Top Social

7 MINI PALETEK CIENI, KTÓRE WARTO WYPRÓBOWAĆ: ISADORA, HEAN, SENSIQUE, MY SECRET, ARDELL (SWATCHE).

Ostatnio przyłapałam się na tym, że o wiele chętniej korzystam z małych, kompaktowych paletek z cieniami, niż z tych dużych. Jeśli chodzi o większe palety, to i tak zwykle używam tylko niektórych kolorów, a reszta pozostaje nietknięta. Myślę, że etap kupowania paletek z setką cieni już za mną i teraz staram się podejmować bardziej przemyślane zakupy. Dziś pokażę Wam kilka moich poczwórnych (ale nie tylko) paletek, których ostatnio używam najczęściej. Są lekkie, kompaktowe, mieszczą się do każdej kosmetyczki i nie zajmują w niej dużo miejsca. 



Zacznę od paletek, które zawierają cienie matowe, idealne do dziennego makijażu, ale równie fajnie sprawdzą się też do wykonania czegoś mocniejszego na wieczór. Cienie z paletki Hean Hight Definition 411 Nude znalazłam ostatnio gdzieś na dnie mojej toaletki i przypomniałam sobie jak bardzo je lubiłam. Są świetnie napigmentowane, lekko kredowe i przy pomocy jednej paletki możemy wykonać cały makijaż powiek. 

Druga paletka zawiera tylko 3 odcienie, z czego jeden jest satynowo błyszczący. To paleta Ardell Brow Defining Palette Light i jest przeznaczona do makijażu brwi, natomiast będzie świetna również do malowania powiek. Jeśli gdzieś wyjeżdżam i bardzo się śpieszę, to wrzucam do torby tylko tą jedną paletkę, bo dzięki niej wypełnię brwi i wykonam makijaż na powiekach. Cienie świetnie się rozcierają i najciemniejszy brąz to mój aktualny ulubieniec do brwi. 


Jeśli nie mam ochoty szaleć z kolorami, a całkowity mat na powiekach mi się znudzi, to sięgam po połyskujące brązy i złoto. Z takimi odcieniami w zasadzie nie można się pomylić - wyglądają dobrze na każdym typie urody i pasują do większości okazji. W przypadku braku pomysłu na makijaż zawsze stawiam na połyskujące brązy ze złotkiem, które wyglądają szczególnie pięknie w sztucznym oświetleniu. Moja ulubiona mini paletka z takimi właśnie odcieniami to IsaDora 06 Nude Sand. 


Ostatnio w Naturze wpadła mi w oko malutka paletka z ciepłymi kolorami od Sensique Trendy Eyeshadows 102 Pink Honey. Przy okazji przypomniałam sobie o istnieniu tej marki, którą lubiłam jako nastolatka. Cienie mają piękne kolory, które pasują szczególnie do jasnej tęczówki oka. Pigmentacja nie jest porywająca, a cienie najlepiej nakładać przy pomocy dołączonego aplikatora i koniecznie na mokrą bazę (np. rozsmarowany korektor). Miałam lepsze paletki, ale ta nie jest do końca zła. Jeśli macie mały budżet, to warto się skusić. 


Paletkę IsaDora 05 Nude Rose lubię głównie za ten perłowy, połyskujący róż, który pięknie prezentuje się w połączeniu z brązami. Tego typu odcień ładnie podkreśla zielony kolor tęczówki i sprawia, że makijaż wygląda trochę ciekawiej, niż z samym brązem czy złotem. Ogólnie fajna paletka, a cienie są odpowiednio mokre i dobrze napigmentowane. Brakuje mi tu tylko jakiegoś jasnego, transferowego brązu, który byłby idealny do podkreślania załamania powieki. Coś w stylu tego jaśniejszego brązu z paletki Ardell do brwi, o której pisałam wyżej. 


Nie sądziłam, że My Secret ma takie interesujące paletki cieni w swoim asortymencie. Pigmentacja i lekko mokra konsystencja naprawdę pozytywnie zaskakują. Lubię od czasu do czasu dodawać koloru do mojego makijażu i raczej nie połączyłabym tych wszystkich odcieni na raz, ale jeden kolor jako akcent na górnej czy dolnej powiece wygląda świetnie. Cienie idealnie nadają się też do nakładania na mokro w formie kreski i tak wykorzystuję je najczęściej. Nie muszę kupować kolorowych eyelinerów, tylko moczę pędzelek, zanurzam go w cieniu i na powiece powstaje piękna, metaliczna kreska. Polecam paletkę My Secret Hot Colors w odcieniu Paradise Island. Ja dorwałam ją ostatnio na przecenie w Naturze za 8 zł. Idealna do letnich makijaży!


Na koniec paletka, która budzi we mnie skrajne emocje - IsaDora Holiday Make-up Golden Edition Golden Eyes. Z jednej strony ją lubię, bo zawiera piękny odcień złota, z a drugiej strony nie podoba mi się konsystencja tego pierwszego cienia, która jest nierówna i sypie się brokatowymi płatkami. Bardzo często nakładam cienie palcami i trzeba uważać, aby nie wsadzić w cień opuszka, na którym jest jakaś tłusta warstwa (np. od podkładu czy sebum), bo to sprawi, że cienie staną się słabo napigmentowane. Jak widać coś takiego zrobiło mi się na tym złotym kolorze, ale na szczęście pomaga lekkie zeskrobanie tej warstewki pacynką. Paletka nie jest idealna, ale paradoksalnie używam jej dosyć często. Ten pierwszy, nieszczęsny cień nałożony palcem na mokrą bazę wygląda niesamowicie - jak czyste srebro! Poza tym opakowanie jest cudowne. 

***
Jak to z Wami jest - lubicie małe paletki czy jednak stawiacie na te z większą ilością kolorów?




56 komentarzy on "7 MINI PALETEK CIENI, KTÓRE WARTO WYPRÓBOWAĆ: ISADORA, HEAN, SENSIQUE, MY SECRET, ARDELL (SWATCHE)."
  1. Anonimowy19 maja, 2016

    Dario, może to pytanie z tych "głupich" ale ostatnio po przeczytaniu Twojej recenzji na temat szczotkowania ciała, mam zamiar się tego podjąć, aby pozbyć się cellulitu! Czy jesteś w stanie określić ile trzeba szczotkować ciało, aby w jakimś stopniu pozbyć się niechcianego wroga? Dodam, że nie mam jakiegoś cellulitu z kosmosu, ale jest widoczny i strasznie mnie krępuje. Wcale nie zakładam krótkich spodenek latem, bo się najzwyczajniej wstydzę... Czekam na odpowiedź od Ciebie! Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko określić taki precyzyjny czas ale myślę, że przy codziennym szczotkowaniu już po miesiącu powinnaś widzieć różnicę w jakości/napięciu skóry, a to na pewno przyczyni się do zmniejszenia widoczności cellulitu. Włączyłam do tego jeszcze masaż bańką chińską, to przyspieszysz i zintensyfikujesz efekty :-) A tak poza tym... Też mam cellulit i czekam aż wskoczę w szorty. Nie ma się czego wstydzić :-)

      Usuń
    2. Anonimowy20 maja, 2016

      Z bańką chińską najwyraźniej sobie nie radze, ponieważ cały czas mi się odkleja, albo robię sobie siniaki, cóż pewnie wszystko to kwestia wprawy, ale mnie zaraz to zniechęca. Ja przeszłam na spódniczki, które zasłaniają mi ten mój kompleks, a spodenek się wstydzę, bo mam wrażenie, że każdy będzie się gapił na mój cellulit. Chora schiza :-) Kochana obserwuję u Ciebie Twój blog już długi czas i owszem pisałaś, że masz cellulit, ale nie chce w to uwierzyć! masz takie śliczne i zgrabne nóżki, że gdzie on tam u Ciebie się utrzyma :-), ale z drugiej strony cellulit nie dotyka tylko osoby z większą ilością kilogramów tylko również osoby szczupłe... Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź. Czekam na kolejne wpisy! Buziaki :*

      Usuń
  2. Kochana Dario! A jakie kolory cieni polecilabys do niebieskich oczu? Zawsze mam z tym problem i nie do końca wiem co mi pasuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Darią, ale mam niebieskie oczy i polecam standardowo brązy, ale zwłaszcza ciepłe. Ostatnio kupiłam sobie matowy żółty cień i w połączeniu z dziennym makijażem wygląda świetnie i podkreśla niebieskość oczu :) Generalnie, jak chcesz podkreślić koloroczu, chodzi o wybieranie tego, który się znajduje po przeciwnej stronie na kole barw.

      Usuń
    2. Do niebieskich oczu pięknie wyglądają odcienie koralowe, pomarańcze, ale też fiolety i brązy oraz złoto. Tak naprawdę unikałabym jedynie kolorów zielonych i błękitnych, chociaż i te potrafią czasem fajnie wyglądać.

      Usuń
    3. Dziękuję za podpowiedź ;-)

      Usuń
  3. Nie miałam ani jednej z tych paletek, jakoś rzadko używam cieni :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19 maja, 2016

    Polecisz mi coś na kruche i słabe paznokcie ? Wyginają sie jak guma:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy próbowałaś odżywki z Eveline np. tej 8w1?

      Usuń
    2. Anonimowy20 maja, 2016

      Ja wiem, że odżywki z formaldehydem mają ogólnie zły PR. Używałam 6w1 i 9w1 z La Luxe kupiłam je chyba w Biedronce albo Lidlu (nie pamiętam) ale naprawdę wzmocniły moje paznokcie. Po dwóch tygodniach kuracji zrobiły się twarde i przestały rozdwajać. Dziś daję taką odżywkę jako bazę pod lakier i pazurki mam naprawdę mocne.

      Usuń
    3. Odżywki Eveline są naprawdę dobre. Przetestowałam trzy z nich:"SOS na kruche i łamliwe paznokcie","8w1"oraz ""Paznokcie błyszczące i twarde jak diament".Dla mnie najlepsza okazała się ta ostatnia.Dodam ,że postępowałam wg zaleceń producenta.Dodatkowo łykałam suplement diety Mega krzem,który działa jedynie na włosy i paznokcie.Moje paznokcie były mocne,elastyczne ale nie łamliwe i nie rozdwajały się.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Anonimowy20 maja, 2016

      Mi najbardziej pomaga suplementacja cynku. Kupuję ten z walmarku, albo olim labs. Tez mam takie kruche, gumowe paznokcie, które ciągle mi się rozdwajały. Pierwsze efekty widać już po niecałym miesiącu, teraz mam bardzo mocne paznokcie z równą płytką i gęstsze włosy. Dodatkowo nauczyłam się zakładać kumowe rękawiczki do szorowania wanny, bo takie mleczka i płyny do czyszczenia potrafia zniszczuć płytkę w ciągu kilku minut.

      Usuń
    6. Anonimowy21 maja, 2016

      Mi bardzo pomaga taka różowa odżywka Sally Hansen :) jak pomaluje dwie warstwy to wygląda jak jasnoróżowy lakier, a naprawdę wzmacnia paznokcie :)

      Usuń
  5. Paletka z Isadora jest cudna, zdecydowanie moje kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się ostatnio przerzuciłam na małe paletki, a po te duże sięgam sporadycznie, kiedy zależy mi na jakimś konkretnym kolorze. Moim ulubieńcem jest paletka z Avon w odcieniu Mocha Latte :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja z małych paletek ostatnio korzystam tylko z Loreal color riche les ombres (u mnie akurat z brązami). Przepiękna paletka, kolory są lekko błyszczące ale bardzo delikatne, ciężko sobie nią zrobić krzywdę :) Przede wszystkim wszystkie odcienie pięknie się ze sobą przeplatają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez juz mam etap dużych palet za soba ale wole dwa a pojedyncze

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19 maja, 2016

    Dario jakiej gąbki do mycia ciała pod prysznicem używasz? Czy możesz polecić coś sprawdzonego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłej, najzwyklejszej z Biedronki :-)

      Usuń
  10. nie miałam ale wszystkie sie mi podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19 maja, 2016

    Dziekuje za post :-). A Dario jakie masz sposoby na przyciemnienie lub rozjasnienie podkladu? Slyszalam ze przciemnic mozna za pomoca dosypania bronzera, co o tym sadzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście możesz tak zrobić, ale ja na Twoim miejscu nie ryzykowałabym w ten sposób. Lepiej wymieszać podkład z jakimś ciemniejszym podkładem (jednak te same konsystencje o wiele lepiej się mieszają, a z sypkim bronzerem nigdy nic nie wiadomo). Druga opcja, to przyciemnianie już nałożonego na twarz podkładu pudrem brązującym. Ja korzystam właśnie z tej drugiej opcji, jak mam za jasny podkład :-)

      Usuń
    2. Anonimowy19 maja, 2016

      Dziekuje bardzo za odpowiedz! A jesli chodzi o rozjasnienie to tez najlepszym sposobem bedzie dodanie jasniejszego? :-)

      Usuń
  12. Anonimowy19 maja, 2016

    Jaka bys odzywke do rzes polecila :-* ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nic nie polecę, bo żadna odżywka u mnie nie przyniosła zadowalających efektów :-( Próbowałam już Revitalash, Magiclash, teraz używam odżywki z Regenerum ale ta to już jest wyjątkowo słaba :-)

      Usuń
    2. Ja używałam 4lashes. Dopóki używałam efekt był wow. Jak skończyłam to masakra. miałam bardzo krótkie, rzadkie rzęsy.dlugo zanim doszły do siebie.

      Usuń
  13. bardzo fajne mini paletki, pigmentacja też jest zadowalająca patrząc na zdjęcia ;)
    może się na jakiś bym skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam Paradise Island, kolory są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19 maja, 2016

    Dario, jaki znasz najlepszy tusz do rzes dla prostych rzes? Bardzo dziekuje za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana co do wcześniejszego postu to polecam Ci do pillingu kawowego zamiast żelu pod prysznic dodać masło shea (czyste bez dodatków) dzięki temu skóra jest nawilżona i nie trzeba już nakładać balsamu tylko od razu samoopalacz. Ja tak robię i jest super. A chciałam jeszcze się ciebie zapytać o olejek z drobinkami nuxe. Kiedyś go polecalas. Znalazłaś coś lepszego od tamtej pory czy dalej go polecasz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy20 maja, 2016

    Mam chłodny i ciemny typ urody, czy brązowe cienie będą mi pasować? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta nowa paletki marki Isadora jest przepiękna! Opakowanie i kolory sa po prostu genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie małe paletki, bo zwyczajnie mam swoje ulubione kolory (wiedzę, że i u Ciebie większość krąży wokół tych samych;p) i nawet z dużej paletki używam tylko 2-3 kolorów. Poza tym tak jak napisalaś - można je wziąć wszędzie bo się wszędzie zmieszczą:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20 maja, 2016

    Cześć, od jakiegoś czasu zauważam pod paznokciami biały nalot po podrapaniu się po głowie. Czego to może być przyczyna? ŁZS, łupież tłusty? A może stosowania wcierek (aktualnie denkuję wodę brzozową)? Głowa nie swędzi mnie ciągle, raczej odruchowo się drapię, włosy również w nadmiarze nie wypadają. Większość nalotu zauważam w okolicy skroni i przy uszach. Staram się wypłukiwać wszystkie produkty bardzo dokładnie, stosuję szampony Biovaxa i Natura Siberica, na skalp nakładam albo maskę z miodu albo NaturVital. Nie używam lakierów, pianek, ale suszę włosy (zimny nawiew, no ale jednak suszę). Bardzo proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  21. Moją pierwszą paletką była właśnie taka malutka czwóreczka z Miss Sporty :) Mam ją do tej pory ale używam bardzo rzadko. Sentymencik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy20 maja, 2016

    A ja mam pytanie z innej beczki, mianowicie od paru dni stosuje sok z czarnej rzepy zarówno na skalp jako wcierka i jako dodatek do ulubionej maski. Pisałaś że podczas wcierania w skalp trochę mrowi piecze itp, u mnie nie ma zupełnie żadnych odczuć, czy to normalne? (stosuje dokładnie ten sam o którym kiedyś pisałaś na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  23. Droga Dario nawiązując do tematu cieni, mam problem z używaniem jakich kolwiek w odcieniu brązu gdyż wszystkie mnie uczulają. Czuje pieczenie oczu i lzawienie. Znasz może firmy które produkują cienie na bazie naturalnych składników albo antyalergiczne? Myślałam bardziej o paletkach łatwiej jest je zabrać w podróż niż pojedyncze kolory. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy31 maja, 2016

      Ja mam tak z fioletami i u mnie sprawdzily się cienie mineralne. Paletki mineralne ma chyba lili lolo.

      Usuń
  24. ta paletka z mysecret mnie zaskoczyła :) Muszę ją obejrzeć z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne odcienie :) Uwielbiam brązy i doskonale się w nich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy20 maja, 2016

    Dario, chciałabym zobaczyć Twoją propozycję makijażu tą pierwszą paletką :) Chyba dawno nie było makijażowych propozycji, które u Ciebie uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy20 maja, 2016

    Ogólnie mój nos jest w miarę zgrabny,prosty,ALE u dołu zbyt szeroki i to mi się nie podoba.z boku wygląda OK ale z przodu nie bardzo.na zdjęciu najpierw widać mój nos,potem reezte.jak to jest z konturowaniem tej Okolicy? Widziałam zdjęcia i wiem że można optycznie coś pomniejszyć, uwydatnić, odwrócić albo zwrócić uwagę. czy ciemniejsze kolory nakładać na np.skrzydełka czy jak? Nie mam doświadczenia bo nie używam za bardzo podkładów itp a moj makijaż jest minimalistyczny.poradzisz coś? Źle się z tym czuje..

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę przyznać, że ta paletka z MySecret powala- kolory cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Paletka Hean prezentuje się przepięknie! Będę chyba musiała się za nią rozejrzeć, bo to faktycznie świetna sprawa na wyjazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy21 maja, 2016

    Witaj Dario! Mam pytanie trochę z innej beczki. :) Z jakiej strony internetowej zamówić szczotkę Tangle Teezer, aby mieć pewność, że jest oryginalna? Widziałam taką szczotkę w Rossmanie, ale nie miałam pewności, czy nie jest ona podróbką.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy21 maja, 2016

    Dario, mam do Ciebie kilka pytań: jak czesto olejowac wlosy? Czy po olejowaniu i umyciu włosów nakladasz jeszcze maske+olejek np na 30 min a potem jeszcze odzywke do splukania ? Jaka kolejnosc?a jak plukanka lub wcierka to kiedy? Czy serum silikonowe i termoochronne to to samo marki marion? Kiedy nakladasz mythic oil? p.s do body wrappingu koniecznie wyprobuj serum z tolpy-dermo body cellulite z efektem ultradźwięków i komórkami macierzystymi, obledny zapach i konsystencja...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy21 maja, 2016

    Hej czy body wrapping wersja z kremem antycellulitowym) po zajęciach fitness ma sens? Ile razy w tygodniu najlepiej?

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy21 maja, 2016

    Kochana proszę doradź. Używam kremu rano i wieczorem duo. Jest okey ale grudki i krostki dalej pozostają. Kupiłam o ostatnim poście maść benzacne. Smaruje brodę. I rewelacja. Wszystko znika. Tylko mam rano bardzo sucha i siedzącą skórę. Czy myślisz że jak rano będę używać kremu nawilżajacego la roche hydreane legere to będzie okey? Nie chciałabym rezygnować z benzacne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy21 maja, 2016

    Cześć, mam pytanie odnośnie olejowania włosów. Czy nakładając olejek aplikować go również na skórę głowy? Niedawno pierwszy raz robiłam oleowanie olejkiem arganowym. Po myciu nałożyłam około łyżkę na całe włosy i trochę na skórę głowy trzymałam przez 1 h pod ręcznikiem i potem dwa razy umyłam włosy szamponem. Dziś po kolejnym myciu włosów piecze mnie skóra głowy - nigdy nic mnie nie podrażniło...czy to możliwe że to po olejku??

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy21 maja, 2016

    Bardzo przydatny post :-) dziekuje za niego ! Droga Dario, mam pytanko jaki bys puder bambusowy polecila? Jesli któras z czytelniczek ma opinie na temat jakiegos pudru bambusowego to tez bym byla bardzo wdzieczna za odpowiedz ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy22 maja, 2016

    Dario , zacznij nagrywać na YT ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja dopiero zaczynam kolekcjonować powoli cienie do powiek, ponieważ dopiero uczę się coś tam pomalować na powiekach, żeby to wyglądało w miarę dobrze i myślę nad paletką Zoeva (naturalna), co o niej powiesz? :) również zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy post i dobrze wiedzieć o takich cieniach w ekonomicznej wersji :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature