Top Social

JAK PRZECHOWUJĘ SWOJE POMADKI? POLECANE PRODUKTY DO MAKIJAŻU UST [ROSSMANN -49%].

Kilka z Was prosiło mnie o wcześniejszą publikację wpisu na temat pomadek, na które warto się skusić korzystając z promocji -49% w Rossmannie, więc dziś wpadam do Was szybciutko z moimi rekomendacjami. Przy okazji pokażę Wam też organizację moich kosmetyków, a konkretnie produktów do ust. Mój nowy, akrylowy organizer spisuje się w tej roli świetnie! 



Jakiś czas temu pokazywałam Wam całą organizację moich kosmetyków w szufladkach z Muji i jeśli macie ochotę zobaczyć, to odsyłam TUTAJ klik. Pomadki to moje ulubione produkty do makijażu i już dawno chciałam je poukładać w jakimś osobnym pojemniku, do którego miałabym łatwy i szybki dostęp. Mój kolejny, przeźroczysty organizer zamówiłam TUTAJ klik i spisuje się równie fajnie, co Muji, ale jest od niego znacznie tańszy. Wiem, że wiele z Was woli mieć pochowane kosmetyki w nieprzeźroczystych pojemnikach czy szufladach, ale ja akurat uwielbiam mieć wszystko w zasięgu wzroku. Akrylowe organizery ułatwiają mi odnalezienie konkretnego produktu, a poza tym pozwalają zachować porządek.


Jak widzicie w tym małym pojemniku całkiem sporo się mieści. Jest trochę mniejszy, niż organizer z Muji, ale głębokość szufladek ma taką samą. Jeśli lubicie, aby wszystko w domu miało swoje miejsce, to naprawdę polecam Wam tego typu organizery. Niestety układanie wszystkiego w toaletce lub szufladach nie do końca się u mnie sprawdza i o wielu produktach zapomniałam, bo były schowane gdzieś głęboko. Przeźroczyste organizery pozwalają zaoszczędzić trochę czasu podczas wykonywania makijażu, bo nie trzeba niczego szukać i widać na pierwszy rzut oka co gdzie się znajduje. Dajcie znać czy taka forma przechowywania kosmetyków Wam się podoba, a teraz przechodzę już do właściwej tematyki dzisiejszego wpisu. Jakie produkty do makijażu ust warto kupić na jutrzejszej promocji w Rossmannie? 


MASEŁKA DO UST ASTOR SOFT SENSATION LIPCOLOR BUTTER / kolor 008 i 009
________
Z pewnością warto zwrócić uwagę na nawilżające masełka do ust z Astor, które zostawiają ładny, naturalny kolor. Odcień 008 Hug Me świetnie nadaje się do dziennego makijażu i jeśli poszukujecie pomadki w naturalnym kolorze, który nie będzie wysuwał się na pierwszy plan, to gorąco polecam. To taki "lepszy", bardziej intensywny kolor ust, który prezentuje się niezwykle subtelnie. Drugi odcień 009, to już coś bardziej różowego, raczej w chłodnej tonacji. Tego typu kolory dobrze wyglądają u osób o zimnej urodzie i jasnej cerze. Minusik za opakowanie, a konkretnie złote napisy, które bardzo szybko się ścierają. Nie wygląda to wcale ładnie, a ja zwracam uwagę na takie rzeczy.


POMADKI: WIBO GLOSSY NUDE 3 ORAZ RIMMEL AIRY FAIRY 070
________
Dwa ciekawe odcienie brudnego różu. Wibo bardziej wpada w rudy brąz, natomiast Rimmel jest chłodnym różem, który ładnie wygląda przy jasnej karnacji. Obie pomadki nie wysuszają ust i są kremowe. Nie utrzymują się jakoś specjalnie długo, ale nie są też totalnie nietrwałe, więc warto wypróbować.


OLEJEK DO UST CATRICE LUXURY LIPS 030
________
Szczęśliwe posiadaczki szaf Catrice w swoich Rossmannach mogą zwrócić uwagę na błyszczki/olejki do ust z serii Luxury Lips. Ja mam odcień 030, który jest takim pięknie podkreślającym, malinowym kolorem. Olejek daje lekkie nawilżenie i ładnie ukrywa wszystkie suche skórki. A tak prezentują się próbki kolorów wyżej omówionych produktów. 


MATOWE POMADKI DR IRENA ERIS PROVOKE REAL MATT LIPSTICK
________
Jeśli szukacie trwałych, matowych, ale nie wysuszających pomadek, to warto spojrzeć na te od Dr Ireny Eris z linii Provoke. Odcień 600 Flamenco Red jest klasyczną, chłodną czerwienią (optycznie wybiela zęby), odcień 602 Pink Princess to łososiowy róż, a 603 Passion Rouge jest dziwnym, zgaszonym różem, który pięknie wygląda przy każdej karnacji. Lubię te pomadki, bo nie są takimi suchymi matami, a do tego mają eleganckie, solidne opakowanie zamykane na magnes. 


KONTURÓWKI DO UST: LOVELY PERFECT LINE 1 ORAZ MISS SPORTY MINI-ME LIPLINER 010 
________
Jestem fanką konturówek i jeśli chodzi o drogeryjną półkę, to mogę polecić kredkę z Lovely i Miss Sporty. Lovely jest bardzo kremowa i ma piękny, blado-różowy kolor, który stanowi idealną bazę pod inne pomadki czy błyszczki, ale sama na całych ustach również wygląda świetnie. Na poniższych próbkach koloru ten odcień wyszedł trochę szarawo, ale w rzeczywistości jest bardziej twarzowy. Jedynym minusem tej konturówki jest fakt, że potrafi podkreślać załamania ust, ale tylko wtedy, gdy nałożymy zbyt grubą warstwę. Druga konturówka, którą lubię, to Miss Sporty w odcieniu Toffee i jest to taki delikatny brązik, bardzo zresztą modny w tym sezonie. Szybko się kończy, ale za taką cenę warto się skusić. 


MATOWE POMADKI W PŁYNIE BOURJOIS ROUGE EDITION VELVET
________
Nie mogło oczywiście zabraknąć matowych pomadek od Bourjois, które bardzo lubię. Są niesamowicie trwałe, zastygające i mają wspaniałe kolory. Moje ulubione to: 10, 07, 09, 11, 06 i 05. Na poniższych próbkach jeszcze nie zastygły, ale uwierzcie mi, że jest to piękny, welurowy mat. Uważajcie jedynie z ilością nakładanej pomadki - najlepiej wygląda jedna, cieniutka warstwa. Zbyt duża ilość nie będzie komfortowa podczas noszenia i też nie prezentuje się to dobrze. 



Bourjois REV - odcień 05 Ole Flamingo - mój ulubieniec z całej gromadki!


MISS SPORTY MY BFFLIPSTICK - 102 MY FUNNY MAUVE
________
I na koniec świetna pomadka w niskiej cenie od Miss Sporty. Jej odcień to brudny róż, który wygląda na ustach bardzo szlachetnie i elegancko. Nie jest to odcień mocno kryjący, ale też niezbyt przeźroczysty. Ogólnie pomadka jest idealna do dziennego makijażu i noszę ją aktualnie bardzo często. TUTAJ klik pokazywałam jej odcień. Niestety gdzieś mi się zawieruszyła i dlatego nie zrobiłam jej "świeżych" zdjęć. 

Jutro w Rossmannie będą też przecenione wszystkie produkty do paznokci, a więc lakiery itd. Ja jak wiecie jestem fanką hybryd, więc nic z lakierów nie polecę. Na pewno warto zwrócić uwagę na płyn do usuwania skórek z Sally Hansen Instant Cuticle Remover i osobiście nie wyobrażam sobie bez niego mojego manicure. Pisałąm o nim TUTAJ klik


***
Planujecie jakieś zakupy, jeśli chodzi o pomadki? Ja raczej na nic się nie skuszę, bo mam spore zapasy.  Aaa i TRZYMAM JUTRO KCIUKI ZA WSZYSTKICH MATURZYSTÓW :-) 


A codziennie jestem na Instagramie, więc zapraszam do obserwowania klik.






93 komentarze on "JAK PRZECHOWUJĘ SWOJE POMADKI? POLECANE PRODUKTY DO MAKIJAŻU UST [ROSSMANN -49%]."
  1. planuję zakupić Wibo Glossy Tempation 05 i Lovely 1 i 2 lub coś z Wibo Milion Dollar ;)
    i jeśli będą to jakieś ochronne pomadki. nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planach zakup Tisane ale tego chyba nie ma w rossmannie... :-(

      Usuń
    2. Mam Wibo 05 kolorek pięknie się prezentuje na ustach,bardzo fajnie nawilża,polecam :)

      Usuń
    3. Anonimowy04 maja, 2016

      Balsam Tisane bardzo polecam. W rosmannie nie widziałam, swój kupiłam w aptece.

      Usuń
  2. Myślę o zakupie takiego akrylowego organizera i chyba w końcu się zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo to świetny sposób na poukładanie kosmetyków i biżuterii :-)

      Usuń
  3. Ja będę polować na jakieś nudziaki z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sie skusze na jakiś lakier nudziakowy ale nie wiem z jakiej firmy:/ poleci mi ktoś coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny chwalą te lakiery Rimmel :-)

      Usuń
  5. Jutro zapoluje na Rimmel The only 1, Maybelline color sensational i wibo juicy color i wiadomo jakieś ochronne pomadki plus wibo lip primer ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy03 maja, 2016

    Jakie masz zdanie na temat matowej pomadki Wibo Million Dollar Lips? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy tej pomadki, więc nic nie powiem :-)

      Usuń
  7. Anonimowy03 maja, 2016

    Ja napewno skuszę się na pomadki od burjuos i maybelline ;) ale raczej w odcieniach nude i róże.
    A co polecisz na skórki wokół paznokci? Może jest coś na co zwrócić uwagę jutro w rosmannie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na końcu posta jest coś właśnie na skórki :-)

      Usuń
    2. Anonimowy03 maja, 2016

      Żel od Sally Hansen stosuje regularnie ;) raczej chodziło mi o jakieś oliwki aby paznokcie lepiej wyglądały.

      Usuń
    3. Niestety w Rossmannie nic porządnego nie znajdziesz. Polecam czyste masło shea do wcierania w skórki na noc lub olej awokado :-)

      Usuń
  8. Mam słabość do szminek, a w tym poście widzę mnóstwo takich, które chętnie bym przygarnęła. Jeśli więc w czwartek promocja będzie trwać, chętnie z niej skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy03 maja, 2016

    Odpowiesz na pytania pod poprzednim postem??? Proszę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy03 maja, 2016

      Rowniez bardzo prosze :-) !

      Usuń
    2. Za chwilkę będę odpowiadać :-)

      Usuń
  10. Ja swoje pomadki trzymam w akrylowym organizerze z biedronki. Również nie wybieram się na te promocje bo mam sporo produktów do ust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te organizery z Biedronki również są fajne, ale niestety nie było takich z szufladkami, a mi najbardziej na nich zależało właśnie :-)

      Usuń
  11. Jestem oczarowana kolorami tych szminek i pomadek i błyszczyków ! Wszytko ładnie się prezentuje, podoba mi się ten organizer ! Naprawdę fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy03 maja, 2016

    Kochana Dario i drogie czytelniczki, czy uzywalyscie kremu bb SO BIO ETIC? Jesli tak to bardzo prosze o podzielenie sie ze mna opiniami, bardzo bede wdzieczna za kazda odpowiedz :-). Serdecznie pozdrawiam, Justyna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna, niestety nie używałam :-(

      Usuń
    2. Ja używałam i nadal mam go w moich "zbiorach" ;) Kolor jaśniejszy jest odpowiedni dla umiarkowanych bladziochów (w typie np. Bourjois 51), konsystencję ma masełkowatą, trzeba rozprowadzać go palcami. Krycie jak na taki produkt bardzo dobre, efekt jaki daje to taki zdrowy blask skóry, ja mam cerę tłustą w strefie T, a bardzo mi się podoba. Nie odczułam nawilżających właściwości, jednak ma on w składzie sporo naturalnych olejów, dlatego po dłuższym stosowaniu odkryłam że mnie zapycha :( i zszedł na dalszy plan. Ale wciąż uważam że to bardzo dobry kosmetyk. Wersji CC nie próbowałam.

      Usuń
  13. Matowe pomadki dr Irena Eris wyglądaja interesująco :) ja niestety w tym sezonie nie skorzystam z promocji. Mam zasadę kupowania na bieżąco, to co potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy03 maja, 2016

    Dzięki za post przed obniżką <3

    OdpowiedzUsuń
  15. pumatki w tym pojemniku wyglądają bosko. Już nie mogę się doczekać jak jutro się obłowie w te wszystkie produkty do ust^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba zaopatrze się w pomadki Dr Irena Eris od razu kupie też coś dla mamy z okazji zbliżającego się dnia matki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dobry pomysł, to może ja też jednak odwiedzę Rossmanna w tym celu :-) A już miałam tam nie zaglądać.

      Usuń
  17. Anonimowy03 maja, 2016

    Kochana planuje kupić pomadke Bourjois Revlona odcien 02 Frambourjois. Czy nie będę miała przez nią mniej białych zębów? Mam białe i nie chciałabym wyglądać mniej korzystnie. A i czy one są lepsze od Eris? pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę ten odcień ma ciepłych tonów, więc nie będzie tak wybielał zębów jak np. mój ulubieniec Ole Flamingo. Czy są lepsze od Eris? Nie wiem, są na pewno inne. Erisowy mat jest bardziej satynowy i pomadki są bardziej kremowe, natomiast Bourjois to lekka formuła i może trochę bardziej przesuszać ale znów o wiele dłużej się utrzymuje na ustach. Ogólnie trudny wybór ale jeśli szukasz czegoś długo utrzymującego się na ustach to wybierz Bourjois :-)

      Usuń
  18. Anonimowy03 maja, 2016

    Dario proszę doradź która z pomadek bourjois nadaje się do makijażu takiego codziennego?

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem tak, ładnemu we wszystkim ładnie, :)

    Mam ten kolor 05 ale jakoś nie potrafię się przełamać i wiem, ze mi coś nie pasuje.. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię, bo ja też jakoś nie od razu się przekonałam - jest to jednak odcień bardzo rzucający się w oczy :-) Można powiedzieć, że raczej dla odważnych.

      Usuń
  20. Mnie bardzo ostatnio korci ASTOR, także jutro zrobię sobie tą przyjemność i zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy03 maja, 2016

    A czy mogłabyś polecić coś podobnego do REV 11 so hap'pink? Moje usta chyba niezbyt lubią się z matami. Od czasu do czasu są ok, ale raczej nie do codziennego stosowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej 11 podobna jest Gosh Velvet Touch Lipstick Lady Luck 151 ale tej marki nie ma niestety w Rossmannie :-(

      Usuń
    2. Anonimowy03 maja, 2016

      Powinna być w hebe. Hmm to poczekam na promocję u nich :D

      Usuń
  22. Anonimowy03 maja, 2016

    Dario miałaś może styczność z podkładem Clinique beyond perfecting 2w1 foundation +concealer? Jak się sprawdzał u Ciebie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miałam i byłam z niego zadowolona, chociaż kolor był trochę za ciemny i oddałam go mamie. W każdym razie był fajny, chociaż z tej półki cenowej wybrałabym Estee Lauder Double Wear :-)

      Usuń
  23. Ja się wybieram po Rimmel Only One 810 i 600, 700 kupiłam na allegro. Ktoś je ma?

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten organizer jest świetny, gdzie go kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy04 maja, 2016

    Jeśli chodzi o Bourjois REV to chyba trafiłam na jakiś wadliwą sztukę. Kupiłam swoją na bodajże poprzedniej promocji w rossmanie i śmierdzi jak... farba do ścian? Myślę, że to najbardziej trafne porównanie :P i zastanawiam się, czy one mają taki nieprzyjemny zapach czy to ja na taką trafiłam? Na dodatek potwornie wysusza mi usta. Trochę się zraziłam, bo nie wiem czy to tylko moja taka jest, czy jak kupię inną to będzie taka sama...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam już wiele takich opinii, że ta pomadka śmierdzi jak farba, ale moje praktycznie nie mają zapachu. Nie wiem czy to kwestia wrażliwości czy może te wcześniejsze "partie" miały inny skład i były bezzapachowe? Ja swoje kupowałam jakoś w zeszłym roku i może ten nowszy wypust jest jakiś inny... Trudno powiedzieć.

      Usuń
    2. Anonimowy04 maja, 2016

      Ja swoją też kupiłam w zeszłym roku i niestety potwornie śmierdzi... Na szczęście zapach szybko się ulatania a piękny kolor zostaje ;)
      Pozdrawiam
      Ginger

      Usuń
  26. Zdjęcia, jak zwykle cudowne robisz <3 Lubię odcień 07 z Bourjois :) Też raczej na nic się nie skuszę na ten promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale piękne kolory! :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy04 maja, 2016

    Jaką odżywkę/olejek polecasz do paznokci łamliwych, rozdwajających się? Za 3 miesiące mam ślub, a one nie chcą rosnąć, na dodatek mój narzeczony przyciął palca i schodzi mu paznokieć odżywka może pomoże, żeby szybciej odrósł ?
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy05 maja, 2016

      Nie jestem Darią, ale pozwolę sobie odpowiedzieć:) Napiszę z mojego doświadczenia. Z takich odżywek do smarowania i nakładania na paznokieć u mnie sprawdziła się któraś z Eveline ale ma formaldehyd w składzie więc trzeba ostrożnie. Jeszcze Regenerum byla fajna, bo ladnie po niej skórki wyglądały. Natomiast, wszystkie te odżywki dają efekt doraźny. U mnie prawdziwa poprawa stanu paznokci nastąpiła gdy zaczęłam pić drożdże. Robilam to żeby przyśpieszyć porost włosów, ale poprawa stanu paznokci bardzo mnie zaskoczyła i to po miesiącu. Wiem że nie każdemu to smakuje, wręcz wywołuje odruch wymiotny, ale warto. Przepis jest prosty. Drożdże zalewasz wrzątkiem(to bardzo ważne, bo wtedy je „zabijasz” i nie powodują bóli brzucha). Ja piję ok pół kostki, ale spokojnie można mniej. Ja akurat lubię smak drożdży, ale wiem że inni go nie znoszą i dodają coś do smaku np kakao. Można kombinować, tylko cukru nie wolno dawać, bo wtedy osłabia się działanie. Moje paznokcie na tyle się wzmocniły że teraz nawet hybrydy im nie szkodzą. Szczerze polecam, jeżeli dasz radę znieść ten smak, to warto. Paznokcie też szybciej rosną. Widzę po odrostach, gdy noszę hybrydy.

      Pozdrawiam Ulcia

      Usuń
    2. Anonimowy05 maja, 2016

      P.S. Jeśli napój drożdżowy nie przejdzie Ci przez gardło to są w aptece preparaty zawierające drożdże, ale nie wiem jak działają.

      Usuń
  29. Anonimowy04 maja, 2016

    Dario, skąd ta piękna bransoletka, którą masz na nadgarstku na kilku zdjęciach, poszukuję takiej od dawna! Dzięki za post, jutro wybieram się do Rossmanna obłowić się w kolejne kolory Bourjois Edition Velvet - ta formuła tak mi się spodobała, że w odstawkę poszły wszystkie inne Chanel, YSL i Burberry. Jestem pełna podziwu dla efektu i przystępnej ceny! Pozdrawiam, Weronika

    OdpowiedzUsuń
  30. Mogłabyś pokazać kolor 602 Pink Princess na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy04 maja, 2016

    A skąd ten piękny sweter? 😍

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy04 maja, 2016

    Moj komentarz będzie trochę nie w temacie ale chciałam Ci podziękować za świetny pomysł 'tuningowania' masek do włosów. Do tej pory do tematu olejowania włosów podchodziłam mocno sceptycznie, kupiłam kilka olejów ale żaden z nich się nie sprawdził - albo nie mogłam ich domyć albi robily mi poźnego Einstaina :-) Twój pomysł z dodaniem kilku kropel do maski jest strzałem w dziesiątkę! Od kilku dni dodaj po kilka kropel olejku avokado do odżywki lub maski i moje włosy wyglądają i niebo lepiej :) Niby prosty pomysł a na niego nie wpadlam :) Dziękuję i pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy04 maja, 2016

    kiedy post o kwasach tca?? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Faktycznie świetny organizer :) JA nie skusiłam się na nic podczas trwającej promocji w ROSSMANNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy04 maja, 2016

    dario...gdzie można dostać taką toaletkę???

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy04 maja, 2016

    Uwielbiam Twoje wlosy, sa przepiekne. Dzieki Tobie odkrylam maske kallos blueberry, podklad provoke i healty mix a teraz pomadke boujours i uwielbiam te kosmetyki. Twoj blog jest moim ulubionym:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepięknie to zorganizowałaś! PS. Zakochałam się w tym różowym sweterku xo

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy04 maja, 2016

    Dario mam pytanie odnośnie Bourjois, które odcienie będą najbardziej uniwersalne, tzn. będą pasowały do większości typów urody? Mój typ określiłam jako chłodne lato, jednak istnieje jakaś szansa, że nie mam racji.Krążyłam dzisiaj wokół nich w rossmannie i nie wiedziałam na który odcień się zdecydować, bo zwyczajnie nie mam w tej dziedzinie doświadczenia. Na co dzień nie używam szminek, ale przede mną w tym sezonie sporo okazji, na których będę musiała się ładnie prezentować.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy04 maja, 2016

    Dzięki za kolejny świetny wpis, bez bourjois nie wyobrażam sobie żadnej imprezy, dzisiaj zakupiłam dr Irenkę real matt 603 jestem nią oczarowana! Mam ją już kilka godzin na ustach, kolor piękny, super utrzymuje się na ustach, nie wysusza, a pozostawia delikatne nawilżenie. Strzał w 10! Rok temu kupiłam termoloki z babyliss, o których mówiłaś w postach, do teraz słyszę pochwały odnośnie fryzury gdy tylko zrobię sobie dzięki nim zmysłowe fale. Pozdrawiam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy04 maja, 2016

    dziewczyny bourjois ma nowe pomadki Bourjois Rouge Edition Souffle de Velvet, dzis kupilam dwie w rosmanie, ciekawe sa, nie takie na maxa matowe jak inna seria, ale fajnie sie trzymaja, ladne kolory, polecam

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy04 maja, 2016

    Witaj Dario,
    Ja troszkę nie na temat... Chciałabym rozpocząć przygodę z olejowaniem włosów, ale nie do końca wiem jak się za to zabraç:-) Codziennie myję włosy (niestety przetłuszczają się, więc tego wymagają), przez co codziennie rano suszę je suszarką, uprzednio nałożywszy silikonowe serum na końcówki. Tu pojawia się pytanie: czy jest sens olejować włosy wieczorem, jeśli wcześniej rano nałożę na nie silikon?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy04 maja, 2016

    Witaj Dario,
    Ja troszkę nie na temat... Chciałabym rozpocząć przygodę z olejowaniem włosów, ale nie do końca wiem jak się za to zabraç:-) Codziennie myję włosy (niestety przetłuszczają się, więc tego wymagają), przez co codziennie rano suszę je suszarką, uprzednio nałożywszy silikonowe serum na końcówki. Tu pojawia się pytanie: czy jest sens olejować włosy wieczorem, jeśli wcześniej rano nałożę na nie silikon?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Czy takie organizery można dostać w jakimś sklepie stacjonarnym?
    Super post, zajrzę do niego będąc w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej, widziałam, że polecasz podkład Healthy Mix. Chciałabym zapytać, jak jest z jego trwałością (w porównaniu np. z Dr Irena Eris, albo Catrice All matt plus)? Czy jest on podkładem zastygającym na twarzy? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy05 maja, 2016

    Cześć Kobietki, czytam ,ze dużo z Was szuka organizerów akrylowych. Ja kupiłam swój w JYSK. W dziale z akcesoriami łazienkowymi. Ma 3 szufladki, przezroczysty, akrylowy. Jest dość masywny, mam około miesiąca, nie narzekam. Myślałam nawet zeby dokupić jeszcze jeden i skleić je razem. Trzy szufladki to trochę mało ale na kredki, tusze czy pomadki fajna sprawa. Ja kupiłam w promocji za około 30 zł , regularnie trochę drożej.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy05 maja, 2016

    Witam! mam pytanie... może być trochę dziwne ale wolę zapytać:D mieszkam w dość zimnym kraju i grzejniki są prawie cały czas włączone. Czy coś stanie się moim kosmetykom jeśli toaletke postawie właśnie przy oknie gdzie jest grzejnik?
    Z góry dziękuję za odpowiedź:P

    OdpowiedzUsuń
  47. Widzę wszystko w największym porządku. :) Też staram się co jakiś czas segregować swoje kosmetyki, ale często ich używam w pośpiechu i potem wszystko mam w innym miejscu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy05 maja, 2016

    Ja dopiero dzisiaj mogłam wpaść do rossmana i niestety już nie zastałam żadnych konturówek, wszystko wykupione :( Ale niestety matura była ważniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja preferuję zakupy internetowe, bo wybieram co chcę i nie muszę przepychać się między kobietkami w poszukiwaniu produktu. Dodatkowy plus, mam niespodziankę, jak wygląda dany kolor na moich ustach, co oczywiście ma też swoje wady :)
    W mojej kosmetyczce pojawiło się dużo nowości!

    OdpowiedzUsuń
  50. Dario.. Myślę o rozpoczęciu kuracji kwasami, tylko nie wiem, który wybrać..
    Moja twarz jest pełna zaczerwienień, przebarwień, zaskórników. Czasami wyskoczy mała niespodzianka.
    Kiedyś stosowałam krem na dzień i na noc z Pharmaceris z kwasem migdałowym, niestety stosowałam go długo a efektów brak..
    Chciałam zakupić Acne Derm ale nie ma go w sprzedaży już..
    Polecasz coś od siebie? czy może jednak wybrać się do dermatologa? Niestety w moim mieście jest tylko jeden dermatolog, który ma przestarzałe praktyki i wyciska zaskórniki.. brrr... ;/
    poza tym nie lubię latać po lekarzach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy05 maja, 2016

      Pozwolę sobie troszkę doradzić, ponieważ kiedyś miałam robione i kwasy i laser na twarz. Mianowicie NIE RÓBCIE KWASÓW WIOSNĄ I LATEM!!! Skutkiem tego niemal na pewno będą przebarwienia na tej partii ciała gdzie te zabiegi będą robione. Mi kosmetyczka latem w ogóle nie chciała robić, więc poczekałam do jesieni. Nawet mimo mniej słonecznej pory roku cały czas stosowałam później kremy z wysokim filtrem, unikałam słońca jak mogłam, odwracałam twarz od słońca, nawet tego zza szyby. Mimo to zrobiły mi się delikatne przebarwienia, których później długo się pozbywałam. Moja koleżanka niestety trafiła na jakąś niedouczoną pseudokosmetyczkę, która naopowiadała jej głupot, że po delikatnym kwasie migdałowym może się nawet opalać (!!!) i niestety narobiły jej się straszne plamy. Naprawdę radzę poczekać do późnej jesieni a później ochrona kremem z filtrem.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  51. Anonimowy05 maja, 2016

    Hej ,ja troszke z innym tematem. Mianowicie samoopalacz z rossmana. Jak go stosujesz ,zeby nie miec tych okropnych plam ,np. Na kolanach, kostkach itp. ? Ja nakladam rekawiczkami foliowymi,ale i tak plamy sa :-(

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam takie pierdółki jak organizery! Fakt, pomadki ułożone w tym organizerze wyglądają bardzo efektownie!

    OdpowiedzUsuń
  53. Skąd ten sweterek, jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  54. Czy mogę używać emulsji do higieny intymnej z białego jelenia do każdego mycia włosów, czy lepiej raz na jakiś czas? :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy08 maja, 2016

    A ja z innej beczki :)
    Dario ile oleju lnianego dziennie spożywasz? Zaczełam od małej łyzeczki dziennie tylko nie wiem czy to nie jest za malo, jak myslisz?

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy08 maja, 2016

    Dario mam pytanko, czy latwiej rozjasnic podklad czy przyciemnic :-) ? Dzieki za odpowiedz, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy09 maja, 2016

    Czesc, sezon letni jak co roku wywoluje gorace watpliwosci.... czy masz Dario sposob na ochrone przeciwsloneczna dla szaraka, ktory naklada krem z filtrem 50 o godzinie 7:00, siedzi w biurze do 16:00 i nie ma mozliwosci ponownej aplikacji filtra przed wyjsciem na slonce. Jak rozwiazujesz/ proponujesz rozwiazac ten problem?
    Serdecznie pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy09 maja, 2016

    Wiecie jaki jest koszt przesyłki organizera do Polski?

    OdpowiedzUsuń
  60. Mam pytanie, bardzo spodobała mi się twoja taka pułeczka na pomadki, gdzie mozna ją znalezc i w jakiej cenie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  61. ta konturówka z miss sporty to mój idealny nude:) za tę cenę mam ochotę kupić zapas do końca życia, na wypadek jakby przestali ją produkować :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature