Top Social

PORTFEL MICHAEL KORS - HIT CZY KIT?

Wybór portfeli od zawsze był dla mnie małym problemem. Nowy model kupowałam średnio co pół roku, bo poprzednik był już mocno zniszczony. Zakupy były zazwyczaj spontaniczne i decydowałam się na to, co akurat wpadło mi w oko w sieciówce. Od dłuższego czasu miałam ochotę na portfel Michael Kors Jet Set Travel, aż w końcu stałam się jego posiadaczką. W dzisiejszym wpisie odpowiem na pytanie czy było warto i jakie są jego plusy oraz minusy. Jeśli nosicie się z zamiarem zakupu nowego portfela, to zapraszam do dalszego czytania. 

michael_kors_wallet_portfel_czarny_jet_set_travel

Portfele nie mają ze mną lekko. Nie jestem typem kobiety, która ma wszystko wspaniale posegregowane w torebce. To znaczy mam, ale tylko przez pierwsze kilka dni po dokonaniu gruntownych porządków. Później to wszystko zaczyna żyć własnym życiem i zawartość mojej torby to jedna wielka niespodzianka. Najgorsze są luźno wrzucone klucze, albo inne bardziej chropowate elementy, które potrafią zarysować wszelkie skórzane akcesoria.

To własnie dlatego na celowniku od dawna miałam portfel MK, bo jest wykonany ze skóry saffiano, którą bardzo cenię za wytrzymałość. Trudno ją zarysować czy uszkodzić, poza tym nie wypycha się i nie flaczeje. Tego typu tworzywo ma swoich zwolenników i przeciwników, natomiast dla osób, które na co dzień nie obchodzą się ze swoim portfelem jak z jajkiem, to będzie świetny wybór. 

jet_set_travel_michael_kors

michael_kors_blog_wallet_portfel

Nie bez znaczenia jest też kolor - potrzebowałam czegoś czarnego, najlepiej ze złotymi dodatkami. Powoli wyrosłam z tych wszystkich kolorowych portfelików, które niezbyt pasowały do równie kolorowych torebek. Czarny wygląda niezwykle elegancko, klasycznie i jest ponadczasowy. Ma też odpinany pasek, który możemy założyć na nadgarstek, kiedy wychodzimy do sklepu tylko z portfelem. 

czarny_portfel

etui_na_iphone

Oczywiście najważniejsza jest funkcjonalność i decydując się na zakup właśnie tego portfela chciałam, aby było tu także miejsce na telefon. Cały czas dążę do zminimalizowania ilości rzeczy, jakie noszę codziennie w torbie, więc portfel, który jest jednocześnie takim etui na telefon, to genialny pomysł. 

W środku znajdziemy miejsce na 3 karty/dokumenty, jedną, większą zakładkę (np. na karty lojalnościowe) i dwie przegródki na banknoty, których zwykle nie noszę ze sobą, ponieważ częściej korzystam z karty płatniczej. Natomiast zawsze staram się mieć kilka groszy w bilonie, bo drobne przydają się w parkometrach. O ile portfel mieści sporą ilość papierowej gotówki, to wydobycie bilonu może być problematyczne. Ładując tam dużo monet portfel będzie się brzydko wypychał - to spory minus. Cytuję moją sporo młodszą kuzynkę: "za mało miejsca na drobny hajs". Coś w tym jest :-)

michael_kors_saffiano

michael_kors_jet_set_saffiano_Wallet_black_czarny_portfel

mk_wallet_blogger_blog_portfel_czarny_etui_na_telefon

Portfel jest bardzo starannie wykonany, suwak chodzi niezwykle płynnie, nie wystają żadne nitki na szwach i nie zauważyłam żadnych uszkodzeń po blisko rocznym użytkowaniu. W zasadzie wygląda tak, jak na początku mimo, że obchodzę się z nim dosyć nieostrożnie. Jestem też bardzo zadowolona z tej wersji kolorystycznej, bo podejrzewam, że gdybym zdecydowała się na jasny odcień, to portfel aktualnie byłby w gorszym stanie. Nie jest to mały wydatek, ale biorąc pod uwagę ilość tańszych portfeli, jakie zdążyłabym w tym czasie zniszczyć, to z pewnością wychodzę na tak zwany plus. O dodatkach Michael Kors powiedziano już bardzo wiele - ma swoich zagorzałych zwolenników i równie wiernych hejterów, natomiast z pewnością należy docenić jakość tych wyrobów. Nie są też zbytnio przekombinowane i trafiają w mój gust. W tej cenie to jedna z lepszych opcji. Jeśli nie MK, to warto celować też w DKNY. Są do siebie bardzo podobne pod względem wizualnym i jakościowym. 

Ten model może nie przypaść Wam do gustu, jeśli lubicie ładnie wyeksponowane karty płatnicze i lojalnościowe, ponieważ tutaj są dostępne jedynie trzy przegródki + jedna zbiorcza. Będziecie nim również zawiedzione wówczas, gdy nosicie dużo drobnych. Ostatnim minusikiem może być też cena - ja na Zalando po rabacie zapłaciłam za niego około 350 zł. Jeśli jednak te trzy kwestie nie są dla Was ważne, to z całego serca polecam. Aktualnie zakupiłam go również dla mamy i także jest zadowolona. 

Dajcie znać czy wolicie zainwestować w jeden, droższy portfel czy kupujecie te tańsze. Może macie jakieś swoje ulubione marki? 

Zapraszam też na mój Instagram @kosmetycznahedonistka 



99 komentarzy on "PORTFEL MICHAEL KORS - HIT CZY KIT? "
  1. Prezentuje się pięknie oj przydałby mi się nowy portfel 😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Portfel jest piękny, jednak nie dla mnie. Takie dodatki mi się szybko nudzą, więc wybieram te z niższej półki cenowej, aby bez wyrzutów sumienia móc je zmieniać co jakiś czas. Chociaż gdyby ktoś podarowałby mi go jako prezent to wcale bym nie narzekała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiscie mam trzy torebki MK i dwa portfele i od kiedy tylko zdecydowałam się na zakup droższej torebki czy portfela to od początku była to tylko ta marka. Żadna z moich torebek czy też portfel nie zmienił swojego wyglądu od zakupu i do tej pory wszystkie te rzeczy służą mi bez zmian. Szczególnie ich nie oszczędzam a nie zauważyłam żadnych przetarć czy śladów użytkowania - są jak nowe ! Nie zamieniłabym ich na żadne inne. W przyszłości i tak wiem,że jak skuszę się na następny model to i tak będę wybierała pośród MK :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lubię rzeczy od MK i póki będzie projektował w tej stylistyce, to moje podejście się na pewno nie zmieni :-)

      Usuń
  4. Uwielbiam proste, klasyczne portfele, a ten jest idealny! Przyznam szczerze, że od jakiegoś czasu mam go na celowniku, ale zawsze znajdą się ważniejsze wydatki.. :) Chciałabym sprawić go sobie na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana czy możesz mi podpowiedzieć bo mam mały dylemat. Kupiłam płyn evree i po nim myje twarz żelem effeclar. Czy nie zmywam właściwości płynu evree mając żelem brwi i rzęsy? Bo myje żelem cała twarz. Jak Ty sobie z tym radzisz? I czy po płynie evree przemywasz oczy jeszcze bioderma sensibio czy już nie? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Możnapoznac cenę i sklep z jakiego kupiłaś? Czy stacjonarnie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana kiedy będzie możliwość wygrania obiecanego zegarka? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na pewne ustalenia od sponsora nagrody :-)

      Usuń
  8. Czy stosowałaś maskę Davines nounou? Dużo dobrego o niej słyszałam ale nie chciałabym kupić bubla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam okazji :-)

      Usuń
    2. ja jej uzywam, kupilam na allegro, moja ulubiona maska, jak chcesz zrobic test ktora maska najlepiej Ci sluzy, to mozna kupic po 30zl maski i odzywki 75ml,sa na allegro i w sklepach internetowych, 75ml jest malutka ale starcza na wiele razy i mozna zobaczyc czy odpowiada wlosom i jaki daje efekt, ja ich pojemniczek 250ml uzywam prawie 4 mies, a mam dlugie wlosy,farbowane na blond...podobno odzywka nounou tez jest bardzo dobra i jak maska dziala,ale jeszcze nie testowalam

      Usuń
  9. Obecnie mam portfel z Wittchen ale kiedy go zniszcze kolejny kupie własnie z MK. Mam juz upatrzony w kolorze czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozważałam czerwony ze złotymi dodatkami ale ostatecznie padło na czarny :-)

      Usuń
  10. Dla mnie to dużo wydać na portfel 350zł ale jest ładny.
    Podobają mi się ze skóry saffiano i miałam z niej od Wittchena :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Portfel bardzo mi się podoba, ale jak mówisz, że mało miejsca na drobne, to musiałabym się zastanowić. Mąż mi zawsze podrzuca bilon ze swojego portfela, bo niby ja częściej robię zakupy i szybciej pozbędę się metalowego ciężaru:)
    A mam takie może dziwne pytanie - czy jak wkładasz do tego portfela telefon, a portfel do torebki, to słychać bez problemu jak dzwoni?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz się zastanowić, bo ten portfel nie wygląda zbyt dobrze z nadmiarem bilonu. Słychać bez problemu jak dzwoni telefon :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Co mogłabyś poradzić na poprawę kondycji włosów - bardzo wypadających i przesuszonych od tabletek antykoncepcyjnych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plan pielęgnacji z poprzedniego wpisu + jakąś silniejeszą wcierkę np. Kerium z La Roche Posay. W losy po odstawieniu hormonów będą wypadać i trzeba się z tym pogodzić oraz minimalizować ten efekt wszelkimi dostępnymi metodami.

      Usuń
  13. Polecam modele z Wittchena ze skóry saffiano ;) też sie super sprawdzają :) A cena nie az tak szarpiaca po kieszeni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że mają modele z tej skóry :-) No proszę :-)

      Usuń
    2. Jestem właśnie na stronie Wittchen i w materiałach nie ma tego saffiano.. @Patti możesz podać jakiś link?

      Usuń
  14. Miejsce na telefon w takim portfelu jest plusem i minusem- wyobraź sobie, że ktoś ukradnie Ci portfel a wraz z nim telefon... Bolesne :P
    Nie mniej wygląda bardzo elegancko i szykownie =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie z tego sprawę, ale mnie to raczej nikt nie okradnie ;-)

      Usuń
    2. Skąd ta pewność? :-D

      Usuń
  15. W tej cenie kupiłam Ochnika z droższej linii i od 3 lat wygląda jak nowy. Mega funkcjonalny, elegancki, no ale tak szpanerskiego napisu nie ma. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już powszechnie wiadomo, że Kors nie jest szpanerski :-)

      Usuń
    2. Dlaczego nie jest? :)

      Usuń
    3. mi sie wydaje,ze jednak noszenie Korsa to taki lans dla wielu,mowie o Polsce, bo moja kuzynka mieszka w UK,ma pelno rzeczy z Korsa i mowi,ze to normalna marka i w dobrych cenach tam mozna kupic ubrania,dodatki itd,chwali je sobie za jakosc, tak samo przyjaciolka z USA-ze to nic specjalnego tam i murzynki je glownie nosza;D ale widzialam u siebie w miescie wiele dziewczyn ktore tak dumnie szly z torebkami z napisem MK...niestety wydaje mi sie,ze wiekszosc to podrobki..tak patrzac na te osoby i ich korsy...za stowe podrobke korsa juz mozna miec w miare niezla(raz z ciekawosci patrzylam na allegro), w second handach tez mozna podroby dorwac..
      jak ktos jest fanem Korsa to slyszalam,ze w Warszawie w ktorys outletach bywaja w dobrych cenach produkty tej marki, tak samo dosc cenionej marki Furla, ja sie nie znam, bo mnie nie stac na takie rzeczy, ale ogladajac torby Korsa mojej bratowej to widac,ze sa porzadne i jest raczej zadowolona z tej inwestycji

      Usuń
  16. Twoja estetyka Dario bardzo trafia w mój gust :) Od jakiegoś czasu planuję kupić ten portfel i Twój post mnie przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepraszam że mecze temat ale nie zrozumiałam odpowiedzi. Czy jak zmyje oczy płynem evree, potem zmyje twarz i czy jeszcze bioderma i na koniec effeclar to będzie okey kolejność? I czy te właściwości płynu evree zostaną zachowane? Chciałbym też zobaczyc takie efekty ładniejszych brwi i rzęs jak Ty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw zmywasz oczy i twarz olejkiem, później żel LRP, a na końcu Bioderma. U mnie to zadziałało, bo nawet po przemyciu oczu żelem z LRP czułam delikatną, tłustą warstwę na włoskach.

      Usuń
    2. Dziękuję za cierpliwość już wszystko rozumiem. pozdrawiam Cie gorąco

      Usuń
  19. Jeśli chodzi o dobrą jakość to polecam skórzane portfele marki Peterson. Męski portfel kupiłam mojemu obecnemu mężowi a wtedy od niedawna chłopakowi... 7 lat temu. Jasne, że wypchany kartami nie wygląda tak schludnie jak nowy, ale po takim czasie tylko nieznacznie się zniszczył. Ja kupiłam damski model 2 lata temu i wygląda nadal jak nowy. Przy czym ceny to ok. 100-150 zł. Trzeba tylko poszukać, który model nam najbardziej odpowiada. Wybór jest duży, ale część modeli zbyt staromodna, a część zbyt przekombinowana.

    Honorata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Mój Peterson ma pięć lat i dopiero w niektórych miejscach zaczyna być widać ślady użytkowania.

      Usuń
  20. Hejo ! Mogłabyś powiedzieć czy pasek do niego kupiłaś osobno czy był dołączony ? Ponieważ na zdjęciach na zalando nie ma paska.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był dołączony ale musisz dokładnie przyjrzeć się tym modelom na Zalando, bo są różne rodzaje, chociaż z pozoru wyglądają tak samo :-) Ja mam ten: https://www.zalando.pl/michael-michael-kors-jet-set-travel-portfel-czarny-mk151f010-q11.html

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź ! Goraco pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Ja jednak stawiam na małe portfele, które zmieszczą się w każdej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Droga Dario, jaką jedną większą paletke z MUR polecasz? Zastanawiałam się nad Fortune Favours The Brave lub Eyes like angels. Jestem typową brunetką z brązowymi oczami, zazwyczaj maluje się brązami (mam tylko taka "nudziakową" paletke z Wibo i jakieś pojedyncze czarny i biały z Astor), dlatego szukam czegoś co połączy i brązy, zamiłowanie do rdzawego smoky, butelkowana zieleń... w każdym razie Dario lub dziewczyny, jeśli miałyście kontakt z któraś z tych paletek lub doradzicie mi coś z MUR lub podobnie niskiej półki cenowej będę wdzięczna. Pozdrawiam, Agata, buziaki 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fortune Favours The Brave wydaje się być całkiem ładna, ale czy będziesz używać aż tylu kolorów? Ja akurat nie miałam okazji używania akurat tej palety ale polecam MUR Girl Panic - są tam maty, satyny, odcienie mocno błyszczące. Jakość jest świetna :-)

      Usuń
  23. Mam i uwielbiam jest cudowny i co dla mnie dziwne wcale mi sie nie znudził

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię porządne portfele, mam Ochnika, ale już czas na wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim zdaniem świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wydaje mi się że ten model nie jest już dostępny na Zalando, szkoda bo po tym jak zobaczyłam jak idealnie mieści się w min iPhone chciałam go zamówić ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto polować i zapisywać się na powiadomienie o dostępności, bo rzeczy czasami wracają :-) Ja kiedyś dostałam maila o możliwości zakupu w godzinę po tym jak się zapisałam :-)

      Usuń
  27. Ten material jest swietny, moje torebki mk po 3 latach wygladaja jak nowe,szkoda ,mam portfele dkny, ktore nie sa zrobione z saffiano i niestety po roku uzywania nadaja sie do kosza, poobcierane z kazdej strony, mimo ze na nie uwazalam ,ale kupione w tj maxxie i u nas na szczescie nie ma tych kiepskich kolekcji na zalando :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do Portfela DKNY, mój też wyladował w koszu (nie dość, że się cały porysował to zepsuł się zamek). Dałam jeszcze szansę mniejszej torebce DKNY z Zalando i od grudnia wygląda jak nową, ale fakt zrobiona jest już z grubszej skóry i ma całkowicie inną fakturę :) Teraz posiadam błękitny portfel Moschino i niestety też się powycierał. Po moich doświadczeniach z torebką MK (2 lata, a wygląda jak nowa) zdecyduje się na następny portfel również d Korsa.

      Usuń
  28. Witaj Dario czy stosujesz obecnie nadal tylko tonik ryżowy? czy możesz polecić coś na wągry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wągry dobra jest maseczka z białka - Red Lipstick Monster kiedyś o tym robiła film na YT, warto obejrzeć. A toniku używam w dalszym ciągu :-)

      Usuń
  29. CZy przy zakupie tego balsamu w słoiczku z Orriflame zamówiłaś może coś jeszcze godnego polecenia? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :-) Jakoś nic nie wpadło mi w oko :-)

      Usuń
  30. Za portfel trzeba dać co najmniej 150zł. Chyba że ktoś lubi wymieniać portfel co pół roku kupując takie za 50zl (nie od dziś wiadomo, że kto oszczędza ten dwa razy płaci- o ile są rzeczy na których można oszczędzić to portfel do nich nie należy). 5 lat temu kupiłam sobie portfel, skórzany, taki w sklepie ze skórzanymi kurtkami, torbami itp. Kosztował ok 170zł. Zdecydowałam się na niego bo idealnie pasował mi rozmiar - nie za duży, ale mieści dowód rejestracyjny. Niestety zdecydowałam się na skórę lakierowaną i teraz jedyne ślady użytkowania do porysowania przez klucze. Mój mąż ma portfel z Batyckiego, nosi w nim od 5 lat nnawet pęk kluczy i nadal wygląda idealnie. Koło Bożego Narodzenia pomyślę o Wittchenie. Zresztą portfel to dobry prezent - warto coś sobie wybrać i potem poprosić rodziców, rodzeństwo, teściów, żeby się złożyli. Lepszy jeden portfel za 250zł, który będzie nam o nich przypominał niż stos żeli pod prysznic, pidżam i świeczek
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tez sie zastanawiałam nad kupnem tego portfela ale przypadkiem wpadł minę ręce portfele od Kurt Geigera. Jest on niemalże identyczny pomijając imię dizajnera i troche tańszy. Wyglądają prawie tak samo i sa zrobionego z tego samego materiału, a no i KG ma więcej miejsca na karty. 12 o ile pamietam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana, czy włosy które zabezpiecze serum silikonowym i rozczesze zaraz po myciu nie będe ich niszczyć? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak robię i nie uważam, aby to niszczyło włosy. Dużo zależy czym rozczesujesz i czy ciągniesz. Mokre włosy są trochę bardziej podatne na wypadanie :-)

      Usuń
  33. Heej;) polecisz mi jakiś krem na noc, na dzień i pod oczy? Mam cere normalną, od czasu do czasu wyskoczy mi coś na brodzie ale to bardzo rzadko. Krem pod oczy żeby był mocno nawilżający, lepiej w formie żelu ponieważ choruje na niedoczynność tarczycy i czasami mam opuchnięcia:(

    OdpowiedzUsuń
  34. MK jest piękny :) Niestety mi taki model nie odpowiada. Potrzebuję większej ilości zakładek na karty. Znalazłam taki odpowiedni dla mnie, ale materiał na jego wierzchu nie jest zbyt dobry, dla kogoś kto wręcz rzuca swoim portfelem. I też bez problemu chowam w nim swój telefon. Więc póki co musi mi wystarczać, dopóki go nie niszczę.
    Bardzo podobny materiał o ile nie taki sam, miały jakiś czas temu modele portfeli w Stradivariusie :) i to za niewielkie pieniądze. Minusem były owe zakładki, które wręcz były na styk dla kart i czasem ciężko było je wyjąć. Myślę, że czasami można kupić naprawdę porządny portfel za niewielkie pieniądze :) bo czasami oprócz płacenia za jakość dopłacamy w głównej mierze za markę. Nie mniej skusiłabym się na MK, gdybym często miała spotkania na mieście czy chociażby jako uzupełnienie mojej stylizacji, coś jak kopertówka :)

    I mam pytanie, droga Dario, moje włosy są bardzo podobne w wymaganiach do Twoich, dlatego też stosuję się do porad z Twojego bloga. I jestem Ci za nie bardzo wdzięczna. Otóż dopiero teraz mogłam zmienić szampon. Niestety nie jestem w stanie przekonać się do Babydream, ze względu na rumianek. Nie chcę rozjaśniać włosów. Znalazłam za to szampon z Johnson's Baby, jak myślisz, czy będzie on równie dobry jak Babydream?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ten JB nie ma czasem rumianku w składzie? Musiałabyś sprawdzić, bo jest kilka. Ten szampon ma trochę gorszy skład ale nadal jest łagodny, więc jak najbardziej warto spróbować :-)

      Usuń
    2. Właśnie zaczęłam go testować ;) znalazłam dwa rodzaje. Ten drugi akurat był bez ;)

      Usuń
  35. Zapuszczam włosy.. mam pofarbowane je na blond moj naturalny to dosc ciemny blond . Ostatni raz farbowalam je pol roku temu i od kiedy je zapuszczam nie farbuje ich nie prostuje.. Ogolnie farbowalam je przewaznie co pol roku teraz zaczyna juz przeszkadzac mi ciemny odrost i nie podobam sie sobie w moich naturalnych wlosach . Jezeli je zapuszczam moglabym sie dopuscic tej "zbrodni" dla wlsoow i je pofrabowac na jasny blond ?. tylko odrost pewnie musialabym rozjasniaczem aby nie wyszly mi zolte.. a masz moze jakies inne wyjscie ? czy farbowanie co pol roku przy zapuszczaniu wlosow to bardzo wielki blad ? :/ Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  36. Posiadam identyczny model, a z tym portfelem wiąże się dodatkowo zabawna historia :) mama kupiła mi go na gwiazdkę, tego samego dnia dostałam jako prezent torebkę Korsa z tego samego modelu ;) i podpisuję się pod tym, co napisałaś - jest to portfel idealny!

    OdpowiedzUsuń
  37. Droga Dario, czy nadal stosujesz żel effaclar z LRP? Jesteś z niego zadowolona? Chciałabym go kupić, jednak cena jest dosyć wysoka i nie potrafię się zdecydować. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go używam od wielu lat i nie zmieniam, bo jest dla mnie najlepszy :-)

      Usuń
    2. W takim razie się zdecyduję. Ja od lat stosuję żel Physiogel, jest świetny, ale chciałabym spróbować czegoś innego, biorąc pod uwagę, że moja skóra nie jest w najlepszym stanie. Swoją drogą chciałabym włączyć do pielęgnacji kosmetyki tej firmy, bo zbiera bardzo dobre opinie, szczególnie krem effaclar duo plus. :) Dziękuję za odpowiedź. :)

      Usuń
  38. A mi się bardzo spodobał kolor Twoich pazurków <3 to Semilac? Można prosić o numerek odcienia ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja ostatnio też sobie kupiłam nowy portfel. :) Nie jest aż taki porządny jak ten z posta, ale i tak jestem z niego zadowolona. Lubię nowe portfele..to chyba moje małe uzależnienie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. OStatnio na fb dodałaś filmik z zastosowaniem węgla aktywowanego. Przeszukałam Twój progil ale nie mogę go znaleźć. Poratujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiał został usunięty na stronie, od której go udostępniałam :-) Jutro planuję wpis na ten temat, więc spróbuję poratować :-)

      Usuń
  41. Hej kochana;) uzywasz co kazde mycie włosow innej maski? Czy za kazdym razem tą sama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy czego akurat potrzebują moje włosy (czy protein czy emolientów) ale zwykle zostaję przy jednej przez 2 tygodnie i zmieniam :-)

      Usuń
  42. Występujesz w reklamie vitapilu, albo to twoja bliźniaczka 😜

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeśli chodzi o jaśniejszą wersję kolorystyczną korsa, to posiadam beżową torbę jet set i portfel w kolorze jasnoróżowym i ani jedno ani drugie po dwóch latach użytkowania nie ma żadnych śladów pomimo jasnego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle podobają mi się jasne akcesoria od MK :-)

      Usuń
  44. Hej Dario, kilka postów temu pisałaś o fototoksyczności, m. in mówiłaś , ze uzywasz lekkich zelowych kosmetyków zamiast kremów, mogłabys powiedzieć jakie? Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, miałam tam na myśli Clinique Moisture Surge w żelu :-)

      Usuń
  45. Serio??? portfel co pół roku?? Nie wierze...to jest aż niemożliwe żeby w takim czasie niszczyły się portfele, nawet w mocno wyposażonej torebce. Co pół roku???? Wybacz , ale w tym wypadku to chyba rzeczywiście chodzi o lans...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe mi też nie mieści się to w głowie, ale pewnie niektórzy potrafią tego dokonać :) nie ma co się czepiać, ludzie są różni i mają różne potrzeby :) ja posiadam portfel zwykły z allegro za 30 zł i jest śliczny i wciąż jak nowy, wykonany z matowej "skórki" więc się nie rysuje, jedynie trochę się brudzi bo jest w miętowym kolorze, ale szmatka z mydłem i wodą daje radę :) Mam go już ponad rok i wciąż jestem zadowolona. Ale np. moja siostra która kupuje portfele w sklepach typu cropp, h&m, sinsay wciąż chodzi z poobdzieranym portfelem:p więc albo ja trafiłam na super jakość za śmieszne pieniądze albo podświadomie pedantycznie dbam o swoje rzeczy :p

      Usuń
  46. Ja raczej nie niszcze rzeczy.ale mam kilka portfeli z niskiej polki cenowej bo jakos co jakis czas lubie zmienic czy to portfel czy torebkę.tak mam ze wszystkim i zawsze.ale twoj jest piekny

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten portfel z MK jest cudny i będę miała go na uwadze! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam,
    raczej zawsze kupowałam portfele ze skóry. Moja ulubiona marka to Witchen. Po prostu Witchen. Miałam tez portfele innych marek ale musza być ze skóry. O ile torba może być eko, jakoś szybciej mi się nudzi, to portfel musi być skórzany. Raczej nie sprawdzają się u nie tez duże portfele - jak omawiany tu MK. Są dla mnie nieporęczne i nie mieszczą się w małych torebkach. Poza tym, portfel nie musi być az atak duzy, aby był pakowny i funkcjonalny. Dla bezpieczeństwa nie nosze wszystkiego w portfelu, czyli kart, dowodu, prawa jazdy...a nawet telefonu. Lepiej rozdzielić te rzeczy na kilka miejsc. Nawet większa gotówkę dobrze jest podzielić i schować w dwa, trzy miejsca. Tak w razie zguby czy kradzieży...

    OdpowiedzUsuń
  49. ogolnie to rzeczy korsa najlepiej kupowac w stanach, jest tam o wiele taniej niz w europie, w stanach nie jest droga firma,a taka zwyczajna, a juz w europie czy polsce jest,wiec jak ktos ma taka mozliwosc i ma kogos kto lata,czy tam mieszka to najlepiej tak sprowadzic rzeczy ktorymi jest zainteresowany, tez tam sa duze przeceny sezonowe, weszlam z ciekawosci ostatnio na strone korsa to przeceny nawet 50%

    OdpowiedzUsuń
  50. "za malo miejsca na drobny hajs" totalnie podbiło moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  51. Też mam ten portfel i jestem z niego bardzo zadowolona. Nie noszę dużo drobnego hajsu, bo wszystko wyciągają mi dzieciaki :D
    Poprzednio miałam Wittchen i Puccini. Oba starczyły mi na 3 lata (przy czym Puccini ostatni rok zaliczył trochę na siłę :)). Liczę, że MK posłuży mi dłużej, bo jakoś przywiązuję się do rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  52. A czy nie myślałaś, żeby płacić za parkowanie używając aplikacji typu SkyCash? Dzięki temu mogłabyś się pozbyć problemu z drobniakami :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Aktualnie posiadam portfel Tous ze skóry bydlęcej - gładka, świecąca, na której szybko widać nawet najmniejsze przetarcia i uszkodzenia... Mimo wszystko portfel jest ze mną parę dobrych lat pomimo dość częstego i ekstremalnego użytkowania. Zaciekawiłaś mnie tym z MK, na pewno przyjrzę się uważniej :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładny portfel, ale pewnie połowę pieniędzy się płaci za samą markę, wiec ja wolę jednak swój zwykły portfel z wojasa niż MK - poza tym w tych portfelach MK nigdy mi się nie podobało to, że to logo jest aż tak wyeksponowane. Jakby mówiło "patrz, Michael Kors", no ale ja dużo narzekam :) Sam krój mimo wszystko się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojas też ma wyeksponowane logo, ale chyba nie aż tak ;)

      Usuń
  55. Uwielbiam Torebki Michael-a portfele jakoś nie za bardzo trafiają w moje oczekiwania:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Według mnie portfel jest ok. Idealnie będzie się nadawał na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja jestem posiadaczką czarnej torebki MK od kilku lat. Z torebką nic sie nie dzieje, caly czas wyglada elegancko, nie nosi zadnych sladow podniszczenia. Skóra Saffiano jest praktycznie niezniszczalna. Kupilam rowniez taki portfel jak Ty, jestem zadowolona, wyglada elegancko i bez zbednych przecudowanych dodatkow przez co pasuje do wszystkiego. Cenie klasyke i elegancje, a przede wszystkim trwalosc produktu. Zbyt duzo wydawalam na eko skory itp., ktore po krotkim czasie uzytkowania nadawaly sie jedynie do wyrzucenia. Ceny torebek i portfeli nie naleza do najnizszych, ale cos za cos.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature