Top Social

TOP 10 PRODUKTÓW DO UST W NATURALNYCH ODCIENIACH. ULUBIONE POMADKI, KONTURÓWKI I BŁYSZCZYK.

Jesień to czas ciemnych, głębokich w swojej kolorystyce pomadek, ale nie każda z nas może sobie pozwolić na noszenie tego typu kolorów do pracy czy szkoły. Ja na co dzień wybieram jak najbardziej naturalne odcienie i są to zwykle róże lub brązy. Dobrze się w nich czuję,  a poza tym nie potrzebują takiej kontroli jak np. czerwień, którą trzeba co jakiś czas poprawić. W dzisiejszym wpisie przybliżę Wam moje ulubione kolorki pomadek, konturówek i błyszczyka w "nudziakowych" odcieniach. Są z różnych półek cenowych, więc każda z Was znajdzie tu coś dla siebie. 



Manhattan Soft Rouge Lipstick 260 Chai Latte
_________
Chwyciłam za tą pomadkę w drogerii zupełnie przypadkiem, to znaczy nie zamierzałam kupować niczego nowego, ale na tyle przykuła moją uwagę, że musiałam ją wypróbować. Do szafy Manhattanu udałam się w celu zrobienia zapasu mojego ulubionego pudru Clearface, który podobno jest wycofywany ze sprzedaży (szok), ale nie byłabym sobą, gdybym nie rzuciła okiem na pomadki z serii Soft Rouge Lipstick. Odcień Chai Latte to piękny, delikatny brąz, który na ustach wygląda bardzo naturalnie. Aktualnie używam jej na zmianę z pomadką Chanel, o której napiszę dalej i są to moje ulubione brązy. 

Chanel Rouge Coco Shine 67 Deauville
_________
Pisałam już o niej przy okazji tego posta i nadal zajmuje główne miejsce w mojej kosmetyczce. Ma zbliżony kolor do Manhattanu, ale jest bardziej chłodna i szlachetna. Utrzymuje się na ustach trochę dłużej, niż Manhattan i za to ją uwielbiam. Obydwie pomadki mają lekką formułę, więc mimo ciemnego koloru w opakowaniu spokojnie nadają się na co dzień. Mają wykończenie błyszczące, ale bez drobinek. Idealnie współgrają z konturówką Miss Sporty Mini-Me lip liner 010 Toffee. Co prawda to nie jest ten sam kolor, ale po prostu ładnie komponuje się z tymi brązowymi pomadkami. Konturówka niedroga, a naprawdę fantastyczna pod każdym względem.


Od góry: Manhattan Soft Rouge Lipstick 260 Chail Latte, Chanel Rouge Coco Shine 67 Deauville, Nabla Closer, Nabla Ombre Rose, Clinique Pop 04 Beige Pop, IsaDora Twist-Up Matt Lips 69 Nude Rose

Nabla Closer i Nabla Ombre Rose 
_________
Pomadki Nabla są niesamowicie kremowe i mocno napigmentowane. Lubię je za to, że nie pozostawiają takiej wyczuwalnej warstwy na ustach, więc są bardzo komfortowe w noszeniu. Dwa codzienne kolorki to Closer oraz Ombre Rose. Closer jest cieplejszy, z domieszką pomarańczu, natomiast Ombre Rose ma chłodną, różową tonację. Zazwyczaj wklepuję je w usta palcem, ponieważ nałożone prosto ze sztyftu pozostawiają intensywny kolor, który może niekoniecznie byłby dobry do pracy czy szkoły. Wklepane palcem nadają ustom bardzo zdrowego wyglądu i je uwydatniają. Są matowe, ale nie jest to welurowy mat jak np. REV. 

Clinique Pop 04 Beige Pop 
_________
Bardzo kremowa pomadka w odcieniu naturalnego różu. Będzie idealna dla dziewczyn o jasnej karnacji, ale na opalonej skórze również prezentuje się interesująco. Lubię jej używać w duecie z konturówką Lovely Perfect Line 1. Idealne połączenie. 

IsaDora Twist Matt Lips Satin Soft Feel 69 Nude Rose
_________
Lubię pomadki z tej serii i mam ich kilka, a mój ulubiony to numerek 69. Bardzo ładnie podkreśla usta i jest zupełnie matowa. Jeśli potrzebujecie jeszcze bardziej subtelnego koloru, to polecam 49 Bare 'N Beautiful - to już zupełny nudziak, w którym większość z Was będzie się dobrze czuła. Poniżej wszystkie opisane kolory na dłoni - pamiętajcie, że monitor może różnie oddawać prawdziwy kolor produktów do makijażu, więc najlepiej sprawdzić je na miejscu, w drogerii. 


Miss Sporty Mini-Me Lip Liner 010 Toffee 
_________
Wspomniałam już o niej wcześniej i mogę jedynie dodać, że to moje 5 lub 6 opakowanie i zawsze robię spory zapas. Mam nadzieję, że nagle nie zniknie ze sprzedaży tak, jak pudry Manhattanu. Bardziej lubię wersję automatyczną, niż tą klasyczną do temperowania. 

Pierre Renee Lip Matic  07
_________
Chłodniejszy brąz niż kredka Miss Sporty. Można powiedzieć, że to taka konturówka w stylu Kylie Jenner i jeśli lubicie te klimaty, to pewnie się Wam spodoba. Lubię ją, bo jest niesamowicie trwała i zostaje na ustach przez cały dzień, natomiast ma jedną, poważną wadę. Bardzo szybko się łamie nawet, jeśli wysunę tylko trochę z opakowania, więc trzeba na to uważać. Tworzy na ustach taką gumową powłoczkę (podobną do konturówek z Golden Rose), dlatego to jedna z najtrwalszych kredek, jakie można obecnie kupić w rozsądnej cenie.

Lovely Lip Liner 1 
_________
To moja absolutna faworytka, jeśli chodzi o kredki do ust. Lubię jej używać w połączeniu z różnymi pomadkami, ale też solo i wygląda na ustach naprawdę ślicznie. Na zdjęciu wyszła trochę chłodno, ale w rzeczywistości jest bardziej naturalna. Miałam ją na ustach tutaj i tutaj.


Estee Lauder Pure Color Envy 170 Potent Petal
_________
I na koniec błyszczyk, który swoim kolorem przypomina mi usta w stylu Kim Kardashian. To taki mleczny róż bez żadnych drobinek, który idealnie nadaje się do dziennego makijażu, jak i wieczorowego, przydymionego oka. Jest bardzo gęsty, a więc długo się utrzymuje bez konieczności poprawek. Mimo, że ma treściwą formułę, to nie lepi się na ustach tak, jak np. błyszczyki z Pierre Rene, które pod tym względem nie mają sobie równych.  Pachnie budyniem i dobrze komponuje się z konturówką Lovely Perfect Line w numerku 1 :-)

Zdradzicie jakie są Wasze ulubione pomadki/konturówki, błyszczyki na co dzień? Chętnie odkryję coś nowego :-)

 Instagram @kosmetycznahedonistka 




75 komentarzy on "TOP 10 PRODUKTÓW DO UST W NATURALNYCH ODCIENIACH. ULUBIONE POMADKI, KONTURÓWKI I BŁYSZCZYK. "
  1. Ta kredka z Lovely bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypada pomalować usta na czerwono do białej sukienki ślubnej, jak myślicie? Nie będę wyglądała jak flaga Polski? Moja mama mówi żeby pójść w coś jaśniejszego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypada :) Jeżeli dobrze się tak czujesz to jak najbardziej

      Usuń
    2. no jasne, wyrazisty makijaz z czerwienia na ustach jest ekstra:>

      Usuń
    3. Wypada😊 bylam na ślubie w czerwcu u mojej kuzynki.miala piękną czerwień na ustach.świetnie wyglądała.odwagi 😉

      Usuń
    4. Ja również uważam, że jak najbardziej wypada :-) Pięknie wygląda biel sukni, czerwone usta, delikatny makijaż oczu i np. biżuteria z pereł :-)

      Usuń
    5. ja miałam jasny róż, zastanawiałam się nad czerwienią ale czerwień akurat u mnie to codzienność więc nie zrobiłaby u mnie akurat szału :D ale ja uważam że jak najbardziej, bo to kwestia Twojego samopoczucia i doboru dodatków :)

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie królują Pierre Rene Papaya dream, Too Faced Naked dolly i kredka Golden Rose Crayone nr 15 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie dotyczące podkładu z Dr Ireny Eris. Zaraziłaś mnie miłością do niego :) Jestem już na wykończeniu pierwszej buteleczki i zastanawiam się jak "dostać się" do resztek jeśli pompka już nie pobiera podkładu mimo, że jeszcze jest go trochę na dnie i ściankach :)
    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taki prosty sposób, że wyciągam podkład trzonkiem od pędzla do oczu :-)

      Usuń
  6. Wszystkie kolory są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam kocham lekko barwiące pomadki nivea lub carmex. Którymi mogę się poprawiać zawsze gdy potrzebuje coś zrobić z rękami:). Dzięki nim mam gładkie usta które pięknie wyglądają pod matowymi pomadkami boujrois na większe wyjscie. A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tę konturówkę Lovely - milion razy lepsza od matowych pomadek. Nie wysusza i jest nie do zdarcia, a do tego ten cudowny kolor. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wybór kolorów, moje ulubione! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A co myślisz o konturówkach z Catrice? Akurat dzisiaj zastanawiałam się nad jedną w Naturze, ale ostatecznie nie kupiłam, a kolor podobał mi się bardzo. :)


    Dario, bądź dziewczyny, czy można pić czystek przyjmując antybiotyk (Tetralysal)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie nie powinno się pić żadnych ziół podczas antybiotykoterapii. Ja na pewno bym sobie odpuściła :-)

      Usuń
    2. A o konturówkach z Catrice nic nie opowiem, bo nie używałam niestety :-)

      Usuń
  11. Ja nie wyglądam dobrze w takich typowo nudziakowych, brązowych kolorach. Raczej wybieram brudne róże. Najczęściej sięgam po GR Matte Cryon 10. Lubię też czerwień na ustach i tą niezawodną jest MacFactor Lip Finity 125 so glamorous ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sobie chwalę matową Bourjois plum plum girl i Rimmel Apocalypse 201 solstice - ten drugi to właśnie brąz jak kilka pokazanych przez ciebie :) Wolę fiolety i bardzo zimne brudne róże oraz chłodną czerwień, ale nadal poszukuję tych jedynych bo niestety ciężko takie znaleźć i póki co nie trafiłam na nic udanego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej pudry z Manhatanu z rossmana byly na cenę na dowidzenia, wrócą pewnie w nowych opakowaniach, bardzo często tak jest. Pracuje w Rossmanie wiec daje znać bo tez uwielbiam ten puder😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tak było i mam nadzieję, że nie wrócą ze zmienioną formułą :-)

      Usuń
  14. Podobno w Rossman ma być ponownie -49% na kolorówke.Ja szukam pomadki w odcieniu nude,ale w takim kolorze jak niektóre korektory.Niestety nie mogę nigdzie takiej znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne kolory pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja polecam ze Sleeka Matte Me Birthday Suit,swietny kolor na co dzien,kosmetyki sleeka dobrze sie trzymaja,na jesien kupilam pomadke NYX Sof Matte lip abu dhabi,tez ciekawy kolor, produkty tej firmy tez sa fajne i dobrze sie trzymaja, z takich pomadek matowych w plynie, bo takich glownie uzywam ale tanszych i do kupienia stacjonarnie to polecam matowa pomadke Lovely Extra Lasting kolor nr 1 i nowosc z golden rose Longstay Liquid Matte Lipstick kolor 03,to moje ulubience z takiej kolorystyki stonowanej,uwielbiam slawna konturowke z inglota nr 74 i zblizona do niej kolorystyke...

    OdpowiedzUsuń
  17. zapomnialam dodac jeszcze ulubienca z pierwszej 5tki Bourjois Rouge Edition Velvet i Rouge Edition Souffle de Velvet (jak ktos nie uzywal tez sa fajne)ale z tych produktow to wole wsciekle roze i czerwienie a nie stonowane kolory:>

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana zdradź proszę jakim aparatem i przy jakim oświetleniu robisz zdjecia? Kolory są tak przepięknie oddane , chodzi mi o zdjęcia makijaży. Z góry dziękuje za odpowiedz, buziak!

    OdpowiedzUsuń
  19. jesli ktos ma kase do wydania to blogerki rozne ostatnio polecaja matowa szminke Anastasia Beverly Hills odcień Crush,jeszcze ktorys drugi jest mega, na ich ustach wyglada pieknie i podobno super sie trzyma, Anastasia to droga firma i dosc trudno dostac ich kosmetyki w Polsce ale osoby, ktore uzywaja chwala i mowia,ze nie ma sobie rownych..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja słyszałam, że bardzo wysuszają usta

      Usuń
    2. pomadki matowe ogolnie wysuszaja, jak nosi sie caly dzien i codziennie itd,zobacz ona jest podobno bardzo trwala wiec jak 8h np ja nosisz to wiadomo...tylko matowych produktow uzywam,wiec na noc eos codziennie nakladam i to czasem musze przerwe robic, ja sie spotkalam z samymi dobrymi opiniami o tym produkcie,maximeczka czyli guru kolorowek chwali ze najlepszy tego typu produkt na swiecie, inne blogerki, nie-urodowe, tez zachwalaly, ciekawi mnie sama ta cala Anastasia, ale 140zl za pomadke to jednak duzo,przynajmniej dla mnie...i ciezko zdobyc te ladne kolory, trzeba indywidualne zamowienie zlozyc by sklep sciagnal z USA, w sieci oglnie same podroby, u nas z dostepnoscia Anastasii jest slabo jednak i trzeba uwazac jak juz ktos sie decyduje

      Usuń
  20. Ta konturówka od Pierre Rene...
    Poleciła mi ją pani w Naturze, szukałam takiego właśnie odcienia. Cud, miód i malinka dopóki nie złamała mi się podczas jej używania. Rzeczywiście, łamie się na potęgę, a sam produkt skończył mi się po miesiącu używania. Teraz kupiłam tą z Miss Sporty, ale temperowaną w kolorze 011 Coffee :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie napisze o kolorkach, ale o balsamie-nektarze do ust, który cudnie o te usta dba. Uzależniłam się od nawilżającego balsamu do ust Tołpa (amarantus, róża) - świetnie usta natłuszcza, nawilża, są po nim miękkie i nieprzesuszone. Jedyny mankament - opakowanie - mały zakręcany słoiczek, aplikacja palcem, co nie do końca mi pasuje, zwłaszcza poza domem. Gdyby Tołpa zrobił z tego pomadkę ochronną, to byłby strzał w 10-tkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dario a tak obok tematu. Czytam Twój blog od stycznia. Robię to regularnie. Dodam że czytam tylko Twój blog nikogo innego. Nie trafiłam nigdy na tak fajny aby mnie zatrzymał na dłużej. Ale do tematu. Trafiłam na niego szukając czegoś na mój problem. Podczas ciąży nie zauważyłam żeby moje włosy siw zagęściły a za to po porodzie była tragedia. Nigdy nie miałam nadzwyczajnie grubych włosów ale teraz nie mam nawet z czego zrobić warkoczyka. W styczniu po rocznym karmieniu zaczęłam konkretnie dbać o włosy bo nie obawiałam się że zrobię dziecku jakimś produktem krzywdę. I do tej pory używam wcierek, nakladam maski, oleje itp. Teraz widzę że mam o wiele ładniejsze i zdrowsze włosy ale nic gęste. Tak jak ich było mało tak jest. Najgorsze jest to że jestem ponownie w ciąży i nie wiem jakie wcierki można wcierać. Bo to jak rozumiem jest najlepsze na gęstość. Czy możesz coś poradzić? Pozdrawiam i życzę sukcesów Asia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po ciąży wypadają włosy, które powinny wypaść w ciągu 9 miesięcy - chodzi o to, że zmiany poziomów hormonów spowodowane ciążą wręcz wstrzymują fizjologiczne wypadanie włosów. Także to coś normalnego w przypadku zdrowej kobiety. Po ciąży i karmieniu organizm potrzebuje sporo czasu by wrócić do normy, włosy też :)
      Moja rada: po urodzeniu kolejnego dziecka nie przejmować się tym pociążowym wypadaniem włosów (po co dodatkowo się stresować? Wiadomo, że stres potęguje wypadanie włosów), dbać o dietę (dobre i dla dziecka, i dla mamy, no i dla włosów też). Nie doradzę nic w kwestii wcierek, jedyne co na pewno nie zaszkodzi dziecku a pomoże włosom, to regularny masaż skóry głowy, najlepiej codziennie :) Lepiej spać spokojnie, bez stresu i "tylko" robić masaż, niż żyć w stresie, że jakaś wcierka może zaszkodzić lub że nic nie zrobiłaś dla dobra swoich włosów.
      Podsumowując: dobra dieta + masaż skóry głowy to wg mnie bezpieczna dla dziecka inwestycja w piękne włosy :)
      Życzę zdrowego Maluszka i pięknych włosów :)))
      O.

      Usuń
    2. Dziękuję baaardzo za słowa otuchy. Boję się tylko że skoro do tej pory włosów nie ma więcej to po drugim porodzie i karmieniu będzie...jeszcze gorzej. A już i tak mam kiteczkę jak to moja mama się śmieje jak myszka ogonek ;-) zdaje sobie sprawę że to nie jest przecież ważne. Tylko zastanawiam się czy mogę jakoś je wspomóc. Ale faktycznie i masażu nie pomyślałam. A dieta no cóż przy pierwszej ciąży zmieniłam tryb życia na zdrowy i do tej pory go ulepszam.dziekuje mi za to moja figura która jest coraz lepsza mimo ciąż. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję ;-)

      Usuń
    3. no wlasnie,tak jak dziewczyna nizej napisala, te wlosy musza wypasc,zadna kobieta tego nie przeskoczy po porodzie, ja mojej kuzynce polecilam vitapil mama i pomoglo jej, bo to produkt dla kobiet karmiacych,a nie ma chyba innych tabletek na wlosy dla mam,suplementacja jest wazna przy wypadaniu, nie wiem jak z lotionem ale z tego co sie orientuje to matki karmiace wcieraly go tez i nic sie nie dzialo, nie jestem matka ale z powodu choroby i nerwow wlosy ostro leca i zaczynam wlasnie kuracje cala -tabletki plus lotion i zobacze jak sie sprawdzi, bo same tabletki tez sa bardzo dobre i pomagaja wg mnie,bo wczesniej bralam 4 mies

      Usuń
  23. Czy uzywałas czarnego mydla savon noir np nacomi i rekawicy kessa? Co sądzisz o tych produktach? Pozdrawiam Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem Daria,ale napisze Ci moje spostrzezenia- rekawica Kessa jest super, uzywam od paru mies i juz nie wyobrazam sobie bez niej zycia i pielegnacji ciala, zaden peeling nie da takiego efektu,po niej skora jest taka czysta i gladka, ale nie kupuj tej z nacomi czytalam o niej zle opinie, ja uzywam firmy Tade, kupilam w sieci i jest swietna, podobno z mydlem efekt jest jeszcze lepszy,ale wtedy dluzej taki zabieg trwa bo musisz te mydlo nalozyc na rozgrzane ciepla woda cialo i potrzymac na ciele jakis czas, 10-15min potem kessa masowac to, pewnie z pol godziny to trwa..to sie nazywa domowy rytual hammam;P,z tego co czytalam z mydel polecaja te marki Alepia,zreszta rekawice tej firmy tez chwala,sa tez do kupienia cale zestawy ze od razu rekawica i mydlo,ale pewnie tansze tez Ci sie sprawdzi, mnie to te mydlo z wygladu juz obrzydza,jak widzialam zdjecia i jeszcze zapach oliwek ble, wiec nawet nie myslalam o kupnie jego heh, polecam wszystkim kesse bo 20zl wydac na rekawice ktora sluzy na dlugo i daje takie efekty to naprawde warto, Daria tez sprobuj kessy:>

      Usuń
    2. Również polecam rękawicę kessa, zwłaszcza w duecie z czarnym mydłem. Mam rękawicę Alepia, polecam ją wszystkim, chyba że ktoś ma dłuuuugie palce, dłonie - wtedy radzę sięgnąć po jakąś większą rękawicę :)
      Peeling kawowy, ze świeżo zmielonej kawy (czyli spore drobinki) to nic w porównaniu z kessą i czarnym mydłem. Rewelacyjnie oczyszcza skórę, jest taka gładka i naprawdę czysta. Czarne mydło wspiera też walkę z trądzikiem i świeżymi przebarwieniami potrądzikowymi - ja po myciu kessą i czarnym mydłem dodatkowo akładałam na plecy skinoren, w krótkim czasie zapanowałam nad trądzikiem na plecach :))))
      Nie robiłam pełnego rytuału hammam (kessa + czarne mydło + glinka ghassoul), ale już sama rękawica dużo daje. Kosztuje w sumie niewiele, więc polecam wypróbować na własnej skórze :)))

      Usuń
  24. Polecam Ci pomadki 100% pure.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubie kobo i wibo. A slyszalas o zblizajacej sie promocji w Rosmanie? Krążą plotki iż od 30 września rusza promocja -49% . Wiesz coś wiecej na ten temat ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak od 30 wrzesnia zaczyna sie promocja na kolorowke, podzielona na tygodnie. Pracuje w ross😃

      Usuń
    2. o ludzie, te promocje wykoncza, nie zdazylam zuzyc tego co kupilam na ostatniej a juz kolejna;p chyba bede musiala jakos sie powstrzymac i ominac wtedy rosmann ale jak to zrobic?:>

      Usuń
    3. Już się cieszę, bo muszę zrobić zapas podkładów :-)

      Usuń
  26. Urzekła mnie ta z Pierre Rene i Miss Sporty ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z pokazanych pomadek mam tylko Clinique Pop 04 i uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej, ja trochę z innym pytaniem. Jeśli chodzi o wszelakie suplementy ( chodzi mi o włosy) , wcierki np. Kerium z La Roche Posay. Po jakim czasie spodziewać się efektów, bądź jeśli ich nie ma kiedy mozna zmienić na coś innego? Niby Kerium potrzebuje 6 tyg , ja natomiast używam już 3 i nie widzę kompletnie poprawy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ta wcierka niestety tez nie pomogla ;/

      Usuń
    2. Trudno tu wskazać konkretny czas, po upływie którego nastąpi poprawa - u każdego to wygląda inaczej niestety. Wykończ jedną buteleczkę i jeśli faktycznie nie widzisz poprawy, to sięgnij po inną wcierkę :-)

      Usuń
  29. dla poszukujacych cigle- jesli podoba wam sie kolorystyka plynnych pomadek kylie jenner to polecam filmik Red lipstick monster gdzie przedstawia do kazdej pomadki zamienniki, a maxineczka ma swietny filmik,gdzie szuka zamiennikow do najlepszej pomadki na swiecie wg niej czyli Anastasii Beverly Hills..jednak odradzam ogladanie osobom mego pokroju, czyli zbieraczom kosmetykow do ust, bo chce sie kupic 5 kolejnych potem, a wiem ze nie moge;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta kredka z Lovely jest naprawdę śliczna! A tą z Miss Sporty oglądałam kiedyś w Rossmanie, ale ostatecznie nie zdecydowałam się. Trochę się boję takiego koloru :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Nabla Ombre Rose wygląda zniewalająco <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej 😊 mogę zapytać kiedy pojawi się post o kwasie TCA ? Czekam na niego z niecierpliwością. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. hej, czy mogłabyś mi powiedzieć, czy wcierkę z kropli żołądkowych mogę zrobić na dłużej, tak, aby nie robić jej codziennie, albo co dwa dni? czy ona może sobie stać jakiś czas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, lepiej wcierać od razu i nie zostawiac takich rozcieńczonych kropli na dłużej. Odmierzaj sobie po prostu idealną ilość i wcieraj na raz :-)

      Usuń
  34. dziewczyny w hebe jutro zaczyna sie promocja do 40% na szampony i odzywki, np te z o'herbal beda po 11,99zl wiec cena bardzo dobra, kurde kusiciele..znow zapas jakis zrobie;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podobają mi się Twoje propozycje szminek i konturówek na co dzień. Ja mam dwa ulubione zestawy. Jeden delikatnie rozjaśniający kolor moich ust czyli: konturówka z Lovely nr 1 + szminka MAC Creme Cup. Natomiast drugi mój codzienny zestaw to kredka Bobby Brown w kolorze Rose i pomadka Rouge Dior w odcieniu 753 Continental. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  36. To niesamowite, że ktoś również uwielbia kontórówkę z Miss Sporty <3 Używam jej od liceum! :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Pisalas, ze puder clearface,ktory jest rozniez moim ulubiencem wyscofali ze sprzedazy. Czy znalazlas juz jakis rownie dobry odpowiednik innej firmy?

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam efekt matowych ust. Do tej pory niezastąpione były u mnie pomadki Nyx, ale odkąd odkryłam farbki do ust Bell z serii HYPOAllergenic nic nie jest w stanie ich przebić. Super trwałość, ładny efekt, niska cena, jedynie gama kolorystyczna dość okrojona :) Warto wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej! bardzo Cię proszę o informację do jakiego dermatologa/kosmetyczni chodzisz na kwasy na twarz? Też jestem z wawy i jakoś nie mogę trafić na kogoś kompetentnego.

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej! Trafiłam właśnie na Twojego bloga i mam nadzieję, że możesz mi pomóc :)
    Z natury mam brązowe włosy, ale około lutego stwierdziłam, że moim marzeniem jest ciemny brąz(ale taki bardzo bardzo bardzo ciemny) no i poszłam do fryzjera. Wyszłam z brązową górą i ombre, co mi się bardzo podobało, ale nic nie trwa wiecznie. Farba szybko się wypłukiwała a moje włosy wyglądały strasznie. Stwierdziłam, że nie ma sensu wydawać pieniędzy na farbę, skoro po pierwszym myciu praktycznie znika. Teraz chcę uzyskać ciemny brąz naturalnie. W jednym wpisie opisałaś płukankę z kory dębu i myślę, że byłaby dobra, ale jest haczyk. Na końcówkach nadal mam ombre, wyżej jest brązowo i już mam mały odrost(ostatnio włosy farbowałam 31.08.). Myślisz, że z z takimi włosami powinnam spróbować tej płukanki?
    Wiem, że komentarz trochę długi, ale nie wiem jak sobie już radzić :/

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj!Coraz bardziej kuszą mnie lakiery hybrydowe:)i w związku z tym zastanawiam się jaki sprzęt kupić. Wyczytałam na twoim blogu, że polecasz markę Semilac? Taki zestaw z lampą LED jest na ich stronie czy warto się skusić? Jestem początkująca w tym temacie i nie wiem za bardzo co i jak :) Czy taka osoba, która z hybrydami nie ma jeszcze doświadczenia da sobie radę ? Dzięki za wszelkie podpowiedzi:) POZDRAWIAM Aga

    OdpowiedzUsuń
  44. uwielbiam ten odcień konturówki z miss sporty, jest prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  45. mam pytanie gdzie mogę dostać te kredki z pierre rene ?

    OdpowiedzUsuń
  46. Prosze napisz mi jakie używasz kosmetyki do malowania brwi??? I które z nich najbardziej byś polecała (zbliża sie promocja w rossmanie ;) )

    OdpowiedzUsuń
  47. Długi czas bardzo często używałam farbki do ust Bell HYPOallergenic 05 jest to bardzo ładny intensywny, ciemniejszy róż. Kocham tę farbkę! Pozytywnie zaskakuje jakość w stosunku do ceny, farbka utrzymuje się długo mimo jedzenia i picia, a jak się nic nie spożywa to bardzo dłuuuuugo mam wrażenie, że jest nie do zdarcia ;) Dokupiłam brzoskwiniową farbkę kolor 04, ale tu nieprzyjemne rozczarowanie - nie jest tak trwała jak 05 i brzydko roluje się na ustach z pozostawieniem (białawych!) ruloników. Może trafiłam na taką partię, może to nie jest reguła, że 04 tak się zachowuje, za tę cenę warto zaryzykować, w promocji można kupić za jednym zamachem nawet całą gamę kolorystyczną, bo kolorków jest niewiele ok 6 (?)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature