Top Social

HITY MARCA I JEDEN BUBEL: ŻELE POD PRYSZNIC BIAŁY JELEŃ, SPOTIFY, WODY PERFUMOWANE SOTHO, OLEJEK DO UST CATRICE I INNI.

Marzec za nami, a więc najwyższy czas zaprezentować Wam ulubieńców minionego miesiąca. Będzie wyjątkowo pachnąco i wiosennie, chociaż za oknem raczej ponura jesień. Mimo, że dziś Prima Aprilis, to ulubieńcy będą na serio, więc jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam do dalszego czytania. 



Często borykam się z alergią na różne środki myjące i próbowałam już naprawdę wielu produktów pod prysznic, również tych całkowicie naturalnych. Niestety większość z nich mnie uczula i na mojej skórze pojawia się wysypka, nieprzyjemne ściągnięcie i pieczenie. W pewnym momencie miałam pod prysznicem już tylko szampon Babydream, którego używałam do mycia i jako jedyny mi nie szkodził, ale jego zapach jest ogromnie męczący. Kiedy podczas zakupów w drogerii natrafiłam na hipoalergiczny żel pod prysznic Biały Jeleń, to od razu powędrował do koszyka. Lubię tą markę i tym razem znów mnie nie zawiodła. Najpierw wypróbowałam żel z łopianem i jagodą, a kiedy tylko zauważyłam, że moja skóra nie reaguje na niego z żaden negatywny sposób, to zaopatrzyłam się w całą gromadkę widoczną na zdjęciu. Wszystkie zapachy są bardzo oryginalne i nie tak sztuczne, jak w przypadku innych, popularnych marek drogeryjnych. Żel ma śmieszną konsystencję galaretki, ale dobrze się pieni, a po jego użyciu mam uczucie odświeżenia, bez żadnego nieprzyjemnego ściągnięcia czy tłustej warstwy na skórze. Dziewczyny, jeśli również macie wrażliwą skórę, to wypróbujcie sobie ten żel. Dostaniecie go różnych drogeriach np. Rossmann, ale też w wielu supermarketach lub w e-sklepie. 


Jakiś czas temu marka Sotho wysłała mi do przetestowania swoją absolutną nowość czyli wody perfumowane w pięknych, minimalistycznych flakonach. Wody mają aż 20% stężenie olejków zapachowych i już przy pierwszym wąchaniu są bardzo intensywne. Najbardziej przypadła mi do gustu wersja niebieska SOTHO N°1, która według opisu ma być trochę inspirowana Light Blue Dolce & Gabbana, I love love Mochino czy Eau de Cartier. Myślę, że niebieski zapach najbardziej przypomina właśnie perfumy D&G, których kiedyś byłam wielką fanką. Długo utrzymuje się na skórze i jest świetny do torebki. Pozostałe flakony również mają coś z popularnych perfum i np. N°2 pachnie podobnie do Acqua di Gioia Eau Fraiche Armani, N°3 do Si Armani, N°4 do Dahlia Divin Givenchy, a N°5 do La Vie Est Belle Lancome. Wszystkie zapachy dostępne są TUTAJ klik i jeśli macie ochotę wypróbować, to mam dla Was kod zniżkowy na -25%  "SOTHOWP2016". Będzie działał do końca kwietnia 2016. 


Pozostając jeszcze w pachnącym klimacie, to w lutowym pudełku beGlossy znalazłam mało shea z Organique, które wyjątkowo mi się spodobało. Ma tak smakowity, owocowy zapach, że ciężko mu się oprzeć. Masło jest bardzo treściwe i natłuszczające, ale po kilku minutach uczucie lepkości znika. Uwielbiam go używać na dłonie, bo świetnie nawilża okolice wokół paznokci. Wcześniej stosowałam tradycyjne masło shea na skórki, ale to z Organique o zapachu truskawki i guavy jest o wiele przyjemniejsze. 


O żelu do usuwania skórek z Sally Hansen Instant Cuticle Remover pisałam Wam już TUTAJ klik i nadal pozostaję mu wierna. Nie wyobrażam sobie pielęgnacji moich paznokci bez tego produktu i jeśli macie problem z widocznymi skórkami, to żel powinien sobie z nimi poradzić. To mój hit! Dostępny w Rossmannie. 


Moja 3-letnia zalotka z Inglota niespodziewanie się rozleciała, więc wybrałam się po kolejny egzemplarz. Nowa jest jeszcze lepsza i naprawdę spektakularnie podkręca rzęsy. Tym starym modelem zdarzało mi się niejednokrotnie przyciąć kawałek powieki, co było dosyć bolesne, natomiast nowa zupełnie tego nie robi. Jest wyraźnie lepiej wyprofilowana. Jeśli szukacie dobrej zalotki, to ta z Inglota jest godna polecenia. 


Od jakiegoś czasu bardzo chciałam wypróbować szalenie popularny olejek do ust z Clarins, ale cały czas był niedostępny w sprzedaży i rozchodził się jak ciepłe bułeczki. W sumie dobrze się stało, że go nie kupiłam, bo świetną alternatywą okazał się olejek Catrice Luxury Lips w kolorze 030 Revolution-berry Lips. To coś więcej, niż zwykły błyszczyk. Olejek daje taki niesamowity komfort na ustach i wyraźnie je nawilża, do tego ma bardzo naturalny, transparentny kolor. Zerknijcie na niego w Naturze, bo to super sprawa dla dziewczyn, które nie lubią mocno podkreślać ust. Ten malinowy kolor jest bardzo apetyczny. 


Ulubioną aplikacją w marcu ponownie okazało się Spotify i po prostu nie wyobrażam sobie już życia bez tego muzycznego odtwarzacza. Fajnie, że można tu znaleźć różnorodną muzykę od starych klasyków, po jakieś nowoczesne kawałki. Utwory ułożymy w playlisty, ale można też korzystać z tych gotowych, zależnie od nastroju czy gatunku. Wątpię, żeby ktokolwiek jeszcze nie spotkał się z tą aplikacją, ale jeśli jeszcze nie próbowałyście, to zachęcam. Można ją ściągnąć zupełnie za darmo.


W małym, osiedlowym sklepiku natrafiłam na suszoną żurawinę i zupełnie przepadłam. Może nie wygląda jakoś wyjątkowo apetycznie, ale uwierzcie mi, że jest lepsza w smaku niż typowe słodycze. Lubię ją dodawać do ciast i podjadać w ciągu dnia. Pycha!


Na koniec mały bubel, a mianowicie maska Pilomax z aloesem. Muszę przyznać, że jeszcze żadna odżywka tak bardzo nie puszyła mi włosów, jak właśnie ta. Niestety taki efekt zupełnie mi nie odpowiada, do tego zapach jest bardzo nachalny i można się go pozbyć dopiero przy następnym myciu włosów. Dotychczas lubiłam maski z aloesem (np. NaturVital), ale ta mnie rozczarowała. Będę ją musiała zużyć w formie żelu do golenia nóg, ale nie wiem czy długo wytrzymam ten mydlany zapach. Ostatnio pokazywałam Wam inne maski tej marki, które kupiłam i jak na razie spisują się dobrze. Więcej opowiem przy okazji aktualizacji pielęgnacyjnej moich włosów. 

***

Napiszcie koniecznie jacy są Wasi ulubieńcy marca!





146 komentarzy on "HITY MARCA I JEDEN BUBEL: ŻELE POD PRYSZNIC BIAŁY JELEŃ, SPOTIFY, WODY PERFUMOWANE SOTHO, OLEJEK DO UST CATRICE I INNI. "
  1. Świetny wpis ☺ zresztą jak każdy. Mam takie pytanie Dario. Jakie kosmetyki do włosów byś poleciła po zabiegu keratynowego prostowania włosów? Wiem że mam unikać soli i wszelkich slsow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Darią, ale sama po keratynowym prostowaniu uwielbiam maskę Eveline Argan&Keratin 8w1, szampon - facelle z Rossmanna. Tak na prawdę to używaj tego co się wcześniej sprawdzało, czasem łatwo o obciążenie, ale szybko wyczujesz co Ci służy. Unikaj slsów, soli i alkoholu wysuszającego oraz dbaj o regularne, jednak nie za częste dostarczanie protein :)

      Usuń
    2. I unikaj SILIKONÓW. To też ważne jest :)

      Usuń
    3. Ja po keratynowym prostowaniu stosuję nadal normalne (czyli z SLS i SLES) szampony, zdarza mi się użyć odżywki z silikonami, i nie zauważyłam, żeby efekt utrzymywał się krócej, niż wtedy, gdy stosowałam wszystkie 'zalecane' preparaty :)

      Usuń
  2. Skąd ta cudna torebka w wiosennym kolorze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Mohito ale kupiona już z dwa sezony temu :-)

      Usuń
  3. Koniecznie muszę wypróbować Sally Hansen do skórek. Akurat skończył mi się preparat do usuwania skórek, więc jutro biegnę po ten polecany przez Ciebie. Kusząco wygląda ten olejek z Catrice...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz zadowolona, bo robi co ma robić i akurat nie podrażnia. Miałam kiedyś inny i powodował zaczerwienienie wokół paznokci :-)

      Usuń
    2. Nie warto wydawać na ten badziew pieniędzy. Kompletnie nie rozumiem tych zachwytów, bo u mnie ten żel nie robi kompletnie NIC. Podobny efekt uzyskuję po wymoczeniu psznokci w wodzie z mydłem. Jak dla mnie porażka. Podobnie wygląda z żelami z białego jelenia, poza tym że myją, nie robią nic ponad to. Porażka nr 2.

      Usuń
    3. To ładnie musisz mieć zapuszczone pazury. Jak zbierałam truskawki to po sezonie miałam skórki doprowadzone do rozpaczliwego stanu [do połowy paznokcia prawie i wszystkie odstające w różne strony] a ten żel wszystko pousuwał. Btw - co żel pod prysznic powinien jeszcze robić oprócz mycia?

      Usuń
    4. Jasne, lepiej ci? Po co te złośliwości? Przy regularnym mani 2xtyg trudno mieć "zapuszczone pazury" - mam twarde skórki mimo regularnego odsuwania, usuwania, olejowania. A żel powinien oprócz mycia nawilżać... Ale jak ktoś jedzie na szarym mydle, to może tego nie wiedzieć :D

      Usuń
    5. Może myślałaś że żel pod prysznic ci te suche skórki usunie? Zła wiadomość - nie usunie.

      Usuń
    6. A ci co używają szarego mydła są jacyś gorsi bo nie rozumiem?

      Usuń
    7. Ludzie, czemu Wy tak zawsze na siebie naskakujecie... Ktoś wystawił komentarz/opinię - swoje zdanie na temat produktu - Sally Hansen, komuś po prostu nie podszedł ten produkt, ktoś nie jest zadowolony... Ale drugi ktoś po drugiej stronie ekranu wie lepiej :)

      Konwersację można poprowadzić bardziej kulturalnie. Mnie np. uraził wyraz "pazury". W dodatku "zapuszczone".

      Usuń
    8. A tak w ogóle, to na te uporczywe, twarde skórki polecam peeling z cukrem i olejem kokosowym. Uprzednio najlepiej moczyć ręce przez chwilę w wodzie, żeby były bardziej zmiękczone. Można to robić po kąpieli. Być może można użyć innego oleju, jaki kto ma pod ręka, jaki kto lubi, ja akurat mam kokosowy i od niego zaczęłam. Resztę cukru można zużyć na peeling dłoni ;) Potem wsmarować w skórki jakiś olejek, ja akurat mam Sally Hansen rehab. i jego w tym celu wykorzystuję. Po takiej "terapii" skórki powinny być w o wiele lepszej kondycji.

      Usuń
    9. Kremy i balsamy są od nawilżania, żele pod prysznic są do mycia ;)

      Usuń
    10. Dlaczego tak trudno wam zrozumieć, że komuś coś nie pasuje? Mi biały jeleń też nie pasuje, mam po nim zawsze ściągniętą skórę. Daleko mu do granatowej nivei, po której nawet jak sporadzycznie zdatzy mi się nie użyć balsamu, to tragedii nie ma. Z jeleniem sobie tego nie wyobrażam...

      Usuń
    11. White Bridge, brawo za rozsądną odpowiedź. A hejterki... No cóż pomińcie je milczeniem, bo każda kolejna próba tłumaczenia jest dla nich tylko powodem do wylewania jadu i żółci:). Wstyd, dziewczyny!

      Usuń
    12. U mnie ten zel tez niestety sie nie sprawdzil. Nie rozpuszcza skorek, nie robi nic tak naprawde. Jedynie zmiekcza troche skorki, co ulatwia ich wyciecie cazkami.
      pozdrawiam
      Anna

      Usuń
  4. Lubię produkty Białego Jelenia, widzę kolejna firma wprowadza zamienniki znanych perfum, już trochę to nudne. Śliczne zdjęcia jak zawsze ;)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno to nie stricte zamiennik, ale inspiracja. Też nie lubię tzw. odpowiedników bo to nigdy nie jest to samo. Później tylko rozczarowanie :-)

      Usuń
    2. Nie zamiennik a całkiem nowe, wykreowane mieszanki perfum. Podany na stronie opis nut, charakter i podobieństwo ma pomóc "poczuć" zapach i zorientować się w jego nutach :-)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. "Inspiracja" czy "zamiennik"... jeśli jakikolwiek producent powołuje się promując swoje zapachy na inne, to staje się w moich oczach podejrzany. Tak czy inaczej z mojego punktu widzenia lepiej odłożyć więcej pieniędzy i kupić oryginał. Ale wiadomo - co kto woli.

      Usuń
    5. Każdy mówi, że się inspiruje a Wy godzi jak zawsze. Nie neguję bo nie każdego stać na drogie, markowe perfumy, lepsze inspirowane niż podroby z bazaru.

      Usuń
  5. Mam pytanie nie na temat... W jaki sposób mogę obserwować Twojego (i nie tylko) bloga? Prosze o instrukcję od A do Z dla początkujących;) muszę założyc konto jak na yt? Bardzo proszę o odp bo wchodzenie przez fb jest lekko męczace:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najprościej byłoby założyć konto na bloglovin: www.bloglovin.com i tam możesz dodać mój blog do obserwowanych. Będę pojawiać się na Twojej liście, jak coś nowego dodam :-)

      Usuń
    2. Polecam feedly.com
      Proste zalogowanie się, a potem dodajesz ulubione blogi do listy i feedly zbiera nowe wpisy ze wszystkich blogow. Odświeżasz, wszystko widzisz i żaden post już nie umknie :)

      Usuń
    3. Też polecam feedly, jest lepszy niż Bloglovin :)

      Usuń
    4. Dzięki dziewczyny! Może coś mi się uda zdziałać:)

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Żurawinę kocham miłością wielką. Jem codziennie z płatkami na śniadanie :) Fajna jest również żurawina nasączana sokiem z jagód.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jem z płatkami albo z owsianką - mniam. Moja jest nasączana sokiem z czarnego bzu :-)

      Usuń
  7. Nic dziwnego, że ta maska Ci spuszyła włosy - z tego, co pamiętam, ma SLS lub SLES w składzie i nic odżywczego.

    Torebka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam masek z SLS/SLES i nigdy takiego efektu nie było, także to raczej nie jest główny powód :-)

      Usuń
  8. Ja także korzystam z Spotify :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dario mam olejek Clarins i nie jest to nic nadzwyczajnego więc nie ma czego żałować; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, a ja chyba z 3 miesiące za nim chodziłam, na stronie też go nigdy nie było :-)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Potwierdzam-Clarins- nie jest to jakiś cud świata. Ale na ten z Catrice się pewnie skuszę bo ma piękny kolor a i cena pewnie też dużo niższa.

      Usuń
  10. Dario jaki podkład polecasz do cery mieszanej że skłonnością do przesuszen? :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dr Irena Eris Provoke Matt :-)

      Usuń
    2. Pharmaceris tez sie znakomicie sprawdza, bardzo dobra jakosc a i pewnie nizsza cena

      Usuń
  11. Biały Jeleń wymiata wieloma produktami:). A co polecisz na przebarwienia po pryszczach? (Takie siwo czerwone plamki po podskórnych grudkach)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przebarwienia bardzo dobre są peelingi z kwasami, ale powinno się je wykonywać raczej w okresie jesienno-zimowym. Mogę polecić do smarowania na noc Acne Derm lub Skinoren - obydwa produkty zawierają kwas azelainowy, który rozjaśnia przebarwienia potrądzikowe i posłoneczne :-) Pamiętaj tylko, aby na dzień nakładać krem z filtrem pod podkład.

      Usuń
    2. Na blizny (wszelkiego rodzaju) polecam Contractubex, tylko trzeba uważać ze słońcem, aby przyniósł efekty

      Usuń
    3. Czytałam dobre opinie o kuracji z ziaji ale jeszcze nie miałam okazji zakupić :)

      Usuń
  12. Lubie kosmetyki Biały Jeleń, a z zapachów żeli pod prysznic najbardziej podoba mi się lopian i jagoda. Olejek Catrice wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Błyszczyk z olejkami z Catrice też zakupiłam, ale w wersji bez koloru ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadam SOTHO No. 4., dostałam od męża na imieniny. Są piękne, bardzo trwałe,(bardziej od wielu tzw. znanych drogich zapachów) orientalne i dużo tańsze perfumeryjne zapachy. Zdały mój test celująco.
    Białego jelenia używam od lat, bo nie ma szkodliwych dla skóry i zdrowia dodatków :-) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej!
    poszukuję oryginalnych pasków crest 3d white.
    poleciłabyś allegrowicza sprzedającego oryginalne paski:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nikogo nie polecę, bo ja zamawiałam na iperfumy :-)

      Usuń
  16. Kocham te żele z BJ i lubię ich zwykłe najzwyklejsze szare mydło. Próbowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy toś jeszcze w dzisiejszych czasach kupuje płyty? Z czego ci artyści zyją? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za odsłuchania w Spotify też dostają kasę :)

      Usuń
    2. Chyba już tylko z koncertów :)

      Usuń
  18. Ślicznie wyglądają te perfumy. Chyba skuszę się na tą niebieską Twoją ulubioną. Dario a kiedy wpis o zegarkach ?

    OdpowiedzUsuń
  19. a miałaś może ten olejek Catrice ale jasną wersję? Żółtą? Bo nie lubię barwiących ust produktów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam żółtą wersję i faktycznie na ustach nie widać koloru ��

      Usuń
    2. Niestety nie miałam, ale ja akurat lubię takie malinowe poświaty na ustach, więc tego żółtego raczej nie wypróbuję :-)

      Usuń
  20. Zakupiłam jedyneczkę Sotho wczoraj z kodem rabatowym z ich instagramu. Dzisiaj jest już u mnie. Wspaniały zapach, pachną już piątą godzinę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę koniecznie wypróbować ten olejek z Catrice :). Coś już słyszałam o Spotify, ale nawet nie sprawdziłam, o co dokładnie chodzi. Z Białego Jelenia polecam mydła (z tej serii w różnych kolorach, można je dostać m.in w Rossmanie). To jedyny (oprócz mydła dla dzieci Bambino) środek, który nie podrażnia mojej skóry. Niestety to samo dzieje się, kiedy próbuję zużyć jakiś kosmetyk do golenia nóg. Po chwili pojawiają się na nich zaczerwienione plamy. Znikają co prawda dość szybko, ale nie jest to przyjemne uczucie...

    OdpowiedzUsuń
  22. Żórawinę też uwielbiam podjadać, a moimi ulubieńcami są płyn micelarny sylveco, krem pod oczy resibo oraz szminka chanel rouge allure ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. O, już wiem co kupię przyjaciółce na 18! :-) Dzięki Dario za inspirację. Myślę, że niebieskie perfumki będą strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie w domu zawsze tylko mydło Jeleń.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze wiedzieć, że Sotho ma tez perfumy. Zaraz wybieram któreś dla siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana czy miałaś kiedys podkład z inglota?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten HD ale nie dość, że źle dobrałam odcień, to jeszcze niezbyt dobrze "leżał" na mojej skórze. Szybko się wyświecał i miał niską trwałość. Może dam mu jeszcze szansę, jak kupię odpowiedni odcień :-)

      Usuń
  27. Czy przymywasz buzi tonikiem przy demakijażu czy myjesz mleczkiem doradz jak to robic dobrze dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw myję całą twarz wodą i żelem myjącym Effaclar z La Roche Posay, później przecieram skórę płynem micelarnym z Biodermy, a na koniec tonikiem ryżowym, o którym niedawno pisałam. Robię go samodzielnie :-)

      Usuń
  28. Mam pytanie co zrobic z wąsikiem ? Czy któraś ma z tym jakies doświadczenia? Bo nie wiem co robic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu kup sobie plastry z woskiem i usuń włoski. To najlepszy sposób chyba że masz więcej pieniędzy to zrób depilację laserową wąsika :) Ale wosk działa

      Usuń
    2. Ktoś wyżej ma rację, plastry są bardzo dobre na wąsik :-)

      Usuń
  29. Do zapachów Sotho podeszłam sceptycznie. Bałam się, że będą nietrwałe. I absolutnie pozytywnie mnie zaskoczyły. Są strasznie trwałe i kosztują cztery razy mniej niż moja znana woda z perfumerii. Zapach nr. 4 orientalny. Czuć wanilię i inne nuty. Jestem absolutnie na tak i na pewno skuszę się na kolejne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaju świetna wiqdomość! Jeśli No. 5 jest w klimacie Flowerbomb Viktor/Rolf to ja kupuję. Kocham słodkie, kwiatowe zapachy, ale te perfumeryjne kosztują ponad 200 zł za 30 ml :-( Strasznie drogo. Cieszę się, że pojawiło się coś równie trwałego a w dużo niższej cenie. Biorę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam od dwóch dni zapach Sotho nr. 4. Ja dla mnie jest idealny. Zapach jest wyczuwalny przez wiele godzin. Czuć w nim nutkę orientu. Po tych dwóch dniach mogę napisać, że to woda perfumowana tak trwała jak z perfumerii, tylko cena nie jest wywindowana jak tych znanych zapachów. Nie jestem rozrzutna i jesli mogę mieć produkt równie dobry za 1/4 ceny to go wybiera. Na pewno zostanę przy tym zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiedziałam, że jeleń ma płyny do naczyń i męską serię. Super.

    OdpowiedzUsuń
  34. Żurawina jest bardzo zdrowa, tylko ta bez siarki! Siarka konserwująca owoce to ta sama siarka co n a główce zapałki.Czytajcie składy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację. Z tym, że siarkę z suszonych owoców można usunąć, podobnie jak bakterie i pestycydy. Kwestia 5 minut mycia w 3 etapach :) Potrzebna woda, ocet i soda :) Po takim myciu można jeść spokojnie warzywa i owoce, świeże i suszone :)

      Usuń
    2. Na szczęście moja żurawina nie ma siarki, zawsze zwracam na to uwagę :-)

      Usuń
  35. Zurawine tez lubie :p wiesz, że nigdy bym nie wpadła na to, żeby wrzucić ja do ulubieńców :) super trafiłaś bo właśnie szukałam zalotki i już wiem że mam wybrać się do Inglota ! Dzięki !

    A co do tego olejku Catrice to miałam podobnie jak Ty i właśnie muszę w końcu dorwać nowość z Catrice bo u mnie ciągle wykupiony :( Ale Clarins pewnie i tak spróbuję :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Ja wrzucam to, co naprawdę lubię :-)

      Usuń
    2. Nie wiem. Chyba fakt, ze to taka drobnostka, to mi umykają takie rzeczy :p po prostu staje się to dla mnie tak naturalne i zwyczajne ze zapominam o tym ze to ulubieńcy miesiąca :p musze chyba zaczac zeracac uwage na to bo uświadomiłam sobie ile takich małych rzeczy pominęłam :D

      Usuń
  36. Dario, mam pytanie odnosnie oczyszczania twarzy. Od kilku dni stosuje zel z ziaji (seria liscie manuka) wiem ze w skladzie jest silny detergent i ostatnio pojawily sie na mojej buzi wypryski. Zastanawiam sie czy mnie podraznia i powinnam go odstawic czy moze jest to normalna reakcja na oczyszczanie buzi (w sensie ze wychodza wypryski po to aby pozniej buzia byla oczyszczona). Cere mam mieszana przetluszcza sie w strefie T.
    Bede wdzieczna za Twoja opinie na ten temat:)
    Stala czytelniczka:) Bogusia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Daria, ale też mam problem z tą Ziają. Bardzo mnie po niej wysypuje i próbowałam to przeczekać. Miesiąc z tą serią zrujnował mi cerę :/

      Usuń
    2. Bogusiu, na Twoim miejscu odstawiłabym Ziaję. To nie jest normalna reakcja skóry na tego typu produkt i wiele dziewczyn pisało, że ta seria źle wpływa na ich skórę :-)

      Usuń
    3. Po kremie z tej serii musiałam ratować cerę przez dwa miesiące... Nie polecam

      Usuń
    4. Dzieki wielkie za odpowiedzi:)

      Usuń
  37. Co masz na paznokciach kochana? Takiej pięknej czerwieni szukam już wiele lat :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sotho nr 2 już zamówione :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Siedzimy z dziewczynami i zamiast oglądać zaległy odcinek Przyjaciółek na ipli wybieramy zapachy od SORTHO :-) Super wpis.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zainteresowały mnie wody perfumowane. A żel do usuwania skórek SH też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dario, a ta nowa zalotka, to która? Profesjonalna czy zwykła? Bo Inglot zdaje się, że ma dwie zalotki w swej ofercie :)
    BTW w Biedronce czy Netto co jakiś czas są fajne oferty na suszoną żurawinę ;) Dość często tam ją kupuję, bo od 4 lat regularnie ją jadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nigdy nie przepadałam za suszonymi owocami, bo kiedyś kupiłam suszone morele i hmm... No nie były zbyt smaczne :-) Dlatego żurawina to dla mnie duże zaskoczenie! Co do zalotki, to jest profesjonalna. Pani w sklepie proponowała mi też tą tańszą, ale wydała mi się jakaś mniej solidna i z tego, co wiem nie ma wymiennych gumek. Jeśli chodzi o zalotki, to wolę zainwestować trochę więcej i mieć ją na lata :-)

      Usuń
  42. Jakie ładne niebieskie perfumki. Zalotki nie używam, ale może warto zacząć?

    OdpowiedzUsuń
  43. Kod działa. Perfumy kupione. Dziękuję. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  44. Cześć! Chciałabym się podpytać o produkty do włosów. Jestem ciemną blondynką, a moje włosy sięgają za pośladki (przy 178cm są całkiem, całkiem długie). Jakie poleciłabyś mi szampony do włosów? Wiem, że najlepsze są te bez silikonu. Ostatnio nawet skusiłam się (mimo koloru moich włosów) na ocet jabłkowy, o którym pisałaś. Użyłam go 3 razy (mniej więcej co tydzień) i już mam wrażenie, że są gładsze i mam mniejszy problem z rozczesywaniem. Pisałaś też o wykorzystywaniu zamiast szamponu płynów do higieny intymnej z kwasem mlekowym. Byłabym super wdzięczna za jakieś porady. :) Pozdrawiam! Ola

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam, Ponawiam pytanie z wiadomo jakich wzgledow �� Bardzo bym prosila o polecenie 1 lub 2sklepow internetowych , w których moglabym zakupic wiekszosc produktów, ,, przetestowanych,sprawdzonych,polecanych itd przez Pania.
    na jakiej firmie sie skupic? na jakich produktach,,w jakim sklepie?
    Gdzie bedzie dobrze,wydajnie i w miarę oszczednie przy zakupie wiekszosci rzeczy.
    Chodzi mi rowniez o przesyłkę (z POL lub IRL)
    Wiem ze wszystko zalezy od upodoban ,,,ale prosze o taka szybka rade - o taką pigułkę �� na podstawie Pani doświadczeń .
    Dziekuje.Beata9

    OdpowiedzUsuń
  46. SKĄD KURTKA?

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna kurtka. Skąd ?

    OdpowiedzUsuń
  48. Również mam problem z delikatną skórą na ciele i od kilku miesięcy używam płynu do kąpieli Babydream z Rossmanna :) Może skuszę się w przyszłości na Białego Jelenia. Widzę, że Catrice znowu zachwyca! Mam w swojej kosmetyczce kilka perełek tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  49. czy ta aplikacja Spotify jest darmowa po upływie 30 dni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja premium jest płatna :)

      Usuń
  50. Uwielbiam Spotify, umila mi każdy poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem ciekawa wszystkich produktów :) Okazuje się, że tak mało wiem o kosmetykach, że szok! Dobrze, że do Ciebie trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dario, masz piękną cerę !
    Czy mogła byś mi doradzić jak mogę pozbyć się dokuczliwych wągrów ? Nie mogę sobie z nimi poradzić, maseczki żelatynowe nic w moim przypadku nie dają, testowałam też olejek pichtowy i petroleum niestety olejek również się nie sprawdził. Dodam że używam do demakijażu oliwy z oliwek.
    Jestem otwarta na sugestie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj myć twarz szczoteczką sense&body z rossmana. Ja miałam zawsze problemy z wągrami i pojedynczymi pryszczami. A teraz nic, ani jednego wągra i do tego idealnie oczyszczona skóra

      Usuń
  53. Hej. Już wiem, ze przy najbliższych zakupach wrzucę do koszyka białego jelenia :) ostatnio gdzies wpadla mi w oko opcja donowego keratynowego prostowania włosów KATIVA. Miałaś z tym do czynienia? Jestem ciekawa czy to ma jakis sens ;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cześć! Szukając ciekawych biały bluzek natknęłam się na .... Twojego posta:). Prezentowane tam koszule są prześliczne i cena przystępna. W sieciówkach szmatki kosztują po 100zl i cieżko mówić o jakości. Powiedz proszę Dario jak te koszule się sprawują po czasie? Kształt zachowały? Bardzo zszarzały? Dziekuje. Aga

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam Twoje wpisy z hitami - zawsze coś mnie zainteresuje! :) Tym razem ratujesz mnie tymi żelami pod prysznic - wcześniej nie widziałam tych kolorowych Jeleni, a jedynie ten klasyczny, którego zapach nie do końca mi odpowiadał. Niestety również mam bardzo wrażliwą skórę na zwykłe żele pod prysznic, więc te na pewno wypróbuję. Od dawna też mam w planach zakup czegoś z Organique, bo ich zapachy są rewelacyjne, więc dzięki za polecenie tego masła :) No a Spotify jest najlepsze - też nie wyobrażam już sobie bez niego życia!

    P.S. Śliczna torebka! <3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Dario mam prośbę. Poleciła byś mi jakiś dobry w miarę tani podkład do cery mieszanej oraz eyeliner dla początkującej? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. oj, czemu paznokcie prostokątne? :(

    OdpowiedzUsuń
  58. Cześć Dario, nie przejmuj się komentarzami wziętymi z tyłka . Wiem , ze na szczęście nic sobie z nich nie robisz . Jestem obeznana kobieta w świecie , ale bardzo lubie do Ciebie wpadać i Cię czytać. Bardzo dużo fajnych rzeczy się od Ciebie dowiedziałam, cenie Twoja wiedzę i prace jaką wkładasz w bloga. Dziewczyny na Boga! To co służy Darii to niekoniecznie Wam! Czasem nie zawsze dany kosmetyk nam podpasuje bo mamy inne cery, włosy itd. Cieszcie sie , ze jest takie fajne miejsce jak ten blog i nie biadolcie. Pozdrawiam Cue Dario , dobra robota o wszystkie normalne Kobietki .
    A.

    OdpowiedzUsuń
  59. żele pod prysznic Biały Jeleń znam, lubię i często do nich wracam :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Dario, która gąbeczka jest lepsza do nakładania podkładu? Beauty blender czy Real Techniques? Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  61. Wdarło Ci się kilka literówek

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie słyszałam wcześniej o tym olejku do ust z Catrice. A co do Spotify- mam na komputerze, ale niemalże co chwila puszczają reklamy, więc rzadko z niego korzystam

    OdpowiedzUsuń
  63. Dario mam kilka pytań. Chcę sobie kupić szampon LR posey do włosów wypadających ale na wizażu prawie same negatywnie opinie. Obawiam się trochę plątania włosów. Możesz coś wiecej o nim napisać? ;) Będę bardzo wdzięczna ;).Drugie pytanie to mogę wiedzieć jaka jest cena tej zalotki będzie mi łatwiej ją kupić bo będę wiedziała, że kupiłam tą właściwą. I ostatnie pytanie odżywka do włosów z tendencją do wypadania, suchych i długich. Coś co mogłabym dołączyć do kuracji Kerium? ;) Bardzo Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo bym prosila o polecenie 1 lub 2sklepow internetowych , w których moglabym zakupic wiekszosc produktów do manicure ,, przetestowanych,sprawdzonych,polecanych itd przez Pania.
    na jakiej firmie sie skupic? na jakich produktach,,w jakim sklepie?czy allepaznokcie sa ok?
    Gdzie bedzie dobrze,wydajnie i w miarę oszczednie przy zakupie wiekszosci rzeczy.
    Chodzi mi rowniez o przesyłkę (z POL lub IRL)
    Wiem ze wszystko zalezy od upodoban ,,,ale prosze o taka szybka rade - o taką pigułkę :-) na podstawie Pani doświadczeń .
    Dziekuje.Beata9

    OdpowiedzUsuń
  65. Dobrze wiedzieć i nie kupować tej maseczki do włosów .

    OdpowiedzUsuń
  66. Dario mam gorącą prośbę.Moja siostra długi, długo szukała takiej bordowej koronkowej sukienki jaką Ty upolowałaś. Niestety w sklepie pozostała tylko S a póżniej od razu L. Wiem ,że Ty masz M, ale jesteś wysoka. Siostra mierzy około 166 i waży około 64kg. Czy myślisz ,że rozmiar S byłby dla niej dobry? Wiem ,że Ty jesteś dość wysoka, nie wiem co prawda ile ważysz, jestem w kropce troche. Z checią zrobiłabym jej taki prezent , czy mogłabyś sie wypowiedzieć na ten temat? Nigdy też nie robiłam zakupów na zagranicznych stronach, czy to bardzo skomplikowane? Będę wdzieczna za pomoc. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  67. Witaj Dario :) Czy mogła byś polecić jakiś dobry, wartościowy olejek do zabezpieczania końcówek (raczej z tych cięższych, żeby dociążał czuprynę) i może jeszcze jakieś mocno silikonowe serum? Z góry dziękuję, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Perfumy Sotho cytrusowa trójeczka już w drodze do mnie :-) Dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  69. Z Jenlenia od zawsze mam mydło. Kiedyś się z tego śmiałam, bo takie brzydkie było a teraz sama takie kupuje, bo wiem co jest w tych innych pachnących szkodliwych mydłach. Wody Sotho mam od czwartku, bo znal już ta markę zakupiłam od razu jak weszły. Jestem bardzo zadowolona. Mam nr 4. Relacja ceny do trwałości i jakości zaskakuje na plus!

    OdpowiedzUsuń
  70. Droga Dario, dziewczyny... Mam troche głupie pytanie, ale dla mnie niezwykle ważne... Otóż jestem ogromną fanką żurawiny - będąc nad morzem kupowałam ją w małym sklepiku i była pyszna. Zawsze kupuje chleb również z żurwiną a także "żurawinę do mięs". Po prostu ją uwielbiam. Niestety szukam od dawna suszonej żurawiny, która bedzie tak smaczna jak ta, którą jadłam nad morzem. Niestety kupując na wagę czy kolejne opakowanie w jakimś sklepie zawartość okazuje się rozczarowaniem i ląduje w koszu - smakuje jak rodzynki, których bardzo nie lubię...
    Jeśli ktoś ma jakąś sprawdzoną firmę proszę o polecenie, a także informacje gdzie ją można kupić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup bio żurawinę np w delikatesach drpelc :-) Pyszna.

      Usuń
  71. Jestem bardzo ciekawa zapachów z Sotho. Koniecznie muszę wypróbować świeżej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 3 od końca zeszłego tygodnia i jest boska i strasznie trwała!

      Usuń
  72. Wybrałam przed chwilką Sotho nr 3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Chyba zwariowałam, ale właśnie kupiłam aż 5 zapachów Sotho, bo nie mogłam się zdecydować na jeden :-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Dziękuję za wiosenne inspirację, na pewno spróbuję masła i błyszczyku z catrice :) mam pytanko jeżeli chodzi o żel do skórek - orientujesz się czy można go używać także w trakcie noszenia hybrydy? czy może ją jakoś zepsuć?

    OdpowiedzUsuń
  75. Sotho nr 4 są super :-)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zdecydowanie polecam numer 1 z Sotho, mam i są genialne :-)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten olejek z Catrice wygląda interesująco, sama chętnie go wypróbuję :) A żel z Sally Hansen to tez mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Dario, co sie stalo z twoimi migdalkami( chodzi mi o ksztalt paznokci) ?? :)
    Jesli chodzi o moje ulubione produkty w marcu, to zdecydowanie wygrywa pomadka z peelingiem do ust SYLVECO. Wlasnie w marcu ja odkrylam i przepadlam. SWietnie wygladza moje wiecznie spekane, pelne suchych skorek usta, i do tego ma naturalne skladniki. Cudo :)
    Pozdrawiam
    asia

    OdpowiedzUsuń
  79. Ran doszła do mnie woda perfumowana Sotho, orientalna 4. Są boskie, w klimacie Olympea, która strasznie mi się podoba, ale jest za droga.

    OdpowiedzUsuń
  80. Moja mama miała maskę z tej firmy przeciwko wypadaniu włosów. Była bardzo niezadowolona. Zupełnie nic nie pomogła, obciążyła włosy i miała tylko więcej problemów niż przed jej użyciem. Totalny bubel i dla niej.

    OdpowiedzUsuń
  81. Te perfumki trzeba wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  82. a widziałaś jakieś żele pod prysznic/ inne kosmetyki z wyciągiem z brzozy... ?

    OdpowiedzUsuń
  83. Hej! Zacznę od tego ze kocham Twoj blog, mam koszmarny problem i nie wiem do kogo juz z nim iść... Fryzjerka (przynajmniej tak sie zwie) spaliła mi włosy. Byłam w ciąży ponad rok nic z nimi nie robiłam, wielki odrost, włosy żółte... Chciałam zmiany bo popadałam w depresje... Fryzjer z polecenia teściowej... Na moich włosach - folia, olaplex z "farba", fryzjerka narzeka ze mam "bubel" na włosach bo nie przyjmuje mi kolor. Podgrzała to COS suszarka powiedziałam jej ze ma przestac i to zmyć, zmyła, włosy stworzyły jeden wielki kołtun, ich rozczesanie stanowi dla mnie wyczyn, płacze przy tym bo to okropnie boli. Wypięła sie na moja reklamacje... Co ja mam robić? Olejowanie? Zamówiłam zestaw kosmetyków do odbudowy włosów joico (złota seria), czy moze cos innego zastosować? jak rozczesywać te włosy? Nie chce ich ściąć bo bede wyglądać koszmarnie;( błagam pomóż kochana!;( depresja mnie dopada ;(
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  84. Jak otrzymac znizke na te perfumy wyskakuje mi blllad kiedy wpisuje kod rabatowy???

    OdpowiedzUsuń
  85. Te wody perfumowane są naprawdę świetne. Bardzo długo utrzymują się na skórze, jako fanka Lancome La Vie Est Belle, muszę powiedzieć, że zapach nr 5 jest równie ciekawy. Gorąco polecam i dziękuję Daria za inspirację!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Niestety nie odpisuję na wiadomości prywatne i maile. Jeśli masz jakieś pytanie, to zadaj je w komentarzu na blogu pod najnowszym postem (niezależnie od tematyki wpisu). Postaram się pomóc :-)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature