Top Social

DLACZEGO POWINNAŚ WYPRÓBOWAĆ MASECZKĘ Z WĘGLEM AKTYWOWANYM? TRZY GENIALNE ZASTOSOWANIA CARBO VP!

Węgiel od dawna ma swoje zastosowanie w kosmetyce. Bez problemu kupimy go w każdej aptece za niewielkie pieniądze, a gotowe maseczki z jego zawartością są dosyć drogie. Kojarzycie słynną, czarną maskę Pilaten, która swego czasu opanowała internet? Ona również jest na bazie węgla i świetnie radzi sobie z usuwaniem skórnych zanieczyszczeń. O tym magicznym składniku przypomniała w swoim filmie Red Lipstick Monster (zobaczycie do tutaj klik) - dziś opowiem dlaczego sama chętnie sięgam po węgiel w walce o piękną skórę.

pilaten_czarna_maska_węglowa_na_bazie_węgla_węgiel_aktywowany


DLACZEGO WĘGIEL JEST TAK SKUTECZNY?
________
Jest to jeden z tych składników, który chłonie wszelkie zanieczyszczenia obecne na powierzchni skóry. Dzięki niemu możemy skutecznie oczyścić pory z zalegającego sebum, pozbyć się wągrów i zaskórników, zadziałać bakteriobójczo, a ponad to rozjaśnić przebarwienia. Kiedyś bardzo często robiłam maseczki z węglem i cieszę się, że dziś sprawdza się u mnie równie dobrze. 

carbo_vp_maseczka_z_węglem
węgiel_w_kapsułkach_maseczka_z_węglem_na_rzebarwienia_rozjaśniająca

CO POTRZEBA DO WYKONANIA MASECZKI OCZYSZCZAJĄCO-ROZJAŚNIAJĄCEJ?
________
Tak zwany węgiel aktywowany kupimy w każdej aptece za około 10 zł. Moje opakowanie zawiera 20 kapsułek i myślę, że taka forma jest najwygodniejsza. Dostępny jest też węgiel w niepowlekanych tabletkach i taki również będzie odpowiedni, jednak należy go wcześniej rozdrobnić. Do mojej maski oczyszczająco-rozjaśniającej na skórę twarzy potrzebujecie miodu (najlepiej naturalnego) oraz zawartości dwóch kapsułek węgla. Wystarczy je otworzyć, wsypać zawartość do miseczki i dodać jedną, czubatą łyżeczkę miodu. Wszystko dokładnie mieszamy i taką gęstą papkę nakładamy płaskim, syntetycznym pędzlem na powierzchnię skóry. Pamiętajcie, aby wykonać wcześniej próbę uczuleniową. 

rozjasniajaca_maska_z_weglem_wegiel_aktywny

JAK DŁUGO TRZYMAĆ TAKĄ MASKĘ NA SKÓRZE?
________
Najlepiej około 15 minut, następnie dokładnie zmywamy ją ciepłą wodą. Można też przy zmywaniu wykonać delikatny peeling, o ile nie macie mocno wrażliwej skóry. Uważajcie, aby nie zabrudzić taką papką ubrań, ponieważ węgiel jest dosyć trudno usuwalną substancją i może odbarwiać odzież. Uważamy też na oczy.

ciemne_plamy_pod_pachami_jak_usunac_przebarwienia

TRZY MASECZKI NA BAZIE WĘGLA
________
Tak jak wspomniałam na początku, węgiel ma działanie oczyszczające, rozjaśniające przebarwienia  i ściągające pory. To substancja o właściwościach chłonnych, więc pozwala w szybki sposób pozbyć się nadmiaru zalegającego sebum w porach. Sprzyja zatem usuwaniu zaskórników i hamuje powstawanie nowych. Działa też bakteriobójczo i zwalcza wolne rodniki. 

# maseczka z miodem i węglem na skórę twarzy - możemy wykonać maseczkę oczyszczającą na całą skórę twarzy, która idealnie nadaje się dla cer trądzikowych i tłustych (przepis podawałam wyżej). Będziecie pozytywnie zaskoczone totalnym odświeżeniem skóry po zmyciu takiej maseczki. W mojej opinii działa lepiej, niż jakakolwiek glinka, przy czym aż tak nie przesusza. Mimo, że potrzeby mojej skóry są nieco inne niż kiedyś, to taka maska w dalszym ciągu spełnia swoje zadanie. Zauważyłam, że o wiele mniej się przetłuszcza, a zaskórników jest coraz mniej. A efekt odświeżenia i lekkiego chłodu to coś wspaniałego po długim dniu spędzonym w makijażu.

# maseczka z miodem i węglem na przebarwienia - kolejnym zastosowaniem jest nałożenie takiej papki (wg. przepisu podanego wyżej) w ciemniejsze miejsca, na przykład te pod pachami, ponieważ węgiel działa rozjaśniająco. Wiele z nas ma problem z plamami w tych miejscach, a połączenie miodu i węgla może pomóc. Latem w okolicach nad ustami pojawia się u mnie ciemna plama, która wygląda trochę jak wąsik. Jest to prawdopodobnie spowodowane wcześniejszym przyjmowaniem antybiotyku, który przepisał mi dermatolog na trądzik (Tetralysal) i o takim skutku ubocznym dowiedziałam się dopiero po czasie. Maseczka z węglem i miodem wspaniale rozjaśniła to przebarwienie i to lepiej, niż kwasy! Tym sposobem możecie spróbować także rozjaśniania wszelkich przebarwień, które pojawiły się na skórze po lecie. Można ją spokojnie nakładać punktowo i trzymamy nie krócej, niż 15 minut. Z mojego doświadczenia wynika, że maskę warto robić raz w tygodniu - wykonywana regularnie przynosi lepsze efekty. 

# maseczka z węglem, żelatyną i wodą (peel off) - maska na bazie węgla może być też świetnym sposobem na wągry i dodając żelatyny możemy uzyskać formułę "peel off" czyli coś na kształt słynnej maski Pilaten. Jedną łyżkę żelatyny, dwie łyżki wody i zawartość 3 kapsułek węgla aktywowanego łączymy w miseczce i rozpuszczamy w kąpieli wodnej (nad garnkiem z gotującą wodą). Wszystko dokładnie mieszamy i czekamy około 10 minut, aby papka stała się gęsta (będzie ją łatwiej nałożyć). Nakładamy na skórę w 2-3 warstwach i kiedy zaschnie - ściągamy delikatnie odrywając od skóry. Uwaga na brwi, ponieważ możecie niechcący je wydepilować :-) Ten sposób dokładnie pokazywała Ewa z kanału Red Lipstick Monster, do którego link podawałam na początku. 

Dajcie znać czy próbowałyście już maseczek z węglem i z czym go jeszcze mieszacie. A może pierwszy raz jeszcze przed Wami? Pamiętajcie, że zawsze warto wykonać próbę uczuleniową.


Zapraszam też na mój Instagram @kosmetycznahedonistka 




84 komentarze on "DLACZEGO POWINNAŚ WYPRÓBOWAĆ MASECZKĘ Z WĘGLEM AKTYWOWANYM? TRZY GENIALNE ZASTOSOWANIA CARBO VP! "
  1. Ja mam gotowy peeling na bazie węgla aktywnego Sensilis, który jest rewelacyjny. Buzia po nim jest dogłębnie oczyszczona i wygładzona, a pory zmniejszone. Chętnie wypróbuję również węgiel w postaci maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja często robię maseczkę z węgla, drożdży, mleka lub wody i czasem dodaje też miód lub sok z cytryny. Działa naprawdę bardzo fajnie :) Całkowicie wyeliminowałam gotowe maseczki, bo te domowe sprawdzają się o niebo lepiej i zawsze moge dodać do nich to, czego aktualnie potrzebuje moja skóra ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytnako,bo juz lekko zgupialam ;) co ile mozna stosowac maseczki z weglem? tylko raz w tygodniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz w tygodniu ale przez dłuższy okres czasu czyli powtarzać zabieg regularnie. Można częściej, niż raz w tygodniu ale ja akurat mam cerę wrażliwą i wolę nie przesadzać :-)

      Usuń
  4. Czuję się skuszona. Chętnie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponoć dobrze wybiela też zęby, muszę spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam! Bardzo niszczy szkliwo

      Usuń
    2. Wybiela bo zdziera szkliwo.

      Usuń
  6. Kochana, przez jaki czas stosowałaś Tetralysal? Wyleczył Ci trądzik? Ja podczas jego stosowania byłam zadowolona z efektów i skóra była w porządku, a po odstawieniu trądzik wrócił ze zdwojoną siłą i męczę się z nim do dziś. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i tutaj opisałam całą moją historię oraz pielęgnację: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/07/co-najbardziej-pomogo-mi-w-walce-z.html

      U mnie Tetralysal naprawdę dobrze zadziałał. Cera nie jest idealna, coś tam jeszcze wyskoczy ale porównując z tym, co było kiedyś jestem naprawdę zadowolona. Jestem zdania, że z tego cholerstwa naprawdę trudno się wyleczyć do końca :-(

      Usuń
    2. U mnie Tetralysal rownież pomógł tylko w trakcie leczenia, po odstawieniu przez jakies 2-3 miesiące było względnie dobrze. Po tym czasie trądzik znacznie się nasilił, do tego stopnia że skończyło sie na tabletkach Aknenormin (odpowiednik Izoteku). To w połączeniu z antykoncepcją hormonalną (która podczas leczenia jest obowiązkowa) dało efekty które póki co (ponad rok od odstawienia) mnie satysfakcjonują. Pozdrawiam i życzę powodzenia w tej ciężkiej walce!

      Usuń
    3. U mnie także po odstawieniu Tetralysalu ,nastąpił nawrót i to ze zdwojoną siłą ,aż w końcu skończyło się na Izoteku teraz minęło już ponad 4 lata od kuracji i stan skóry nadal jest dobry. Pozdrawiam

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że mnie to nie spotka :-(

      Usuń
    5. tak,izotek to ostatecznosc, ale polecam wszystkim pomimo wielu niepochlebnych opinii,ja mialam mega trad, juz z 7 lat minelo jak jestem po kuracji i tylko pojedyncze wypryski sa, a byla masakra przez wiele lat, i nie bylam i nie jestem okazem zdrowia,jednak mi nie zaszkodzil trwale,tak jak niektorzy pisza.. zabierajac sie za jakiekolwiek leczenie lepiej nie czytac zbyt wielu komentarzy w sieci, bo wtedy strach nawet zwykly antybiotyk czy apap wziac, jak sie poczyta co ludzie pisza...

      Usuń
    6. Dziękuję dziewczyny za odpowiedzi. :) W poniedziałek idę do dermatologa, jestem ciekawa na jakim leku się skończy.
      Pozdrawiam, Monika.

      Usuń
  7. Stosuje właśnie tą z żelatyną, jest rewelacyjna. Super oczyszcza zaskórniki i skóra jest po niej miękka i gładka ☺️ A mam pytanie odnośnie tego pędzelka który był w zestawie z hebe do maseczek. Czy Tobie też wypadło z niego włosie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jeszcze nic nie wypadło ale kiedyś dziewczyny pisały, że im się to zdarza :-) Chyba mam jakąś lepszą sztukę :-D

      Usuń
  8. Mam również takie przebarwienia nad górną wargą latem, muszę więc koniecznie wypróbować Twój sposób na rozjaśnianie :) pozdrawiam, dziękuję za ciekawe pomysły i rady :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Właśnie nałożyłam maseczkę ( opcja 1) 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie odnośnie picia oleju lnianego? Należy go pić rano pół godziny przed posilkiem i wieczorem też przed posilkiem. Czy w trakcie posiłków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy, ja akurat piję przed posiłkiem. Tak aktualnie najlepiej mi wchodzi :-)

      Usuń
    2. Na moim oleju (mam ten sam co Daria) jest napisane że należy przyjmować w trakcie posiłku.

      Usuń
  11. Stosuję węgiel do czyszczenia zębów...ale na taką maseczkę na pewno się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post! Na pewno wypróbuję 1. maseczkę w najbliższym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czy dobrze widze ze masz lekkie cienie pod oczami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie mam cieni, tak jakoś światło padło :-)

      Usuń
    2. Każdy ma lekkie cienie :)
      Jesteś przepiękna, Dario!

      Usuń
  14. Super post :) Będę musiała koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem zachwycona maseczka z żelatyna i węglem. Robilam juz 2 x na pewno zastosuje ją jeszcze nie raz. Super oczyszcza pory jak odrywam ja od skóry to wyraźnie widać zaskorniki na jej spodzie. Skora jest gładka miękka i przyjemna w dotyku, ale lekko zaczerwieniona. Robię ją zwykle wieczorem przed spaniem wiec nie ma to dla mnie znaczenia. POLECAM ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, bardzo mnie zainteresowałaś tematem :) Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejka ;) mam pytanie odnośnie hybryd, a konkretnie lampy jaka zakupić - dopiero zaczynam przygodę z lakierami hybrydowymi, chciałam zapytać czy ta lampa led(mostek), ktora widziałam na Twoim blogu w zupełności spełnia swoja funkcje czy potrzebna jest jakaś lepsza/mocniejsza? Z góry dziękuje za odpowiedz , pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia, ten mostek jest wystarczający do takiego manicure hybrydowego w zaciszu domowym :-)

      Usuń
  18. Czy druga opcja maseczki może zadziałać także na piegi na twarzy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Dario!
    Jakie maseczki(najlepiej domowej roboty ale nie tylko)polecasz na cerę naczynkową?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana jaki krem pod oczy aktualnie używasz i polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, myślę że spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Węgiel mieszam z jogurtem i na twarz. Myje zęby czasami pastą z węgla i oleju kokosowego:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam pytanie niezwiązane z postem, polecasz jakieś odżywki na wzmocnienie paznokci? Albo jakieś naturalne sposoby? Po hybrydach paznokcie strasznie mi się osłabiły i nie wiem już co zrobić żeby je wzmocnić :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pytanie niezwiązane z postem, polecasz jakieś odżywki na wzmocnienie paznokci? Albo jakieś naturalne sposoby? Po hybrydach paznokcie strasznie mi się osłabiły i nie wiem już co zrobić żeby je wzmocnić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można olejować pomiędzy wykonywaniem manicure, a także na pomalowane paznokcie u nasady, tak gdzie odrost. Mi ostatnio chyba formaldehyd popsuł paznokcie i pomogła też odżywka z Bielendy, CC 10w1, mam tę różową.

      Usuń
    2. chyba niektorym wlasnie formaldehyd nie sluzy, moja bratowa to uwaza go za najwieksze zlo i kosmetykow eveline nie uzywa, ja z kolei je bardzo lubie, testowalam juz mase ich odzywek, uzywalam tych bielendy i beznadzieja...teraz testuje z life odzywke i z dermofuture,ciekawe jak sie sprawdza..

      Usuń
    3. O proszę, Tobie Bielenda z kolei nie pasuje. Każdy przypadek jest inny, myślę, że to jest też kwestia urozmaicania. Ostatnio chyba za długo używałam Nail Tek i przestała działać.
      Słyszałam, że Eveline jest super, tylko lepiej nie stosować zbyt długo, bo niektórym po długim stosowaniu popsuło paznokcie.

      Usuń
    4. dokladnie,chyba trzeba zmieniac, bo te uzywanie latami czy przez wiele miesiecy to nie wiem czy to potem juz dziala naprawde...chyba nie,ja bylam przyssana taka do odzywki eveline 8w1,ale na razie robie przerwe, dlatego teraz testuje z life,a potem dermofuture w kolejce czeka,trzeba jakiejs zmiany dla pazurow:>

      Usuń
    5. Ja sobie zrobiłam coś w stylu serum z masła shea, oleju rycynowego i oleju ze słodkich migdałów, wymieszałam na gęstą papkę, przełożyłam do słoiczka i kilka razy dziennie wmasowuję w skórki i generalnie w okolice paznokcia. Na wzmocnienie mi bardzo pomogło, a także nawilżyło mocno suche skórki. Generalnie oleje działają cuda z paznokciami, chociaż zwykłe olejowanie nie dało mi takich efektów ;)

      Usuń
    6. Co do odżywki do paznokci - formaldehyd także mi szkodził, dlatego skusiłam się na odżywkę Black Diamond z Golden Rose. Wydajna, wzmacnia zauważalnie paznokcie - jeśli stosujemy regularnie

      Usuń
  25. Nigdy nie słyszałeam o węglu w takim zastosowaniu. Koniecznie wyprobuje. Proponujesz naprawdę fajne opcje z jego zastosowaniem. A mogłabyś mi jeszcze doradzić który olej nacomi do olejowania włosów kupić z nasion bawełny czy awokado? Do tej pory używałam lnianego u efekty są ale bez fajerwerków. Który bardziej odżywi i nawilży? Pozdrawiam Cie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem autorką bloga, ale próbowałam naprawdę wielu olejów do włosów, bo podjęłam walkę o ich lepszy wygląd jakiś czas temu ;] stosowałam olej kokosowy, olej loton, olej łopianowy, olej z orzechów włoskich, a teraz właśnie zakupiłam olej z awokado od nacomi. uważam, że jest najlepszy. miałam strasznie wysuszone końce i takie jakby... matowe, sianowate. ten olej nawilżył włosy, zaczynają odzyskiwać dawny blask i są fajnie dociążone, mniej latają jak piórka ;] mam cienkie , a nawet bardzo cienkie włosy, więc takiego efektu jak ma Daria nie uzyskam nigdy, ale naprawdę jest różnica. polecam Ci ten olej ;p

      Usuń
    2. teraz sa w hebe na promocji te olejki, mozesz kupic 50siatki po 10 zl i zrobic test:> kazdy ma swoich ulubiencow i trzeba testowac:> ja wlasnie z nacomi tych malych uzywam

      Usuń
  26. Hej, w poście o włosach wspomniałaś o termolokach, możesz powiedzieć, jakich używasz?

    OdpowiedzUsuń
  27. Dario, co sadzisz o kuracji izotekiem? Zdecydowalabys sie? Przechodziłam kuracje antybiotykowa tak jak Ty, jest o wiele lepiej, jednak skóra nadal się mocno przetłuszcza i rozważam te opcje. Będę wdzięczna za Twoją opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zainspirowałaś mnie i zamierzam we wrześniu regularnie zastosować tę maseczkę aby pozbyc się przebarwień po lecie / mam do tego skłonności/. Chyba napiszę sobie kartkę na lodówce > CO STOSOWAĆ< bo często o tym zapominam.
    Zdjęcia idealne, fotograficzny talent z Ciebie / już to kiedyś pisałam :)/
    a.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zrobiłam tą maseczkę dostarczając dużo radości śląskiej rodzinie mojego męża :). Różne rzeczy z węgla widzieli - nawet ostatnio popularnym prezentem jest w rodzinie piękna biżuteria z węgla - ale jeszcze nikt z własnej woli nie chodził z węglem na twarzy.
    Pozbyłam się ostatnio zaskórników, dzięki silikonowej szczoteczce, plasterkom na nos i łyżeczce unny - teraz chce się starać zeby nie wróciły.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  30. Też używam węgla. Ponieważ mam w domu błoto z morza martwego z rossmanna i zieloną glinkę, mieszam wszystkiego po trochu z zawartością 1 kapsułki węgla:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie, że piszesz o tej masce, miałam Cię pytać czy jej próbowałaś, polecałaś bowiem maseczkę z Origins, tę z węglem, biała glinką i zastanawiałam się czy stosujesz maskę węglową DIY :) Mam pytania:
    1. Czy stosowałaś maseczkę DIY z węgla aktywowanego w połączeniu z jakąkolwiek glinką?
    2. Jak wypada porównanie gotowej maseczki z węglem w stosunku do maseczki z węglem DIY?
    3. Może napiszesz post o świetnych kosmetykach i ich równie świetnych zamiennikach DIY?

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, że zdania są podzielone. Ale ja uważam, że warto spróbować. Dzięki za szczegółowy opis! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mieszam z zielona/czerwona/biała glinka :-) często na jakimś olejku.
    Maseczki jak maseczki, ale mix olej kokosowy+węgiel i teb duet na zeby - to moj hit :-) wszystkie przebarwienia znikają. Tylko pózniej trzeba walczyć z czyszczeniem umywalki :D

    OdpowiedzUsuń
  34. ja to dopiero odkrylam wlasciwosci wegla pare dni temu, gdy kupilam 2 maseczki weglowe z bielendy,saszetki po 2zl, rewelacja, twarz tak gleboko oczyszczona, napieta, tylko zmywanie tej czerni z twarzy nie jest zbyt fajne,ale coz...

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem bardzo zainteresowany tym blogiem. Regularne dodawanie wpisów i świetne redagowanie i konkretyzowanie materiałów. Można dodać do ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  36. ja nie na temat ale w hebe teraz trwa promocja na olejki z NACOMI:> polecam

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej, ostatnio chyba wszyscy się zmówili z tym węglem, wszędzie go widzę :)Używam go na zęby, jestem ciekawa efektów.
    Mam też pytanko do Ciebie, mam długie blond włosy, które strasznie się przetłuszczają, są też bardzo oklapnięte u nasady, a do tego mam problem z ich rozczesywaniem, zarówno na mokro, jak i na sucho. Może ty znasz jakąś odżywkę, którą można stosować bez spłukiwania na mokre i suche włosy? :) Zależy mi na czymś wydajnym i szybkim w użyciu... Nigdy nie stosowałam specjalnych kosmetyków do włosów i kompletnie nie wiem, co konkretnie szukać. Pomożesz?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mnie kuszą teraz maseczki z węglem od Bielendy - widziałam, że są w wersji dla suchej i wrażliwej skóry, wiec liczę, że nie zrobię sobie nimi krzywdy, choć przyznam, że Twoja opcja na maseczkę z węglem peel-of kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uzylam tych dwoch innych,do cery dojrzalej i mieszanej i jak dla mnie super, bede kupowac, sprobuj tej do wrazliwej moze tez sie sprawdzi.. mi by sie nie chcialo bawic w te cale mieszanie itd, choc to naturalne skladniki wiec pewnie zdrowsze,ale wole kupic taka saszetke za 2zl i na 2 razy wystarcza, tylko zmywanie tych czarnych masek troche nieprzyjemne zanim sie domylam...;p

      Usuń
  39. Kochana, co ile podcinasz końcówki? Ja podcinałam ponad msc temu i już mam troche przerzedzone :(( nie wiem co źle robie :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja dodawałam kiedyś do glinek, ale ich nie robię już od dłuższego czasu, bo jakoś mnie znudziły ;) Poza tym maseczka dziegciowa oczyszczająca skutecznie je wyparła ;) Maseczki z miodu jednak uwielbiałam i uwielbiam a na obecne problemy z twarzą przydałoby się przypomnieć sobie o węglu :)
    Hmm...chyba mnie zainspirowałaś i już wiem w jakiej maseczce spędzę ten weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Co myślisz o przedłużaniu włosów ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie siedzę sobie z maseczką węglową, wchodzę na Twojego bloga a tu taka niespodzianka - post o węglu :) Wersji z miodem jeszcze nie próbowałam, muszę to nadrobić. Jak zawsze świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaki to kolor na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz przepiękny kolor oczu! <3

    Robiłam kiedyś maseczkę z węgla i ziołowego naparu, ale niestety nie polubilismy się - powchodził w pory i wyglądał jak wągry. :/ Może spróbuję z miodem, jednak trudno znaleźć tabletki czy kapsułki z samym węglem - często dodawany jest do nich chociażby talk.

    Co do tego przebarwienia, o którym piszesz - przeszłam 2 kuracje Tetralysalem (3 i 6 miesięcy) i nie miałam takiego problemu. Jesteś pewna, że to jego wina?

    OdpowiedzUsuń
  45. A ja mam takie pytanie co do tego planu włosowego, czy jeżeli myję włosy codziennie to nakładać olej codziennie? Nie będzie za często? A co do wyboru oleju, co sadzisz o tym z alterry pestek moreli? Bo juz wcześniej zakupiłam, poprawy nie widziałam, ale tak nie regularnie stosowałam, że efektów brak

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja połaczyłam 3 kapsułki węgla z sodą oczyszczoną i olejem kokosowym (pół łyżeczki oleju a sody na oko ;)). Po nalozeniu odczekalam 15 min a potem wykonalam masaż (drobinki węgla i soda świetnie 'peelingują'). Efekt:bardzo gładziutka skóra, ładniejszy, wyrównany koloryt oraz przeraźliwy wygląd umywalki :D

    OdpowiedzUsuń
  47. A ja mam problem z węglem, ile razy go użyję w formie maseczki to włazi mi w pory i efekt jest odwrotny do zamierzonego... Może ktoś też ma takie doświadczenia i może coś poradzić? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj pod maseczkę nałożyć na twarz jakieś serum przeznaczone do tego celu lub olej? Ewentualnie do węglowej maseczki dodaj odrobinę oleju albo spróbuj mieszać węgiel z jogurtem naturalnym.

      Usuń
  48. Kochana. Wyprobuje maseczke z wegla jednak robie tez maseczki z glinki. mam wrazliwa tradzikowa skore i jak myslisz czy maseczka 2 razy w tygodniu bd ok? Jedna z glinki a druga z wegla.

    OdpowiedzUsuń
  49. Koniecznie muszę ją przetestować 😊 te dostępne sieciowo z glinką czy innym dodatkami czasami działają niekorzystnie na moją cerę i efekt "po" jest zdecydowanie gorszy od tego "przed"...
    Dziękuję Ci za ten post 😚

    OdpowiedzUsuń
  50. Czy ta maseczka z węgla nadaje się też do cery z dużą skłonnością do przesuszania?

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja zrobiłam sobie tą maseczkę z węglem i miodem bo tez mam tłusta tradzikową cerę ale żadnego pozytywnego ani negatywnego rezultatu nie zauważyłam �� jakby w ogóle na moją cerę nie zadziałała... Ja na codzień używam maści Differin bo Tetralysal był dla mnie za mocny �� Już nie wiem co robić bo kasy na dermatologa tyle poszło że masakra, jakiś czas było dobrze a ppoż wakacjach na nowo problem ��

    OdpowiedzUsuń
  52. Witaj kochana, po przeczytaniu postu zaciekawiło mnie to czy maseczka pomogłaby na moje delikatne blizny po trądziku, które są dla mnie uporczywe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na blizny to raczej kwasy a nie maseczki...

      Usuń
  53. Do tej pory węgiel kojarzył mi się tylko z tabletkami na pewne dolegliwości... :) ale super wiedzieć, że ma i takie zastosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dario, ajak myślisz - czy można zamiast miodu użyć dojrzałe, zblendowane awokado w takie proporcji jak podałaś?

    OdpowiedzUsuń
  55. Używałam maseczki z węglem i efekty świetne. :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature