Top Social

JESIENNA WISHLISTA: KINDLE, DZIENNIK BRIDGET JONES 3, MAC VELVET TEDDY, CZARNA RAMONESKA I INNI.

Wprawdzie do astronomicznej jesieni jeszcze daleko, ale klimat za oknem wyraźnie sugeruje, że czas zacząć się do niej powoli przygotowywać. Na mojej zakupowej liście znalazło się kilka rzeczy, które w dzisiejszym wpisie chciałabym Wam nieco przybliżyć. Zapraszam do dalszego czytania i koniecznie dajcie znać co Wy macie w planach!




CZARNA RAMONESKA
Kurtki o takim kroju to podstawa mojej garderoby. Mam ich w swojej szafie kilka, ale większość jest już znoszona i nie leży tak dobrze, jak kiedyś. Zakup porządnej, dopasowanej ramoneski to nie lada wyczyn i mam z tym taki sam problem, jak ze znalezieniem idealnych dżinsów! Za swoją wymarzoną ramoneską najlepiej rozejrzeć się właśnie teraz, bo później wszystko jest już mocno przebrane. Ciekawe modele widziałam w H&M (na zdjęciu) oraz w Stradivariusie. Planuję zajrzeć także do Mango i Top Shop-u.


OKULARY RAY-BAN WAYFARER 2140 
Kiedyś na Instagramie "chwaliłam się" Wam, że moje Ray-Bany uległy małemu wypadkowi i przejechałam po nich samochodem [sic!]. Oprawki są w stanie idealnym, ale szkła oczywiście pękły. Nie mam chyba szczęścia do tego modelu, bo poprzednie również straciłam w podobnych okolicznościach. Były to moje ulubione okulary, które jako jedyne mogłam nosić cały dzień bez odczuwania żadnego dyskomfortu. Aktualnie w sklepach jest na nie spora obniżka, więc planuję je kupić ponownie. Mam nadzieję, że tym razem nie skończą tak tragicznie.


BLUZKA ZE STÓJKĄ/PÓŁGOLF
Cieszę się, że w aktualnych kolekcjach sieciówek są obecne tzw. półgolfy. Od zawsze byłam ich ogromną fanką. Świetnie wyglądają wpuszczone w ołówkową spódnicę lub dżinsy i lubię je też zestawiać z czarną ramoneską. Model ze zdjęcia w kolorze khaki pochodzi ze sklepu Stradivarius i planuję kupić właśnie ten odcień oraz czerń. Biel jest niestety zbyt prześwitująca i będę musiała poszukać gdzieś indziej.


CZYTNIK E-BOOKÓW/KINDLE
Jesień to doskonały czas do nadrobienia książkowych zaległości. Czy jest coś lepszego od zaszycia się pod kocykiem, z gorącym kakao i dobrą książką? Nieeee :-) Przyznam, że dotychczas byłam miłośniczką książek w wersji papierowej. Nic nie może równać się z tym specyficznym zapachem druku i szelestem kartek. Niestety mój regał nie jest z gumy i zaczyna boleśnie odczuwać nadmiar zgromadzonych książek. Po długim namyśle jestem zdecydowana kupić czytnik e-booków i mój wybór najprawdopodobniej padnie na Kindle. Dziewczyny, dajcie znać jaki konkretnie model polecacie, bo chciałabym kupić coś sprawdzonego.


CZARNE, KLASYCZNE BOTKI
I tym razem tegoroczne kolekcje pozytywnie zaskakują. Niezwykle podobają mi się takie klasyczne, czarne botki na grubym, stabilnym słupku, bez żadnych ozdób. W sklepach jest spory wybór, a ja upatrzyłam już sobie te z Top Shop. Są po prostu idealne!


DZIENNIK BRIDGET JONES 3
Wprost nie mogę się doczekać nowej części Bridget Jones, na którą planuję wybrać się już 13 września (Multikino). Uwielbiam filmową Bridget i jestem ciekawa jak potoczą się jej dalsze losy. Zapowiedź wygląda bardzo interesująco i mam nadzieję, że nie są to wszystkie najlepsze sceny z filmu. Tak czy inaczej mam wielką sympatię do postaci wykreowanej przez Renee Zellweger, której chyba nie da się nie lubić :-) Zerknijcie sobie na trailer i dajcie znać czy planujecie zobaczyć "Bridget Jones's Baby".



TOREBKA ZARA
Podczas mojej ostatniej wizyty w Zarze wpadła mi w oko mała, piękna torebka w kolorze czerwonym. Początkowo zastanawiałam się nad czarną, ale mam już sporo tego typu torebek w swojej kolekcji. Czerwona będzie świetnie kontrastować z jakimś czarnym, prostym zestawem.


CZARNY PASEK
Mój stary pasek od spodni z Wittchen jest już mocno sfatygowany, więc planuję zakup nowego. Służył mi dosyć długo i byłam z niego bardzo zadowolona. Podoba mi się noszenie tego typu pasków do zwykłych dżinsów + półgolf, o którym pisałam wcześniej.


EKO-SKÓRZANA, OŁÓWKOWA SPÓDNICA
Mam już jedną w swojej szafie, ale nie jest tak dobrze dopasowana, jakbym sobie tego życzyła. Marzy mi się taka, która nie będzie krępować ruchów i chyba znalazłam coś takiego w sklepie Orsay. Lubię takie eko-skórzane "doły" w duecie z zamszowymi botkami i to moje ulubione, jesienne połączenie.


POMADKA MAC VALVET TEDDY
Ostatnio bardzo gustuję w odcieniach brązu na ustach, a ta pomadka Mac w kolorze Velvet Teddy wydaje się być idealna. Muszę ją koniecznie zobaczyć na żywo, ale po wielu zdjęciach w internecie jestem praktycznie pewna tego zakupu. 


KONTURÓWKA LOVELY PERFECT LINE
Odcień numer 1 jest moim absolutnym faworytem jeśli chodzi o konturówki do ust. Idealna, kremowa konsystencja, trwałość i matowe wykończenie za naprawdę niską cenę. Chcę wypróbować też inne kolory - trochę szkoda, że w kolekcji są jeszcze tylko dwa. Mam nadzieję, że gama się wkrótce trochę poszerzy, bo sama formuła jest rewelacyjna.


PALETA CIENI MAKEUP REVOLUTION CHCOCOLATE VICE
Cienie Makeup Revolution zawsze pozytywnie zaskakują swoją jakością. Aktualnie poluję na nową paletkę Chocolate Vice, która jest połączeniem pięknych, ciepłych brązów, ceglanych czerwieni i złota. Takie kombinacje są wręcz stworzone dla dziewczyn o zielonych i niebieskich oczach, chociaż brązy i złoto to na tyle uniwersalne kolory, że każda z nas znajdzie tu coś dla siebie. 


Dziewczyny, a co jest na Waszej jesiennej wishliście? 

Zapraszam też na mój Instagram @kosmetycznahedonistka 



118 komentarzy on "JESIENNA WISHLISTA: KINDLE, DZIENNIK BRIDGET JONES 3, MAC VELVET TEDDY, CZARNA RAMONESKA I INNI."
  1. Odpowiedzi
    1. Również polecam, o ile ktoś nie potrzebuje doświetlenia jak tak to Paperwhite! ;)

      Usuń
    2. Kindle jestem wierna od 5-6 lat. Aktualnie uzywam Kindle Voyage, chlopak ma Paperwhite. Mowiac szczerze kazda wersja jest dobra, przy czym im nowsza tym lepszy (bardziej przejrzysty) ekran. Pewnie cokolwiek nie wybierzesz, bedziesz zadowolona (tylko pamietaj ze jest wersja z reklamami, tansza, i bez reklam, drozsza. wiec miej to na wzgledzie kupujac czytnik.)

      Pozdrawiam

      Usuń
    3. A ja dla odmiany polecam czytnik KOBO Aura H2o, jest swietny, no i mozna czytac w wannie, poza tym nie jestes uzalezniona tylko od Amazona, w Kobo mam ksiazki w Epub, Mobi i PDF, z roznych zrodel

      Usuń
    4. Polecam Ci Kindle Paperwhite. Od lat mi służy :)

      Usuń
    5. Tylko Paperwhite bo nie męczy oczu

      Usuń
    6. Posiadam Kindle Paperwhite 2, niestety w tym momencie już nie do dostania, a szkoda, bo jest rewelacyjny-uważam, że ma wszystko, co czytnik mieć powinien, z dostępu do internetu i tak nigdy nie korzystam, ponieważ od tego mam komputer lub telefon, ciągle czytam na trybie samolotowym. Podświetlenie jest naprawdę bardzo użyteczne, docenisz np. podczas podróży samolotem lub pociągiem, dlatego gorąco polecam Paperwhite, w tym momencie już tylko numer 3, ponieważ 2 wycofano z produkcji. Używam od 1,5 roku i nie wiem, jak mogłam bez niego żyć :)

      Usuń
  2. Polecam czytnik Kindle Paperwhite 3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :-) Użytkuję już prawie od roku i jest świetny!

      Usuń
  3. Dario proszę o info gdzie najlepiej kupić ten model RayBan'ów. Widzę na Allegro ceny juz od ok. 215 zl. Boję się podróbek... Jaki nosisz ich rozmiar: 50-54? Oraz jaki kolor oprawek i szkieł? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie kupuj ich na Allegro, to najprawdopodobniej podróbki. Ja będę się za nimi rozglądać stacjonarnie, żeby mieć pewność, że kupuję autentyk. Mój rozmiar to 50 (szerokość szkła) - dokładnie takie model RB 2140 901/58 :-) Ale najlepiej przymierzyć, bo to dosyć specyficzne okulary.

      Usuń
  4. Jeśli chodzi o paski do spodni to mam trzy skórzane ale cienkie paski z Biedry i jestem z nich mega zadowolona, najstarszy trzyma już trzeci rok.
    Ja na jesień również mam zamiar zakupić porządną ramoneskę, zaszaleć i w końcu wypróbować markowe dobre jeansy oraz chyba skuszę się dzięki Tobie na airmaxy. Mam w swojej szafie dwie pary Conversów, 4 Vansów, NewBallance i Adidasy, Nike miałam kiedyś i pamiętam, że były mega wytrzymałe.
    Pewnie lista powiększy się jak pójdę w październiku na pierwszy rok studiów. :)
    No i nie mogłabym zapomnieć o lakierach hybrydowych Semilaca, mam na oku wiele niesamowitych kolorów zwłaszcza nowych z kolekcji Unique. Ale to już dla mnie oczywistość po prostu. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będziesz bardzo zadowolona z Air Maxów. Wygoda jest niesamowita i nie ma porównania nawet do Conversów czy Vansów. Są takie mięciutkie i lekkie :-) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Jeżeli chodzi o Air Maxy... Byłam na nie mega napalona do momentu aż zaczęłam mierzyć. 37,5 za małe, 38 za duże. Dziwne :/ I nie mam przekonania do tego jak się prezentowały na mojej stopie. Niestety, nie kupiłam ich pomimo tego, że nadal strasznie mi się podobają. Obyś miała do nich większe szczęście :)

      Usuń
  5. Na początku miałam wrażenie jakbym to ja napisała :) Już od dawna mówiłam, że nowa ramoneska to must have jeśli chodzi o jesień bo moja nie wygląda fajnie.
    Planuję również zakup konturówek w odcieniach nude, bo nie mam takich a kolory o dziwo idealnie mi pasują i tylko w takich czuję się najlepiej.
    Paletka od Makeup Revolution również jest na mojej liście a do tego planuję zakup paletki Zoeva Naturally Yours.
    Niczego więcej nie planuję, choć pewnie i tak nakupuję całą masę :P

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturally Yours to absolutny must have, uwielbiam ją! I jeszcze MUR Girl Panic :-) Pozdrowienia :-)

      Usuń
    2. mam velvet teddy i jestem bardzo zadowolona, pasuje wszystkim dziewczynom i bo ma bardzo ladny naturalny kolor i daje efekt matowych ust kyle Jenner:)

      Usuń
  6. Na Bridget na pewno pójdę! I jestem #teamjack, jak bardzo się ucieszyłam że zagra Dempsey bo kocham go za rolę Dereka w Grey's Anatomy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa też go uwielbiam w Grey's Anatomy :-)

      Usuń
    2. Jakie seriale jeszcze lubisz?

      Usuń
    3. Nie mam zbytnio czasu na oglądanie seriali, a jeśli już, to takie starocie typu Grey's Anatomy (ale tylko te początkowe sezony) itp :-) Może kiedyś o tym napiszę :-)

      Usuń
  7. Właśnie wymieniłam kindle keyboard na kindle paperwhite i jestem bardzo zadowolona! Podświetlenie to świetna sprawa, szczególnie wieczorem sprawdza sie idealnie:) Na mojej jesiennej liście zakupowej tez są jakieś fajne botki. Pozdrowienia Laura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rekomendację, chyba własnie wezmę ten Paperwhite :-)

      Usuń
  8. O tak taaak Bridget siostro moja <3 Już mam ulotki w domu i z niecierpliwością czekam na losy mojej sobowtórki życiowej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o czytnik to tylko i wyłącznie Kindle Paperwhite 3. Miałąm Kindle classic, ze względu na abonament w legimi mam Ink Book i oczywiście Paperwhite 3. I gdyby można było na nim czytać w ramach abonamentu legimi to byłby czytnikiem idealnym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dario czy mogłabyś mi powiedzieć gdzie kupić ten piękny sweterek lub bardzo podobny do tego http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/01/dodatki-ktore-lubie-najbardziej.html?m=1.
    Z tego co widziałam napisałaś,że dostałaś go na choies,ale już go tam nie ma :( Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj już bardzo dawno go zamawiałam (sprawdziłam i niedostępny już na Choies). W tym sezonie nie spotkałam się nigdzie z takimi włochatymi sweterkami :-(

      Usuń
  11. Kochana czy przez twarda wodę w domu włosy mogą byc żawsze przesuszone i matowe?co z tym można zrobic? Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupić filtr albo myć włosy w przegotowanej wodzie, ewentualnie robić ostatnie płukanie taką wodą :-) Twarda woda może być przyczyną suchości włosów,jak najbardziej.

      Usuń
    2. Niestety mogą :( Rozwiązaniem jest zamontowanie specjalnego filtra albo mycie przegotowaną albo mineralną wodą

      Usuń
  12. Bardzo polecam Ci Velvet Teddy! To moja ukochana pomadka, najlepszy kolor na każdą porę roku. Koniecznie spróbuj ją z konturówką Soar (jeśli wolisz nieco różowy odcień) lub Whirl (jeśli chcesz typowo brąz) CUDO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać aż wpadnę do Mac'a :-)

      Usuń
  13. Ja właśnie niedawno kupiłam sobie w zarze tą torebeczkę, tyle że jednak postawiłam na czerń :) jest świetna, i o dziwo całkiem pakowna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo ładnie wykonana jak na Zarę :-)

      Usuń
    2. A to też prawda :) cena, wykonanie i pakowność są na bardzo wysokim poziomie :) wchodzi mi w nią właściwie tyle samo, co w moją mini selmę (mam ten największy rozmiar), która "na oko" wygląda na dużo większą ;)

      Usuń
  14. Dario, przeglądam Twojego instagrama i zachwycam się Twoją urodą. Jesteś przepiękna!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam :*

      Usuń
  15. O kurcze, nie wiedziałam, że powstała nowa część Bridget Jones. Też chętnie bym ją obejrzała. Uwielbiam sam film, jak i ten wyraźny, angielski akcent.
    Ramoneski uwielbiam, ale niestety też mam problem ze znalezieniem idealnej. Większość takich kurtek jest wygląda na mnie masywnie i źle leży. Swoją zakupiłam w Tally Weijl. Bardzo ją lubię, ale niestety jest krótka i nie nadaje się na chłodniejsze dni.
    A na mojej liście znajduje się ciepły sweterek oraz półka do pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten odcień pomadki Mac i polecam ;) świetnie wygląda jesienią i zimą (latem gustuje w zywszych kolorkach).
    U mnie na pewno na liście są czarne plaskie botki, dżinsy (jedne już znalzlam także szukam jeszcze 2 par :p), obiektyw do aparatu i parka lub krotka, bardziej sportowa kurtka, która sprawdzi się pod koniec jesieni i zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, a ja planuję zakupić urządzenie wielofunkcyjne 3w1 (drukarka, skaner, ksero) czy mogłabyś coś polecić w tym temacie? :)
    A może Wy dziewczyny pomożecie?
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z doświadczenia mogę polecić urządzenia HP bo mają niedrogie tonery :)

      Usuń
  18. Torebka z zary jest świetna ;) ja mam czarna bo to mój ulubiony kolor hehe , mój mąż juz krzyczy ze ja mam wszystko czarne ;) wiec nie zastanawiaj się kupuj :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka jest prześliczna :) w czarna olowkowa spódnice już zaopatrzyłam się parę dni temu, a teraz poluje na taką zwiewna hipisowską sukienkę z długim rękawem, która w ciepłe jesienne dni będę mogła nosić z botkami :) o, i w tym roku kupiłam ramoneske granatowa zamiast czarnej, ale wykonana z takiego lekko nablyszczanego materiału zamiast z eko skóry :) marzą mi się też te Ray Bany...

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka średniego rozmiaru, najlepiej czerwona, taka codzienna (duży shopper odpada bo mam 150cm wzrostu).
    Fajny zegarek na skórzanym pasku w cenie do 200zł.
    Kolczyki srebrno-czerwone (potrzebuję na wesele).
    Dużo herbat:).
    Gdybyście coś mogły polecić to czekam.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej! Co do Ray Banów, jeśli masz dobre oprawki to możesz wymienić same szkła. Da radę zrobić to u optyka np. Vision Express za około 150 zł. Zawsze troszkę mniej niż nowe okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam u optyka i wycenił wymianę szkieł na około 300 zł więc zrezygnowałam, ale przejdę się jeszcze do Vision Expres. Dziękuję za podpowiedź :-)

      Usuń
  22. Na Dziennik Bridget Jones 3 trzeba iść obowiązkowo. :) Uwielbiam ramoneski i mam już 3, nigdy nie wychodzą z mody.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam pytanie w kwestii podkładu. Czy masz jakieś doświadczenia z Vichy Dermablend? Ma bardzo dobre krycie, ale...zauważyłam, że moja twarz szybko się po nim świeci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam z nim ten sam problem. To ciężki podkład i niezależnie od użytego pudru będzie się w ciągu dnia "wyświecał" :-(

      Usuń
  24. Jeśli dużo czytasz, to polecam rozważenie abonamentu Legimi z czytnikiem. Ja kupiłam sobie pod choinkę w zeszłym roku i jestem zadowolona.
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej skorzystam właśnie z tej opcji :-)

      Usuń
  25. Dario czy jaką drukarkę byś wybrała atramentową czy laserową? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam HP Laserjet od wielu lat i sprawuje się super :-)

      Usuń
  26. Mogę się pochwalić iż jestem posiadaczka właśnie tej paletki z MUR . Kolory są obłędne, fajnie się tymi cieniami pracuje. Trzymają się przy bazie spokojnie cały dzień. Nie osypują się, nie znikają z załamania powieki. Za cenę około 40zł. jakość jest naprawdę dobra.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli oprawki ocalały to optyk bez problemu wstawi Ci do nich szkła.

    OdpowiedzUsuń
  28. Swoją idealną ramoneskę znalazłam w Mango. Jest z mięciutkiej skóry, dzięki temu ładnie się układa i nie daje efektu masywnego, kwadratowego korpusu. Z tego co widziałam, prawie identyczny model pojawia się w każdej jesienno-zimowej kolekcji, w różnych kolorach. Polecam, czuję się w niej jak milion dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Półgolf udało mi się upolować na ciuchaczu za 3 zł ☺ tam spokojnie można szukać tańszej wersji ☺

    OdpowiedzUsuń
  30. ja mam Kindle Paperwhite i jest świetny. Jeśli nie masz super wygórowanych potrzeb, to się sprawdzi. Łatwy w obsłudze, duże możliwości doświetlenia i dobrze się go trzyma w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. właśnie też poluje na półgolfy ale z długimi rękawami, niestety jeszcze nie trafiłam na coś fajnego :( ale te bezrękawniki też sie przydadzą do jeansów i spódnic.
    Wypróbuje konturówkę którą polecasz, bardzo lubię jak rekomendujesz fajne a niedrogie rzeczy :)

    aaaa i masz super stylówę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dlaczego zniknęłaś z Facebooka i Instagrama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie zniknęła :)

      Usuń
  33. piękna spódnica <3 gdzie można kupić takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
  34. Rozpoczęłam przygodę z hybrydami. Na razie raczkuję, za mną tylko dwa malowania. Nie mam wprawy, co niestety skutkuje lekkim pobrudzenien skórek. Czy jest na to jakiś skuteczny sposób? Jakie kolory nadają się do baby boomer, poza propozycją na blogu? Czy cieniowany nudziak da fajny efekt? Czy można pod bazę nałożyć odżywkę do paznokci? Dla zabezpieczenia płytki i łatwiejszego zdjęcia. Lakier zszedł bezproblemowo, ale została spora poszarpana baza. Jaka baza łatwiej usuwa się z paznokci? Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żeby nie pomalować skórek kładę pędzelek kilka mm od skórek i dojeżdżam nim właśnie ku górze. Wtedy robi mi się ładna równa linia i skórki pozostają czyste. Co do kolorów niestety nie doradzę, bo maluję na jednolite kolory. Jeśli szukasz bazy która łatwo odchodzi to polecam bazę witaminową Semilac. Tylko jej trwałość jest troszkę gorsza, co sam producent zaznacza w ulotce, ale 2 tygodnie to i tak dużo. No i nie nakładałabym niczego pod bazę, może nie trzymać. Lepiej delikatnie zmatowić płytkę i dobrze odtłuścić.
      Pozdrawiam

      Usuń
  35. Kochana Dario! Czytam Twojego bloga już od dawna i jestem zachwycona Twoimi radami, pomocą i poradami. Dziś jednak przyszedł czas na moje pytanie. Mam pędzle z Inglota i jestem bardzo zadowolona. Czy mogłabyś mi poradzić który pędzel tej firmy będzie idealny do nakładania cieni? Mam do rozcierania taki większy ale nie mam do nakładania. Pytam bo do sklepu mam ponad sto km i jestem zmuszona kupić online. Wiem że polecasz zoeve ale ja zaczęłam już dawno od Inglota i chciałbym to kontynuować. Proszę o pomoc A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to może Inglot 20P? Szczerze, to nie przepadam za pędzlami Inglota i uważam, że są bardzo do tyłu jeśli chodzi o wykonanie, ale jeśli chciałabyś przy nich pozostać, to ten model wydaje się być ok :-)

      Usuń
  36. używałaś podkład z Pierre Rene? co o nim sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę, że sporo rzeczy się pokrywa z moimi. Kindla też bym chciała i zobaczyć Bridget :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Polecam Kindle 7 touch :) Mam go już od dłuższego czasu, przeczytałam na nim wieeele książek i wciąż sprawdza się bez zarzutów :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna spódnica, dokładnie takiej poszukuję. Nie widziałam jej jeszcze w sklepie stacjonarnym. Bardzo ładna torebka, minimalistyczna forma.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja znalazłam moją wymarzoną ramoneskę rok temu w Croppie, była przeceniona na ok. 70zł- swoją premierę miała na ognisku, gdzie drobny żarek spadł mi na ramię i wypalił dziurę.. Na szczęście mam dobrego krawca, i PRAWIE nie widać doszytego paseczka, jednak i tak ją noszę, bo nie znalazłam drugiej tak świetnie dopasowanej kurtki (choć szukam cały czas ;))
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam identyczną przygodę. Od tej pory nigdy na ognisko nie wybieram się w skórzanych kurtkach :-)

      Usuń
  41. Dario, nawiązując do poprzedniego postu: czy celowo używasz do kępek kleju przeznaczonego do stripów? Czy uważasz, że jest on lepszy niż ten dedykowany do kępek?
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, celowo, bo uważam, że jest trochę lepszy - szybciej oraz mocniej przykleja :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  42. Dario, czy za kazdym razem gdy malujesz paznokcie hybrydą nakładasz Hardi? Czy można go nakładać również na bazę witaminową Semilac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już rzadko, bo nie chce mi się aż tyle czasu spędzać na robieniu mani :-) Można, a nawet trzeba nakładać Hardi na bazę, również tą witaminowa :-)

      Usuń
  43. Dziś rano poleciałam po tą torebkę z Zary i na szczęście była jeszcze jedna ostatnia :) Nieprześwitujące białe połgolfy są z Mango więc zajrzyj tam kochana :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  44. botki! naprawdę niełatwo znaleźć naprawdę wygodne- tzn takie że chodzę prawie cały dzień i jest dobrze= i ładne. Dośc ciekawe widziałam w big starze /ładne/, czy byłyby wygodne? nie wiem.
    a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Big Star ma bardzo fajne buty, szczególnie te jesienne modele. Muszę tam zajrzeć :-)

      Usuń
  45. Kochana skąd spodnie jeansy z ostatniego zdjęcia z Insta?

    OdpowiedzUsuń
  46. Melduje się fanka Bridget <3 Piona!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubię Twoje wishlisty bo zawsze znajdę coś fajnego. Mamy podobny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dario, jakich pomadek aktualnie używasz? Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo różnych ale niedługo napiszę o dwóch ulubionych :-)

      Usuń
  49. Daria a planujesz kochana wpis o ulubionych jesiennych lakierach? Czekam bardzo na twoje typy :D Kaja.

    OdpowiedzUsuń
  50. O tak, też czekam na nową Bridget chociaż twarz Renee wygląda niepokojąco :((

    OdpowiedzUsuń
  51. Gdzie mozna dostać te ray bany na promocji, o których mowisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam przecenione o połowę z Klifie w Gdyni, sklep z soczewkami z tego, co pamiętam :-)

      Usuń
  52. Ja polecat podstawową wersję Kindle. Jakiś czas temu z resztą opublikowałam na blogu posta odnośnie Kindle, wyboru, korzystania itp. Jeżeli chodzi o wersję, to ja zastanawiałam się nad podstawową i Paperwhite, która wtedy była "nowością". Zrezygnowałam ze względu na kolor światła, który był niebieskawy i mnie drażnił, a także dotykowy ekran. W tej chwili zmieniono kolor, jest znacznie bardziej naturalny i przyjazny dla oka. Gdybym jednak teraz miała kupować Kindle to rozważyłabym zakup wersji Voyage, która ma jeszcze lepsze światło i wygodne boczne przyciski, których brakuje w tej chwili innym wersjom. Dotykowy ekran może być irytujący, bo to jednak nie smartphone czy tablet, które szybko reagują na dotyk.

    OdpowiedzUsuń
  53. Dokładnie, pomalutku trzeba rozglądać się i przygotowywać jesienną listę zakupową :) Z Twojego zestawienia w oko wpadła mi ramoneska, botki i pasek.

    OdpowiedzUsuń
  54. Dla mnie Renee z tą napompowaną twarzą to już nie ta sama Bridget niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  55. Kindle chodzi za mną od dawna, ale chyba pora w końcu się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kiedy bedzie post o TCA? :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Darii polecam czytnik Kindle Paperwhite 3 czyli ten najnowszy. Nie ma to jak czytać wieczorami pod kocykiem, bez konieczności zapalania lampki. Bateria trzyma kilka tygodni, a samo ładowanie to kilka godzin. Sa dostepne wersje z reklamami i bez - oczywiscie jest miedzy nimi roznica cenowa. Ja kupilam z reklamami poniewaz dzieki temu zaoszczedzilam pare groszy, a malo kto wie, ze jest mozliwosc usuniecia reklam. Wystarczy zarejestrowac czytnik na stronie amazonu, wejsc na chat z konsultantem i poprosic o wylaczenie reklam poniewaz i tak nie mozna z nich korzystac, gdyz nie ma oficjalnej strony amazonu w Polsce. Zajelo mi to 2 minuty, a dzieki temu mam czytnik bez reklam i okolo 100zl w portfelu :) Pozdrawiam :-* Agata

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam Ciebie serdecznie. Świetny blog czytam dopiero od tygodnia. Pytanie inne niż z tematu obecnego posta ale gdzieś w odpowiedziach przeczytałam ze po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych borykałaś sie z problemami wypadających włosów jak opanowałaś tą sytacje. Bo ja juz nie wiem co robić wydaje mo sie ze po wszytskich wcierkach jantar a nawet z kozieradki wypada mi więcej niż bez wcierania. Jak długo miałaś taki problem. Czy wróciłaś do tabletek ?

    OdpowiedzUsuń
  59. Kochana co do okularów to jest ratunek. Pracuję w salonie optycznym i jeśli klient miał taka przygodę staramy się zamawiać takie szkła od producenta.
    Problemem może być to,że nie zawsze salony współpracują bezpośrednio z takimi firmami albo nie chce im się zamawiać części. Bo lepiej ich wyniesie jeśli kupisz nowe u nich :)
    Zajdź jakiś salon optyczny porozmawiaj i ładnie się uśmiechnij. Możliwe,że ktoś Cię poratuje.
    A i zazwyczaj zamawiane są dwa szkła bo producenci nie wysyłają pojedynczych sztuk a czas oczekiwania to minimum 2 TYGODNIE.

    Pozdrawiam. dobra dusza.

    OdpowiedzUsuń
  60. Będzie post o zmianie kształtu paznocki z kwadratów na migdałki i odwrotnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Znasz jakis sposob na zejście z porowatości wysokiej do sredniej? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Systematyczne olejowanie.

      Usuń
    2. Witaj Dario. Czy zużywasz wszystkie swoje kosmetyki do końca? W ogóle ciekawy był by wpis na temat treałości kosmetyków kolorowych, np. Jak dlugo możemy używać cieni do powiek, pudrów itd.
      Pozdrawiam

      Usuń
  62. Kochana, uzywalam long4lashes przez 3 msc i zrobilam msc przerwy i teraz od msc na nowo zaczełam, od jakiegos tygodnia strasznie mi rzęsy wypadają, na lewym oku juz prawie wcale rzes nie mam.. Wiesz moze czy one odrosną? Bardzo prosze o odpowiedź;) dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  63. tez mnie ostatnio naszlo na cos w odcieniu brazu do ust,kupilam matowa pomadke z NYX Abu Dhabi, fajny kolor

    OdpowiedzUsuń
  64. a ja wam dziewczyny polecam z lovely lip gloss matt nr 1,matowy blyszczyk piekny kolor, dobrze sie trzyma, a odnosnie tematu lovely to czekam na pazdziernik, bo wejdzie do sprzedazy ich nowosc, cos na wzor zestawu od kelly jenner, bedzie zestaw: konturowka i matowa pomadka, na ich stronie kolory wygladaja na fajne, bedzie trzeba dorwac i przetestowac:>

    OdpowiedzUsuń
  65. Nasze pragnienia się pokrywają :D konturówka i czarna torebka tez marzą się mnie :) no i ta paletka...dla zielonookiej blondynki stworzona, czyli dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Dario oraz dziewczyny!
    widze, ze pisie tej kurtki ktora dodala Daria z h&m jest napisane ze jest to dluzsza wersja. moze ktoras z Was ja ma i napisalaby jaka ona jest dluga? mam 172 i niestety wszystkie ramoneski wygladaja na mnie jak na mlodszej siostrze... :( szukam takiej dluzszej cjociaz do konca plecow...

    OdpowiedzUsuń
  67. Również uwielbiam konturówke Lovely, mam jeszcze dwa pozostałe kolory. Nr 2 jest również bardzo trwały natomiast nr 3 to porażka, zupełnie jakby inny produkt, okropnie pokrywa się nią usta i szybko się ściera.

    OdpowiedzUsuń
  68. Może spróbowałabyś podawać przybliżone ceny przy podawaniu produktów z wish listy ? Ułatwiłoby to nie tylko wyszukiwanie produktów ale także tworzenie naszych list, w zgodzie z budżetem .

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja mam Kindle 3 i jestem bardzo zadowolona. Służy mi już długo i bezawaryjnie. Klawiatura czasami się przydaję ;) Jeśli chodzi o ramoneskę to swoją idealną znalazłam w Zarze, idealnie skrojona z miękkiej, owczej skóry. Ten półgolf też mi się bardzo podoba, muszę zapolować na niego .

    OdpowiedzUsuń
  70. A ja polecę coś innego - PocketBook Sense i to najlepiej z etui Kenzo, ewentualnie Touch Lux 3 :) Według mnie wybór Pocketbooka jest dużo bardziej praktyczny - obsługa wielu formatów, fizyczne przyciski, możliwość dołożenia karty microSD, brak uwiązania do Amazonu. Pocketbooki posiadają te same funkcje co Kindle i dodatkowe - podświetlenie (które w przeciwieństwie do Kindle można całkowicie wyłączyć a przez to oszczędzić na baterii), SendtoPocketbook w polskich księgarniach, Dropbox. Warto się zastanowić nad czymś innym niż przereklamowany Kindle ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature