Top Social

ULUBIEŃCY SIERPNIA: PASTA CREST, KODY RABATOWE PICODI, ZEGAREK MVMT, HANNA BAKUŁA I INNI + JEDEN BUBEL.

Chciałabym uniknąć tego standardowego stwierdzenia, że kolejny miesiąc minął w okamgnieniu, ale faktycznie tak było. Szkoda, że tegoroczne lato nad morzem nie było tak udane, jak oczekiwałam. Pozostaje mieć nadzieję, że za rok będzie trochę lepiej :-) Na mojej liście ulubieńców pojawiło się kilka ciekawych produktów, o których przeczytacie w dalszej części dzisiejszego wpisu. Wspomnę o najlepszej masce do włosów, stronie ze zniżkami na zakupy i książce, którą przeczytałam już drugi raz. Jest też jeden kosmetyczny niewypał, więc zapraszam do czytania.



Zacznę od czegoś, co planowałam kupić już od dawna i wspominałam Wam o tym TUTAJ klik. Nie wyobrażam sobie codzienności bez muzyki i głośnik Marshall Acton to naprawdę genialny wybór. Aż nie do wiary jak dobra jakość dźwięku wydobywa się z tego malucha :-) Zdecydowany ulubieniec i to nie tylko sierpnia, ale ostatnich miesięcy. Słuchanie Eski Rock (którą również uwielbiam) i mojej ulubionej muzyki na Spotify to teraz wyższy poziom przyjemności!


Ulubionym, letnim dodatkiem okazał się zegarek z MVMT z perłową tarczą. Jego kremowy pasek i opalizująca tarcza w połączeniu ze złotymi elementami bardzo ładnie współgra z opalenizną, więc nosiłam go praktycznie codziennie. Po roku nie widać na nim żadnych śladów użytkowania i ogólnie jest bardzo solidnie wykonany. Lubię łączyć zegarki z różnymi bransoletkami - ta ze zdjęcia jest marki The Peachbox. 


Kiedy decyduję się na zakup w sieci, to zawsze szukam kodów zniżkowych. Często udaje mi się upolować jakąś rzecz ze sporym rabatem, albo darmową przesyłką. Portfel Michael Kors, o którym pisałam Wam wczoraj kupiłam z kodem na -10%. Najwięcej zniżek oferuje www.picodi.com/pl (dawne kodyrabatowe.pl). Znajdziecie tam mnóstwo cenowych okazji do takich sklepów jak Douglas, Empik, Gino Rossi czy Wittchen. Warto zaglądać, bo zniżki zazwyczaj są na poziomie 20%, ale niektóre kupony mają czasowe ograniczenia i szybko wygasają  :-)


Jakiś czas temu na blogu ukazał się wpis "3 zaskakujące produkty, które powinnaś wypróbować jeśli..." i tam polecałam paski wybielające zęby Crest 3d Whitestrips. Od tej pory praktycznie codziennie dostaję od Was zapytania o to gdzie można je zamówić. Niestety są bardzo trudno dostępne i sama mam z tym problem, bo nie chciałabym się naciąć na podróbkę. Małą alternatywą jest pasta tej samej marki Crest 3D White, którą można spotkać w wielu sklepach internetowych. Większość past, które znajdziemy w drogeriach ma działanie wybielające, ale ta robi to naprawdę zauważalnie. Poza tym jest bardzo odświeżająca i po prostu musiała wylądować w ulubieńcach. 


Kredki Nabla Brow Divine totalnie zawładnęły moim makijażem brwi. Dają bardzo naturalny efekt i aktualnie używam koloru Venus na początku brwi, a Jupiter na końcówce. Powstał o nich osobny wpis, więc odsyłam TUTAJ klik


Pozostając w temacie makijażu, to w sierpniu najczęściej używałam lekkich matów od IsaDora Twist-Up Matt Lips w naturalnych, brudno-różowych odcieniach. Moi ulubieńcy to 49 Bare 'N Beautiful oraz 69 Nude Rose. Świetnie pasuje do nich konturówka Lovely Perfect Line w numerku 1. Chętnie sięgałam też po pomadkę Clinique Pop 07 Sugar Plum Pop. Wszystkie odcienie są dosyć podobne, bo bardzo dobrze czuję się w takich tonacjach na co dzień. 


Wiecie, że lubię samoopalacz z Rossmanna Sun Ozon, ale kiedy jestem bardziej opalona, to ta ciemniejsza wersja jest niewystarczająca. Ostatnio odkryłam świetny, drogeryjny samoopalacz od Lirene. Samoopalający Mus-Pianka do twarzy i ciała daje bardzo ładny, intensywny kolor, który do tego szybko pojawia się na skórze. Producent obiecuje nawet, że już w ciągu jednej godziny będziemy opalone. Trzeba z nim trochę bardziej uważać, niż z Sun Ozon-em, bo jest na tyle intensywny, że potrafi zrobić plamy. Jeśli równomiernie go nałożymy, to efekt jest genialny. Niestety bardzo szybko czuć ten charakterystyczny zapach samoopalacza, ale jestem w stanie go zaakceptować z uwagi na piękny odcień. 


Lubię styl pisania Hanny Bakuły. W swoich książkach porusza tematy relacji damsko-męskich i robi to w typowy, humorystyczny sposób. Do "Wnuczkożonki" wracam już po raz drugi i mimo, że autorka w niektórych momentach bardzo wyolbrzymia pewne kwestie, to i tak w znakomitej większości się z nią zgadzam. Jeśli lubicie ironię i sarkazm w zabawnym wydaniu, to "Wnuczkożonka" jest dla Was. Można się przy niej nieźle się pośmiać (co notorycznie robiłam wylegując się na plaży) i nabrać dystansu do pewnych dziwacznych, męskich zachowań.


I na koniec mały, kosmetyczny niewypał czyli hydrożelowe płatki pod oczy Exclusive. Lubię tego typu produkty i zwykle bardzo dobrze się u mnie sprawdzają przed większym wyjściem, ale nie tym razem. Płatki już po samym otwarciu były dosyć suche i miały na sobie bardzo mało żelu. Po ich ściągnięciu spod oczu moja skóra wyglądała na mocno przesuszoną i zaczerwienioną, poza tym odczuwałam lekkie pieczenie. Nie o taki efekt mi chodziło, więc z pewnością nie kupię ich ponownie. Zdecydowanie bardziej lubię te płatki z Efektimy i faktycznie dają efekt małego liftingu.


Powoli żegnamy się z latem i muszę przyznać, że w tym roku jakoś specjalnie go nie odczułam. Zdążyłam zaledwie kilka razy pójść na plażę i to w przeciągu ostatnich dni. Czy u Was także lato było tak kapryśne, jak nad polskim morzem? 

I tak prezentuje się garść moich sierpniowych ulubieńców. Napiszcie co u Was dobrego!

Zapraszam też na mój Instagram @kosmetycznahedonistka 





83 komentarze on "ULUBIEŃCY SIERPNIA: PASTA CREST, KODY RABATOWE PICODI, ZEGAREK MVMT, HANNA BAKUŁA I INNI + JEDEN BUBEL. "
  1. co to za kolor na paznokciach:)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne podsumowanie ;-) Faktycznie lato tego roku było bardzo kapryśne i gdyby nie możliwość opalania się nad morzem śródziemnomorskim to pewnie byłabym blada ;-) pozdrawiam Cie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten muzykograjek i książka wołają do mnie teraz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nie spodziewałam się ujrzeć w Twoich zbiorach książki prof. Hanauska! Kryminalistyka to jeden z moich ulubionych przedmiotów na studiach. :) Kraków pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka jego publikacji, również tych współautorskich :-) Pozdrawiam ciepło znad chłodnego już pomorza :-)

      Usuń
  5. Ten pianko-mus z Lirene to pierwszy samoopalacz, do którego się przekonałam i używam regularnie :) Świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie rozglądam się za nowym zegarkiem... :) Dario, czy mogłabyś polecić mi podkłady dla skóry trądzikowej i wrażliwej, które nie zapychają i powiedzmy są w rozsądnej cenie? Czy jest możliwość dostania dobrego podkładu nie wydając fortuny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi dobrymi podkładami w niskiej cenie jest ciężko. Ja akurat wolę zapłacić więcej i mieć pewność, że nie zaszkodzi...

      Usuń
  7. Powiedz mi kochana jaki zabieg na twarz polecasz w sytuacji zmagania się z niewielkim trądzikiem (niewielki, ale jednak) i przebarwieniami potrądzikowymi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Darią ale polecam ze swojej strony kwasy. Mandelic, glikol...

      Usuń
    2. dokladnie, Daria kwasy nie raz polecala i ja tez polecam, na takie problemy sa bardzo dobre

      Usuń
    3. Jeśli masz niewielki trądzik, to nie polecam zabiegów, a wizytę u dermatologa. Z niewielkiego problemu może się zrobić duży, jeśli to zaniedbasz albo udasz się na niewłaściwy zabieg. W momencie wyleczenia trądziku wtedy można myśleć o zabiegach. Najlepiej kwasy :-)

      Usuń
    4. a ja polecam ACNE DERM

      Usuń
  8. Super wpis:) Jesteś tak charyzmatyczną osobą, że chyba umrę z ciekawości jaki wykonujesz zawód.. Ale szanuję, że chronisz swoją prywatność i nie zamierzam dopytywać :) Chciałabym kiedyś spróbować samoopalacza, ale jak niby miałabym wysmarować plecy? Domyślam się, że ktoś powinien mi w tym pomóc, pod ręką mam tylko faceta, a nie wydaje mi się, aby był na tyle dokładny by nie narobić mi plam:D (i potem nie beczeć tydzień, że mu ręce śmierdzą spalonym kurczakiem- tak, taki marudny egzemplarz posiadam:p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj musi ktoś pomóc niestety :-) Faceta trzeba wyszkolić :-D

      Usuń
  9. Hej, uwielbiam czytac twoje wpisy, a przede wszystkim rady dotyczace wlosow 😊
    Wlasnie ja tego lata tez nie odczulam i aby moc choc troche pomoczyc sie w wodzie czesto bywalam na basenie, a moje wlosy ciezko to przezyly 🙄 (chlorowana, slona woda itp)
    Chcialam zapytac czy masz moze jakies sprawdzone sposoby by wlosy tak nie cierpialy przy kazdej wizycie na basenie 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to dopuszczać do zamoczenia włosów - jakieś wysokie upięcie, może nawet czepek. I jak zawsze duża dawka silikonowego serum dla zabezpieczenia :-)

      Usuń
  10. Daria u Ciebie zawsze takie piekne zdjecia, masz pieknie urzadzone mieszkanie(wnioskujac ze zdjec), zegarek sliczny
    ja dopiero niedawno poznalam marke crest i zachwycila mnie pasta 3d white, z tym ze mialam ja od rodziny z USA, bo tam one sa niedrogie..myslicie,ze te ktore sprzedaja w Polsce to bezposrednio sprowadzane sa z USA i to zadne podroby? bo juz sie spotkalam, ze np pasta colgate byla innej jakosci niz ta z USA...nie wiem chyba oni maja lepsze pasty po prostu,niz te nasze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety często trafiają się podróby i zawsze się obawiam przy zamówieniu :-) A co fakt to fakt - u nas kosmetyki są zupełnie innej jakości, niż to samo w Stanach :-)

      Usuń
  11. a wiecie co dziewczyny powiem wam ciekawostke, bo spytalam specjalnie wujka, ktory mieszka w USA, pasta o ktorej Daria pisze u nas kosztuje 33-35zl, a w Stanach 10 dolcow, czyli kolo 40zl za 3 pasty ehhh,bo to podobno tania firma...przebitka musi byc..sama ja testowalam i jest mega..
    kurde chyba sie zastanowie nad takim biznesem;P skoro sprowadzajac towar z USA mozna taka kase na tym robic;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego tak wiele osób handluje tym na Allegro :-)

      Usuń
  12. Na samoopalacz chyba się skusze, a jak z jego trwałością ?

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię Twoje zdjęcia :) Są takie pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd świecznik Dario jeśli można wiedzieć? Pozdrawiam. Karolina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Jysk, służy mi czasem jako wazon, bo nie przecieka :-)

      Usuń
  15. Bakuła to równa babka. Uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne masz biurko. Marzy mi się taki domowy zakątek. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A co to za maska do włosów, o której wspominasz na początku?
    Moim ulubieńcem też jest ta konturówka z Lovely, kupiłam ją po tym jak podpatrzyłam ją u Ciebie na instagramie i się zakochałam :)
    Piękny jest ten głośnik Marshalla :) Bardzo cenię tę firmę, mam wzmacniacz do basu od kilku lat i sprawuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, zapomniałam o niej napisać :-P Oczywiście miałam na myśli maskę O'Herbal z tatarakiem :-) Aktualnie moja ulubiona!

      Usuń
    2. Daria to napisz o niej cos wiecej,moze czesc osob sie skusi:>

      Usuń
  18. Babeczki potrzebuję rady!! :) zrobiłam keratynowe prostowanie włosów i potrzebuję teraz jakiejś odżywki która nie będzie wypłukiwała mi keratyny, bez sls alkoholi itp. Proszęo pomoc! Na każdej stronie internetowej piszą co innego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Montibello maska po keratynowym prostowaniu jest genialna. Odkąd użyłam pierwszego produktu tej marki to nic innego nie chce.

      Usuń
    2. ja z Montibello lubie Smart Touch,dobrze po nim wlosy sie rozczesuja itd i olejek tsubaki, cudo na koncowki,zapach powala:)

      Usuń
    3. Ja polecam z tańszej półki cenowej odżywkę z Ziaji z kozim mlekiem oraz maskę z tej serii i odżywkę z Garnier z masłem karite i awokado :)

      Usuń
  19. Coś mi mówi, że książka znajdzie miejsce w moim zbiorze ;)
    Zegarek bardzo przypadł mi do gustu i nawet wiem komu mogłabym go sprezentować- mojej mamie
    Oh tak...w sumie nie odczułam tegorocznych wakacji :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Moi ulubieńcy sierpnia to:
    Spodnie haremki - idealne na chłodnawy urlop nad morze
    Ear jacket -zainspirowałam się Tobą. Kupiłam w parfois i zrobiłam furrorę na weselu
    Róż bourjois- trwałość rewelacja, wcale nie jest błyszvxący. Znalazłam róż idealny:)
    LPR effaclar duo - nie chce zapeszać....
    Dzięki Tobie dowiedziałam się o miodowaniu włosów, a w tym roku cała rodzina uparła się żeby jako upominek z wakacji przywozić mi różne miody. Także jem, piję, piekę ciasta imioduję włosy. Takie mięciutkie:). Dziekuje:*.
    Jeszcze żele pod prysznic z niemieckiej dtogerii dm
    Do czytania na plaży Monika Szwaja a wieczorami Twój blog.
    Ach, jak bym chciała zobaczyć wiecej zdjęć Twojego mieszkania.
    Dziękuje bardzo za polecenie provoke matt. Idealny.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :* A co do Effaclaru DUO, to fajnie, że się u Ciebie sprawdził. U mnie z kolei lepiej działał ten Effaclar K :-)

      Usuń
    2. Dzidziuś w planach więc effaclar k odpada ze względu na pochodne wit. A

      Usuń
    3. Ale nowa wersja-K+ już nie ma pochodnych retinolu:)

      Usuń
  21. A w Bieszczadach lato piękne było i nadal jest słonecznie i ciepło :) a prognozy rzadko kiedy się sprawdzały bo jak zapowiadali deszcz i wszędzie w pl lało to u nas świeciło słońce :) zapraszam w piękne Bieszczady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie bardzo chciałbym zwiedzić Bieszczady... Kiedy wszyscy chcą jechać do Zakopanego ja z pewnością wybrałbym Bieszczady... Także pozazdrościć ;-) pozdrawiam z Mazur ;-)

      Usuń
  22. Czy pijąc olej lniany również przelykasz go razem z jakimś sokiem? Ja jakoś nie potrafię przełknąć go samego. A czy oprócz tego zażywasz jakieś witaminy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie zażywam innych suplementów. Czasem biotynę ale aktualnie nie :-)

      Usuń
  23. Ahhh ten zegarem wygląda cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ahhh ten zegarek wygląda cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się masa perłowa w zegarkach, ale w połączeniu ze srebrem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmmm faktycznie głosnik ma niezły design ale za tą cene nie kupiłabym go ... jeżeli on kosztuje tyle co niektórzy zarabiają?

    P.S dostalaś go czy kupiłas?

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo proszę o pomoc :(
    Moje włosy w ciągu dnia są w całkiem niezłej kondycji. Regularnie nakładam oleje i maski. Po umyciu wysychają same i i gdy nałożę jakiś olejek nie puszą się i są gładkie.
    Problem zaczyna się gdy wyjdę gdziekolwiek wieczorem / w nocy (wilgotne powietrze). Moje włosy niesamowicie się wtedy puszą. Wyglądają okropnie a ja wyglądam jak czarownica! Co robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyciągać je na okrągłej szczotce i wtedy ten problem będzie zminimalizowany :-)

      Usuń
  28. Śliczny ten zegarek, zazdroszczę :)
    Zapraszam również do mnie, a tam magiczne właściwości oleju kokosowego.
    O niektórych na pewno nie mieliście pojęcia !

    OdpowiedzUsuń
  29. Heej;) polecisz mi jakiś krem na noc, na dzień i pod oczy? Mam cere normalną, od czasu do czasu wyskoczy mi coś na brodzie ale to bardzo rzadko. Krem pod oczy żeby był mocno nawilżający, lepiej w formie żelu ponieważ choruje na niedoczynność tarczycy i czasami mam opuchnięcia:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Darią, ale miałam próbkę żelu pod oczy Oillan i był naprawdę bardzo przyzwoity.

      Usuń
  30. Dario,ratuj.
    Jeszcze rok temu miałam piękne grube włosy, których mi każdy zazdrościć. Ani się nie przesuszały, bez łupieżu,bez wypadania. W pewnym momencie zaczęło wypadać ich coraz więcej i więcej... Na dzień dzisiejszy mam smutną kitkę zamiast kucyka. A wystarczy że się podrapię po głowie a między palcami zostają włosy. Wciąż lecą i lecą... Tarczyca w porządku, badanie krwi pod tym kątem również. Ogólnie zauważyłam że okresowo pojawia mi się łupież, ale szybko zanika,swędzi mnie też skóra głowy. Wszy i łuszczycy nie mam😉 włosy wypadają z cebulkami, i te długie i te 10 cm, ogólnie to nawet baby hair mi przestały rosnąć 😔 często zmieniałam szampony, na te wypadanie stosowałam Radical i Revlon Intragen. Ogólnie boję się stosować nowych produktów i ziół bo boję się uczuleń. Farbować też nie farbuję już kilka miesięcy. Poradź mi coś bo już nie mam sił, płakać mi się chce jak widzę po myciu pasma włosów między palcami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest niestety coś takiego jak starzenie się włosów i u każdego wygląda inaczej. Być może to właśnie ono u ciebie zadziałało? Inna opcja - problemy hormonalne, które warto zdiagnozować. Na blogu już było bardzo dużo o tym jak sobie radzić z wypadaniem. W takich poważnych stanach trzeba to skonsultować z lekarzem, a w międzyczasie możesz zakupić wcierkę LRP Kerium. Ona trochę "przytrzymuje" włos na miejscu ale też stymuluje nowe do odrastania :-)

      Usuń
    2. tak jak Daria napisala musisz isc do lekarza,moze wykonaj trichoskopie, podobno w ten sposob diagnozuja problemy

      Usuń
    3. Może być jeszcze tak, że myjesz głowę czymś zbyt łagodnym - ja tak miałam, kiedy przeszłam na szapony bez SLeS. Wystarczyło wrócić do jakichkolwiek szaponów z SLeS - obojętnie czy Timotei, czy Pantene, czy familijny i po kilku myciach sytuacja poprawiła się bardzo. Teraz mam w odpływie kilka włosów a wcześniej było całe gniazdo. No i gdzieś czytałam, że cebulka jest mała i ciemna i często trudno ją zauważyć a to białe na końcu włosa, co bierzemy za cebulkę, to czop łojowy. Pozdrawiam, M.

      Usuń
  31. Kochana;) wczoraj przeczytałam na blogu że rozczesujesz mokre włosy zabezpieczone serum grzebieniem, nie byłabym sobą gdybym też nie spróbowała:) wcześniej nałożyłam na mokre włosy olej z orzecha laskowego i delikatnie przeczesałam, pierwszy raz w życiu:D włosy schły same i były proste idealnie jak od prostownicy, nie puszące się wcale. Pisałam do Ciebie ostatnio że ten olej nie przypadł mi do gustu a od wczoraj jestem mega zadowolona, trzymam się tych punktów włosowych z poprzedniego postu i mogę śmiało powiedzieć że sprawdzają się w 100%!! ;) mimo niedoczynności tarczycy będe walczyć, aby mieć jak najlepiej zadbane włosy;) baaaaardzo Ci dziękuję! dobrze, żę jesteś <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, dziękuję :* Z tym rozczesywaniem na mokro nie zawsze byłam jego zwolenniczką ale od kiedy zauważyłam właśnie taką różnicę w końcowym wyglądzie włosów, to robię tak cały czas :-)

      Usuń
    2. to jak Wy to robilyscie?bo nie bardzo to sobie potrafie wyobrazic, po umyciu wlosow czekalyscie z rozczesaniem ich az wyschna?
      dla mnie to brzmi hardkorowo;P

      Usuń
  32. Zdradzisz nam jaki masz wzrost i wagę?

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja właśnie siedzę z płatkami hydrożelowymi pod oczami :D

    OdpowiedzUsuń
  34. cześć Dario,
    czy mogłabyś zdradzić jakiego aparatu fotograficznego używasz?
    Te zdjęcia plaży są genialne - czy to iPhone?
    Pozdrawiam!
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia na plaży są wykonane iPhonem 6s :-)

      Usuń
  35. wiem, że to może głupie, ale mogłabyś zrobić post jak wyciągnąć włosy na szczotce?

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie wspomniałaś o najlepszej masce do włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Szukam jakichś dobrych płatków pod oczy właśnie, polecisz coś?

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam. W jakim sklepie kupiłaś ten głośnik. Czy łączy się on z Twoim telefonem przez bluetooth?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go zamówiłam bezpośrednio z polskiej strony Marshalla, bo była na niego spora obniżka (taniej, niż w Media Markt itp). Łączy się bez problemu przez Bluetooth :-)

      Usuń
  39. Płatki Efektimy to faktycznie niewypał, za to głośnik Marshall boski, zegarek, no i ta bransoletka - moje marzenie! xo

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzienniki Cobaina- też posiadam :D Namiętnie je czytałam w czasach liceum ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. Prześliczny ten zegarek! <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Moja Droga jeżeli lubisz rockowe brzmienia to polecam Muzo.fm! Poza tym świetne zdjęcia, aż miło popatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam. Czy telefon ładuje się podczas gdy jest podłączony kablem do tego głośnika ?chyba zachorowałam na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Będąc ostatnio w Nowym Yorku kupiłam ta pastę i jestem nią zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature