Top Social

MÓJ MISTRZ DO OLEJOWANIA WŁOSÓW!

Wiele razy wspominałam Wam na blogu, że olejowanie to podstawa pielęgnacji moich włosów. Znalezienie tego jedynego, który spodoba się naszym włosom jest naprawdę trudne i wymaga długich poszukiwań. Do niedawna chwaliłam ten z awokado i nasion bawełny, ale myślę, że w końcu znalazłam swojego mistrza. O czym mowa i dlaczego jest tak wyjątkowy? Zapraszam do dalszego czytania.

kosmetyczna_hedonistka_olejowanie_wlosów_olej_migdałowy_pielęgnacja

olejowanie_wlosow_olej_migdałowy

Każde włosy mają swoje konkretne potrzeby. Moje przede wszystkim lubią się puszyć i w pielęgnacji stawiam na wygładzenie oraz dociążenie, ale bez efektu przyklapnięcia i przetłuszczenia. Po lecie moje włosy stały się też nieco bardziej suche i sztywne, niż zwykle. Wcześniej bardzo dobrze sprawdzał się u mnie olej z awokado oraz ten z nasion bawełny. Dalej w rankingu ustawiłabym olej z czarnuszki i lniany. Jednak to, co robi z moimi włosami olej migdałowy przebija wszystkie, które dotychczas stosowałam. Już po pierwszym, całonocnym olejowaniu zauważyłam efekt "wow". Włosy po umyciu były bardzo miękkie i gładkie, a w ciągu dnia zupełnie przestały się puszyć. Dodatkowo o wiele dłużej utrzymują skręt po termolokach czy gąbczastych papilotach - są jakby bardziej "plastyczne". Nie zawsze używam go na całą noc i wtedy nakładam na około godzinę przed myciem, owijam włosy ręcznikiem i podgrzewam turban ciepłem suszarki przez 10 minut (omijam skórę głowy). Po godzinie zmywam szamponem i nakładam odżywkę (aktualnie O'Herbal z tatarakiem). Jest to równie skuteczna metoda i jeśli nie lubicie całonocnego olejowania, to jak najbardziej można tak robić. W zasadzie bardziej lubię olejować nim włosy w dzień, ponieważ zauważyłam, że kiedy nakładam go na noc, to na mojej twarzy od razu pojawiają się nowe niedoskonałości. Pocierając włosami o poduszkę zawsze trochę oleju na niej zostaje i przenosi się na skórę twarzy, więc najprawdopodobniej moja cera go nie lubi. Aktualnie jest moim ulubieńcem do olejowania, dodaję go także do odżywek i masek, aby je wzbogacić. O takim domowym ulepszaniu odżywek pisałam TUTAJ klik. 

olej_migdałowy_olvita_olejowanie_włosów

Olej migdałowy zawiera dużą dawkę kwasów nienasyconych i można go także pić oraz dodawać do sałatek. Ja jednak aktualnie piję olej lniany, o którym pisałam TUTAJ klik, więc nie mogę wypowiedzieć się o jego działaniu od wewnątrz. Koniecznie po otwarciu trzymajcie go w lodówce, ponieważ podobnie jak lniany pod wpływem ciepła traci swoje cenne właściwości. W teorii jest przeznaczony do włosów średnioporowatych, więc można go nazwać olejem uniwersalnym, ponieważ większość z nas takie posiada. Z tą porowatością jednak różnie bywa i nie kierujcie się tym zbyt mocno. Do odnalezienia najlepszego oleju dla naszych włosów najlepsza jest metoda prób i błędów. Ja czuję, że znalazłam to, czego szukałam od dawna. Mam nadzieję, że będzie się tak dobrze sprawdzał jeszcze długo. Ten, którego używam kupiłam w osiedlowej aptece, w której zawsze zaopatruję się w ciekawostki do pielęgnacji włosów. Kosztował około 20 zł za 100 ml - całkiem sporo, ale jest dobrej jakości (zimnotłoczony, nieoczyszczony, marka Olvita). Kupując olej starajcie się wybierać właśnie taki, który jest nierafinowany, najlepiej w szklanej, ciemnej butelce, bo działanie światła również może obniżać jego wartość.

najlepszy_olej_do_olejowania_włosów_olej_migdałowy_hedonistka

Oleju migdałowego można używać także do pielęgnacji cery (chociaż u mnie na pewno się nie sprawdzi) i do masażu na rozstępy. Ostatnio trochę się rozleniwiłam, jeśli chodzi o masaże antycellulitowe i szczotkowanie ciała na sucho, o którym pisałam TUTAJ klik ale już niedługo do tego wracam. Myślę, że włączę olej migdałowy również do pielęgnacji ciała i na pewno dam znać jak się sprawdzi. 

Dziewczyny, cieszę się, że mój ostatni wpis z prostym planem pielęgnacji włosów krok po kroku spotkał się z Waszym uznaniem. Jeśli jeszcze go nie czytałyście, to zapraszam TUTAJ klik. 


Może zrobimy taką małą, komentarzową "ankietę" i napiszecie mi w komentarzu niżej jaki olej do olejowania lubicie najbardziej? Jestem ciekawa jak to jest u Was :-)


Zapraszam też na mój Instagram @kosmetycznahedonistka 



125 komentarzy on " MÓJ MISTRZ DO OLEJOWANIA WŁOSÓW!"
  1. Dario, czy po oleju zostawionym na całą noc, nakładasz jeszcze maskę po umyciu włosów? Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze nakładam maskę :-) Pozdrowienia!

      Usuń
    2. Dario mam pytanie. Czy znalazlas moze na swojej glowie juz pierwsze siwe wlosy?

      Usuń
    3. Dario czy znalazlas na swojej glowie pierwsze siwe wlosy?

      Usuń
  2. Migdałowego jeszcze nie testowałam, ale chętnie spróbuję. Mam za to pytanie dotyczące oleju rycynowego - pisałaś kiedyś, że ze względu na jego konsystencję nakładasz go głównie na końcówki włosów. Czy próbowałaś wcierać go w skórę głowy? Wiem, że olej rycynowy polecany jest jako sposób na wzmocnienie i porost włosów. Co o nim sądzisz? Pozdrawiam, Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Migdałowego jeszcze nie testowałam, ale chętnie spróbuję. Mam za to pytanie dotyczące oleju rycynowego - pisałaś kiedyś, że ze względu na jego konsystencję nakładasz go głównie na końcówki włosów. Czy próbowałaś wcierać go w skórę głowy? Wiem, że olej rycynowy polecany jest jako sposób na wzmocnienie i porost włosów. Co o nim sądzisz? Pozdrawiam, Ewa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie pamiętam już kiedy ostatni raz używałam oleju rycynowego. Po nim odkryłam o wiele lepsze oleje i szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie nakładać go na skórę głowy. Jest za bardzo lepki i gęsty :-)

      Usuń
  4. U mnie jak dotąd króluje olej lniany, ale na pewno w przyszłości spróbuję migdałowego, bo bardzo mnie zaciekawiłaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ahh te Twoje włosy <3 ideał <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim hitem aktualnie jest olej z nasion bawełny. Najlepszy olej jaki do tej pory próbowałam, bije na głowę lniany, awokado, kokosowy itd. A to wszystko Twoja zasługa bo nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, pierwszy raz przeczytałam o nim na Twoim blogu ;) napewno jak go wykoncze kolejny w kolejce będzie olej migdałowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś olejowałam oliwą z oliwek, ale nie osiągnęłam zamierzonego celu. Ostatnio spróbowałam oleju lnianego ale niestety pomimo umycia i nakładania masek i odżywek; włosy śmierdzialy olejem. Teraz będę testować olejek z Rossmanna na rozstępy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwa z oliwek również się u mnie w ogóle nie sprawdziła :-)

      Usuń
  8. Ja jeszcze nie odnalazłam mojego ideału wśród olei. Póki co olejuję lnianym i nie jest zły. Lubię też oliwkę Babydream dla kobiet w ciąży, która również zawiera olej migdałowy i faktycznie wlosy byly fajne po niej. Tylko ten zapach, no i jednak wolę oleje solo, a nie mieszanki. Używałam też sezamowy, łopianowy i kokosowy, ale średnio przypadły mi do gustu. W kolejce natomiast stoi już olej z avocado. Ale póki co chcę zostać dłużej przy lnianym żeby dokladnie ocenić efekty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co zrobic z twarda woda w kranie? Włosy mimo pielęgnacji sa w okropnym stanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płukać przegotowaną. U mnie jest to samo:(

      Usuń
    2. Polecam Filtry na kran :P

      Usuń
    3. Są takie słuchawki prysznicowe, które w środku mają wymienne filtry, naprawdę polecam :)

      Usuń
  10. Dario czy migdałowy to ten sam co ze słodkich migdałów? Czy to dwa inne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez wlasnie o tym myslalam, bo mialam w planach ten ze slodkich migdalow kupic..chwalony jest dosyc..

      Usuń
    2. No właśnie... Czy to te same?

      Usuń
  11. A jak byś miała powiedzieć który lepszy z awokado czy nasion bawełny? Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciężki wybór, jak dla mnie działają tak samo :-)

      Usuń
  12. Kochana, co ile podcinasz końcówki? Ja podcinałam ponad msc temu i już mam troche przerzedzone :(( nie wiem co źle robie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie raz na dwa miesiące :-) To normalne, że po jakimś czasie końcówki się "przerzedzają" bo włosy nie wszystkie włosy rosną w tym samym czasie i są tej samej długość, jedne się też kruszą i urywają :-) Po prostu musisz częściej podcinać.

      Usuń
  13. Jak na razie nie używałam zbyt wielu olei, ale z awokado, lnianego, pestek dyni, ryżowego i jeszcze paru innych najlepiej sprawdziła się dotychczas zwykła oliwa z oliwek, choć wciąż szału nie ma, więc szukam dalej. Beznadziejnie zaś sprawdził się olej rycynowy, szczególnie na skalp (włosów wypadało mnóstwo, a nigdy nie miałam z tym problemów) i masło shea, przez które zawsze jeśli nie umyję szamponem z sls włosy wyglądają na tłuste, nawet jeśli nałożę go tylko na końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Olej migdałowy jest pierwszym i aktualnie jedynym olejem, jakim olejuje włosy. Od niedawna to zaczęłam robić i trafiłam z wyborem oleju w dziesiątkę - moje puszące się włosy go polubiły tak samo jak Twoje! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój kolor włosów jest obłędny :) jak sądzisz która farba do włosów mogłaby okazać się najbardziej zbliżona kolorystycznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy tak nie dojdziesz do koloru bo każdy ma inny kolor wyjsciowy. Najlepiej do fryzjerki dobrej iść i ona dobieże :)

      Usuń
  16. Lubię olej ze słodkich migdałów z nacomi oraz olej kokosowy. Nie sprawdził sie za to u mnie olej z czarnuszki. Nie robi z moimi włosami nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo, nie sprawdzil sie u mnie ten z czarnuszki w ogole... ile osob, tyle wlosow i kazdemu cos innego pasuje, trzeba testowac:>

      Usuń
  17. Najlepszy to makadamia, ale ciągle szukam ;) moje końcówki uwielbiają jaśminowy (cudowny zapach <3). Rycynowy i kokosowy stosuję na twarz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja testuje olej z nasion bawełny, który kupiłam nie dawno z Twojego polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Słonecznikowy, konopny i rycynowy u mnie jest ok, bardzo lubię maskę rycynową z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja przebyłam już długą drogę olejowania i ciągle brakuje mi jeszcze czegoś. Obecnie łącze olej lniany, rycynowy i z czarnuszki po czym nakładam na włosy, efekty są zadowalające ale jeszcze czegoś mi brak, moje włosy bardzo często się okropnie puszą usniecie w koku powoduje szope ma głowie następnego dnia ostatnia mieszanka minimalizuje moja szope do minimum ale mimo wszystko chciałabym maksimum wygładzania i zero puszenia, to moje marzenie ale może jest po prostu nie osiągalne na moich włosach. Próbowałam już oleju sezmowego, avocado, macadamia, kokosowego, sojowego, lnianego, rycynowego, z czarnuszki, z nasion bawełny, z pestek arbuza bodajże. Wiele z nich dało mi efekt wow ale żaden nie dał tego czego oczekuje tak bardzo. Twój blog to mój prawdziwy wyznacznik pielęgnacyjny, dobierane przez ciebie oleje, maski, produkty zawsze są dla mnie najlepsze dlatego idąc.tym tropem ja także spróbuję tego nowego oleju i napisze oczywiście jak się sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten sam problem;) Mam włosy długie, kręcone, grube, i oczywiście puszące się. Bardzo długo, mimo olejowania, miałam problemz puszeniem włosów. Były miękkie, przyjemne i zadbane ale cały czas się puszyły. Problem rozwiązał się po rozpoczęciu mycia odżywką. Moje włosy raczej się nie przetłuszczają więc nie mam problemu z dyskomfortem i uczuciem niedomycia jak u niektórych dziewczyn. Szamponu używam co trzecie mycie plus oczywiście serum silikonowe. Spróbuj tego może się sprawdzi u Ciebie :) pozdrawiam !

      Usuń
  21. Ja wciąż nie wzięłam się za systematyczne olejowanie włosów, ale też mam problem z puszeniem się, więc pewnie przetestuję te o których mowa w Twoim poście. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Daria skad torebka?

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój najlepszy olej to lniany bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na początku chciałam powiedzieć, że masz piękne włosy Dario ! Marzenie.
    Ja jestem posiadaczką włosów blond, które były rozjaśniane a teraz od czasu do czasu farbowane. Nie uważam, że są w koszmarnym stanie bo staram się o nie dbać, ale o olejowaniu myślę od dawna. Stosowałam kiedyś olej kokosowy i że tak powiem "szału nie było". Myślałam nad tym lnianym, ale teraz może i ja się skusze na migdałowy. Nie wiem jednak czy dla takich włosów jak moje się sprawdzi ?!

    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj migdałowy, powinien się u Cienie sprawdzić :-)

      Usuń
  25. Pięknie wyglądasz kochana. Bardzo podobają mi się Twoje okulary. Gdzie kupiłaś? Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  26. Dario kiedy obiecany post o zegarkach :D??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwila cierpliwości :-)

      Usuń
    2. Tak! Pokaż nam swoją kolekcję proszę proszę! Taki post z komentarzem na temat jakości poszczególnych marek byłby ekstra

      Usuń
  27. awokado który mi poleciłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej :) Mam długie blond włosy, które strasznie się przetłuszczają, są też bardzo oklapnięte u nasady, a do tego mam problem z ich rozczesywaniem, zarówno na mokro, jak i na sucho. Może ty znasz jakąś odżywkę, którą można stosować bez spłukiwania na mokre i suche włosy? :) Zależy mi na czymś wydajnym i szybkim w użyciu... Nigdy nie stosowałam specjalnych kosmetyków do włosów i kompletnie nie wiem, co konkretnie szukać. Pomożesz?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam odżywkę Schauma z serii krem i olejek bez spłukiwania :-) Na pewno ułatwi rozczesywanie tylko pamiętaj, żeby nie nakładać jej przy nasadzie włosów, bo je jeszcze bardziej obciążysz :-)

      Usuń
  29. dla mnie hity to awokado,z nasion bawełny,no i rozany

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie najlepiej spisują się mieszanki olejów- na chwilę obecną najlepiej sprawdził się olejek do włosów Vianek =)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja z Twojego polecenia kupiłam olej z nasion bawełny i okazał się moim hitem! Nie ma teraz dla mnie lepszego. Dziękuję!
    PS. Jesteś przepiękna, Dario!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana ,a jaki polecasz olejek do wlosów bląd jasnych pofsrbowanych ,przesuszonych ?Pozdrawism Gorąco .Basia .Ś

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie migdałowy się nie sprawdza. Polecam żurawinowy, z orzechów włoskich i lniany. Włosy mam średnio/wysokoporowate

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nadal szukam czegoś co poprawi moje wiecznie opadłe, bez życia włosy :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem farbowaną blondynką. Dla mnie najlepszy jest olej z pestek winogron. Bardzo dobrze nawilża. Stosowany regularnie poprawił wygląd moich włosów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja niestety nie znalazłam idealnego oleju :( u mnie po olejowaniu albo przyklap albo puch :/
    Dario a jakiej firmy polecisz termoloki? Mam włosy długie, cienkie ale w miarę gęste...pozdrawiam ciepło, Joanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam tych Babyliss z serii pro i jestem bardzo zadowolona :-)

      Usuń
  37. Dario, próbowałaś może olejków indyjskich (np. Amla)? Warto się nimi zainteresować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie polecam, smród łazienki w pociągu jest dla mnie nie do wytrzymania :(

      Usuń
    2. Ja chyba też nie przepadam za tymi produktami. Rezultaty są słabe w porównaniu z tym zapachem, który faktycznie jest nie do zniesienia :-)

      Usuń
    3. ja tez nie polecam,smierdza strasznie, meczy sie czlowiek i jeszcze slabe efekty

      Usuń
  38. Dario, jesteś moim urodowo - kosmetycznym guru :D stąd też mam pytanie niezwiązane z tematem posta. Rozglądam się za korektorem rozświetlającym pod oczy (przyznam, że dopiero raczkuję w takim bardziej świadomym makijażu i do tej pory nie używałam w ogóle takiego kosmetyku). Zależy mi na kupnie czegoś, co ukryje sine cienie pod oczami i nie będzie "zbierało" się w ciągu dnia. Jesteś w stanie coś polecić? Zachęcającowo wygląda Helena Rubinstein, ale przyznam, że cena trochę odstrasza..
    A jeśli chodzi o olejowanie włosów to w moim przypadku nic tak świetnie nie działa jak mieszanki olejów. W tej chwili używam "gotowca" z Rossmanna Oil Therapy za ok. 14 zł i działa genialnie! :)
    Pozdrawiam,
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *zachęcająco :)

      Usuń
    2. Jeśli chcesz ukryć cienie pod oczami, to odradzam korektory rozświetlające, bo one mają zwykle bardzo słabe krycie. Z tym "zbieraniem" się korektora jest różnie ale podstawą jest jego dobre przypudrowanie :-) Jeśli jednak zależy Ci na czymś rozświetlającym, to na początek wypróbuj Loreal Lumi Magique - nie jest aż tak drogi, a dowiesz się chociaż czy tego typu kosmetyk jest dla Ciebie odpowiedni.

      Usuń
    3. Dziękuję za poradę :) M.

      Usuń
  39. Nie testowałam może wielu olejów ( dalej szukam ideału). U mnie osobiście najlepiej sprawdzają się dwa oleje: rzepakowy (miękkie, gładkie, ładnie się układają, a do tego chyba jeden z najtańszych) oraz amla (miękkie, nawilżanie i błyszczące włosy). Co do amli, bardzo, bardzo przeszkadza mi jej zapach, który się utrzymuje dość długo na włosach. Nie mogę się do niego przyzwyczaić ani niczym stłumić. Może znasz jakieś sposoby jak można by to zrobić? Mieszanie z odżywkami, innymi olejami w przeróżnych proporcjach praktycznie nic nie daje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety sama mam problem z zapachem amli i dlatego bardzo rzadko jej używam :-)

      Usuń
  40. Dario doradź proszę, czy trwalsza będzie bransoletka Sotho z pereł swarovski czy z jadeitu fasetowanego?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w tej kwestii nic nie doradzę :-(

      Usuń
  41. Daria mam pytanie dotyczące pędzli ZOEVA. Chciałabym rozpocząć przygodę z nimi. Do tej pory używałam pędzli SEPHORA i PAESE. Byłam w miarę zadowolona, ale chciałabym wypróbować czegoś lepszego. Poszukuję pędzla do różu i pędzla do cielistego cienia do powiek (nakładanego jako baza makijażu oka). Doradź proszę, które wybrać bo na mintishop wybór jest spory. A może inne są jeszcze lepsze? Szukam ideału:) Pozdrawiam cieplutko. Paula

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Kokos <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Używam od paru lat oleju rycynowego i jestem zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Również piję olej lniany - genialnie nawilża od wewnątrz skórę i wspomaga "produkcję" baby hair.

    Co do oleju migdałowego - od dłuższego czasu sobą kusi. Ciekawa jestem tylko, czy pachnie i smakuje jak wszystkie migdałowe produkty?;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ostatnio zobaczyłam, że Nacomi ma serum na końcówki z olejem migdałowym, ciekawe jakby to się sprawdzalo...któraś z was może go używała?

    OdpowiedzUsuń
  47. A skąd buciki? Są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. właśnie testuje olej avocado, ale już wiem jaki będzie następny ;) moje włosy są grube i sztywne, avocado pokochały, ale może znajdą nową miłość

    OdpowiedzUsuń
  49. Gdzie kupię produkty O'herbal stacjonarnie? Jakie inne odżywki bez silikonu polecasz po olejowaniu?

    OdpowiedzUsuń
  50. Dario, a ja jestem bardzo ciekawa na ile aplikacji oleju wystrcza Ci taka 100ml buteleczka oleju?

    OdpowiedzUsuń
  51. Dario ja z pytaniem o hybrydy. Wcześniej dwa razy byłam u kosmetyczki na właśnie hybrydach. Tak mi podpasowaly że kupiłam zestaw aby szaleć w domu. Dzisiaj nałożyłam na próbę na kciuka i zong 😨 miałam uczycie że pod paznokciem mnie mrowi, jakby ciepło... Ogólnie dziwny dyskomfort 😕 po godzinie zmylam. Zastanawia mnie czy mogło dojść do jakieś reakcji alergicznej czy coś? U kosmetyczki nic się nie działo, dodatkowo z tego co pamiętam pracowała również na Semilac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie, bo mnie też czasem piecze po włożeniu do lampy i wtedy wyciągam rękę, chwilkę czekam i ponownie wkładam :-) To jakby mrowienie i ciepło bardzo często się zdarza ale nie jest spowodowane alergią. Uczulenie wychodzi dopiero po czasie, u niektórych dziewczyn nawet po roku i objawia się zupełnie inaczej :-)

      Usuń
  52. Nawet nie masz pojęcia jak Ci zazdroszczę tych włosów. Wiele bym dała za takie, ale muszę się zadowolić krótkimi i cienkimi jak nitki niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  53. Dzień dobry ;) Mi na blogu brakuje dat przy wpisach 😊 Jestem Pani czytelniczką od niedawna, więc mogłam jeszcze nie znaleźć, więc chcialabym od Pani uzyskać wpis o brwiach, jak dbać, wyrywać, malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładna torebka. Czy jesteś z niej zadowolona jeżeli chodzi o jakość wykonania? Zastanawiam się czy sobie nie kupić takiej samej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niej zadowolona, chociaż mogłaby być trochę lżejsza sama w sobie :-) Jakość jak najbardziej na plus.

      Usuń
  55. Ja zaczęłam od stosowania olejku argonowego i oliwy z oliwek (bo to posiadałam w domu) ale kiedy przyszło moje zamówienie czyli olej z bawełny i olej z awokado zaczęłam je stosować i jestem pod wrażeniem 😃 Zamierzam kupić w tym tygodniu olej lniany i krople żołądkowe i zobaczę co się będzie działo 😊 olej migdałowy będzie moim kolejnym celem...
    A chciałabym Cię zapytać Dario, bo czytałam że polecasz Air Max-y dla osób z problemami z kręgosłupem, a ja niestety mam i to bardzo i zakaz noszenia obcasów 😞 czy uważasz że na jesień zakupić lepiej właśnie Air Max-y czy wygodne skórzane botki? Jestem mamą 2 smyków więc niestety nie mogę pozwolić sobie na zakup kilku par butów w ciągu sezonu a przecież są i inne potrzeby oprócz butów 😒
    Ps. Piękne są Twoje włosy 😊
    Pozdrawiam
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Air Maxy to nie są buty przeznaczone dla osób mających problemy z kręgosłupem. Są po prostu bardzo wygodne ale to też kwestia indywidualnego odczucia, więc sama musisz sprawdzić :-) Jeśli miałabym decydować, to na jesień kupiłabym botki. Air Maxy to bardziej wiosenno-letnie buty jednak :-)

      Usuń
  56. Na moich srednioporowatych włosach, lubiących sie przesuszac, całkiem niezle sprawdza sie olej ryżowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. U mnie sprawdził się olej kokosowo-konopny.

    OdpowiedzUsuń
  58. Mnie olej migdałowy nie powalił, ale może to wina, ze kupiłam w jasnej butelce, trzymam nie w lodówce i był tańszy....
    a.

    OdpowiedzUsuń
  59. Zdecydowanie amla gold :) dodatkowo rozrobiona z olejkiem do masażu z alterry. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  60. Dario czy maseczka z węglem i miodem nie spływa Ci z twarzy po nałożeniu? BO ja mam z tym problem, chyba zbyt dużo miodu dodałam..

    OdpowiedzUsuń
  61. Cześć, mam długie włosy,prawie do pasa, ciemny blond, raczej są zadbane, miękkie, z połyskiem, myje 3 razy w tygodniu, stosuje maski, piję pokrzywe i skrzyp, ostatnio przechoidzłam kuracje drożdzy przez miesiąc. włosy swojego czasu miałam gęste, ostatnio podcięłam z 10 cm. Zauważylam, zresztą nie tylko ja, a moje znajome, ze włosy stały się cienkie, obwód kucyka jest bardzo mały.. wypadają mi włosy fakt... coraz mniej ich mam na głowie. Co robić ?proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  62. Dla mnie akurat numerem jeden jest olej arganowy. Do tej pory najlepiej sprawdził się na moich włosach, przede wszystkich je nawilżył i nadał miękkości. Pierwsze pozytywne skutki uzyskałam po 2 miesiącach stosowania.

    OdpowiedzUsuń
  63. Moim ulubieńcem jest olej lniany,ale właśnie mi się kończy i chętnie wypróbuje ten😀 Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
  64. A moze post o najlepszych maskach z naprawdę dobrymi, odżywczymi składami? Z podziałem na peh albo takie, ktore łącza te wszystkie składniki w sobie?:)

    OdpowiedzUsuń
  65. U mnie migdalowy kompletnie nie sprawdzil sie na wlosy, ale za to uzywam go na twarz i cale cialo. Polecam w przypadku atopowego zapalenia skory. U mnie koi i nawilza. Swietnie dziala rowniez na spierzchniete usta.

    OdpowiedzUsuń
  66. Lniany dla moich włosów najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. W życiu nie spotkałam tak pięknych włosów jak Twoje. Ponoć moje od zawsze wzbudzają zachwyt - są bardzo długie, gęste, włosomaniaczką jestem dobrych parę lat :D , ale Twoje.... <3

    Hitem w mojej pielęgnacji są oleje: kokosowy, migdałowy i z avokado. Lniany i z nasion bawełny mam zamiar kupić i przetestować. Migdałowy uwielbia moja twarz i ciało. W ciąży stosowałam go by zapobiec rozstępom. Dziękuję Ci Dario za kolejny świetny post i masę porad. Oleje zawładnęły moim sercem i ne wyobrażam sobie bez nich pielęgnacji.

    Pozdrawiam, stała czytelniczka Asia.

    OdpowiedzUsuń
  68. Cześć :) Co sądzisz o szamponie i odżywce dove oxygen moisture? Szukam duetu na specjalne okazje, dzięki któremu za sprawą silikonów miałabym efekt wow ;p Normanie używam szamponu żurawinowego z barwy i do włosów suchych i normalnych z fitomedu, a odżywki to kallos banan i color do tuningowania, biovax proteinowy i alterra z aloesem do której po wykończeniu nie powrócę i szukam innej nawilżającej. Generalnie pielęgnacja się sprawdza, ale czasami zdarza się bad hair day. Mam włosy długie, naturalny kolor, raczej zdrowe, jednak z tendencją do przyklapu i strączkowania.

    OdpowiedzUsuń
  69. Muszę kupić to swojej kobiecie, może będzie choć trochę wyglądała jak Ty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Migdałowego jeszcze nie miałam... ale na pewno spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Mam podobne problemy włosowe jak Ty i stosowałam migdałowy, ale mnie nie zachwycił. Wciąż szukam ulubieńca!

    OdpowiedzUsuń
  72. A czy słyszeliście o wegańskich kosmetykach? :)

    OdpowiedzUsuń
  73. hej Dario,
    Mam podobną długość (może nieco dłuższe) i ilość włosów co Ty, często słyszę na ich temat komplementy, jednak (mimo że mam 25 lat) baaaaaaardzo siwnę - kwesta genów :/ Niestety już w tej chwili mam tak dużo siwych włosów, że zdecydowałam się na farbowanie. Stąd pytanie do Ciebie - czy ten zabieg bardzo je zniszczy i czy będzie możliwe dalsze posiadanie tak długich pasm czy zwyczajnie się wysuszą i będą brzydkie.
    pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  74. Używałam oleju z pestek migdałów na rozstępy na udach. Zauważyłam je w początkowej fazie (kiedy były czerwone i skóra jeszcze nie zaczęła pękać). Wcierałam go w uda i naprawdę pomógł! Rozstępy duuuuuuuuuuuuuużo pojaśniały a część z nich nawet samoczynnie się 'wchłonęła'. Skóra jest miękka, aksamitna i elastyczna. naprawdę polecam! :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja dopiero zaczynam pielęgnacje z olejkami. Moje włosy wysokoporowate polubily się z olejem lnianym i trochę też z wingrnowym. A olej kokosowy niestety potrafi je spuszyc

    OdpowiedzUsuń
  77. Muszę wypróbować go na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  78. A ja mam trochę inne pytanie... czy Wam też tak farbują się poduszki od oleju? Już w ten sposób pobrudziłam dwie, olej przeniknął też przez powłoczkę. Zazwyczaj kładę koszulkę na powłoczkę ale w nocy potrafi mi się zsunąć. Macie jakieś inne sposoby? Albo na dopranie plam po oleju? :)

    Dodam,że śpię w koku i mimo tego brudzą się.

    OdpowiedzUsuń
  79. Właśnie dziś zakupiłam olejek. Moje włosy na stan dzisiejszy wołają o pomstę do nieba. Karmienie piersią i pora roku sprawiły, że wypadają mi włosy i są bardzo suche. Chciałabym dowiedzieć się jak dokładnie nakładasz taki olejek i ile produktu zużywasz na taką jedna "sesję"

    OdpowiedzUsuń
  80. witam, jaki olej polecisz na włosy cienkie przetłuszczające sie??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Gdzie można kupić ten olej stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
  82. Gdzie kupie stacjonarnie ten olej?

    OdpowiedzUsuń
  83. Dobry wieczór! :)

    Mam pytanie dot. olejowania włosów. WIem, że nakładasz olej na całą noc przed każdym myciem :) W takim razie co ile dni starasz się myć głowę? Czy myjesz codziennie ?:) Powiedz mi też kochana, na noc nakłądasz olej mniej wiecej od brody aż po końce? I rozumiem,że zaplatasz następnie warkocz lub zawijasz je w koczek ?:)


    Doradz proszę. Jestem początkującą włosomaniaczką :)
    Pozdrawiam, MOnia

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature