Top Social

JAKI PRODUKT DO OPALANIA, A JAKI DO KONTUROWANIA TWARZY? PRZEGLĄD PUDRÓW BRĄZUJĄCYCH I PALET DO MODELOWANIA (L'OREAL INFALLIBLE SCULPT, CATRICE ALLROUND).

Niedługo zaczynają się wielkie promocje w drogeriach (Rossmann -49%, Natura -50%), więc myślę, że dzisiejszy wpis może Was zainteresować. Pokażę Wam kilka pudrów brązujących, jakie mam w swojej kolekcji i będą to produkty podzielone na te cieplejsze, do opalania twarzy oraz chłodne, do konturowania. Ostatnio bardzo modne jest też konturowanie na mokro kremowymi produktami, więc wspomnę o dwóch, drogeryjnych paletkach, jakie posiadam. Będzie dużo swatchy/próbek kolorów, więc zapraszam do dalszej części wpisu. Jeśli tak jak ja nie opalacie twarzy, to dobry puder brązujący jest wręcz niezbędny w każdej kosmetyczce, więc mam nadzieję, że ułatwię Wam wybór.



PUDRY DO OPALANIA TWARZY W CIEPŁYM ODCIENIU
__________
Zacznę od moich ulubionych brązerów, za pomocą których dodaję sobie trochę opalenizny na twarzy. Wszystkie mają ciepły odcień, bo taki najlepiej sprawdza się przy aplikacji na całą powierzchnię skóry, w przeciwieństwie do pudrów konturujących, które powinny mieć raczej chłodne tony. Tak, jak pisałam w zapowiedzi posta - nie opalam twarzy, więc aby dodać sobie trochę koloru, używam pudrów brązujących. To produkty, których nie może zabraknąć w mojej kosmetyczce. Poniżej przedstawiam Wam czterech ulubieńców. 

BENEFIT HOOLA
__________
Aktualnie sięgam po niego najczęściej, bo w tym momencie jest najbardziej dopasowany do tonacji mojej skóry. Lubię w nim to, że jest matowy, a więc nanosząc go na całą powierzchnię twarzy nie podkreśla rozszerzonych porów, blizn i ewentualnych niedoskonałości. Dobrze rozprowadza się każdym pędzlem i nie tworzy plam, smug. Na mojej mieszanej/tłustej skórze utrzymuje się cały dzień oraz nie zapycha, co również jest dla mnie bardzo ważne. Jest też niesamowicie wydajny - używam go codziennie od kilku dobrych miesięcy, a zużycia w ogóle nie widać. Pigmentacja również jest w porządku i raczej nie powinnyśmy zrobić sobie nim krzywdy. Dla mnie ideał. 

ASTOR SKINMATCH 4EVER BRONZER 002 BRUNETTE
__________
Kiedyś był moim zdecydowanym faworytem w tej kategorii. Nadal bardzo go lubię, jednak częściej używam tego z Benefit. Ma w sobie 4 odcienie, które po zmieszaniu nadają skórze zdrowego, opalonego kolorytu. Kiedy moja skóra na ciele bardziej się opali, to z pewnością do niego wrócę, bo Hola może być zbyt chłodna. Jeśli szukacie dobrego, drogeryjnego brązera, to mogę go polecić. Jest też jaśniejsza wersja. 

ISADORA BRONZING POWDER 87
__________
To produkt, którego używam, kiedy jestem naprawdę mocno opalona. Ma bardziej pomarańczowy odcień (podobny do Ziemi Egipskiej) i świetnie imituje prawdziwą, morską opaleniznę. Ma jeden minus - posiada złote drobinki, które co prawda nie są nachalne, ale jednak widać je na skórze. Ładnie gasi żywą opaleniznę, która bywa mocno zaogniona i nadaje skórze zdrowego kolorytu. 

DR IRENA ERIS PROVOKE CHOCO BRONZER CHOCO LIGHT 41
__________
Kolejny, przyzwoity produkt z drogeryjnej półki. Ma bardzo specyficzną, jedwabistą konsystencję, która jest zupełnie inna, niż w wyżej omawianych produktach. Pozwala na uzyskanie delikatnej, naturalnej opalenizny i daje lekkie rozświetlenie na skórze. Nie jest to nic nachalnego, więc jeśli nie lubicie typowo matowych brązerów, to ten daje lekko satynowe wykończenie. Myślę, że będzie idealny dla cer suchych, z pierwszymi oznakami starzenia, bo sprawia, że skóra wygląda zdrowiej i młodziej. 


PUDRY DO KONTUROWANIA 
__________
Tego typu produktów używam trochę rzadziej, bo nie jestem fanką mocnego konturowania. Jeśli już, to konturuję twarz w makijażu wieczorowym lub do zdjęć, bo to zawsze lepiej wygląda. Chcąc dodać twarzy trochę głębi i trójwymiarowości najchętniej sięgam po trzy produkty, o których niżej. 

KOBO SAHARA SAND 308
__________
Jeden z lepszych, drogeryjnych brązerów w dosyć nietypowym, bardzo chłodnym odcieniu. Świetnie imituje cień na skórze, a więc jest wprost idealny do konturowania. Jest delikatny, ale można budować jego kolor dokładając kolejną warstwę. Będzie idealny dla bladziochów, które na drogeryjnych półkach nie znajdą wiele produktów dla siebie. Trzeba z nim jednak trochę uważać, bo przy zbyt mocnym nabudowaniu koloru może dawać efekt brudnej, przykurzonej skóry. 

THE BALM BAHAMA MAMA
__________
To zabawne, że kiedyś uważałam ten produkt za bardzo chłodny, a same widzicie jak wypada w stosunku do Kobo. Niezbyt dobrze sprawdza się u mnie do opalania skóry, ale do konturowania jest świetny. Nie sprawi, że twarz będzie wyglądała na brudną, co często zdarza się w przypadku brązerów z domieszką szarości. Jest bardzo popularnym produktem, jeśli chodzi o wizażystów i chyba każdy ma go w swoim kuferku. U mnie niestety potrafi powodować powstawanie niedoskonałości i ogólnie wiele produktów The Balm nie służy mojej skórze. Używam sporadycznie.

CATRICE PRIME&FINE PROFESSIONAL CONTOURING PALETTE 010 ASHY RADIANCE
__________
Ma bardzo nietypowy odcień, bo to brąz z domieszką fioletowo-czerwonawych tonów. Co ciekawe - w opakowaniu sprawia wrażenie cudownie mlecznego, chłodnego brązu, a po rozsmarowaniu na skórze przeobraża się w coś zupełnie innego. Jest bardzo dobrze napigmentowany i trzeba z nim uważać, aby nie narobić sobie plam. Będzie to idealna paletka do konturowania wieczorowego lub na sesję, bo w dziennym makijażu może wybijać dziwne tony. Wszystko zależy też od podkładu, na jaki go nałożycie i ogólnie brązery potrafią zupełnie inaczej zachowywać się na danym podkładzie. Rozświetlacz z tej paletki jest raczej kiepski - to typowa, chłodna perła, a ja jestem fanką złotego rozświetlenia. 


KREMOWE PALETKI DO KONTUROWANIA NA MOKRO
__________
Ostatnio bardzo modne stało się konturowanie na mokro za pomocą kremowych produktów. Możemy to zrobić różnymi odcieniami podkładów, albo właśnie takimi specjalistycznymi paletkami, które są przeznaczone do modelowania twarzy. Ja jednak pozostaję wierna pudrom konturującym w kamieniu, bo kremowe formuły potrafią mnie zapchać. Poza tym dają bardzo intensywny efekt, na którym akurat mi nie zależy. Aktualnie posiadam dwie paletki, które znajdziecie w każdej drogerii. 

CATRICE ALLROUND CONTOURING PALETTE
__________
W paletce znajdziemy 5 kremowych odcieni do wykonania pełnego konturowania. Są tu brązy (chłodny i ciepły), dwa jasne kolory do rozjaśniania miejsc na twarzy, które chcemy uwypuklić oraz jeden kremowy rozświetlacz w chłodnym, perłowym odcieniu.  Jasne kolory mają formułę kamuflażu i są bardzo dobrze napigmentowane, kryjące, trochę tępe w konsystencji, ale za to długo utrzymują się na skórze. Brązy są już trochę bardziej tłuste i mają mniejszą moc krycia, niż kolory jasne, ale nadal można nimi wykonać porządne konturowanie. Na mojej mieszanej cerze produkty nie wytrzymały zbyt długo i w trakcie dnia zaczęły się ścierać wraz z nagromadzonym sebum.  Myślę, że posiadaczki skóry suchej/normalnej będą bardziej zadowolone z trwałości. Rozświetlacz jest po prostu chłodną perłą i dobrze sprawdza się nad ustami, natomiast u mnie na kościach policzkowych wygląda zbyt chłodno. Paletka ma niestety zbyt małe okienka, z których ciężko korzystać, jeśli chcemy użyć większego pędzla. Mam na nią pomysł, bo będę używać tych produktów na powieki, jako baza pod cienie, ale jako zestaw do konturowania jak dla mnie odpada. 


L'OREAL INFALLIBLE SCULPT LIGHT/MEDIUM
__________
Wczoraj dotarła do mnie nowość od L'oreal - paletka do konturowania Infallible Sculpt. Dziś użyłam jej po raz pierwszy i niestety już na starcie mnie rozczarowała. Konsystencja tych kremowych produktów jest już o wiele bardziej tłusta, niż przy Catrice i kolory nie mają tak intensywnej pigmentacji. Przy mojej mieszanej cerze efekt jest mało trwały, a przede wszystkim słabo widoczny. Można co prawda najpierw wykonać konturowanie kremowe i zintensyfikować efekt produktami w kamieniu, ale nie wiem czy jest w tym sens kupując paletkę za około 70 zł. Jeśli macie cerę normalną/suchą i nie oczekujecie mocnego efektu, to możecie się skusić. Natomiast fanki bardziej intensywnego konturowania mogą być rozczarowane. 

***

Jesteście fankami brązerów? Wolicie konturowanie na mokro czy na sucho? Napiszcie koniecznie jakie produkty lubicie, a za jakimi nie przepadacie.

P.S. Ciągle przyzwyczajam się do pisowni "brązer" zamiast "bronzer" - podobno ta druga forma jest niepoprawna, ale przyznajcie, że ta pierwsza wygląda śmiesznie :-)





166 komentarzy on "JAKI PRODUKT DO OPALANIA, A JAKI DO KONTUROWANIA TWARZY? PRZEGLĄD PUDRÓW BRĄZUJĄCYCH I PALET DO MODELOWANIA (L'OREAL INFALLIBLE SCULPT, CATRICE ALLROUND)."
  1. Szkoda, że loreal to taki niewypał...a już go chciałam chwycić na promocji w Rossmannie. Mój ulubiony bronzer to aktualnie z paletki trio wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go chciałam. Ale się powstrzymam

      Usuń
  2. Z Erisa mam ten sam odcień, bardzo go lubię ;)
    Szkoda, że ten nowy Loreal nie powala...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam KOBO i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dario posiadasz sok z czarnej rzepy w dużej butelce, o którym pisałaś ostatnio. Zakupiłam z tej samej serii tylko pokrzywę czy mogę ją bezpośrednio stosować jako wcierkę na skórę głowy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak. Sok z pokrzywy również jest świetny jako płukanka do włosów :-)

      Usuń
    2. Mogę to robić w taki sam sposób jak opisałaś na blogu? :)

      Usuń
  5. Szkoda tej kremowej paletki Loreal, byłam jej bardzo ciekawa :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do konturowania używam kółeczka z Kobo oraz trio z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest tu mnóstwo moich starych brązujących przyjaciół :D Od roku jestem wierna bronzerowi z Too Faced który zawsze poprawia mi humor swoim pięknym zapachem kakao:) Mmnnnniam aż czasami mam ochotę go zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dario, mam pytanie.
    Czy stosujesz lub stosowałaś kwasy? Jeśli tak, to czy sprawdzą się one przy cerze wrażliwej, alergicznej, atopowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, stosowałam, ale teraz w okresie wiosenno-letnim robię przerwę. Jest mnóstwo kwasów, które można stosować przy wrażliwej skórze i to dermatolog powinien je odpowiednio zalecić. Nie ryzykowałabym na własną rękę lub u kosmetyczki, jeśli masz naprawdę wrażliwą skórę :-)

      Usuń
    2. A przy alergiach można stosować?

      Usuń
    3. Rzeczywiście nie napisałam o co mi dokładnie chodzi. :)
      Bo mam alergię (jeszcze nie wiem na co) i wychodzą mi tłuste czerwone plamy na twarzy,a potem, wszystko się złuszcza ok. tydzień . I zastanawiam się, czy stosowanie kwasów będzie mieć jakiś wpływ na nasilenie objawów.

      Usuń
    4. Niestety tak może być, że kwasy tylko Ci zaszkodzą. Ja nie podjęłabym ryzyka. Czyli nie byłaś z tym u dermatologa? Myślę, że on szybko postawi diagnozę i podpowie czy oraz jakie kwasy stosować :-)

      Usuń
    5. Najpierw chciałam się tym trochę pointeresować i potem zapytać. Na razie skupiam się na wykryciu, co może być alergenem. Dziękuję bardzo za odpowiedź. :)

      Usuń
    6. Ja nigdy czegoś takiego u siebie nie miałam, więc nic z własnego doświadczenia nie podpowiem. Może jakaś czytelniczka coś podpowie :-)

      Usuń
    7. To może być łzs.

      Usuń
    8. To zdecydowanie może być ŁZS.

      Usuń
  9. U mnie Bahama Mama nie zdała egzaminu. Kobo oglądałam, ale też nie przypadły mi do gustu :) Hoola z Benefitu uwielbiam, ale właśnie wczoraj dobił do dna :( Teraz została mi ulubiona paleta do konturowania w kamieniu z ABH :) Mam też paletkę korektorów MAC, które świetnie nadają się do konturowania na mokro, choć ja jeszcze do konturowania na sobie ich nie używałam. Najbardziej zaciekawiło mnie to duo do konturowania L'Oreal :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wujek google mówi, że nie ma czegoś takiego jak "brązer"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na darmo szukać, a ortografii nie ma co lekceważyć, gdy prowadzi się poczytny blog

      Usuń
    2. Ja pierdziele, ale masz problem dziewczyno. Wpisz "brązer czy bronzer", to może wujek woogle wreszcie coś ci powie. Jak widać umiejętność wejścia na bloga nie świadczy o umiejętności korzystania z internetu.

      Usuń
    3. Wujaszek uparcie mówi "bronzer", zapewne nawiązanie do ang. "bronze" tak więc nie masz co się tak oburzać. Odrobina krytycyzmu zamiast ślepego uwielbienia jeszcze nikomu zaszkodziła...

      Usuń
    4. bronzer to poprostu nazwa angielska i nie ma ona związku z ortografią w języku polskim.

      Usuń
    5. Proszę do poradni językowej. W moim odczuciu powinno być brązer. http://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/bronzer-czy-brazer;9452.html

      Usuń
    6. Następna mądra co myśli, że jak czegoś nie może znaleźć w Google to znaczy, że nie istnieje. Otwórz słownik to się dowiesz, że nie ma słowa bronzer w języku polskim. Nie dajmy się zwariować obcojęzycznym wtrąceniom bo później jedna z drugą gada jak Joanna Krupa...

      Usuń
    7. W rzeczy samej. Do tego przeciętny gimnazjalista uważa, że "x" to litera polskiego alfabetu.

      Usuń
  11. Dario, pytanie zupełnie z innej beczki, mogłabyś napisać ile zapłaciłaś za paski wybielające Crest, które zamawiałaś na iperfumy? Niestety tam nie są już dostępne i natrafiłam na nie na allegro i tam 24 sztuki czyli 12 saszetek kosztuje 149 zł i po prostu zastanawiam się czy to normalna cena czy jest ryzyko że to podróbka, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też koło 150 zł za 12 saszetek, ale ręki sobie nie dam uciąć. To już było dawno :-)

      Usuń
  12. Benefit Hoola to mój ulubieniec od 3 lat. Kocham i jeszcze raz kocham :) P.s Super pościk kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dario czekam juz od miesiąca na promocje w Rosjanie muszę zakupić nowy podkład, mam cerę tradzicowa.. Mam czerwone plameczki.. Co jest godnego uwagi? Sklaniam się do nowego podkładu loreala matujacy, ale boje się ze przesuszy skore czy masz może doświadczenie? Uzywalam maybelline miceralny, ;) jeżeli masz jakiegoś fajnego z rosmana będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najlepszy jest Eris Provoke Matt Fluid, o którym już wiele razy wspominałam na blogu :-)

      Usuń
    2. No to tak szczerze, między nami, ile z Erisa płacą za marketing szeptany? ;)

      Usuń
    3. No teraz to wymyśliłaś, haha :-)

      Usuń
  14. Uwielbiam ten z Kobo do konturowania ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana a ja mam duży problem miałam kiedys trądzik na twarzy teraz go podleczylam i cos strasznego dzieje mi sie z plecami mam tam pryszcz na pryszczu i nie wiem co złe robie ,mam ślub chce kupic sukienkę ale plecy sa w strasznym stanie co to moze byc? Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko ocenić co tak naprawdę się dzieje, bo może to być alergia, jakieś problemy na tle hormonalnym, albo trądzik. Tak naprawdę on wcale nie musi być tylko na twarzy. Może warto rozważyć leczenie skóry na plecach w ten sam sposób jak na twarzy? Czym go wyleczyłaś? Jakieś maści, antybiotyk?

      Usuń
    2. Sprawdż czy proszek Cię nie uczula albo płyn do płukania. Sprawdż też skład tym czym się myjesz i balsamujesz. Ja też tak miałam zmieniłam na łagodny proszek i mydło ze 100% pure i już nie mam z tym problemu. Jako balsamu używam masło kakaowe albo kokosowe naturalne nierafinowane.

      Usuń
  16. Kochana czy jestes zadowolona z płynu Bioderma który używasz do twarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo. Aktualnie to mój ulubieniec, chociaż kiedyś go nie lubiłam :-)

      Usuń
    2. Polecam płyn micelarny z Sylveco lipowy. Tani a jaki super jest bez zbędnej chemii.

      Usuń
  17. Czy mialas moze kremy sylveco bo bardzo dobrze o nich piszą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie miałam, a jeśli już, to tylko próbki, więc zbyt mało, żeby coś więcej napisać :-)

      Usuń
    2. Witam, to może ja się wypowiem. Kremy Sylveco bardzo lubię. Obecnie mam lekki rokitnikowy. Mam cerę mieszana i sprawdza się świetnie, nie zapycha. W ogóle odkąd go używam to nie mam problemu z zaskórniakami. Fajnie nawilża, nie ma w nim niepotrzebnych konserwantów(trwałość 6 miesiecy od otwarcia). Tylko zapach nie powala, ale nie jest wyczuwalny. I opakowanie z pompką jest genialne i higieniczne. Ja od siebie z czystym sercem polecam. Planuje jeszcze wypróbować wersje brzozową i nagietkową.

      Usuń
    3. Ja za to kremów sylveco nie polecam, miałam rokitnikowy, w ciągu 2 tygodni zrobił mi na twarzy pryszczową jesień średniowiecza, lecz nie byłam tego świadoma, bo jak to, naturalny krem mi szkodzi? Po 2 miesiącach go odstawiłam i twarz długo wracała do normy. Aczkolwiek, mam skórę przetłuszczającą się, pancerną, mało co ją zapycha. A jednak. :(

      Usuń
    4. Wiele osób narzeka na zapychanie tych kremów. U mnie prawdopodobnie też skończyłoby się to wysypem, bo moja cera nie lubi naturalnej pielęgnacji.

      Usuń
    5. Każdej cerze co innego służy. Ja kocham ten krem miłością wielką bo w końcu coś co mnie nie zapycha. Stosuję rano i wieczorem. Za to unikam parafiny.

      Usuń
  18. Dario czy używasz do nóg depilatora?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz używam takiego IPL z Phillips i czekam na pierwsze efekty :-)

      Usuń
  19. Kochana gdzie najlepiej kupic okulary przeciwsłoneczne zeby faktycznie miały jakas ochronę przed słońcem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam się na tym aż tak bardzo, ale osobiście ufam okularom Ray-Ban. Świetnie się patrzy przez te szkła i mają wysoką ochronę. Ray-Bany kupisz nawet na Zalando :-)

      Usuń
  20. Czy z rozstępami istniejącymi na brzuchu juz ponad 6 lat da sie cos jeszcze zrobic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, sama mam takie starsze rozstępy, których nie da się pozbyć :-/

      Usuń
    2. Chociaż można w sumie spróbować laserowego usuwania rozstępów. Niestety moja koleżanka do dzisiaj bardzo żałuje, bo chciała się pozbyć rozstępów a nabawiła się blizn.

      Usuń
  21. Kochana kupiłam właśnie polecany przez Ciebie puder Provoke i chciałam zapytać co najlepiej na niego nałożyć? Czy Vichy dermablend mógłby się nadać? A jak nie to co innego? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, chociaż na co dzień to dla mnie zbyt wysuszająca mieszanka. Wolę Manhattan Clearface :-)

      Usuń
    2. A jaki odcien będzie ok, i czy jest w Rossmannie? Bo koleżanka będzie mi kupować więc muszę podać odcien i nie mogę go wypróbować. A Provoke mam też 210

      Usuń
  22. Czy korektor na cienie pod oczami i niedoskonałości nakładać przed czy po podkładzie? Zawsze mam z tym problem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najpierw nakładam korektor pod oczy, później podkład, a następnie korektor na niedoskonałości. Taka kolejność sprawdza się u mnie najlepiej :-)

      Usuń
  23. Czy dobrze rozumiem że puder brązujący nakladasz na całą twarz a nie tylko na kości policzkowe? Jejku od Ciebie można się tyle nauczyć... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co to za zegarek kochana?

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę mieć ten z Kobo <3 Nie wiedziałam że jest coś takiego w sklepach. Kiedyś chciałam zamówić NYC Taupe czy jakoś tak :) Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  26. Paletka do konturowania z Loreala to najgorszy zakup ostatnich miesięcy. Po Twoim poście próbowałam nałożyc na powieki jako baza ale też beznajdzieja... Najchętniej bym to oddała do sklepu ale nie można. Wiadomo. Polska.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam Kobo sahara sand, Inglot 505, i paletkę do konturowania na mokro Kobo. Najbardziej podoba mi się ten ostatni kosmetyk, choć fanką konturowania nie jestem... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cześć! Chciałabym wypróbować puder manhatan clearface. Jaki kolor używasz? Bo mam podobny odcień skóry do Twojej i tłustą cerę. Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja uwielbiam brązer z Too Faced Milk Chocolate :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Promocję w Rossmanie ruszają w najbliższą środę, a w Naturze od kiedy -50%?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już podobno od dzisiaj, ale to jest akurat promocja do -50% :-/

      Usuń
    2. Tzn że w rossmanie od razu będzie promocja na wszystko czy tak jak poprzednio będzie to podzielone na konkretne kosmetyki?

      Usuń
    3. Będzie podział i pierwsze są produkty do makijażu twarzy (podkłady, pudry,korektory).

      Usuń
  31. Co do wcześniejszego pytania to trądzik na twarzy wyleczyłam duac gel i acnederm i nie wiem czy nakładać to tez na te plecy? I zrobiłam dwa razy kwas migdałowy u kosmetyczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi lekarz powiedział, że gdyby trądzik pojawił się na plecach, to również mam smarować maścią Duac.

      Usuń
    2. A kwas robiłaś na plecach? Bo niestety kwasy mają takie działanie, że czasami "wyciągają" wszystko, co zalega pod skórą i pojawia się przejściowy wysyp niedoskonałości.

      Usuń
  32. Dario a możesz napisać co nakladasz na kości policzkowe? Jakiś róż? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie nie używam różu, bo czerwony barwnik najprawdopodobniej powoduje u mnie powstawanie niedoskonałości w okolicach policzków :-)

      Usuń
    2. Może spróbuj róży mineralnych, np. Annabell?

      Usuń
    3. Minerały mnie zapychają jeszcze gorzej :-(

      Usuń
  33. A gdzie najtaniej kupic ten płyn Bioderma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtaniej jest chyba w Superpharm podczas promocji, musisz polować :-)

      Usuń
  34. Dario podkłady z maca maja super recenzje mialas kiedys?

    OdpowiedzUsuń
  35. Do tego dodałabym jeszcze kółeczko kremowych podkładów do konturowania z Kobo :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Będzie promocja w Rossmannie? Wiadomo już kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  37. Cieszę się, że w porównaniu do niektórych youtuberek nie zachwycałaś się paletką loreala tylko dlatego że ją dostałaś:) nie przypadkiem nagle pojawiło się mnóstwo tutoriali z jej użyciem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie można generalizować, bo u mnie ta paletka się nie sprawdziła, ale dla kogoś innego może być świetna. Ja mam raczej wymagającą skórę, niestety :-/

      Usuń
  38. A czy ten bronzer nadawałby się na kości policzkowe zamiast różu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jaki odcień. Te do opalania twarzy tak, ale te do konturowania nie będą dobrze wyglądały w miejscu, gdzie zwykle nakłada się róż. Są zbyt ciemne i chłodne, mają za zadanie imitować cień pod kością policzkową, a więc wyszczuplać twarz i ją modelować :-)

      Usuń
  39. Piszę się bronzer,Dario! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze się BROŁZER!

      Usuń
  40. Proszę o radę w wyborze pędzli (w cenie do 50zł). Potrzebuje pędzla do różu oraz do cieni do powiek (zazwyczaj uzywam dwóch kolorów)- ile powinnam mieć pędzelków do powiek? Co byś poleciła? Do tej pory miałam taki najtańszy rossmanowy, nie narzekałam ale po 2 latach wypadają włoski. Dziękuję. Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie masz dużo pieniędzy do wydania, to polecam Hakuro :-)

      Usuń
  41. Daria a jaki pędzel do konkurowania i ocieplania twarzy polecasz? Mam Hakuro skośny ale zeby nim zrobić ładnie rozmyta plamę a nie krechę trzeba sie troche namachać. Myślisz ze h14 lepiej by sie nadał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do konturowania Zoeva 109, a do ocieplania Zoeva 90 - moi ulubieńc. Jeśli chodzi o Hakuro, to będzie dobry do konturowania, jak najbardziej :-)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki za odpowiedz! :)

      Usuń
  42. Jestem bardzo zadowolona z Honolulu Lily lolo :) niestety już mi się kończy i zastanawiam się nad nowym zakupem, ale nie znalazłam jeszcze jego odpowiednika. Fajnie sprawdza mi się również puder mineralny bronzujący z marki Vita Liberata :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wolę ocieplać twarz niż ją konturować :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja jestem posiadaczką palety L’Oreal Infallible Sculpt i jestem zadowolona. Lubię, kiedy makijaż jest niewidoczny, delikatni i naturalny. Staram się nie przesadzać z konturowaniem, raczej podkreślam kości policzkowe,rozświetlam oczy itp

    OdpowiedzUsuń
  45. Dario czym się różni olej kokosowy rafinowany od nierafinowanego i który lepszy do pielęgnacji włosów i skóry? Z góry dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rafinowany jest poddany działaniu wysokiej temperatury wskutek czego nie posiada zanieczyszczeń, wody i ma długą datę ważności. Nierafinowany jest całkowicie czysty, w 100% wartościowy ale znów szybko się psuje. Nierafinowane są lepsze, ale mogą niestety bardziej uczulać.

      Usuń
  46. Hej! Ja jeszcze o czarnej rzepie :) czy mogę stosować wcierkę na noc? Myję włosy rano i nie daję rady wcierać jej godzinę przed myciem. Jak najlepiej to zorganizować? Jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Droga Dario! Któregoś razu pisałaś o tym, że chcesz szukać "sznurowanych" balerinek, ale o okrągłych czubkach. Udało Ci się może takie znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  48. W końcu jakiś przydatny post odnoście konturowania i ocieplania twarzy, zastanawiam się nad tą paletką do konturowania na mokro z L'oreala a teraz już nie wiem czy wydać tyle pieniędzy :/

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana Dario! Prosze polec mi jakis szampon lub moze odzywke na wlosy ktore sa poddawane niestety prostowaniu i posiadaja krotkie unoszace sie wloski( nie wiem jak to nazwac ale wyglada to jakby sie elektryzowaly wlosy). Moze cos znasz takiego aby dobrze wygladzilo wlosy bo o to mi najbardziej chodzi. Bardzo dziekuje za odpowiedz i serdecznie pozdrawiam :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj o tym pisałam: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2016/03/4-skuteczne-sposoby-na-pozbycie-sie.html

      Usuń
  50. Prosze o opinie na temat fluidu firmy Under Twenty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie odpada - mało kryje, krótko się utrzymuje i ma pomarańczowy odcień.

      Usuń
  51. Co robic, jakiej odzywki uzywac by wlosy sie nie niszczyly przy stosowaniu prostownicy? Prosze o rade! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używaj produktów tremoochronnych np. mleczko do prostowania włosów Marion albo olejek Mythic Oil :-)

      Usuń
  52. Fajny by byl post o higienie jamy ustnej, poniewaz zapewne wiesz jak dbac o usmiech, bo twoj jest piekny. Zachecam i pozdrawiam. Kocham Twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Czym najlepiej nakladac fluid na twarz :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam gąbęczkę!

      Usuń
    2. A ja lubię pędzle typu flat top :-)

      Usuń
  54. Diario! Prosimy o takie posty również z zakresu lakierów do paznokci, tuszy do rzęs, pomadek i blyszczykow cieni do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Kochana, czy jest jakiś sposób, żeby szybko przenieść się do początków Twojego bloga? Chciałam sobie przejrzeć wszystko, ale ciągle musiałam klikać "starsze posty" :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, archiwum u mnie nie działa :-( Klikając starsze posty też wszystko przeglądasz, prawda? :-)

      Usuń
  56. Jak mogę używać olejku rycynowego na włosy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do olejowania albo możesz go mieszać z maseczkami np. z żółtka, jogurtu i miodu :-)

      Usuń
  57. Co sądzisz o keratynowym prostowaniu włosów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ekstremalnie zniszczone włosy, suche i puszące się, to keratynowe prostowanie może być dla nich jedynym ratunkiem. Mam tu na myśli wizualne efekty. Jeśli natomiast masz włosy w dobrym stanie, a jedynie troche się puszą i nie są tak proste, jak po prostownicy, to odradzam zabieg keratynowy. To niestety po jakimś czasie przestaje działać i włosy wyglądają jeszcze gorzej, niż przed. Wiem, bo wiele moich koleżanek to robiło i bardzo żałują.

      Usuń
  58. Jeżeli staram się zapuścić włosy to suszyć je zimnym powietrzem czy mogę pozwolić sobie na ciepłe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepłe, ale nie za gorące. W sumie bez przesady, bo nie wiem czy jest zależność między temperaturą suszenia włosów, a tempem wzrostu :-)

      Usuń
  59. Mogłabyś podać mi całą nazwę tego kremu z La Roche Posay, który używasz na dzień?

    OdpowiedzUsuń
  60. wiesz może czy promocja w rossmannie będzie też online?

    OdpowiedzUsuń
  61. Kiedy promocja w Naturze?

    OdpowiedzUsuń
  62. Hejka. Mam pytanie, ktore od dawien dawna mnie nurtuje. Czy Twoje wlosy z natury sa takie ladne czy to za sprawa umiejetnego dbania o nie i pielegnowania? Pozdrawiam cieplutko, Sandra.

    OdpowiedzUsuń
  63. Skąd takie ładne okulary?

    OdpowiedzUsuń
  64. Dario gdzie się podziewasz? :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Dario! Jaki polecasz cien do brwi( taki w dosc dobrej cenie)? Dzieki za odp., pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nic z drogeryjnej półki nie polecę. Dla mnie najlepszy jest zestaw do brwi Ardell ale tu chodzi raczej o kolor, który po prostu mi przypasował. Poszukaj coś w ofercie Inglota. Pojedyncze cienie mają fajną pigmentację i długo utrzymują się na brwiach :-)

      Usuń
    2. Witam,

      ja polecam paletkę Sephora. Dwa cienie plus wosk. Dodatkowo w maleńkiej szufladce opakowania pędzelek, penseta i grzebyczek do brwi. Cena 59,90 zł. Bardzo wydajna.

      Usuń
    3. A ja polecę puder z Golden rose plus flamaster z catrice do wykończenia. U mnie ten duet sprawdza sie na szóstkę :) sam pomysł podpatrzyłem u Maxineczki, ona stosowała paletkę z catrice plus ten flamaster. Pare ruchów pędzlem plus troche flamastra i brwi zrobione. U mnie nic sie z nimi nie dzieje przez cały dzień, zwykle ich nawet niczym nie utrwalam.

      Usuń
  66. Ja wolę mieć jasną skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny wpis :) ja nie używam bronzerów :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jaki tani podklad lub fluid moglabys polecic? Prosze o odp. i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Dario a co powiesz o kremach/balsamach brązujących do twarzy? Ja też nie opalam twarzy latem, nawet nie mogę jej opalić, więc myślę, że to też jakieś rozwiązanie latem? A Ty co o tym sądzisz? :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. czy możesz mi doradzic w kwestii Twojego ulubionego pudru manhattan w kamieniu. Kupiłam w ciemno 75 beige ale on jest na mojej twarzy jak cogła - pomarańczowy. Mój kolor to revlon cs 180 lub annabelle minerals golden fair. Który mam kupić, aby był 'normalny' - w miarę jasny i nie pomarańczowy. proszę o pomoc. Pozdr Dorota

    OdpowiedzUsuń
  71. Co sadzisZ na temat ziemi egipskiej?

    OdpowiedzUsuń
  72. Obecnie używam do konkurowania brązera z Kobo i jest świetny, naprawdę fajny produkt nawet dla takich laików jak ja ☺

    OdpowiedzUsuń
  73. Pani Dario, bardzo solidnie przygotowane zestawienie i interesujące kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  74. A bo ja wiem, czy brązer wygląda śmiesznie? Moim zdaniem lepiej, bo przynajmniej nawiązuje do pisowni koloru od którego się wziął (co nie zmienia faktu, że przeglądarka podkreśla mi ten wyraz jako błędnie zapisany i podpowiada bronzer ;))

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja polecam ci brązer z firmy 100% pure naturalny nie uczula i ma super skład. Pozdrawiam 😃

    OdpowiedzUsuń
  76. Mnie infallible sculpt podpasował bardzo. Nie jestem fanką konturowania na sucho i może dlatego jestem bardzo zadowolona z tej paletki. Pasuje mi ta konsystencja, bo fajnie rozprowadza się na skórze i pięknie się z nią stapia. Do tego też podpasowała mi kolorystycznie. Jak dla mnie efekt jest super i uważam, że naprawdę długo utrzymuje się na skórze

    OdpowiedzUsuń
  77. Dobrze, że nie polecasz kosmetyków koreańskich szacun dla ciebie.Panuje wielki bum na polskim rynku tym bardziej, że są tanie a biotechnologia ich jest niskiej jakości. Oriental Queens dobrze tłumaczą to na YouTube.

    OdpowiedzUsuń
  78. Do konturowania mam jeszcze kółeczko z kobi, produkkt dosc fajny,przydatny w kosmetyczce, ale dalej pozostaje fanką pudrowych bronzerow jak Ty :) ostatnio zainteresowala mnie szafa bell hypoallergenic jako ze sporo produktow mnie uczula i zapycha no i znalazlam tam taki ładny bronzer (02) i musze przyznac ze kolor na lato jest bardzo udany. Jest taki bardzo neutralny, nie wpada w pomaranczowe tony, ale jednak cos ciepłego w sobie ma, do mocnego i typowego konturowania moze sie nie nada ale mysle ze to moze byc idealny kolor dla bladziochow na lato, ktorym bronzery typu ziemia egipska nie służą

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature