Top Social

CO U MNIE NOWEGO?

W dzisiejszym wpisie krótki przegląd nowości, jakie ostatnio się u mnie pojawiły. Będzie trochę biżuterii, kosmetyków i ubrań. Wiem, że uwielbiacie tego typu wpisy, więc jeśli jesteście ciekawe, to wskakujcie do dalszej części posta. 


Sukienka z odkrytymi ramionami tutaj klik

Minimalistyczna biżuteria od Sotho powoli staje się moim małym nałogiem. Ciągle wprowadzane są do sprzedaży nowe modele naszyjników, bransoletek i kolczyków, a ja wprost nie mogę się im oprzeć. Miłością do tej biżuterii zaraziłam też moją mamę i jej kolekcja również zaczyna się niebezpiecznie powiększać. Tym razem wybrałam długi naszyjnik w kolorze różowego złota, z rozetkami i kryształkami Swarovskiego. Wygląda niebanalnie i pasuje do tak modnych ostatnio letnich stylizacji boho, z odkrytymi ramionami i rozwianymi włosami :-) Naszyjnik cudownie połyskuje w słońcu i nawet dzisiaj zaczepiła mnie pewna pani, aby zapytać skąd go mam. Dostępny jest tutaj klik. Jeśli planujecie jakieś biżuteryjne zakupy, to na stronie Sotho jest aktualnie letnia wyprzedaż i cała kolekcja została przeceniona o 30%.




W tym sezonie bardzo podpasowały mi koralikowe bransoletki, które noszę w duecie z zegarkami. Lubię takie połączenia i aktualnie jestem w fazie "im więcej bransoletek, tym lepiej". Pewnie za jakiś czas mi przejdzie i postawię na coś zupełnie minimalistycznego, ale jak na razie czuję się rozgrzeszona ze względu na wakacyjny, morski klimat w jakim przyszło mi żyć. Na Sotho znalazłam fajną bransoletkę przypominającą brązowy marmur, a jak wiecie - to mój ulubiony motyw. Dostępna Tutaj klik


Ostatnia rzecz z biżuterii to drobniutkie kolczyki ze znakiem nieskończoności (klik). Wyglądają bardzo subtelnie na uchu, ale pięknie odbijają światło i przyciągają uwagę. 


A tutaj przepiękne, połyskujące cienie marki Nabla z kolekcji Mermaid. Od lewej na palcach: Sugar, Under Pressure, Juno Moon, Calypso (cudny dla zielonych oczu), Cleo, Chemical Bond, Sensuelle (pokazywałam Wam go ostatnio na Instagramie) i Selfish. Od jutra będą dostępne na tej stronie klik.


Do mojej kolekcji trafiła też kremowa pomadka Nabla w odcieniu ciepłego brązu o nazwie Closer. Pomadki Nabla są szalenie trwałe i niezwykle kremowe. Dobrze się je nosi. 


Ostatnio w mojej pielęgnacji włosów pojawiło się wiele nowości i oto jedna z nich - olej z nasion bawełny. Użyłam go zaledwie dwa razy, ale już mogę wstępnie napisać, że bardzo przyjemnie zmiękcza włosy, nawet w porównywalny sposób do oleju awokado. Zobaczymy jak się spisze dalej. Dajcie znać czy chcecie posta z nowościami do włosów, jakich teraz używam. 


W zeszłym miesiącu otrzymałam na maila kupon rabatowy do wykorzystania na stronie sigmabeauty.com (warto subskrybować newsletter), a że od dawna czaiłam się na ich pędzle do twarzy, to zamówiłam ten oto zestaw Highlight & Contour Brush Set. Pędzelki nie są tak miękkie, jak Zoeva, ale to nie oznacza, że źle się nimi pracuje. Szczególnie upatrzyłam sobie model F37 do konturowania oraz F04, którego lubię używać do pudrowania korektora pod oczami. Zestaw znajdziecie tutaj klik. Teraz za samo zarejestrowanie się na stronie macie -10%.


Będąc na zakupach natrafiłam na nową markę lakierów hybrydowych EN Effective Nails. Na razie wybrałam na spróbowanie tylko jeden kolor o nazwie Vivienne i jest to taka ciemna, głęboka śliwka. Ciekawe jak się spisze - dam znać!


Nowy krem pod oczy, na który się zdecydowałam to Vichy Aqualia Thermal Awakening Eye Balm Dynamic Hydration. Pokończyły mi się wszystkie, których dotychczas używałam i dzięki próbce zakupiłam pełnowymiarową wersję tego kremu. Chyba żaden produkt pod oczy nie dawał mi tak dużego komfortu nawilżonej, odświeżonej skóry, jak ten. Tworzy pod oczami taką miękką, wilgotną powłoczkę, która pozostaje tam przez cały dzień. Niestety Aqualia do twarzy z tej samej serii fatalnie mnie uczuliła, ale ten krem jest fantastyczny!


Duży shopper, to torebka, którą każda z nas powinna mieć. Ostatnio pokazywałam Wam na Instagramie tą torbę i jest naprawdę niesamowicie pojemna, a przy tym lekka. Aktualnie tylko ona jest w stanie pomieścić to wszystko, co noszę ze sobą na co dzień. Kupicie ją tutaj klik. 


Szara, obcisła sukienka ze sznurowanymi bokami (klik) to hit tego sezonu. Mam ją też w kolorze kobaltowym i jest równie efektowna. 


I na koniec produkt, o który często mnie pytacie czyli szampon Bama do czyszczenia Conversów, Air Maxów i innego obuwia. Kupuję go zawsze w sklepach sportowych za około 12 zł i dzięki niemu mogę szybko wyczyścić wszystkie, powierzchowne zabrudzenia. 

***

A co u Was nowego? :-)

Zachęcam też do śledzenia mojego konta na Instagramie (klik).


154 komentarze on "CO U MNIE NOWEGO? "
  1. Ja ostatnio z braku olejków w domu użyłam na włosy różanego olejku do twarzy z Evree - efekt był tak rewelacyjny, że aż mnie zaszokował :D Nie pamiętam już żeby cokolwiek tak dobrze zadziałało na moje włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam tego olejku ale lubię kilka ich produktów :-)

      Usuń
    2. Wszyscy go chwalili na twarz, ale u mnie nic nie robi oprócz zapychania. Ale na włosy sprawdził się idealnie.
      Moje włosy są nieprzewidywalne. Coś co powinno teoretycznie im pasować, to im się nie podoba. Kupiłam na zsk kilka maseł i olejków i zaczynam testowanie.
      Mam za sobą masło babassu - niestety raczej zaszkodziło niż pomogło.
      Widzę u siebie, że kiedys popełniałam błąd - olejowałam włosy stosunkowo rzadko i w dużej ilości.
      Teraz widzę, że bardziej służy im olejowanie częste, co 2-3 mycia, ale włosy są dosłownie muśnięte lekko olejkiem :)

      Usuń
    3. Z ciekawości wypróbuję ten olejek, bo przyznam, że jeszcze różanego nie używałam :-)

      Usuń
    4. Wypróbuj ten olejek koniecznie, bo jest naprawdę świetny ! :)

      Usuń
  2. W ostatnim czasie bardzo rozdwajają mi się paznokcie, w szczególności jeden, jest już tak skrócony, że bardziej się nie da :( żadna z odżywek nie chce działać, eveline swego czasu działała cuda, potem zaczęła niszczyć mi paznokcie. Nie znalazłam następcy :( mogłabyś polecić coś? Może w jakiś sposób hybrydy pomogłyby chociaż trochę je zapuścić? W tej kwestii jestem zielona, bo nigdy z nimi nie miałam styczności. Będę wdzięczna za jakąkolwiek wskazówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się odżywiasz? To przy paznokciach jest niestety bardzo istotne

      Usuń
    2. Z tym bywa różnie :/ niestety od paru miesięcy mam dni, w których jem mało, albo dni, w których lodówka się nie zamyka. Ponadto chudnę mam wrażenie z dnia na dzień :/ w przyszłym tygodniu idę na badania ustalić przyczynę.

      Usuń
    3. A próbowałaś japońskiego mani?

      Usuń
    4. Koniecznie idź do lekarza! Być może rozdwajające paznokcie to tylko wierzchołek góry lodowej.
      Czy nie odczuwasz w ostatnim czasie nadmiernego pragnienia i częstego chodzenia do toalety?
      A może za dużo śpisz?
      Przepraszam, że tak wypytuję, ale jestem lekarzem i mam już takie zboczenie ..

      Usuń
  3. Dario, może polecisz jakieś dobre matowe pomadki oprócz Bourjois Rouge Edition Velvet? Niestety szukam dość jasnego, koralowo-różowego odcienia, a Bourjois wszystkie są za ciemne (mam bardzo ciemne usta):(
    Z GR Velvet Matte też wszystkie ciemne..
    Bell u mnie bardzo słabo wygląda.
    Nie mam już pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zobacz pomadki w kredce z GR Matte Lipstick Crayon, dla mnie bomba :)

      Usuń
    2. Albo Nyx Soft Matte Lip Cream. Świetne są też pomadki Maca.

      Usuń
    3. Hmm, może w takim razie skusisz się na ten produkt do matowienia pomadek Insta Matte ze Smashboxa? Nakładasz na kremową pomadkę w swoim ulubionym kolorze i uzyskujesz mat :-)

      Usuń
    4. A jak potem z trwałością? Czy dorównuje Bourjois?

      Usuń
  4. Konicznie podziel sie z nami nowościami do pielegnacji wlosow! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem za :)

      Usuń
    2. Też jestem za :)

      Usuń
    3. od niedawna śledzę twojego bloga i jestem bardzo ciekawa jak teraz pielęgnujesz swoje włosy

      Usuń
    4. Ok dziewczyny, będzie taki post już niedługo :-)

      Usuń
    5. A kiedy post o Twoich włosach dawniej a dzis? :D

      Usuń
    6. Też czekam, od dawna

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Coraz ładniejsze modele mają :-)

      Usuń
  6. Sukienka jest rewelacyjna :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta szara sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  8. a co to za biała bluzeczka, którą masz na sobie?
    a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest link i to sukienka:)

      Usuń
    2. dzięki, nie zauważyłam podpisu, ale gapa ze mnie :))
      a

      Usuń
  9. Zakupiłam ten długi naszyjnik tylko z kryształami w odcieniach turkusu i noszę do takiej samej sukienki jak Ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam te kolczyki tylko w srebrze od miesiąca, są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wiele modeli biżuterii od Sotho, faktycznie uzależnia :-) Skusze się chyba na ten naszyjnik, bo jest faktycznie boski i sporo tańszy w wyprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  12. Biżuterii jak perfum, nigdy za wiele :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co sądzisz o ałunie?
    Czekam na nowości do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria pisała, że używa ałunu :)

      Usuń
    2. Używam ałunu z Rossmanna - Crystal :-)

      Usuń
    3. Ja nie mogę się obyć bez ałunu. Must have na upalne dni i do odkażania po goleniu np :)

      Usuń
  14. Jaka odżywka do paznokci będzie najlepsza i nie zawierała formaldehydu? Dobrze żeby wzmacniala paznokcie i ładnie wyglądała na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inglot :)

      Usuń
    2. Też lubię Sotho :) P.S. Czekam na wpis z zakupami do włosów !

      Usuń
    3. Torebka <3

      Usuń
    4. Ja serdecznie polecam czarną diamentową odżywkę z Golden Rose. Ostatnio aceton nie chciał rozpuścić mi hybryd i w złości je zerwałam, domyślasz się pewnie, w jakim stanie były przez to paznokcie... Po tej odżywce paznokcie dosłownie odżyły w ciągu tygodnia.

      Usuń
    5. Ostatnio dziewczyny bardzo polecają właśnie odżywkę z Golden Rose, ale fajne efekty przynosi też manicure japoński :-)

      Usuń
  15. Twój blog mnie odpręża :) Przestałam już kupować gazety :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Co to za lakier na pazurkach?

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna biżuteria, uwielbiam taką. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Markę Effective Nails miałam okazję poznać na spotkaniu pod koniec 2015 r., ale z ich oferty testowałam jedynie nail prep -polecam, fajnie odtłuszcza płytkę przed malowaniem oraz zwykły lakier. Hybrydy czekają nadal w kolejce na jakąś specjalną okazję lub wczasy... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście że chcemy posta z nowościami :D

    OdpowiedzUsuń
  20. chce wpis z nowościami kosmetyków do włosów:)!!!! Nie moge sie doczekac Kochana

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam taką biżuterię, przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co masz na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  23. Cuuudne nowości kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj Dario, jakiego płynu dezynfekującego używasz przy manicure hybrydowym?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super torebka ♥
    Akurat jestem w trakcie poszukiwania pojemnego shopera i myślę, że skuszę się na tego :D
    A mam takie pytanko: czy torebka nie śmierdzi ? xD Pytam, bo raz kupiłam torebkę przez internet i tak śmierdziała, że, pomimo wietrzenia, musiałam ją odesłać :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Daria, powiedz kochana jaki kolor masz na włosach? Byłabym wdzięczna gdybyś mi przybliżyła markę i odcień, bo Twój kolor jest obłędny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie farbuję włosów :-) Ale i tak numer farby nic Ci nie da, bo ostateczny efekt zależy od koloru wyjściowego Twoich włosów :-)

      Usuń
    2. To masz bardzo piękny kolor :) wiadomo docelowy kolor farby a to co wyjdzie na włosach to dwie różne sprawy, ale numer farby zawsze jest wskazówką w jaka stronę podążać :)

      Usuń
  27. Te cienie są niesamowite! 😍 Może zrobiłabyś tutorial lub post makijażowy (i w wersji light i dark 😉) z ich użyciem? 😄

    Uwielbiam taki sliwkowy fiolet, a do tego jeszcze ta nazwa lakieru... <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Możesz podać markę zegarka bo właśnie szukam czegoś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialna ta bransoletka z jaskółką.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam te sztyfty i jeszcze jelonki i karmy, są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bransoletka z jaskółką mnie urzekła - też bardzo lubię te koralikowe bransoletki, są uniwersalne, a jednocześnie niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolczyk piękne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dario, jak z rozmiarem tej szarej sukienki? Standardowo czy trzeba brać większy/mniejszy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej szarej? Ja mam rozmiar 38 i pasuje idealnie :-)

      Usuń
  34. Zazdroszczę pędzli ja ostatnio polubiłam się z Semilackiem bo postanowiłam kupić sobie zestaw startowy do nakładania hybryd i jak najbardziej sprostał moim wymaganiom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Semilacu mam uczulenie więc nigdy więcej...

      Usuń
    2. w sumie uczulenie na hybrydy to kwestia indywidualna a robiłaś jakieś badania ? moja komsmetyczka nakłada mi Semilaca od roku i nigdy coś takiego mi się nie przytrafilo :p

      Usuń
    3. Wszystkie nasze produkty posiadają Certyfikaty Bezpieczeństwa i Dermatestu, reakcja niepożądana zależy od wielu różnych czynników. Na rynku nie istnieje również żaden produkt kosmetyczny, który gwarantowałby niewystąpienie reakcji niepożądanej.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  35. Cienie wyglądają obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne cienie i bransoletka ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie z nowości to bransoletka z charmsami (prezent od Ukochanego), retro kapelusz, paletka Panic Girl z MUR i hakuro 78. Biżuteria piękna, ale ze względu na pracę zawodową ograniczam się do kolczyków, których mam dużo bo to stały prezent od rodziny i znajomych. Ostatnio moją kolekcję zasiliły ear jacket z orsaya. Są zjawiskowe i obecnie ulubione

    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Girl Panic najlepsza paletka jaką miałam :)))) Nabyta oczywiście w polecenia Darii :*

      Usuń
    2. Ja uwielbiam ear jacket pod każdą postacią. Świetnie wyglądają takie kolczyki :-)

      Usuń
  38. Niestety miałam okazję używać tego samego kremu pod oczy z Vichy. Początkowo wszystko było dobrze, jednakże z czasem zaczął bardziej wysuszać skórę pod oczami niż nawilżać. Dodatkowo po użyciu go na noc z braku laku spowodował, że powieki mi spuchły. Jeżeli chodzi o jego działanie na cienie to niestety nic nie zdziałał. Ale na moje cienie mało co działa. Mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu, to niedobrze. Jak na razie używam go krótko, ale nie zauważyłam niczego niepokojącego. U mnie z kremami pod oczy jest tak, że jak po 2-3 użyciach jestem zadowolona, to już raczej nic się później nie zmieni. Oby tak było w tym przypadku :-)

      Usuń
    2. Z całego serca polecam krem pod oczy ziaja pro rozjaśniający program wznacniający do cery naczynkowej. Jest bardzo tani - 17 zł za 50 ml, kupiłam go na stronie z profesjonalnymi kosmetykami, nawilża bardzo dobrze i mam wrażenie, że natychmiastowo rozjaśnia. Moja koleżanka też go używa i bardzo poleca. Szykuję się również na krem pod oczy z bielendy professional również na cienie, w opisie wskazują, by używać po 25 rż.

      Usuń
  39. Piękny naszyjnik. Już pisałam do Sotho i wykonają go dla mnie z zielonych kryształów.

    OdpowiedzUsuń
  40. a gdzie zakupiłaś ten olejek z nasion bawełny;)?

    OdpowiedzUsuń
  41. Trafiłam na Twój blog całkiem przypadkiem. Jest tak klimatycznie, tak pięknie ujmujesz zupełnie zwykłe rzeczy na zdjęciach, że nie mogę się od niego oderwać i przeglądam Twoją każdą notkę! :) Bardzo się cieszę, że na Ciebie trafiłam i oczywiście odhaczam do ulubionych :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko za tak miłe słowa i również pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  42. Szukam właśnie kremu pod oczy, który zostanie pod nimi na cały dzień. Chyba spróbuję tego Vichy, bo miałam już kremy na dzień i na noc i były niezłe, jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam Aqualię i na dzień i na noc i niestety po jakimś czasie mnie strasznie uczulały. A szkoda, bo świetnie nawilżały i koiły skórę. Do tego ładnie pachniały :-)

      Usuń
  43. Mam naszyjnik od Sotho od roku. Polecam tą markę. Piękna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super cienie i biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam pytanie odnośnie białych conversów, z wcześniejszych wpisów wiem że posiadasz :) Chodzi mi o kolor pasków wokół oraz kolory na metce na języku i z tyłu, czy są czerwone z granatowym czy czerwone z czarnym. Kupiłam białe conversy parę dni temu i w domu zauważyłam że te paski i napisy na metkach są czerwone z granatowym, a dziewczyna w sklepie nie jest mi w stanie odpowiedzieć czy są różne modele czy o co chodzi z tymi kolorami. W necie też nie mogę znaleźć odpowiedzi. Pozdrawiam. Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisy mam czerwone z czarnym, paski wokół są również czarne. Podobno niektóre Conversy są "made in India"(np. moje), a inne "made in China" i stąd wynikają różnice :-) Nie wiem na ile jest to prawda, ale sama to zauważyłam i również nie mogłam znaleźć odpowiedzi. Dopiero jeden chłopak pracujący w sklepie mi o tym powiedział :-)

      Usuń
  46. Czaję się na bluzkę lub sukienkę z odsłoniętymi ramionami od dłuższego czasu. Ale chyba poczekam aż się trochę opalę bo na razie jak twierdzi mój mąż- wyglądam jak kurczak w chłodni :). Widzialyście gdzieś na przecenie takie bluzki lub sukienki? Żeby były tanie bo na razie nie wiem czy będę takie lubić. Pozdrawiam. A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz na przecenach to pełno tego jest w sklepach - H&M, Reserved, a nawet w Pepco widziałam :-)

      Usuń
  47. Kochana jaki to model Nike w których dzisiaj byłas na ostatnim zdjęciu na insta? Bardzo proszę o odp. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  48. Dario czy używasz nadal wody ryżowej jako toniku? Jeśli tak to czy przynosi ona efekty zwłaszcza jeśli chodzi o cere tłustą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam jej cały czas, bo właśnie widzę efekty. Skóra się o wiele mniej przetłuszcza i ma jakby bardziej równomierny koloryt :-)

      Usuń
  49. Gdzie moge kupic ten olejek

    OdpowiedzUsuń
  50. Pierwszy raz słyszę o szamponie do butów... brzmi trochę abstrakcyjnie;p

    OdpowiedzUsuń
  51. Torebka przepiękna, bardzu kusi 😍 Biżuteria szalenie mi się podoba, ale jak o nią dbasz? Ja kupiłam jeden naszyjnik z karmą i to kółeczko od środka zrobiło się matowe, nie wygląda już tak ładnie i troche szkoda mi wydanych pieniędzy 😑

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie w żaden szczególny sposób, ale zawsze mam ją zamkniętą w organizerze Muji. Ona nie lubi wilgoci :-)

      Usuń
  52. Dario, Dziewczyny, mam do Was pytanie. Mam gęste, choć cienkie włosy sięgające pasa. Niestety, są one dość szorstkie i suche, zwłaszcza na końcach. Wolałabym póki co uniknąć wizyty u fryzjera, by je podciąć, bo jak zwykle skończy się na włosach do ramion, wiecie: ,,Niestety, mniej się nie dało''. Postanowiłam spróbować je podreperować właśnie przez lato i kiedy będą już w lepszej kondycji, podciąć je we wrześniu. I tu pojawia się kwestia tej regeneracji. Zaczęłam olejować włosy olejem lnianym i z awokado, od kilku miesięcy używam po każdym myciu Kallos Blueberry, która jest jedyną odżywką, która przynosi u mnie zauważalny efekt miękkich włosów. Rozpisałam się, a właśnie o mycie mi chodzi. Od liceum (czyli od ok. 7-8 lat) myję włosy codziennie szamponami z SLS, bo te bez mydła na mnie nie działają, zostawiają taką lepką warstwę, której nienawidzę. Pomyślałam o tym, że może włosy nie będą tak suche, jeśli zacznę je myć co drugi dzień, ale nie wiem właśnie, czy zniosę lekko przetłuszczoną głowę, która pojawia się u mnie już 24h po kąpieli... Czy uważacie, że używanie suchego szamponu co drugi dzień jest dobrym pomysłem? Czy nie dokopię swoim włosom jeszcze bardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jednak trochę im zaszkodzisz. Włosy jak włosy, ale najgorzej może być ze skórą głowy, bo suche szampony lubią podrażniać. Wydaje mi się, że problem z szybko przetłuszczającymi się włosami może wynikać właśnie z tego Twojego zamiłowania do szamponów z SLS. Próbowałaś np. zaraz po umyciu i wysuszeniu włosów nawinąć je na około 30 minut na rzepowe wałki (dostępne w Rossmannie)? Jeśli odbijesz je od nasady, to pozostaną trochę dłużej świeże. Taki mój patent :-)

      Usuń
    2. U mnie świeżość przedłuża wcierka Jantar. Może spróbujesz? Albo jakaś inna wcierka... Może z rzepy? Ja bym na Twoim miejscu dała też szansę delikatniejszym szamponom- może spróbuj myć głowę dwukrotnie?

      Usuń
  53. Zamówiłam tą bransoletkę, bez problemu Sotho wykona specjalnie dla mnie krótszą i w srebrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dario, gdzie kupiłaś ten olejek? Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana doradz czy warto wybrac szczoteczke do twarzy taki typ co Ty masz z biedronki tylko Ja sie waham nad Olay i rival z rossmana?ale boje sie ze moga mi wzmagac produkcje sebum,gdyz i tak sie blyszcze..a moze lepiej dermofuture?

      Usuń
  55. Skusilam sievna ten naszyjnik...to juz kolejne cacko od Sotho, zbankrutuje przez Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Chcemy posta z nowościami do włosów, jakich teraz używasz :p

    OdpowiedzUsuń
  57. Co sądzisz o kosmetykach starej mydlarnii? Mam masło do ciała i jest świetne. Chciałam kupić szampon z pokrzywą i maskę di włosów suchych . Jeśli nie mialas do czynienia to czy mogłabyś spojrzeć na skład? Nie znam się na tym tak jak ty... A nie chciałbym kupić bubla.

    OdpowiedzUsuń
  58. Czym zajmuję się Pani zawodowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria nie udziela takich informacji na blogu, ceni swoją prywatność :)

      Usuń
  59. Bardzo ładny odcień bransoletki.
    Mam w kolekcji 2 bransoletki od Sotho (białą i różową) i jestem bardzo zadowolona, pasują do każdej stylizacji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. błagam pomocy, fryzjerka namówiła mnie na rozjaśnienie moich suchych włosów, w efekcie czego przeszłam dekoloryzację, rozjaśnianie, farbowanie a ostatecznie mam kurczaka na głowie, spalone włosy od góry do dołu, fryzjerka powiedziała: no hmmm ... dajmy włosom odpocząć... :/ oczywiście zaproponowała jakieś ekstra drogie odżywki, szampony ale ja ze łzami w oczach chciałam jak najszybciej uciec. Co robić, jak zacząć żeby te włosy hmmm odżyły? Mam nadzieję że nie będę łysa po tym super zabiegu... i co teraz zrobić żeby te włosy stonować i nie wyglądać jak kurczak... pomocy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim musisz uzbroić się w cierpliwość - teraz liczy się sumienna pielęgnacja, bo włosy swoje wycierpiały. Zainwestuj w kilka olejków - awokado, lniany, z czarnuszki i wcieraj we włosy na noc. To je trochę zregeneruje i sprawi, że się nie pokruszą w związku z tym nieszczęsnym rozjasnianiem. Zupełnie zrezygnuj z odżywek proteinowych np. mlecznych, z jedwabiem, z keratyną, bo to może je jeszcze bardziej uwrażliwić. W odżywkach szukaj olejków - dobra jest Kallos Blueberry i odżywki z Alterry, dostępne w Rossmannie. Polecam też zmienić szampon na bardzo łagodny, najlepiej dla dzieci np. Babydream. Po umyciu włosów nałoż na nie jakiej silikonowe serum np. Mythic Oil i dopiero wtedy zacznij suszuć. Oczywiście zrezygnuj też z prostownicy czy lokówki. Jeśli chodzi o ochłodzdenie koloru i pozbycie się "kurcaka" to poszukaj płukanej albo szamponów z niebieskim barwnikiem np. z Joanny. Trzymam kciuki i pozdrawiam!

      Usuń
    2. A te olejki to łączyć czy osobno każdy? Po olejowaniu trzeba umyć głowę czy to sie wchłania ? Może trochę głupie pytania ale dopiero teraz zaczynam zgłębiać temat :)

      Usuń
  61. Śliczny ten naszyjnik. Uwielbiam taką minimalistyczną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczna torebka :) kochana proszę Cie o rade: mam ogromny problem z wlosami, ich srednica wynosi jakis 1 cm, sa strasznie przerzedzone,nigdy nie byly w tak tragicznej sytuacji. Robilam badanie, jednak one nic nie wykazaly. Blagam powiedz, jak moge je uratowac, moze polecosz jakies konkrerne specyfiki, suplementy, oleje, moze wcierki, ogolny plan pielegnacji. W Tobie ostatnia nadzieja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wcierkę z kozieradki, pomaga jak żadna inna 😊

      Usuń
    2. Mam nadzieje, ze pomoze :) dziekuje :)

      Usuń
    3. Tutaj znajdziesz wiele przydatnych informacji: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2015/11/jak-przyspieszyc-wzrost-wosow-i.html

      Usuń
  63. Zakupiłam sztyfty hurtowo, bo je absolutnie kocham. Infinity, jelonki, jaskółki, karmy i kokardki :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam. Mam pytanie nie związane z postem ale potrzebuję pomocy. Zmywając hybrydę nie schodzi mi pierwsza warstwa bazy. Czasami trochę zejdzie jak pomogę sobie małymi nożyczkami tępą stroną. Bazę i top mam semilac. Nie mam pojęcia co mogę robić źle. Zmywacz mam semilac, używam wacików i folii, trzymam w miarę dlugo i mimo tego mam problem ze zmyciem bazy. Czy ktoś może mi coś doradzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabyś wydłużyc czas trzymania tych wacików i folii, albo po prostu spiłować resztki bazy pilniczkiem o drobnej gradacji. Ja niestety zawsze muszę użyć pilnika, ale ostatnio stosuję bazę witaminową z Semilac, która odchodzi o wiele łatwiej, niż ta standardowa :-)

      Usuń
  65. Witaj Dario. Od dawna czytam Twojego inspirujacego bloga - zawsze znajdę coś dla siebie. Ostatnio zainteresowalas mnie samoopalaczami. Fajny patent, ponieważ nie mogę się opalać ze względu na przebarwienia po wyciskaniu wrastajacych włosków, zawsze się balam ale z Twoją instrukcją poszło świetnie (sun ozon ciemny). Z przebarwieniami staram sie ogarnąć od 3lat.. Przez ten czas zero słońca,basenu, sukienek. Użyłam zgodnie z instrukcja fake bake 60 minutes - nie chwyciło ud, lydek. Na reszcie ciala jestem brązowa. Wiesz co moze byc tego przyczyną? W sun ozon bylo to samo, ale nie az tak widocznie. Zabiegi na nogi aby pozbyc sie krost to zluszczanie kwasami, duze stężenia, a w domu leeling kawowy, mocne nawilzanie, biooil, oraz klindacin t. Pomoz proszę - za tydzien mam wesele i jak sie pokazać? Dodam, ze rajstopy w sprayu strasznie szybko ze mnie znikają, tak jak makijaż. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobny problem i braak pomyslu... Cialo samoopalone a nogi biale....

      Usuń
    2. Przyznam, że pierwszy raz spotykam się z tym, żeby w jakimś miejscu samoopalacz nie chwycił. Zastanawiam się co może być przyczyną - może problem tkwi w ocieraniu tych miejsc o ubranie? Czekasz dłuższą chwilę, zanim balsam się dobrze wchłonie? Czy nakładasz samoopalacz na zupełnie czystą, pozbawioną kremów czy olejków skórę? Jeśli tutaj nie znajdziemy odpowiedzi, to pozostaje tylko opalanie natryskowe. Może znajdziesz jakąś ciekawą ofertę w swoim mieście. Na wesele czy większe wyjście taka metoda się sprawdza i z pewnością będziesz równomiernie opalona :-)

      Usuń
    3. Dzięki za odpowiedź. Czekam bardzo długo z założeniem ubrania i w ogole otarciem się o cokolwiek... Biegam 2-3h po "bożemu" ;-)
      Cóż, opalanie natryskowe jest strasznie drogie i chciałam tego uniknąć.
      Myślisz może, że moja skóra na łydkach jest tak zmaltretowana zabiegami, kwasami, że po prostu "nie łapie"?

      Usuń
  66. Z Twojego polecenia kupiłam kiedyś wodę perfumowaną Sotho i to był strzał w dziesiątkę. Miałam nr 5 a teraz też 4, obie cudowne, faktycznie bardzo trwałe, bardziej niż moje perfumy z DKNY i dużżżżoooo tańsze. Teraz planuję zakupić nr 1 i przy okazji te cudowne kolczyki sztyfty nieskończoności, tylko w srebrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  67. O, cudowne Sotho <3

    OdpowiedzUsuń
  68. Cienie Nabla bardzo mi się spodobały i te kolczyki nieskończoności! MEGA! Pędzle Sigma jak zwykle mnie kuszą!! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Mam dokładnie takie same bransoletki od Kulka Bransoletki. Jestem z nich bardzo zadowolona. Produkowane są z prawdziwych kamieni, a kosztują ok. 30 zł :) Jeśli chodzi o Sotho- uwielbiam ich perfumetki, szczególnie nr 5, który przypomina La vie est belle Lancome! Z tego co widziałam mają właśnie promocje i jeden flakonik kosztuje ok 48zł :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Hej, przepraszam, ze nie w temacie ale tak z ciekawosci ile masz wzrostu? Wygladasz na dosc wysoka osobe, dlatego pytam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Mam i ja :-) Naszyjnik dzisiaj doszedł i jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  72. hej :) trafiłam na Twojego bloga głównie przez Twoje piękne włosy i czekam z niecierpliwością na kolejny wpis o pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo ciekawa biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  74. Dario, co myślisz na temat suszarko-lokówki ? jest to dobre rozwiązanie dla długich włosów, stopniowanych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej! Ja akurat uwielbiam moją obrotową suszarko-lokówkę z Rowenty i mam ją już kupę lat :-)

      Usuń
  75. Bransoletka i cienie są przepiękne! Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  76. Setny blog i wpis. Skusiłam się na bransoletkę z jaskółką, jest już u mnie, cudowna :-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Co to za kolorek na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
  78. jak używasz tego oleju z nasion bawełny ? nakladasz go bezposrednio na suche wlosy ?

    OdpowiedzUsuń
  79. Naszyjnik Sotho dostałam od Mamy na urodziny, cudowny. W Sotho wykonali specjalnie dla mnie kolczyki i bransoletkę do kompletu. Polecam ta markę. Uwielbiam Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature