Top Social

MANICURE NA LATO W WAKACYJNYCH ODCIENIACH: COLOR FRENCH SEMILAC KROK PO KROKU.

Lato coraz bliżej, a ja już dziś przybywam do Was z propozycją wakacyjnego manicure. Będzie to stylizacja "color french", która idealnie wpisuje się w wakacyjne klimaty. Jeśli chcecie zobaczyć jak krok po kroku zrobić takie paznokcie (wraz z przedłużaniem płytki), to zapraszam do dalszej części wpisu, który powstał we współpracy z marką Semilac. 



KROK 1
Dokładnie odtłuszczam paznokieć Cleaner-em i po jego całkowitym odparowaniu nakładam bazę witaminową Semilac. Utwardzam w lampie przez 20 sekund. O lampie, której aktualnie używam przeczytacie dalej. 

KROK 2
Ja do wykonania tego manicure postanowiłam przedłużyć płytkę przy pomocy produktu Semi Hardi, dlatego zakładam szablon tak, aby dokładnie wszedł pod paznokieć. Kiedyś już powstał tutorial krok po kroku jak przedłużać paznokcie, więc odsyłam Was tutaj klik. To naprawdę banalnie proste. 


KROK 3
Nanoszę na całą powierzchnię płytki Semi Hardi, a następnie wychodzę na szablon do momentu, w którym osiągnę oczekiwaną długość paznokcia. Pamiętajcie, aby działać tutaj szybko, ponieważ Semi Hardi będzie się rozlewał na boki. Kiedy uformuję już ostateczny kształt, to utwardzam całość pod lampą przez kolejne 20 sekund.

KROK 4
Zdejmuję szablon podważając go sondą, przecieram paznokieć Cleanerem, aby zdjąć tłustą warstwę, a następnie piłuję w migdałowy kształt (pilnik 100/180). Możecie piłować też bezpośrednio po płytce, kiedy zauważycie, że są na niej nierówności czy wybrzuszenia. Na koniec piłowania warto wypolerować cały paznokieć bloczkiem polerskim i jeszcze raz przetrzeć płytkę Cleanerem, aby zdjąć pył. 


KROK 5
Na całą powierzchnię paznokcia nanoszę kolor Semilac French Beige Milk 051. Utwardzam w lampie przez 20 sekund i nakładam drugą warstwę oraz ponownie wkładam pod lampę na 20 sekund. 

KROK 6
Następnie pokrywam paznokieć Top-em Semilac No Wipe i znów utwardzam pod lampą przez 20 sekund. 


KROK 7
Na jeden bok paznokcia nakładam biały odcień Semilac Strong White 001. Robię to bezpośrednio pędzelkiem od lakieru. Jeśli nie wyjdzie Wam równo, to zawsze możecie to poprawić ścierając kolor Cleanerem. Jeśli uzyskam ładną, równą linię, to utwardzam w lampie przez 20 sekund. 

KROK 8
Teraz czas na drugi bok paznokcia i tutaj akurat nanoszę kolor Semilac Lovely Mickey 131. Utwardzam w lampie przez 20 sekund. Pamiętajcie, aby nakładać cieniutkie warstwy kolory, aby na końcówce paznokcia nie powstał zbyt duży garb. 



KROK 9
Na koniec zabezpieczam paznokieć Top-em Semilac No Wipe i wkładam pod lampę na 20 sekund. I gotowe!


Aktualnie do utwardzania hybryd używam  profesjonalnej lampy Led Semilac 36W. Ma trzy czasy utwardzania: 5s, 20s i 30s. Fajne jest w niej to, że automatycznie włącza się po włożeniu dłoni do środka i również wyłącza, kiedy ją zabierzemy. Ma ściąganą górę, dzięki czemu bez problemu można wykonać też manicure na stopach. 





Od kciuka kolor: 058 Heather Gray, 130 Sleeping Beauty, 003 Sweet Pink, 009 Baby Girl, 131 Lovely Mickey.

Do wykonania całego manicure użyłam:

1. Cleanera Semilac
2. Witaminowej bazy Semilac
3. Szablonów do przedłużania paznokci Semilac
4. Semi Hardi
5. Koloru podkładowego na całej płytce Semilac French Beige Milk 051
6. Koloru białego na bok paznokcia Semilac Strong White 001
7. Koloru na drugi bok paznokcia: 058 Heather Gray, 130 Sleeping Beauty, 003 Sweet Pink, 009 Baby Girl, 131 Lovely Mickey.
8. Semilac Top No Wipe
9. Lampy Semilac LED 36W
10. Pilnika 100/180
11. Bloczka polerskiego
12. Sondy
13. Wacików bezpyłowych

Wszystkie produkty dostępne są na stronie www.semilac.pl
Po więcej paznokciowych inspiracji zapraszam do zakładki "MANICURE" na moim blogu tutaj klik. 




120 komentarzy on "MANICURE NA LATO W WAKACYJNYCH ODCIENIACH: COLOR FRENCH SEMILAC KROK PO KROKU. "
  1. korzystałam (póki co) raz z hardi i zrobiłam sobie taaaaką masakrę! Paznokieć był gruby i ewidentnie nie wyglądał na naturalny. Może kolejny raz będzie bardziej udany ;) Twoja propozycja bardzo ładna i dziewczęca :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Hardi trzeba troszkę potrenować i za każdym razem jest lepiej. Jeśli paznokieć wychodzi zbyt gruby, to zdecydowanie za dużo nakładasz. Naprawdę wystarczy mała ilość :-)

      Usuń
  2. Anonimowy24 maja, 2016

    Super kochana manicure;-) ja nie potrafię robić Hardem. Mam straszny uskok.
    Powiedz mi czy najpierw mam nakładać krem nawilżający a później przeciwsłoneczny czy odwrotnie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli źle przykładasz szablon. Lepiej, żeby szedł bardziej w dół wraz z naturalną linią paznokcia, niż w górę czy zupełnie na prosto :-) Co do kolejności o którą pytasz, to zawsze najpierw krem nawilżający, a później krem z filtrem :-) Pozdrowienia!

      Usuń
    2. Ostatnio akurat o tym czytałam i podobno lepiej najpierw nawilżający, a potem przeciwsłoneczny, bo jak się to zrobi odwrotnie, to nawilżający zmnniejsza efektywność przeciwsłonecznego :)

      Usuń
    3. Anonimowy25 maja, 2016

      No tak Daria właśnie napisala

      Usuń
    4. Anonimowy25 maja, 2016

      teraz kremy z filtrem bazują na zwykłych kremach pielęgnacyjnych, więc bez problemu można znaleźć po prostu nawilżający krem z filtrem...po co przepłacać za dwa produkty i bawić się w nakładanie kilku warstw, skoro latem przy wysokich temperatursch wszystko spływa. poza tym - czy podkład (bez SPF) osłabia działanie filtru? nie, a nakłada się go na krem.

      Usuń
    5. Nie wiem jak to teraz jest z tymi kremami, ale kiedyś(jak pracowałam w perfumerii) uczono mnie, że SPF działa tylko jeśli jest w warstwie na wierzchu, więc jeśli nakładasz krem z filtrem, a na to podkład bez SPF, to filtr nie działa...

      Usuń
  3. Pytam pod tym postem, bo najnowszy ;)

    Jakiego kremu/bazy używasz pod podkład Provoke Matt? Czy wykańczasz go jakimś pudrem? Używałaś kiedys może pudru mineralnego matującego z Eveline?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazy używam sporadycznie, tylko na większe wyjścia i jest to Benefit The Porefessional, ale czy ona coś tak naprawdę daje, to nie wiem. Czasem mam wrażenie, że podkład dziwnie się na niej zachowuje. Zwykle nakładam tylko krem nawilżający i to on jest moją bazą. Aktualnie jest to Clinique Moisture Surge o którym wspominałam w ulubieńcach: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/05/najlepsi-w-kwietniu-maka-kokosowa.html

      Z Eveline używałam niedawno jakiegoś pudru w kamieniu ale tak mnie po nim wysypało, że wywaliłam do kosza :-(

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  4. Prześlicznie, jak zawsze zresztą ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny manicure :)
    No i wykonanie perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy24 maja, 2016

    Dario, jak często używasz maski Kallos Blueberry? Dziękuję za odpowiedź! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz Kallos, raz inna maska i tak naprzemiennie :-)

      Usuń
    2. Anonimowy25 maja, 2016

      a jakie maski teraz używasz?

      Usuń
  7. Jaki piękny! :) Po prostu idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy24 maja, 2016

    Ostatnio pokazywali taki manicure w Tvn Style. Ładnie Ci wyszedł, zresztą jak zawsze 😀 Tylko pozazdrościć talentu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam, natomiast ja już coś takiego robiłam w zeszłym roku i również pokazywałam na blogu :-)

      Usuń
  9. Anonimowy24 maja, 2016

    Powiedz proszę czy ten 051 jest w 100% kryjący czy może transparentny? Szukam kolory do tradycyjnego frencha I zastanawiam się nad 002 051 i hard milk. Pięknie wykonane paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest transparentny, taki mleczny, dlatego musiałam nałożyć dwie warstwy :-) Hard Milk jest bardziej przeźroczysty i aby uzyskać jakiś odcień musiałabyś nałożyć minimum 3 warstwy :-) Myślę, że 051 do tradycyjnego frencha będzie ok.

      Usuń
    2. Anonimowy25 maja, 2016

      Polecam 051 do frencza, ładnie wygląda

      Usuń
  10. Anonimowy24 maja, 2016

    Hej;) czy suszenie włosow zimnym nawiewem z jonizacją i dufuzolem jest bezpieczne dla włosów? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością to najbezpieczniejsza opcja. Ja jednak suszę ciepłym, bo zimnym za długo by to trwało :-)

      Usuń
  11. jak zwykle wszystko perfekcyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy24 maja, 2016

    Jak wypiłować taki piękny kształt paznokcia? Ja tego nie potrafię :-( I druga sprawa jakie masz spostrzeżenia dotyczące bazy witaminowej? Czy trzyma się równie mocno jak zwykła? boję się że jest nietrwała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trzyma się kiepsko i żałuję, że ją kupiłam. Fakt zdejmuje się pięknie i nic nie trzeba skrobać, ale po 4-5 dniach mi odchodzi z rogów paznokcia. Paznokcie nosze spiłowane na kwadrat. Czaję się na hard base neonail, albo ewentualnie indigo proteinową, o obu słyszałam dobre opinie, że dobrze trzymają i łatwo si3 odmaczają i nie wiem, którą wybrać ;)

      Usuń
    2. Nie ma jakiejś uniwersalnej rady co do piłowania. Myślę, że to kwestia wprawy, musisz ćwiczyć :-) A co do bazy witaminowej, to utrzymuje paznokcie krócej, niż zwykła, ale dla mnie to plus, bo często zmieniam kolory lakierów i nie mam później problemów ze ściąganiem :-)

      Usuń
  13. Anonimowy24 maja, 2016

    Ta lampa w zestawie kosztuje 600zl na semilac.pl, można gdzieś ją dostać solo w nieco niższej cenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy25 maja, 2016

      Aliexpress-diament badz sunone

      Usuń
    2. Anonimowy25 maja, 2016

      Na cocolicie masz za 499 :)

      Usuń
  14. Anonimowy24 maja, 2016

    Dario, jakie sklepy internetowe polecisz do zakupu orginalnej szczotki Tangle Teezer? Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy25 maja, 2016

      Od 27.05 na tangle teezer będzie promocja w Hebe, szczotki będą po 39,90 zl. Tak jest w gazetce :-)

      Usuń
    2. To tym bardziej warto się skusić, ale czytelniczka pytała akurat o sklepy internetowe :-)

      Usuń
  15. Anonimowy24 maja, 2016

    Dario, prosze o rade :-(. Dbam o moje wlosy, pielegnuje je lecz mam fruwajki(czytalam o nich post) ale nie pojedyncze lecz na calej dlugosci wlosow. Strasznie niestety szpeca fryzure, i mam pytanie co bys takiego polecila co by skutecznie je wygladzilo? Juz probowalam roznych preparatow lecz efekt byl na kilkanascie minut :-/. Dziekuje z gory za odpowiedz i serdecznie Cie pozdrawiam. PS: Paznokcie cudowne :-* !

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy24 maja, 2016

    Kochana Dario, znasz moze jakis patent zeby wlosy po nocy nie byly pokrecone? Lub jakis preparat, po ktorym by byly wmiare proste :-)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mam ten sam problem. Pomaga jedynie poranne wyciągnięcie włosów na okrągłą szczotkę, albo założenie wałków na rzepy :-)

      Usuń
    2. Anonimowy25 maja, 2016

      to Keratynowe prostowanie i po problemie :) Tylko włosy po jakimś czasie wyglądają jak szczecina :P

      Usuń
  17. Super! :) Ja teraz tylko nakładam odżywkę na paznokcie, bo są bardzo osłabione. :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy24 maja, 2016

    a ja po pół roku dostałam uczulenia na Semilaki :(((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy25 maja, 2016

      Jak się ono objawia? Masz to udokumentowane zdjęciami?

      Usuń
    2. Anonimowy25 maja, 2016

      Poczytaj sobie o uczuleniu na formaldehyd, to składnik hybryd semilac na który wiele osób dostaje uczulenia (Tak samo jak na odżywki do paznokci eveline)

      Usuń
    3. Anonimowy25 maja, 2016

      To nie formaldehyd uczula... Wiele jest produktów z tym składnikiem w składzie

      Usuń
    4. Wszystkie nasze produkty posiadają Certyfikaty Bezpieczeństwa oraz Dermatestu, reakcja alergiczna jest uzależniona od wielu czynników, żaden produkt kosmetyczny nie daje gwarancji niewystąpienia niepożądanej reakcji.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
    5. Anonimowy27 maja, 2016

      Ja również dostałam uczulenie na lakiery hybrydowe Semilac po prawie roku. Nawet na kursie stylizacji paznokci mówili, że Semilac i jeszcze dwie firmy mają silnie uczulającą substancję w składzie lakierów. Istnieją nawet sformalizowane grupy osób uczulonych na Semilaca i liczą ponad 3,5 tysiąca osób. A szanowny użytkownik "Semilac Ekspert" pisząc o Certyfikatach Bezpieczeństwa i Dermateście się ośmiesza - grupa 20 osób, na których testowaliście swoje produkty nie kwalifikuje Waszego testu jako poważnego i wierzytelnego. Takich badań nie przeprowadza się nigdy na tak małej liczbie osób.

      Usuń
  19. Hard ok.... szkoda tylko ze pod wpływem ciepła paznokcie robią się miękkie, uginają się, są plastyczne A koncowo łamią się. Niestety. Bardzo cenię sobie Semilac lecz przedłużanie i trwałość nie sa godne polecenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, semi hardi nie jest żelem i dlatego jest bardziej elastyczny, ciepło także sprawia, że robi się bardziej miękki dlatego nadaje się on do przedłużeń do 5 mm. Aby zwiększyć jego trwałość zalecamy robienie nawet 4 warstw oraz dokładne ich utwardzanie, warto także przed robieniem przedłużenia przeturlać buteleczkę by składniki się dobrze wymieszały.
      W razie pytań chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  20. Anonimowy24 maja, 2016

    Witaj Dario, powiedz prosze czy nakładasz samoopalacz również na szyję? Czy cera nie wygląda zbyt blado? Bp u mnie tak, nawet po nałożeniu podkładu (er eris provoke- ivory) Poradź proszę jak tego uniknac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak :-) Później po prostu mieszam Eris z jakimś nieco ciemniejszym podkładem i też przyciemniam twarz pudrem brązującym :-)

      Usuń
  21. Bardzo fajne zdobienie z delikatnym kolorem :)
    Ale ja chyba pozostanę przy normalnych lakierach, a hybrydy od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę takiej wprawy :) piękne pazurki !

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy25 maja, 2016

    Dzięki Tobie pokochałam Semilaca. Piękne robisz te pazurki *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy25 maja, 2016

    Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy25 maja, 2016

    Dario czy paczki z tej strony semilac.pl przychodzą szybko?

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy25 maja, 2016

    Idealne na wakacje do mojego bikini :D Dario, kiedy aktualizacja pielęgnacji włosków? Ania.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj Dario, nie wiem czy to pytanie już padło, ale napisz mi proszę, czy połysk, jaki daje Top Semilac No wipe jest intensywniejszy niż przy zwykłym Topie Semilaca? A paznokcie jak zawsze przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej opinii tak - daje ładniejszy, bardziej szklisty połysk :-)

      Usuń
  28. Piękne kolory na wiosne. Masz śliczne paznokcie i pierwszy raz widzę, żeby na blogu ktoś tak dobrze wytłumaczył jak się robi paznokcie. No i oczywiście te piękne zdjęcia :P

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy25 maja, 2016

    Przepiękne paznokcie :) Dario, jest szansa na nowy wpis o pielęgnaji cery? Martyna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy25 maja, 2016

    Droga Dario, polecisz coś do suchej skóry twarzy? Moja skóra nie jest problematyczna, aczkolwiek mój największy problem to własnie sucha skóra. Stosuje systematycznie peeling enzymatyczny z bielendy raz w tygodniu, stosuje kremy nawilżające, codzienne oczyszczanie i nic. Od czasu do czasu na brodzie po prawej stronie wychodzą mi drobne czerwone plamki. Może jakieś maski nawilżające? i jak pozbyc sie tych nieestetycznych kropek z malego kawalka brody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może problem leży w zbyt częstym, dogłębnym oczyszczaniu skóry? Może spróbuj na chwilę zrezygnować z enzymatycznego peelingu? Warto też zastanowić się nad zmianą środka myjącego. Czego używasz do zmywania makijażu? Co do kropek, to chyba podałaś zbyt mało danych, abym mogła ocenić co to jest. Poza tym ja też nie jestem lekarzem i mogę pomóc tylko do pewnego momentu :-)

      Usuń
  31. Anonimowy25 maja, 2016

    A ja mam pytanie z innej beczki, mianowicie od paru dni stosuje sok z czarnej rzepy zarówno na skalp jako wcierka i jako dodatek do ulubionej maski. Pisałaś że podczas wcierania w skalp trochę mrowi piecze itp, u mnie nie ma zupełnie żadnych odczuć, czy to normalne? (stosuje dokładnie ten sam o którym kiedyś pisałaś na blogu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy25 maja, 2016

      Piecze tylko sok świeżo wyciśnięty z czarnej rzepy :)

      Usuń
    2. Niektóre osoby odczuwają pieczenie też po tym butelkowanym soku, ale faktycznie częściej piecze ten świeżo zrobiony :-)

      Usuń
  32. Anonimowy25 maja, 2016

    Dario jaką lampe Led czy Uv i jakiej firmy polecasz dla początkujących w dość przystępnej cenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka będzie odpowiednia: http://semilac.pl/pl/glowna/1225-lampa-uv-36-w-4-ro-zarowkowa.html

      Usuń
  33. bardzo fajnie wykonany a ostatnie zdjęcie pokazujące różne odsłony jest boskie ;) każda znalazła by jakiś wzór dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy25 maja, 2016

    Podczas czytania Twojego bloga na telefonie podczas przewijania w dol wystarczy jeden maly ruch w bok, aby przelaczyc nastepny/poprzedni post. To bardzo uciazliwe. Czytajac jeden post kilka razy musze wracac z przelaczonych stron. Sprawdz prosze u siebie na telefonie czy to dostrzegasz, byc moze mala zmiana ustawien ulatwi czytanie Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na razie nic nie mogę z tym zrobić :-( Postaram się to zmienić ale dopiero za jakiś czas. Teraz jedynie mogę doradzić, abyś przeglądała bloga w wersji na komputer.

      Usuń
  35. Anonimowy25 maja, 2016

    sama natura....

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy25 maja, 2016

    ehh nie którzy to mają czas na takie rzeczy...zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Są przepiękne! ♥ Koniecznie muszę takie zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Droga Dario! Mam suchą cerę. Gdy nakładam podkład (maybelline affinitone) palcami, to bardzo nieładnie wygląda, widać z daleka, że mam fluid na twarzy,a u innych dziewczyn nie można tego dostrzec. Próbowałam też innych podkładów i mam tak samo. Czy spróbować beuty blendera czy może kupić jakiś krem bb? Może poleciłabyś mi jakieś dobre podkłady nawilżające dla cery suchej? Głównie chcę zakryć zaczerwienienia, dziękuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie wypróbuj Bourjois hEalthy Mix - to świetny podkład dla cery suchej i świetnie wygląda na skórze nałożony palcami. Ewentualnie kup sobie płaski pędzel typu Flat Top np. Hakuro H51, bardziej polecam taką aplikację niż Beauty Blender :-)

      Usuń
  39. Anonimowy25 maja, 2016

    cudowne wykonanie uwielbiam twoje posty o paznokciach. Muszę kupić 051 <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy25 maja, 2016

    Daria na ile starcza Ci taka buteleczka bazy?

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy25 maja, 2016

    Jutro robię identyczne :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  42. Moze podpowiesz co moze miec wplyw na to, ze jak probuje hardem uratowac dlugi paznokiec nadlamany w polowie "odrostu" to po 3-4 dniach mimo wszystko wszystkie warstwy pekaja w tym samym miejscu? W efekcie i tak mam ulamany paznokiec:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może zbyt cienka warstwa Semi Hard :-)

      Usuń
    2. Anonimowy26 maja, 2016

      Warto spróbować triku z torebką po herbacie, dużo na ten temat w Internecie :)

      Usuń
    3. Juz probowalam nakladac i 1 grubsza i 3 ciensze i zawsze to samo...a z torebka musze obczaic, jeszcze sie nie spotkalam:)

      Usuń
    4. Juz probowalam 1 grubszej i 3 cieniutkich i zawsze to samo:( a trik z torebka musze obczaic bo jeszcze sie nie spotkalam:)

      Usuń
    5. Zalecam nałożenie nawet 4 warstw by efekt był lepszy, ważne jest również dokładne utwardzenie Semi Hardi. Polecam także 15 minut przed użyciem przeturlać butelkę po twardym podłożu, tak, aby składniki się wymieszały.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  43. cudne - wszystkie cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej Daria �� Kallos Blueberry jest w drogerii Natura kolo Sephory w Gdansku Głównym. Pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy26 maja, 2016

    Witaj Dario :) licze na Twoja podpowiedź w kwestii torebki Michael Kors jet set travel crossbody.
    zamierzam ja kupic jeszcze w tym tygodniu ale spotkalam sie z opinią ze kolor z lancuszka schodzi co mnie zaniepokoilo.. nie bede ukrywac ze na nia odkladalam i odmawialam sobie innych rz3czy by moc cieszyc sie ta jedna torebka na lata..
    jak to wyglada u Ciebi3 czy schodzi faktycznie ? Ps zamierzam kupic na zalando.
    czekam na odpowiedz i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kolor łańcuszka jeszcze nie został w żaden sposób naruszony, ale bardzo dbam o tą torebkę. Nie biorę jej ze sobą, kiedy pada i nie zostawiam na słońcu. Ogólnie to taka torebka specjalnej troski ;-) Pamiętaj jednak, że nie ma rzeczy wiecznych i to, że akurat Kors trochę kosztuje wcale nie oznacza, że będzie Ci służył latami. Niestety również spotkałam się z opiniami, że łańcuszek się odbarwia ale tak jak wspomniałam, u mnie to nie ma jeszcze miejsca :-)

      Usuń
    2. Anonimowy27 maja, 2016

      Tez zamierzam ja tak traktowac, jak torebkę specialnej troski :) masz racje, bardziej mialam na mysli ta skore saffiano, ze ona sie nie rysuje ani nie luszczy. W sumie juz i tak podjęłam decyzję, że ja kupie wiec mam nadzieje ze poaluzy mi pare sezonow ;) dzieki za odpowiedz :)) pozdrawiam!

      Usuń
  46. Anonimowy26 maja, 2016

    Witam :-) mam pytanie dotyczące organizerów, czy mogłabyś polecić jakiś fajny organizer na lakiery hybrydowe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama szukam czegoś takiego, ale nic na razie nie ma, co pomieściłoby moją mega ogromną kolekcję. Na razie trzymam wszystkie kolory w dużej szufladzie :-) Chyba nie długo kupię po prostu szafkę z Ikea ALEX i już :-)

      Usuń
  47. Cudowne są te paznokcie! Muszę je troszkę zgapić następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy27 maja, 2016

    Cześć Dario ;)
    Miesiąc temu rozpoczęłam swoją przygodę z lakierami hybrydowymi Semilac. Jednak jestem nieco zaniepokojona negatywnymi komentarzami pojawiającymi sie w internecie. Chciałabym wiedzieć jakie jest Twoje zdanie dotyczące alergii, ktora dość czesto pojawia sie po stosowaniu produktów tej marki. Czy lakiery hybrydowe wg Ciebie niosą ze soba same pozytywne strony czy odnajdujesz tez jakies minusy? Z góry dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście mnie alergia nie dopadła, a używam Semilaca już ponad 2 lata. Natomiast znam sprawę i to faktycznie przykre, współczuję osobom, które muszą się z tym zmagać :-( Uczulenia to kwestia naprawdę indywidualna. Jedni mają alergię na orzechy, pyłki itp, a inni nie :-) Jakie są minusy? Hybrydy uzależniają i chce się ich kupować coraz więcej, a to bolesne dla portfela.

      Usuń
  49. Bosko prezentuje się ten mani - kobieco i niecodziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne paznokcie!!! Wow !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy27 maja, 2016

    Witam
    Paznokietki jak zawsze perfekcyjne!
    Dario, czy przetestowałaś Semi Hardi White a jeśli tak, to czy to prawda, że strasznie ciężko się go zdejmuje z płytki?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wczoraj go pokazywałam na Instagramie - zachęcam do obserwowania, aby być na bieżąco z rzeczami, których nie pokazuję na blogu :-) Jeszcze go nie używałam, ale dziewczyny piszą o tym, że jest trwalszy.

      Usuń
  52. Przepiękne, subtelne paznokcie, mega mi się podobają *.*

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy27 maja, 2016

    Witaj Dario, piszę do Ciebie, gdyż być może jesteś moją ostatnią deską ratunku. Mam ogromny problem z wypadaniem włosów. Stosowałam wiele suplementów aby wzmocnić je od środka, jednak bezskutecznie. Wiele odżywek też nie daje rady. Zasięgnęłam również konsultacji u trychologa i po badaniu okazało się, że na skórze głowy mam coś w rodzaju ciemieniuchy (jak u małego dziecka). Pani poleciła mi zabiegi mezoterapii, jednak ich koszt przekracza moje możliwości, gdyż jestem niepracującą studentką.. robiłam też badania TSH i wszystko jest ok.
    Na skórze głowy czasem odczuwam pieczenie i swędzenie. Dodam, że najbardziej widoczne miejsca, gdzie wypadły mi włosy to okolice skroni, jednak przerzedzenie widać także na całej głowie. Jestem teraz w trakcie stosowania szamponu Bioxsine, gdyż znajoma była nim zachwycona. Jestem dopiero po kilku myciach więc nie ma co liczyć na jakąś różnicę. Co mogłabyś mi doradzić?
    Nie pragnę mieć tak pięknych włosów jak Twoje,bo to już niemożliwe,chciałabym po prostu,żeby nie wypadały, były zdrowsze i szybciej rosły (czego nie zauważam).
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Zastanawia mnie jedno - trycholog wykonał badanie i zalecił tylko mezoterapię? A co z alternatywnymi formami leczenia w przypadku, kiedy Cię nie stać na taki zabieg? Martwi mnie ta "ciemieniucha" o której piszesz, bo podejrzewam, że bez medykamentów na receptę się nie obejdzie. Jeśli coś pokrywa skórę Twojej głowy, to najpierw trzeba się tego pozbyć, a dopiero później działać zapobiegawczo na wypadanie. Ja niestety mimo, że chciałabym Ci pomóc, to nie potrafię postawić diagnozy, bo nie jestem lekarzem. Rewelacyjnym środkiem na zahamowanie wypadania i stymulację porostu jest wcierka Kerium z La Roche Posay, którą sama stosuję, kiedy moje włosy zaczynają okresowo wypadać i są słabe. Ale tak jak wspomniałam - po to trzeba byłoby sięgnąć kiedy wyleczysz obecny stan chorobowy skóry głowy.

      Usuń
  54. Anonimowy27 maja, 2016

    No właśnie nic poza tymi zabiegami nie zostało zlecone. Dermatolog zaś nie widział problemu,może dlatego,że patrzył gołym okiem? Badanie trychologiczne miałam wykonywane przed peelingiem i po. Fakt, różnica była widoczna,dlatego co jakiś czas staram się sama przygotowywać jakiś domowy peeling. Myślisz, że wcierka Kerium sprawdzi się lepiej niż żyworodka,sok i skrzyp?

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak Ty przepięknie ozdabiasz te pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękny manicure i wykonanie, łał!

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy30 maja, 2016

    A może następny post o Twojej kolekcji i organizacji lakirów hybrydowych? :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Czy utwardzasz każdy paznokieć oddzielnie przedłużając je? Chodzi mi o utwardzanie harda? Ja raz próbowałam zrobić wszystkie 4 i dopiero utwardzać ale hard się zdążył rozlać pod płytkę zanim pomalowałam wszystkie paznokcie :P Także zastanawiam się czy to ja tak jakoś nieudolnie przedłużam po jednym paznokciu czy może tak trzeba?

    OdpowiedzUsuń
  59. Wytłumacz mi proszę czy jak nakładasz 2gi raz top po pomalowaniu końcówek, to malujesz nim cały paznokieć czy tylko te końcówki, bo chyba nie zczaiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  60. hej, mam pytanie odnośnie harda semilaca, kupiłam ostatnio milk, jest fajny, ale kusi mnie jeszcze kupno innego harda, który według ciebie jest najlepszy ?

    OdpowiedzUsuń
  61. semilac 130 to mój letni ulubieniec, piekny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature