Top Social

PRZYDATNY ZESTAW DO ROBIENIA MASECZEK Z MIARKAMI, PĘDZELKIEM I SZPATUŁKĄ + PRZEPIS NA MASECZKĘ ODŚWIEŻAJĄCO-UJĘDRNIAJĄCĄ.

Dziś wpadam do Was z szybkim postem na temat fajnego i niedrogiego gadżetu do przyrządzania maseczek oraz z przepisem na genialną maseczkę odświeżająco-ujędrniającą. Na ten zestaw wpadłam przy okazji ostatnich zakupów w drogerii i okazał się dla mnie bardzo przydatny. W zestawie znajdziemy miseczkę, pędzelek, szpatułkę i miarki, dzięki którym można precyzyjnie odmierzyć ilość proszku i wody, co jest szczególnie istotne w przypadku moich ulubionych masek algowych. 


ZESTAW APLIKACYJNY DO MASECZEK
______
Jeśli lubicie sproszkowane maseczki, które trzeba rozrobić z wodą, to kluczową rolę zawsze odgrywają proporcje. Bez ich zachowania maseczka wyjdzie nam zbyt rzadka, albo zbyt gęsta, co często wpływa na jej właściwe działanie. Taką źle przyrządzoną maseczkę nawet trudno nałożyć na skórę, bo może być za sucha, albo spłynie nam z twarzy. Dzięki temu gadżetowi mamy ułatwione zadanie, bo w zestawie znajdują się miarki o pojemności 2,5 ml, 5 ml i 15 ml. Szybko odmierzymy sobie ilość proszku i wody, uzyskując właściwą konsystencję. 


Taki zestaw idealnie sprawdzi się w podróży i nie zajmuje dużo miejsca. Miarki są ze sobą połączone i ciężko je zagubić w akcji. Szpatułką szybko zmieszamy składniki, a pędzelek mimo, że nie jest wysokich lotów, to i tak spełnia swoje zadanie. Cały zestaw jest wykonany z lekkiego plastiku, co ma swoje plusy. Wiele masek nie nadaje się do mieszania metalowymi narzędziami, bo tracą swoje właściwości. Wszystkie elementy zestawu bardzo dobrze się czyści, nawet z nieco zaschniętych maseczek. 

Moje ulubione, sypkie maseczki, które przyrządzam na co dzień, to maska algowa z Bielendy (z cynkiem i efektem chłodzącym), maska z sypkiej glinki zielonej (Argiletz) oraz maska ze sproszkowanej spiruliny (dostępna np. na Zrób Sobie Krem). Ostatnio wspominałam Wam, że zwykła, zielona glinka przestała mi wystarczać i moja skóra już nie reaguje na nią tak pozytywnie, jak kiedyś. Świetnym połączeniem okazało się zmieszanie glinki ze spiruliną i bardzo podoba mi się efekt odświeżonej, jędrnej skóry po zastosowaniu tej mikstury. 

PRZEPIS NA MASECZKĘ GLINKOWO-SPIRULINOWĄ (super ujędrnia i odświeża!)
______
Do miseczki dodaję 15 ml sypkiej glinki (największa miarka), 15 ml spiruliny (największa miarka) i 45 ml niegazowanej wody Cisowianki (3 największe miarki). Wszystko dokładnie mieszam i wychodzi idealna, gęsta konsystencja, która dobrze trzyma się na skórze. Taka ilość maski starcza mi na całą twarz, szyję i dekolt. Maskę trzymam około 20 minut, a następnie spłukuję ciepłą wodą. Jest idealna, kiedy chcę odświeżyć skórę po całym dniu spędzonym w makijażu. Spirulina spisuje się u mnie wzorowo, jeśli chodzi o ujędrnianie skóry. Jeśli macie jakieś drobne przebarwienia, to taka mieszanka również może okazać się pomocna. Jeśli zielona glinka jest dla Waszej skóry zbyt agresywna, to można ją śmiało zamienić na glinkę białą czy różową. 


Zestaw zakupiłam w Hebe za 14,99, ale często można też go też dorwać za 9 zł. Wydaje mi się, że kilka tygodni temu widziałam go w gazetce właśnie w takiej cenie. Jeśli tak jak ja lubicie sypkie maseczki - warto się skusić. 

***
Co myślicie o takim zestawie? Byłby dla Was przydatny? Dajcie też znać czy przetestujecie maseczkę, o której wspominałam. 

Zachęcam też do śledzenia mojego konta na Instagramie (klik).


90 komentarzy on "PRZYDATNY ZESTAW DO ROBIENIA MASECZEK Z MIARKAMI, PĘDZELKIEM I SZPATUŁKĄ + PRZEPIS NA MASECZKĘ ODŚWIEŻAJĄCO-UJĘDRNIAJĄCĄ."
  1. Bardzo przydatny post no i świetne zdjęcia. A czy mogłabyś odpowiedzieć na pytania do poprzedniego postu? Byłabym wdzięczna bo są tam rzeczy które pewnie już się nie powtorza a jestem ciekawa Twojej opinii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego ale nie mogę wejść do poprzedniego posta żeby odpowiedzieć na komentarze :/

      Usuń
  2. Wygląda identycznie jak mój zestaw z AliExpress za 1,77 USD. Choć mój pędzelek nie zachwyca, zwłaszcza, że mam lepszy z GlamSHOP. Ale poza tym bardzo przydatny zestaw 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ten Aliexpress, można tam przepaść. Tylko szkoda, że przesyłka aż tak długo idzie. Ja już czekam 3 tygodnie :-(

      Usuń
  3. Ja również mam ten zestaw i chętnie z niego korzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakupiłam sobie ten zestaw jakiś czas temu. niestety pędzelek okazał się badziewny. po kilku użyciach musiałam go przykleić do skuwki. całość jednak jak najbardziej przydatna. co do maseczki, niestety brak u mnie spiruliny, więc może innym razem

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zbyt leniwa na przygotowywanie takich maseczek, mimo że zajmuje to dosłownie chwilę. Wolę gotowce, które wystarczy nałożyć, potrzymać na twarzy kilka minut i spłukać. Jednak dla kogoś, kto lubi się w to bawić, zestaw z pewnością okaże się przydatny ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się czasem nie chce, ale jednak działanie takich maseczek łączonych z wodą jest lepsze :-)

      Usuń
  6. Kochana jaki krem nawilżający polecasz? Ciągle używasz tego z clinique? Nie pamiętam dokładnie jak on się nazywal.czy lepszy był ten z la roche?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cały czas używam kremu, a raczej żelu bo on ma taką właśnie konsystencję od Clinique Moisture Surge. Jak dla mnie lepszy niż La Roche :-)

      Usuń
    2. Jak zawsze przydatny post :-) z przyjemnością się czyta. Pozdrawiam, Marta

      Usuń
  7. Czy maskę Origins Clear Impovement można kupić tylko w sephorze? Dziękuję z góry za odpowiedź ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dario wczoraj zrobiłam maskę z siemienia lnianego i mam po niej włosy bardzo szorstkie i plączące się. To samo było po dodaniu żelatyny do fioletowego kallosa. Czy coś robię nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu Twoje włosy nie lubią tego typu pielęgnacji. Czasem tak bywa niestety :-)

      Usuń
    2. Więc co mogę innego zrobić sama aby moje włosy to tolerowały?

      Usuń
    3. Nic - nie wszystko sprawdza się u wszystkich. To oczywiste :-)

      Usuń
    4. No tak tylko chodziło mi o to czy jest jakaś maska do zrobienia w domu samemu która jest innego rodzaju i moje włosy by ją polubily czy to loteria.

      Usuń
  9. Dario mogłabyś polecić jakąś maskę mocno nawilżającą? Kallos jest okey ale chciałabym zmienić na jakiś czas na coś innego. Cena nie gra roli byleby była dobra. Dzięki za Twoje rady i prowadzenie tak świetnego bloga. K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypróbuj coś od Babuszki Agafii? Ostatnio pisałam o fajnych maseczkach w niewielkich cenach :-)

      Usuń
    2. Kiedyś coś mi się kojarzy ze pisałaś coś o biovax ( chyba że inaczej się ją pisze) że jest dobra. Mam rację? Jaka to była? Dzięki za pomoc.

      Usuń
    3. Kiedyś Biovax sprawdzał się u mnie dobrze, ale to było bardzo dawno temu. Teraz niestety za każdym razem jestem zawiedziona działaniem, a wypróbowałam już chyba wszystkie wersje :-(

      Usuń
  10. Kochana Dario! Śledzę Twojego bloga od niedawna i zaczęłam od tych starszych postów. Natknąłam się na maseczkę z siemienia lnianego. Tylko nie doczytałam czy robisz ja po umyciu włosów szamponem? I czy po jej zmyciu nakladasz jeszcze jakąś maskę czy odżywkę do splukiwania? Pozdrawiam Julia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, maseczki robię zawsze po myciu włosów. Czasem nakładam jeszcze odżywkę emolientową np. Kallos Blueberry :-)

      Usuń
  11. A co myślisz o butach new balance? Są bardziej w moim stylu ale nie słyszałam o nich żadnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo fajne i podobno wygodne ale sama jeszcze ich nie miałam. Podoba mi się taki jeden model, ale cały czas się waham czy kupić. Jednak moja miłość do Air Maxów jest silniejsza :-)

      Usuń
    2. A który model jeśli można spytać? ;-)

      Usuń
    3. Beach Cruiser 574 kremowe z różową enką :-)

      Usuń
    4. A gdzie najlepiej kupić (w necie) tego typu buty?

      Usuń
    5. A nie wiem, nie rozglądałam się za nimi w sieci. Wiem, że stacjonarnie w sklepach sportowych są i ostatnio je widziałam przecenione na 280 zł

      Usuń
    6. A e.obuwie jest okey?

      Usuń
    7. Nigdy nie zamawiałam stamtąd, ale np. Estend jest ok. Kupowałam tam Conversy kilka razy :-)

      Usuń
  12. Świetny zestaw, muszę taki poszukać :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dario, mam pytanie a mianowicie co myślisz o keratynowych kapsułkach z gal? Myślisz że sprawdza się po zdjęciu żeli z paznokci? Stosowałas może? A i jeszcze jedno co do balsamow brazujacych, kupilam ostatnio ten z lirene do jasnej karnacji i tu pytanie stosuje się go normalnie jak zwykły balsam?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stosowałam, ale słyszałam wiele dobrego o tych kapsułkach. Podobno świetnie wspomagają wzrost brwi i rzęs. A próbowałaś może manicure japoński? To może być ratunek dla paznokci po żelach.

      Kurczę, nie wiem jaki balsam dokładnie kupiłaś. Ten pod prysznic?

      Usuń
    2. Hm, gdzieś mi taka nazywa mignela przed oczami ale szczerze powiedziawszy nie wiem na czym polega. Teraz ratuje moje paznokcie po źle sciagnietych żelach w salonie więc szukam specyfików które choć trochę im pomogą bo są naprawdę w opłakanym stanie. Nie nie, balsam lirene bronze collecion do jasnej karnacji o zapachu kawy. Konsystencje ma taką samą jak zwykle balsamy. Takich brązujących nigdy nie stosowałam stąd moje pytanie.

      Usuń
    3. Ja zarówno w przypadku samoopalacza jak i balsamu brązującego stosuję to na wieczór, a rano zmywam pod prysznicem. Niby balsam brązujący ale może brudzić ubrania, więc trzeba się z tym liczyć :-) Łap linka do filmiku Agi Grzelak o mani japońskim: https://www.youtube.com/watch?v=cNuIT5KBPMY

      Usuń
    4. Dziękuję kochana ;)

      Usuń
  14. Dario a ja mam "problem" z moją cerą.. jest mieszana, tłusta w strefie T, używam maseczek z glinkami, oczyszczających,nawilżam, generalnie pielęgnuje tak jak potrafię i nie ma niestety tygodnia zebym nie miala zadnych wyprysków na twarzy.. co powinnam jeszcze robic zeby miec z tym spokój? jak oczyścić buzię tak zebym miala spokój na jakiś czas?
    Bedę wdzieczna za Twoją radę:)
    Pozdrawiam:) Guśka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie ciężka sprawa. Również dbam o swoją skórę tak jak Ty, ale dodatkowo jestem pod opieką dermatologa, brałam antybiotyki, stosuję różne maści i wykonuję profesjonalne zabiegi, do tego zrobiłam już wszystkie badania, a nadal moja skóra jest daleka od ideału :-( Moja jedyna rada to wybrać się do dobrego dermatologa, bo z tego, co piszesz na razie robisz wszystko na własną rękę, a to nie zawsze jest dobre wyjście.

      Usuń
    2. Ja polecam 'peeling na noc' z zielonej serii Iwostin.

      Usuń
    3. Dario, czy mogłabyś polecić dobrego dermatologa? Jestem z Twoich okolic, i właśnie szukam kogoś kto potraktuje moje problemy skórne bardziej poważnie niż przypisanie benzacne...

      Usuń
  15. Nie wiem czy widziałaś, ale jakiś czas temu Kretka wstawiła na swoim YT recenzje maszyny do robienia żelowych maseczek :) to jest dopiero magia :) Ja na chwilę obecną korzystam z tych azjatyckich albo sama wykonuje bawełniane maseczki w domu :) ta pomidorowa z pietruszką potrafi zdziałać cuda <3 Szczerze polecam się pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam dziś ten zestaw za 6,99 w drogerii laboo <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu kupić taki zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna sprawa! Często robię jakieś maseczki, więc się rozejrzę za tym zestawem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pani Dario, czy może Pani zrobić zdjęcia swojego pokoju i pokazać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce w którym ma Pani toaletkę i lustro ?

      Usuń
    2. A to pokażę, jak się w końcu urządzę w 100% :-)

      Usuń
    3. Super, dziękuję, jestem na etapie urządzania pokoju za niedługo i chciałabym zaczerpnąć inspiracji od Pani :)

      Usuń
  20. Masz jakis sprawdzony sposob jak pozbyc sie nadmiaru sebum? Moze jakies kosmetyki, tabletki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stałe raczej nie da się pozbyć sebum. Możesz jedynie unormować jego wydzielanie stosując regularnie lekkie kremy nawilżające, bo skóra odwodniona i słabo nawilżona przetłuszcza się najbardziej i to jej reakcja obronna. Doraźnie oczywiście możesz stosować bibułki matujące, a jeśli chodzi o tabletki, to nie zaszkodzi brać cynk.

      Usuń
  21. A jeśli wypryski maja podłoże hormonalne i mam je co miesiac przed okresem i sa bardzo duże i bolesne to można cos z tym zrobic.? Pomoz dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To normalne, że przed okresem na naszej skórze pojawiają wypryski - u jednych więcej, u innych mniej, a u niektórych wcale. Jeśli jest to dla Ciebie duży problem, to zbadaj tarczycę, bo być może tu leży przyczyna :-)

      Usuń
    2. Dokładnie, ja też mam wypryski głównie na brodzie i jest to związane z tarczycą i lekami.

      Usuń
  22. Gdzie kupujesz podkład double Wear?

    OdpowiedzUsuń
  23. Dario co myślisz o dobrże zrobionym Ombre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to już jest passe, ale w sumie jeśli Ci się podoba, to czemu nie. Ja nie zdecydowałabym się z jednego, istotnego powodu - to niszczy włosy :-)

      Usuń
    2. Niestety nieczęsto się widzi dziewczyny z dobrze zrobionym ombre :(

      Usuń
  24. Czy jak masz mało czasu na pielęgnacje wlosow np w podróży to nakładasz wszystko to co zawsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpuszczam tylko płukanki np. z czarnej rzepy, pokrzywy czy siemienia lnianego. Poza tym robię wszystko tak, jak zwykle :-)

      Usuń
  25. Stosuje duac gel acne derm i wypryski mam dalej,robiłam tez kwasy co jeszcze można zrobic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwości tak naprawdę jest mnóstwo, ale to lekarz proponuje. Ja do tej kuracji miałam jeszcze przepisany antybiotyk doustny Tetralysal i może dlatego u mnie to połączenie zadziałało :-)

      Usuń
  26. Z bielendowych masek algowych polecam też cytrusową, jest przeznaczona dla cery mieszanej, tłustej i trądzikowej. Oprócz tego, że spełnia swoje zadanie to dodatkowo ładnie rozświetla buźkę 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni w ogóle mają fajne te maski z serii pro :-)

      Usuń
  27. Mam pytanko co do tego szamponu z babydream, bo ja właśnie też go zaczęłam używać i czy ty też po umyciu nim włosów masz takie 'tępe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego jakby nie zdążę zauważyć, bo zaraz po spłukaniu szamponu nakładam odżywkę i włosy nie są tępe :-)

      Usuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak, po Babydream konieczna jest odżywka

      Usuń
  30. No własnie przebarwienia.... co mogłoby je zniwelować lub trochę rozjasnic? Po ostatnich upałach biegną takim łukiem pod oczami, na nosie to się przyzwyczaiłam po każdym lecie je mam a teraz...:/
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwasy, ale to jesienią. Ja bardzo polecam TCA - za pierwszym razem potrafi wszystko usunąć, oczywiście w zalezności jak stare i intensywne są te przebarwienia :-)

      Usuń
  31. Czy produkty babeczki agafii można stosować w ciąży? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem. Mam wątpliwości, bo te maski zawierają wiele naturalnych składników i ziół, które mogą wpływac na ciążę. Najlepiej zapytaj lekarza i wtedy będziesz w 100% pewna :-)

      Usuń
  32. Miły dla oka zestaw :) Ja od dawna nakładam maseczki płaskim pędzlem do podkładu (tym spłaszczonym, nie flat topem), a podobne miarki można dostać w Tigerze za 6 zł. Ale taki gotowy zestaw wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O to muszę przejść się do Hebe, bo przydałby mi się taki zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam dokładnie ten sam zestaw do maseczek ;) można go dostać w każdym chińskim markecir za ok 8-9 zł.

    Dario, a czy stosujesz maski ziołowe? Mnie na cerę trądzikową pomogły :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie czegoś takiego potrzebowałam, bo odmierzanie odpowiedniej ilości sypkiej maseczki i wody to dla mnie zawsze nie lada wyczyn :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Hejka :) Co myślisz o wcieraniu w skórę głowy kropli miętowych? Chciałam krople żołądkowe, ale stosuję doustną antykoncepcję i wolę nie stosować niczego z zielem z dziurawca a niestety wszystkie krople żołądkowe w moich pobliskich aptekach mają go w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Polecisz coś na trądzikowe przebarwienia?

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna opcja z samodzielnym przygotowywaniem maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam takie miarki, ale używam je... w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny zestaw :) Ciekawy i przydatny wpis. Jakim aparatem robisz zdjęcia? Są rewelacyjne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Muszę wypróbować :) dotychczas najczęściej robiłam sama maseczki z warzyw i owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  42. O, mój barbie zestaw 😄 ja kupiłam go w Naturze, też kosztował coś ok. 10-15 zł. Mimo że nie jest zbyt dobrze wykonany, to jest funkcjonalny, więc używam go cały czas 😊

    OdpowiedzUsuń
  43. Co sądzisz o szamponie z firmy Biovax? Skład mają raczej dobry, ale chciałabym poznać Twoją opinię jeśli używałaś go kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  44. Również mam ten zestaw i jest świetny, nie wiem jak sobie bez niego wcześniej radziłam ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature