Top Social

HAUL ZAKUPOWY NA LATO: PULL&BEAR, C&A, SHEIN, H&M, ROMWE, CCC.

Witajcie po krótkiej przerwie. Miałam mały wypadek na rowerze i to głównie stąd wynikała moja nieobecność na blogu. Dziś jednak wracam do Was pełna sił i w dalszej części zobaczycie kilka nowych ubrań, które uzupełniły moją letnią garderobę. Jeśli jesteście ciekawe, to serdecznie zapraszam do czytania dalej.



Na początek nowa sukieneczka, jaką zakupiłam niedawno w sklepie C&A. Ostatnio dosyć często tam zaglądam i wiele rzeczy mi się podoba. Wcześniej z niewiadomych przyczyn omijałam ten sklep, ale okazuje się, że jest na czym zawiesić oko. Sukienka ma bardzo fajny, letni wzór i wykonana jest ze zwiewnego, cieniutkiego materiału. Lubię tego typu kroje. 


Do tej białej, koronkowej sukienki początkowo nie byłam przekonana, ale po przymierzeniu okazało się, że jest bardzo wygodna i dobrze leży. Mimo, że jest raczej obcisła, to nie podciąga się przy każdym ruchu do góry, czego bardzo nie lubię. Będzie wręcz idealna na letnie imprezy. W dalszej części posta zobaczycie jak w niej wyglądam. Sukienka dostępna tutaj klik. 


Czerwoną, luźną sukienkę kupiłam z myślą o noszeniu jej na co dzień. Nie krępuje ruchów i jest wygodna. Dobrze prezentuje się w połączeniu z płaskim obuwiem, jak również ze szpilkami. Pochodzi ze sklepu C&A i była sporo przeceniona. 

A ta sukienka w paski jest bardzo nietypowa, bo składa się jakby z dwóch warstw. Pierwsza z przodu jest krótsza, a druga sięga niemal do samej ziemi. Materiał jest bardzo rozciągliwy i świetnie dopasowuje się do sylwetki. To specyficzne ułożenie pasków genialnie modeluje sylwetkę! Dostępna tutaj klik.


Bluzki i sukienki opuszczone poniżej ramion są w tym sezonie szalenie modne. Praktycznie w każdym sklepie znajdziemy tego typu modele i jest z czego wybierać. Ja mam już identyczną sukienkę z zeszłego roku, którą zobaczycie poniżej i postanowiłam zamówić kolejną, ale tym razem w kolorze czarnym. Świetnie sprawdza się narzucona na bikini, ale też można ją zestawiać z szortami. Dostępna tutaj klik




Obcisła sukienka z Pull&Bear to jedna z najwygodniejszych w mojej szafie. Kiedy nie mam pomysłu co na siebie ubrać, to wybieram właśnie ją. Świetnie wygląda z Conversami czy innymi, bardziej sportowymi butami, ale idealnie pasuje też do klapek, sandałów czy szpilek. Nie mogłam się oprzeć i dokupiłam  identyczną, ale w kolorze czarnym. Pokazywałam Wam ją już na moim Instagramie, w zestawieniu w kurtką moro, którą kupiłam w C&A. 

Od dawna rozglądałam się za takim kombinezonem w kolorze khaki - to jeden z moich ulubionych kolorów. Kombinezony mają swoje plusy i minusy, ale ja je uwielbiam i mam już kilka w swojej szafie. Ten dostępny jest tutaj klik i będzie prezentował się znacznie lepiej, gdy go porządnie wyprasuję. 


Jakiś czas temu kupiłam też czarne, wsuwane Slip On-y w H&M i podejrzewałam, że mogą mnie obetrzeć, jednak nic takiego się nie stało. Są naprawdę bardzo wygodne i po prostu je uwielbiam. Z pewnością będą jeszcze dostępne w sklepach, więc jeśli lubicie tego typu buty, to mogę je śmiało polecić.


Prosta, czarna i rozkloszowana sukienka z dłuższym tyłem marzyła mi się już od dawna. Nie sądziłam, że będzie tak pięknie układać się na sylwetce. Do tego idealnie trafiłam z rozmiarem, a internetowe zakupy nie zawsze są udane pod tym względem. Korci mnie jeszcze zamówienie identycznej, ale w kolorze białym. Pewnie zobaczycie mnie w niej na moim Instagramie, bo to taka uniwersalna mała czarna na bardziej eleganckie wyjścia, które u mnie zdarzają się dosyć często. Sukienka dostępna tutaj klik.

Kolejna sukienka ma już bardziej luźny krój i ciekawy w niej jest ten pasek, który znajduje się przy samej szyi. Granat to niesamowicie szlachetny kolor, który jeszcze lepiej prezentuje się na blondynkach. Granatowa sukienka dostępna tutaj klik.


Wygodne sandałki z CCC może nie grzeszą urodą, ale moje stopy są bardzo problematyczne. Nie znoszą cieniutkich paseczków, po których zostają na nich otarcia i odciski. Te sandałki są bardzo mięciutkie, dobrze trzymają się stopy i przede wszystkim nie sprawiają mi żadnego dyskomfortu podczas chodzenia. Nie są też przesadnie naładowane świecidełkami, a aktualnie w CCC panuje trend na mnóstwo ozdóbek przy butach. Pierwszy raz kupiłam też sandały w cielistym odcieniu i przyznam, że całkiem fajnie wyglądają. Są na mnie troszkę za duże, ale niestety rozmiar 39 był już niedostępny.


Sukienka w paski była jednak trochę niewypałem i nie wiem co mnie podkusiło, żeby ją zamówić. To chyba nie do końca są moje kolory, ale i tak będę ją nosić np. na plażę. Plus za bardzo dobry jakościowo materiał. Dostępna tutaj klik.

I na koniec bordowa, elegancka sukienka z koronkowymi wstawkami. Na żywo odcień jest bardziej winny i głęboki, a ja bardzo dobrze czuję się w takich kolorach. Sukienka bardzo ładnie układa się na sylwetce, bo jest taliowana, a do tego wzór w pasie jeszcze bardziej podkreśla figurę. Dostępna tutaj klik.

Zapomniałabym jeszcze o pudrowo-różowej sukience, którą miałam ostatnio na weselu moich znajomych. Długo szukałam takiego kroju i koloru, aż w końcu znalazłam tutaj klik.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika D A R I A (@kosmetycznahedonistka)



***
Dajcie znać czy zrobiłyście już jakieś letnie zakupy! Jeśli macie jakieś pytania, to zadawajcie je w komentarzach. Postaram się też odpowiedzieć na te, które pojawiły się pod poprzednim postem. Tak jak wspominałam już na początku - wypadek na rowerze trochę uniemożliwił mi regularne zaglądanie do Was :-)

Zapraszam Was też na mój INSTAGRAM klik



117 komentarzy on "HAUL ZAKUPOWY NA LATO: PULL&BEAR, C&A, SHEIN, H&M, ROMWE, CCC."
  1. dopiero od niedawna zaczęłam chodzić w sukienkach, zupełnie nie wiem czemu :). c&a to sklep który odwiedzam baaardzo rzadko, tak samo jak reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała sukienka jest przepiękna! A Twoje włosy, Dario- MARZENIE! Pozdrawiam gorąco z gór :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Dario, mam nadzieje że wypadek nie był poważny bo przestraszyłaś mnie i pewnie niejedną czytelniczkę....
    Moje pytanko- czy możesz polecić jakieś dobre kosmetyki do opalania i po opalaniu?
    Dużo zdrówka! Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście niczego nie złamałam ale nie obyło się bez siniaków :-) Właśnie sama będę się rozglądać za jakimiś nowymi kosmetykami do opalania, bo wszystko mi się skończyło. W zeszłym roku używałam Lirene na ciało i byłam zadowolona. Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Czy nadal stosujesz samoopalacz Sun ozon? Jak często jeśli można wiedzieć?
    I powiedz proszę jaki podkład najlepiej się z nim komponuje??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go stosuję cały czas. Co do podkładu to nie da się tego w ten sposób dopasować, bo to też zależy od koloru wyjściowego Twojej skóry :-) Aktualnie mieszam Eris Provoke Matt 10 i 220 :-)

      Usuń
  5. Dario, ja z tematem z innej beczki- chcę Ci polecić maskę uspokajającą z serii AHA Jadwigi. Jest rewelacyjna, wszelkie zmiany potrądzikowe szybko się goją. Stosuję ją nietypowo, zaleciła mi tak kosmetolog- codziennie nakładam na twarz na ok 20 minut. Jak dla mnie hit, którym chce się podzielić z Tobą. Pozdrawiam! ( https://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fassets.panshop.pl%2F501977%2F19283%2F0%2F0%2F212%2Fshp_200x260_aha-maseczka-uspokajajaca-po-peelingu-200-ml-jadwiga-10911.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fkamilanet.pl%2Fcategory%2F181%2Fmaski.html&docid=_ddAaaDlmFiEAM&tbnid=yxxEQydljkEneM%3A&w=184&h=260&bih=586&biw=1280&ved=0ahUKEwj5laPso4fNAhWGJZoKHe44DGwQMwgeKAIwAg&iact=mrc&uact=8)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jeszcze nie próbowałam nic z Jadwigi, także dziękuję za polecenie :-)

      Usuń
  6. Piękne sukienki, zwłaszcza ta biała i ta pierwsza z c&a :) A Twoje włosy są po prostu wow :D Na pewno niejedna kobieta chciałaby takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka wcierkę stosujesz obecnie lub możesz polecić na lato?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie u mnie wcierka z czarnej rzepy :-)

      Usuń
    2. Wcierka diy czy jakas drogeryjna? :))

      Usuń
    3. A dokładnie wcieram sok z czarnej rzepy i tutaj troszkę więcej o nim: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/04/bomba-witaminowa-dla-wosow-i-skory-gowy.html

      Teraz będę zmieniać tą wcierkę na sok z żyworódki :-)

      Usuń
  8. Podoba mi się ta luźna czerwona. Myślisz, że ze szpilkami nadała by się na ślub cywilny z obiadem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Może głupie pytanie, ale dlaczego zawsze przekrzywiasz głowę na zdjęciach? :D trochę mnie to rozbawiło:P

    OdpowiedzUsuń
  10. mogłabyś zdradzić jaki masz rozmiar tej czarnej (i białej) sukienki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna rozmiar M, a biała L :-)

      Usuń
    2. a jeszcze jakbyś przypomniała, ile masz wzrostu... to mogłabym się zorientować co i jak, bo czaję się też na tę sukienkę :)

      Usuń
  11. Możesz zdradzić jaka cena tych sandałów? Próbowałam znaleźć na stronie ccc, ale ich nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Dario, mam mały problem i chciałam poprosić o radę, uwielbiam nosić sukienki i mam ich mnóstwo nigdy nie miałam problemów z obcierającymi się o siebie udami, niestety w tym sezonie nie mogę nosic sukienek bez rajstop, bo ostatni jak tak zrobiłam to zrobiły mi się takie rany od strony wewnętrznej ud jakbym sobie tarką po nich przejechała. Wiesz co mogłabym zrobić aby nosić sukienki bez rajstop ale nie mieć obtarć na udach, które są mega bolesne??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy próbowałaś może czegoś takiego jak zasypka dla dzieci? Sama nigdy nie miałam tego problemu ale słyszałam, że to może pomóc. Być może jakaś czytelniczka będzie miała jeszcze inny pomysł :-)

      Usuń
    2. Najlepiej zrzucić ze 2kg. Ja tak mam jak niestety przytyję troszkę 😊

      Usuń
    3. Kiedy miałam trochę więcej ciałka, miałam dokładnie to samo. Schudłam i teraz mogę chodzić nawet w plus 40 stopniach, a skóra na udach mi się nie obciera. Możliwe, że to też dlatego, że mam małą przerwę między nogami i uda nie ocierają się o siebie za mocno. Proponuję również zrzucenie kilku kg ;)

      Usuń
    4. Dokładnie;-) po urodzeniu synka schudłam i problem zniknął ;-)

      Usuń
    5. Posmaruj wewnetrzna czas ud baza pod makijaż z silikonem. Zmniejsza tarcie skory. Sprawdzony patent. Działa również na odciski.

      Usuń
    6. Wystarczy posmarowac obie strony ud dobrym antyperspirantem i dokladnie poczekac az wyschnie!

      Usuń
  13. Ja ostatnio kupiłam wygodną dresową sukienkę w H&M. Zakładam ją gdy nie wiem co ubrać :) Szalenie mi się podoba sukienka z wesela :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz pieknie opalone nogi. Czy to przez balsam sun ozon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już trochę opalone nogi, natomiast i tak 2 razy w tygodniu używam samoopalacza z Sun Ozon :-) On naprawdę pięknie pogłębia kolor opalenizny. Tu na zdjęciach nogi wyszły jednak nieco ciemniej, bo światło pada od góry :-)

      Usuń
    2. Dzieki tobie skusze sie na niego😊

      Usuń
  15. Ostatnio mam problem z nadmiernym wypadaniem włosów i przetłumaczeniem.. Wszystko było okej, mylam jak zawsze co dwa trzy dni, układały się bez zarzutów aż tu nagle taka zmiana, jestem załamana. Od czego może być to spowodowane?

    OdpowiedzUsuń
  16. serio kupiłaś za duże buty bo nie było mniejszych??? a jakby były w rozmiarze 42 to też bys kupiła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, kiedyś kupiłam kajak bo zostały już same małe rozmiary :-(

      Usuń
    2. Zastanów sie anonimowa co piszesz :-) nikt nie kupuje butów o 2-3 rozmiary wiekszych niz sie ma. Lepsze ciut za duże niż za małe :-) a jak wygodnie to trzeba brać. Czasem jeden rozmiar nie robi wiekszej roznicy.
      Ech,ja sama chcialabym mieć możliwość kupienia odrobine większych - jaka to by była wygoda....

      Usuń
    3. Mam bardzo małe stopy- rozmiar 35. Wszystko zależy zresztą od kształtu i profilu obuwia. U mnie jest cały przekrój rozmiarów- od 35 do 38. Dla mnie liczy się przede wszystkim wygoda. Rozmiar to tylko liczba. Ważne, by w butach czuć się dobrze, nawet jeśli są nieco za duże. To nawet lepiej, bo stopa ma więcej przestrzeni życiowej i nie będzie ściśnięta ;)
      Pozdrawiam,
      Paulina

      Usuń
  17. Ale ty jesteś piękna! i do tego ta nienaganna figura i włoski jak u księżniczki... no perfekcyjna;) a ja chyba się skusze na pierwszą sukienkę z postu - zakochałam się! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze dwie sukienki są cudowne i sama bym sobie takie kupiła <3

    OdpowiedzUsuń
  19. nawet nie wiem, która sukienka najbardziej mi się podoba! Wszystkie są prześliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Na początek jaki to rozmiar tej pudrowej sukienki? Drugie pyt, ile ważysz? Masz przepiękną figurę, uprawiasz jakiś sport? pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rozmiar L tej pudrowej sukieneczki. Ważę teraz około 59 i chodzę na zajęcia fitness (pilates, joga, step, zumba) oraz staram się w miarę regularnie biegać :-)

      Usuń
    2. Droga Dario zazdroszcze Ci motywacji do uprawiania sportu. U mnie niestety z tym kiepsko:( mam siedząca prace i niestety przez ostatnie miesiące większość dnia spędzam w pozycji siedzącej. Czy miałaś kiedyś też problem z motywacja? Niestety w chwili obecnej ćwiczenia nie sprawiają mi radości. Wiesz jak to zmienić?

      Usuń
  21. Ja również przez długi czas omijałam C&A i również uważam, że popełniałam błąd :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow. Ja nawet nie wiem co podoba mi się najbardziej. Sukienki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, właśnie szukam białej sukienki na lato. Ile kosztowała ta, którą pokazujesz? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. mialas jakis post o tym jak dbasz o sylwetke, opaleniznę i dietę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego konkretnego posta nie było, ale opisywałam mniej więcej co jem tutaj: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/03/dieta-na-mocne-wosy-i-paznokcie-moje.html

      Usuń
  25. Świetne sukienki, we wszystkich wyglądasz przepięknie :) zastanawiałam się nad tymi butami z H&M, ale nie byłam do końca przekonana. Dzięki Tobie będę wiedzieć, że jednak są warte zakupu:) A ja takie wsuwane buty lubię najbardziej:) Już jedne slipony mam, ale na grubszej podeszwie i w stylu marynarskim w biało-czerwone cienkie paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym sezonie poluję jeszcze na jakieś ładne espadryle ale na razie nic fajnego nie widziałam :-)

      Usuń
  26. Jakie piękne te rzeczy, WSZYSTKIE! <3
    A tobie życzę zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku, urzekła mnie czerwona!
    Dawno kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne sukienki, wyglądasz wprost cudownie w każdej z nich. Ja w tym sezonie mam ochotę na kombinezon, ciągle szukam czegoś odpowiedniego dla siebie;)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczne sukienki! Ta biała z koronką po prostu przepiękna, a czarna z dłuższym tyłem to mółj hit :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie slip on-y by mi się przydały, a te czarne są naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. podejrzewam, że nawet we worku na ziemniaki wyglądałabyś bosko! ;)

    pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  32. witam.jak zamawiasz z tych zagranicznych stron.jestem w tym kompletnie zielona.jak wyglada płatnosc u nich...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam pytanie. Tez jestem ciekawa.

      Usuń
    2. Byl juz taki post: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.fr/2015/12/jak-nie-zaliczyc-zakupowej-wpadki-na.html

      Usuń
  33. Dario odpiszesz na komentarze pod poprzednim postem? Były byśmy wdzięczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, prosimy Dario ;-)

      Usuń
    2. Tak, za chwileczkę to zrobię :-)

      Usuń
  34. Kiedy kolejny post o włosach, już nie mogę się doczekać :) Może jakaś aktualizacja lub jak powinna wyglądać ich letnia pielęgnacja? :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam na tako post:D

      Usuń
    2. Jeszcze trochę cierpliwości :-) Post się tworzy i niedługo będzie gotowy :-)

      Usuń
  35. czy mogłabyś powiedzieć ile kosztuje przesyłka z shein i romwe do Polski?

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana jak posmarujesz buzie rano filtrami i dasz makijaż to przez dzien zmywasz go i nakładasz ponownie krem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie robię już tego. Krem z filtrem dokładam tylko wtedy, gdy nie mam na twarzy podkładu np. na plaży :-)

      Usuń
  37. cudownie wyglądasz :) a gdzie można dostać te sandały na słupku??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ja je kupiłam w Centro ale identyczne widziałam ostatnio w C&A :-)

      Usuń
  38. Witam! Mam pytanie odnośnie manicure hybrydowego:) Wiem, że trochę nie na temat aktualnego posta, ale potrzebuję pilnie pomocy:) Dodam, że jestem baaardzo początkująca w manicure hybrydowym. Mianowicie... podczas nakładania lakieru kolorowego (baza+lakier kolorowy)wyjechałam za bardzo na skórki i ogólnie brzydko mi się pomalowało:( I co teraz?:) Mam zmyć acetonem ten nieutwardzony kolorowy lakier i zacząć wszystko od nowa? Czy może jest inny sposób?:) Proszę o pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy przemyc cleanerem, jeżeli jest nieutwardzony i pomalować nową warstwą koloru.

      Usuń
    2. Dziękuję za poradę:)

      Usuń
    3. Dokładnie, przed utwardzeniem pod lampą jeszcze wszystko możesz zmyć. Nie musisz już dokładać bazy, tylko od nowa malujesz kolorem :-)

      Usuń
  39. Hej :) Mam pytanie dotyczące trądziku. Czym dokładnie go wyleczyłaś i jakie były skutki uboczne leczenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyleczyłam go całkowicie i jeszcze niestety niespodzianki się pojawiają :/ Cały czas stosuję Acnederm na zmianę z Izotrexem. Poza tym brałam antybiotyk Tetralysal. Skutków ubocznych nie miałam żadnych.

      Usuń
  40. No te sukieneczki opuszczane na ramiona baardzo urocze! :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam pytanko odnośnie tego czy wiesz może jaki powód może być tego, że KAŻDY podkład tworzy na mojej twarzy efekt ciasta? Aktualnie używam Pharmaceris podkład korygująco -ochronny bodajże. Pod pokład aktualnie używam najzwyklejszego kremu Nivea no i podkład twarzy taki efekt jakby mi skóra schodziła..suche skórki są widoczne, efekt ciasta przede wszystkim na czole...co robić? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to kwestia kremu, którego używasz pod makijaż? Albo używasz za dużo (podkładu, kremu, pudru)? Na suche skórki to peeling przede wszystkim :)

      Usuń
    2. Krem Nivea może być zbyt ciężki. To właśnie w kremach pod podkład szukałabym winy. Spróbuj zmienić na coś innego :-)

      Usuń
  42. Przepiękne nowości! Na Tobie chyba wszystko dobrze leży! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak długo oczekuje się na przesyłkę ze sklepu typu Romwe? Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem od czego to zależy ale czasem czekam tydzień a czasem 3 :-)

      Usuń
  44. Odpowiedzi
    1. Tą czerwoną sukienkę z c&a przymierzałam wczoraj - jak dla mnie beznadzieja. Na zdjęciech fajna, w realu porażka.

      Usuń
  45. Ciuszki fajne, mam podobny styl ubierania :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Sukienka z C&A przepiekna :) bardzo lubię takie letnie motywy

    OdpowiedzUsuń
  47. Dario, uwielbiam czytać Twojego bloga i oglądać cudne zdjecia. Mam pytanko skąd buciki na obcasie na zdjęciu z czarną sukieneczką? Są śliczne :-)Jak zawsze świetne zdjęcia :-) dziękuję z góry za odpowiedź.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są z Centro ale identyczne widziałam ostatnio w C&A :-) Pozdrowienia!

      Usuń
    2. Dziękuję i pozdrawiam z Wrocławia :-)

      Usuń
  48. Kochana co sądzisz o smarowaniu twarzy zawartością przekłutych kapsułek a+e capivit? :)Dzieki za odP :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to niestety się nie sprawdziło i miałam po tym niezły atak zaskórników. To zależy od skóry jak zareaguje, musiałabyś spróbować :-) Ogólnie pomysł jest fajny.

      Usuń
  49. Dario z niecierpliwością czekam na aktualizację pielęgnacji włosów lub twarzy (jestem również posiadaczką cery tłustej) oraz dzięki Tobie włosomaniaczką :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chwilka cierpliwości, niebawem post się pojawi :-)

      Usuń
  50. Najbardziej spodobało mi się zdjęcie w białej bluzce, z odkrytymi ramionami :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jaki polecasz krem dla 21-latki na czoło na którym mam wrażenie pojawiają sie poziome zmarszczki :( :D ?

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie Ci w każdej sukience :)
    możesz podać jakiś link do tych sandałków. Moje stopy też są bardzo "problematyczne" i nie moge znaleźć nigdy niczego, co by nie obcierało itd..

    OdpowiedzUsuń
  53. Sandałki jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne ubrania! Ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. O kurcze, dopiero przeczytałam o Twoim wypadku na rowerze. Witaj w klubie, również się troszkę połamałam parę dni temu, niestety u mnie nie obyło się bez szwów na nosie :( Rozcięty porządnie, może ktoś poleca coś dobrego na blizny? To jednak widoczne miejsce..

    OdpowiedzUsuń
  56. Dario takie pytanko z innej beczki tylko się nie śmiej :) Czy gdybyś otrzymała np. propozycje wystąpienia w teledysku disco polo (jakimś bardzo popularnym zespole, który trzyma jakiś poziom tekstowy i teledyskowy) czy jakimś innym (nie disco polo) to czy byś się zgodziła?? Pytam tak bo masz bardzo bardzo warunki do tego i na pewno wiele mężczyzn i osób stąd to potwierdzi. PS. nie znam Cię ale czasami tylko wchodzę bo masz trafione rady i ciekawe posty pełna profeska. Pozdrawiam (jestem kobietą)

    OdpowiedzUsuń
  57. Dario mam pytania robisz jakieś konkretne ćwiczenia na nogi, bo wyglądają rewelacyjnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Dario, tak bardzo spodobała mi się sukienka z C&A z motywem kwiatków, że od dzisiaj jestem jej szczęśliwą posiadaczką. Wygląda super mimo większego rozmiaru ! pozdrawiam z Gorzowa Wlkp.!:D:D

    OdpowiedzUsuń
  59. Hej
    Mam pytanie odbiegające od tematu. Jaki żel polecasz do utwardzenia na naturalna płytke paznokcia? Obecnie mam hard base neo nail ale nie uzyskuje zadowalającego efektu( paznokcie sa nadal miękkie)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Dario, co to za białe kwiaty z insta z tym lodem mango? sa śliczne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    al

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądają mi na surfinie albo petunie 😀

      Usuń
  61. Witam. Od roku robie sobie manicure hybrydowy lakierami semilac. Troche opatrzyla mi sie ich kolorowka i zastanawiam sie nad zakupem lakierow firmy spn. Masz jakies doswiadczenia z ta firma? Czy spn posiada cos typu harda jak semilac. Prosze o odpowiedz. Pozdrawiam Patrycja:-*


    OdpowiedzUsuń
  62. Hej :) powiedz mi jak wygląda wysyłka u Romwe? bo znalazłam kilka fajnych sukienek jednak troche sie boje zamawiać z zagranicznej strony :(

    OdpowiedzUsuń
  63. To samo pytanie tylko ze do strony shein :)
    p.s.ładne nogi

    OdpowiedzUsuń
  64. Witaj Dario, jak długo czekałaś na przesyłkę z Romwe? Będę wdzięczna za odpowiedź
    Pozdrawiam,
    M. :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Czy na zdjęciach masz podkład Provoke 210? Pytam ponieważ rozważam jego zakup a boję się, że będzie za jasny. Proszę o odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature