Top Social

SUSZARKA Z JONIZACJĄ - HIT CZY KIT? STARA KONTRA NOWA SUSZARKA DO WŁOSÓW - POJEDYNEK!

Z zamiarem zakupu nowej suszarki do włosów nosiłam się dosyć długo. Zupełnie nie miałam pojęcia co wybrać, aż w końcu podczas spontanicznego wypadu do centrum handlowego zajrzałam do Media Markt i stało się. Wybór padł na Braun Satin Hair 3 (HD 385) z jonizacją. W dzisiejszym wpisie podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami odnośnie tej suszarki i porównam ją z moim starym, wysłużonym Philipsem, który naprawdę wiele ze mną przeszedł. Czy warto kupić suszarkę z jonizacją? Na co tak naprawdę warto zwrócić uwagę decydując się na zakup nowego modelu? Czytajcie dalej.


Rozglądając się w sklepie za nową suszarką pierwsze co nasunęło mi się na myśl, to ogromne rozmiary wszystkich modeli. Moje wymagania nie były wygórowane: suszarka miała być lekka, w niewielkim rozmiarze, z dosyć silnym nawiewem, regulacją temperatury i oczywiście z jonizacją. Okazało się, że problem będzie właśnie z rozmiarami, bo wszystkie suszarki były naprawdę ogromne. Mój wzrok od razu przykuł Braun Satin Hair 3 (HD 385), bo ten model był jednym z najmniejszych. Na szybko zapoznałam się z parametrami, przejrzałam opinie w sieci i poprosiłam pracownika o podłączenie do prądu, bo chciałam sprawdzić jak mocny jest nawiew. Początkowo miałam trochę wątpliwości co do koloru, ponieważ biel znacznie szybciej się rysuje, odbarwia i brudzi, ale niestety innych kolorów nie było. 


Suszarka jest dosyć lekka, ale nie tak lekka, jak mój stary model. Niestety tak jak już wcześniej wspomniałam, jest jakaś dziwna tendencja na wielkie, ciężkie suszary, a małych modeli jest zdecydowanie mniej, jeśli chodzi o wybór w sklepach typu MM. Suszarka ma dwa stopnie szybkości nawiewu i trzy stopnie regulacji temperatury. Jest też długi kabel i wieszaczek, dzięki czemu możemy taką suszarkę powiesić sobie gdzieś w łazience. Do zestawu dołączony jest też dyfuzor i koncentrator. Ogólnie suszarka dobrze leży w dłoni i jedyne, na co mogę narzekać, to jej nieco większy ciężar i rozmiar, który może być kłopotliwy podczas podróżowania. Ja jednak jestem zwolenniczką małych, kompaktowych sprzętów. Moja stara suszarka Philips była pod tym względem idealna, ale niestety miała znacznie cieplejszy nawiew, który nie do końca jest korzystny z punktu widzenia kondycji włosów. 


Jak widzicie moja stara suszarka Philips Salon Dry Compact jest już bardzo wysłużona i używałam jej przez kilka dobrych lat. Ostatnio upadła mi na kafelki i cały jej tył się pokruszył. Z biegiem czasu zaczęła też dmuchać coraz cieplejszym powietrzem i to głównie zmotywowało mnie do zmiany na inny model. Suszarki używam po każdym myciu czyli co dwa dni i nie mogę pozwolić sobie na tak gorący nawiew, który może niszczyć włosy i poważnie odbijać się na ich kondycji. Philipsa lubiłam za jego niewielki rozmiar, lekkość i szybkość suszenia mimo mniejszej mocy (1400W), niż w przypadku suszarki Braun (2000W). 

Przejdźmy teraz do kluczowej funkcji jaką jest jonizacja. To ona sprawia, że włosy przestają się elektryzować, są miękkie, wygładzone i bardziej błyszczące. Obecnie na rynku jest ogromny wybór suszarek z jonizacją i ta funkcja jest już właściwie standardem. Sama byłam ciekawa czy faktycznie jonizacja będzie w stanie dać jakiś zauważalny efekt na moich włosach, które mają tendencję do elektryzowania się. Niestety Braun Satin Hair 3 nie poradził sobie z tym problemem, a ja nie zauważyłam jakiejś spektakularnej różnicy po użyciu tej suszarki. Owszem, włosy znacznie szybciej były suche, ale nie dostrzegłam zniwelowania efektu elektryzowania czy ogólnego wygładzenia włosów i nadania im połysku, a na tym mi zależało. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że jonizacja jonizacji nie równa i być może bardziej profesjonalny sprzęt przyniesie lepsze efekty. Będę to sprawdzać i oczywiście dam Wam znać.


Suszarka ma w komplecie również dyfuzor, dzięki któremu możemy zwiększyć objętość naszych włosów, odbijając je od nasady. Taka nakładka najbardziej przyda się osobom o naturalnie kręconych włosach, a efekt po zastosowaniu suszenia z dyfuzorem pokazywałam Wam ostatnio na moim Facebooku tutaj klik. Sarah używa akurat zupełnie innej suszarki, która wydaje się być jednak nieco lepsza do tego celu. Dyfuzor jest znacznie dłuższy, dzięki czemu nie wciąga włosów do środka. To szczególnie ważne, jeśli macie bardzo długie włosy. Ja próbując użyć Brauna w ten sposób miałam mały problem z wciąganiem włosów do środka, co wcale nie było przyjemne. To niebezpieczne również jeśli chodzi o działanie sprzętu. Takie wkręcone włosy mogą doprowadzić nawet do zepsucia suszarki. 

Podsumowując (plusy i minusy)

Suszarka Philips Salon Dry Compact
___________
+ mały rozmiar
+ lekka
+ szybko suszy włosy

- bardzo ciepły nawiew, który z biegiem czasu staje się coraz bardziej gorący
- brak jonizacji 
- mało wytrzymała konstrukcja
- lubiła wciągać włosy od tyłu

Suszarka Braun Satin Hair 3
___________
+ ładny design
+ regulacja temperatury (możliwość suszenia zimnym powietrzem)
+ regulacja siły nawiewu
+ jonizacja (która jednak nie do końca jest plusem)
+ długi kabel
+ wieszak 

- brak zauważalnych korzyści związanych z funkcją jonizacji
- wielkość: zajmuje trochę miejsca w bagażu
- cena: kupiłam ją za około 170 zł


Mimo, że jestem trochę zawiedziona funkcją jonizacji, która jednak nie poradziła sobie z elektryzowaniem włosów (a na to liczyłam), to w ogólnym rozrachunku jestem zadowolona z tej suszarki. Przy używaniu takiego sprzętu liczy się dla mnie szybkość i Braun przy znacznie chłodniejszym nawiewie potrafi wysuszyć moje włosy w krótszym czasie, niż Philips. Dzięki możliwości regulacji temperatury włosy nie nagrzewają się zbyt mocno, a więc na dłużej zachowam ich dobrą kondycję. Poza tym suszarka jest po prostu ładna, ale to już kwestia gustu. Jeśli jednak chcecie kupić ten model ze względu na wspomnianą jonizację, to uprzedzam, że u mnie nie przyniosła żadnych zauważalnych efektów. Nadal najlepsza na elektryzowanie się włosów jest odżywka bez spłukiwania Schauma z serii krem i olejek. 

***

DAJCIE ZNAĆ CO MYŚLICIE O JONIZACJI W SUSZARKACH. DOSTRZEGŁYŚCIE JAKIEŚ KORZYŚCI W ZWIĄZKU Z TĄ FUNKCJĄ? JAKICH MODELI SUSZAREK UŻYWACIE?

Więcej o moich włosach (pielęgnacja, gadżety, fryzury) tutaj klik.





66 komentarzy on "SUSZARKA Z JONIZACJĄ - HIT CZY KIT? STARA KONTRA NOWA SUSZARKA DO WŁOSÓW - POJEDYNEK!"
  1. Anonimowy27 maja, 2016

    Ja mam Phillipsa z jonizacją i szczerze mówiąc efekty całej tej jonizacji widzę tylko wtedy gdy suszę włosy na szczotce. Wtedy nie ma charakterystycznego dla moich włosów puchu, a zastępuje go piękny połysk. A tak z innej beczki, mam pytanie czy którakolwiek z was wie gdzie i czy w ogóle można kupić sam dyfuzor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy wywinięte na szczotce nabiorą błysku nawet od zwykłej suszarki bez jonizacji :-) A co do dyfuzora, to wpisz w wyszukiwarkę model swojej suszarki i poszukaj osobnych dyfuzorów. Do niektórych suszarek można coś takiego dokupić :-)

      Usuń
  2. Imię się woeynie sprawdza suszarka FOX.
    Wypatrzyłam ja i moich zaufanych fryzjerek i naprawdę je lubię.
    Co do elektryzowania, gładkości czy błysku to muszę przyznać ze widzę efekty jonizacji.
    Moje włosy lepiej wyglądają wysuszone ta suszarka niż modelem bez niej lub wysuszone naturalnie.
    Wyglądają korzystniej ;)
    Mam model FOX SMART.
    regulacja temperatury, dodatkowy specjalny zimny nawiew (prócz zwykłego nawiewu stopniowanego jest dodatkowy jeszcze zimniejszy ), jonizacja, obrotowy kabel,1200W.
    Suszy mega szybko i kosztuje koło 130 zł !
    Zakochałam się w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię używać suszarek, bo potem mam zbyt przesuszone i puszyste włosy. Używam tylko kiedy muszę szybko wysuszyć włosy. :/ Niestety moje włosy nie tolerują suszarek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy27 maja, 2016

    Kochana rano przed wyjściem z domu nakładam normalny krem i ten z filtrem 50 i potem sie maluje czy przez cały dzien ten filtr sie utrzyma ? Bo jakos nie wyobrażam sobie zmywać makijażu w ciagu dnia i od nowa sie malować .co o tym myslisz? A filtr kusze mieć bo mam blizny pomoz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie dokładam filtra w ciągu dnia, nie miałabym na to czasu, aby zmywać makijaż i wykonać go od nowa. U mnie jednak wystarczy taka jednorazowa aplikacja :-) Dokładam kremu z filtrem tylko wtedy, gdy jestem na plaży i nie mam na skórze podkładu.

      Usuń
  5. Anonimowy27 maja, 2016

    Kochana który olejek do olejowania najmocniej nawilży włosy doradz dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem największą zwolenniczką oleju awokado - dla mnie najlepszy na mocno przesuszone włosy ale sama musisz zobaczyć jak Twoje zareagują :-)

      Usuń
  6. Anonimowy27 maja, 2016

    Używałaś kiedys podkładu double Wear light? Jest genialny naprawdę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy27 maja, 2016

      A dla mnie koszmarny

      Usuń
    2. Anonimowy28 maja, 2016

      Słabo kryje :/

      Usuń
    3. Krycie jak dla mnie zbyt słabe, zdecydowanie bardziej lubię klasyczną wersję Double Wear. Jeśli nałożysz cieniutką warstwę, to efekt będzie naturalny :-)

      Usuń
  7. Anonimowy27 maja, 2016

    Co sadzisz o tych olejach amla ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam z nimi krótką przygodę, ale jakoś mnie nie zachwyciły. Teraz planuję do nich wrócić i na pewno dam znać jak się sprawdzą :-)

      Usuń
  8. Anonimowy27 maja, 2016

    Kochana jaki krem używasz na gorące dni na dzien?

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy27 maja, 2016

    Skąd sukienka? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Romwe - w najnowszym wpisie dodałam link :-)

      Usuń
  10. Jestem fanką Twoich włosów!
    Mam pytanka:
    - Śpisz z rozpuszczonymi włosami czy związanymi?
    - Przed spaniem suszysz czy idziesz spać z wilgotnymi?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na noc związuję włosy w warkocz, a włosy myję rano i używam suszarki :-)

      Usuń
  11. Anonimowy27 maja, 2016

    Kiedyś czytałam, iż takie duże suszarki są odpowiednie dla długich włosów i częstszego używania (gdyż takie zazwyczaj mają większą moc i szybciej wysuszą włosy. Ja mam i polecam suszarkę Remington PROtect D8700, jest duża i ma dużą moc - szybko suszy, ma kilka stopni temperatury, prędkości i dodatkowo zimny nawiew - u mnie jak najbardziej się sprawdza. Mam tendencję do elektryzowania się włosów (latają wokół głowy jak elektrony), ale po olejowaniu i suszeniu tą suszarką już mam problem z głowy ;)Jedyny minus dla mnie to trochę waży, ale da się przyzwyczaić. Suszarka z tej serii ma jakieś olejki w sobie i niby włosy się tak nie niszczą - nie widzę różnicy, myślę, że to bajer, który ma zachęcić do zakupu. Mimo to polecam ją, gdyż kupiłam ją ze względu na jonizację, moc, regulacje prędkości i temperatury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne porównanie, myślę że jak codziennie się suszy włosy warto zainwestować w coś porządnego. Ja używam raz na ruski rok i mam tanią nie markową suszarkę

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od czasu rozwalenia się mojej suszarki nowej użyłam może 4 razy. Lubię zostawiać włosy do wyschnięcia 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy27 maja, 2016

    Witaj Dario! Mam pytanie. Gdzie kupić szczotkę Tangle Teezer, aby mieć pewność, że jest oryginalna? Czy w Rossmannie nie nabędę bubla? (bo właśnie tam widziałam szczotkę stacjonarnie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy28 maja, 2016

      W Rossmann jest na pewno orginalna. Tangle teezer ma wiele zamienników np Dtangler, która z wyglądu jest podobna ale w używaniu to nawet koło niej nie leżała.

      Usuń
    2. Anonimowy28 maja, 2016

      w douglas tez sa

      Usuń
    3. Anonimowy29 maja, 2016

      Dziękuję, w takim razie nabędę TT stacjonarnie. :)

      Usuń
    4. W Rossmannie i Hebe - na pewno oryginalne :-)

      Usuń
  15. Anonimowy28 maja, 2016

    Zamieniłam się z mamą która ma krótkie włosy z mojej malutkiej wysłużonej i porysowanej SalonDry Compact na Philips SalonDry Control i to nie był zbyt dobra wymiana...suszarka jest duża i ciężka a ja mam grube długie włosy i wysuszenie nią czupryny to dobry trening cierpliwości i bicepsa :) czasem nawet sprawdzam czy pali się niebieskie światełko jonizacji bo efektów z niej nie ma :( mama rzadko korzysta z suszarki i chyba zrobimy re-wymianę :) SalonDry Compact mimo że bez jonizacji jak dla mnie sprawuje się dużo lepiej, Pozdrawiam Natalia

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy28 maja, 2016

    1. Kolor bialy nie moze sie odbarwic- raczej przebarwic.
    2. Jonizacja w suszarce nie jest nowoscia (mam w swojej kupionej dobre 3 lata temu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy28 maja, 2016

      co ty nie powiesz...

      Usuń
    2. Anonimowy28 maja, 2016

      A gdzie jest napisane że to nowość? Do komentowania przystąp jak już nauczysz się czytać ze zrozumieniem. Ludzie się do wszystkiego dowalą, szczególnie tacy mający problemy ze sobą.

      Usuń
  17. Anonimowy28 maja, 2016

    Tylko Remington, używałam już kilka ale za tą warto było trochę wydać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy28 maja, 2016

    Remington to najgorsza marka z jaką się w życiu spotkałam. Termoloki po 2 tygodniach przestały się nagrzewać, a suszarka po prostu się spaliła. Nigdy w życiu tego badziewia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy28 maja, 2016

      Może Remington jest podrabiany? Często spotykam się ze skrajnymi opiniami na temat Remingtona, nie wiem co o tym myśleć.

      Usuń
    2. Myślę że może to (jak w przypadku każdej innej marki) zależeć też od konkretnego modelu. Ja używam suszarki i prostownicy z serii PROtect i jest bardzo zadowolona :)

      Usuń
  19. Anonimowy28 maja, 2016

    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to właśnie chciałam dodać :) Gipsówka i to różowe w tle - super.

      Usuń
  20. Ja widzę różnicę między zwykłą suszarką a taką z jonizacją. Do tej pory suszyłam ciepłym nawiewem o średniej mocy (samym chłodnym niestety nie jestem w stanie wysuszuć moich włosów), ale ostatnio zauważyłam, że lepiej mi się sprawdza suszenie najmocniejszym nawiewem. idzie szybciej, a włosy są gładsze. No i też krócej narażone na działanie tempertatury. No koniec zawsze chwila z zimnym nawiewem. Ale ogólnie rzadko suszę włosy. Zazwyczaj daję im wyschnąć naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy28 maja, 2016

    Dario, stosowałaś glinki z ecospa? A może ktoś inny mi powie jak z ich jakością i efektami działania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie używałam niestety, wiec nic nie doradzę :-)

      Usuń
  22. Anonimowy28 maja, 2016

    Ja obecnie mam suszarkę Braun Saint 5 i szczerze mówiąc rewelacji nie ma. Jest ciężka, a przy swojej mocy wcale nie ma silnego nawiewu. Jedyny jej plus to rzeczywiście chłodny nawiew, moja poprzednia suszarka po 2 latach zaczęła "palić" włosy, ale philips, który kosztował jakieś 60 zł sprawdził się znacznie lepiej niż ta nowość. A co do jonizacji, ja nie zauważyłam żadnego efektu wow.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam suszarkę z linii profesjonalnej z Boscha. Właśnie z jonizacja, jest ciężka ale przy długich włosach idealna, bo suszy w mig. Też na początku myślałam,ze jonizacja to tylko trik marketingowy, ale naprawdę odkąd jej używam to moje włosy nie elektryzuja się przy ściąganiu ubrań, w zimie gdy nosi się te płaszcze i szaliki, ani nie 'kleje się " do ubrań innych osób . Ja widzę różnicę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy28 maja, 2016

    Kochana bardzo proszę o odpowiedzi na pytania powyżej dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy29 maja, 2016

    Dario, jak często używasz masek do włosów? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja rok temu kupiłam suszarkę z jonizacją firmy Łucznik, jestem z niej bardzo zadowolona i oczywiście widzę znaczną różnic3 między suszeniem bez i z jonizacją. Miałam problem z puszeniem się włosów po suszeniu zwykłą suszarką, teraz mam piękne i gładkie włosy bez efektu puszenia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Warto też wspomnieć o obrotowym kablu, dzięki któremu suszarka posłuży o wiele dłużej. Przez to kabel się nie przerwie i nie rozpadnie od częstego używania - kilka dni temu spotkał mnie taki problem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy30 maja, 2016

    Witam mam 15 lat i bardzo dużo przebarwień na twarzy(pieprzyki,piegi)które cały czas powstają.P.dermatolog powiedziała że to genetyczne ale przebarwienia cały czas powstają.Znasz jakiś preparat aby lekko je wybielić lub żeby nie powstawały?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio na youtube przed jednym z filmikow wlaczyla mi sie reklama suszarki Dyson SuperSonic.
    Wyglada super, niestety cena rowniez powala >.<

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy30 maja, 2016

    Mam suszarkę z Lidla z funkcją jonizacji, nie widzę jednak żadnych plusów, a "chłodny" nawiew nie jest nawet letni.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy30 maja, 2016

    można malować paznokcie używając bazy i topu semilac a lakierów neo nail?

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy30 maja, 2016

    A tak odbiegając od tematów urodowych, jako singielka chciałam zapytać, chociaż wiem, że cenisz bardzo prywatnośc, jednak może na coś odpowiesz z moich pytań :D
    Jesteś w związku, gdzie poznać swoją miłość życia i ile można czekać na porządnego faceta ?! (bo takich typowych Sebków nie brakuje :P (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Twoje pytania nie ma jednej, słusznej odpowiedzi :-) A ile można czekać? Do skutku, na pewno warto :-)

      Usuń
  33. Anonimowy31 maja, 2016

    Witam,w jednym z ostatnich "postów" na instagramie pisałaś Dario o nowości Semilac Hardi White. Chciałabym prosić o podpowiedź, czy ten produkt może zastąpić też biały lakier 001? Chciałam zamówić 001 i używać go samodzielnie i jako bazę pod neony, ale po przeczytaniu o Hardi White zastanawiam się,czy on nie spełniłby dwóch funkcji - białego lakieru właśnie(domyślam się,że pod neonami się sprawdza,ale czy jako sam biały kolor, pokryty tylko topem, na wszystkich paznokciach też?), ale tez i utwardzacza ( w tej chwili używam przezroczystego hardi, żeby utwardzić naturalną płytkę). Będę bardzo wdzięczna za podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem będzie się nadawał jako samodzielny lakier w białym odcieniu :-)

      Usuń
  34. Ja używam od kilku lat suszarki Remington (model D-5020) i widzę efekt jonizacji - włosy są gładkie i lepiej się układają niż po wysuszeniu innymi suszarkami lub pozostawieniu ich do wyschnięcia. Nie wyobrażam sobie układania włosów bez tej suszarki ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy31 maja, 2016

    Dario co robisz z tą palmą, że jest taka ładna, jak ją pielegnujesz? U mnie końce listków są zeschniete nie wiem czemu. Może masz jakiś sposób żeby pięknie rosła :-) i skąd ta biała donica, jeśli można wiedzieć :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj Dario, troszkę nietypowe pytanie, co robisz z tą palmą, jak ja pielegnujesz, jest piękna. U mnie końce listków usychaja, nie wiem czemu. Doradz coś żeby tak ładnie rosła jak u Ciebie :-) i skąd ta biała donica jeśli można wiedzieć, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie końcówki też zaczęły usychać szczególnie po przyniesieniu palmy ze sklepu do domu. Kupiłam do niej taki nawóz do roślin Humus i teraz już przestała schnąć ale te brązowe końcówki i tak trzeba przyciąć. Doniczka jest z Castoramy :-)

      Usuń
  37. Dziwię się, że przy tak długich i gęstych włosach nie pomyślałaś o zakupie profesjonalnej suszarki. ja mam taką, jest mała, lekka, ma prawdziwą jonizację, turmaliny. Przede wszystkim daje radę, czyli nie przegrzewa się tak, jak miało to miejsce przy suszarce sklepowej. Jedyny minus, to cena, taka suszarka jest droższa, ale dość mocno przekłada się to na jakość. o elektryzowaniu się włosów już dawno zapomniałam. Ja mam włoska VELECTĘ, mogę tez polecić VALERĘ. Pozdrawiam, Renata

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie słyszałam o suszarce z jonizacją, ciekawa sprawa. I po raz kolejny jestem zachwycona Twoimi włosami!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam pytanie: Czy masz dokładnie rozplanowane kiedy co nakładać na włosy? Chodzi mi o to, że np we wtorek i czwartek płukanka w sobotę olejowanie...

    OdpowiedzUsuń
  40. Tak z czystej ciekawosci, poniewaz wlosy masz nieziemskie - wszystkie sa "Twoje", czy masz jakies doczepy? To jest niemozliwe miec az tak ladne i geste wlosy, malo ktors Arabka moze sie takimi pochwalic ;))

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja mam wrażenie, że jonizacja działa na moje niesforne włosy. Mam suszarkę Panasonic, używam jej od około pół roku i widzę jednak różnicę jeśli chodzi o puszenie. Może to kwestia włosów, sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature