Top Social

MOJE WIECZORNE RYTUAŁY: PIELĘGNACYJNA RUTYNA.

Jesień i zima wbrew pozorom mają trochę plusów. Wieczory stają się coraz dłuższe i miło jest je spędzać w domu. Moje wieczorne rytuały zazwyczaj wyglądają tak samo i dziś trochę Wam o nich opowiem. 



Nie wiem jak to jest u Was, ale ja po powrocie do domu od razu zmywam makijaż. To właśnie od porządnego demakijażu rozpoczynam wieczorne rytuały i jeśli śledzicie mojego bloga od dłuższego czasu, to doskonale znacie trzy powyższe produkty. Żelu do mycia skóry Effaclar La Roche Posay używam już od wielu lat i mimo, że  kilka razy próbowałam go zamienić na coś innego, to i tak nie ma sobie równych. Co 2-3 dni oczyszczam skórę dodatkowo silikonową szczoteczką, o której pisałam tutaj klik. Nakładam na nią trochę żelu i masuję dokładnie powierzchnię skóry omijając okolicę oczu. Później przemywam jeszcze twarz płynem micelarnym z Biodermy i jeśli mam więcej czasu - używam też toniku ryżowego, o którym przeczytacie tutaj klik


Po wykonaniu demakijażu pochłaniają mnie jeszcze przez chwilę domowe obowiązki, ale później mam już czas tylko dla siebie. Biorę długą kąpiel lub szybki prysznic, a w międzyczasie nakładam na twarz maseczkę oczyszczającą. Moja ulubiona to ta z Origins Clear Improvement, która zawiera węgiel drzewny z bambusa, białą glinkę i lecytynę. Raz w tygodniu używam też maseczki węglowej domowej roboty, o której wspominałam tutaj klik oraz maseczki typowo odżywczej z Bielendy (odżywczo- regenerująca maska po eksfoliacji). Stosuję ją nie tylko bezpośrednio po zabiegach z kwasami, ale również wtedy, gdy moja skóra jest podrażniona, napięta i sucha. 

Co do pielęgnacji ciała po kąpieli, to na jeszcze mokrą skórę nakładam trochę oliwki Hipp, czekam moment do jej lekkiego wchłonięcia i wycieram się ręcznikiem. Oliwki nie używam po każdej kąpieli, bo moja skóra nie jest aż tak wymagająca. Stosuję ją co 2-3 dni.


Po zmyciu maseczki nakładam krem pod oczy i ostatnio wspominałam Wam, że zamierzam przetestować dosyć popularny w sieci krem Clinique All About Eyes w wersji Rich. Jestem już po kilku pierwszych zastosowaniach i muszę przyznać, że to jeden z najlepiej nawilżających kremów pod oczy, z jakimi miałam styczność. Niesamowicie gęsty, tłusty i treściwy, ale pozostaje na miejscu i nie migruje po twarzy. Pierwsze wrażenia są jak najbardziej pozytywne, ale z pełną opinią wrócę dopiero za jakiś czas. Nadal stosuję też maści przeciwtrądzikowe przepisane przez dermatologa i jest to Duac oraz Acnelec. Nakładam je naprzemienne co drugi dzień, a w międzyczasie stosuję coś typowo nawilżającego jak La Roche Posay Effaclar H oraz przeciwzmarszczkowego - serum Estee Lauder Advanced Night Repair. 


Moim ulubionym, wieczornym rytuałem jest olejowanie włosów. Kiedy wiem, że rano będę je myła, to obowiązkowo nakładam olej migdałowy, który jest jednym z moich faworytów. Często pytacie mnie o zabrudzenia na poduszce po olejowaniu, ale ja nie mam z tym większego problemu. Jeśli jednak macie wątpliwości, to warto przeznaczyć jedną lub dwie poszewki, które będziecie zakładać na poduchę do olejowania. 


Nie zapominam też o paznokciach i tutaj od wielu lat z powodzeniem używam masła shea. Wcieram odrobinę w każdy paznokieć skupiając się na skórkach, które mają skłonność do przesuszania. Dzięki takiemu regularnemu wcieraniu masła shea całkowicie pozbyłam się problemu jakichkolwiek stwardnień w okolicach paznokci i rzadko mam jakieś zadziorki. 


A później już tylko czas na prawdziwe przyjemności czyli pracę nad blogiem :-) A jak u Was wyglądają wieczorne, pielęgnacyjne rytuały? Jeśli macie jakieś pytania, to oczywiście postaram się pomóc :-)




93 komentarze on "MOJE WIECZORNE RYTUAŁY: PIELĘGNACYJNA RUTYNA."
  1. Co, jestem pierwsza? 😀
    Dario, czy krem pod oczy La Roche Posay Redermic Yeux Eyes [C] nadaje się dla 23-latki?
    A jeśli nie, to jaki krem polecasz? Zależy mi na rozjaśnieniu cieni, zaczerwień (od niewyspania) i oczywiście dobrym nawilżeniu.

    Wspomniane w poście masło shea, które używasz do skórek - jakiej firmy i gdzie kupujesz?

    Pozdrawiam, świetny blog i włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty pielęgnacyjne powinno się dobierać do stanu cery, a nie do wieku. 23 latka może mieć gorsze zmarszczki niż o wiele starsza osoba, więc nie wiem jakie są Twoje oczekiwania :-) Moje masło shea jest marki Your Natural Side (nierafinowane).

      Usuń
    2. Swoje oczekiwania wymieniłam w swoim pierwszym komentarzu pod tym postem, tj.: zniwelowanie (lub zredukowanie) cieni pod oczami, zmniejszenie zaczerwienień w okolicach oczu, wynikających z niewyspania oraz zapewnienie nawilżenia na dobrym poziomie, takiego, dzięki któremu ryzyko pojawienia się zmarszczek byłoby jak najmniejsze. Wiem, że nie istnieje jeden cudowny specyfik, odpowiadający wszystkim tym potrzebom, ale może któryś da podobne efekty?
      Hmm, co do zmarszczek, myślę że dramatu nie ma, jakby to opisać... Skóra w okolicach oczu jest gładka, gdy nie pracują mięśnie twarzy. Gdy np. uśmiecham się, widać jakieś załamania na skórze. Mam nadzieję, że udało mi się to zobrazować:-)

      Dziękuję za Twoją odpowiedź.

      Usuń
  2. Hej:) Co ile myć olejujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko.. wygląda to naprawdę czasochłonnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko WYGLĄDA praco- i czasochłonnie :) Jak już wyrobisz sobie pewne nawyki, to nie zwracasz uwagi na upływający czas :)

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc, to nie zajmuje mi to dużo czasu - może max 20 minut? Chyba nawet nie, więc jestem zdziwiona, że ktoś tak pomyślał :-)

      Usuń
    3. Mycie twarzy i prysznic czasochlonne? No ciezkie to zycie :) A tak poza tym to super post. Lubie takie czytac i od jakiegos czasu tez sobie wyrobilam taka rutyne pielegnacyjna. Kusi mnie to serum z Estee ale w tym roku testuje Mezo z Bielendy ale na raie bez szalu niestety :(

      Usuń
    4. Ludziom nie dogodzisz, niestety Dario. Na którymś blogu widziałam post o pielęgnacji twarzy i autorka napisała, że kilkuetapowe mycie twarzy zajmuje jej 7 minut i ktoś jej zarzucił, że poświęca na higienę tylko 7 minut dziennie

      Usuń
  4. Ja ostatnimi czasy staram się ratować moje włosy po nieudanym "ombre". Ścięłam już 12 cm, a resztę olejuję, nakładam maski itd :) Jakoś w wakacje, kiedy panują upały, nie dam się namówić na olejowanie włosów, ale od jesieni to must have !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też latem mam problemy z systematycznością w olejowaniu :-)

      Usuń
  5. Mam pytanie : codziennie robisz maseczkę oczyszczającą? Nie wysusza to skóry? Pytam bo chciałabym spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie to mogłoby być za dużo - używam tej oczyszczającej maseczki na zmianę z węglową i tą nawilżającą z Bielendy :-)

      Usuń
    2. Ale codziennie jakąś, tak?

      Usuń
    3. Przecież jest w poście, że nie codziennie

      Usuń
  6. Ja zmywam najpierw makijaż płynem micelarnym z Garniera, a potem myję buzię żelem z Iwostinu, a następnie tonik różany z Evree i krem pod oczy z firmy VIANEK, a na jakieś wypryski La Roche Posay Effeclar Duo+. Raz w tygodniu peeling enzymatyczny i jakieś maseczki zazwyczaj te w saszetkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, jaki olej będzie dobry dla włosów gęstych, falowanych i puszących się?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już od kiedy pamiętam najpierw zmywałam twarz żelem i wodą, a następnie micelem. Próbowałam kiedyś na odwrót, ale jakoś mi to nie pasowało :-) Muszę wypróbować coś z tej marki Vianek - to chyba jakiś "odłam" Sylveco? Dobrze kojarzę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) Krem pod oczy jest super, planuję wypróbować jeszcze jakieś krem do twarzy właśnie :)

      Usuń
    2. A jaki konkretnie polecasz krem pod oczy tej marki? :-) Bo widzę, że jest jakiś kojący, nawilżający, odżywczy :-)

      Usuń
  9. Używasz produktów od dermatologa oraz serum EL i kremu Clinique, które wcale nie grzeszą wspaniałymi składami. Czy te produkty si ze sobą nie "gryzą"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki to jest ten "wspaniały skład"? Myślę, że to kwestia indywidualnych potrzeb i zachowań skóry. Niestety u mnie większość produktów z eko-składami się nie sprawdza. Tak samo z tanimi markami. Na skórze nie oszczędzam, a uwierz mi, że chciałabym :-)

      Usuń
    2. W markach z wysokiej półki częściej jest więcej chemii. Często spotykam się z opinią, że to serum nie jest warte swojej ceny. Ale racja - tutaj liczą się indywidualne potrzeby skóry.

      Usuń
    3. Niestety kosmetyki z wysokiej półki raczej nie mają dobrych składów. Często powstają w tych samych fabrykach, co tańsze odpowiedniki, jedynie marketing i marka podbijają cenę. No, ale wiele osób ma właśnie potrzebę inwestycji w swoją skórę i zadowala ich efekt placebo. Swoją drogą podobne zdanie mam na temat kremów z drogerii. U mnie najlepiej sprawdzają się kosmetyki robione samemu na bazie surowców i kremy apteczne ze sprawdzonymi składnikami.
      Jeśli masz problem ze zmarszczkami i trądzikiem to najlepiej zainwestować w retinoidy.

      Usuń
    4. Jeśli chodzi o to serum EL, to słyszałam, że jest takie samo (wg niektórych nawet gorsze) jak serum Flavo + C z Biochemii Urody.
      Dario, może skusisz się na to serum z BU? Jestem ciekawa jaki będzie wynik takiego starcia ;) W ogóle co myślisz o postach typu "drogie vs tanie" albo "drogeryjne vs samoróbki"? Myślę, że sporo dziewczyn z chęcią przeczytałoby takie posty :)

      Usuń
  10. Dario możesz mi podpowiedzieć która bazę wybrać zwykła czy witaminowa? Czym się różnią i jak z trzymaniem się na paznokciach. I jeszcze jedno. Czy używasz zwykłego topu czy jakiegoś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza witaminowa po prostu krócej utrzymuje cały manicure i lepiej odchodzi od płytki przy ściąganiu hybryd. Zawsze używałam top-u no wipe, ale teraz w ogóle przerzuciłam się na markę NeoNail.

      Usuń
    2. Dario, poradzisz mi coś na siwienie włosów? Mam 19 lat i od pewnego czasu zauważyłam na skroniach, zwłaszcza na jednej dużo siwych włosów. Mama wyrwała mi ostatnio chyba z 10 i niektóre były dość długie... Nigdy nie farbowałam włosów i nie chcę zaczynać, bo dbam o nie od kiedy wpadłam na Twojego bloga.
      Myślę, że to kwestia genetyczna, bo mama ma 40 lat a musi farbować co miesiąc...

      Usuń
  11. Kochana,ja chciałabym się Ciebie poradzić w innej kwestii. Korzystam z Twoich rad co do wlosow,lecz nie widzę ich poprawy :( mianowicie chodzi mi o ich kolor i puszenie. Od góry mam swój naturalny kolor lecz od połowy włosów mam rude włosy po nieudanym sombre. Farbowalam włosy jakieś pół roku temu i nadal są rude. Myślę o tym,by pójść do fryzjera i zafarbowac połowę włosów na mój naturalny kolor,ktory mam od góry. Myślisz,ze to dobry pomysł ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to jedyne słuszne wyjście. Fryzjerka powinna coś zaradzić, aby ugasić tą rudość i zrównać odcień z Twoim naturalnym :-)

      Usuń
  12. Jakiego masła shea dokładnie używasz? Tzn jakie polecasz, firma itp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje masło shea jest marki Your Natural Side (nierafinowane) i kupuję je w ekosklepie :-)

      Usuń
  13. Dario czy myślałaś może o zakupie szczotki do włosów? Co sądzisz o szczotce do włosów Olivii Garden Supreme Combo: https://e-bazaar.pl/pl/olivia-garden-szczotka-supreme-combo-dzik-igly.html ?
    Bardzo mi zależy na Twojej opinii :)
    z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja tak wtrącę - szczotki z dziczkiem od Olivii Garden są, przynajmniej dla mnie najlepszymi jakich używałam. Moja ulubiona - lekka owalna szczotka bambusowa z włosiem dzika i plastikowymi igielkami miedzy wlosiem. Super rozczesuje, delikatnie, nie ciągnie włosów, ma delikatne, nie kłujące igiełki no i jest leciusieńka :) używam jej chyba juz ze 4 lata i owszem wlosie troche wypada po tym czasie i dosyć ciężko jest ją oczyścić z kurzu i martwego naskórka (osadza sie we wlosiu) ale mimo wszystko jest to swietna szczotka :)

      Usuń
    2. Ja mam okrągłą do modelowania ale jej nie polecam bo wyrywa włosy ;/.Zastanawiam się nad kupnem tej o której napisała koleżanka wyżej :)

      Usuń
  14. Witaj Kochana, czy możesz podpowiedzieć jak najlepiej zużyć sok z pokrzywy? Pić czy płukać w nim włosy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post jak dla mnie strzał w dziesiątkę :) zawsze miałam problem co używać na koniec dnia dlatego z chęcią podkradnę od Ciebie kilka wskazówek ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejo :) mogłabyś polecić jakiś krem pod oczy np drogeryjny lub apteczny?:) mam 24 lata i pomyślałam że chyba czas zacząc coś stosować:)
    Bogusia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chodzisz w okularach? Musisz?

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie wygląda to następująco: zmywam makijaż płynem lipowym Sylveco, wchodzę pod prysznic, myje się naturalnym żelem EcoLab, przy okazji przemywam buzię wodą i wychodzę spod prysznica :) jeśli nie nakładałam maseczki (tu: ze spiruliny/mango/awokado/zielonej glinki), to na buzię nakładam krem organiczny EcoLab z żurawiną, a pod oczy olejek z konopi :) na ciało raz na 2 dni olej kokosowy :)
    No i też, jeśli na drugi dzień będę myć włosy, to aktualnie olejuję oliwą z oliwek, a na skórę głowy nakładam ampułki Jantar :)
    ode mnie tyle :)

    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy możesz napisać jak dokładnie wygląda to słynne olejowanie włosów u Ciebie? Ile go zużywasz na 1 raz i jak długo wcierasz we włosy? Czy czeszesz je potem jeszcze grzebieniem? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jeszcze nie zapominam o stopach, pod prysznicem używam naturalnego pumeksu, przed samym snem wcieram balsam do stóp i balsam do rąk. Bez tego nie pójdę spać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj, zaglądam od dawna na Twojego bloga i jak dla mnie jesteś "specjalistką urodową" ;)
    Mam do Ciebie dwa szybkie pytania:
    1 - który zestaw NeoNail wybrać? Głównie chodzi o lampę, w jednym jest mostek 9W, w drugim lampa 12W, taka bezprzewodowa (obie Led), drugi zestaw wychodzi taniej, mimo że lampa mocniejsza, o co tu chodzi? Która lampa lepsza? Robiłam hybrydy na Semilacu, ale na początku ciąży mnie uczulił, po kilku miesiącach stosowania, dlatego chcę spróbować teraz z NeoNail, zależy mi na krótkim czasie utwardzania lakieru.
    2 - Poproszę o 3 szybkie produkty do włosów (szampon, odżywka, olejek), mam tak trudne włosy, że nawet fryzjer nie potrafi ich okiełznać (pewnie słaby fryzjer, ale w moim mieście nie ma wyboru). Są po prostu suche, puchate, naelektryzowane, kołtunią się a do tego szybko przetłuszczają. Nie wiem już jakie kosmetyki stosować, drogeryjne szampony wzmagają problem, po babydream mam łupież :( Prostownica trochę wygładza, ale to nie o to przecież chodzi w pielęgnacji :(
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Dario możesz mi poradzić czy na zestaw startowy bez lampy, same produkty lepiej kupić semilac czy neonail? Byłam przekonana że używasz semilac a tu czytam że przeszlas na neonail i już sama nie wiem. Proszę poradz bo kupuje wszystko od nowa i mam okazję wybrać co lepsze. Dziękuję kochana

    OdpowiedzUsuń
  23. Przeczytałam u Ciebie na blogu o tej sylikonowej szczoteczce, zrozumiałam, że używasz jej codziennie i poszłam za Twoim przykładem! Używam tego samego żelu do mycia twarzy... najpierw zwyczajnie myłam nim twarz, drugie mycie było już przy użyciu szczoteczki. I niestety... z moją skórą stało się coś strasznego! Wysyp zaskórników, jakby kaszka. Na początku nie nawet nie pomyślałam, że to może być wina codziennego szorowania, ale gdy zrezygnowałam z używania szczoteczki i małej zmianie pielęgnacji skóra mi się uspokoiła! Teraz używam jej na jakiś czas, ale według mnie nie nadaje sie do codziennego szorowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam bardzo cienkie włosy, które od porannego umycia już popołudniu/pod wieczór są tłuste. Nie ma mowy, żeby myć włosy co drugi dzień, bo nie pokażę się tak nikomu poza domem.
    Włosy mocno wypadają i często mam problemy skórne, swędząca głowa, strupki, łupież. Stosuję różne szampony, staram się wybierać delikatne, naturalne, albo dziecięce. Bez SLS.
    Bardzo proszę o radę co mam zrobić, żeby czuć się bardziej komfortowo i wyglądać lepiej. A przede wszystkim, żeby włosy nie przetłuszczały się i nie wypadały.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj szamponu Natura Siberica do włosów z łupieżem-takie jasnozielone opakowanie. Fajnie uspokaja skórę głowy.

      Usuń
  25. Według mnie bardzo dobra jest firma VIANEK ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. a gdzie kupujesz maseczkę Origins?

    OdpowiedzUsuń
  27. A gdzie peeling kawowy całego ciała? Robisz go rano?
    I w ogóle co z Twoją jesienno-zimową pielęgnacją ciała, głównie wymierzoną w cellulit - będzie post o tym?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też mam chrapkę na krem pod oczy od Clinique

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana a może post o porannych rytuałach pielęgnacyjnych??
    Teraz jesienne poranki są zapewne ciężkie dla niejednej z nas gdy za oknem ciemno, zimno i ponuro, a tu trzeba wstać... :/
    Więc może zachęcisz swoimi porannymi rytuałami by nas zmotywować do wyjścia z ciepłego łóżeczka i dbania o siebie już od wczesnego ranka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej :) A ja mam pytanie odnośnie olejków. Chciałam własnie zamówić sobie olejek migdałowy i trafiłam na 2 rodzaje- rafinowany i nierafinowany. Który lepiej się sprawdzi do olejowania włosów na sucho?

    OdpowiedzUsuń
  31. Dario zazdroszczę samozaparcia i dyscypliny w tej pielęgnacji bo ja kiedyś tak właśnie dbałam o siebie a dziś wszystko inne jest ważniejsze.Postaram się to zmienić jak najszybciej.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Dario, czy te masci dermatologiczne stosujesz punktowo czy na cala twarz?

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdzie kupię ten olej do włosów?😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Dario, jakiego oleju dokładnie używasz? Chodzi mi o firmę. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dario ile czasu trzymasz na włosach odżywkę?

    OdpowiedzUsuń
  36. Olejowanie włosów stało się moją ulubioną czynnością. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obecnie zmywam oczy żelem micelarnym z Long4Lashes, buzię olejkiem z Bielendy. Następnie mój ulubiony różany tonik z Evree. Różne maseczki - z reguły w saszetkach. Muszę kupić sobie jakąś w tubce - i właśnie myślę nad tymi z Origins. I potem tłusty kremik Dermedic 2 i pod oczy Avene soothing eye contour cream.
    Chciałabym przetestować to serum od Estee Lauder. Miałam próbkę i fajnie się sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  38. chciałabym zobaczyc twoja skore bez makijazu i stweirdzic czy ten rytuał ma sens

    OdpowiedzUsuń
  39. Zawsze bardzo dbałam o wieczorne oczyszczanie twarzy. Po wakacjach jak zawsze stan mojej skóry się pogorszył co zaowocowało kilkoma wizytami u dermatologa, z różnymi skutkami. Na ostatniej dowiedziałam się, że mój rytuał oczyszczania: 1. Mycie twarzy żelem Effaclar La Roche Posay (niezmiennie tak ja Ty :)), następnie różowy płyn micelarny z Tołpy a czasem jeszcze na koniec różny tonik z Evree jest niewskazane dla mojej problematycznej cery. Dermatolog zaleciła używanie albo płynu albo żelu. Co ciekawe doradziła, że jeśli nie ma takiej potrzeby to żebym nie nakładała kremu nawilżającego pod podkład rano, a także samego kremu wieczorem. Na wieczór (co drugi dzień) również używam Acnelec, ale w kremie. Pozdrawiam wszystkie dziewczyny z problematyczną cerą!

    OdpowiedzUsuń
  40. Pomóżcie. Mam włosy kręcone wysokoporowate w stronę średnich, to zależy od partii włosów. Prostuję je bardzo rzadko, odświętnie. Nie używam suszarki. Świadomą pielęgnację zaczęłam ok. 3 lata temu. Obecnie używam olejków alltera i oleju z pestek winogron. Używałam też oleju lnianego. Na przemian używam maski kallos al latte, pantene oil repair i fructis grow strong. Bez spłukiwania używam balsamu green pharmacy lub joanny. Myje włosy balsamem mrs potters aloes i jedwab. Nie chodzę w rozpuszczonych włosach, zawsze je delikatnie wiąże w kucyk, warkocz bądź koka. I mój problem polega na tym, że one wciąż strasznie się puszą mimo częstego olejowania i po każdym myciu stosowaniu odżywki bądź maski. Zawsze zabezpieczam końcówki olejami wszelkimi. Są matowe i sztywne. Na skalpie moje włosy są tak sztywne, że jak zahaczę np szalikiem czy czymś o włosy to one zostają w tej samej pozycji czyli sterczą. Nie są mięsiste i nie wracają na swoje miejsce. Używałam wielu kosmetyków i olejów, ale raczej marny efekt. Moze macie jakieś porady dla mnie bądź skuteczne sposoby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ujarzmienie puszenia całkiem daje radę balsam do kręconych włosów nivea nałożony na mythic oil, spróbuj :)

      Usuń
  41. mam do Ciebie pytanie co do prowadzenia bloga. Jak sprawić aby blog i posty były bardziej widoczne, jak umożliwić innym wyszukanie moich postów? Czy stosujesz do tego jakieś programy? Proszę poleć mi coś.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo konkretnie i jednocześnie przystępnie to opisałaś :)
    Aż mi przypomniałaś o maseczce z węglem, którą miałam już wypróbować od dawien dawna...:)
    Zmiany trądzikowe coraz mniejsze, więc chętnie zacznę stosować swoją szczoteczkę silikonową z Ross, bo jak na razie leży biedaczka nieotwarta :)
    Po prysznicu na szybkiego również wcieram oliwkę dla dzieci, choć u mnie prym wiedzie Babydream :)
    Aż mnie zmotywowałaś do małego SPA w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post! Teraz muszę wpisać na listę zakupową masło shea i oliwkę do ciała. Kiedy trochę się wchłonie oliwka Hipp, to część zostaje na ręczniku w Twoim wypadku? Znowu dałaś mi znakomite pomysły do włączenia do mojej pielęgnacji. Jak długo stosujesz Duac? Ja zużyłam prawie 2 tubki i zrezygnowałam z leczenia tą maścią. Czy wiesz, że nadtlenek benzoilu jest również utleniaczem? Teraz stosuje Epiduo (tam również jest w/w nadtlenek, ale w mniejszej ilości) i Locacid. Mam nadzieję, że mi pomogą. W międzyczasie chcę również wykonać badania hormonalne, czy może tam nie mam szukać moich problemów trądzikowych.

    OdpowiedzUsuń
  44. Każdy zachwyca się olejowaniem włosów a na mnie ten patent wcale nie działa. Tzn moje włosy mogą być olejowane "raz na jakiś czas". Inaczej mam przyklap, włosy są brzydkie i bez życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie, że zdradziłaś jak dbasz o skórki wokół paznokci. Twoje paznokcie zawsze świetnie wyglądają. Muszę rozejrzeć się za tym masełkiem. Oliwki dają u mnie krótkotrwały efekt a skórki wyglądają dobrze może 2 dni po wykonaniu manicure. Potem zaczynają żyć własnym życiem mało co jest w stanie pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  46. Co do masła to ja zawsze wieczorem używam masła do ciała harmonique :) to już się stało dawno moim codziennym rytuałem. A jeżeli chodzi o paznokcie - jakie masła byś polecała? lubię naturalne kosmetyki, może coś z takich? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej Daria! 😁 Czy mogłbyś powiedzieć, gdzie kupiłaś szary płaszcz? Wyglądasz w nim obłędnie. Pozdrawiam serdecznie i z oczekiwaniem czekam na wiadomość 😉 Wierna czytelniczka Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  48. Czesc :) jak zawsze super wpis :) nie wiem czy akurat na mój komentarz odpiszesz bo przecież tyle ich jest ale mam pytanie mniej więcej w jakim wieku najlepiej zacząć stosować jakieś kremy przeciwzmarszczkowe na całą twarz jak i jakiś pod oczami? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Dario polec jakies delikatne i dobrze zmywajace mleczko do demakijazu :-) Bo fajne plyny z Ziaji te niebieskie niestety nie domywaly tusze do rzes :-) Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochana polec jakis dobry puder ktoru daje takie satynowe wykonczenie :-) Cere mam mieszana, swiecaca sie strefa T. Szukam czego takiego co by wygladzilo, i utrwalilo caly makijaz i dalo takie satynowe wykonczenie :-) Bardzo bede wdzieczna za Twoja odpowiedz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana polec jakas maseczke ktora ladnie wygladza skore i delikatnie redukuje zmarszczki :-) Najlepiej taka z Natury lub Rossmanna :-) !

    OdpowiedzUsuń
  52. Jaki bronzer do cieplej urody :-) ? Pozdrawiam i dziekuje za odp. !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do czego? Do ocieplania/ opalania twarzy czy konturowania?

      Usuń
  53. Czemu kazdy korektor i podklad u mnie sie zbiera pod oczami? Dziekuje za odpowiedz :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Mamy bardzo podobną wieczorną rutynę :) Demakijaż i oczyszczenie do dla mnie bardzo ważna kwestia. Do tego pielęgnacja dłoni i stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Muszę wypróbować masło shea, bo mam problem ze skórkami :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Witaj Dario,
    Czy mogłabyś polecić jakiś dobry krem pod oczy dla 28 latki, która nigdy nie stosowała takiego kosmetyku? (nie wyglądam na swój wiek - dziesięć lat mniej i jakoś nie zwracałam na to uwagi, a uważam że powinnam stosować póki nie jest jeszcze za późno?;)...
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Robisz jeszcze coś oprócz chodzenia wokół swej osoby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawi mnie w którym momencie zdanie o siebie staje się obsesją ?

      Usuń
  58. A ja mam nietypowe pytanie powiedz mi jaki masz model laptopa? :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak zawsze jesteś promienista w każdym poście.
    Czy mogłaś byś mi napisać gdzie znalazłaś pasiasta pościel? :)
    Z góry dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  60. Clinique, all about eyes rich to mój nr 1 od kilku lat. :) To był pierwszy krem pod oczy, który poradził sobie z suchą łuską na moich powiekach spowodowaną atopowym zapaleniem skóry. :D Ostatnio za to niezwykle miło mnie zaskoczył krem pod oczy Nacomi z olejem arganowym. Stosuję go od 2 miesięcy naprzemiennie z clinique i muszę przyznać, że radzi sobie świetnie. Wygląda na to, że trafiłam na drugi krem ratujący moje powieki i to w dodatku w bardzo przystępnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogę wiedzieć czy różni się ten krem pod oczy w wersji rich od tej drugiej ? :)

      Usuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature