Top Social

JAK SPRAWDZIŁ SIĘ U MNIE INNOWACYJNY SYSTEM REGENERACJI WŁOSÓW JOANNA ULTRAPLEX?

Jakiś czas temu wspominałam Wam, że planuję poddać się bardziej profesjonalnemu zabiegowi fryzjerskiemu typu "plex". Zależało mi na takiej gruntownej odnowie i odżywieniu włosów po lecie, które były nieco bardziej suche i matowe, a do tego puszące się. Zanim jednak skierowałam swoje kroki do salonu fryzjerskiego, to wpadła mi w oko pewna nowość od naszej polskiej marki Joanna, a mianowicie Ultraplex. To innowacyjny system regeneracji włosów, który możemy zastosować przy farbowaniu oraz rozjaśnianiu, jak i pielęgnacji włosów naturalnych. Nie ukrywam, że do wypróbowania Ultraplexu skłoniła mnie też cena - jest bardzo atrakcyjna. Zapraszam do dalszego czytania, gdzie będzie trochę o całym zabiegu oraz o najważniejszym, czyli o efektach. 


JAK STOSUJĘ ULTRAPLEX?
________
Jak wiecie nie farbuję włosów już od bardzo długiego czasu. To, co mam na głowie jest w większości odcieniem naturalnym, a od 3/4 długości pozostały jeszcze ślady dekoloryzacji i warstwy farby, którą po niej nałożyłam. Ultraplex nie jest tylko przeznaczony do mieszania z farbami czy rozjaśniaczami (o tym napiszę później), ale możemy go stosować w pielęgnacji każdego rodzaju włosów, także tych naturalnych. W tym celu używamy: Aktywatora zmieszanego z wodą, Stabilizatora, Regeneratora, Szamponu i Odżywki. Zabieg składa się z pięciu kroków, o których niżej:

KROK 1 Aktywator (Ultraplex 1) według producenta odbudowuje mostki dwusiarczkowe wnikając we włókna włosa, zapobiega ich łamaniu się i wzmacnia wiązania strukturalne. Produkt znajduje się w saszetce, której zawartość wyciskam do naczynia i dodaję 25 ml wody. Dokładnie mieszam i rozprowadzam na wilgotnych włosach, zostawiając przez 20 minut.

KROK 2 Stabilizator (Ultraplex 2) nakładam go po 20 minutach nie zmywając Aktywatora. Ma za zadanie utrzymywać i wzmacniać mostki dwusiarczkowe oraz domykać łuski włosa. Pozostawiam go przez kolejne 20 minut.

KROK 3 Szampon (Ultraplex 4) zmywam nim z włosów nałożony wcześniej Stabilizator. Ma przyjazny skład, w którym nie znajdziemy SLS, SLES, silikonów i barwników, więc jest bardzo delikatny. Myję nim dokładnie całe włosy, spłukuję i przechodzę do kolejnego kroku. 

KROK 4 Odżywka (Ultraplex 5) nakładam po umyciu włosów i trzymam na nich około 20 minut pod czepkiem i ręcznikiem. Nie jest to oczywiście wymagane, ale wzmacnia efekt końcowy. Możecie też podgrzać turban ciepłem suszarki  - jeśli mam czas, to również tak robię. Po upływie 20 minut zmywam odżywkę letnią wodą i przechodzę do suszenia włosów.


DALSZE UTRZYMYWANIE EFEKTÓW ZABIEGU
____________
W całej linii produktów jest jeszcze Regenerator (Ultraplex 3) -  to serum, które nakłada się na wilgotne włosy, tuż przed pierwszym myciem po zastosowaniu zabiegu ULTRAPLEX. Ja zrobiłam to dwa dni po wykonaniu zabiegu. Regenerator ma za zadanie chronić przed uszkodzeniami mechanicznymi, więc będzie idealnie sprawdzać się w przypadku włosów ekstremalnie zniszczonych, suchych i kruszących się.  Nakładam go na wilgotne włosy od wysokości brody, następnie przeczesuję je grzebieniem, aby dokładnie rozprowadzić produkt na długości. Zwijam włosy w koczek, zakładam foliowy czepek i ręcznik. Regenerator trzymam na włosach 20 minut, następnie zmywam Szamponem (Ultraplex 4) i nakładam Odżywkę (Ultraplex 5). To pozwala mi na utrzymanie pozytywnych efektów zabiegu przez dłuższy czas.

EFEKTY
________
Przyznam, że do wszystkich zabiegów z końcówką "plex" (np. Olaplex) nie byłam jakoś szczególnie pozytywnie nastawiona. Planowałam pójść do fryzjera na Cureplex, z którego moja mama była bardzo zadowolona, jednak całe szczęście, że się wstrzymałam. Ultraplex od Joanny to małe odkrycie, bo efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Włosy po wysuszeniu były bardzo miękkie, niesamowicie gładkie, błyszczące i sypkie. W zasadzie wyglądały tak, jakbym użyła prostownicy, co wcześniej nie zdarzyło się po żadnej odżywce. Najbardziej jednak ucieszył mnie fakt, że przestały się puszyć w ciągu dnia. Wcześniej musiałam używać sporej dawki silikonowego serum oraz wyciągać włosy na okrągłej szczotce, aby uniknąć puszenia, a po Ultraplexie włosy są przez cały dzień idealnie proste i jedwabiste. Podsumowując, rezultatów po Ultraplexie nie da się porównać z żadną odżywką czy maską, jakich wcześniej używałam. Efekty to coś na pograniczu dokładnego wyprostowania włosów prostownicą oraz sporej dawki silikonowego serum, ale bez obciążenia i przyklapnięcia fryzury. Aby podtrzymać pozytywne efekty zabiegu używam Regeneratora, Szamponu i Odżywki raz w tygodniu, a w pozostałe dni trzymam się mojej starej pielęgnacji, o której niedawno pisałam. Zestaw kupicie w wielu drogeriach, a nawet supermarketach (ja dorwałam w Auchan). Ultraplex można stosować też przy koloryzacji lub rozjaśnianiu i w tym celu zakupiłam drugi zestaw dla mojej mamy. 


SYSTEM REGENERACJI ULTRAPLEX (PRZY KOLORYZACJI I ROZJAŚNIANIU)
_________
Ultraplex tak jak inne "plexy" można dodawać też do farb koloryzujących i rozjaśniaczy. Dzięki temu zabieg koloryzacji staje się łagodniejszy dla włosów przy zachowaniu takich samych efektów. Zakupiłam go dla mojej mamy, która regularnie rozjaśnia włosy. Po każdym rozjaśnianiu są bardzo suche i kruszą się na końcach, więc będzie to idealne rozwiązanie dla niej. Jest jeszcze przed pierwszym zabiegiem i mam nadzieję, że efekty będą równie pozytywne. Cały zabieg krok po kroku wygląda bardzo podobnie z tym, że Aktywator dodajemy do farby. Następnie po upływie określonego czasu podanego na farbie zmywamy ją letnią wodą i nakładamy na włosy Stabilizator. Dalej postępujemy już tak, jak w wyżej podanej instrukcji.


W ostatnim czasie "plexy" stały się bardzo popularne. Opinie są skrajne - od tych pozytywnych, po ekstremalnie negatywne. Głównym powodem zarzutów jest wysoka cena w stosunku do mało spektakularnych efektów. Przy Ultraplexie sprawa ma się trochę inaczej, bo niedużym kosztem otrzymałam zaskakująco dobry rezultat. Dajcie znać czy planujecie jakiś "plexowy" zabieg, a może miałyście już do czynienia z Ultraplexem od Joanny? 

 Instagram @kosmetycznahedonistka 



143 komentarze on "JAK SPRAWDZIŁ SIĘ U MNIE INNOWACYJNY SYSTEM REGENERACJI WŁOSÓW JOANNA ULTRAPLEX? "
  1. Jej zachwyciła mnie Twoja opinia na temat całej tej kuracji. Chyba wiem po co jutro skieruje się do drogerii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ten w pudełeczku 1,2,3 to koszt koło 17 zł, a te pojedyncze koło 13-15 za sztukę :-)

      Usuń
    2. Caly ultraplex jest do kupienia w sieci w drogerii wizaz24 w moim auchan nie bylo dzisiaj odzywki i szamponu

      Usuń
    3. Witam czy mogę używać tego zestawu z joanna płeć jeżeli farbowalam włosy przez 3 lata henna?

      Usuń
  3. Za każdym razem tutaj wchodzimy i zachwycamy się Twoimi włosami! :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy uzywałas czarnego mydla savon noir np nacomi i rekawicy kessa? Co sądzisz o tych produktach? Pozdrawiam Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawicy nie, ale mydła używałam i moja skóra źle zareagowała (wysyp), więc to chyba nie dla mnie :-(

      Usuń
    2. Jaki obwód mają twoje włosy?

      Usuń
    3. i jaką mają długość?

      Usuń
  5. O mamusiu... przegięłaś z tym postem. Wiesz jak teraz boli mnie to 150 zł, które wydałam jakiś czas temu w salonie..? A jeszcze pani fryzjerka nałożyła mi preparat źle, za mało i nierówno. :-( jednak co własne łapki, to własne. Ostatecznie przekonałam się, że nie dam dotknąć moich włosów komukolwiek. Nożyczki mam te, które polecałaś i sama ścinam końcówki. Farbuję też sama. Dzięki za informację o tym produkcie. Chyba spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A efekty chociaż jakieś były? :-)

      Usuń
    2. Trochę tak, bo poszłam dwa dni po spaleniu rozjaśniaczem. Ale nie aż takie. Podobne mam po oleju migdałowym :-)

      Usuń
  6. Czy na Pani włosy wystarczył jeden zestaw? Mam gęste włosy i nie wiem czy powinnam kupić więcej niż jeden zestaw na jeden raz 😊 pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktywatora mogłoby być trochę więcej, ale to i tak wystarczyło :-) Dobrze jest po jego nałożeniu przeczesać włosy grzebieniem o szerokich zębach, żeby dobrze rozprowadzić po całości :-)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za pomoc 😉 zamówię sobie ten zestaw 😊

      Usuń
  7. hej, widziałam dzisiaj ten zestaw w drogerii, ale podeszłam do niego sceptycznie i teraz żałuję, że go nie wzięłam. Na pewno po niego wrócę:)
    Mam tylko jedno pytanie czy na włosy o podobnej długości do Twoich starczy jeden zestaw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starczy ale trzeba dokładnie przeczesywać włosy grzebieniem po nałożeniu :-)

      Usuń
    2. A w jakiej sieci drogerii go widzialas Ilono?:-)

      Usuń
    3. drogeria Novi w Orzeszu, ale to raczej nie jest sieciówka

      Usuń
  8. Dziękuję za ten wpis, bo do tej pory i ja byłam sceptycznie nastawiona do tych "plexów" :) Bardzo zaciekawiłaś mnie tym wpisem i efektami. Na pewno wypróbuję tę kurację na swoich włosach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki za info :) za taka cenę warto spróbować !

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka. Gdzie mozna kupic zestaw na jeden zabieg i ile on kosztuje? Czy jeden zabieg wystarczy :-) ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupilam wszystko na allegro za 69zl, pewnie z przesylkami to 10 czy 15zl drozej niz gdybys gdzies w drogerii dorwala, ale mi sie nie chcialo jezdzic i szukac,wole dostawe do domu:)
      Ty to Daria masz reklame, tylko przeczytalam post, od razu po 5 min kupilam heh, wszystkie marzymy o takich pieknych wlosach jak Ty masz:>

      Usuń
  11. Robiłam siostrze ombre rozjaśniaczem z dodatkiem silaplexu. Po rozjaśnianiu włosy były w takim samym stanie jak przed (może troszkę przesuszone). Teraz, czyli po 3 miesiącach włosy są takie same. Prawda jest taka, że -plexy lepiej zapobiegają zniszczeniu niż potem regenerują (choć nie wątpię, że regenerują też dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo zależy od włosów jak to przyjmą i niestety nie ma idealnego produktu dla wszystkich, a szkoda :-) Pozostaje mieć nadzieję, że kiedyś taki cud wymyślą :-)

      Usuń
  12. Gdzie można kupić taki zestaw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w Auchan, są też w supermarketach i w niektórych drogeriach (chyba Jasmin o ile dobrze pamiętam) :-)

      Usuń
    2. Dziękuję!

      Usuń
  13. Cześć Dario, co możesz polecić na lekko siwiejące włosy żeby uniknąć farbowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym jest bardzo ciężko, bo nawet niektóre farby nie dają rady z siwymi włosami. Słyszałam, że dziewczyny farbują te pojedyncze, siwe włoski żeby nie niszczyć koloryzacją całości, ale nie wiem na ile to się tak naprawdę sprawdza.

      Usuń
  14. Twoje włosy super zadbane i zdrowe po wszystkim pewnie wyglądają dobrze 😉 Ciekawa jestem jakby zadziałał ten zestaw na zniszczone włosy...

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba użyć wszystkich pięciu sztuk? Bo ja szybko zamówiłam i to tylko ten zestaw od 1-3 :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam pytanie!:-)

      Usuń
    2. Nie trzeba, ale dla podtrzymania efektów warto mieć wszystko :-)

      Usuń
    3. Czy mogę użyć lekkiego szamponu np Johnsons Baby i nie popsuć zarazem efektu? Bardzo proszę o odpowiedź :)

      Usuń
  16. Dario pisałam już wcześniej ale nie otrzymałam odpowiedzi więc ponawiam pytanie gdyż zależy mi na Twojej odpowiedzi. Trafiłam na Twojego bloga szukając czegoś na mój problem. Podczas ciąży nie zauważyłam żeby moje włosy siw zagęściły a za to po porodzie była tragedia. Nigdy nie miałam nadzwyczajnie grubych włosów ale teraz nie mam nawet z czego zrobić warkoczyka. W styczniu po rocznym karmieniu zaczęłam konkretnie dbać o włosy bo nie obawiałam się że zrobię dziecku jakimś produktem krzywdę. I do tej pory używam wcierek, nakladam maski, oleje itp. Teraz widzę że mam o wiele ładniejsze i zdrowsze włosy ale nic gęste. Tak jak ich było mało tak jest. Najgorsze jest to że jestem ponownie w ciąży i nie wiem jakie wcierki można wcierać. Bo to jak rozumiem jest najlepsze na gęstość. Czy możesz coś poradzić? Wiem że nie jesteś ginekologiem i nie powiesz mi co nie zaszkodzi dziecku ale może trochę coś podpowiesz.Pozdrawiam i życzę sukcesów Asia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu idaliastyle,ktora tez jest mama bylo cos o produkcie idealnym dla kobiet w ciazy,mam karmiacych. Nazwy niestety nie pamietam.

      Usuń
    2. Asiu, faktycznie trudno będzie mi coś w tej kwestii doradzić, jeśli jesteś w ciąży. Oczywiście najlepsze są wcierki, jeśli chodzi o wypadanie włosów, tylko pytanie, czy możesz ich używać? O to najlepiej zapytać swojego lekarza. Zioła mają czasem dużą moc i mogą różnie wpływać na organizm :-)

      Usuń
  17. Nie słyszałam o tym zestawie, a szkoda. Dzis przyszła do mnie paczka z polski wlasnie - gdybym wiedziała na pewno to znalazłoby sie w środku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak długo na włosach utrzymuje się taki efekt? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dario, mam problem. Szukam kremu nawilżającego do wrażliwej skóry twarzy, ale praktycznie wszystkie bazują na olejach, które moją skórę zapychają i uczulają. Ostatnio na Twoim blogu trafiłam na krem effaclar h, który chwaliłaś, ale zawiera on masło shea w składzie. Myślisz, że jeśli moja skóra nie toleruje olejów, to krem z masłem shea nie będzie jej zapychał? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam skórę, która bardzo źle reaguje na większość kremów nawilżających i olejów. Przyznam, że obawiałam się tego Effaclaru H ale zupełnie niepotrzebnie, bo jako jeden z nielicznych mnie nie zapycha. Być może u Ciebie też się sprawdzi :-) Masło shea teoretycznie jest niekomedogenne ale różnie z tym w praktyce bywa.

      Usuń
    2. Masło shea często zapycha :(

      Usuń
    3. U mnie wręcz przeciwnie. Kiedyś nawet nałożyłam na skórę masło shea w czystej postaci i również nic złego się nie stało, ale też nie widziałam jakiegoś spektakularnego nawilżenia :-)

      Usuń
  20. Oj czuje się coraz mocniej skuszona...

    Dario, a możesz napisać o kosztach tego zabiegu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wyżej w komentarzach podawałam dokładne ceny :-)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo i przepraszam - umknął mi ten komentarz, chyba przez to, że był jednym z pierwszych. ;)

      Patrząc na ceny czuję się jeszcze bardziej skuszona. Ciekawa jestem, czy taki zabieg mógłby zadziałać jako regeneracja włosów po hennowaniu.

      Usuń
  21. Twoje włosy z tego co widzę zawsze prezentują się idealnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile razy tu wchodzę - łapię doła! Twoje włosy są najpiękniejsze w całej blogosferze - i to chyba nie tylko polskiej!

    Powiedz proszę, bo chyba mi to umknęło - gdzie taki zestaw można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czym tu się dołować? Ja widząc u kogoś coś interesującego mam wręcz większą motywację do dbania o siebie. Zestaw możesz kupić np. w supermarketach :-)

      Usuń
  23. Czegoś takiego mi było trzeba - w weekend lecę do drogerii i kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale mnie zaciekawiłaś! Ostatnio nie mogę ogarnąć moich niesfornych włosów więc pomyślę nad tym zestawem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj!
    Czy wystarczy kupić produkty z pudełeczka? A szampon i odżywkę zastąpić czymś innym? Efekt będzie podobny?
    Mam również pytanie na temat cieni do powiek. Mam oczy niebiesko-szaro-zielone, wszystko zależy od światła, są zupełnie "kolorowe", cerę naczynkową a na powiekach widoczne są żyłki, wyglądają na zaczerwienione. Jakich w takim razie powinnam używać cieni do powiek? Zależy mi na delikatnym, rozświetlającym makijażu- beże, brązy, szarości. Chciałam kupić sobie jakąś paletkę Make Up Revolution, ale jest bardzo duży wybór w kolorach i szczerze mówiąc nie mam pojęcia, której mogę spróbować żeby sobie nie zrobić krzywdy. :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieżko powiedzieć, ja użyłam wszystkich produktów o których pisałam. Co do cieni to polecam MUR Girl Panic 😊

      Usuń
  26. Czy ten zestaw nada się do włosów kręconych? Są dość zniszczine i przesuszone po lecie, potrzebują więc poprawy kondycji a nie chciałabym, by się wyprostowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem. Produkt jednak trochę prostuje/wygladza włosy ale znów nie ma nigdzie napisane ze nie nadaje sie do kręconych 😊

      Usuń
  27. Muszę sobie sprawić taką kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Matko, a ja za olaplex zapłaciłam tyle pieniędzy. Kupione, wypróbuje. dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakoś nie skusze się na kupne zabiegi bo miodowanie przynosi u mnie rewelacyjne efekty. Mieszam dwie łyżki miodu wielokwiatowego z maską (waxem bo pomaga mi na wypadające włosy) lub kallosem silk. Dziękuję Ci Dario za polecenie miodowania! Włosy są sypkie, nawilżone ale nie obciążone. Nie mam problemu z łupieżem ani swędzeniem. Moj naturalny blond jest jakiś bardziej złoty po tym miodzie :). Aga

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyprobuje jak gdzies mi sie uda kupic.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana a ile opakowań zuzylas na swoje włosy?

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej, czy całą kurację lepiej robić na włosach nieumytych, dwudniowych czy najpierw lepiej umyć je i wtedy zacząć nakładać poszczególne produkty? :)
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem lepiej umyć jeśli są mocno nieświeże i maja pozostałości po produktach do stylizacji 😊

      Usuń
  33. Daria z Twoim wlosami to bys spokojnie mogla reklamowac w tv produkty do wlosow:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam jak zajrzałam na bloga pierwszy raz :) Prócz produktów do włosów mogłyby byc tez ubrania, bizuteria, obuwie, perfumy i wiele innych :)

      Usuń
  34. Bardzo ciekawe produkty! Jak czesto nalezy stosowac kurację (nie widzę tej informacji w tekscie, chyba ze przeoczylam):)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dario, mam do Ciebie pytanie o wypadanie włosów. Borykam się z tym problemem od dawna, ale od roku przybrało to ekstremalną dla mnie formę. W rok straciłam około 2/3 włosów (widzę to przede wszystkim na warkoczu, jest cienki jak mysi ogonek). Miałam robione badania krwi, brakowało mi tylko żelaza w dość dużym stopniu, ale jego poziom uzupełniłam dość dawno, a włosy lecą okrutnie. Byłam u trychologa, dostałam lotion i peeling Monrin, na chwilę pomogło, ale później włosy zaczęły znowu lecieć. Obecnie stosuję ampułki Artego, wczoraj skończyłam pierwszą, ale nie wytrzymałam i zapisałam się za tydzień na mezoterapię.
    Wcześniej stosowałam wcierki (kozieradka okropnie mnie uczuliła), szampony, odżywki wcierane w skórę głowy, tabletki, np. Priorin, po prostu nic mi nie pomaga. Odżywiam się zdrowo (brak żelaza spowodowany jest niejedzeniem mięsa, ale inne ważne składniki są w normie, miałam robione bardzo dokładne badania zlecone przez hematologa).
    Nie wiem, jak sobie z tym radzić, liczę na tę mezoterapię. Miałaś może styczność z tym zabiegiem? Powinnam się do niego jakoś przygotować? Nie wiem, ile zabiegów wybrać, przyznam, że na cały pakiet raczej nie mogę sobie pozwolić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Badalas poziom witaminy D3 ?

      Usuń
    2. Pani hematolog zleciła mi mnóstwo badań, wszystkie witaminy i inne elementy kluczowe dla włosów są w normie...

      Usuń
    3. A miałaś robione szczegółowe badania hormonów tarczycy? Jeśli włosy wypadają przez tak długi czas to coś musi być nie tak. Mezoterapia może pomoc ale bardziej wspomaga odrastanie nowych włosów niż zapobiega wypadaniu.

      Usuń
  36. Super, musze wyprobowac! Pierwszy i drugi krok nakladamy juz od nasady wlosow, od skory glowy czy od jakiej wysokosci? I czy wlosy wystarczy zmoczyc czy nalezy je umyc przed pierwszym krokiem? :-)
    Pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko nakładałam zaczynajac od wysokości brody 😊 Jeśli włosy są mocno nieświeże i maja pozostałości po produktach do stylizacji to lepiej je umyć przed zabiegiem.

      Usuń
  37. Czy któraś z Was albo Ty Dario uzywałyscie maskę Macadamia Natural Oil Care? Jestem ciekawa opinii... Pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzywalam kiedyś (jeszcze za czasów farbowania włosów ) i byłam z niej bardzo zadowolona. Nie wiem jak to teraz z nią jest bo olejek moim zdaniem działa jakby słabiej. Ma jednak piękny zapach który długo sie utrzymuje 😊

      Usuń
  38. Dario a jak by Ci zaproponowali udział w reklamie tv np Kallosa? zgodziłabys się? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy 😊 Nie zdecydowałbym się na reklamę produktu, w który sama nie wierzę 😊

      Usuń
  39. Czy Twój blog jest już na takim etapie że przynosi Ci dochody? Tak się zastanawiam bo kompletnie nie jestem w tym temacie ;-) a tyle pracy w niego wkładasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadzenie bloga to dla mnie czysta przyjemność i sposób na oderwanie się od codzienności 😊 Nie podchodzę do niego biznesowo 😊

      Usuń
  40. Dario uzywałas ampułki pat & rubryce? Zastanawiam się ale nie wiem czy jest warta ceny.

    OdpowiedzUsuń
  41. Pat &Rub miało być ;-) przepraszam ale słownik mi zaszalał;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. zamowione ! :)
    Jestem bardzo ciekawa efektow.
    Czy te male produkty trzeba uzyc cale na raz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktywator tak ale resztę możesz użyć kilka razy 😊

      Usuń
  43. Właśnie czaję się na jakąś promocję olaplex, ale chyba zmieniłam zdanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dobrze wiedzieć!! Coś dla mnie,koszt nie jest wielki więc z pewnością wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Rewelacja :) Ja mam włosy kręcone, niefarbowane... Planowałam jednak wybrać się na taki zabieg po to aby polepszyć ich kondycję. Nagle okazuje się, że nigdzie nie muszę się wybierać i płacić kolosalnych pieniędzy, tylko udać się do drogerii/marketu i sama zadbać o swoje "mostki" :D
    Produkt zdecydowanie wyląduje na mojej chciejliście :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam pytanie. Przed przystąpieniem do zabiegu trzeba najpierw umyc włosy? Czy na brudne ze tak powiem zmoczone woda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. patrzylam opisy przy innych tego typu zabiegach i musisz umyc wlosy szamponem,osuszyc recznikiem i wtedy na wilgotne nakladac te produkty, dzis bede robic ten zabieg, zobacze co wyjdzie;>

      Usuń
  47. Nigdy nie próbowałam tego typu zabiegów, ale Twój wpis zdecydowanie przekonał mnie że warto:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cześć Dario, masz może radę jak przyciemnić lekko siwiejące włosy bez użycia farb?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem Daria,ale wiem jak przyciemnic 'czub' spray Loreal Hair touch up, miedzy farbowaniami jak juz mam odrost pryskam nim przedzialek i ladnie kryje siwe itd..to jest dosc mocne i tylko szamponem da sie zmyc, nie wiem jednak jak to sie sprawdzi na naturalnych wlosach, czy trafisz w odcien...a ogolnie na siwe tylko farba i to fryzjerska najlepiej, zadne slabe produkty nie pomoga typu szamponetki itd..

      Usuń
    2. Jeżeli włosy są brązowe to może płukanka przyciemniająca do włosów? Są takie gotowe (do kupienia w sklepie zielarskim) albo można samemu zrobić np z łupin orzecha włoskiego.

      Usuń
  49. Dziewczyny i Dario czy da się uzyskać na paznokciach lakierem hybrydowym semilac taki mleczny kolor bez prześwitów? Taki kolor jak ma najczęściej Małgorzata Rozenek. Nie wiem czy będziecie wiedzieć jaki kolor. Z góry dziękuję za pomoc Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kolor Semilac French Beige Milk?

      Usuń
    2. O no o taki mi chodziło. Super. A nie będzie problemu z prześwitami? Pozdrawiam

      Usuń
  50. Hej Dario, może Cię zainteresuje info że pojawiła się nowa wersja wcierki z Jantara z serii Medica. Kupiłam i testuję więc dam znać co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam nowego Jantara, w koncu dali butelke z atomizerem 😊

      Usuń
  51. Może zrobisz post o tym jak rozjaśniałaś włosy swojej mamy z tym produktem?

    OdpowiedzUsuń
  52. Hej, zachęcona między innymi Twoimi poczynaniami z hybrydami zamówiłam swój pierwszy zestaw, tylko zastanawiam się nad lampą. Mieszkam w UK i na ebayu znalazłam coś takiego: http://www.ebay.co.uk/itm/Abody-24W-LED-UV-Lamp-Nail-Dryer-Gel-Curing-Nail-Art-Painting-Tool-EU-Plug-S0H9-/322264236600?var=&hash=item4b08720238:m:mU797PGV0ELj35cEDdGtdPA

    Czytałam, że z lampami LED bywa czasem problem, bo są za słabe, więc znalazłam taką o wyższej mocy, ale w opisie aukcji jest informacja, że lampa utwardza 'żele', nie utwardza zwykłych lakierów. To oczywiste, ale dziwię się, że nie ma słowa o hybrydach. Możesz mi doradzić, czy mam inwestować w tą lampę? Lakiery przyjdą w przyszłym tygodniu i chciałabym, żeby lampa już na nie czekała, bo przecież nie wytrzymam dłużej :D
    A i czy masz jakieś informacje o łączeniu bazy Mollon Pro z lakierami Neonails? Zrobiłam zamówienie na Mollon Pro (minimalne) a teraz mnie kusi, żeby dokupić pare lakierów z Neo... I pomyśleć, że wczoraj wieczorem przy składaniu zamówienia byłam z siebie taka dumna, że zdecydowałam się na zakup TYLKO trzech kolorów (kusiło mnie 7...), a dziś znów walka od nowa..... Cóż :)
    Daj znać jeśli znajdziesz chwilę. Dzięki za bloga i za wszystkie inspiracje :))
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina, wydaje mi sie, ze lampa bedzie dobra ale nie gwarantuje na 100% bo rożnie to z tymi lampami bywa. Co do łączenia lakierow to nie próbowałam duetu Mollon i NeoNail wiec trudno powiedzieć 😊

      Usuń
  53. Hej Dario
    Mam pytanie odnośnie lakierów hybrydowych. Matowie płytkę bloczkiem polerskim, przemywam cleanerem i nakład base witaminowe indigo i wkładam do lampy. Jedna warstwę lakieru hybrydowego i do lampy a na koniec przemywam cleanerem. Co robię źle bo gdy podważe z boku paznokciem odchodzi mi całą warstwa z płytki. ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Czy przed pierwszym krokiem trzeba umyc wlosy? Czy moga byc takie dwudniowe po prostu wilgotne?

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie znalazłam konkretnej odp na moje pyt, więc mam nadzieję, że pomożesz mi tutaj. Otóż walczę o piękne włosy, ale nie wiem co mam robić ponieważ moje włosy są rozjaśniane produktem sun kiss loreal. To nie refleksy tylko całkowite rozjaśnienie. Nie używam już tego produktu od maja, włosy powoli odrastają. Używam raz wtyg oliwy z oliwek na całą noc. Używam szamponu bez silikonu ( myje co dwa dni), maski caviar kallos, jedwabiu z biosilk (rzadko bo na następny dzień tylko się plączą i są jeszcze bardziej suche). Czasem używam odżywki w sprayu z jantara. Pije drożdże od 2 tyg. Nie prostuje, nie suszę. Podcinam co 2 miesiące. Czy mogę zrobić coś więcej? Czy jak już teraz zadbać o odrastające włosy? Zamierzam też rozpocząć kurację kozieradką. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej! Zaczne od tego, że piękne masz włosy, kolor również. Mam problem z swoimi włosami. Niszczą się bardzo, ponieważ noszę ciągle rozpuszczone włosy, mam już prawie do pasa, są jednak rzadkie i wypadają. Nie mogę jednak czesać się inaczej, gdyż mam odstające uszy i za wszelką cenę chce he ukryć. Poza tym moje włosy bardzo szybko robią się ''oklapłe'' i rzadkie. Jakie sposoby polecasz na zwiększenie ciąłej objętości włosów i grubości, naprawie i końcówek i przede wszystkim szybkim rośnięciem włosów? Nie maluję włosów ani nie prostuje, czy inne dziwne zabieg. Zamierzam zastosować pomysł z kropek żołądkowych i parę innych domowych sposobów.

    OdpowiedzUsuń
  57. Daria, widzę, że opakowanie regeneratora nr 3 masz duże opakowanie. I pisałaś, że użyłaś go w pierwszym myci włosów po zabiegu. Później też trzeba go używać? Czy wystczy sama odżywka i szampon ?
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba ale ja używam dla podtrzymania efektów raz w tygodniu 😊

      Usuń
    2. Dziękuję ! Już będę testować :)

      Usuń
  58. Dziewczyny, myślicie, że taki domowy zabieg będzie równie dobry jak te z salonu? Bo ja mam wątpliwości :( Ja zastanawiam się od jakiegoś czasu nad colorpHlex, skusiło mnie to, że producent pisze, że jest naturalny, mniej w nim chemii. Boję się trochę spalenia włosów, a po niektórych plexach można było wyczytać takie opinie np na wizażu. Czy ten zabieg jest w zupełności bezpieczny dla włosów? :) Pozdrawiam, jak zwykle piękne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Przepraszam,że nie na temat,ale poszukuję identycznego koloru matowej, niedrogiej, drogeryjnej szminki jak Twoja i już dzięki Tobie Dario też moja ulubiona konturówka z Lovely perfect line nr1. Czytałam wpis na blogu o nude kolorach ostatnio u Ciebie,ale nie znalazłam tam takiej informacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy chodzi o to co mam na ustach na powyższych zdjęciach? To Bourjois REV kolor 10 😊

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź,ale źle sformuowałam pytanie,chodziło mi o to,iż poszukuję jakiejś niedrogiej, matowej szminki w kolorze tej kredki do ust z Lovely perfect line nr1 ,którą uwielbiam dzięki Tobie �� i teraz chciałabym mieć szminkę w takim bądź zbliżonym nude kolorze ��

      Usuń
  60. Ja mam pytanie odnośnie zakwaszania włosów. Czy ważne jest to jaki konkretnie wybierzemy ocet jabłkowy czy jest to nieistotne? Znalazłam w sklepie ocet jabłkowy 6% jest napisane że jest w 100% naturalny ale niestety z tyłu opakowania nie ma w ogóle składu dlatego powstrzymuje się z kupnem mimo że cena to ok 4zł ale wolałabym uzyskać Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Dario, wybacz, że na inny temat, ale mam pytanie i bardzo Cię proszę o odpowiedź. Zamierzam pić olej lniany, zakupiłam ten, który Ty przedstawiłaś na blogu. Chodzi o to czy nie ma przeciwskazań przy antykoncepcji oraz zażywania suplementu na włosy ? Może głupie pytanie, ale nie chciałabym robiąc dobrze zrobić sobie krzywdę.

      Stała Czytelniczka, Asia.:*

      Usuń
    2. Czy mogłabym Dario poznać Twoją opinię? Ponieważ zależy mi na rozpoczęciu stosowania tego octu, ale nie chcę sobie zrobić ewentualnej krzywdy jeśli okaże się, że ma znaczenie wybór owego octu.

      Usuń
  61. Dario prosimy o odpowiedzi bo przypuszczam że zaraz powstanie nowy post. A co z tym? Tyle tu ciekawych pytań.

    OdpowiedzUsuń
  62. jestem swiezo po zabiegu, czyli dopiero wysuszylam wlosy,mam wlosy farbowane i w pelni zgadzam sie z Daria co do efektow, wlosy sa sypkie, miekkie, bardziej lsniace, jakby byly po prostownicy (nie prostuje ale pamietam efekt),wygladaja zdrowiej, uzylam tylko aktywatora i stabilizatora, bo przesylki z szamponem i odzywka jeszcze nie przyszly, szkoda ze tego aktywatora jest malo, ale pedzlem do farbowania jakos to rozprowdzilam, nalozylam na prawie cale wlosy, fajnie Daria ze polecilas ten zabieg, jakos temat plexow mnie zbytnio nie interesowal nigdy i kojarzyly mi sie tylko z takim bezpiecznym rozjasnianiem, ktore rzekomo nie niszczy wlosow,a nie z zabiegiem pielegnacyjnym, mam nadzieje,ze uzywajac regeneratora, szamponu i odzywki ten efekt jak najdluzej sie utrzyma:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ważne życiowe pytanie :) co robisz z włosami na noc? Tylko proszę nie mów że warkocz albo kok.. Po warkoczu fale Shakiry a kok sie nie trzyma, poradź coś proszę!! :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Brzmi bardzo zachęcająco, jednak obawiam się, że po zabiegu moje cienkie i delikatne włosy zostaną pozbawione objętości, której i tak mi brakuje. Myślisz, że na tego rodzaju włosach ultraplex się sprawdzi?

    OdpowiedzUsuń
  65. dziewczyny na allegro juz mozna kupic caly zestaw, ok 62zl z przesylka

    OdpowiedzUsuń
  66. Witam, chciałabym zapytać Cię co sądzisz o firmie Aussie i czy stosowałeś ich olejek ? Jak się to sprawdziło u Ciebie? Pozdrawiam serdecznie i gratuluję tak pięknych włosów! <3

    OdpowiedzUsuń
  67. proszę powiedz mi, czym różni się mały regenerator od dużego? :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jestem tydzień po zabiegu. Niestety ale nie jestem tak zachwycona jak Daria ;-) generalnie wszystko jest w porządku, ale nie zauwazylam żadnego efektu wyprostowania, włosy były minimalnie bardziej nawilżone, po zabiegu złapały ładny mocniejszy niż zwykle skręt - mam włosy kręcone i cienkie. Spodziewałam sie czegos lepszego, szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie ten zabieg lepiej sprawdza się na włosach prostych i/lub tych o niskiej czy max średniej porowatości bądź zniszczonych, a nie np. suchych z natury :) Ale fajnie,że chociaz na skręt zadziałał

      Usuń
    2. wiesz,mi sie wydaje,ze to nie o to chodzi,to nie dziala w ten sposob ze wlosy krecone staja sie proste, co Twoj przyklad pokazal, ja mam proste, Daria tez i dociazylo je i wydaly sie jeszcze prostsze, a u Ciebie jest lepszy skret, tez fajnie, tez jestem tydz po zabiegu i magia jakas sie nie stala,bo tak nie ma,ale wydaje mi sie,ze wlosy sa w lepszej kondycji niz przed zabiegiem,wiec jestem zadowolona i polecilam zabieg kolezankom:>

      Usuń
  69. Kochana, krok 3 już dla podtrzymania efektów nakładasz na umyte wilgotne włosy czy tylko je zwilżasz?

    OdpowiedzUsuń
  70. Gdzie zakupiłaś swój grzebień? :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Mam pytanie w związku z postem o kroplach żołądkowych. Przygotowaną wcierkę nakładać na wilgotne czy suche włosy i godzinę przed myciem czy tuż przed? :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Zdradź mi proszę co masz za szminkę na tych zdjęciach bo kolor jest przepiękny :)))) <3

    OdpowiedzUsuń
  73. Czyli najlepiej by było kupić zestaw i osobne produkty nr 4,5,6?
    Bez pomijania nr 4?
    Chyba się skuszę na kupno bo perspektywa wyjścia z idealnie prostymi włosami na jesienną wilgoć, która sprawi, że włosy mi się zaczną puszyć już mnie przeraża.
    Już dzisiaj się o tym lekko przekonałam :(

    OdpowiedzUsuń
  74. Dziewczyny tak jak patrze na niektore komentarze i jak sie domyslam, to wiele z was ma bardzo nierealne oczekiwania wobec zabiegu a raczej efektow, chcecie jakis cudow, myslicie,ze bedzie identycznie jak u Darii, a kazdy ma inne wlosy, u kazdego ten wlos inaczej zareaguje, pewnie bedzie jakis procent osob,u ktorych efekty beda wow i cudowne, tak jak czesc osob jest totalnie niezadowolona, bo w sieci juz widzialam opinie,ze beznadzieja i nic nie dalo, ale wiekszosc bedzie w mojej grupie, ze bedzie jakis efekt,cos sie zmieni na lepsze i tyle,u mnie dociazylo wlosy, sa bardziej lsniace,troche bardziej nawilzone i fajnie. Wg mnie to nie jest zabieg, ktory sprawi,ze wlosy mocno zniszczone beda nagle zdrowe, czy wlosy krecone wyprostuja sie, albo wysokoporowate, ktore mocno sie pusza gdy jest deszczowy dzien nagle przestana i beda idealnie gladkie. Radze wam realnie na to patrzec, bo inaczej bedziecie po prostu mocno rozczarowane.

    OdpowiedzUsuń
  75. Czy szampon ma w składzie Cocamidopropyl Betaine?

    OdpowiedzUsuń
  76. Cześć :) Właśnie siedzę z aktywatorem na włosach i mam niecierpiące zwłoki pytanie ;) Na stronie internetowej Joanny regenerator nakłada się po stabilizatorze, z zaznaczeniem, żeby zrobić to przed pierwszym myciem włosów. Ty zrobiłaś na odwrót-który sposób mam zastosować u siebie i dlaczego zmieniłaś kolejność? Liczę na prędką odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Jeżeli rzeczywiście za tak niską cenę można osiągnąć efekty jakie opisujesz to koniecznie muszę spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Mogę stosować ten zestaw na włosy kręcone?

    OdpowiedzUsuń
  79. Znalazłam Twój wpis i postanowiłam spróbować. Miałam w salonie robiony Olaplex, ale najpierw fryzjerka odradzała twierdząc, że szkoda pieniędzy bo to nic nie daje- a na sam koniec źle przeprowadziła zabieg. Do rzeczy. Zestaw Joanny kupiłam w sklepie online Joanny za 65zł (wszystkie 5 kroków). Dosłownie 10 min temu wysuszyłam włosy po tym zabiegu. Być może za wcześnie piszę ten komentarz, ale pewnie i kolejnym zapomnę. Pierwsze wrażenie jest jak najbardziej ok. Zmartwił mnie szampon, po którym włosy były dość tępe ale skoro nie musiałam ich rozczesywać, to obyło się bez wyrywania sporej garści. Jako że włosy wychodzą mi właśnie garściami i podczas tego zabiegu wiele wyszło, ale pewnie już musiało. Po wysuszeniu włosy są miękkie i lśniące u nasady (resztę mam niestety strasznie zniszczoną przez rozjaśnianie), ale jeśli od nasady są takie fajne to pewnie na reszcie u osób, które mają dość zdrowe włosy będzie taki sam. Reasumując na tę chwilę jestem zadowolona z efektu świeżo po zabiegu. Bardzo jestem ciekawa co będzie po kolejnym myciu, bo doświadczenia mam marne- zawsze czar pryskał po kolejnym myciu, nawet po keratynowym prostowaniu. Także czekam cierpliwie, 2 dni i robię krok 3-4-5 ;) Dzięki za wpis. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Co jaki czas możemy powtarzać cały zabieg? (1 i 2)? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  81. Super! Musze wyprobowac jak bede w PL.
    Ale jak czesto powtarzac taki zabieg przy wlosach rozjasnianych troche zniszczonych? Raz na miesiac? Raz na 3 miesiace czy raz na pol roku wystarczy? Bo nie wiem ile takich zestawow kupic na wyjazd jak sie sprawdzi :)
    Pozdrawiam! Klaudia

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature