Top Social

MAKIJAŻ WŁOSÓW? 3 SPRYTNE TRIKI, KTÓRE WARTO WYPRÓBOWAĆ!

Makijaż niejedno ma imię. Kosmetyków kolorowych można używać w zasadzie na powierzchni całego ciała i ostatnio dużo się o tym słyszy. Instagram pęka w szwach od filmików dziewczyn, które konturują swój brzuch, nogi, biust, a nawet palce u stóp... A czy słyszałyście o makijażu włosów? Dziś zdradzę Wam trzy proste, włosowe triki z użyciem produktów, które każda z Was ma w swojej kosmetyczce. 

trik_na_błyszczące_włosy_rozświetlacz_na_włosy_hedonistka_kosmetyczna


ZAMIAST SUCHEGO SZAMPONU...PUDER!
________
Jeśli Wasze włosy szybko tracą na objętości i już po kilku godzinach od umycia są przyklapnięte, to w tej sytuacji zwykle pomocny jest suchy szampon. Odbija włosy od nasady i sprawia, że stają się bardziej puszyste i świeże. Niestety suchy szampon może być też przyczyną wielu problemów skóry głowy i osobiście nie mogę go często stosować. Pewnego razu postanowiłam wypróbować sypki puder matujący (transparentny, bambusowy, marka Ecocera) zamiast suchego szamponu i był to strzał w 10!  Puder bambusowy jest silnym absorbentem czyli wchłania nadmiar wydzielonego sebum z powierzchni skóry, więc idealnie nadaje się również do "odświeżania" włosów u nasady. Produkt zadziałał w identyczny sposób, co suchy szampon, ale nie skleił włosów, ani ich nie obciążył. Trzeba jedynie pamiętać o wcieraniu niewielkiej ilości i późniejszym przeczesaniu włosów, ponieważ może powstać delikatny, biały nalot, który po jakimś czasie znika. Blondynki będą miały trochę lepiej, bo u nich puder bambusowy już od początku będzie mało widoczny. Jeśli nie mam pod ręką suchego szamponu, to sięgam po mój puder bambusowy, który swoją drogą mi poleciłyście i jestem z niego bardzo zadowolona. 

rozświetlacz_do_wlosow_błyszczące_włosy_połysk_nabłyszczacz_do_włosów

ROZŚWIETLACZ DO WŁOSÓW
________
Trik z rozświetlaniem włosów jest moim ulubionym i stosuję go od wielu lat. Idealnie sprawdza się wówczas, gdy planujemy jakieś wieczorne wyjście. A kiedy mamy w planach zdjęcia w sztucznym oświetleniu, a do tego z lampą błyskową, to już krok obowiązkowy! Ja akurat bardzo lubię rozświetlacze z Lovely, które są bardzo tanie, a genialnie sprawdzają się do rozświetlania włosów. Mają taką lekko wilgotną konsystencję, dzięki czemu połyskujące drobinki trzymają się włosów i przepięknie odbijają światło. Tuż przed nałożeniem rozświetlacza na włosy warto wsmarować w nie niewielką ilość silikonowego serum np. Mythic Oil, albo Artego Feel&Shine. To jeszcze bardziej spotęguje połysk i przytrzyma świetliste drobinki na powierzchni włosów. Nie bez znaczenia jest wybór odpowiedniego rozświetlacza. 

Rozświetlacz ze srebrną poświatą (Lovely Silver Highlighter) będzie idealny dla włosów czarnych i bardzo ciemnych. Wygląda wtedy o wiele bardziej naturalnie, niż rozświetlacz złoty (Lovely Gold Highlighter), który z kolei najlepiej sprawdza się na włosach kasztanowych i blond. Ja lubię je ze sobą mieszać i nakładam na włosy pasmami. Nie warto przesadzać z ilością i wybrać tylko kilka pasemek - nie chodzi o to, aby włosy świeciły się jak u lalki Barbie i wyglądały przy tym sztucznie. Chcemy uzyskać efekt świetlistych refleksów, ale bez przesady. Nawet, jeśli wydaje się nam, że po nałożeniu rozświetlacza w ogóle go nie widać, to uwierzcie mi, że przy zdjęciach z lampą, albo w lekkim słońcu efekt będzie piorunujący. 


FARBKA DO BRWI NA ŁYSINKĘ, ZAKOLA, SIWE WŁOSY I ODROSTY
________
Nie miałyście czasu zrobić odrostów, albo denerwują Was łysiejące miejsca? A może macie problem z coraz głębszymi zakolami? W tym przypadku z pomocą przychodzą farbki/żele barwiące do brwi, które swego czasu były niesamowicie popularne. Ja mam dwie ulubione - Makeup Revolution I Tint My Brows w odcieniu Light Medium lub Gimmie Brow z Benefit również w odcieniu Light/Medium. Delikatnie muskam spiralką po włoskach, które chcę uwidocznić np. w okolicach zakoli lub aby wyrównać linię włosów przy czole. Często wydaje się nam, że pewne miejsca na głowie są bardziej łyse, ale mamy tam jakieś włosy, tylko są bardzo jasne. Tak samo w przypadku pojedynczych, siwych włosów - można je szybko ukryć. Farbka je przyciemni i w razie potrzeby - zamaskuje też odrosty, jeśli dobierzecie odpowiedni odcień. Można też aplikować farbkę na całkowicie wyłysiałe miejsce, ale trzeba to zrobić umiejętnie, muskając spiralką tak, by powstało coś na kształt włosków. Takie barwiące żele i farbki do brwi znajdziecie w ofercie wielu marek - Wibo, Delia, L'oreal, Lovely czy Golden Rose. I znów trzeba pamiętać o niewielkich ilościach i przeczesywaniu włosków czystą spiralką, aby je dokładnie rozdzielić. Jeśli się posklejają, to będą wyglądać nieestetycznie.

I tak prezentują się moje trzy ulubione pomysły na makijaż włosów, po które dosyć często sięgam. Muszę przyznać, że mój ulubiony trik to ten z rozświetlaczem i polecam Wam spróbować! 

Dajcie znać czy próbowałyście już któregoś sposobu, a może macie swój ulubiony, którym chcecie się podzielić w komentarzu? 


Obserwujcie mnie też na Instagramie @kosmetycznahedonistka 


98 komentarzy on "MAKIJAŻ WŁOSÓW? 3 SPRYTNE TRIKI, KTÓRE WARTO WYPRÓBOWAĆ! "
  1. Świetne patenty? ;-)
    A tak z innej beczki, co sądzisz o palecie Wibo Neutral Eyeshadow Palette? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety te paletki są moim zdaniem bardzo słabiutkie... Pigmentacja niektórych kolorów pozostawia wiele do życzenia. To już lepsza z drogeryjnych paletek jest ta nowa z Maybelline :-)

      Usuń
    2. Dziekuję ;-). Myślisz o nowej palecie The Nudes?

      Usuń
    3. Tak, dokładnie o tej. Jest bardzo fajna i jedna z lepszych, jeśli chodzi o te dostępne w drogeriach :-)

      Usuń
  2. A jaki polecasz kolor rozświetlacza na włosy, jeżeli ktoś farbuje je na mniej naturalne kolory np. Czerwony czy fioletowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w słońcu na jaki refleks się odbija - ciepły czy zimny?

      Usuń
  3. * Mały błąd bez tego znaku zapytania na końcu. Naprawdę ciekawe pomysły. Przepraszam... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jako zamiennik suchego szamponu używam skrobii ziemniaczanej, ale tu przy ciemnych włosach trzeba być ostrożnym :) używam jej też czasem na rzęsy przed pomalowaniem ich tuszem, wyglądają wtedy na grubsze ;p Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, skrobii też próbowałam i jako puder również się sprawdza :-)

      Usuń
  5. Ciekawy pomysł z tym rozświetlaczem. Trzeba będzie wypróbować. Zawsze to jakiś efekt '' WOW'' ;))

    Agata

    OdpowiedzUsuń
  6. Nakładasz rozświetlacz na włosy palcami, czy pędzelkiem?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko palcami, pędzelkiem jest niewygodnie :-)

      Usuń
  7. Mam pytanie co do Ultraplex: czy mogę stosować ten zestaw na włosy kręcone? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz, ale skręt może być nieco słabszy, niż zwykle :-)

      Usuń
  8. ja polecam na odrost i siwe włosy Loreal Hair Touch Up, świetny i w dobrej cenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako puder i suchy szampon używam talku dla dzieci :) nie zapycha porów, chociaż trzeba z nim uważać, żeby nie zrobić sobie białej maski na twarzy :p koniecznie muszę spróbować tego triku z rozświetlaczem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Droga Dario, co myślisz o podkładzie z Max Factora 3w1?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety nieestetycznie schodził ze skóry w ciągu dnia i to plamami. Nie wspominam go dobrze ale u moje mamy sprawdza się świetnie (ma cerę suchą) :-)

      Usuń
    2. Rozumiem.
      Mam cerę problematyczną...przez kurację jest trochę podrazniona i zaczerwieniona. Są też nieco widoczne suche skórki. Potrzebuję drogeryjnego podkładu, który będzie miał przyzwoite krycie i matowienie(by nie schodził już po 2 godz). Zastanawiam się nad zachwalanym przez Ciebie od Iris Provoke Matt. Myślisz, ze sprawdzi się i u mnie? Czy może coś innego? Pomóż proszę;)

      Usuń
    3. Niestety nie mogę nic zagwarantować, u mnie sprawdza sie swietnie. Zajrzyj do starszych wpisów gdzie poleciałam drogeryjne podkłady i być może tam coś znajdziesz 😊

      Usuń
    4. ja go używałam i nie był zły, u jednych się sprawdzi u innych nie, teraz w rossmanie mają Miracle Touch z Max Factora i zamierzam kupić na tej promocji i przetestować, widziałam w sieci sporo dobrych opinii na temat tego podkładu

      Usuń
  11. Czemu usunęłas z insta ten wpis z pamadą nabla?

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja delikatnie "przyciemniam" moje zakola - wyglądają wtedy znacznie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny co kupić babci na święta. ( 75 lat) Zawsze mam z tym problem a już się powoli zastanawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię praktyczne prezenty i moja babcia jest zawsze z tego zadowolona ;).Pościel, koc, ręczniki, profilowana poduszka, ciepły sweterek itp. :)

      Usuń
    2. Termofor, jakaś ładna filiżanka na kawkę czy herbatkę, pościel, może coś do kuchni? 😊 Albo coś związanego z zainteresowaniami - np książka lub album na zdjęcia 😊

      Usuń
  14. Podoba mi się ten trik z rozświetlaczem. Muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Daria myślałaś o zrobieniu postów typu 'my morning routine' itp? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy ten puder jest do dostania stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie go nie widziałam stacjonarnie niestety 😬

      Usuń
  17. Hej mam pytanie odnośnie wyboru podkładu. Mam cere raczej mieszaną skłonną do niedoskonałości i zapychania ale to już trochę opanowałam przez odpowiednią pielęgnacje. Zmiany trądzikowe wynikają głównie z problemów hormonalnych lub złej diety. Cera przetłuszcza sie w strefie T a policzki lubią być suche i stąd moje pytanie ktory podklad wybrac Loreal True Match czy Healthy Mix?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na Twoim miejscu wybrałabym Healthy Mix ale trudno powiedzieć co tak naprawdę sie u Ciebie sprawdzi. 😊

      Usuń
    2. Ok dzięki za szybką odpowiedź:-) chodzi mi głównie o wyrównanie koloru cery i żeby wyglądała na taką zdrową :-)

      Usuń
    3. To w takim razie wypróbuj Healthy Mix - daje ładne, naturalne wykończenie 😊

      Usuń
    4. Dziękuje za pomoc :-)

      Usuń
  18. Super post,naprawdę mnie zaskoczyłaś ,pomysł z pudrem i rozświetlaczami z checią wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślisz, że puder ryżowy sprawdzi się podobnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bambusowy moim zdaniem zbiera sebum o wiele lepiej i jest trwalszy 😊

      Usuń
  20. Cześć ;) mam do Ciebie pytanie odnośnie sukienki w której byłaś na ostatnim weselu. Widziałam zdjęcie na IG. Przeglądnęłam SHEIN i nie znalazłam jej czy mogłabyś podrzucić mi tutaj jaki link, gdzie mogłabym ja znaleźć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest niestety wyprzedana, ale możesz ją obserwować pod tym linkiem, bo być może jeszcze się pojawi: http://www.shein.com/Burgundy-Crew-Neck-Applique-Pouf-Dress-p-254343-cat-1727.html

      Usuń
  21. Rozświetlacz na włosy? - nie przyszłoby mi to do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dario jaki odcień podkładu Dr eris provoke zamierzasz zakupić? i na ile Ci wystarcza 1 opakowanie? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz na pewno kupię odcień 210 i 215 (nowy). Jedno opakowanie starcza mi tak średnio na dwa miesiące, czasem trochę dłużej, jak w międzyczasie używam też Estee Lauder DW :-)

      Usuń
  23. Jestem pod dużym wrażeniem powyższych trików ღ. Mój skalp faktycznie kiepsko znosi suche szampony, więc używam ich tylko jak naprawdę naprawdę muszę. Nie wpadałam nigdy na to, żeby zastąpić go pudrem (pewnie i trochę z lenistwa nie szukałam innych sposobów), ale na pewno go przetestuję! Pozostałe dwa "upiększacze" też bardzo do mnie przemówiły - zdecydowanie sie na nie porwę. Genialne ciekawostki ღ

    OdpowiedzUsuń
  24. Też używam tego rozswietlacza i na pewno wypróbuje ten trik! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Dario czaje się na ten rozświetlacz. Jak widać jest wszechstronny. Tylko możesz napisać na jaką partie twarzy go nakladasz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kości policzkowe, trochę możesz na skronie, łuk kupidyna i mostek nosa :)

      Usuń
  26. A tak z ciekawości, myślisz, że ten złoty rozświetlacz z Lovely nada się do ładnego rozświetlenia powieki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuje rozświetlacz jako cień na cała powiekę, więc uważam, że się może nadawać. Mam dość dużą powiekę i ciemne cienie nie bardzo mi pasują, rozświetlacze są OK

      Usuń
    2. Oczywiście, że tak. Sama w ten sposób używam odcienia złotego :-) Wygląda podobnie do Mary Lou Manizer z The Balm :-)

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo za odpowiedź ;-)

      Usuń
  27. Widząc tytuł pomyślałam "co to znowu ktoś wymyślił", ale po przeczytaniu całości stwierdzam, że to całkiem fajne triki, które mogą okazać się przydatne. Na pewno wypróbuję patent z pudrem bambusowym :) No i farbka do brwi na zakola, zwłaszcza te rzekome - rewelacja, aczkolwiek u mnie zakola zagęściła wcierka z kropli żołądkowych i tego triku nie potrzebuję sprawdzać na sobie dzięki innemu Twojemu pomysłowi :) Co my byśmy bez Ciebie zrobiły <3
    Dario, przy okazji mam kilka pytań:
    1. Na jesień, zimę, do włosów w dobrej kondycji, jednak ze skłonnością do puszenia się lepsze będzie serum Mythic Oil, Artego, a może Indola, którą już dawno polecałaś?
    2. Czym wg Ciebie najlepiej nakładać Healthy Mix? Beauty Blender? Hakuro H51? Może coś innego?
    3. Zastanawiam się nad termolokami, których używasz (ceramiczne z serii Pro), jednak zauważyłam, że Babyliss ma w swojej ofercie inne termoloki: zamszowo-ceramiczne (Soft Style) i tytanowo-ceramiczne - no i nie wiem co wybrać, wiesz coś więcej na temat tych innych termoloków Babyliss?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz odpowiadam, a więc:
      1. Do włosów ze skłonnością do puszenia najlepszy będzie Artego.
      2. Hakuro H51 - uzyskasz wtedy lepsze wypełnienie porów i większe krycie, niż BB.
      3. Niestety innych nigdy nie miałam, a te z serii PRO w zupełności mi wystarczają. Mam jej już bardzo długo i służą tak samo dobrze, jak na początku. I nie niszczą włosów!

      Usuń
    2. Dziękuję, Dario :))) Podejrzewałam, że Artego będzie najlepsze, ale wolałam się upewnić :) A w kwestii termoloków nie będę zatem kombinować, wezmę te co Ty masz :) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  28. Jak zwykle świetny wpis i jak zwykle skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam pytanie odnośnie oleju. Najczęściej używam oleju avocado marki Darawell i jestem nim zachwycona. Widziałam, że jakiś czas temu pokazywałaś olej avocado z Nacomi - jak się u Ciebie sprawdził? Darawell jest super, ale cena i pojemność Nacomi bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej opinii jednak Delawell jest lepszy :-)

      Usuń
  30. matko, Twoje włosy powalają.... gęstość i kolor boski. To aż niesprawiedliwe ;)))! Ale dzięki czytaniu juz ponad rok Twojego bloga, moje także się zagęściły :), jeszcze nie sa " do kucyka", bo te nowe mają dopiero ok 10 cm, ale jest nadzieja! Szkoda, że tak póxno na Ciebie trafiłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moje rady pomogły Ci poprawić stan włosów :-) Trzymam kciuki za dalsze efekty! :-)

      Usuń
  31. Zamiast suchego szamponu polecam puder (zasypkę) dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post! :)
    Każda z nas na pewno chcę pięknie wyglądać na facebook’owych lub instagram’owych zdjęciach. Jak w takim razie się umalować, żeby na zdjęciu wyglądać jak profesjonalna modelka? Zapraszam do mnie, żeby zapoznać się z ciekawymi poradami.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć Dario ;) Mogłabyś podpowiedzieć gdzie w sieci dostanę puder Manhattan Clearface? Szukam, szukam i nie mogę znaleźć :( A to podobnie jak Twój, mój ulubiony puder. Będę wdzięczna za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co czytałam w sieci jest wycofany więc nigdzie go nie kupisz

      Usuń
    2. Problem w tym, że sama nigdzie go nie mogę odnaleźć... To dosyć dziwne, bo zwykle jak jakiś produkt jest wycofywany, to jeszcze przez jakiś czas można go kupić w sieci bez żadnego problemu :-( A tu Clearface zapadł się pod ziemię.

      Usuń
    3. weszłam z ciekawości na ebay niewielu go ma Bułgaria i Wielka Brytania i oczywiście cena odpowiednia i przesyłka droższa niż podkład, myśle, że to końcówki, może i na Europe jest wycofany i już nie produkują go w ogóle... lepiej szukajcie czegoś innego zamiast niego:)

      Usuń
  34. Daria chyba przyczyniłaś się do tego,ze Provoke matujący ma takie wzięcie, u mnie w Rossmannie już o 9,15 nie było najjaśniejszego odcienia, na szczęście ja nude brałam, to jeszcze był:) ale pewnie do południa wszystkie jaśniejsze kolory zeszły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe :-) Ja dopiero jutro wyruszam uzupełnić zapasy i mam nadzieję, że coś mi zostawicie :-)

      Usuń
    2. u mnie w mieście jest tylko w jednym Rossmannie to wiesz... pewnie w największych miastach mają Eris w paru miejscach i sytuacja jest inna:)

      Usuń
  35. A który odcień rozświetlacza z lovely pasuje bardziej na włosy o kolorze takim jak Twoje?! ;) Prowadzisz najlepszy blog urodowy w Polsce!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszam ze sobą te dwa odcienie bo moje włosy mają zarówno chłodne jak i ciepłe refleksy :-)

      Usuń
  36. Dario chciałam podpytać o kallosy. Jest teraz jakiś nowy Biotine, próbowałas może? Za Twoją radą moim ulubionym jest Blueberry ale chce coś zmienić bo mam wrażenie że moje włosy nie reagują już tak dobrze na niego. A może polecisz mi coś innego, emolientowego, dociążającego? Poki co stosuję codziennie bluberry i około raz w tyg Milk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie używałam tego Biotine, ale zamierzam przetestować :-) Z emolientowych polecam jeszcze maskę Macadamia Natural Oil. Aktualnie jestem z niej niesamowicie zadowolona właśnie pod wzgledem dociążania :-)

      Usuń
  37. kupiłam w Rossmannie olejek Aussie i rewelacja, pięknie pachnie i dobrze zabezpiecza końcówki, włosy lśnią, są 2 rodzaje olejków,każdy ma w składzie 3 olejki i silikony lotne oczywiście, to nowość i teraz są na promocji, polecam,dla mnie przebił Loreala

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wiem czy ktoś pisał w komentarzu.. bo szybko, szybko skupiłam się aby an poście :)
    Rady świetne, dodam od siebie również, że zakola czy ubytki we włosach, można wypełnić cieniem matowym w kolorze włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tym rozświetlaczem to mnie zastrzeliłaś! :)
    Będę musiała spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej;) mogłabyś mi polecić jakąś farbe apteczną dla mojej mamy? Ma dość słabe włosy i wypadające. Takie zwykłe farby kupione w sklepie bardzo osłabiają włosy.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Color&Soim lub Herbatint :-) Obydwie marki mają łagodniejsze działanie na włosy niż farby z drogerii.

      Usuń
    2. Ja polecam jeszcze Biokap :)

      Usuń
  41. Super triki! Ten z rozświetlaczem muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dario proszę o pomoc. Na jakie partie twarzy nakladasz rozświetlacz? Na kości policzkowe? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej, w nawiazaniu do temu wlosow mam rowniez pytanie w zwiazku z tym:D Czy moglabym prosic o porade gdyz problem dotyczny bardzo mocno przeredzonych wlosow na skroniach, ogolnie po bokach glowy? Czy ktoras z Was zmaga sie z takim problemem? ja nawet nie moge nosic ropuszczonych wlosow bo wyglada to koszmarnie, Serdecznie prosze o porade, bede ogromnie wdzieczna jesli ktoras z Was i Ty Dario macie sposoby na tę dolegliwosc? Dodam ze od bardzo bardzo dawna zmagam sie z tym problemem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radze udać się do dermatologa lub trychologa, żeby zbadać przyczynę tego stanu.

      Usuń
  44. Kto by pomyślał, że rozświetlacz może mieć takie zastosowanie :) Ale pytanie czy to nie szkodzi aż tak bardzo włosom?

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne porady :) Na pewno z nich skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie słyszałam o stosowaniu pudru zamiast suchego szamponu. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Blog świetny. 😀 Pozwoliłam sobie napisać, choć może nie na temat... Mam suche, kręcone włosy. Obecnie w kolorze blond -który w moim przypadku szybko się zmywa, często wydaje mi się że wyglądam jak siwa 😉.Zastanawiam się czy nie zrobić delikatnie sombre z ciemniejsza górą... Ale czy to jeszcze modne i juz obciach? 😀

    OdpowiedzUsuń
  48. Moja mama i jej koleżanka używały cienia do powiek na przedziałek, żeby optycznie zagęścić, wyglądało dobrze, ale trzeba też umiejętnie tego użyć : ) Wg mnie najlepiej neutralne brązy i szarości, do większości kolorów włosów się sprawdzą ; p

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne triki! ;D Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Droga Dario, moje pytanie dotyczy włosów.
    Trafiłam ostatnio na przepis na wcierke z oleju dyniowego i olejku miętowego. Czy myślisz, ze ten zestaw moze przyciemnić blond włosy?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Muszę koniecznie wypróbować trik z rozświetlaczem! Ale Ty pomysłowa jesteś :D Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  52. Włosy błyszczące jak u Barbie. Bosko.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature