ja potrafię powiedzieć jedynie czy zapach mi się podoba, czy nie :D Perfum nie zmieniam od kilku dobrych lat, więc może to jest przyczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Może chodziło o heliotrop- to chyba jakiś kwiat, mi kojarzy się z mitologia grecką ;)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja uwielbiam Lancome La vie est belle <3 Mam ogromny problem z doborem perfum bo wszystkie pachna dla mnie tak samo wachane z flakonu lub papierka... Podobaja mi sie dopiero na kims lub na wlasnej skorze :) Musze kogos spsikac Korsem i ocenic czy mi sie podobaja! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. A ja kupilam pare dni temu Michael Kors Rose Radiant Gold i niestety stwierdziłam ze nie mój zapach. Chcociarz kiedy testowałam w sklepie to bardzo mi się podobał :( teraz sprzedaje go niestety

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature