Top Social

10 POMYSŁÓW NA PREZENT Z OKAZJI DNIA MAMY.

Jeśli wciąż nie macie prezentu dla swojej mamy z okazji jej święta, które wypada 26 maja, to dziś przybywam z kilkoma propozycjami. Być może zainspiruję Was do konkretnych zakupów, więc zapraszam do dalszej części wpisu.



#1 FILIŻANKA Z CZAJNICZKIEM
Myślę, że ładna filiżanka w komplecie z czajniczkiem to bardzo fajny pomysł na prezent dla każdej mamy. W sklepach znajdziemy wiele propozycji tego typu, a uroczy komplet ze zdjęcia pochodzi z Home&You (klik)


#2 BIŻUTERIA
Jeśli chcecie podarować mamie coś bardziej osobistego, to biżuteria będzie idealnym prezentem z okazji jej święta. Dla swojej mamy wybrałam właśnie taki łańcuszek (tutaj klik) i bransoletkę (tutaj klik). Mam nadzieję, że się jej spodoba. Na stronie znajdziecie wiele wzorów minimalistycznej biżuterii i możecie również zamówić dowolny grawer. Z okazji Dnia Matki na hasło "MAMA2016" jest zniżka na nową kolekcję -20%, która obowiązuje też na biżuterię już przecenioną. Rabat aktualny do 31.05.2016 włącznie.


#3 PERFUMY
Dobrym pomysłem jest również podarowanie mamie kolejnego flakonu jej ulubionych perfum. Tutaj w zasadzie nie można się pomylić i prezent zawsze będzie trafiony. Będąc ostatnio w Douglasie moją uwagę przykuł oryginalny flakon wody perfumowanej Glamour&Heels (klik).


#4 WYPAD DO RESTAURACJI
Dzień Mamy to świetna okazja do spotkania przy dobrym obiedzie w jakiejś przyjemnej knajpce. Można zabrać mamę tam, gdzie jeszcze nigdy nie była i przekonać ją do nieznanych smaków. 


#5 PALETKA DO MAKIJAŻU
Jeśli Wasze mamy są fankami makijażu, to idealną propozycją na prezent będzie paletka cieni. Myślę, że taką uniwersalną paletą jest The Balm Nude Tude, bo zawiera kolory bardzo neutralne, które pasują do każdego typu urody. Poza tym jest tu mieszanka cieni matowych i błyszczących, które świetnie się ze sobą łączą i rozcierają. W zasadzie każda mama będzie w stanie poradzić sobie z "obsługą" takich cieni. Paletkę kupicie w drogeriach internetowych i w Douglasie.


#6 SZKATUŁKA NA BIŻUTERIĘ
Ostatnio bardzo popularne stały się lustrzane szkatułki i sama jestem posiadaczką jednej z nich. Wygląda bardzo gustownie i elegancko, a zarazem nowocześnie. Jeśli Wasze mamy ciągle gubią gdzieś swoją biżuterię, to warto sprezentować taką właśnie szkatułkę. Ta ze zdjęcia jest ze sklepu Home&You (klik), ale podobne znajdziecie też w Zara Home (klik)


#7 KINO
Kolejny, fajny sposób na spędzenie czasu ze swoją mamą. Sprawdźcie koniecznie repertuar pobliskich kin i dowiedzcie się co ciekawego można obejrzeć. Ja prawdopodobnie wybiorę się z mamą na film "Już za Tobą tęsknię" z Drew Barrymore w roli głównej. Domowy, filmowy wieczór to też super pomysł!


#8 KARNET NA SIŁOWNIĘ, JOGĘ, PILATES
Pewnie nie każdą mamę da się namówić na siłownię, ale zajęcia grupowe takie jak joga czy pilates to świetny pomysł na urozmaicenie czasu oraz poprawę samopoczucia i sylwetki. Polecam Wam poszukanie jakieś fajnej oferty typu miesięczny "karnet open". Płaci się wtedy z góry za cały miesiąc i można korzystać z wszystkich zajęć organizowanych w tygodniu oraz także z siłowni bez ograniczeń, a czasami nawet z basenu lub sauny. Ja aktualnie korzystam właśnie z takiego karnetu i to naprawdę świetna sprawa. 


#9 ŚWIECA ZAPACHOWA 
Jeśli Wasze mamy są fankami pięknego zapachu w domu, to idealnym prezentem będzie świeca np. Yankee Candle. Możecie też zakupić pojedyncze woski, a do tego jakiś ładny, stylowy kominek. 


#10 TERMOLOKI
Termoloki to jedna z moich najlepszych inwestycji, jeśli chodzi o gadżety do włosów. W kilka minut mogę zrobić naturalne fale lub zwiększyć objętość fryzury, a włosy nie niszczą się tak, jak w przypadku lokówki czy prostownicy. Polecam Wam termoloki z Babyliss, bo swoje mam już naprawdę bardzo długo i są w idealnym stanie. 


***
Macie już prezent dla swojej mamy? Pochwalcie się swoimi pomysłami!




50 komentarzy on "10 POMYSŁÓW NA PREZENT Z OKAZJI DNIA MAMY. "
  1. My z siostrą postawiłyśmy na kominek z yankee candle i kosmetyk organiczny, myślę że to dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachowe świeczki to zawsze dobry pomysł :)

      Usuń
  2. Odnośnie punktu 8 - myślę że fajnym pomysłem jest 'voucher na masaż lub jakiś zabieg pielęgnacyjny. Taki prezent moja mama dostała w tamtym roku, w tym postawię na kwiaty które moja mama bardzo lubi oraz książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama z pewnością ucieszyłaby się z filiżanki z czajniczkiem i szkatułki na biżuterię.
    Bardzo lubi takie praktyczne i piękne dodatki do domu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swojej sprezentuję swój rysunek motyla i bukiet jej ulubionych białych kwiatów. Zawsze staram się, żeby było to coś pięknego i osobistego jednocześnie. Ale propozycje to są świetne, za rok na pewno się zainspiruję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam mamie zestaw startowy Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać w zestawieniu Semilaca, a to faktycznie świetny pomysł. Można też ewentualnie wykupić mamie jednorazowe hybrydy w salonie :-)

      Usuń
  6. bardzo fajne pomysły i wpis w sam raz na teraz :) może skorzystam, bo często mam problem z tym, co wymyślić i wszystko wydaje mi się być "nie takie".

    jak zawsze, podziwiam Twoje zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, ja też mam co roku ten problem, ale chyba nie ma co kombinować. Lepiej postawić na coś pewnego, niż wydziwiać :-)

      Usuń
  7. Anonimowy22 maja, 2016

    Bardzo przydatny post, lubie takie
    Dario, mam pytanie z calkiem innej beczki ;-) odnosnie firmowego sportowego obuwia. Gdyz mam zamiar kupic sobie jakies buty, mialam chec na Superstary lecz prawie wszyscy z moich znajomych je maja. I jak myslisz co bedzie takim "hitem" jak Superstary na ten rok? Pytanie moze glupie ale bardzo bede wdzieczna za odp. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22 maja, 2016

    Dario! Zacznij nagrywac na YouTube :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy z wspomnianych pomysłów jest strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana proszę doradź. Używam kremu rano i wieczorem duo. Jest okey ale grudki i krostki dalej pozostają. Kupiłam o ostatnim poście maść benzacne. Smaruje brodę. I rewelacja. Wszystko znika. Tylko mam rano bardzo sucha i siedzącą skórę. Czy myślisz że jak rano będę używać kremu nawilżajacego la roche hydreane legere to będzie okey? Nie chciałabym rezygnować z benzacne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej nawet powinnaś przy kuracji Benzacne stosować krem nawilżający na dzień :-) Jeśli skóra będzie mocno przesuszona, to po prostu nie używaj Benzacne codziennie :-)

      Usuń
  11. Anonimowy22 maja, 2016

    Czy dalej polecasz nuxe z drobinkami czy znalazłaś coś lepszego? Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal Nuxe jest najlepszy. Ma najmniejsze drobinki i nie jest tłusty itp :-)

      Usuń
  12. Anonimowy22 maja, 2016

    Ja tak trochę z innej strony ;-). Jaki jest Twój ulubiony zapach Yankee Candle? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam ulubionego z Yankee Candle ale z WoodWick najbardziej lubię Linen. Piękny, elegancki zapach :-)

      Usuń
  13. Anonimowy22 maja, 2016

    Zakupiłam dokladnie ten naszyjnik kilka dni temu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy22 maja, 2016

    O, super rabat do SOTHO.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy22 maja, 2016

    Dario powiedz proszę czy nakładasz samoopalacz również na szyję? Mam problem z tym ze moja twarz wygląda blado i nawet po nałożeniu podkładu dr eris provoke w kolorze ivory różni się od dekoltu gdzie nakładam samoopalacz :( poradź mi coś proszę, pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyżby znowu telepatia blogerek ? :D Miałam o tym napisać jutro lub we wtorek na blogu :D Może w troszkę innej formie, ale miało być :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23 maja, 2016

      raczej nie telepatia tylko zbliżający się Dzień Matki. To raczej naturalny temat jak np "co kupić w rossmanie" kiedy w najbliższym czasie są wyprzedaże :-)

      Usuń
    2. W sumie racja :p Ale palnęłam :D

      Usuń
  17. Wypad do kina to chyba najlepszy pomysł. Dzięki niemu w pamięci pozostaną niezapomniane chwile spędzone razem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zastanawiałam się nad stojakiem na biżuterię w kształcie manekina :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy23 maja, 2016

    hej Dziewczyny,
    Czy znacie może jakiś matowy bronzer do ocieplenia bardzo bladej twarzy? (revlon150). niestety nie potrafie ładnie wykonturować twarzy a szczególnie rano. Szukam czegoś to nada trochę "życia" mojej twarzy ale niestety wszystko co znajduje jest pomarańczowe albo z drobinkami;(
    będę wdzięczna za każdy pomysł
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy23 maja, 2016

    Cześć :) A ja proszę o radę w sprawie włosów. Mam włosy porowate (tzw. brzydkie kręcone, sianowate) i jak mówi mi każdy fryzjer - nienawilżone. Staram się stosować naturalne produkty do pielęgnacji, ale one są dosyć delikatne i po nich moje włosy są jak szopa. Suszę włosy na okrągłą szczotkę (nie chcę używać prostownicy, a to jedyna metoda by jakoś ładnie wyglądały) i mam w planach ich nie malować, dlatego mam teraz lekkie odrosty, przez które szybciej się przetłuszczają niż reszta (nawet po pół dnia mam wrażenie przetłuszczonej głowy). No i mam dylemat, bo z jednej strony potrzebuję czegoś naturalnego, co nawilży mi włosy, z drugiej czegoś mocnego, co je wygładzi i zdyscyplinuje. Masz może jakąś wskazówkę co do pielęgnacji? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23 maja, 2016

      Anonimku, na takie włosy polecam zestaw dla odwodnionych włosów z Insight - szampon i odżywka bardzo mi pomogły, do tego krem do stylizacji z tej samej marki.

      Usuń
  21. ... anie lepiej zamiast czegoś materialnego sprezentować Mamie komplet niezapomnianych wrażeń ? Wspólną wizytę w SPA, koncert lub spektakl w teatrze zakończony kolacją, wykupiony wyjazd ne weekend do miłej miejscowości wypoczynkowej. Wszyscy kupują tylko te perfumy, naszyjniki czy czekoladki...Czy nasze mamy nie zasługują na więcej niż sztampa ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Pytam pod tym postem, bo najnowszy ;)

    Jakiego kremu/bazy używasz pod podkład Provoke Matt? Czy wykańczasz go jakimś pudrem? Używałaś kiedys może pudru mineralnego matującego z Eveline?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja mama ucieszy się z kilku skrzynek kwiatów do ogrodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy23 maja, 2016

    Dario, jak często używasz maski Kallos Blueberry? Dziękuję za odpowiedź! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy23 maja, 2016

    Dario, jakie sklepy internetowe polecisz do zakupu orginalnej szczotki Tangle Teezer? Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  26. Przydatny wpis :)
    Dodaję blog do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy23 maja, 2016

    Ja ze swoją mamą w czwartek jedziemy do Leszna, by polatać w tamtejszym tunelu aerodynamicznym. Taki szalony prezent moja rodzicielka dostanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy24 maja, 2016

    Te naszyjnik własnie zakupiłam i jutro ma być u mnie. Mama będzie zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy24 maja, 2016

    Wybrałam tą bransoletkę Sotho, ale w wersji miętowej, moja Mama kocha miętowy kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy24 maja, 2016

    Zakupiła dla mamy naszyjnik z koniczynką na szczęście od SOTHO.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy24 maja, 2016

    Super wpis. Znalazłam w Sotho wodę perfumowaną i ją wybrałam na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobre pomysły :) Ja właśnie planuję Mamie kupić ładną bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne! Że też dopiero teraz tutaj zajrzałam! Taka świeca na pewno przypadnie mamie do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mojej mamie kupiłam kubeczek na herbatę :) Mamcia uwielbia takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja w tym roku swojej mamie sprezentowałam wizytę u masażysty. Była zachwycona, bo ma problemy z plecami i rękami.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy29 maja, 2016

    Moja chciała nowe kijki :P Najlepsze prezenty to sprawdzone prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy29 maja, 2016

    ja w tym roku kupiłam mamie kilka kolorków z semilaca, na gwiazdke kupiłam jej zestaw, spodobało jej się robienie hybryd i ta 3 tyg. trwałośc, więc teraz prezenty dla mamy to prosta sprawa, muszę tylko wybrać fajne kolorki lakierów i gotowe :P

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie najlepiej spisuje się filiżanka lub kubek z personalizowaną grafiką. Taki prezent zawsze wywołuje uśmiech na twarzy mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature