Top Social

ULUBIEŃCY MAJA I CZERWCA: NIKE AIR MAX, ŁĄCZY NAS PIŁKA, TISANE, MARSHALL ACTON, ISADORA BRONZING SHIMMER OIL I INNI.

Czas na ulubieńców ostatnich dwóch miesięcy. Będzie o ulubionym kremie z filtrem, najwygodniejszych butach pod słońcem, a także o kanale na YouTube, który najczęściej odwiedzałam. Jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do dalszego czytania. 


Zacznę od najwygodniejszych butów, jakie do tej pory miałam okazję nosić, a mowa tu o moich białych Air Max-ach. Po ostatnim wpisie na temat depilacji maszynką dostałam od Was mnóstwo zapytań o nazwę modelu, rozmiarówkę i o to, czy są komfortowe w noszeniu. Model to Nike Air Max 1 FB  "Total Crimson" (GS) i zakupiłam je w sklepie stacjonarnym. Widziałam, że są też dostępne w sieci i to w dużo niższej cenie. Jeśli chodzi o Air Maxy, to moim zdaniem lepiej wybrać o rozmiar większe. Są wyłożone od środka taką miękką i dosyć sporą gąbką, która zapewnia niesamowity komfort noszenia. Kiedy je zakładam, to mam wrażenie, że chodzę po miękkiej poduszeczce. Air Maxy są pierwszymi butami, które zupełnie mnie nie obtarły i nie spowodowały jakiegokolwiek bólu, nawet po długich spacerach. Myślę, że to nie ostatnie Air Maxy w mojej kolekcji i z pewnością skuszę się na kolejne. 


A skoro jesteśmy w temacie nóg, to pewnie nie raz mogłyście już przeczytać na moim blogu, że latem uwielbiam balsamy i olejki z drobinkami. Pięknie rozświetlają ciało, a nogi przeciągnięte takim olejkiem prezentują się po prostu świetnie. Wcześniej polecałam Wam olejek z Nuxe Huile Prodigieuse, który jest już u mnie na wykończeniu. Bardzo go lubię, bo ma naprawdę maleńkie, złote drobinki, które trzymają się skóry przez cały dzień. Nie odpowiada mi jedynie mydlany zapach, ale na szczęście nie jest długo wyczuwalny. Aktualnie używam olejku z IsaDora Bronzing Shimmer Oil, który również posiada malutkie drobinki, ale ma jeszcze jedną zaletę -  na skórze daje efekt wzmocnionej opalenizny.  Pachnie dosyć podobnie do Nuxe. Obydwa olejki są jakby suche w dotyku i nie powodują dyskomfortu w noszeniu, a dla mnie nie ma nic gorszego niż lepka, oleista warstwa na skórze w upalny dzień. Mam jeszcze jeden produkt tego typu i jest to rozświetlający olejek Pat&Rub, który ma już niestety trochę większe drobiny, przez co może wyglądać na skórze odrobinę mniej naturalnie. Za to jego zapach jest obłędny. Jeśli mam wskazać na ulubieńca z tej trójki, to wybieram olejek IsaDora.


Czerwiec był u mnie naprawdę upalny, czego akurat nie można już powiedzieć o lipcu. Nie przepadam za aż tak wysokimi temperaturami i 25 stopni to dla mnie idealny klimat. W czerwcu spędziłam zatem kilka fajnych dni na plaży, która była jedynym miejscem, gdzie w ogóle dało się wytrzymać. Ulubieńcem okazał się mineralny fluid SPF 50 od Clinique, który skrupulatnie nakładałam na twarz. Ma leciutką, wodnistą konsystencję, szybko się wchłania, nie powoduje efektu wybielenia skóry i nie jest na niej wyczuwalny. Świetnie spisuje się też pod makijażem, więc posiadaczki skóry tłustej/mieszanej będą z niego zadowolone. 

Ostatnio zdałam sobie sprawę, że od dawna nie miałam żadnych problemów z przesuszonymi ustami, co latem zdarzało się naprawdę często. Myślę, że to zasługa balsamu Tisane w słoiczku, którego używam już od prawie dwóch miesięcy. Nakładam go na noc oraz podczas porannego makijażu i to wystarczy, aby utrzymać usta w rewelacyjnej kondycji. Miałam wersję w pomadce i niestety nie była aż tak dobra.


A najlepszą maską oczyszczającą na bazie glinki okazała się Origins Clear Impovement. Ma w składzie węgiel drzewny pozyskiwany z bambusa, który genialnie wyciąga wszystkie zanieczyszczenia zalegające w porach oraz lecytynę, która je rozpuszcza. Po upalnym dniu moja skóra aż woła o jakieś porządne oczyszczenie i zwykłe, zielone glinki już przestały jej wystarczać. Po nałożeniu maski odczuwam lekkie pieczenie, które ustępuje po kilku minutach. Do jej szybkiego zmycia świetnie sprawdza się silikonowa myjka do twarzy, o której zresztą pisałam TUTAJ klik. Lubię efekt totalnego odświeżenia i rozjaśnienia skóry po tej masce. 


Ostatnio bardzo podobają mi się torby w kształcie worka. Tą czarną zamówiłam już z myślą o jesieni, ale teraz również ją noszę. Jest bardzo pojemna i sztywna, dzięki czemu nie wygląda jak flak, gdy gdzieś ją postawię. Podobają mi się też te złote dodatki, które pięknie współgrają z czernią. Torba dostępna TUTAJ klik. 


Pamiętacie mój wpis z zakupową listą dodatków do domu (klik TUTAJ)? Po jej opublikowaniu nie zastanawiałam się długo i zamówiłam głośnik Marshall Acton Cream, który od dawna planowałam kupić. To był świetny wybór. Mimo niewielkich rozmiarów wydaje dźwięk rewelacyjnej jakości. Istotne dla mnie jest również to, że mogę bezprzewodowo podłączyć tablet, komputer czy telefon przez Bluetooth i odtwarzać swoją ulubioną muzykę z dowolnego miejsca w domu. Uwielbiam ten gadżet!


Ulubiony kanał na YouTube? Łączy Nas Piłka! (klik) Przez większość czerwca regularnie przeglądałam zamieszczone filmiki, które ukazywały perypetie naszych piłkarzy na Euro 2016. Fajnie zobaczyć to wszystko od kulis i bliżej poznać biało-czerwonych. Na niektórych filmikach można się nieźle pośmiać, a ten z Krychowiakiem i Szczęsnym w roli szefów kuchni, to w ogóle hit (klik). Lubię piłkę nożną i to, że na mistrzostwach zaszliśmy tak daleko było dla mnie ogromną niespodzianką. Nie mogę się doczekać kolejnych, piłkarskich emocji, które już we wrześniu. Tymczasem czekam jeszcze na finał Euro - moim zdaniem będzie należeć do reprezentacji Niemiec :-) A Wy kogo obstawiacie? 


Sezon na moje ulubione owoce w pełni! Poziomki, czereśnie, porzeczki... Oby to lato trwało jak najdłużej :-)

***

Jak Wam mijają pierwsze dni lata? Wybieracie się gdzieś na wakacje? 

Zachęcam też do śledzenia mojego konta na Instagramie (klik). 


93 komentarze on "ULUBIEŃCY MAJA I CZERWCA: NIKE AIR MAX, ŁĄCZY NAS PIŁKA, TISANE, MARSHALL ACTON, ISADORA BRONZING SHIMMER OIL I INNI. "
  1. Świetna torebka :) Podobają mi się takie worki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Łączy nas piłka' to też mój ulubiony kanał! :) Super to wymyślili! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą coś nagrywać podczas eliminacji MŚ :-)

      Usuń
  3. Strasznie mi się spodobały te buty <3 na wakacje wybieram się nad morze, już się nie mogę doczekać a urlop dopiero w sierpniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dario! Bardzo dziękuję za polecane przez Ciebie produkty! Mythic oil okazał się idealny na puszące końcówki. Mam piękne włosy jak nie wiem! Tylko bardziej się przetłuszczają bo... ciągle ich ktoś dotyka! Siostra, faceta, sama ja gdy patrze w lustro..:). Pielęgnacja blueberry, miod, olej lniany i włosy gęstsze o 15-20% i ładniejsze o połowe. Dziękuje. Od tygodnia używam podkładu provoke matt (wcześniej przez wiele lat pharmaceris) i uwielbiam go ! Przy mieszanej cerze na 6 godz moge zapmniec o pudrze w kamieniu. Wytrzymuje nawet szaleństwa z dzieciakami w wodzie. Jeszcze raz dziękuje!
    Także moimi ulubieńcami ostatnich miesięcy są zdecydowanie: olejek mythic oil i podkład provoke matt, dzięki Tobie :).
    Prosiłabym Cię o polecenie pędzla do rozcierania cieni i podkreślania kącika. Do nakładania cieni mam hakuro i bardzo sobie go cenię. Więc może coś tej marki. Czaję się też na fajną paletkę z jasnymi brązami i brudnymi różami. Może coś z MUR? biała czekolada? Iconic? Panic girl? Żeby były i maty i błyszczące. Co polecasz? Dziękuje. A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej kochana. Na wstępie bardzo się cieszę, że moje rekomendacje się u Ciebie sprawdziły :-) Co do pędzelka do rozcierania, to ja uwielbiam Zoeva 227. Nakłada cień taką większą plamką, dzięki czemu wygląda to od razu naturalnie i nie trzeba męczyć się później z rozcieraniem. Z Hakuro niestety nic tak do końca nie polecę, bo ich pędzle do rozcierania są niestety trochę sztywne :-( A co do MUR, to bierz Girl Panic - do tej pory to moja ulubiona paleta! :-)

      Usuń
  5. Hej mam pytanko mam lampę led z 5,20,30 sekund i na ktorym czasie utwardzac lakier ?i hard żel?z góry dziekuje😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od mocy lampy i pigmentacji lakieru. Jeśli Twoja lampa ma tylko te 3 czasy to zapewne jest większej mocy 24-48 wat? Przy mocy 48w lampa utwardza hybrydę w 5 sekund, top zawsze lepiej potrzymać dłużej żeby ładnie błyszczał. Hard lepiej też chwilkę dłużej

      Usuń
    2. Mam 48w.
      I chyba za długo trzymać tez nie dobrze?ale te 5 sekund to wydaje mi się zbyt ktlrotko moimi wszystko radzisz lakier 5 s a resztę 29 s?dzieki za odp.😉

      Usuń
    3. 20s*

      Usuń
  6. Też uwielbiam kanał Łączy nas piłka! :D
    wiesz może co robić jak zniszczyłam sobie zdejmowaniem hybrydy bardzo płytkę paznokcia. Jest bardzo uszkodzona, taka podrapana, szorstka jakby, jakieś sposoby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jest podrapana i szorstka to nie musi oznaczać, że paznokcie są totalnie zniszczone. Spróbuj delikatnie przetrzeć je bloczkiem polerskim i powinny być jak nowe. Wetrzyj też jakąś oliwkę albo olej np. lniany albo awokado :-)

      Usuń
  7. Czy mogłabyś napisać skąd jest torebka w czarno-białe paski z pierwszego zdjęcia? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne - jest ze sklepu Textil Market :-)

      Usuń
  8. Mi ostatnio również zaczęły się podobać torebki-worki, a ta Twoja wygląda naprawdę świetnie. Połączenie czerni ze złotem zawsze jest trafione ;)
    Air Maxy są piękne. Myślę o zakupie jakichś fajnych, sportowych butów tylko ciężko jest mi się zdecydować ;)
    Lato kocham najbardziej właśnie za te owoce. Czereśnie i maliny mogłabym jeść kilogramami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeśli stawiasz na wygodę - polecam właśnie Air Maxy :-)

      Usuń
  9. Air Maxy to moje ukochane buty, zawsze mogę na nich polegać :) Aktualnie chodzę w czwartej parze :D Są po prostu świetne i niezwykle wygodne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz poluję na kolejne. Szkoda tylko, że cena jest dosyć wysoka :-)

      Usuń
  10. Oj nie, piłki to ja nie oglądam. Mecze nudzą mnie niesamowicie. Co do olejku Pat&Rub to drobinki w nim jednak są ciut za duże. Za to produkt Isadory szczerze mnie zainteresował. Torebka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko gdzie dorwałaś poziomki?! :O Ile lat już ich nie jadłam... :'(

    Ja właśnie czekam na dostawę filtra Skin79, bo chciałam go wypróbować (wykończyłam świetny hydrolipidowy Pharmaceris), ale chyba się nie doczekam. :/

    Odkryciem lata są u mnie maseczki Babuszki Agafii (takie po 100 ml z zakrętką). :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie polecasz algi do cery wrażliwej? I co zrobić by długie włosy nie były tak oklapniete u nasady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypróbuj spirulinę? Zapach jest nieciekawy, ale efekty są świetne - od ujędrnienia, po odświeżenie i wygładzenie skóry. Włosy oklapnięte u nasady najlepiej nawijać na rzepowe wałki zaraz po wysuszeniu suszarką (kupisz je w Rossmannie) :-)

      Usuń
  13. Kochana gdzieś mój ostatni komentarz zaginął. Prosiłam o podpowiedź jaka lampę z semilac wybrać. Myślałam o tej małej Led. Ale czy ona napewno będzie okey? Proszę doradź bo ja dopiero zaczynam przygodę z hybrydami ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek będzie jak najbardziej ok :-) Mała, lekka, kompaktowa i w miarę szybka :-)

      Usuń
  14. powtarzam kochana :* Dario czy mogłabyś przygotować kiedyś wpis w stylu "Moja włosowa historia"? Czyli coś w stylu moje włosy i pielęgnacja dawniej a teraz. Jestem bardzo ciekawa czy Twoje włosy od zawsze były w tak świetnym stanie (gęstość, objętość, blask, puszystość, kolor etc. Kochana i jeszcze jedno pytanie: jak "stoisz" z zakolami? Czy problem związany z nimi został już rozwiązany? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna planuję taki wpis, jednak wymaga ode mnie trochę dłuższego przygotowania :-) Co do zakoli, to nie miałam z tym jakiegoś wybitnego problemu ale po kroplach żołądkowych naprawdę fajnie zarosły :-)

      Usuń
    2. Czekam więc z niecierpliwością! :*

      Usuń
  15. Kosmetyki do wlosow firmy revlon mialas moze z nimi do czynienia?

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana nie mam hebe w mojej miejscowości czy olejek awokado zamówiony na Allegro bedzie gorszy niz ten z hebe?. Jaki wybrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chodzi o olejek marki Delawell? Bo ja akurat tylko ten polecam :-)

      Usuń
  17. Kiedy zacząć sie martwić jak meszek na twarzy zaczyna rosnąć? I co zrobic z baczkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie każdy ma meszek na twarzy. Ja akurat go nie usuwam, bo po pierwsze - w niczym mi on nie przeszkadza, a po drugie zapewne moja skóra by tego dobrze nie zniosła. Jeśli masz baczki, które są za głębokie i Ci przeszkadzają - możesz je zgolić :-)

      Usuń
  18. Świetne te Nike, bardzo bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Daria jaka masz wodę w twoim mieście twarda? Ja mam filtr na prysznicu. Mimo to włosy nie do rozczesania pomoz mi stosuje kosmetyki które polecasz olejowalalm lnianym jednak z włosami mam okropny problem a nie chce ścinać jak je nawilżyć od środka? Olejami ? Czy czymś innym? Pomoz prosze i dziekuje z gory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, olejowanie to podstawa, ale o tym już wiele pisałam. Przeszukaj proszę zakładkę "włosy" na moim blogu i na pewno znajdziesz coś dla siebie. Akurat twarda woda nie musi być winowajcą. Jeśli włosy są suche i nie do rozczesania, to efekt zaniedbań w pielęgnacji na przestrzeni kilku miesięcy :-( Zacznij to olejowania na noc, a po umyciu włosów nałóż silikonowe serum. To ułatwi rozczesywanie i zabezpieczy włosy.

      Usuń
  20. Witaj Dario, powiedz proszę jak zakładałaś paski wybielające 3D white crest classic vivid? Moje tak słabo przylegają do zębów i są bardzo cienkie...czy takie powinny być? bo mam wrażenie że coś jest nie tak z nimi, choć zamawiałam na stronie producenta, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słabo czyli zsuwają się całkowicie? One nie przyklejają się tak jak np. taśma klejąca do kartki, więc trzeba je nałożyć na zęby, zacisnąć szczękę i zamknąć usta :-) I tak, są cieniutkie. Jeśli zamawiałaś na stronie producenta, to bez obaw :-)

      Usuń
  21. Długo się zbierałam do zakupu swoich air maxów. Jak już postanowiłam to kolejne dwa tygodnie wybierałam kolor :D Nie żałuję ani trochę. Wygoda i komfort, które mi dają są warte wydanych pieniędzy. Co dziwne, odkąd je noszę ustąpiły moje bóle krzyżowo-lędźwiowe :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zgadzam się. Ja również zauważyłam zmianę w tej kwestii :-)

      Usuń
  22. Origins Clear Impovement to i mój ulubieniec, naprawdę działa cuda jeżeli jest używana regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A co z depilacją ud? Bo do tej pory goliłam tylko łydki, a chciałbym też zacząć golić uda. Słyszałam, że na udach włosy odrastają gęstsze i bardziej twarde.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bzdura :)

      Usuń
    2. Oczywiście, że możesz golić uda. Jeśli masz tam widoczne owłosienie, które Ci przeszkadza ( a w obecnych czasach depilacja jest raczej standardem) to śmiało je usuń :-)

      Usuń
  24. Nie lubię Air Max'ów, ale te są wyjątkowo ładne! :)
    Lecę na Twojego Instagram'a:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj tak, kanał Łączy nas Piłka to też moje odkrycie! Dla mnie duet Jędza ( Artur Jędrzejczyk) & Mąka ( Krzysztof Mączyński) wymiatał! ♡ Ja kibicowałam Włochom, no ale cóż, teraz kibicuję Walii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walia odpadła - szkoda :-( Ale Niemcy też już pojechali do domu...

      Usuń
  26. Cześć! Mogłabyś mi napisac jaki to model butów. Prześwietne są <3!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież jest napisane w poście o.O

      Usuń
  27. Dario odpowiedz na pytania powyżej dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy maseczka Origins Clear Impovement sprawdzi się u mnie: muszę oczyścić nos i czoło, jednak mam wrażliwą skórę? Nie będzie zbyt "agresywna"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dam Ci 100% gwarancji. Sama mam wrażliwą skórę i jest ok, ale jak będzie u Ciebie? Trudno powiedzieć. Ja zanim kupiłam pełnowymiarowe opakowanie wykorzystałam małą próbkę, więc może to dla Ciebie jakieś wyjście?

      Usuń
  29. Dario, a co polecasz na lekkie przebarwienia na twarzy, które mam po opalaniu? Chyba bezmyslnie posmarowałam się jakimś olejkiem na palące słońce i teraz tak mam, chociaz i tak jestem jakas taka lekko rudawa z tenedencją do piegów ;)
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie daj sobie spokój z usuwaniem przebarwień. W okolicach września/października możesz zacząć kurację kwasami u kosmetyczki, a najlepiej dermatologa. Jeśli przebarwienia nie są duże, to po 2-3 razach skóra będzie ładnie rozjaśniona i jednolita. Polecam kwas migdałowy, albo glikolowy jednak ostatecznie to lekarz/kosmetyczka dobierze rodzaj kwasu do stanu Twojej skóry. Teraz pamiętaj o filtrach - najlepiej SPF 50!

      Usuń
  30. Dario a co myślisz o stosowaniu balsamu brazujacego? Polecisz jakiś? Bo chciałabym trochę przyciemnic moje blade nogi a co do samoopalacza nie jestem przekonana bo zawsze później jestem w ciapki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuj może balsam brązujący do ciała pod prysznic od Lirene. Fajny jest :-)

      Usuń
  31. Podobną torebkę zamówiłam sobie na Zalando :-) Teraz tylko czekam na kuriera :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej Daria ;* napisz mi proszę gdzie kupujesz ten olejek isadora bo z tego co widzę to na necie nie ma dużego wyboru stron gdzie go znajdę

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana, a jak z czyszczeniem Air-Maxów? Dużo moich znajomych narzeka na Air-Maxy jeśli chodzi o czyszczenie, ponieważ białe robią się żółte. Może to inne modele, no nie wiem, a jak u Ciebie to wygląda ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam je za krótko, żeby mieć z tym problem. Na razie są bialutkie i nic nie żółknie :-)

      Usuń
  34. Głośnik jest przepiękny!
    A w finale obstawiam Walię ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdzie udało Ci się zdobyć olejek Isa Dora? nigdzie nie można go kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie dostępny jest tylko w drogeriach internetowych np. aleperfumy :-)

      Usuń
  36. Kochana ostatnio polecalas Origins Clear Impovement maseczkę. Czy uzywałas innych produktów z tej gamy? Emulsji, żelu? Jeśli tak to co o nich sądzisz? a jeśli nie to co sądzisz o ich składzie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam okazji testować :-(

      Usuń
  37. Cudne te najeczki! Też kibicowałam Polsce <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Co zrobić z paznokciami po ściągnięciu żelu? Mam pozostałości żelu bo pani w salonie nie chciała mi ściągnąć do końca. Moje paznokcie wyglądają tragicznie..

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana możesz napisać czym masz tu związane włosy https://www.instagram.com/p/BGU1I43hVlU/ ? Czy jest to rzemyk czy kilka białych gumek? dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  40. te buty są naprawdę śliczne :D a co to za bicek w zdjęciu z szalikiem Polski? pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Kosmetyczna Hedonistko! :)
    Prooszę napisz kiedyś post o tym jak wygląda Twoja codzienna pielęgnacja od a do z.
    Czytam i czytam o olejowaniu, płukankach, szczotkowaniu na sucho, kwasach etc. i nie wiem jak to wszystko można zmieścić w dobie razem z pracą i całą resztą.
    Będę wdzięczna za ściągawkę co codziennie robić żeby wszystko było takie piękne jak u Ciebie!

    -Roksana

    OdpowiedzUsuń
  42. Tisane w słoiczku obecnie ratuję moje patologicznie wyschnięte usta... olejek z drobinkami wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj Air Maxy to nie dla mnie ;)
    Hmm, wątpie, żeby Niemcy wygrali Euro, ale odkąd Polska odpadła, nie jestem już zbytnio zainteresowana wynikiem :p
    Jak zawsze piękne zdjęcia w poście :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Też zajadam sie owocami póki można! ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam,
    jestem świeżą czytelniczką Pani bloga i pod wielkim jego wrażeniem.
    Sporo czasu zmarnowałam szukając kompetentnego źródła wiedzy na temat pielęgnacji włosów, wiele eksperymentów kosmetycznych kończyło się radykalnie ich ścięciem.
    Dziś jestem na etapie zapuszczania włosów krótkich i jednocześnie wychodzenia z koloru czarnego. Od pół roku borykam się z efektem cieniowanej głowy od ciemnego blondu u nasady (RÉCITAL PRÉFÉRENCEL 7.1 ISLANDE POPIELATY BLOND) do czerni, która wciąż jest na końcówkach. Mój naturalny kolor to ciemny blond ale obecnie siwieją więc nawet nie wiem co by było gdybym ich w ogóle nie malowała.
    Korzystając z Pani wiedzy chciałabym się poradzić, czy na tym etapie lepiej byłoby zdjąć kolor dekoloryzatorem, który Pani przetestowała i ponownie położyć jedną farbę na całość? Czy może bezpieczniej będzie ścinać ciemne końcówki i malować za każdym razem całość na blond. Trwa to już 6 miesięcy i wyglądam dość żałośnie. Jest lato, słońce operuje, nic się nie ukryje. Liczę na Pani fachową poradę.

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja tez kocham olejki z drobinkami, moj ulubionyvfirmy l'occitane pivoine, pieknie pachnie, cudnie sie wchlania i drobinki pieknie podkreslaja opalenizne, pozdrawiam Dario, uwielbiam twoje posty!

    OdpowiedzUsuń
  47. Dario, jaka zalotke polecasz :-) ?

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam,
    Czy po nałożeniu balsamu po goleniu nivea men i wchłonięciu można posmarować nogi rajstopami w sprayu? Będzie to miało wpływ na trwałość produktu?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to jednak skrócić trwałość rajstop, więc nie polecam takiej metody :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) trudno smarować suche nogi tymi rajstopami ale chyba jednak będę musiała przy tym zostać :)

      Usuń
  49. Dario mam pytanie o to jak wykonujesz masaż bańką chińską.Kupiłam wczoraj bańki aczkolwiek po ich użyciu pojawiły mi sie czerwone kropki,sądze,że po prostu bańkę za mocno przyssałam,ponieważ na drugi dzień wykonując masaż i lżej zassysając ich nie miałam.Chciałam zapytać jak radzisz sb z masażem bańką pod spodem uda lub pośladków,ponieważ ja nie bardzo umiem sb z tym poradzić oraz jak ten masaż dokładnie wykonujesz,Fajnie by było jakbyś dodała osobny post na ten temat,ponieważ sądze,że wiele z nas może mieć problem z masażem bańką .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że za mocno przyssałaś bańkę i na skórze było za mało olejku. Początki z bańką mogą być takie, że wyjdą nawet lekkie siniaczki ale później już jest ok :-)

      Usuń
  50. Czy używał ktoś lakierów firmy Sophin? Jak tak to jakieś opinie? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana Dario czy możesz odpowiedzieć na pytania bo oprócz odpowiedzi na moje interesują mnie również inne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Też obstawiałam Niemcy, że wygrają Euro, a tu niezła niespodzianka. Całe Euro było jedną, wielką niespodzianką. A mecz finałowy nie był na miarę finału, moim zdaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Głośnik wygląda naprawdę obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Owoce - pyszności :D lato w ogóle daje dużo cudów natury, można się nie tylko dobrze najeść ale i wypielęgnować :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature