Top Social

WORKI, OPUCHNIĘTE POWIEKI I CIENIE POD OCZAMI - JAK SOBIE Z NIMI RADZĘ? DOMOWE SPOSOBY NA PORANNE ODŚWIEŻENIE SPOJRZENIA PO ZARWANEJ NOCY!

Te z Was, które mimo zarwanych nocy i ogromnego zmęczenia wyglądają o poranku idealnie są wielkimi szczęściarami. Muszę przyznać, że u mnie zmęczenie spowodowane długą pracą przy komputerze, przeziębieniem albo nieprzespaną nocą od razu widać "po oczach". Powieki o poranku potrafią być opuchnięte, spojówki zaczerwienione, a okolice pod oczami nieco zasinione. Znam jednak kilka skutecznych, domowych sposobów, dzięki którym w kilka chwil moje spojrzenie znów wygląda świeżo. Wystarczy jeszcze odrobina korektora, aby ukryć jakiś gorszy czas w moim życiu i mogę zaczynać dzień! W dzisiejszym wpisie podzielę się z Wami kilkoma prostymi sposobami, które stosuję od lat, więc jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do czytania dalej. 

jak_zlikwidowac_worki_pod_oczami_cienie_opuchlizne_sposoby_maska_żelowa

maska_żelowa_okulary_żelowe_chłodzące_na_oczy_kosmetyczna_hedonistka_worki_cienie_pod_oczami

MASKA DO CHŁODZENIA OCZU - ŻELOWE OKULARY
_______
Odkryłam ten gadżet już dawno temu i początkowo nie wierzyłam, że będzie lepszy niż chłodne torebki herbaty, albo zimny ręcznik położony na powieki. Te żelowe okulary są prawdziwym wybawieniem, kiedy moje powieki o poranku są opuchnięte, a spojówki zaczerwienione. Zostawiam je na całą noc w lodówce (nie w zamrażarce) i rano przed makijażem delikatnie przykładam do powiek na około 5-10 minut. Osoby z wrażliwymi naczynkami powinny odczekać, aby maska lekko się ociepliła i mogą podłożyć sobie pod spód chusteczkę. To niewiarygodne, jak ten chłód wspaniale redukuje opuchliznę i zaczerwienienie spojówki, a poza tym można się dodatkowo odprężyć przed całym dniem. Zimno obkurcza naczynia krwionośne, więc jeśli nie macie takich okularów, to zawsze można położyć na powieki schłodzony ręcznik, lub zimne plasterki zielonego ogórka. Efekt będzie podobny, jednak jak dla mnie ta żelowa maska zdecydowanie wygrywa. Kupicie ją w Rossmannie i jest marki For Your Beauty. 



KOFEINOWE PŁATKI POD OCZY DIY
_______
Po zdjęciu żelowej maski przyda się też krótki okład z płatków nasączonych kawą. Kofeina pobudza krążenie, więc idealnie sprawdzi się w przypadku worków i cieni pod oczami. Takie gotowe płatki do nasączania możecie kupić w drogeriach, ale ja robię je sama. Składam zwykły płatek do demakijażu na pół, przecinam go nożyczkami, następnie docinam jeszcze na taki kształt półksiężyca, aby lepiej dopasować pod oko. Parzę mocną kawę, czekam aż ostygnie (można dodatkowo wstawić do lodówki) i moczę w niej płatek. Lekko go wyciskam i kładę pod oczami. Po 5 minutach ściągam i nakładam ulubiony krem, o którym dalej. Płatki możecie nasączać też w olejach, esencjach lub kolagenie i będą pełnić rolę ekspresowej maseczki. Nadają się przede wszystkich do takich lejących konsystencji, które mogłyby ściekać ze skóry, a dzięki płatkom trzymają się w odpowiednim miejscu.


ŻEL POD OCZY I PŁATKI ŻELOWE
_______
W przypadku oczu, które mają tendencję do opuchlizny i zasinienia warto stosować żele pod oczy. Działają trochę lepiej, niż kremy, a schłodzone w lodówce są jeszcze bardziej skuteczne. Mój żel z Vichy Aqualia Thermal wkładam na 2 godzinki do lodówki i przynosi naprawdę prawdziwe ukojenie. Nakładam niewielką ilość, bo ma taką jakby silikonową konsystencję, dzięki której łatwo się rozprowadza. Dobrze nawilża, jest lekki i nadaje się pod makijaż (trzeba odczekać, aby się dobrze wchłonął). Jedyny minus to wydajność - opakowanie wydaje się duże, a ja używałam go dosyć oszczędnie, natomiast szybko się skończył jak na produkt pod oczy. Mimo wszystko zakupię go ponownie, bo podoba mi się efekt delikatnego liftingu i nawilżenia. 

Kiedy wieczorem mam jeszcze jakieś większe wyjście, to po zmyciu makijażu lubię używać płatków hydrożelowych. Moje ulubione to te z Efektimy Hialu-Lift, które zakupicie w wielu stacjonarnych drogeriach. Ekspresowo nawilżają i wygładzają lekkie zmarszczki, dzięki czemu cały makijaż wygląda o wiele lepiej, a korektor nie tworzy suchej skorupy. Płatek ze zdjęcia jest marki Exclusive i akurat nie jestem z niego specjalnie zadowolona. Jest słabo nasączony i nie widzę po jego użyciu żadnej różnicy, a skóra jest nawet trochę bardziej przesuszona. 

I tak prezentują się moje domowe sposoby na odświeżenie spojrzenia. Niebawem pojawi się wpis na temat bardziej specjalistycznych zabiegów, którym można się poddać. Dajcie koniecznie znać co u Was sprawdza się najlepiej! 

Obserwujcie mnie też na Instagramie @kosmetycznahedonistka 


55 komentarzy on "WORKI, OPUCHNIĘTE POWIEKI I CIENIE POD OCZAMI - JAK SOBIE Z NIMI RADZĘ? DOMOWE SPOSOBY NA PORANNE ODŚWIEŻENIE SPOJRZENIA PO ZARWANEJ NOCY!"
  1. ten pomysł z wacikami nasączonymi kawą jest super :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne porady! Muszę teraz wypróbować na sobie. :) Jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o maskę do chłodzenia to osobom z wrażliwymi naczynkami zalecam ostrożność ! Moja koleżanka tez chciała pewnego dnia pozbyć sie opuchlizny i (prawdopodobnie) z powodu dużej różnicy temperatur pękło jej naczynko i wyglądało to naprawdę strasznie :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja robiłam sobie okład z zielonej herbaty, i całkiem fajnie się ta opcja sprawdzała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dario,wybacz, że od czapy ale mam pytanie! Skoro już jesteśmy w temacie oczu, to jaką bazę pod cienie polecasz najbardziej ? Do tej pory ta z FM była niezawodna ale mam ochotę spróbować czegoś nowego.
    Ps. Uwielbiam Twojego bloga :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę śmiało polecić bazę Zoeva Fix Matte, albo z Inglota Eyeshadow Keeper. U mnie jednak najlepiej sprawdza się cień w kremie z Maybelline Color Tattoo w odcieniu Creme De Nude. Oprócz tego, że dobrze utrzymuje cienie, to jeszcze ładnie wyrównuje koloryt powieki :-)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! Lubię pędzle i cienie Zoevy wiec i baza pewnie mnie nie zawiedzie :)

      Usuń
  6. Kochana a polecisz coś pod oczy mocno nawilżającego i redukującego pierwsze zmarszczki? Dużo pracuje (na 3 zmiany, często nadgodziny, połowa pracy przy komputerze) a poza pracą jeszcze studiuje i zaczyna mi mocno wychodzić ostatnio mój jeszcze nie tak stary wiek -29 lat. Jestem pogodna osobą, często się usmiecham a zmarszczki pod oczami to ostatnio moja zmora. Momentalnie mi się pojawiły, nawet nie wiem kiedy i potrzebuje ratunku żeby nie pogłębić problemu w tak szybkim tempie. Może coś polecisz Dario ?
    Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może kremy pod oczy La Roche Posay z linii Redermic? Albo Oeparol :)

      Usuń
    2. Też mam ten sam problem.Jakby z dnia na dzień totalnie pogorszyła mi się skóra w okolicy oczu :( jeszcze nie znalazłam nic fajnego a czasem mam wrażenie że każdego dnia przybywa mi zmarszczek.Chętnie sprawdze kremy polecane powyżej.Pozdrawiam

      Usuń
    3. Czasem zmarszczki w okolicach oczu pojawiają się tak nagle z powodu odwodnienia skóry, więc picie wody jest bardzo ważne. Ja ze swojej strony mogłabym polecić krem Redermic R z La Roche Posay. Akurat idealnie nadaje się na jesienno-zimową porę, bo latem mogą pojawiać się po nim przebarwienia.

      Usuń
  7. Okład zrobiony na waciakach jest banalny i genialny zarazem. Muszę go wypróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten post to coś dla mnie. Napewno wypróbuję któryś ze sposobów. Zaciekawiłaś mnie tym żelem pod oczy. Ja mam od dziecka takie „wrodzone” cienie pod oczami i póki co płynny kamuflaż Catrice dobrze sobie z nimi radzi.
    Pozdrawiam Madzia

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam ;) Chętnie skorzystam z podanych metod ;) DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana co masz na ustach na ostatnim zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pomadka matowa Bourjois Rouge Edition Velvet kolor Nudeist :-)

      Usuń
  11. Te Twoje kawowe płatki muszę koniecznie wypróbować! :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko jak mieć na to rano czas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć, chciałaby się dowiedzieć jaki krem na dzień i na noc polecasz pod oczy? Mam 26 lat i wydaje mi się że moja skóra pod oczami wymaha silnego nawilżenia. Dotychczas używałam kremu z Kiehlsa jednal jest on trochę drogi i szukam zamiennika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dzień Vichy Aqualia Thermal, a na noc La Roche Posay Redermic R. Nie wiem czy ten z Vichy będzie dla Ciebie wystarczający, bo Kiehls jest dosyć treściwy i gęsty. Ewentualnie mogłabym polecić krem z Clinique All About Eyes. Jest świetny :-)

      Usuń
  14. Ja mam straszne worki pod oczyma i za cholerę nie mogę nawet odrobinę ich zmniejszyć :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Dario, mam pytanie odnośnie Ultraplex z Joanny, chciałabym dodać go do farby do włosów ale mam bardzo długie i gęste włosy, potrzebuję dwóch farb. Jak myślisz,czy powinnam również użyć 2 opakowania Ultraplex? I druga sprawa, gdzieś czytałam, że ten preparat prostuje lekko włosy. Kładąc farbę od skóry głowy nie będę miała efektu ulizanych i przyklapniętych włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku włosy się nie wyprostowały, a są falowane. Ultraplex nakładałam od brody, bez farbowania. Włosy są miękkie i nieprzyklapnięte :)

      Usuń
    2. ale to nie jest zabieg prostujący, nie wiem skąd dziewczyny wytrzasnęły takie informacje, ja nałożyłam wysoko,zaszalałam i nie przyklapnęły mi, ale przy farbowaniu odrostów to raczej nie masz wyjścia i od nasady lecisz z farbą

      Usuń
    3. Jeśli potrzebujesz aż dwóch farb, to lepiej zakupić dwa zestawy Ultraplexu, bo aktywatora może być za mało :-)

      Usuń
  16. Ciekawe porady, zwłaszcza z kofeiną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej . Nie wiem czy to jest odpowiednie miejsce na takie pytanie , jestem tutaj u Ciebie bo dziewczyny poleciły mi Twojego bloga :) . A mam wielki problem z włosami ;/ przez wcześniejsze lata nie dbałam o włosy rozjaśniałam prostowałam i tak w kółko ... przed kilkoma miesiącami powiedziałam STOP ! z bólem serca podcięłam włosy Tyle ile trzeba i podcinam je co raz o cm , używam teraz maski do włosów "MAXIMA ANTIAGE THERAPY" , szamponu schauma szampon do wlosow zniszczonych i matowych , olejek arganowy , tabletki "VITASKRZYP" - na wypadanie. No i dodam że nie suszę ich nie prostuję nie farbuje całościowo, Tylko odrosty ... jednak i tak się kruszą ;/ bardzo chciałabym je zapuścić ,moje włosy szybko rosną patrząc na odrosty jednak nie widać efektu z powodu tych nieszczęsnych końcówek nie wiem co mam z nimi zrobić
    nie mam też fortuny ,żeby sobie pozwolić na kosmetyki za 100 zł i wyżej niestety . Liczę na pomoc z Twojej strony i Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja 10 lat temu mialam tez podobnie, rozjasniane wlosy,platyna, prostowanie non stop, to, tamto i wiesz co najlepiej pomaga na te martwe wlosy, jak to okreslila moja fryzjera?sciecie, bo z wlosow mocno zniszczonych nigdy zdrowe sie nie zrobia, bylo ciezko,bo zalowalam,ale scinalam,scinalam, wlosy rosly i potem doprowadzilam do porzadku,serio nie zaluj choc to ciezkie i scinaj,bo pewnie wystarczajaco duzo nie scielas... uzywaj kosmetykow czyli masek i odzywek z emolientami (Daria miala wpis o tym i wiele blogerek tez ma posty,ze wymieniaja,ktore produkty sa z tej kategorii, wystarczy,ze w google wpiszesz), moze zmien olej na jakis inny, sprobuj migdalowego czy awokado, do tego zabezpieczaj koncowki silikonami czyli jakies serum,moze szczotke masz zla tez..z suplementow dobry jest vitapil,ja np bardzo go lubie

      Usuń
    2. W zasadzie powyższy komentarz zawiera wszystko, co mogłabym Ci doradzić. Na pewno nie warto na siłę trzymać końcówek, które są mocno zniszczone tylko dlatego, żeby nie tracić długości. Warto zmienić olej na inny, bo arganowy jest stosunkowo słaby w porównaniu z awokado czy migdałowym :-) No i silikonowe serum to w Twoim przypadku podstawa np. Mythic Oil.

      Usuń
  18. Dario możemy liczyć na odpowiedzi pod poprzednim postem?

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Zdecydowani się przyda bo ostatnio zarywam nocki w związku z pracą mgr! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyczna Hedonistka, co myślisz o piciu pokrzywy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był już post na blogu o piciu pokrzywy, użyj wyszukiwarki :-)

      Usuń
  21. Płatki nasączone kawą bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  22. Żelowe okulary i spora dawka orzeźwienia to rewelacyjny sposób na worki i opuchnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bym jeszcze do listy dorzuciła lód.

    OdpowiedzUsuń
  24. za bardzo nie interesuje sie tematem, ale kiedys czytalam i zapamietalam,ze skuteczne sa kostki lodu,masaz nimi i zimne male lyzeczki,wsadza sie lyzeczki do zamrazalki a potem przyklada, czyli ogolnie zimno dobrze wplywa pod roznymi postaciami

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak często należy powtarzać zabieg ultraplexu ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam takie żelowe okulary, kupiłam je w Primarku i chyba wypróbuję w ten weekend :) nie wiedziałam, że mogą się sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po co je kupiłaś ;-)

      Usuń
  27. Dziewczyny i Dario czy mogłybyście mi doradzić jaki odcien pudru dr Ireny Eris 2w1 pasuje najbardziej do podkładu 210? Mam daleko do Rossmanna z gablotka Eris a chciałbym skorzystać z promocji i poprosić siostrę o zakup. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie wiem, bo nie używałam ich pudru. Teraz chyba się skuszę na tej promocji :-)

      Usuń
    2. A możesz napisać na jaki odcien? Może to mi do jakąś wskazówkę. Pozdrawiam Cie gorąco

      Usuń
    3. zobacz w sieci,bo odnosnie np koloru 210 tego kompaktu sa recenzje na blogach

      Usuń
  28. Dario prosze cie o pomoc od kilku myc robie olejowanie czuprynki uzywam olenj lnianego jednak drazni mnie jego zapach ktory wyczowam od siebie czy to normalne?mysle nad zmiana na olej kokosowy ale chcialbym zebys mi cos wiecej o nim powiedziala czy jego biala gesta konsystencja do olejowania wlosow zie nada ?i czy wlasnie tak ten olej powinien wygladac czy powinien byc bardziej ciekly pozdrawiam natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli drazni Cie zapach oleju lnianego to myslę,że nie ma co na siłę go uzywać. A temat zapachów to temat rzeka,bo kazdy lubi inny i np. jeden zdzierży taki olej jak np. Amla i nawet mu sie spodoba,a innego bedzie odrzucal :P Olej ze słodkich migdałów nie ma zapachu, innych nie uzywałam. Co do kokosa żeby był ciekły to mozna go rozpuscic np. w kąpieli wodnej. Mysle,ze lekko podgrzany nie straci wlasciwosci, a moze byc go wtedy faktycznie łatwiej nalozyc.

      Usuń
    2. tak jak tu dziewczyna napisala przestan uzywac ten lniany, jest tyle olejow do wyboru, a kokosa musisz rozpuscic w kapieli wodnej, inaczej on jest przeciez twardy wiec jak go nalozyc,musi byc roztopiony,ja napuszczalam do zlewu goracej wody,zanurzalam butle i czekalam..ale sa lepsze oleje niz kokos, ja zaczynalam od kokosowego chyba 5 lat temu ale bym do niego nie wrocila,bo jest masa lepszych

      Usuń
  29. A ja mam bardziej makijażowe pytanie - co z głęboką doliną łez? Jest ona u mnie mocno widoczna od dzieciństwa. Na codzień ją i cienie pod oczami traktuje płynnym kamuflazem Catrice, ale może samo wgłębienie powinnam nieco bardziej rozświetlić? Moglabys mi coś doradzić, może jakiś konkretny kosmetyk? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj na YT na filmiki maxineczki bo ona tez ma ten problem;)

      Usuń
    2. Zajrzyj na YT na filmiki maxineczki bo ona tez ma ten problem;)

      Usuń
  30. Koniecznie muszę wypróbować tych płatków kofeinowych! :D nigdy o tym nie słyszałam.... :D


    Pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature